Νέες πιάτσες ταξί σε δημοτικό κήπο και ομόνοια | Προχωρούν οι διαδικασίες

Ο πρόεδρος του σωματείου των Ταξί, Χρήστος Ιωαννίδης, συναντήθηκε χθες με τον Αντιδήμαρχο Αλέξη Γούλα.

Στη συνάντηση επιβεβαιώθηκε η δημιουργία πιάτσας ταξί σε εσοχή στον Δημοτικό Κήπο, όπως είχε συμφωνηθεί το Φθινόπωρο. Η πιάτσα θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 10 αυτοκίνητα και αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το Καλοκαίρι, πιθανώς ακόμα και πριν το Πάσχα.

Απομένουν λίγες ακόμη εγκρίσεις από τα αρμόδια όργανα του Δήμου. Παράλληλα, συζητήθηκε η δημιουργία νέας πιάτσας ταξί στην Ομόνοια, στη συμβολή των οδών Π. Μελά και Φιλώτα, με χωρητικότητα έως 5 οχημάτων. Για την πιάτσα αυτή, η διαδικασία ξεκινά τώρα με την εκπόνηση μιας απαραίτητης μελέτης.

proininews.gr