Στενεύουν τα περιθώρια για τους ελεύθερους επαγγελματίες-Έρχεται το ψηφιακό πελατολόγιο

Τα περιθώρια στενεύουν για τους ελεύθερους επαγγελματίες που δεν πληρώνουν φόρο και δεν δηλώνουν τα εισοδήματά τους.

Οι επαγγελματίες αυτοί δήλωσαν φέτος λιγότερα εισοδήματα από ό,τι πέρυσι και ο ελεγκτικός μηχανισμός τους έχει στο μάτι.

Το ετήσιο εισόδημα που δήλωναν στην εφορία ήταν 3215 ευρώ αλλά το τεκμαρτό εισόδημα ήταν 1733 ευρώ .

Η Αρχή έχει ένα καινούργιο εργαλείο που είναι το ψηφιακό πελατολόγιο και θα το ενεργοποιήσει μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου . Οι ελεγκτές θα μπορούν να βλέπουν τους πελάτες των επαγγελματία καθώς και τα στοιχεία τους μαζί με τις αποδείξεις στην πλατφόρμα στο My Data.

Το ψηφιακό πελατολόγιο μπορεί να βελτιώσει τη διαφάνεια και να περιορίσει τη φοροδιαφυγή, προσφέροντας μεγαλύτερο έλεγχο στις συναλλαγές. Παράλληλα, όμως, ίσως δυσκολέψει επαγγελματίες που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ψηφιακές τεχνολογίες. Αν γίνει σωστά, θα ωφελήσει την οικονομία, αλλά απαιτεί υποστήριξη για να γίνει η μετάβαση ομαλή.

Γιάννης Γεωργαλής




Μαρινάκης | Ξεκαθαρίσαμε ότι έχουν εξαντληθεί τα δημοσιονομικά περιθώρια για τους αγρότες

Στους αγρότες που πραγματοποίησαν μεγάλη κινητοποίηση στο κέντρο της Αθήνας μίλησε το πρωί της Τετάρτης (21/2) σε συνέντευξή του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης«Ξεκαθαρίσαμε ότι έχουν εξαντληθεί τα δημοσιονομικά περιθώρια» είπε χαρακτηριστικά.

«Βλέπω μια μεγάλη αξιοπρέπεια αναφορικά με τις κινητοποιήσεις των αγροτών, και συντεταγμένα έχουν γίνει και συγκεκριμένα αιτήματα που δεν περιμέναμε να τα μάθουμε αυτές τις μέρες. Επειδή συμμετείχα σε αυτή τη συζήτηση που έγινε με τον πρωθυπουργό, είχε αποτέλεσμα και ήταν ουσιαστικά.

Προφανώς συνεχίζουν και διεκδικούν πολλά από τα οποία θεωρούν δίκαια, κάποια αναγνωρίστηκαν ως πολύ δίκαια αιτήματα και κάποια αλλά ενδεχομένως να μην μπορούν αυτή τη στιγμή να γίνουν εφικτά. Απευθυνόμενος σε όλους τους ανθρώπους του πρωτογενούς τομέα, να πω ότι μετά από τις πολύ σημαντικές ανακοινώσεις του πρωθυπουργού, που έχουν μόνιμο χαρακτήρα, το ρεύμα έχει έναν άξονα διετίας συν 8, στο όριο του κόστους και το πετρέλαιο δίνεται με έκτακτο τρόπο για 3η χρονιά και ξεκινά η συζήτηση για την μόνιμη καταβολή του πετρελαίου» υπογράμμισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο.

«Αυτές οι κινητοποιήσεις είναι ένα μήνυμα προς όλους και σε εμάς, έχουμε κάνει πολλά πάντα στα δημοσιονομικά όρια. Ξεκαθαρίζουμε πόες δεν υπάρχουν άλλα δημοσιονομικά περιθώρια για να δοθεί κάτι στους αγρότες ως επιχορήγηση. Ο ότι η οικονομία πάει καλά, δεν έγινε ως διά μαγείας, παρότι αμφισβητούμαστε από την αντιπολίτευση, έγινε γιατί έχουμε μια κυβέρνηση και έναν πρωθυπουργό που πριν προχωρήσουν σε ένα μέτρο, το μετράνε και το μελετάνε και δεν έχουν στόχο μαξιμαλιστικής πολιτικής και να χρεώσουν τις επόμενες γενιές» υπογράμμισε ο Παύλος Μαρινάκης.

