Τουρίστες χρησιμοποιούν ρομποτικά πόδια για να ανέβουν το πιο δύσκολο βουνό της Κίνας

Ορισμένοι επισκέπτες προσλαμβάνουν «φίλους αναρρίχησης» για να τους βοηθήσουν να φτάσουν στην κορυφή.

Αλλά οι αξιωματούχοι του τουρισμού στη Shandong έχουν καταλήξει σε μια άλλη ιδέα: ρομποτικά πόδια.

Στις 29 Ιανουαρίου, την πρώτη ημέρα του κινεζικού νέου έτους, δέκα εξωσκελετοί με τεχνητή νοημοσύνη έκαναν το ντεμπούτο τους στο όρος Τάι (Taishan στα μανδαρινικά), προσελκύοντας πάνω από 200 επισκέπτες με χρέωση 60 γουάν έως 80 γουάν (7 – 10 ευρώ) ανά χρήση κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής εβδομάδας, σύμφωνα με το CNN που επικαλείται το πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.

Η συσκευή αυτή, η οποία αναπτύχθηκε από τον Όμιλο Πολιτιστικού Τουρισμού Taishan και την Kenqing Technology, μια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα τη Σενζέν, έχει σχεδιαστεί για να τυλίγεται γύρω από τη μέση και τους μηρούς των χρηστών και ζυγίζει μόλις 1,8 κιλά, σύμφωνα με την παρουσίαση του προϊόντος της εταιρείας.

Με τη βοήθεια αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να αντιλαμβάνεται τις κινήσεις των χρηστών και να παρέχει «συγχρονισμένη βοήθεια» για να διευκολύνει το βάρος των ποδιών, σύμφωνα με την Kenqing Technology.

Κάθε ρομποτικός εξωσκελετός λειτουργεί με δύο μπαταρίες, που διαρκούν περίπου πέντε ώρες, σύμφωνα με τον Wang Houzhe, αναπληρωτή γραμματέα της κομματικής επιτροπής του ομίλου πολιτιστικού τουρισμού Taishan. Η ανάβαση στην κορυφή γενικά διαρκεί έξι ώρες.

«Λειτουργεί πραγματικά!» δήλωσε ο Li Chengde, ένας 68χρονος τουρίστας από την πρωτεύουσα Jinan, στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, αφού δοκίμασε τη συσκευή. «Ένιωσα σαν κάποιος να με τραβάει στην ανηφόρα!»

«Αυτό μπορεί να βοηθήσει περισσότερους ανθρώπους να ανεβούν στο βουνό και να απολαύσουν το τοπίο του όρους Τάι… χωρίς να είναι πολύ κουραστικό», δήλωσε ο Wang στα κινεζικά κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Επί του παρόντος, οι εξωσκελετοί βρίσκονται σε δοκιμαστικό στάδιο (beta testing) και αναμένεται να κυκλοφορήσουν στη μαζική αγορά στις αρχές Μαρτίου, σύμφωνα με το τοπικό τμήμα δημοσιότητας.

Πηγή:




Λειβαδιά | Σοκαρισμένη η 38χρονη που την έσερνε το τρένο – “Μου κόπηκαν τα πόδια”

Οσα είπε η 38χρονη για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν πιάστηκε στις πόρτες της Hellenic Train την Κυριακή.

Eισαγγελική παρέμβαση προκάλεσε το περιστατικό στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λιβαδειάς, όπου μια 38χρονη μητέρα πιάστηκε από την πόρτα αμαξοστοιχίας, η οποία αμέσως μετά ξεκίνησε κανονικά την πορεία της και έσερνε τη γυναίκα για αρκετά μέτρα.

Ιδού πως περιγράφει η ίδια στη ΕΡΤ την οδυνηρή εμπειρία της: “Ετοιμαζόμαστε να βγούμε. Πατάω το κουμπί το πράσινο. Ανοίγει η πόρτα. Κατεβάζω τη μικρή, 8 χρονών, και μόλις κατεβάζω τη μικρή, πάω να κατέβω κι εγώ στα σκαλιά του τρένου και όπως πάω να κατέβω, έφυγε το τρένο χωρίς να κλείσει η πόρτα. Φώναζα βοήθεια, φώναζα σταμάτα. Το παιδί είναι έξω”.

