Α2 Γυναικών: Αποκλεισμός για τις Πάνθηρες Καβάλας – Ιστορική σεζόν με άδοξο τέλος στα πλέι οφ

Η ημιτελική φάση των πλέι οφ της Α2 μπάσκετ γυναικών ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025, με τον αποκλεισμό των Πάνθηρων Καβάλας από τον Άρη Θεσσαλονίκης.

Η ομάδα της Καβάλας ηττήθηκε με σκορ 59-52 στη Θεσσαλονίκη, με τον Άρη να κάνει το 2-0 στη σειρά και να προκρίνεται στους τελικούς της Α2, όπου θα αντιμετωπίσει την Ανόρθωση Βόλου.

Παρά τον αποκλεισμό, οι Πάνθηρες είχαν μία εξαιρετική χρονιά, ολοκληρώνοντας την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος στην 1η θέση, γράφοντας ιστορία. Ωστόσο, στα πλέι οφ δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν το πλεονέκτημα έδρας, με αποτέλεσμα να μείνουν εκτός συνέχειας από τη μαχητική ομάδα του Άρη.

Χάθηκε μία ευκαιρία για άνοδο στην Α1, όμως οι Πάνθηρες κάθε χρόνο εξελίσσονται και μεγαλώνουν. Σίγουρα, όπως και πέρσι, έτσι και φέτος κατάφεραν πάρα πολλά, κάνοντας ακόμη ένα βήμα μπροστά. Οι εμπειρίες της φετινής σεζόν αναμένεται να αποτελέσουν πολύτιμο «όπλο» για τον σύλλογο τα επόμενα χρόνια.