«Αναφορικά με το πετρέλαιο, γιατί το ρεύμα λύθηκε σε μεγάλο ποσοστό, ο μηχανισμός μόνιμης επιστροφής του ειδικού φόρου κατανάλωσης καταργήθηκε το 2016. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη μείωσε τον ΦΠΑ για τις ζωοτροφές, για τα λιπάσματα, τον εισαγωγικό συντελεστή για τον φόρο εισοδήματος των αγροτών από το 22% στο 9%, έδωσε 1,2 δισ. ευρώ μέσω του ΕΛΓΑ στους αγρότες, προσχωρήσαμε σε δίκαιες παροχές. Απ΄ το 2016 μέχρι σήμερα έχουν αυτό το πολύ λογικό αίτημα για το πετρέλαιο το οποίο δόθηκε για 3η χρονιά προσωρινά. Ο πρωθυπουργός έχει υποσχεθεί από το 2025 να γίνει συζήτηση για να καταστεί το δίκαιο αυτό μέτρο μόνιμο. Μας βοήθησαν τα επιδόματα ωστόσο δεν μένουν για πάντα» διευκρίνισε.

«Σε απόλυτη επιφυλακή η ΕΛ.ΑΣ. για τα ζητήματα τρομοκρατίας και παραβατικότητας»

Ο Παύλος Μαρινάκης έκανε ειδική αναφορά στην τρομοκρατία και στα κενά στα μέτρα φύλαξης των Δικαστικών Μεγάρων υπογραμμίζοντας: «Θα είμαστε οι τελευταίοι που θα σας πούμε ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα στη χώρα, και δεν υπάρχει ζήτημα ανομίας ή παραβατικότητας. Από τη στιγμή που υπάρχουν ζητήματα τρομοκρατίας υπάρχει θέμα. Έχουμε εμπιστοσύνη στην ελληνική αστυνομία. Έχει αποδείξει πως έχει σημαντικά αποτελέσματα σε όλα τα επίπεδα εγκληματικότητας. Η ήπια εγκληματικότητα έχει μειωθεί κατά 25% γιατί επιστρέφουν οι αστυνομικοί στους δρόμους. Οι ανθρωποκτονίες έχουν εξιχνιαστεί κατά 90%. Υπάρχουν όμως κενά που πρέπει να καλυφθούν και μετράει το αποτέλεσμα δηλαδή η ασφάλεια των πολιτών».

«Το αρμόδιο τμήμα της ΕΛ.ΑΣ., η αντιτρομοκρατική καθώς και άλλες υπηρεσίες, είναι σε απολυτή επιφυλακή. Η βούληση της κυβέρνησης φαίνεται από τον ποινικό κώδικα που έχει. Έχουμε κυβέρνηση που κάνει μία 3η αλλαγή που κλείνει πολλά κενά ανομίας: αυστηροποιούνται οι ποινές, σταματάει το παράδοξο ότι όλα τα πλημμελήματα είναι ατιμώρητα, έμπαινε κάποιος για 15χρονια στη φυλακή και έβγαινε σε 7 ακόμα και για εγκλήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας» συμπλήρωσε.

«Πρέπει να φτάσουμε στο σημείο να μην είναι είδηση η τήρηση της νομιμότητας»

«Θεωρώ καλοδεχούμενη την κριτική, και λογική από αυτούς που μας λένε να κάνουμε περισσότερες επεμβάσεις και εφαρμόστε τον νόμο. Κάποιοι λένε ακόμα και για χούντα και βλέπουμε το εντελώς αντίθετο πράγμα. Πρώτον, σε λίγες μέρες θα γίνει πράξη η εμβληματικότερη μεταρρύθμιση για την 3οβάθμια εκπαίδευση. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δώσει “μάχες” έχουν χάσει εξάμηνα, είτε ήταν κομματικοί είτε όχι για να μπορούν στη χώρας μας στα νέα παιδιά.