“Δεν άκουγαν, ούρλιαζε και το κορίτσι το μικρό που ήταν έξω, φώναζε μαμά, μαμά. Και μετά από πόση ώρα πήρανε χαμπάρι και σταμάτησε (σ.σ. το τρένο). Φωνάζαμε κάνα δεκάλεπτο και δεν άκουγαν. Βρίσκονταν και κάτι κύριοι έξω, με είδαν και φώναξαν κι έτσι σταμάτησε”.

Η 38χρονη τρομαγμένη ακόμη από το συμβάν, είπε: “Εγώ έπαθα σοκ. Μου είχανε κοπεί τα πόδια. Εγώ το μόνο που σκέφτηκα ήταν τα παιδιά μου. Πήγα κατευθείαν στο κορίτσι”.

Η Hellenic Train από την πλευρά της ενημέρωσε το επιβατικό κοινό ότι διερευνά με προσοχή το περιστατικό που σημειώθηκε στον ΣΣ Λιβαδειάς, προκειμένου να αποσαφηνιστούν πλήρως οι συνθήκες και τα αίτια.

Όπως τόνισε σε ανακοίνωσή της “η ασφάλεια των επιβατών αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για εμάς. Γι΄αυτό εφαρμόζουμε αυστηρό πλαίσιο λειτουργίας, το οποίο διασφαλίζει την τήρηση των υψηλότερων προτύπων ασφαλείας. Επισημαίνεται ότι δεν υπήρξε τραυματισμός”.

Και καταλήγει “βρισκόμαστε από την πρώτη στιγμή σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές για τη γρήγορη διαλεύκανση του περιστατικού”.

 

www.news247.gr




Το έθιμο της Καλής Βρύσης Δράμας | Η λιτανευτική πομπή που διανύει 18 χλμ. με τα πόδια – Τι συμβολίζει

Πιστοί στη μακραίωνη παράδοση του τόπου τους και στη διατήρηση ηθών και εθίμων που χάνονται στα βάθη των χρόνων, οι κάτοικοι της Καλής Βρύσης Δράμας αναβίωσαν και φέτος, την Πέμπτη της Διακαινησίμου, (δηλαδή την πέμπτη μέρα μετά το Πάσχα), το έθιμο της λιτάνευσης της ιερής εικόνας της Αναστάσεως.

Διανύοντας μια απόσταση 18 χιλιομέτρων, το έθιμο αυτό στη Δράμα αποτυπώνει με το πιο καταλυτικό τρόπο πώς η παράδοση και η λαογραφία «δένουν» αρμονικά με την αναγέννηση της φύσης και την Ανάσταση του Θεανθρώπου.

Μία πομπή 18 χλμ στη φύση της Δράμας

Με μπροστάρη τον π. Στυλιανό, εφημέριο του ενοριακού ναού του Αγίου Νικολάου της Καλής Βρύσης και την εικόνα της Αναστάσεως που κρατούσαν εναλλάξ, κάτοικοι της Καλής Βρύσης αλλά και των γειτονικών χωριών που συμμετείχαν στη λιτανευτική πομπή διέσχισαν μια απόσταση συνολικής διάρκειας πεντέμισι ωρών περίπου μέσα στην φύση.

Ξεκινούν από το εξωκλήσι του Προφήτη Ηλία μετά την τέλεση της Θείας Λειτουργίας και τον αγιασμό. Ο ιερέας αναπέμπει δέση προς τον Αναστάντα Χριστό για υγεία των κατοίκων και καρποφορία της γης, για προστασία των καλλιεργειών από το χαλάζι και τις άσχημες καιρικές συνθήκες. Σε όλη τη διάρκεια της πομπής οι κάτοικοι κουβαλούν μαζί τους ένα μεγάλο σήμαντρο που αποτελεί το παλαιότερο κειμήλιο του χωριού. Το κρατούν δυο νέοι άντρες, που το χτυπούν σε όλη τη διάρκεια της λιτανείας, ψάλλοντας το Χριστός Ανέστη.

Σε αυτή τη μακρά διαδρομή οι πιστοί κάθε ηλικίας διασχίζουν αγροτικούς δρόμους, ανθισμένα μονοπάτια και καταπράσινες πλαγιές βουνών υμνώντας το μεγαλείο της φύσης και δοξάζοντας τον Αναστάντα Χριστό. Την πομπή συνοδεύουν αναβάτες πάνω σε άλογα και όλοι μαζί φτάνουν μέχρι το τελευταίο άκρο των γεωγραφικών ορίων του χωριού προκειμένου να επισκεφθούν όλα τα εξωκλήσια.

