Ούτε τώρα “λευκός καπνός” μεταξύ Δήμου Καβάλας και οδηγών ταξί για την θέση της πιάτσας

Συνεδρίασε πριν λίγη ώρα εκτάκτως το σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας με μοναδικό θέμα την πιάτσα ταξί στην Καπνεργάτη.

Από την συζήτηση δεν βρέθηκε καμία χρυσή τομή μεταξύ των δύο πλευρών ενώ τα αίματα “άναψαν” για μία ακόμα φορά μεταξύ των οδηγών ταξί και του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη.

Έτσι δεν άλλαξε κάτι, η απόφαση για την πιάτσα στην Βενιζέλου παρέμεινε η ίδια.

Από την πλευρά του ωστόσο ο Δήμαρχος Καβάλας τόνισε ότι θα βοηθήσει τη καθημερινότητα των οδηγών και του επιβατικού κοινού.

Η συνεδρίαση παρά τις διαμαρτυρίες που υπήρξαν έληξε σε καλό κλίμα.




Νομικές ενέργειες από το σωματείο Ταξί κατά της αλλαγής της πιάτσας

Ο πρόεδρος του σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καβάλας «Η Πρόοδος» κ. Χρήστος Ιωαννίδης μίλησε στην Πρωινή.

Σε μια διαφορετική βάση. Το Δημοτικό Συμβούλιο έλαβε απόφαση κατά πλειοψηφία. Μια απόφαση μετακίνησης της πιάτσας της πλατείας Καπνεργάτη, μια απόφαση με την οποία οι επαγγελματίες δεν συμφωνούν. Θα κινηθούν νομικά, δηλώνει ο κ. Ιωαννίδης.

Η συνέντευξη

Ερ: Τι θα κάνετε μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου;

Απ: Δυστυχώς καταλάβαμε ότι ήταν προαποφασισμένο. Ό,τι και να λέγαμε εμείς, η απόφαση τους είχε παρθεί. Από εδώ και πέρα θα κινηθούμε νομικά. Δυστυχώς όλο αυτό το διάστημα δεν ακουστήκαμε ποτέ. Δεν ακούστηκε ποτέ ο σύλλογος ΑμεΑ που ρωτήθηκε, δεν ακούστηκε ποτέ το Ταξί, δεν ακούστηκαν ποτέ τα μέτρα ασφαλείας που θέτουν άλλες αρχές και υπηρεσίες. Ο κ. Μουριάδης και οι εκλεκτοί του σύμβουλοι επιμένουν να βγούμε στο δρόμο. Στην άκρη της οδού Βενιζέλου. Εμείς δε θα ρισκάρουμε ούτε την ασφάλεια των επιβατών, ούτε την ασφάλεια τη δική μας. Εξηγήσαμε πολλές φορές στον Δήμαρχο αλλά και στο Δημοτικό Συμβούλιο, ότι προέχει η ασφάλεια. Εξηγήσαμε, είπαμε και ξαναείπαμε ότι εκείνο το μέρος είναι επικίνδυνο στο να βγούμε έξω και να σταθμεύουμε σε αυτό. Δεν μπορούμε να ανοίξουμε πόρτες, δεν μπορούμε να τινάξουμε ένα πατάκι για να μπει μέσα πελάτης σε ένα καθαρό ταξί. Δυστυχώς ο κ. Μουριάδης λέει να βγούμε έξω. Στην Βενιζέλου. Εμείς δε θα βγούμε έξω. Προέχει η ασφάλεια, το έχω πει πάρα πολλές φορές, το λέω και τώρα. Είναι πολύ επικίνδυνο, το λέει και η ίδια η Τροχαία.

Ερ: Ο διάλογος τέλειωσε;

Απ: Ο διάλογος τέλειωσε. Δεν έχουμε άλλον διάλογο. Θα προβούμε στα νομικά μέσα.

Ερ: Όσο θα γίνονται τα έργα, η πιάτσα των ταξί που θα είναι; Θα επηρεαστεί;

Απ: Δεν μερίμνησε ο Δήμος που θα πάει η πιάτσα. Δεν υπάρχει κάτι προσωρινό, όσο θα γίνονται τα έργα. Δε μας έδωσε ο Δήμαρχος με σαφήνεια να καταλάβουμε όταν το ζητήσαμε, που θα πάει η πιάτσα. Μισόλογα και αερολογίες. Που θα πάει η πιάτσα; Το ζητήσαμε όλοι μας, να μας πει. Δυστυχώς δεν πήραμε απάντηση. Τι θα κάνει ο κόσμος;! Τι θα κάνει ο κόσμος που έχει προβλήματα;!

