Δήμος Καβάλας : Κατασκευή κυκλικού κόμβου στην περιοχή της Νεάπολης

Ξεκίνησαν το πρωί της Δευτέρας 17 Μαρτίου 2025, υπό την επίβλεψη του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών, Αλέξη Γούλα, οι εργασίες κατασκευής κυκλικού κόμβου στην περιοχή της Νεάπολης, από τα συνεργεία της Τεχνικής Εταιρείας “Α. Πρασίνης”.

Ο συγκεκριμένος κόμβος, που δημιουργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 με την τοποθέτηση μεταχειρισμένων ελαστικών, στο πλαίσιο των δράσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, θα συμβάλει στην ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων και στη μείωση της επικινδυνότητας στη συμβολή των οδών Καππαδοκίας και Μικράς Ασίας. Υπενθυμίζεται ότι για τη δημιουργία του εν λόγω κυκλικού κόμβου, ο Δήμος Καβάλας απέσπασε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία “Ισόπεδοι και ανισόπεδοι κυκλοφοριακοί κόμβοι”, στην τελετή των “Best City Awards 2023, που πραγματοποιήθηκε το 2023, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.




Χαλκερό Καβάλας | Σοβαροί κίνδυνοι από την παρουσία αγριων αλόγων

Τα άγρια άλογα που περιφέρονται στην περιοχή του Χαλκερού εδώ και καιρό αποτελούν μόνιμη πηγή ανησυχίας για τους κατοίκους και τους οδηγούς που κινούνται στους γύρω δρόμους.

Την περασμένη Πέμπτη, αρκετά από αυτά βρέθηκαν στην παλιά εθνική οδό Καβάλας-Ξάνθης, προκαλώντας αναστάτωση και αυξάνοντας τον κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων. Οι οδηγοί αναγκάστηκαν να επιβραδύνουν απότομα για να αποφύγουν πιθανή σύγκρουση, γεγονός που προκάλεσε κυκλοφοριακή συμφόρηση και έντονες αντιδράσεις.

Οι κάτοικοι του Χαλκερού, ωστόσο, δεν εκπλήσσονται.

Εδώ και χρόνια ζουν με αυτή την κατάσταση και γνωρίζουν καλά ότι τα άλογα αυτά κινούνται ανεξέλεγκτα, χωρίς να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για τη διαχείρισή τους. Τα περιγράφουν ως άγρια, ελεύθερα και χωρίς ιδιοκτήτη, ενώ πολλοί ανησυχούν για την ασφάλεια των παιδιών τους και την προστασία των περιουσιών τους. Τα ζώα συχνά εισέρχονται σε καλλιεργήσιμες εκτάσεις, προκαλώντας ζημιές, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν βρεθεί μέσα σε αυλές σπιτιών ή ακόμα και κοντά σε κοινόχρηστους χώρους.

Η ανεξέλεγκτη κυκλοφορία τους στους δρόμους αποτελεί τον μεγαλύτερο κίνδυνο, καθώς οι οδηγοί βρίσκονται αντιμέτωποι με την ξαφνική εμφάνιση μεγάλων ζώων, ειδικά τη νύχτα ή σε σημεία με περιορισμένη ορατότητα. Οι συγκρούσεις με άλογα μπορούν να αποβούν καταστροφικές, τόσο για τους επιβάτες των οχημάτων όσο και για τα ίδια τα ζώα. Το ζήτημα έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες, με πολλούς να απαιτούν τη λήψη άμεσων μέτρων προτού συμβεί κάποιο σοβαρό δυστύχημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει βρεθεί ιδιώτης που ενδιαφέρεται να περισυλλέξει τα άλογα και να τα μεταφέρει σε εγκατάστασή του στα ορεινά του Νομού Δράμας. Η διαδικασία εξετάζεται και αναμένεται να προχωρήσει μέσα στις επόμενες ημέρες, αρκεί να διευθετηθούν τα γραφειοκρατικά ζητήματα που σχετίζονται με την απομάκρυνση και τη μεταφορά τους.

