Δώρο Πάσχα 2025: Πότε καταβάλλεται και τι γίνεται αν δεν το πληρώσει ο εργοδότης

Το Δώρο Πάσχα για το 2025 πρέπει να καταβληθεί στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα το αργότερο έως και τη Μεγάλη Τετάρτη, 16 Απριλίου. Δικαιούχοι είναι όλοι οι μισθωτοί που απασχολούνται με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, ανεξαρτήτως διάρκειας ή ωραρίου.

Υπολογισμός του Δώρου:

  • Για όσους αμείβονται με μηνιαίο μισθό, το δώρο ισούται με τον μισό μισθό.

  • Για όσους πληρώνονται με ημερομίσθιο, αντιστοιχεί σε 15 ημερομίσθια.

  • Σε περίπτωση που η εργασιακή σχέση δεν καλύπτει ολόκληρη την περίοδο από 1/1 έως τη Μεγάλη Τετάρτη, το ποσό υπολογίζεται αναλογικά: 1/15 του μισού μισθού ή ένα ημερομίσθιο για κάθε 8 ημερολογιακές ημέρες εργασίας.

Αν δεν καταβληθεί:
Οι εργαζόμενοι μπορούν να προσφύγουν στην Επιθεώρηση Εργασίας. Η καταγγελία οδηγεί στη σύνταξη μηνυτήριας αναφοράς, η οποία διαβιβάζεται στον Εισαγγελέα και στο τοπικό αστυνομικό τμήμα για την ενεργοποίηση της αυτόφωρης διαδικασίας, με πιθανές ποινικές κυρώσεις για τον εργοδότη.




Σκρέκας: Όποιος αισχροκερδήσει θα το πληρώσει πολύ ακριβά

Αυτήν τη στιγμή ελέγχουμε το σύνολο των κωδικών που περιλαμβάνονται στο “Καλάθι των Μαθητών”, είπε ο υπουργός Ανάπτυξης

«Όποιος προσπαθήσει να αισχροκερδήσει ή να βγάλει έστω και ένα λεπτό παραπάνω από ό,τι έβγαζε το διάστημα πριν την πληθωριστική κρίση, θα το πληρώσει πολύ ακριβά».

Αυτό διεμήνυσε προς κάθε κατεύθυνση ο υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στον Σκάι.

Όπως είπε ο αρμόδιος υπουργός, «επιβάλλαμε χθες πρόστιμα 940.000 ευρώ σε 5 αλυσίδες για παραπλανητικές εκπτώσεις, ενώ πριν λίγες εβδομάδες επιπλέον 1.400.000 ευρώ».

«Αυτήν τη στιγμή ελέγχουμε το σύνολο των κωδικών που περιλαμβάνονται στο “Καλάθι των Μαθητών” για τα σχολικά είδη. Εντός του 2023, έχουμε διενεργήσει πάνω από 9.000 ελέγχους, έχουμε διαπιστώσει 1.300 παραβάσεις και έχουμε επιβάλει πρόστιμα που ξεπερνούν τα 5.000.000 ευρώ», τόνισε.

Ο κ. Σκρέκας αναγνώρισε ότι «η ακρίβεια επιβαρύνει τα νοικοκυριά και τους έλληνες καταναλωτές» και ιεράρχησε ως βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης «να προστατεύσουμε την ελληνική οικογένεια απέναντι στις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και αυτούς που προσπαθούν να κερδοσκοπήσουν σε μια κρίσιμη χρονική στιγμή».

«Εργαζόμαστε», είπε, «πάνω σε τρεις άξονες: αυστηρούς ελέγχους στην αγορά, ενίσχυση του ανταγωνισμού μέσα από το “Καλάθι του Νοικοκυριού” και το “Καλάθι των Μαθητών” και, τρίτον, αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών, με αυξήσεις μισθών, μείωση της φορολογίας και μέτρα όπως το market pass, μέσω του οποίου καλύπτουμε σε 1.000.000 νοικοκυριά σχεδόν το 100% της αύξησης των τιμών στα τρόφιμα. Συνεχίζουμε τη μάχη κατά της ακρίβειας».

