Θάσος: Πλημμύρισε το Γυμνάσιο-Λύκειο Λιμένα λόγω βλάβης στους σωλήνες του καλοριφέρ

Σοβαρό πρόβλημα προκλήθηκε στο κτίριο που στεγάζει το Γυμνάσιο και το Λύκειο Λιμένα Θάσου, όταν έσπασαν σωλήνες του συστήματος θέρμανσης.

Το περιστατικό οδήγησε σε εκτεταμένη πλημμύρα στο εσωτερικό του σχολικού κτιρίου, δημιουργώντας δυσκολίες για τη λειτουργία του σχολείου.

Το συμβάν σημειώθηκε εξαιτίας βλάβης στο δίκτυο του καλοριφέρ, ενώ οι έντονες βροχοπτώσεις επιδείνωσαν την κατάσταση. Η άμεση επέμβαση των συνεργείων καθαρισμού και συντήρησης του Δήμου Θάσου περιόρισε τις ζημιές, αλλά αναμένονται περαιτέρω εργασίες για την πλήρη αποκατάσταση του προβλήματος.




Πλημμύρησε ο παραλιακός δρόμος στο λιμάνι της Κεραμωτής

Τις απογευματινές ώρες σήμερα 10 Σεπτεμβρίου 2024 μετά  από βροχόπτωση συνήθους  έντασης πλημμύρισε ο παραλιακός δρόμος του λιμανιού της Κεραμωτής στην περιοχή του Εμπορικού Προβλήτα και μέχρι τη ταβέρνα Γλάρος.  Αιτία,  βραχυκύκλωμα της κύριας αντλίας απορροής των υδάτων και έμφραξη της αντίστοιχης βοηθητικής λόγω φερτών υλικών , που κάποιοι ασυνείδητοι απέρριψαν  σε φρεάτιο του δρόμου. 

Υπήρξε άμεση κινητοποίηση των συνεργείων του Δήμου Νέστου , που με την παρουσία του Δημάρχου κ. Σάββα Μιχαηλίδη επιλήφθηκαν του προβλήματος και σε ένα δίωρο , με τη βοήθεια και βυτιοφόρου οχήματος  κατάφεραν να επισκευάσουν την βλάβη και να απαντλήσουν τα ύδατα .

         

Αφού λοιπόν συγχαρούμε τις υπηρεσίες του Δήμου Νέστου και προσωπικά τον Δήμαρχο για την άμεση κινητοποίηση τους θα επισημάνουμε με έμφαση ότι η παραπάνω επέμβαση  απορρέει από την κοινωνική ευαισθησία του δήμου και κινείται απολύτως σε εθελοντική βάση.  Διότι απλούστατα  ο παραλιακός δρόμος περιλαμβάνεται στην χερσαία Λιμενική Ζώνη του λιμανιού της Κεραμωτής, η διαχείριση και εκμετάλλευσή της οποίας έχει παραχωρηθεί  με σχετική σύμβασή στην Α.Ε.  ΟΡΓΑΝΙΧΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ . Έτσι λόγω παντελούς διαχρονικής απουσίας του αρμοδίου φορέα , δηλ. της ΟΛΚ Α.Ε. και αδυναμίας του να ανταποκριθεί στις συμβατικές υποχρεώσεις του , που απορρέουν από την Σύμβαση παραχώρησης ανέλαβε δράση ο Δήμος . Δυστυχώς η ΟΛΚ ΑΕ από εταιρεία κοινωνικής ωφελείας με σκοπό την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος,  όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της παραγ.5 του άρθρου 21 του ιδρυτικού Νόμου 2932/2001 ΦΕΚ: Α 145 20010627, μετά την υπαγωγή της στο ΤΑΙΠΕΔ έχει μεταβληθεί σε εισπρακτικό μηχανισμό και μόνο, ουδόλως ασχολούμενη με την συντήρηση και την βελτίωση των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Ανδρόνικος Σινιώρης




Πλημμύρισε ο παραλιακός δρόμος στο λιμάνι της Κεραμωτής

Τις απογευματινές ώρες χθες 10 Σεπτεμβρίου 2024 μετά από βροχόπτωση συνήθους έντασης πλημμύρισε ο παραλιακός δρόμος του λιμανιού της Κεραμωτής στην περιοχή του Εμπορικού Προβλήτα και μέχρι τη ταβέρνα Γλάρος. Αιτία, βραχυκύκλωμα της κύριας αντλίας απορροής των υδάτων και έμφραξη της αντίστοιχης βοηθητικής λόγω φερτών υλικών , που κάποιοι ασυνείδητοι απέρριψαν σε φρεάτιο του δρόμου.

