Πόσοι διαδηλωτές πήγαν στη συγκέντρωση στο Σύνταγμα, σύμφωνα με εφαρμογή

Εφαρμογή που ανέπτυξε το iMEdD, η οποία εκτιμά τον αριθμό των ατόμων σε μια καθορισμένη περιοχή στον χάρτη, υπολόγισε το πλήθος που συγκεντρώθηκε σήμερα στο Σύνταγμα για τη διαδήλωση, με αφορμή τα δύο χρόνια από το δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο μετρητής πλήθους, λαμβάνοντας υπόψη την έκταση της συγκέντρωσης και τον αριθμό των ατόμων που δυνητικά μπορούσαν να χωρέσουν σε αυτήν, κατέγραψε την παρουσία κόσμου από το Σύνταγμα έως τη συμβολή της Πατησίων με τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, τον Ευαγγελισμό και τη Βασιλίσσης Σοφίας.

Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα, περίπου 427.314 άνθρωποι κάθε ηλικίας βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας και στο Σύνταγμα, απαιτώντας δικαιοσύνη για τα Τέμπη.

Το iMEdD (Incubator for Media Education and Development) είναι ένας μη κερδοσκοπικός δημοσιογραφικός οργανισμός, που ιδρύθηκε το 2018 με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

 

Πηγή:newsbeast.gr




“Πήγαν να με κάψουν ζωντανό” -Συγκλονίζει η μαρτυρία του ηθοποιού Γιώργου Σταυρόπουλου από Ξάνθη

Ο ηθοποιός Γιώργος Σταυρόπουλος καταγγέλλει μέσα από την εκπομπή Αναλυτής του ENA CHANNEL  ότι ζει έναν εφιάλτη στην Ξάνθη, μετά την απόπειρα εμπρησμού της οικίας του με μολότοφ.

Ο ίδιος αναφέρει ότι η επίθεση έγινε με στόχο να καταπατηθεί το κτήμα του, έκτασης 10 στρεμμάτων. Σύμφωνα με τον ηθοποιό, συγκεκριμένοι Ρομά έχουν πουλήσει τμήματα του κτήματος σε άλλους, ενώ αντιμετωπίζει συνεχείς απειλές και βία.

Αυτή την στιγμή μάλιστα είναι άστεγος καθώς το σπίτι του υπέστη σοβαρές ζημιές λόγω της πυρκαγιάς.

Δείτε την συγκλονιστική συνέντευξη του ηθοποιού :




Καταγγελία ΟΛΜΕ -Γονείς πήγαν με ανεμιστήρες στα σχολεία λόγω έλλειψης κλιματισμού στις Πανελλαδικές

Η ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης) προχώρησε σε καταγγελία για την έλλειψη κλιματισμού στις σχολικές αίθουσες κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων, με αποτέλεσμα γονείς να αναγκάζονται να φέρνουν ανεμιστήρες στα σχολεία για να διευκολύνουν τις συνθήκες για τους μαθητές!

Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, η κατάσταση αυτή δημιουργεί ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες για τους υποψηφίους, οι οποίοι καλούνται να δώσουν τις εξετάσεις τους σε ακατάλληλο περιβάλλον, με υψηλές θερμοκρασίες που επηρεάζουν αρνητικά την απόδοσή τους.




Κιλκίς | Επιτέθηκε σε αστυνομικούς με τσεκούρι όταν πήγαν να τον συλλάβουν για ενδοοικογενειακό επεισόδιο

Άνδρας, 51 ετών, καταγγέλθηκε από την ηλικιωμένη μητέρα του για επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας και όταν κλήθηκαν οι αστυνομικοί να τον συλλάβουν τούς επιτέθηκε με τσεκούρι, χωρίς ευτυχώς να προκαλέσει τραυματισμό.

Προς στιγμήν διέφυγε, προκαλώντας με το ίδιο τσεκούρι φθορές στο περιπολικό της αστυνομίας και τελικά συνελήφθη λίγες ώρες αργότερα, όταν επιστρέφοντας στο σπίτι, αποπειράθηκε να εκ νέου να επιτεθεί στους αστυνομικούς με δεύτερο τσεκούρι, αλλά εκείνοι κατάφεραν αυτή τη φορά να τον αφοπλίσουν.