Σε λίγες μέρες θα έχουμε έναν νόμο που στηρίζει το ελληνικό πανεπιστήμιο και δίνει τη δυνατότητα στο κράτος να έχουμε μη κρατικά πανεπιστήμια. Η αξία των πτυχίων προκύπτει από την αξιοπιστία του πανεπιστημίου και τι σπουδές παρέχει και κατά πόσο το θέλει αυτό το πτυχίο η αγορά εργασίας. Τα κριτήρια για την ίδρυση των μη κρατικών πανεπιστήμιων ως παραρτήματα και ελπίζουμε και συνολικά μετά την αναθεώρηση του άρθρου 16 που θα γίνει με το καλό στην χώρα, θα είναι από πιο αυστηρά από οποιασδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη» σημείωσε ο Παύλος Μαρινάκης.

«Καταφέραμε με τις ενέργειες του υπουργείου Παιδείας και με τη βοήθεια των Πρυτάνεων να διασωθεί η εξεταστική των φοιτητών κατά ποσοστό άνω του 90%. Δυστυχώς υπήρχαν και περιπτώσεις που φοιτητές έχασαν το εξάμηνό τους, και να διερευνηθεί ποιός έχει ευθύνες. Θεωρώ αυτονόητο ότι θα πρέπει να συζητάμε σε αυτή τη χώρα το αυτονόητο. Δυστυχώς συζητάμε γιατί έως το 2019 υπήρχε ένα νομοθετικό πλαίσιο που απαγόρευε τις επεμβάσεις στο πανεπιστήμιο. Πρέπει να φτάσουμε στο σημείο να μην είναι είδηση η τήρηση της νομιμότητας.

Εμείς δεν θέλουμε να μπαίνει στα πανεπιστήμια η αστυνομία. Κανείς δεν το θέλει αυτό, δεν είναι εκδικητικό. Αν καταληφθεί μία ΔΟΕ ή ένας άλλος οργανισμός προφανώς και θα επέμβει. Καταργήσαμε το άσυλο ανομίας το 2019 και από τότε έχουν γίνει δεκάδες επεμβάσεις εκκένωσης καταλήψεων από φοιτητές, κάποιους που αυτοαποκαλούνται “φοιτητές”, αίθουσες – παρασκευαστήρια μολότοφ σε Μετσόβιο και Αριστοτέλειο, στις εστίες. Η αστυνομία βρήκε ευρήματα που δεν έχουν σχέση με το πανεπιστήμιο. Έχουμε και άλλα βήματα να διανύσουμε» συμπλήρωσε.

Τι είπε για το κράτος δικαίου και την ελευθερία του Τύπου

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρθηκε στην Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη και την ολοκλήρωση των εργασιών μετά το ψήφισμα – ράπισμα της Ευρωβουλής για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα.

«Όσον αφορά στο ψήφισμα για το κράτος δίκαιου, η κατάσταση κάθε χώρας για την ελευθερία του Τύπου και το κράτος δικαίου αποτυπώνεται από την ετήσια έκθεση για το κράτος δίκαιου που βγάζει η ευρωπαϊκή επιτροπή για κάθε χώρα.

Η τελευταία που βγήκε και περιμένουμε την επόμενη, αναγνώρισε πολύ σημαντική πρόοδο για την Ελλάδα και έκανε και επισημάνσεις. Ως δημοσιογράφοι, το βλέπετε αυτό, ζούμε σε μια χώρα που πλέον δεν υπάρχουν δημοσιογράφοι σε κρατητήρια, δεν υπάρχουν υπουργοί καταδικασμένοι με 13-0 για παρεμβάσεις και παραβάσεις καθήκοντος. Δεν υπάρχουν πολιτικοί υπό διωγμό. Υπάρχει ένα ψήφισμα ωστόσο δεν πιστεύω ότι αντιμετωπίζεται (σ.σ. για τους δημοσιογράφους) πρόβλημα ελευθερία του Τύπου στην Ελλάδα.