Παρά τις εξελίξεις, πολλοί κάτοικοι εκφράζουν τον φόβο ότι το πρόβλημα δεν θα λυθεί οριστικά, καθώς στο παρελθόν έχουν γίνει αντίστοιχες προσπάθειες χωρίς μόνιμο αποτέλεσμα. Οι οδηγοί, από την πλευρά τους, ζητούν την άμεση τοποθέτηση προειδοποιητικών πινακίδων και άλλων μέτρων ασφαλείας, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων. Το θέμα παραμένει ανοιχτό και η ανησυχία των κατοίκων εντείνεται, καθώς τα άλογα συνεχίζουν να περιφέρονται ανεξέλεγκτα στην περιοχή.




Τραγωδία στη Ζάκυνθο: Χωρίς τις αισθήσεις της βρέθηκε γυναίκα στην περιοχή Κρυονέρι

Χωρίς τις αισθήσεις της βρέθηκε σήμερα το πρωί στο σπίτι της, γυναίκα 59 ετών, στην περιοχή Κρυονερίου Ζακύνθου.

Την άτυχη γυναίκα βρήκε συγγενικό της πρόσωπο, ενώ έχει ήδη διακομιστεί στο νοσοκομείο και η αστυνομία διεξάγει έρευνες για εγκληματική ενέργεια.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, η άτυχη γυναίκα βρέθηκε γεμάτη αίματα στην πόρτα του γκαράζ της και οι αρχές ασφαλείας βρήκαν παραβιασμένο τον περίβολο του σπιτιού της.
Ληστεία βλέπουν οι αστυνομικές αρχές πίσω από την δολοφονική εισβολή που φέρεται να πραγματοποιήθηκε τις πρώτες πρωϊνές ώρες σήμερα σύμφωνα με το ermisnews.com.

Η άτυχη γυναίκα, γνωστή συμβολαιογράφος, φέρεται να χτυπήθηκε με αιχμηρό αντικείμενο σε δύο σημεία του σώματος της και να αιμορράγησε στην αυλή του σπιτιού της.

 

Πηγή:newsbomb.gr




Ταύρος: Μπαλκόνι σε κτίριο κρέμεται στον αέρα – Απέκλεισε την περιοχή ο δήμος

Μπαλκόνι σε κτίριο στον Ταύρο, και συγκεκριμένα επί της οδού 25ης Μαρτίου, κρέμεται στον αέρα καθιστώντας το σημείο τρομακτικά επικίνδυνο.

Μετά από καταγγελίες στον δήμο Μοσχάτου το σημείο αποκλείσθηκε και τώρα έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια εντοπισμού των ιδιοκτητών του κτιρίου προκειμένου να επιληφθούν της κατάστασης, διαφορετικά θα αναλάβει ο δήμος είτε να ρίξει το σημείο που είναι επικίνδυνο ήδη να πέσει ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια χρειαστεί.
Πηγή:newsbomb.gr



Δράμα | Με δέντρα που φύονται στην περιοχή η δενδροφύτευση στην Αγία Βαρβάρα

ΦΥΤΕΥΤΗΚΑΝ χθες Παρασκευή τα πρώτα 30 δέντρα στην περιοχή του πάρκου της Αγίας Βαρβάρας, σε αντικατάσταση των 30 δέντρων λεύκης που είχαν κοπεί τον περασμένο Αύγουστο από το Δήμο Δράμας.

Όπως είναι γνωστό, η δημοτική αρχή εφάρμοσε τη Διαχειριστική Μελέτη του 2018, η οποία προέβλεπε την κοπή 30 δέντρων λεύκης για λόγους ασφαλείας, όπως και αντίστοιχα τη φύτευση στη συνέχεια τουλάχιστον ισάριθμων δέντρων, με είδη τα οποία παρουσιάζουν καλύτερες αντοχές σε σχέση με τις λεύκες και φύονται στα βουνά της περιοχής μας γενικά της οροσειράς της Ροδόπης.

Η δενδροφύτευση ξεκίνησε από τη βόρεια πλευρά του πάρκου με τα πρώτα δέντρα, ενώ το επόμενο διάστημα όταν παραληφθούν και άλλα 20 περίπου, θα συνεχιστεί στη νότια πλευρά σε δεύτερη φάση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περιοχή της δενδροφύτευσης βρέθηκε και μια ομάδα μαθητών από το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Δράμας (ΕΝΕΕΓΥΛ), οι οποίοι βοήθησαν στην όλη διαδικασία, προκειμένου να εντρυφήσουν σε περιβαλλοντικά ζητήματα.

