Θ Μουριάδης: “Η πιάτσα των ταξί στην οδό Βενιζέλου θα γίνει!”

Με ξεκάθαρη δήλωση του στο ENA Channel, ο δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να προχωρήσει η δημιουργία πιάτσας ταξί στην οδό Βενιζέλου παρά την ακυρωτική απόφαση της Αποκεντρωμένης, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Η πιάτσα των ταξί στην οδό Βενιζέλου θα γίνει!».

Δείτε τι δήλωσε :




Νέα πιάτσα ταξί στη Βενιζέλου: Ξεκίνησαν οι εργασίες διαμόρφωσης

Με αυτεπιστασία, δηλαδή με εργαζόμενους του Δήμου, ξεκίνησαν το πρωί οι εργασίες διαμόρφωσης στη λεωφόρο Βενιζέλου για τη δημιουργία της νέας πιάτσας ταξί, η οποία θα βρίσκεται μπροστά από τον Δημοτικό Κήπο.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η πιάτσα θα είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα: ένα με τέσσερις θέσεις και ένα δεύτερο με τρεις θέσεις. Η ολοκλήρωση του δεύτερου τμήματος θα πραγματοποιηθεί μόλις ολοκληρωθούν και οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη.

Ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επαγγελματίες των ταξί για την έκβαση του θέματος, καθώς η αρχική πρόθεση του Δήμου ήταν η δημιουργία της πιάτσας σε διαφορετικό σημείο της Βενιζέλου. Μετά από συζητήσεις και παρεμβάσεις, η τελική απόφαση κρίνεται θετική για την εύρυθμη λειτουργία των ταξί και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και υπολογίζεται ότι η νέα πιάτσα θα είναι έτοιμη μέσα στον μήνα, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση των πολιτών και την οργάνωση των ταξί στο κέντρο της πόλης.




Νέα πιάτσα ταξί στη Βενιζέλου: Ξεκίνησαν οι εργασίες διαμόρφωσης

Με αυτεπιστασία, δηλαδή με εργαζόμενους του Δήμου, ξεκίνησαν το πρωί οι εργασίες διαμόρφωσης στη λεωφόρο Βενιζέλου για τη δημιουργία της νέας πιάτσας ταξί, η οποία θα βρίσκεται μπροστά από τον Δημοτικό Κήπο.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η πιάτσα θα είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα: ένα με τέσσερις θέσεις και ένα δεύτερο με τρεις θέσεις. Η ολοκλήρωση του δεύτερου τμήματος θα πραγματοποιηθεί μόλις ολοκληρωθούν και οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη.

Ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επαγγελματίες των ταξί για την έκβαση του θέματος, καθώς η αρχική πρόθεση του Δήμου ήταν η δημιουργία της πιάτσας σε διαφορετικό σημείο της Βενιζέλου. Μετά από συζητήσεις και παρεμβάσεις, η τελική απόφαση κρίνεται θετική για την εύρυθμη λειτουργία των ταξί και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και υπολογίζεται ότι η νέα πιάτσα θα είναι έτοιμη μέσα στον μήνα, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση των πολιτών και την οργάνωση των ταξί στο κέντρο της πόλης.




Σε καλό δρόμο οι συζητήσεις για την πιάτσα ταξί στην Βενιζέλου

«Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μας αυτή την εβδομάδα με τον δήμαρχο Καβάλας και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, διαπιστώσαμε ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλό στάδιο όσον αφορά τη δημιουργία της νέας πιάτσας ταξί στην οδό Βενιζέλου».

Αυτό ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καβάλας, Χρήστος Ιωαννίδης, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την πρόοδο του έργου.