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα έχουμε τις περισσότερες εφημερίδες και Μέσα και είναι ευτυχές γεγονός αυτό, έχουμε συκοφαντικά πρωτοσέλιδα που δεν κυκλοφορούν σε μία άλλη χώρα στον κόσμο, έχουμε την συντριπτική πλειοψηφία ή τουλάχιστον πολλές εφημερίδες που γράφουν την μία ανακρίβεια μετά την άλλη» είπε.

«Μερίδα της αντιπολίτευσης βλέπει πίσω από μια τραγωδία, μια ευκαιρία πολιτικής εκμετάλλευσης»

«Για την δολοφονία Καραϊβάζ ευχόμαστε να διαλευκανθεί. Δεν νομίζω ότι βάζουμε κάποια σκιά ότι υπάρχει κακοποιά συγκάλυψη. Για τις υποκλοπές ψηφίσαμε το πιο αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο. Για την Εξεταστική για τα Τέμπη, είχαμε την Εξεταστική με τους περισσότερους μάρτυρες στην ιστορία των Εξεταστικών Επιτροπών με 39 μάρτυρες. Ουδείς εξ αυτών πλην ενός δεν προτάθηκε από την κυβερνητική πλειοψηφία. Όπως κάθε πολίτης, λογικός άνθρωπος και υγιής νους θέλουμε αυτή η υπόθεση να διαλευκανθεί σε όλα τα επίπεδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε επίπεδο Εξεταστικής και σε επίπεδο Δικαιοσύνης.

Και το θέλει αυτό και η κυβέρνηση, και ο πρωθυπουργός. Δυστυχώς υπάρχει μια μερίδα της αντιπολίτευσης βλέπει πίσω από μια τραγωδία, μια ευκαιρία πολιτικής εκμετάλλευσης. Είναι ντροπή να χρησιμοποιούν τον πόνο των συγγενών για να κάνουν πολιτικό παιχνίδι ή να προβάλουν ιστορίες στην Ευρώπη και να συκοφαντούν τη χώρα μας πχ νεκρή Μαρία. Οι ώρες της Εξεταστικής είναι ρεκόρ. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει θέμα συγκάλυψης είναι εν εξελίξει έρευνα της Δικαιοσύνης» δήλωσε κλείνοντας ο Παύλος Μαρινάκης.

Πηγή: Newsbeast.gr




Αγρότες: Με εκατοντάδες τρακτέρ η “απόβαση” στην Αθήνα | Πώς θα γίνει η κάθοδος

Παρά την επιμονή της κυβέρνησης ότι δεν υπάρχουν δημοσιονομικά περιθώρια, χιλιάδες αγρότες θα κατακλύσουν την Τρίτη Αθήνα και Σύνταγμα. Τα μέτρα της ΕΛ.ΑΣ.

Έτοιμοι για “απόβαση” στην Αθήνα με εκατοντάδες τρακτέρ και με κάθε… τρόπο είναι χιλιάδες αγρότες προκειμένου να συμμετάσχουν στο παναγροτικό συλλαλητήριο την Τρίτη (20/2).