Παρόντες επίσης στη δενδροφύτευση, ήταν ο αντιδήμαρχος Πρασίνου και Περιβάλλοντος κ. Ρεμόντης, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΔ κ. Γεωργιάδης, ο πρόεδρος της Κοινότητας Δράμας κ. Φιλίππου και άλλα στελέχη του Δήμου.

Δήμαρχος: Θα καλυφθεί όλο το πάρκο

Σχετικά με το ζήτημα της δενδροφύτευσης, στα τοπικά μέσα ενημέρωσης μίλησε ο δήμαρχος Δράμας κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας αρχικά ότι «ξεφύγαμε λίγο από το χρόνο μας, και αυτό είναι ευθύνη εκείνων που είχαν δεσμευτεί ότι θα είχαμε πιο σύντομα τα δέντρα στα χέρια μας τα οποία τελικά τα παραλάβαμε μόλις την Πέμπτη».

Όπως τόνισε στη συνέχεια, «τα δέντρα που φυτεύονται είναι συνολικά 30 και στο επόμενο διάστημα θα φτάσουμε στα 49. Σήμερα φυτεύονται δέντρα στη βόρεια πλευρά του πάρκου της Αγίας Βαρβάρας και τις επόμενες ημέρες που θα έρθουν και τα υπόλοιπα θα φυτευτούν και στη νότια πλευρά του πάρκου. Με τον τρόπο αυτό θα καλυφθεί ολόκληρο το πάρκο της Αγίας Βαρβάρας».

Από τη Διαχειριστική Μελέτη

Αυτό που ιδιαίτερα σημείωσε ο δήμαρχος Δράμας, είναι ότι «η φύτευση των δέντρων γίνεται με βάση όσα προβλέπει η Διαχειριστική Μελέτη και φυσικά η υπόδειξη των δέντρων έγινε μέσω της Διαχειριστικής, ακόμα και οι αποστάσεις και τα σημεία. Είναι πολύ σημαντικό να δούμε την εξέλιξη των δέντρων αυτών και να την χαρούμε όλοι με τους πρώτους μήνες της άνοιξης».

Όπως είπε, «ήταν κάτι που είχαμε ανακοινώσει. Στο επόμενο διάστημα, τον Φεβρουάριο θα γίνουν φυτεύσεις και σε άλλα σημεία της Αγίας Βαρβάρας, όπως και αλλού στην πόλη της Δράμας, όπου μας υποδεικνύει η διεύθυνση Πρασίνου του Δήμου μας».

Τοπικά είδη

Τόσο ο κ. Παπαδόπουλος, όσο και η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Πρασίνου του Δήμου Δράμας κα. Σαμαρά, επισημαίνουν ότι τα είδη που φυτεύονται και θα φυτευτούν και στις άλλες δύο φάσεις, είναι δέντρα που φύονται στην περιοχή και τα βουνά της Δράμας και γενικά στην οροσειρά της Ροδόπης.

Τα δέντρα αυτά είναι πλατάνια, σφενδάμη πλατανοειδές και πεδινό, φλαμουριές, φράξος και άλλα.

Όπως τονίζει μάλιστα η κα. Σαμαρά, «η δενδροφύτευση αυτή, αποτελεί μια δράση προκειμένου να αντισταθμιστεί η αφαίρεση του πρασίνου που έγινε πριν από μερικούς μήνες με το κόψιμο των λευκών. Η Διαχειριστική Μελέτη προέβλεπε το κόψιμο των δέντρων αυτών για ζητήματα ασφαλείας, καθώς επίσης και τη φύτευση νέων δέντρων όπως και τα είδη τα οποία θα φυτευτούν. Ακολουθώντας  τη Διαχειριστική Μελέτη, έγινε προμήθεια 37 δέντρων από τα οποία αρχικά φυτεύονται τα 29 από αυτά, ενώ θα ακολουθήσει και η δεύτερη φάση και ενδεχομένως και τρίτη φάση αργότερα».