Παράλληλα, ανέφερε ότι θετικές εξελίξεις υπάρχουν και για τη δημιουργία πιάτσας ταξί στην οδό Ομονοίας. «Μας διαβεβαίωσαν ότι μέχρι το Πάσχα θα ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου στην οδό Βενιζέλου. Οι πολίτες, και ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι, διαμαρτύρονται έντονα για την υφιστάμενη κατάσταση, κάτι που επισημάναμε στον δήμαρχο και τον αντιδήμαρχο. Είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα υπάρξει λύση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά τη δημιουργία πιάτσας ταξί στην οδό Ομονοίας, ο κ. Ιωαννίδης πρόσθεσε: «Ο Δήμαρχος μάς διαβεβαίωσε ότι θα εξετάσουν γρήγορα και αυτή την περίπτωση, καθώς πρόκειται για ένα έργο που θα ωφελήσει τους συμπολίτες μας. Ελπίζω ότι και οι δύο πιάτσες θα υλοποιηθούν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα».




8 μήνες με αναστολή επειδή τραυμάτισε συγγενή του σε πιάτσα Ταξί

Το επεισόδιο έγινε τον προηγούμενο Σεπτέμβρη στο κέντρο της Καβάλας, δικάστηκε χθες στο Μονομελές. Σε χρόνο ρεκόρ! Κατηγορούμενος οδηγός Ταξί.

Όταν είδε ότι η κούρσα ήταν με συγγενή του με τον οποίο είχε κληρονομικές διαφορές, δεν την εκτέλεσε. Ενεπλάκη σε επεισόδιο με τον ηλικιωμένο και χθες ήταν κατηγορούμενος για: Πρόκληση απλής σωματικής βλάβης, απειλή και εξύβριση.

Αρνήθηκε τις κατηγορίες αλλά καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 8 μηνών με αναστολή. Κατέθεσε έφεση.Όταν οι δύο άνδρες ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο στην πιάτσα, κανείς δεν ήθελε να γίνει η κούρσα.

Αναπτύχθηκε μεταξύ τους έντονος διάλογος. Το δικαστήριο δέχθηκε ότι ο οδηγός έσπρωξε τον συγγενή του με αποτέλεσμα να πέσει στο έδαφος και να τραυματιστεί ελαφρά.

Ο κατηγορούμενος είπε ότι προκλήθηκε, ότι ο συγγενής τον έπιασε από το χέρι κι αυτός τραβήχτηκε με αποτέλεσμα να υπάρξει η πτώση. «Με πρόσβαλε μπροστά στους συναδέλφους μου» είπε στην απολογία του.

Ο μηνυτής που επισκέφθηκε μετά το επεισόδιο το Νοσοκομείο, ισχυρίστηκε ότι για όλα έφταιγε ο συγγενής και οδηγός του Ταξί. Κάτι που δέχθηκε και η Εισαγγελέας και ο Πρόεδρος του δικαστηρίου.

www.proininews.gr




Η πιάτσα που δεν έγινε ποτέ… αλλά κατάφερε να ακυρωθεί!

Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης αποδέχθηκε την προσφυγή του Σωματείου Ταξί Καβάλας, ακυρώνοντας την απόφαση 260/2024 του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η εν λόγω απόφαση, που δεν τέθηκε ποτέ σε εφαρμογή, αφορούσε τη δημιουργία νέας πιάτσας ταξί στην οδό Βενιζέλου, από το βενζινάδικο Πούλου μέχρι το ύψος της πλατείας Καπνεργάτη.

Η πρόταση αυτή είχε στόχο τη μεταφορά της υπάρχουσας πιάτσας από την πλατεία Καπνεργάτη, λόγω εργασιών στην περιοχή. Ωστόσο, η πρόταση συνάντησε έντονες αντιδράσεις και δεν υλοποιήθηκε. Η ακύρωση της απόφασης οφείλεται στο γεγονός ότι η νέα πιάτσα προέβλεπε θέσεις στάθμευσης ταξί σε εσοχή μπροστά από τη νέα πλατεία, κάτι που δεν περιλαμβανόταν στην αρχική μελέτη.

Η προσφυγή κατατέθηκε από το Σωματείο Ταξί στις 16 Σεπτεμβρίου 2024, οδηγώντας στην τελική απόφαση ακύρωσης.