Το επεισόδιο διαδραματίστηκε το βράδυ της Μ. Τρίτης σε χωριό του Κιλκίς, με τον 51χρονο να οδηγείται ένα 24ωρο αργότερα στον αρμόδιο εισαγγελέα πρωτοδικών που του απήγγειλε ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας, βία κατά υπαλλήλων, ενδοοικογενειακή βία, παραβάσεις του νόμου περί όπλων κ.ά. Παραπέμφθηκε να απολογηθεί σε ανακριτή, από τον οποίο πήρε προθεσμία για αύριο, Μ. Παρασκευή.

Πηγή: newsbeast.gr




Αλεξανδρούπολη: Πώς έκλεψαν 1.000 ευρώ και χρυσαφικά από τα δωμάτια μαθητών που πήγαν 5νθήμερη

Με ένα αιχμηρό αντικείμενο, πιθανότατα κατσαβίδι, κατάφεραν οι δράστες να ανοίξουν τρία δωμάτια του ξενοδοχείου της Αλεξανδρούπολης και να κλέψουν χρήματα και κοσμήματα μαθητών από τη Θεσσαλονίκη, που επισκέφτηκαν την περιοχή για την πενθήμερη εκδρομή τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, το απίστευτο περιστατικό αποκαλύφθηκε το βράδυ της περασμένης Τετάρτης, 21 Φεβρουαρίου, όταν μαθητές του σχολείου αντιλήφθηκαν μόλις γύρισαν από έξοδο, ότι κάποιος ή κάποιοι είχαν εισέλθει στα δωμάτια που έμεναν και αφαίρεσαν μέσα από αυτά τα χρήματα που είχαν μαζί τους στην εκδρομή, αλλά και χρυσαφικά τους κοσμήματα. Συνολικά οι δράστες εισήλθαν εντός των δωματίων και έκλεψαν δύο χρυσές αλυσίδες, δύο χρυσούς σταυρούς, ένα χρυσό φλουρί και το χρηματικό ποσό των 890 ευρώ περίπου.

Οι μαθητές κατήγγειλαν το περιστατικό στους καθηγητές τους και στην Aστυνομία, η οποία έφτασε στο ξενοδοχείο και ξεκίνησε έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών και των κλοπιμαίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αστυνομικοί διενήργησαν έρευνες σε 20 δωμάτια όπου διέμεναν μαθητές του λυκείου της Θεσσαλονίκης, κατά τις οποίες στο δωμάτιο του ενός μαθητή εντόπισαν μία αυτοσχέδια νάιλον συσκευασία περιέχουσα ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης μεικτού βάρους 0,61 του γραμμαρίου.

Σε περαιτέρω έρευνες στην κατοχή τριών, επίσης, μαθητών του ίδιου σχολείου, βρέθηκαν συνολικά μία αυτοσχέδια νάιλον συσκευασία περιέχουσα ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης μεικτού βάρους 7 γραμμαρίων, ένα χρησιμοποιημένο αυτοσχέδιο τσιγάρο κάνναβης και ένας μεταλλικός τρίφτης, τα οποία οι μαθητές δήλωσαν ότι τα κατείχαν από κοινού.

Αυτό που δεν κατάφεραν να εντοπίσουν οι αστυνομικοί, είναι τα χρήματα και τα χρυσαφικά που κλάπηκαν μέσα από τα δωμάτια και, μέχρι στιγμής, παραμένει άγνωστο ποιος ή ποιοι εισέβαλαν στα δωμάτια των μαθητών από τη Θεσσαλονίκη oι οποίοι αποχώρησαν από το ξενοδοχείο μία ημέρα νωρίτερα από το προγραμματισμένο.