Το ΕΝΕΕΓΥΛ

Δηλώσεις στα τοπικά μέσα ενημέρωσης για τη συμμετοχή των μαθητών του ΕΝΕΕΓΥΛ, έκανε ο κ. Μήτρου, Γεωπόνος του σχολείου. Όπως επισημαίνει, «μια ομάδα μαθητών από το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση της δενδροφύτευσης. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε και να καλλιεργήσουμε την περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών και να μάθουν λίγο για τα δέντρα του τόπου μας. Γιατί τα δέντρα αυτά, είναι δέντρα του τόπου μας, είναι. Στο σχολείο λειτουργεί Γεωτεχνικός Τομέας, είναι πράγματα που μαθαίνουν τα παιδιά και το Πρόγραμμα Σπουδών και προσπαθούμε να τα εντάξουμε σε περιβαλλοντικά θέματα».

Πηγή  : proinos-typos




Αλεξανδρούπολη | Τα αποτελέσματα έρευνας για τον τουρισμό στην περιοχή

Η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης και των προοπτικών της τουριστικής βιομηχανίας στο Δήμο Αλεξανδρούπολης και η αποτίμηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας «Τουριστικό Βαρόμετρο Δήμου Αλεξανδρούπολης» που διενήργησε για λογαριασμό του ακριτικού Δήμου η Palmos Analysis, παρουσιάστηκε σήμερα από τη δημοτική αρχή στην Αποθήκη Νο1 στο λιμένα Αλεξανδρούπολης.

Η ταυτότητα της έρευνας

Στο πλαίσιο του «Τουριστικού Βαρόμετρου Δήμου Αλεξανδρούπολης» διεξήχθησαν 14 ατομικές εις βάθος συνεντεύξεις με εκπροσώπους φορέων/οργανισμών που εμπλέκονται στο τουριστικό προϊόν της Αλεξανδρούπολης καθώς και επιχειρηματίες τουριστικών επιχειρήσεων και σύμφωνα με τις απαντήσεις τους:

-Η τουριστική εξέλιξη του Δήμου έχει ακολουθήσει μία δυναμική ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια, κυρίως μετά την πανδημία

-Η τουριστική περίοδος στην Αλεξανδρούπολη φαίνεται ότι την τελευταία διετία έχει διευρυνθεί από Μάιο έως Οκτώβριο

-Η κινητικότητα των επισκεπτών είναι αισθητή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με κορύφωση κυρίως τα Σαββατοκύριακα

-Η αύξηση του τουριστικού ενδιαφέροντος της Αλεξανδρούπολης οφείλεται στην προβολή με πρωτοβουλίες του Δήμου και της Περιφέρειας και στις συντονισμένες προσπάθειες των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου. Ενώ σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε και η εξομάλυνση των διαδικασιών με την Τουρκία και τις γειτονικές χώρες με την αύξηση του χρόνου παραμονής της visa, του κόστους αυτής και τα κριτήρια απόκτησής της.

Ως προς τα δημογραφικά στοιχεία των 455 συμμετεχόντων τουριστών /επισκεπτών που συμμετείχαν στην έρευνα -στο χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2024- το 42% είναι κάτοικοι Τουρκίας, το 38% Έλληνες, το 13% κάτοικοι ευρωπαϊκών/άλλων χωρών και το 7% κάτοικοι βαλκανικών χωρών. Το 63% των ερωτηθέντων είναι άνδρες και το 37% γυναίκες με το 26% εξ αυτών ηλικίας 17-34 ετών, το 29% 35-44 ετών, το 25% ηλικίας 45-54 και το 20% άνω των 55 ετών. Σημειώνεται πως η έρευνα διενεργήθηκε με προσωπικές συνεντεύξεις σε επισκέπτες της πόλης με χρήση συστήματος CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing).

Τα βασικά χαρακτηριστικά των επισκεπτών του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Η Αλεξανδρούπολη προσελκύει τουρίστες κυρίως από την Τουρκία και τη Βουλγαρία, με τους πρώτους να αποτελούν το μεγαλύτερο μερίδιο που προέρχονται από την ανώτερη ή και την ανώτατη οικονομική τάξη.

Η πόλη είναι δημοφιλής προορισμός για διασκέδαση, φαγητό και παραλίες, ενώ οι επισκέπτες δεν φαίνεται να δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για μνημεία ή την τοπική πολιτιστική κληρονομιά (μόλις 6% απάντησε πως επέλεξε την Αλεξανδρούπολη για την ιστορία και τον πολιτισμό).

