Τραγικό τροχαίο στη Βουλιαγμένη | Δύο γυναίκες ανασύρθηκαν νεκρές

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε τη νύχτα επί της Λεωφόρου Ποσειδώνος στη Βουλιαγμένη Αττικής, όταν δύο οχήματα συγκρούστηκαν μετωπικά με αποτέλεσμα δύο γυναίκες να χάσουν τη ζωή τους και να τραυματιστούν άλλα τρία άτομα, μια γυναίκα και δύο άνδρες.

Στο ένα όχημα επέβαιναν πέντε άτομα και στο άλλο δύο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το ένα από τα δύο οχήματα πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή ώστε χρειάστηκε η συνδρομή της πυροσβεστικής για τον απεγκλωβιστούν.

Όλοι μεταφέρθηκαν με το ΕΚΑΒ στο Ασκληπιείο Βούλας όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος των δύο γυναικών.




Μ. Λαζαρίδης: «Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε πολλά για τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους μας»

Συνεδρίασε για πρώτη φορά, χθες, Πέμπτη 26 Οκτωβρίου, το άτυπο συμβουλευτικό όργανο που συνέστησε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης για τον πρωτογενή τομέα.

Ανταλλάχθηκαν απόψεις, διατυπώθηκαν προβληματισμοί και ιεραρχήθηκαν οι προτεραιότητες των αγροτών και των κτηνοτρόφων, με στόχο την αντιμετώπιση των προβλημάτων τους. Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε στο πολιτικό γραφείο του κ. Λαζαρίδη, με το κλίμα να είναι εξαιρετικό και τη διάθεση όλων για εξεύρεση λύσεων, μεγάλη.

Στο συγκεκριμένο όργανο θα συμμετέχουν στις τακτικές του συνεδριάσεις οι κ. Ζαφείριος Μυστακίδης (Πρόεδρος ΓΕΩΤΕΕ ΑΜ), Σάββας Αργυράκης (Πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Δήμου Νέστου), Nικόλαος Δημόπουλος (Πρόεδρος Κτηνοτροφικού Συλλόγου Καβάλας), Κωνσταντίνος Λεπίδας (Πρόεδρος ΕΑΣ Καβάλας), Γρηγόριος Γρουζίδης (Πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Δήμου Παγγαίου), Κωνσταντίνος Παπαμερής (σύμβουλος για αγροτικά θέματα του Δήμου Παγγαίου) και ο γεωπόνος Γεώργιος Τζελέπης.

Η απόφαση για να προχωρήσει το εν λόγω εγχείρημα ελήφθη στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, μετά από επίσκεψη του κ. Λαζαρίδη σε χωριά του πρώην Δήμου Ορφανού για να συζητήσει με αγρότες τα προβλήματα ακαρπίας της ελιάς, αλλά και για να κάνουν έναν γενικότερο προσδιορισμό των προβλημάτων του πρωτογενούς τομέα που έχει να αντιμετωπίσει στη νέα της τετραετία η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

«Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι, ενώνοντας τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε πολλά για τον αγροτικό μας κόσμο στην Π.Ε. Καβάλας», δήλωσε ο κ. Λαζαρίδης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την έκβαση της συζήτησης και το μέλλον του άτυπου συμβουλευτικού οργάνου.