“Λευκός καπνός” για την πιάτσα ταξί στην Καβάλα – Μετακινείται πιο κάτω στην οδό Βενιζέλου

Βρέθηκε προσωρινή λύση για την πιάτσα ταξί στην Οδό Βενιζέλου στην Καβάλα μετά από νέα συνάντηση του Δημάρχου Καβάλας, των οδηγών ταξί και εκπροσώπων του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας το πρωί της Δευτέρας.

Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκε η πιάτσα να μεταφερθεί λίγο πιο κάτω από την προκαθορισμένη θέση. Όπως εξήγησε ο Δήμαρχος Καβάλας αναμένεται να υπάρξει μία εσοχή η οποία θα ξεκινά από την Κασσάνδρου και θα οδηγεί στην Βενιζέλου. Εκεί πρόκειται να τοποθετηθούν τα ταξί ενώ λίγο πιο κάτω θα είναι η στάση του Αστικού ΚΤΕΛ.

Στην συνάντηση υπήρξαν και απόψεις ακόμα και περί κατάργησης της διάβασης πεζών που βρίσκεται στο φανάρι στην Βενιζέλου κάτι που ωστόσο δεν επιβεβαιώθηκε από καμία πλευρά.




Μάκης Παπαδόπουλος | «Η απουσία των φορέων των επαγγελματιών έκανε ζημιά στο αίτημα του Σωματείου ΤΑΞΙ για την πιάτσα στην οδ.Βενιζέλου»

Η απουσία όλων των φορέων των επαγγελματιών από την πολύ κρίσιμη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την περασμένη Τετάρτη ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ των δημοτικών παρατάξεων της Αντιπολίτευσης και του Σωματείου ΤΑΞΙ να πιεστεί και να πειστεί η Δημοτική Αρχή να αλλάξει απόφαση για το θέμα της μεταφοράς της πιάτσας ΤΑΞΙ στην οδ. Βενιζέλου.

Δυστυχώς, δεν πετύχαμε στο 100% τον στόχο μας.

Η παρουσία των φορέων των επαγγελματιών θα έκανε σαφές προς τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας ότι όλη η τοπική κοινωνία διαφωνεί με την απόφασή της.

Η ανακοίνωση αλλά και οι σημερινές τοποθετήσεις εκπροσώπων της Ομοσπονδίας εναντίον της παράταξής μας είναι απλά “εκ των υστέρων δικαιολογίες” που δεν πείθουν ούτε τα ίδια τα μέλη της Ομοσπονδίας και φυσικά κανέναν επαγγελματία.

Εμείς θα στεκόμαστε πάντα στο πλευρό των επαγγελματιών για τα δίκαια αιτήματά τους. Το ίδιο όμως περιμένουμε να κάνουν και οι φορείς των επαγγελματιών, ακόμη και όταν είναι αναγκαίο να έλθουν σε αντίθεση με τις αποφάσεις της εκάστοτε διοίκησης του Δήμου Καβάλας.

 

Δελτίο τύπου

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Μ. Παπαδόπουλος | Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας να εφαρμόσει σωστά την απόφαση 119/2022 για την πιάτσα ΤΑΧΙ του ΟΤΕ

Η Τεχνική Έκθεση που εγκρίθηκε με την απόφαση 119/2022 του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας για τη μεταφορά της πιάτσας ΤΑΧΙ του ΟΤΕ προέβλεπε το εξής:

«Η παρακείμενη πιάτσα των ΤΑΞΙ θα πρέπει να μεταφερθεί 1) σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες, 2) σε κατάλληλη θέση πιθανά επί της οδού Βενιζέλου, 3) αφού εκτιμηθούν οι επιπτώσεις μιας τέτοιας ρύθμισης».

Η παραπάνω απόφαση λήφθηκε στο πνεύμα της πρότασης που συζητούνταν εκείνη την περίοδο ανάμεσα στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας, το Σωματείο ΤΑΧΙ και το Αστικό ΚΤΕΛ για τη μεταφορά της πιάτσας στην οδό Βενιζέλου, χωρίς όμως να έχει καταλήξει.