Υπήρξε άμεση κινητοποίηση των συνεργείων του Δήμου Νέστου , που με την παρουσία του Δημάρχου κ. Σάββα Μιχαηλίδη επιλήφθηκαν του προβλήματος και σε ένα δίωρο , με τη βοήθεια και βυτιοφόρου οχήματος κατάφεραν να επισκευάσουν την βλάβη και να απαντλήσουν τα ύδατα.

Αφού λοιπόν συγχαρούμε τις υπηρεσίες του Δήμου Νέστου και προσωπικά τον Δήμαρχο για την άμεση κινητοποίηση τους θα επισημάνουμε με έμφαση ότι η παραπάνω επέμβαση απορρέει από την κοινωνική ευαισθησία του δήμου και κινείται απολύτως σε εθελοντική βάση. Διότι απλούστατα ο παραλιακός δρόμος περιλαμβάνεται στην χερσαία Λιμενική Ζώνη του λιμανιού της Κεραμωτής, η διαχείριση και εκμετάλλευσή της οποίας έχει παραχωρηθεί με σχετική σύμβασή στην Α.Ε. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ . Έτσι λόγω παντελούς διαχρονικής απουσίας του αρμοδίου φορέα , δηλ. της ΟΛΚ Α.Ε. και αδυναμίας του να ανταποκριθεί στις συμβατικές υποχρεώσεις του , που απορρέουν από την Σύμβαση παραχώρησης ανέλαβε δράση ο Δήμος . Δυστυχώς η ΟΛΚ ΑΕ από εταιρεία κοινωνικής ωφελείας με σκοπό την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της παραγ.5 του άρθρου 21 του ιδρυτικού Νόμου 2932/2001 ΦΕΚ: Α 145 20010627, μετά την υπαγωγή της στο ΤΑΙΠΕΔ έχει μεταβληθεί σε εισπρακτικό μηχανισμό και μόνο, ουδόλως ασχολούμενη με την συντήρηση και την βελτίωση των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ανδρόνικος Σινιώρης




Food Truck Festival στην Ελευθερούπολη | Πλημμύρισε απο κόσμο στη συναυλία των ONIRAMA

Η δεύτερη μέρα για το Food Truck Festival στην Ελευθερούπολη, ήταν άκρως επιτυχημένη.

Το βράδυ του Σαββάτου, 22 Ιουνίου 2024, η προσέλευση ήταν τόσο μεγάλη ενώ η συναυλία των ONIRAMA έκλεψε την παράσταση, προσελκύοντας πλήθος κόσμου που απόλαυσε τη μουσική και τη ζωντάνια του φεστιβάλ. Η τελευταία μέρα του φεστιβάλ θα κλείσει με ρεμπέτικους ρυθμούς, προσφέροντας μια ακόμα μοναδική εμπειρία στους παρευρισκόμενους.




«Πνίγηκε» το Ντουμπάι | Πλημμύρισε το Dubai mall «βούλιαξαν» αεροπλάνα και ΙΧ

Ισχυρές βροχοπτώσεις έπληξαν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, πλημμυρίζοντας μεγάλους αυτοκινητόδρομους και διακόπτοντας τις πτήσεις στο διεθνές αεροδρόμιο του Ντουμπάι γεγονός που η κυβέρνηση περιέγραψε ως τη μεγαλύτερη ποσότητα βροχοπτώσεων τα τελευταία 75 χρόνια.

Οι βροχοπτώσεις άρχισαν το βράδυ της Δευτέρας και μέχρι το βράδυ της Τρίτης, πάνω από 120 χιλιοστά είχαν πλημμυρίσει την έρημη πόλη του Ντουμπάι – συνήθως η μέση ποσότητα για ολόκληρο το χρόνο.

Ορισμένες περιοχές της ενδοχώρας των ΗΑΕ κατέγραψαν βροχή άνω των 80 χιλιοστών σε διάστημα 24 ωρών έως τις 8 το πρωί της Τρίτης, πλησιάζοντας τον ετήσιο μέσο όρο των περίπου 100 χιλιοστών. Η βροχή είναι ασυνήθιστη στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στην άνυδρη Αραβική Χερσόνησο, αλλά εμφανίζεται περιοδικά κατά τους πιο δροσερούς χειμερινούς μήνες.