Ερ: Ο διάλογος που έγινε μέχρι τώρα, ήταν πρόσωπο με πρόσωπο; Συναντήσατε το Δήμαρχο στο γραφείο του;

Απ: 7,5 χρόνια αυτήν τη δουλειά κάνουμε. Πολλές συναντήσεις με πολλούς συναδέλφους και εκπροσώπους τους κλάδου.  Πάντα υπήρχαν υποσχέσεις αλλά οι υποσχέσεις δυστυχώς ήταν κάτω από το τραπέζι. Ήταν όλα επιφανειακά, να καθησυχάσουμε, να ηρεμήσουμε και δυστυχώς από πίσω όλοι έκαναν τη δουλειά τους.

Ερ: Αυτό που προτείνει ο κ. Χρυσανίδης, η πιάτσα επί της Βενιζέλου αλλά από το «Σοκολατοπωλείον» και μπροστά από τον Δημοτικό Κήπο, σας βρίσκει σύμφωνους;

Απ: Δεν μας βρίσκει σύμφωνους. Η πρόταση μας, που τη δώσαμε και την καταθέσαμε στην κα Αλεξάνδρα Τσανάκα, ήταν η πιο ασφαλή πρόταση και την εγκρίναν όλοι. Η πιάτσα παραμένει στην ίδια περιοχή και εξυπηρετείται με δρόμο από την οδό Κύπρου και εντός Δημοτικού Κήπου. Από τη στιγμή που δεν έχει καμία επαφή με το έργο, δεν επηρεάζει καθόλου τον ΟΤΕ και δεν επηρεάζει καθόλου την καινούργια Πλατεία Καπνεργάτη, τότε δεν βλέπουμε το λόγο να μετακινηθούμε. Δεν έχει καμία σχέση αυτό που προτείνουμε με την ανάπλαση. Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή του Δημάρχου, να βγούμε από εκεί. Μιλάμε για εμμονή. Βάλαμε όλες τις παραμέτρους. Δεν επηρεάζουμε το έργο, δεν μπλοκάρουμε το έργο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην μείνουμε εκεί με τον τρόπο που περιγράφει η πρόταση μας.

www.proininews.gr

 




Δεν προχωρούν οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη λόγω της πιάτσας ταξί ισχυρίζεται ο εργολάβος!

Οι εργασίες στην Πλατεία Καπνεργάτη φαίνεται πως έχουν  σταματήσει εδώ και περίπου έναν μήνα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται απορίες και ερωτηματικά από πλευράς των πολιτών αλλά και των επαγγελματιών της περιοχής στο πότε θα τελειώσει επιτέλους το έργο.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη στο Radio ENA 90,5 ο εργολάβος φαίνεται πως ισχυρίζεται ότι λόγω κολλήματος που υπάρχει με την πιάτσα ταξί στο νότιο μέρος της πλατείας δεν μπορεί να προχωρήσουν οι εργασίες (!)

Το αξιοπερίεργο είναι ότι και στο βόρειο τμήμα της πλατείας υπάρχουν ακόμα εργασίες που πρέπει να γίνουν οι οποίες ωστόσο έχουν μείνει στάσιμες.

Όσον αφορά την πιάτσα ταξί οι οδηγοί έχουν ήδη δηλώσει την πρόθεση τους να κινηθούν νομικά κατά του Δήμου επειδή όπως αναφέρουν δεν έχουν εισακουστεί τα αιτήματα τους.




Έντονες συγκρούσεις μεταξύ των φορέων για την μεταφορά της πιάτσας των ταξί από την Πλατεία Καπνεργάτη

Έντοντες διαμαρτυρίες έχουν προκύψει απο το απόγευμα της Δευτέρας 10 Ιουνίου, με την διεξαγωγή του Δημοτικού Συβουλίου στην Καβάλα, με την απόφαση του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη να θέλει την μεταφορά της πιάτσας των ταξί από την Πλατεία Καπνεργάτη.

Ο Πρόεδρος των ταξί Καβάλας, αλλά και άτομα της αντιπολίτευσης άμεσα πήραν θέση με την εναντίωση τους προς την απόφαση αυτή, γεγονός όμως που δεν πτόησε τον Δήμαρχο Καβάλας, με τον ίδιο και μετά την λήξη του Δημοτικού Συμβουλίου να επιμένει στην απόφαση του.




Αναστάτωση προκαλεί η ακύρωση της πιάτσας ταξί στο παλίο Δικαστικό Μέγαρο

Το ένα πρόβλημα μετα το άλλο πως αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες ταξί στην πόλης της Καβάλας, καθώς αλλή μια πιάτσα ταξί στο κέντρο της πόλης φαίνεται πως ακυρώνεται.

Προκειται για την πίατσα ταξί στην διασταυρωση της οδού Κουντουριώτου με Ομονοίας, όπου στο σημείο πριν απο λίγες ήμερε ξεκίνησαν εργασίες με την ενημέρωση προς τους επαγγελματίες οτι θα πρέπει να απομακρθνθούν απο το σημείο για λίγες ημέρες ενω στα τελικά σχέδια των έργων στο σημείο δεν προβλέπεται χώρος για ταξί, με τις αντιρρίσεις απο των πλευρά τους να είναι τεράστιες.