Θάσος | Ψαροντουφεκάς «πιάστηκε» νύχτα με 10 κιλά ψάρια και 8 κιλά χταπόδια
Τον «πρόδωσε» το υποβρύχιο φως που χρησιμοποιούσε
Το βράδυ της Παρασκευής 7 Μαρτίου 2025, στο πλαίσιο αλιευτικών ελέγχων από στελέχη της Λιμενικής Αρχής της Θάσου στη θαλάσσια περιοχή Χρυσή Αμμουδιά, εντοπίστηκε ένας 58χρονος ημεδαπός, να έχει διενεργήσει παράνομη νυχτερινή υποβρύχια αλιεία.
Ο εν λόγω είχε αλιεύσει δέκα κιλά ψάρια και οκτώ κιλά χταπόδια, με τη χρήση καταδυτικής συσκευής και υποβρυχίου φωτός.
Από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Θάσου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων, ενώ κατασχέθηκαν ο καταδυτικός εξοπλισμός και τα αλιεύματα.
www.kavalapost.gr
Καβάλα | «Πιάστηκε» γυναίκα που συμμετείχε σε τηλεφωνική απάτη
Η δράστιδα παρέλαβε τα χρήματα από την ηλικιωμένη γυναίκα για να «σώσει» συγγενικό της πρόσωπο που δήθεν είχε προκαλέσει θανατηφόρο ατύχημα – Αναζητούνται οι δύο συνεργοί της
Εξιχνιάστηκε έπειτα από επιστάμενες έρευνες των αστυνομικών του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου, υπόθεση απάτης που διαπράχθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 3 Δεκεμβρίου 2024 σε βάρος ηλικιωμένης ημεδαπής, σε οικισμό της Καβάλας.
Σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος μίας ημεδαπής για το αδίκημα της απάτης, η οποία περιλαμβάνει και δύο άγνωστους συνεργούς της που αναζητούνται.
Αναλυτικότερα, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με την παθούσα και με πρόσχημα ότι προτίθεται να υποθάλψει συγγενικό της πρόσωπο το οποίο έχει προκαλέσει θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα απαιτούσε χρήματα για την παροχή των υπηρεσιών του, ενώ για να γίνει περισσότερο πειστικός, άγνωστος συνεργός του συνέδραμε κατά την τηλεφωνική κλήση, προσποιούμενος το συγγενικό πρόσωπο, πείθοντας την ηλικιωμένη να παραδώσει στην ανωτέρω δράστιδα το χρηματικό ποσό των 4.000 ευρώ.
Έπειτα από την καταγγελία του περιστατικού πραγματοποιήθηκε μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα από τους αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου, κατά τη διάρκεια της οποίας ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία της ημεδαπής δράστιδας, η οποία όπως διαπιστώθηκε στις 3 Δεκεμβρίου 2024 το μεσημέρι μετέβη με ΔΧΕ όχημα σε οικισμό της Καβάλας και παρέλαβε από την παθούσα τα χρήματα.
Σημειώνεται ότι στην κατοχή της δράστιδας βρέθηκε μέρος των αφαιρεθέντων χρημάτων το οποίο κατασχέθηκε και αποδόθηκε στην ηλικιωμένη.
Την προανάκριση ενήργησε το Αστυνομικό Τμήμα Παγγαίου.
www.kavalapost.gr
Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε πως “πιάστηκε κορόιδο” και έχασε την Καλαμίτσα!»
Σε τηλεοπτικές του δηλώσεις, την Πέμπτη 16 Μαΐου, ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε δημόσια ότι “πιάστηκε κορόιδο” από την ΕΤΑΔ στο θέμα της παραχώρησης της Καλαμίτσας και είναι πλέον δύσκολο να καταλήξει ο Δήμος Καβάλας σε μία συμφέρουσα συμφωνία για την αξιοποίηση της ακτής.
Οι ευθύνες του Δημάρχου Καβάλας για αυτήν την εξέλιξη είναι τεράστιες.
Κατά την προηγούμενη θητεία του, με προσωπικές του αποφάσεις και αγνοώντας τα όργανα του Δήμου και το Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμαρχος Καβάλας αρχικά, το έτος 2020, συνομολόγησε δικαστικά ότι η ακτή ανήκει στην ΕΤΑΔ, ενώ μέχρι τότε η Καλαμίτσα ήταν εγγεγραμμένη στο Κτηματολόγιο ως ιδιοκτησία του Δήμου Καβάλας και αργότερα, το έτος 2023 δεν προχώρησε σε έφεση, για να σταματήσει το αρχικό λάθος, που έκανε το 2020.
Υπενθυμίζουμε πως το 2013, όταν ο σημερινός Δήμαρχος ήταν Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, έβαλε πολεοδομικό πρόστιμο €900.000 στην ΕΤΑΔ, το οποίο, μάλιστα, δεν γνωρίζουμε τι απέγινε και αν το έχει εισπράξει τελικά ο Δήμος ή το χαρίσαμε…
Αυτή όμως η υποχωρητικότητα και η οικειοθελής παραίτηση του Δημάρχου για λογαριασμό του Δήμου από τα δικαιώματά του στην Καλαμίτσα, έγιναν άραγε με μόνο στόχο να επιτύχει τελικά συμφωνία με την ΕΤΑΔ, με οποιοδήποτε κόστος και οποιουσδήποτε όρους; Αυτό που φαίνεται είναι ότι ο Δήμαρχος ήθελε “να αποδείξει” πρώτα στον εαυτό του και μετά στους Δημότες ότι κατάφερε να φέρει συμφωνία για την Καλαμίτσα.