Σπίτια πλημμύρισαν και οχήματα εγκαταλείφθηκαν στους δρόμους σε όλο το Ντουμπάι καθώς οι αρχές έστειλαν βυτιοφόρα στους δρόμους για να αντλήσουν το νερό. Πολλοί δρόμοι και άλλες περιοχές στερούνται αποστράγγισης λόγω της έλλειψης τακτικών βροχοπτώσεων

Τα εμβληματικά εμπορικά κέντρα Dubai Mall και Mall of the Emirates υπέστησαν πλημμύρες, με νερό σε τουλάχιστον έναν σταθμό του μετρό του Ντουμπάι, σύμφωνα με εικόνες που δημοσιεύτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα σχολεία σε ολόκληρη τη χώρα έκλεισαν πριν από την καταιγίδα και οι κυβερνητικοί υπάλληλοι εργάζονταν εξ αποστάσεως. Πολλοί εργαζόμενοι έμειναν επίσης στα σπίτια τους, αν και ορισμένοι τόλμησαν να βγουν έξω, με τους άτυχους να καθυστερούν τα οχήματά τους σε βαθύτερα από το αναμενόμενο νερά που κάλυπταν ορισμένους δρόμους.

Το κυβερνητικό γραφείο μέσων ενημέρωσης των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων δημοσίευσε στον λογαριασμό του X ότι οι βροχοπτώσεις ήταν ένα «εξαιρετικό» κλιματικό γεγονός. Αναμένονται ακόμη περισσότερες βροχές.

Βροχή έπεσε επίσης στο Μπαχρέιν, το Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία.

Τόσο το Ομάν όσο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που φιλοξένησαν τις περσινές συνομιλίες του ΟΗΕ για το κλίμα Cop28, έχουν προειδοποιήσει προηγουμένως ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι πιθανό να οδηγήσει σε περισσότερες πλημμύρες.

 




Πλημμύρισε με 10.000 αγρότες το κέντρο της Αθήνας | Στο Σύνταγμα διανυκτέρευσαν πάνω από 160 τρακτέρ

Περίπου 160 είναι τα τρακτέρ τα οποία διανυκτέρευσαν στην πλατεία Συντάγματος το βράδυ της Τρίτης (20/2) μετά τη μεγάλη κινητοποίηση των αγροτών που ολοκληρώθηκε λίγο πριν από τις 21:30.

Οι αγρότες έφτασαν στην Αθήνα με κάθε μέσο, ακόμα και με πλοία από την Κρήτη, αλλά και όσοι δεν ήρθαν στην πρωτεύουσα συμπαραστάθηκαν στον αγώνα των συναδέλφων τους με άλλους τρόπους.

Οι Αθηναίοι τούς υποδέχτηκαν με επευφημίες, χειροκροτήματα και χαμόγελα στο κέντρο της πρωτεύουσας και πολλοί έσπευσαν να σταθούν στο πλευρό τους.

Στη μεγάλη κινητοποίηση που γέμισε με τρακτέρ την πλατεία Συντάγματος έδωσαν το παρών σωματεία, εργαζόμενοι και φοιτητές.

Γύρω στις 11:00 ξεκινά η μεγάλη αποχώρηση

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, που ξεκίνησαν σταδιακά από τις 12 το μεσημέρι της Τρίτης, συνεχίζονται μέχρι και σήμερα το πρωί, καθώς στις 11:00 είναι προγραμματισμένη η αποχώρηση των τρακτέρ.

Οι αγρότες πρόκειται σήμερα και αύριο να προχωρήσουν σε γενικές συνελεύσεις στα μπλόκα, ώστε να αποφασίσουν το μέλλον των κινητοποιήσεών τους. Όπως ανέφερε χθες ο Ρίζος Μαρούδας, μέλος της συντονιστικής επιτροπής των μπλόκων, στην ΕΡΤ προσανατολίζονται είτε σε αποκλεισμό δρόμων, είτε θα προχωρήσουν σε άλλες μορφές κινητοποίησης.