Οι νέοι άνθρωποι θεματοφύλακες της παράδοσης

Όπως εξηγεί, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Δημήτρης Σίδος, με καταγωγή από την Καλή Βρύση και πρώην γραμματέας του ομώνυμου πολιτιστικού συλλόγου, «οχτώ είναι συνολικά τα εξωκλήσια που επισκέπτονται ο ιερέας και οι πιστοί: του Προφήτη Ηλία, της Ζωοδόχου Πηγής, των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένη, του Αγίου Αντώνιου, του Αγίου Αθανάσιου, της Μεταμόρφωση του Σωτήρως, του Αγίου Γεωργίου και τελευταίο του Αγίου Βλασίου. Όταν η πομπή φτάνει σε κάθε εξωκλήσι, ο ιερέας μαζί με τα άτομα που κρατούν το σήμαντρο και την εικόνα κάνουν τρεις στροφές γύρω από το ναό.

Στη συνέχεια μπαίνουν μέσα, ανάβουν τα καντήλια και ο ιερέας τοποθετεί πάνω στην Αγία Τράπεζα ένα κομμάτι αντίδωρου από τη λειτουργία της Μεγάλης Πέμπτης τυλιγμένο σε ένα σβόλο άσπρου κεριού».

«Το πιο σημαντικό είναι ότι κάθε χρόνο ολοένα και περισσότεροι νέοι άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτή την αναβίωση του εθίμου. Αυτή η λιτανευτική πομπή είναι η εκπλήρωση ενός τάματος για πολλούς κατοίκους και χάρη στην ενέργεια των νέων ανθρώπων το έθιμο διασώζεται και περνάει από γενιά σε γενιά», υπογραμμίζει ο κ. Σίδος.

«Η γλυκιά ψιχάλα» που εύχονται οι ντόπιοι

Η λιτανευτική πομπή καταλήγει στα δυο τελευταία εξωκλήσια του Αγίου Γεωργίου και του Αγίου Βλασίου, προστάτη των γεωργών και των κτηνοτρόφων που βρίσκεται στην ορεινή περιοχή του Μενοικίου όρους. Εκεί, ο ιερέας αναπέμπει δέηση και αγιάζει την περιοχή. Οι ντόπιοι -αγρότες στην πλειονότητά τους, προσεύχονται για τη «γλυκιά ψιχάλα», όπως αποκαλούν την ποτιστική βροχή που είναι απαραίτητη τους καλοκαιρινούς μήνες για τις καλλιέργειες του κάμπου, απευχόμενοι τις έντονες καιρικές συνθήκες και ιδιαίτερα το χαλάζι.

Με το τέλος ακολουθεί γλέντι απ’ όλους τους κατοίκους του χωριού, με τους ήχους των παραδοσιακών οργάνων της γκάιντας και του νταχαρέ (ντέφι με μεγάλη διάμετρο), αλλά και κεράσματα που προσφέρει η εκκλησιαστική επιτροπή του ιερού ναού του Αγίου Νικολάου.

Η κρυφή ενέργεια της Καλής Βρύσης

Ολόκληρη η περιοχή της Καλής Βρύσης από αρχαιοτάτων χρόνων κρύβει μια μοναδική ενέργεια. Εδώ οι άνθρωποι λατρεύουν την φύση και τη ζωή. Δεν είναι διόλου τυχαίο που σε όλη τη Δράμα αποτελεί κυρίαρχη θεότητα ο Διόνυσος, ο μασκοφόρος θεός της έκστασης, της γονιμότητας της Γης, του κρασιού, της διασκέδασης, της ίδιας της ζωής. Σημαντικό ιερό λατρείας του θεού, ανασκάφηκε στην Καλή Βρύση κατά το χρονικό διάστημα 1991-1996, στον πλατύ κάμπο κάτω από την σκιά του Μενοικίου όρους και δίπλα στον παραπόταμο του ποταμού Αγγίτη.

Μετά το τέλος των ανασκαφικών εργασιών ακολούθησε η κατασκευή ενός από τα καλύτερα στέγαστρα του ελλαδικού χώρου. Η ανασκαφή αποκάλυψε το συγκρότημα του ιερού στη θέση μικρή Τούμπα, ένα τεχνητό γήλοφο με διάσπαρτα ρηγμένους δόμους. Πρόκειται για ένα ορθογώνιο κτιριακό συγκρότημα, διαστάσεων 34 Χ 16 μ. που σώζεται σε καλή κατάσταση και εσωτερικά χωρίζεται σε τρεις κύριες περιοχές που αποτελούν τις λειτουργικές ενότητες του ιερού.