Καταγράφεται πτώση στον εσωτερικό τουρισμό γεγονός που όπως επισημαίνεται στα συμπεράσματα της έρευνας «επηρεάζει τη συνολική τουριστική δραστηριότητα και η εξάρτηση από τις συγκεκριμένες ομάδες επισκεπτών μπορεί μελλοντικά να είναι επισφαλής».

Η μεγάλη πυρκαγιά «έκαψε» το τουριστικό τρίμηνο του 2023

Από την ανάλυση των απαντήσεων των συμμετεχόντων στην έρευνα προκύπτει ότι όσον αφορά τη σύγκριση τζίρου και τουριστικής κίνησης (μεταξύ 2023-2024) η τουριστική κίνηση και τα έσοδα επηρεάστηκαν από τις πυρκαγιές του Αυγούστου του 2023 και τις κλιματικές συνθήκες όπως οι αυξημένες θερμοκρασίες και οικονομικούς παράγοντες. Παρά τη σταθερή ή αυξημένη επισκεψιμότητα σε πολλές περιπτώσεις οι επιχειρηματίες αντιμετώπισαν μειωμένο τζίρο (ειδικά στην εστίαση) λόγω καιρικών συνθηκών ή μειωμένης αγοραστικής δύναμης, ενώ αντίθετα τα ξενοδοχεία/καταλύματα κατέγραψαν αύξηση του τζίρου τους λόγω των ανατιμήσεων.

Πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα της Αλεξανδρούπολης ως τουριστικού προορισμού

Το γεγονός ότι η πόλη είναι εύκολα προσβάσιμη οδικώς, αεροπορικώς και ακτοπλοϊκώς αναδεικνύεται ως το βασικό πλεονέκτημα της Αλεξανδρούπολης ενώ το φυσικό περιβάλλον είναι ο λόγος επιλογής της ως προορισμού διακοπών σε ποσοστό 47%, η γαστρονομία και η τοπική κουζίνα σε ποσοστό 49% και η ξεκούραση σε ποσοστό 43%. Στα μειονεκτήματα της ως τουριστικός προορισμός συμπεριλαμβάνονται το κυκλοφοριακό (9%), η έλλειψη χώρων στάθμευσης (25%), οι μεγάλες καθυστερήσεις στο τελωνείο (αναμονές 6-12 ώρες) σε ποσοστό 11%, η ανάγκη αξιοποίησης του παραλιακού μετώπου και η ενίσχυση των ξενοδοχειακών μονάδων με αύξηση των κλινών. Σημειώνεται ότι ως προς τη διαμονή το 61% επέλεξε ξενοδοχεία, το 16% ενοικιαζόμενα καταλύματα τύπου Airbnb, το 5% ενοικιαζόμενα δωμάτια, μόλις το 1% camping και το 15% άλλο χώρο διαμονής (φίλους, συγγενείς κ.λ.π).

Σε ποσοστό 62% οι ερωτηθέντες επισκέφτηκαν την πόλη για διακοπές, το 15% για επαγγελματικό λόγο/συνέδρια, το 14% λόγω φίλων και συγγενών. Το 37% των ερωτηθέντων είχε ξαναεπισκεφθεί την Αλεξανδρούπολη για διακοπές, ενώ το 63% ήταν νέοι επισκέπτες. Το 65% δεν επισκέφθηκε κατά την παραμονή του περιοχές εκτός της πόλης.

Επίσης σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 66% των ερωτηθέντων επισκεπτών αξιολογεί πως η Αλεξανδρούπολη είναι περίπου το ίδιο συγκριτικά με άλλους τουριστικούς προορισμούς με το 18% να δηλώνει πως είναι καλύτερη και το 27% να απαντά πως ξεπέρασε τις προσδοκίες τους, ενώ το 92% των επισκεπτών που συμμετείχαν στην έρευνα θα σύστηνε τον συγκεκριμένο τουριστικό προορισμό και το 57% θεωρεί πολύ πιθανό να την επισκεφθεί εκ νέου. Σε ότι αφορά στο καθαρό ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των συμμετεχόντων στην έρευνα ανέρχεται έως τις 20.000 ευρώ για το 27%, κυμαίνεται από τις 20.001 έως 50.000 ευρώ για το 28% και 500.000 και άνω για το 13% των επισκεπτών. Ως προς τα σημεία που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των τουριστών ήταν ο φάρος της Αλεξανδρούπολης σε ποσοστό 72%, οι παραλίες της Χιλής σε ποσοστό 26%, το αληθινό ρολόι Αλεξανδρούπολης 18%, οι κοινότητες ‘Αβαντα και Μάκρης 17%.

