Δοκιμάζεται η Θεσσαλία από τις έντονες βροχοπτώσεις | Φουσκώνει επικίνδυνα ο Πηνειός

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι Αρχές στη Θεσσαλία μετά τις ισχυρές βροχοπτώσεις που πλήττουν την περιοχή από χθες το βράδυ. Ο Πηνειός έχει φουσκώσει επικίνδυνα σε διάφορα σημεία, σε Καλαμπάκα και Τρίκαλα.

Συνεργεία της Περιφέρειας βρίσκονται επί ποδός, για να συγκρατήσουν την ορμή του νερού και να μην υπάρξει υπερχείλιση του ποταμού.

Σε μαρτυρικό χωριό τείνει να εξελιχθεί το Βαλομάνδρι του Δήμου Πύλης, με το βίντεο του trikalola.gr να αποτυπώνει τη δραματική κατάσταση που επικρατεί. Ο Πηνειός ποταμός βρίσκεται στα όριά του, ενώ η αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, Χρύσα Ντιντή, ήδη βρίσκεται στο σημείο και τα συνεργεία της Περιφέρειας θα προσπαθήσουν με «τσάπες» να σπάσουν κάπως την ορμή του νερού, ώστε να μην υπάρξει υπερχείλιση.

Πηγή: newsbeast.gr




Κακοκαιρία Daniel: Τρομάζει η επόμενη μέρα σε Βόλο, Τρίκαλα, Καρδίτσα – Απειλεί τη Λάρισα ο Πηνειός

Με το μυαλό όλων να είναι ακόμη στις επιχειρήσεις απεγκλωβισμού και μεταφοράς ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους των πλημμυρισμένων περιοχών, με την αγωνία για τους αγνοούμενους και το τι θα αποκαλυφθεί κάτω από τις λάσπες να κορυφώνεται, έχει ήδη αρχίσει να δημιουργείται η «βαριά» λίστα της επόμενης μέρας.

Πόλεις και χωριά χωρίς ηλεκτρικό και νερό, κατεστραμμένοι δρόμοι, πεσμένες γέφυρες, ζημιές σε όλες τις δημόσιες υποδομές, γκρεμισμένα σπίτια, πλημμυρισμένα χωράφια και άστεγοι φιλοξενούμενοι πρόχειρα σε σχολεία και γήπεδα συνθέτουν την εικόνα στο πεδίο.

Προφανώς σε αυτό το σκηνικό η φράση «αποζημίωση των πληγέντων» είναι το ελάχιστο. Η ζωή σε αρκετές περιοχές θα πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή και αυτό δεν θα είναι εύκολο. Πέρα από τον πόνο για τα θύματα της θεομηνίας οι κάτοικοι έχουν να αντιμετωπίσουν καταστροφές στην παραγωγή, απώλειες στο ζωικό κεφάλαιο, «στείρα» χωράφια, ακόμη και κινδύνους ασθενειών.

Την ίδια ώρα, οι πλημμύρες απειλούν τη Λάρισα. Στη Γιάννουλη, χθες το βράδυ η στάθμη του νερού κυμάνθηκε στα 2,5 – 3 μέτρα, ενώ το πρωί του Σαββάτου είναι πάνω από 2 μέτρα, μισό μέτρο πάνω από τα αυτοκίνητα.

Στα 9,6 μέτρα έπεσε η στάθμη του Πηνειού το πρωί του Σαββάτου. Ωστόσο, κανείς δεν αποκλείει να υπάρξει νέα υπερχείλιση, λόγω ορμητικού κύματος.

protothema.gr