Σημειώνεται ότι οι τέσσερις μαθητές, δύο αγόρια και δύο κορίτσι, στην κατοχή των οποίο βρέθηκαν μικροποσότητες ναρκωτικών ουσιών συνελήφθησαν και αφού σχηματίστηκε σχετική δικογραφία εις βάρος τους, στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι με προφορική εντολή εισαγγελέα. Πρόκειται για δύο 17χρονους, μία 17χρονη και μία 18χρονη (ενηλικιώθηκε μετά το περιστατικό) που είναι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου.

Εντολή για έρευνα

Στο μεταξύ, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κοπτσης, έδωσε εντολή για άμεση διενέργεια έρευνας σχετικά με το περιστατικό στην πενθήμερη εκδρομή του λυκείου της Θεσσαλονίκης.

Όπως ανέφερε ο ίδιος μιλώντας στο protothema.gr, «θα αναζητηθούν ευθύνες και όπου υπάρχουν θα αποδοθούν στο ακέραιο» και για αυτόν τον λόγο έδωσε εντολή στην διευθύντρια Εκπαίδευσης προκειμένου να διενεργήσει έρευνα κατά πάντως υπευθύνου.

«Ζητήσαμε έγγραφη αναφορά του συμβάντος και όλων των γεγονότων που συνέβησαν στην πενθήμερη εκδρομή των μαθητών, από την πρώτη στιγμή που ενημερωθηκαμε προφορικά για το περιστατικό. Το σχολείο είναι χώρος πολιτισμού και όχι χώρος για να διαδραματιζονται τέτοια γεγονότα», τόνισε ο κ. Κοπτσης.




Πήγαν βόλτα στο Παγγαίο κι εγκλωβίστηκαν | Τους βοήθησε η ΠΥ Ελευθερούπολης

Με τη συνδρομή προσωπικού της Π.Υ. Ελευθερούπολης και ειδικό όχημα, απεγκλωβίστηκαν χθες βράδυ τρία άτομα που ανέβηκαν στο Παγγαίο για να δουν όπως φαίνεται τα χιόνια.

Δεν υπολόγισαν και τα χιόνια και τον προβληματικό δρόμο. Το αυτοκίνητο τους εξετράπη της πορείας του. Κάλεσαν σε βοήθεια. Στις 9 χθες βράδυ απεγκλωβίστηκαν αλλά το όχημα τους έμεινε στο βουνό.

proininews.gr




Πήγαν να πουλήσουν 391 λίτρα λάδι ως «εξαιρετικά παρθένο» στην Αλεξανδρούπολη

Όσο σκαρφαλώνει στα ύψη η τιμή του ελαιόλαδου, τόσο θα το εκμεταλλεύονται επιτήδειοι που “σερβίρουν” αμφίβολης ποιότητας λάδι σε χαμηλές τιμές σε ανυποψίαστους καταναλωτές. Άλλη μια τέτοια περίπτωση εντοπίστηκε από αστυνομικούς της Ασφαλείας στην Αλεξανδρούπολη, το βράδυ της Παρασκευής.

Κατά την διάρκεια ελέγχου, συνελήφθη ένας Έλληνας ο οποίος εντοπίστηκε να μεταφέρει 23 συσκευασίες που περιείχαν συνολικά 391 λίτρα ελαιόλαδου, για το οποίο δεν είχαν καταβληθεί οι ανάλογοι φόροι και δασμοί, ενώ δεν διέθετε τα απαραίτητα έγγραφα που να πιστοποιούν το είδος και την προέλευσή του. Οι ποσότητες του ελαιόλαδου κατασχέθηκαν και δείγμα τους εστάλη στη xημική υπηρεσία για ανάλυση, ώστε να διαπιστωθεί αν είναι πράγματι ελαιόλαδο ή άλλου είδους λάδι νοθευμένο ή επιχρωματισμένο.

Οι αστυνομικοί συνεχίζουν την προανάκριση για να διαπιστώσουν από πού προέρχονταν οι συσκευασίες με το αμφίβολης ποιότητας λάδι, ενώ ο κάτοχός τους παραπέμφθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης κατηγορούμενος για παραβάσεις του νόμου περί υπαίθριου εμπορίου και των αγορανομικών διατάξεων.