Παρά το “όχι” που αρχικά εισέπραξαν από τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη κατά τη συνάντησή τους στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, αλλά και την επιμονή της κυβέρνησης ότι δεν υπάρχουν δημοσιονομικά περιθώρια, οι αγρότες ετοιμάζουν τη μεγάλη τους κάθοδο στην πρωτεύουσα από διάφορες περιοχές της χώρας. Σε αυτές μάλιστα, το τελευταίο διήμερο κλιμάκωσαν τις κινητοποιήσεις τους, δηλώνοντας αποφασισμένοι για το “μεγαλύτερο αγροτικό συλλαλητήριο”

Πλέον, οι αγρότες μετρούν αντίστροφα, με τις προετοιμασίες να είναι πυρετώδεις για κάθοδο με τρακτέρ, αγροτικά οχήματα και λεωφορεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες στην κινητοποίηση της Τρίτης αναμένεται να λάβουν μέρος 5.000 αγρότες, με 260 τρακτέρ, εκ των οποίων τα 150 από τη Θεσσαλία. Οι περισσότεροι φυσικά θα κατέβουν με λεωφορεία.

Στόχος είναι να παραμείνουν για μία ημέρα στο Σύνταγμα, διεκδικώντας πιο δραστικές λύσεις για το υψηλό κόστος παραγωγής, με κύριο αίτημα το αφορολόγητο αγροτικό πετρέλαιο στην αντλία.

Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε πρόβλημα στους κατοίκους της Αθήνας”, ξεκαθάρισε πάντως ο Λαρισαίος αγροτοσυνδικαλιστής, Ρίζος Μαρούδας.

Υπενθυμίζεται πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης με ανάρτηση στο Facebook, είπε ότι η κυβέρνηση θα σταθεί δίπλα στους αγρότες, επισημαίνοντας όμως ότι δεν υπάρχουν δημοσιονομικά περιθώρια. Αναφερόμενος στα μέτρα που ανακοίνωσε στην αντιπροσωπεία των αγροτών, σημείωσε ότι «η επιβράβευση και στήριξη των συνεπών και των πραγματικών παραγωγών που δίνουν αγώνα καθημερινά στο χωράφι αποτελεί προτεραιότητα για εμάς».

Παράλληλα, έκανε λόγο για πολλά και σύνθετα προβλήματα και κατέληξε: «Ασφαλώς θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε σταθερά δίπλα τους, πάντα όμως λαμβάνοντας υπόψη και τις δημοσιονομικές αντοχές της χώρας. Δεν μπορούμε να θέσουμε σε κίνδυνο όσα πετύχαμε».

Πώς θα γίνει η κάθοδος στην Αθήνα – Τα ραντεβού

Τα κονβόι των τρακτέρ θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα από διάφορα σημεία της Ελλάδας, με προορισμό το Κάστρο Βοιωτίας, όπου είναι το σημείο της προσυγκέντρωσης.

Συγκεκριμένα, θα ξεκινήσουν συντεταγμένα τα τρακτέρ από Στεφανοβίκειο, Πλατύκαμπο και Αλμυρό, ενώ περίπου την ίδια ώρα ένα δεύτερο θα ξεκινήσει από Τρίκαλα, Καρδίτσα και Φάρσαλα.

Στο σημείο της προσυγκέντρωσης θα διανυκτερεύσουν και το πρωί της Τρίτης θα ξεκινήσουν για τον τελικό προορισμό τους, το κέντρο της Αθήνας.

Οι αγρότες της Θεσσαλίας ετοιμάζονται να κατέβουν με περισσότερα από 100 τρακτέρ για να διαδηλώσουν στο Σύνταγμα, ενώ πυρετώδεις είναι οι προετοιμασίες για τη μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο και από τους αγρότες στην Κρήτη.

Το μπλόκο Χρυσοχοΐδη και πως… ξεμπλόκαρε

Υπενθυμίζεται ότι αρχικά ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, είχε επιχειρήσει “μπλόκο” στη διαμαρτυρία των αγροτών στην Αθήνα με τρακτέρ.

Κατά τη συνάντηση που είχε με αγρότες στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, το μεσημέρι της Παρασκευής (16/02), ο κ. Χρυσοχοϊδης είχε δηλώσει αρνητικός στο να μεταβούν με τρακτέρ οι αγρότες στην Αθήνα. Αντί αυτού τους είχε προτείνει να μετακινηθούν με ΙΧ και λεωφορεία, για να πραγματοποιήσουν τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα.