Η θέση αυτή, που απέχει 2 χλμ. Περίπου, ανήκει στην κοινότητα Καλής Βρύσης και δεσπόζει σε όλη την κοιλάδα του ποταμού Αγγίτη επάνω σε ένα πλάτωμα. Αποτελεί φυσική θέση αρκετά αξιόλογη, σημαντικό για διάφορες εποχές ανάμεσα στα βουνά Μενοίκιο και Φαλακρό σε μικρή απόσταση από το σπήλαιο Μααρά Αγγίτη.

Απόηχος της Διονυσιακής λατρείας αποτελεί το σημερινό δρώμενο της Καλής Βρύσης τα Μπαμπούγερα στις αρχές του Γενάρη, ενώ η θέση, η μικρή Τούμπα, είναι γνωστή από γενιά σε γενιά με την ονομασία «κονάκι του Βάκχου».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, iefimerida.gr




Θρίλερ στα Ιωάννινα | Η πρώτη εικόνα από ιατροδικαστή κάνει λόγο για αυτοκτονία | «Πρώτα έβαλε τη σακούλα στα πόδια, μετά στο κεφάλι και ύστερα αυτοπυροβολήθηκε»

Για αυτοκτονία κάνει λόγο η πρώτη εικόνα από ιατροδικαστή που υπάρχει σχετικά με την υπόθεση-θρίλερ στα Ιωάννινα και τον εντοπισμό του πτώματος άνδρα στο δασάκι Φρόντζου λίγο πριν από τις 09:00 το πρωί σήμερα. Μάλιστα, έχει βρεθεί και ένα ιδιόχειρο σημείωμα που φέρεται να έχει αφήσει ο άνδρας.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για άτομο που αντιμετώπιζε ψυχιατρικά προβλήματα και η πρώτη εκτίμηση είναι ότι πρώτα έβαλε τη σακούλα στα πόδια, μετά στο κεφάλι και στη συνέχεια αυτοπυροβολήθηκε.

Όσον αφορά στο σημείωμα απευθυνόταν στις αρχές και ανέφερε πως να πιάσουν το όπλο για να μην αυτοπυροβοληθούν και τραυματιστούν.

Το μακάβριο θέαμα αντίκρισε ένας Γιαννιώτης, που έκανε τον πρωινό του περίπατο μέσα στο δασάκι και ενημέρωσε την Αστυνομία.

Οι πληροφορίες νωρίτερα σήμερα ανέφεραν πως στα πόδια του είχε μια μαύρη σακούλα απορριμμάτων, η οποία έφτανε στο ύψος των γονάτων και ήταν δεμένη, με το κορδόνι τραβηγμένο. Το κεφάλι του βρισκόταν, επίσης, μέσα σε μαύρη σακούλα σκουπιδιών.

Η σορός ήταν μπρούμυτα, ενώ στο δεξί χέρι είχε το πιστόλι και ένα βραχιόλι από χειροπέδες στον καρπό.

Πηγή: newsbeast.gr, newsit.gr




Νιγρίτα Σερρών | Κατσικάκι γεννήθηκε με τρία πόδια σε κτηνοτροφική μονάδα

Ένα κατσικάκι γεννήθηκε με τρία ποδαράκια σε κτηνοτροφική μονάδα στη Νιγρίτα Σερρών. Το γεγονός αυτό δεν έχει ξανατύχει στη συγκεκριμένη κτηνοτροφική μονάδα όπως λέει ο ιδιοκτήτης, Γιάννης Μπασδάρας.

«Είναι κάτι πρωτοφανές κι ένα σημάδι για μένα. Είναι ένα υγιέστατο θηλυκό κατσικάκι, περπατάει και τρέχει πιο καλά κι από τα άλλα. Η φάρμα έχει καμιά 800 ζωάκια, περίπου 600 μικρά. Έρχεται όλη η Νιγρίτα και το χαζεύει», τόνισε στην ΕΡΤ3 και την εκπομπή «Περίμετρος» ο Γ. Μπασδάρας, ο οποίος 50 χρόνια στο επάγγελμα δεν έχει πετύχει ξανά αντίστοιχο περιστατικό.

epiloges.tv