Τέλος σε ότι αφορά την αξιολόγηση (βάση κλίμακας από το 1 χαμηλότερη έως το 5 υψηλότερη βαθμολογία ) η διαμονή ως γενική εμπειρία (συνεννόηση, ευταξία, εξυπηρέτηση, value for money )συγκεντρώνει 4,8, η καθαριότητα -ευταξία περιβάλλοντος 4,4, οι ευκαιρίες για δραστηριότητα και ψυχαγωγία που προσφέρει η πόλη 4,3, η ασφάλεια 4,9 και η φιλοξενία 4.9.

Όπως σημείωσε ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης κατά την παρουσίαση της έρευνας ζητούμενο πέραν των στατιστικών στοιχείων είναι η καταγραφή της εικόνας της τουριστικής δυναμικής και των αδυναμιών της περιοχής η οποία έχει καταφέρει την τελευταία πενταετία μέσα από στοχευμένες δράσεις και συνεργασίες να ενισχύσει το τουριστικό της αποτύπωμα. «Είμαστε σήμερα, εδώ, για να συζητήσουμε με μετρήσιμα πλέον στοιχεία για το τουριστικό ρεύμα που καταφθάνει στην πόλη μας ή με άλλα λόγια για τα αποτελέσματα μιας προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια και από ό,τι φαίνεται θα συνεχίσουμε να μετράμε με αυξητικές τάσεις τους καρπούς των ενεργειών μας…», ανέφερε χαρακτηριστικά συμπληρώνοντας πως της καταγραφής των δεδομένων του τουριστικού προϊόντος έπεται ο σχεδιασμός της αξιοποίησης των πλεονεκτημάτων της πόλης ως εφαλτήριο για την κατάκτηση ακόμη υψηλότερων στόχων και η αντιμετώπιση των αδυναμιών της.

www.ertnews.gr




Σεισμός 3.8 ρίχτερ στη θαλάσσια περιοχή Μουδανιών- Αισθητός στη Θεσσαλονίκη

Σεισμική δόνηση μεγέθους 3.8 R σημειώθηκε σήμερα, Τρίτη 12 Νοεμβρίου, στις 00:21.
Το επίκεντρο ήταν στα 13 χιλιόμετρα νότια- νοτιοδυτικά των Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής και το εστιακό βάθος ήταν στα 15 χιλιόμετρα.
Ο σεισμός έγινε αισθητός και στη Θεσσαλονίκη.




Καβάλα | Έκκληση για πληροφορίες σχετικά με τροχαίο ατύχημα στη περιοχή “Σίγμα”

Στις 01:12 τα ξημερώματα της Κυριακής 20/10/2024, μηχανή μεγάλου κυβισμού, χρώματος μαύρου, κινούμενη με μεγάλη ταχύτητα στην κάθοδο της οδού 7ης Μεραρχίας, συγκρούστηκε στη συμβολή με την οδό Γαληνού (περιοχή “Σίγμα”) με κάδο απορριμμάτων, τον οποίο εκσφενδόνισε σε σταθμευμένο αυτοκίνητο.

Το όχημα, που βρισκόταν 5 μέτρα μπροστά από το σημείο, υπέστη σοβαρές ζημιές.

Οι επιβάτες της μηχανής τραυματίστηκαν, αλλά εγκατέλειψαν τον τόπο του ατυχήματος χωρίς να περιμένουν τις Αρχές. Έφυγαν με τη βοήθεια φίλων τους, οι οποίοι επέβαιναν σε μαύρο αυτοκίνητο τύπου Smart με πινακίδα ΙΗΧ… και ένα άλλο όχημα που μετέφερε τη μηχανή από το σημείο.