Βέβαια, οι προτάσεις συμφωνίας με την ΕΤΑΔ που έφερε στη συνέχεια ο Δήμαρχος Καβάλας για τη χρήση της ακτής και των εγκαταστάσεων της Καλαμίτσας, ήταν όλες ξεκάθαρα ασύμφορες για τους δημότες:
– η πρώτη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €25.000 για τα πρώτα 3 χρόνια και €50.000 για τα επόμενα. Όλες οι δαπάνες αποκατάστασης-συντήρησης-λειτουργίας να βαρύνουν τον Δήμο και τα έσοδα να μοιράζονται 50% – 50% με την ΕΤΑΔ. Η διάρκεια της παραχώρησης θα ήταν 20 χρόνια με δικαίωμα επέκτασης + άλλα 10 χρόνια.
– η επόμενη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €70.000.
– η επόμενη να πληρώνουμε €120.000 (για όλη την έκταση).
– η επόμενη να πληρώνουμε €90.000 ετησίως και πάλι για παραχώρηση 20+10 ετών.
Και μετά από όλα αυτά, έρχεται τώρα ο Δήμαρχος Καβάλας και ομολογεί ότι μας ζητάνε να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €90.000, αλλά για παραχώρηση διάρκειας μόνο 5 χρόνων! Και μετά;;;
Προφανώς, διαπιστώνει πλέον ο Δήμαρχος το ΠΛΗΡΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, στο οποίο παρέσυρε τον Δήμο, αποκλειστικά με προσωπικές του μονομερείς ενέργειες και δική του ευθύνη.
Όλα τα προηγούμενα χρόνια, εμείς επιμέναμε συνεχώς ότι ο Δήμος Καβάλας μπορούσε να διεκδικήσει δικαστικά την ιδιοκτησία της Καλαμίτσας, διότι είχαμε τα νομικά όπλα να το υποστηρίξουμε και θα έπρεπε ο Δήμαρχος να το έχει ήδη κάνει.
Δυστυχώς όμως, για ακόμη μία φορά, ο Δήμαρχος Καβάλας λειτούργησε με προσωπικά κριτήρια και τώρα μας έχει εγκλωβίσει όλους, Δήμο και δημότες, σε αυτό το ΑΔΙΕΞΟΔΟ.
Δήμαρχε Καβάλας, σε καλούμε να επιλύσεις ΑΜΕΣΑ την εμπλοκή με την ΕΤΑΔ γύρω από την υπόθεση ΚΑΛΑΜΙΤΣΑ και να φέρεις την οριστική, συμφέρουσα λύση για τους Καβαλιώτες και τους επισκέπτες μας!
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑΣ!
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Τον αναζητούσε η Γερμανία για σεξουαλικά εγκλήματα – Πώς πιάστηκε στον Έβρο ο αλλοδαπός
Καταφύγιο στην Ελλάδα είχε βρει ένας αλλοδαπός, ο οποίος διαπιστώθηκε ότι αναζητείτο από τις αρχές της Γερμανίας με Ευρωπαϊκό Ένταλμα Σύλληψης που είχαν εκδώσει σε βάρος του για σεξουαλικό εξαναγκασμό, σεξουαλική παρενόχληση και διάδοση πορνογραφικού υλικού.
Ο αναζητούμενος συνελήφθη τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής, όταν εμφανίστηκε στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων στον Έβρο με σκοπό να περάσει στο τουρκικό έδαφος, αλλά κατά τον έλεγχο που διενεργήθηκε από τους αστυνομικούς του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου διαπιστώθηκε ότι σε βάρος του έχει εκδοθεί το διωκτικό έγγραφο. Έτσι, οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα Εφετών Θράκης στην Κομοτηνή, ο οποίος δρομολογεί την έκδοσή του στην Γερμανία.
Τον αναζητούσε η Αλβανία
Αγγελία διεθνών αναζητήσεων των αλβανικών αρχών εκκρεμούσε σε βάρος ενός αλλοδαπού που συνελήφθη από αστυνομικούς της Ασφάλειας σε μια περιοχή των Ιωαννίνων. Όπως διαπιστώθηκε κατά τον έλεγχο των στοιχείων του, κατηγορείται στην γειτονική χώρα για το αδίκημα της παράλειψης καταγγελίας εγκλήματος, για το οποίο αντιμετωπίζει μέγιστη ποινή φυλάκισης τριών ετών. Ο διεθνώς διωκόμενος αλλοδαπός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα Εφετών Ιωαννίνων.
Στη Φλώρινα, συνελήφθη από αστυνομικούς της Ασφάλειας ένας 44χρονος Έλληνας, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Δυτικής Μακεδονίας, για εκβίαση. Ο 44χρονος οδηγήθηκε στην εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Φλώρινας που διέταξε τον εγκλεισμό του σε κατάστημα κράτησης, καθώς η υπόθεση έχει τελεσιδικήσει.