Οι αγρότες όμως ξεκαθάρισαν ότι θα κατέβουν στην Αθήνα και με ΙΧ και με λεωφορεία και με τρακτέρ. Κατόπιν τούτου ξεκίνησαν χθες νέες διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, οι οποίες θα συνεχιστούν και σήμερα. Πάντως πλέον η κυβέρνηση δεν συζητά το εάν θα κατέβουν τρακτέρ στο Σύνταγμα, αλλά πόσα και από ποιο δρομολόγιο.

Ταυτόχρονα η κυβέρνηση ξορκίζει την κλιμάκωση των μπλόκων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι δεν πρέπει να γίνουν αποκλεισμοί δρόμων.

“Η διαμαρτυρία είναι στοιχείο της Δημοκρατίας, αλλά άλλο πράγμα είναι η παρεμπόδιση”, σημείωσε μιλώντας στην ΕΡΤ. Ενώ χαρακτήρισε αυτονόητη την εφαρμογή του νόμου.

Τα μέτρα της ΕΛ.ΑΣ.

Κατά τη χθεσινή σύσκεψη στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, συζητήθηκαν οι όροι υπό τους οποίους θα πραγματοποιηθεί το αγροτικό συλλαλητήριο, οι οποίοι θα αποσαφηνιστούν πλήρως σήμερα Δευτέρα.

Συγκεκριμένα, η Αστυνομία αναμένεται να έχει μια πιο ξεκάθαρη πληροφόρηση από τους αγρότες για τους αριθμούς των συμμετεχόντων και των οχημάτων τους. Σε κάθε περίπτωση αναμένονται αγρότες από την Θεσσαλία, την Βόρεια και την Στερεά Ελλάδα.

Δεν θα εμποδιστούν τα τρακτέρ να εισέλθουν στην πρωτεύουσα, όμως θα καθορίσει αύριο η Αστυνομία πόσα τρακτέρ αντέχει το κέντρο της Αθήναςη διαδρομή θα οριστεί μόνο από την Αστυνομία και η πορεία θα γίνει σε όλη της την διάρκεια με συνοδεία αστυνομικής δύναμης.

Πηγή: news247.gr

 

 




Φθηνότερο το φυσικό αέριο αφήνει περιθώρια για νέα μέτρα στήριξης – Ο «κουμπάρας» των 428 εκ. ευρώ

Στους Τραπεζικούς λογαριασμούς 730.000 νοικοκυριών μπαίνουν οι ενισχύσεις που αφορούν το οικιακό κοινωνικό τιμολόγιο για το ρεύμα

H πτώση στην τιμή το φυσικού αερίου, αφήνει περιθώρια νέων μέτρων στήριξης καθώς η τιμή είναι χαμηλότερη από εκείνη, τη νοποία είχε υπολογίσει η κυβέρνηση κατά την επεξεργασία του προϋπολογισμό.

Δημιουργείται ένας «κουμπάρας» της τάξης των 428 εκατομμυρίων ευρώ, αναφέρθηκε από ρεπορτάζ του Alpha.

Σύμφωνα με τις ίδιες αναφορές στους Τραπεζικούς λογαριασμούς 730.000 νοικοκυριών μπαίνουν οι ενισχύσεις που αφορούν το οικιακό κοινωνικό τιμολόγιο για το Ρεύμα. Με τις ενισχύσεις αυτές απορροφάται το 100% του αυξημένου κόστους.




Καλή αρχή για την περίοδο 2023-2024 – Υπάρχουν περιθώρια ο Νομός μας να αναγεννηθεί Αθλητικά

Εν΄όψη της 14ήμερης διακοπής λόγω Παναγίας της λειτουργίας της εφημερίδος μας -προσωρινά- σας αποχωρίζομαι αγαπημένοι, αδελφικοί και κυρίως δικοί μου άνθρωποι.

Το ραντεβού μας ανανεώνεται για το Σάββατο 19 Αυγούστου 2023.

