Συνεχίζονται οι εμβολιασμοί των πλημμυροπαθών στην Θεσσαλία

Τα λιμνάζοντα ύδατα σε πολλές περιοχές της Θεσσαλίας κάνουν επιβεβλήμένο τον εμβολιασμό όσων επιχειρούν στις πληγείσες περιοχές αλλά και των κατοίκων που δίνουν καθημερινά τον δύσκολο αγώνα για την αντιμετώπιση των σνεπειών της φονικής καταιγίδας Daniel

Εμβολιαστικά κέντρα για αντιτετανικό εμβολιασμό, υπάρχουν τρία στην πόλη της Λάρισας, στην Φιλιππούπολη, στους Αμπελόκηπους και στην Γιάννουλη. Όπως είπε στην ΕΡΤ η συντονίστρια του εμβολιαμού στην ΤΟΜΥ Αμπελοκήπων κ. Ράνια Πινακά, «… Προσπαθούμε να προστατέψουμε και το γενικό πλυθησμό, προηγήθηκε ο εμβολιασμός Πυροσβεστών και εθελοντών… τώρα εμβολιάζονται εθελοντές και όσοι εμπλέκονται στον καθαρισμό των σπιτιών… όσοι έρχονται σε επαφή με χώμα, θα πρέπει να κάνουν το αντιτετανικό εμβόλιο… η ανοσία αρχίζει άμεσα… η προσέλευση είναι καλή… πραγματοποιούνται εμβολιασμοί και στην Καρδίτσα»

Παράλληλα, υπό την καθοδήγηση της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας κ. Αγαπηδάκη, γίνονται εμβολιασμοί για την ηπατίτιδα Α σε οικισμό Ρομά στους Σοφάδες Καρδίτσας και τα Φάρσαλα, σε συνεργασία με την 5η ΥΠΕ και τις κινητές μονάδες του ΕΟΔΥ. Για τους ενήλικες θεωρείται ότι έχουν κάποια στιγμή της ζωής τους έρθει σε επαφή με τον ιό γι αυτό και δεν πραγματοποιούνται εμβολιασμοί.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου κ. Α. Βαλτάς είπε πως από την πρώτη στιγμή μετά την καταστροφή, τα φαρμακείαήταν κοντά στον πολίτη για να διανείμουν φάρμακα, πολλά καταστάφηκαν από την πλημμύρα.

Έγινε προσπάθεια μέσω των συνεταιρισμών φαρμακαποθηκών, ακόμα και σε φαρμακεία που είχαν ζημιές, να δοθούν στους ανθρώπους τα φάρμακα ακόμα κι έξω από τα φαρμακεία ή να πάνε τα φάρμακα στα σπίτια παππούδων και γιαγιάδων.

«Ζητήσαμε από τις εταιρίες να αυξήσουν τις ποσότητες των φαρμάκων για την περιοχή της Θεσσαλίας… Δώσμα ετο δικαίωμα οι άνθρωποι να μπορούν να συνταγογραφήσουν ξανά τα φάρμακα που χάθηκαν, χωρίς να μπει κόφτης στην συνταγογράφηση… Στον Βόλο, του φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ δεν λειτουργούσε, δώσαμε χώρο στην συνεταιριστική φαρμακαποθήκη του Βόλου και στήθηκε εκεί φαρμακείο… Η απόφαση του Υπουργού για μη συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα είναι πολύ σωστή… Υπάρχουν πολλά φαρμακεία που έχουν ζημιές 50, 100 και 200 χιλιάδων ευρώ… Τα φάρμακα ψυγείου αχρηστεύθηκαν… θα πρέπει οι εταιρίες να δείξουν ευαισθησία και να τα επιστρέψουν στα φαρμακεία», τόνισε.

ertnews.gr

 




Η Ομοσπονδία στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

H Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν.Καβάλας τις τελευταίες μέρες πραγματοποίησε μια μεγάλη δράση με στόχο τη συγκέντρωση χρηματικού ποσού με το οποίο θα αγοράσουν είδη ανάγκης για τους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας

Η επιλογή των ειδών σε τρόφιμα αλλά και υλικά υγιεινής έγινε μετά από συνεννόηση με τις αντίστοιχες Ομοσπονδίες των πληγών περιοχών. Η προσπάθειά μας έχει στόχο να διευκολυνθεί ακόμη περισσότερο η διαβίωση των πολιτών. 

Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας ευχαριστεί και πάλι όλα τα σωματεία-μέλη της που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο καλό ξεπερνώντας κάθε προσδοκία και αποδεικνύεται ότι η ευαισθησία και η θέληση για προσφορά προς τους συνανθρώπους μας αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της τοπικής κοινωνίας της Καβάλας ειδικά σε μια δύσκολη στιγμή όσο αυτή.




Συλλογή τροφίμων και οικονομική ενίσχυση των πλημμυροπαθών οικογενειών από το Περιφερειακό Τμήμα Ε.Ε.Σ. Αλεξανδρούπολης

Σε συνέχεια της μεγάλης κινητοποίησης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για τις εκτεταμένες καταστροφές που προκάλεσαν οι καταστροφικές πλημμύρες σε Καρδίτσα, Λάρισα,  Βόλο και Τρίκαλα, ο Ε.Ε.Σ. αναπτύσσει επιπλέον κινήσεις συμπαράστασης των ανθρώπων που χρήζουν βοήθειας.

Συγκεκριμένα, απευθύνει κάλεσμα προς ενίσχυση των πληγέντων, με στόχο να συγκεντρωθεί όσο το δυνατό μεγαλύτερο ποσό.

Όσοι επιθυμούν να συνεισφέρουν οικονομικά παρακαλούνται να καταθέτουν τις δωρεές τους:

Στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:

Τράπεζα: EUROBANK Δικαιούχος: Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός  , Αρ. Λογ/σμού: 0026.0240.30.0201205013
IBAN: GR2602602400000300201205013

Όλες οι καταθέσεις θα πρέπει να φέρουν την ένδειξη «Πλημμύρες».

  • Με κλήση από σταθερό στο 19848 (χρέωση 1,95 ευρώ ανά κλήση, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και τέλους σταθερής τηλεφωνίας 5%)
  • Με κλήση από κινητό στο 19848 (χρέωση 2,05 ευρώ ανά κλήση, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και τέλους κινητής τηλεφωνίας 10%).
  • Με sms, γράφοντας «ΕΕΣ» και αποστολή στο 19848 (χρέωση 2,31 ευρώ ανά μήνυμα, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και 10% τέλη κινητής τηλεφωνίας). Δεν εφαρμόζεται το τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας 10%: α) στους συνδρομητές που είναι δικαιούχοι απαλλαγής από το τέλος κινητής (ηλικίες 15-29 ετών) και β) στους χρήστες καρτοκινητής, καθώς έχει
    καταβληθεί τέλος καρτοκινητής 10% κατά την ανανέωση του χρηματικού υπολοίπου της σύνδεσής τους).

Επιπλέον, ο Ε.Ε.Σ. συγκεντρώνει τρόφιμα μακράς διάρκειας (γάλα εβαπορέ, κονσέρβες παντός τύπου, δημητριακά, παξιμάδια, αλεύρι, ζυμαρικά).

Τα προϊόντα συγκεντρώνονται στα γραφεία του Ε.Ε.Σ. Ειρήνης 41 για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 25510-32549 κατά τα τις ώρες 8.00-14.30.