Από τη στιγμή όμως που δεν τηρείται το σύνολο των παραπάνω προϋποθέσεων, η Δημοτική Αρχή οφείλει:

– να ανακαλέσει την πρόσφατη απόφαση 260/2024 του Δημοτικού Συμβουλίου για την οριστική μεταφορά της πιάτσας ΤΑΧΙ στην οδό Βενιζέλου.

– να συνεχίσει τις εργασίες ανάπλασης στην πλατεία Καπνεργάτη, ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΣΩΣΤΑ την απόφαση 119/2022 και ξεκινώντας επιτέλους έναν ουσιαστικό διάλογο στη βάση μίας πρότασης που θα έχει μελετηθεί σωστά, θα είναι κατάλληλη και ασφαλής και θα έχει όχι μόνο τη σύμφωνη γνώμη του Σωματείου ΤΑΧΙ, αλλά και όλων των φορέων της Καβάλας.

Εμείς θέλουμε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην οριστική λύση του προβλήματος, που θα φέρει την ηρεμία στην Καβάλα, χωρίς αντιπαραθέσεις και με ασφάλεια.




Καταργήθηκε η πιάτσα ταξί στην Πλατεία Καπνεργάτη

Παρά τις διαμαρτυρίες των οδηγών ταξί το πρωί της Τρίτης τελικά καταργήθηκε η πιάτσα ταξί στην Πλατεία Καπνεργάτη.

Για αυτόν τον λόγο απομακρύνθηκαν και τα οχήματα από την πιάτσα το πρωί της Τρίτης.

Δείτε ρεπορτάζ :




Συνεχίζεται η συζήτηση Δημάρχου-οδηγών ταξί για την πιάτσα στην Καπνεργάτη

Δεν βγήκε “λευκός καπνός” από την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 12 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο Καβάλας μεταξύ εκπροσώπων των οδηγών ταξί και του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη όσον αφορά την πιάτσα ταξί στην Πλατεία Καπνεργάτη.

Παραμένει το αίτημα των οδηγών ταξί για αλλαγή της πρότασης της διοίκησης του Δήμου όσον αφορά την θέση της πιάτσας, ωστόσο από την πλευρά της η διοίκηση του Δήμου επιμένει στην απόφαση την οποία έχει λάβει.

Οι εκπρόσωποι των οδηγών ταξί θα μεταφέρουν εκ νέου τα όσα τέθηκαν επί τάπητος προς τους οδηγούς και θα αναμένονται σύντομα εξελίξεις.

Πάντως οι οδηγοί ταξί ήδη έχουν αναφέρει ότι μπορεί να κινηθούν και νομικά κατά του Δήμου Καβάλας λόγω της συγκεκριμένης απόφασης.




Εγκρίθηκε η πρόταση για την πιάτσα ταξί στην πλατεία Καπνεργάτη παρά τις αντιδράσεις

Η πρόταση της διοίκησης του Δήμου Καβάλας για τον νέο χώρο της πιάτσας ταξί στην πλατεία Καπνεργάτη εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, με μόνη στήριξη από την παράταξη της διοίκησης.Οι ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί που παρευρέθηκαν στη συνεδρίαση είδαν τις προτάσεις τους να απορρίπτονται και αποχώρησαν απογοητευμένοι πριν από την ψηφοφορία.

Τα διοικητικά συμβούλια του σωματείου και του συνεταιρισμού θα αποφασίσουν για τα επόμενα βήματα.




Δεν έμειναν ικανοποιημένοι από την απόφαση του Δήμου για την πιάτσα ταξί στην Καπνεργάτη οι οδηγοί ταξί

Για μία ακόμα φορά οδηγοί ταξί βρέθηκαν στο Δημοτικό συμβουλίο Καβάλας για την πιάτσα των ταξί στην Πλατεία Καπνεργάτη.

“Νομίζουμε ότι δεν ακουγόμαστε από την διοίκηση του Δήμου Καβάλας..” δήλωσε στο πλαίσιο συνέντευξης του στο ENA Channel ο πρόεδρος του EUROTAXI Καβάλας Γεράσιμος Τερλάκης αμέσως μετά την αποχώρηση των οδηγών ταξί από το δημοτικοό συμβούλιο Καβάλας.