Μέχρι τότε να ευχηθώ να είμαστε όλοι καλά και να μας αξιώσει να συνεχίσουμε την επαφή μας εσείς και εγώ.

Βέβαια εγώ δεν έχω να πάω πουθενά διακοπές αφου οι ευθύνες μου για την οικογένεια δεν μου επιτρέπουν κάτι τέτοιο.

Το μόνο που επιθυμώ είναι να είμαι κυμαίος και να παλεύω την δύσκολη ζωή μου.

Η επόμενη αθλητική περίδος άρχισε ήδη -εννοώ η προετοιμασία- αυτ’ης σχεδόν σε όλο τον κόσμο αλλα εμάς μας ενδιαφέρει η ΕΛΛΑΔΑ.

Τυπικά και ουσιαστικά όμως η περιοχή μας ήτοι ο Νομός Καβάλας.

Κάποτε αυτός ο τόπος ήταν αθλητομάνα της χώρας με επίκεντρο την Καβάλα μας.

Όμως δυστυχώς τα χρόνια πέρασαν η “γαλάζια πολιτεία” μας είχε μεγάλη αφαίμαξη ντόπιων ίσως την μεγαλυτερη απο κάθε άλλη εποχή της χώρας μας!!!

Όχι οτι δεν γεννήθηκαν άλλες ζωές αλλα για να αποδώσουν αυτές οτι χρειάζεται μια 10ετία τουλάχιστον!!!

Βλέποντας, εκ του μακρόθεν κάποιες προετοιμασίες έχω κάποια αισιοδοξία οτι φέτος θα κάνουν με κάποιο, μικρό μεν αλλα σίγουρο βήμα προς την πρόοδο.

Αν και όπως σας -λόγω- ιδιορυθμίας – δεν παρακολουθώ εκ του σύννεγυς ούτε προπονήσεις ούτε φιλικά ματς παντός είδους, το ένστικτο με οδηγεί σαυτό το συμπέρασμα.

Η πείρα τόσων χρόνων στα γήπεδα παντός αθλήματος μου κάνει ¨κλικ” οτι φέτος οι ομάδες τόσο στα ομοσπονδιακά αλλα και στα τοπικά πρωταθλήματα ανδρών, γυναικών, θα είναι αισθητά βελτιωμένες.

Όμως σημαντικός παράγων είναι τι αποφάσεις θα πάρει η καινούρια κυβέρνηση αφου η παλιά στον Αθλητισμό γενικά δεν τα πήγε καλά.

Γιαυτό βασικά ο πρωθυπουργός έκανε δύο αλλαγές και τώρα περιμένουμε όλοι να δούμε τι θα γίνει.

Πχ. Αναγγέλονται κληρώσεις και δεν είναι σίγουρο πόσοι όμιλοι, σε ποιο άθλημα , πόσες ομάδες  θα έχουν πόσες θα προβιβάζονται και πόσες θα υποβιβάζονται.

Αν σας κούρασα συγνώμη! Ομως επειδή οι αλήθειες πρέπει να λέγονται γιαυτό προσπαθώνα τα θυμηθώ όλα για το καλό του αθλητισμού.

Στο ποδόσφαιρο ανδρών μας εκπροσωπεί στην Γ΄Εθνική η ομάδα του ΑΟ Καβάλας και η ομάδα του Νέστου Χρυσουπόλεως.

Στο μπάσκετ ανδρών στην Α2 ο Γ.Σ Ελευθερούπολης.

Στην Β1 Εθνική η Καβάλα B.C στην ΓΕθνική η νεοφώτιστη Αγία Βαρβάρα.

Στην Α2 γυναικών η ομάδα των Πανθήρων.

Στο βόλευ η Καβάλα που είχε παράδοση δεν έχει ομάδα ούτε ανδρών ούτε γυναικών.

Τέλος, στο τοπικό ποδόσφαιρο λόγω της ενίσχυσης των ομάδων προβλέπεται ένα πρωτάθλημα που θα κάνει πολλούς τρίβουν τα μάτια τους. Θυμηθείτε!!!