Το «Καλάθι των Μαθητών»

Υπενθυμίζεται ότι στο «Καλάθι των Μαθητών», που τέθηκε σε ισχύ στις 30 Αυγούστου και θα διατηρηθεί μέχρι τις 3 Οκτωβρίου, περιλαμβάνεται τουλάχιστον ένα προϊόν από τις εξής κατηγορίες προϊόντων:

-Σχολικές τσάντες

-Κασετίνες

-Τετράδια (και ετικέτες τετραδίων και καλύμματα)

-Μολύβια ξύλινα ή μηχανικά

-Χρωματιστοί μαρκαδόροι

-Στυλό

-Γόμες

-Ξύστρες

-Διαβήτες

-Χάρακες

-και Φωτοτυπικό χαρτί.

Στην πρωτοβουλία για το «Καλάθι των Μαθητών», το οποίο θα ισχύσει έως τις 3 Οκτωβρίου, μετέχουν τόσο οι επιχειρήσεις, οι οποίες συμμετέχουν στο «Καλάθι του Νοικοκυριού», εφ’ όσον διαθέτουν προϊόντα στις προαναφερθείσες κατηγορίες, όσο και εξειδικευμένες επιχειρήσεις πώλησης σχολικών, χαρτικών και παιχνιδιών.

in.gr

 




ΑΟ Καβάλα | Να πληρώσει άμεσα τα χρέη που άφησε στην ομάδα ο κ. Haditaghi

Από φέτος η ποδοσφαιρική μας ομάδα πλαισιώθηκε από ανθρώπους με όραμα και ξεκάθαρο στόχο να ξεφύγει ο Α.Ο. Καβάλα σε πρώτη φάση από την Γ’ Εθνική και με σταθερές βάσεις, χωρίς εμπόδια και οικονομικά προβλήματα να βρεθεί ακόμη ψηλότερα, εκπληρώνοντας τα όνειρα των φιλάθλων μας και δικαιώνοντας τους αγώνες και τις θυσίες του κόσμου τα προηγούμενα χρόνια. Όμως, τροχοπέδη σε όλα αυτά αποτελούν τα χρέη της ΠΑΕ Α.Ο. Καβάλα 1965 που ως επί το πλείστων αφορούν τον κ.Haditaghi και τους ακολούθους του, oι oποίοι τριγυρνούν αμέριμνοι και δραστηριοποιούνται στην Καβάλα σα να μην συμβαίνει τίποτα! Ωραία τα Hamptons και τα μεγάλα project, οι σοβαρές επενδύσεις και η διαφήμιση τους αλλά με όλο αυτό το οικονομικό παρελθόν μας θυμίζουν το τραγούδι «…είναι κακό να χτίζεις παλάτια στην άμμο» . Ο Α.Ο.ΚΑΒΑΛΑ τους καλεί άμεσα να τακτοποιήσουν όλες αυτές τις οφειλές που αφορούν τους ντόπιους επιχειρηματίες που στήριξαν & στηρίζουν την ομάδα μας εδώ και πολλά χρόνια, το Δημόσιο, το προσωπικό, την ΕΠΟ. Άλλωστε για έναν τέτοιο επιχειρηματία με τόσο μεγάλο βεληνεκές, αυτά τα χρέη είναι λίγα όσο και μια χαμένη παρτίδα στο πόκερ… Να είναι σίγουροι ότι δεν είναι κάτι που θα το αφήσουμε να περάσει έτσι και ήδη το νομικό μας επιτελείο θα ξεκινήσει τις διαδικασίες ώστε αυτές οι οφειλές να βαρύνουν αυτούς και μόνο που τις δημιούργησαν, και όχι την ιστορική μας ομάδα. Ο Γ. Διαμαντίδης και τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης ενωμένοι μαζί με τον φίλαθλο και εμπορικό κόσμο της πόλης είναι αποφασισμένοι να φτάσουν την ομάδα εκεί που απαιτεί η ιστορία της, και τίποτα δεν θα σταθεί εμπόδιο σε αυτό ώστε να υλοποιήσουμε το όνειρο όλων για έναν μεγάλο, υγιή και δυνατό ΑΟΚ.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)