Στην Αθήνα υπολογίζεται ότι κατέφτασε τριψήφιος αριθμός τρακτέρ, καθώς και χιλιάδες αγρότες που έφτασαν στην Αθήνα με λεωφορεία, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πάνω από 10.000 ανθρώπους.

Μάλιστα, όπως μετέδωσε το πρωί της Τετάρτης (21/2) η εκπομπή του Mega Κοινωνία Ώρα MEGA με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, υπήρξε άψογη συνεργασία με την αστυνομία τόσο για την άφιξη των αγροτών στο κέντρο της Αθήνας όσο και για την παραμονή τους.

Ακόμα και αυτή την ώρα που παραμένουν οι αγρότες στην Αθήνα, κάθονται στα τρακτέρ τους και στα γεωργικά μηχανήματα και πολλοί από αυτούς πέρασαν τη νύχτα μέσα σε αυτά.

Πώς θα φύγουν οι αγρότες – Διευκρινίσεις από την ΕΛ.ΑΣ. – Ποιοι δρόμοι θα είναι κλειστοί

«Ύστερα από συνεννόηση με τους εκπροσώπους των αγροτών, γύρω στις 10:00 – 11:00 αναμένεται να ξεκινήσει η αποχώρησή του σταδιακά. Θα ακολουθήσουν την ίδια διαδρομή, Πανεπιστημίου, Ομόνοια, Λεωφόρος Αθηνών. Λεωφόρος Κηφισού ώστε να επιστρέψουν στις περιοχές τους. Φυσικά, θα συνοδεύονται από περιπολικά της αστυνομίας», σημείωσε η εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» το πρωί της Τετάρτης (21/2).

Όσο για σήμερα, Τετάρτη, σύμφωνα με την κα Δημογλίδου ήδη από τις πρωινές ώρες είναι κλειστή η Λεωφόρος Αμαλίας και η Όθωνος, καθώς στο σημείο έχουν σταθμεύσει περί τα 140 τρακτέρ, ενώ στη συνέχεια θα ανακοινωθούν νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Δείτε φωτογραφίες του Newsbeast.gr από τη μεγάλη συγκέντρωση των αγροτών στο κέντρο της Αθήνας

Πηγή: Newsbeast.gr




“Πλημμύρισε” από κόσμο η Παραμυθούπολη για την συναυλία της Ζόζεφιν

Πολύς κόσμος συγκεντρώθηκε στο πάρκο Παπανδρέου στην Παραμυθούπολη του Δήμου Νέστου στην συναυλία της τραγουδίστριας Ζόζεφιν.

Δείτε φωτογραφίες :




Κακοκαιρία Daniel – Βόλος: Πλημμύρισε το νοσοκομείο, δεν θα γίνουν οι σημερινές χημειοθεραπείες

Τεράστια προβλήματα παρουσιάζονται από το πρωί σε όλη τη Μαγνησία, καθώς η κακοκαιρία Daniel βουλιάζει όλη την περιοχή. Τα ξημερώματα η Πυροσβεστική δέχτηκε κλήση από το Νοσοκομείο Βόλου για απάντληση υδάτων, ενώ έχουν πλημμυρίσει διάφορα τμήματα

Νωρίς το πρωί τα νερά είχαν μπει στο μηχανοστάσιο του Νοσοκομείου Βόλου και η Πυροσβεστική ήταν επί ποδός ώστε να μην δημιουργηθεί βραχυκύκλωμα. Ωστόσο, το νερό μπήκε σε δωμάτιο κρίσιμο για τις χημειοθεραπείες.

Την ίδια ώρα το υπόγειο του νοσοκομείου έχει πλημμυρίσει, καθώς ο όγκος νερού ήταν τεράστιος.

Σημειώνεται πως από τη σφοδρή βροχόπτωση πλημμύρισε και το δωμάτιο που πραγματοποιείται η διύλιση των φαρμάκων της χημειοθεραπείας, με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθούν σήμερα οι 18 προγραμματισμένες θεραπείες.

Οι χημειοθεραπείες θα πραγματοποιηθούν αύριο κανονικά, με το εφεδρικό μηχάνημα.

Στον δεύτερο υπόγειο όροφο, που στεγάζονται η τεχνική υπηρεσία, το γκαράζ και τα λεβητοστάσια μπήκαν νερά και γίνεται προσπάθεια να αποστραγγιστούν.

newsit.gr