Το περιστατικό καταγράφηκε από την Τροχαία Καβάλας στις 01:35 και τουλάχιστον δύο κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν το συμβάν. Επειδή το αυτοκίνητο που υπέστη ζημιές είναι απαραίτητο για την επαγγελματική δραστηριότητα του ιδιοκτήτη, γίνεται έκκληση σε οποιονδήποτε γνωρίζει πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα




Καβάλα | Φυτεία κάνναβης σε δυσπρόσιτη δασική περιοχή του Παγγαίου

Συνελήφθησαν τρεις μέσα στη νύχτα, καταζητούνται άλλοι δύο που διέφυγαν – Κατασχέθηκαν σχεδόν 60 δενδρύλλια κάνναβης ύψους έως και… 3 μέτρων

Συνελήφθησαν τα ξημερώματα του Σαββάτου 28 Σεπτεμβρίου 2024 σε δασική περιοχή της Καβάλας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας σε συνεργασία με αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου, τρεις ημεδαποί, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για καλλιέργεια και διακίνηση ναρκωτικών.

Η σχετική δικογραφία περιλαμβάνει ακόμη δύο άγνωστους μέχρι στιγμής συνεργούς τους που αναζητούνται.

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί στο πλαίσιο κατάλληλης αξιοποίησης πληροφοριών σχετικά με την καλλιέργεια φυτών κάνναβης με σκοπό τη διακίνηση, εντόπισαν τους δράστες να έχουν μεταβεί με δύο ΙΧΕ αυτοκίνητα σε φυτεία δενδρυλλίων κάνναβης που βρισκόταν σε δυσπρόσιτη δασική περιοχή της Καβάλας, όπου και συνέλαβαν τον έναν εξ αυτών ο οποίος προέβη στη συγκομιδή κάνναβης και άλλους δύο που επιτηρούσαν τον χώρο (τσιλιαδόροι), ενώ αναζητούνται δύο συνεργοί τους οι οποίοι διέφυγαν της σύλληψης εκμεταλλευόμενοι την πυκνή βλάστηση και το σκότος.

Από τον χώρο της φυτείας και την κατοχή των δραστών κατά περίπτωση κατασχέθηκαν συνολικά:

  • 57 δενδρύλλια κάνναβης, ύψους από 1,8 έως 3 μέτρα,
  • 3 νάιλον συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους 12 κιλών και 850 γραμμαρίων και
  • εξοπλισμός καλλιέργειας της φυτείας (λάστιχα ποτίσματος, ψεκαστήρες, κλαδευτήρια, πριόνι)

Επιπλέον κατασχέθηκαν τα ανωτέρω οχήματα ως μέσα τέλεσης αξιόποινων πράξεων και δύο κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Καβάλας, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Ασφάλειας Καβάλας.

 

www.kavalapost.gr




Η κακοκαιρία «ΑTENA» προκάλεσε μικρά προβλήματα στην περιοχή του Δήμου Νέστου

Η κακοκαιρία «ATENA» προκάλεσε μικρά προβλήματα στην περιοχή της Καβάλας, με κύριο επίκεντρο τη Χρυσούπολη του Δήμου Νέστου. Το απόγευμα της Τρίτης, η παρατεταμένη βροχόπτωση προκάλεσε πλημμύρες σε δρόμους και αυλές, ενώ υπόγεια κατοικιών γέμισαν νερά. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία δέχθηκε 12 κλήσεις και προχώρησε σε άντληση υδάτων σε 6 περιπτώσεις, με την υποστήριξη κλιμακίου της ΕΜΑΚ για προληπτικά μέτρα κατά τις νυχτερινές ώρες.Παράλληλα, το σύστημα «112» εξέδωσε ειδοποίηση για επικίνδυνα φαινόμενα στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Η πτήση από Αθήνα προς το αεροδρόμιο της Καβάλας ακυρώθηκε λόγω κακοκαιρίας που επηρέασε την περιοχή πάνω από τη Σκόπελο.Ο επικεφαλής της Πολιτικής Προστασίας στην Π.Ε. Καβάλας, Σταύρος Κιβράκης, σχολίασε την κατάσταση, τονίζοντας ότι δεν υπήρξαν περαιτέρω σοβαρά προβλήματα.




Φωτιά στην περιοχή πάνω από το Στεγνό Νέστου

Συναγερμός έχει σημάνει στην Πυροσβεστική Υπηρεσία λόγω πυρκαγιάς που ξέσπασε πριν από λίγο στην περιοχή πάνω από το Στεγνό Νέστου της Π.Ε. Καβάλας. Όπως φαίνεται και στις εικόνες που έχουν καταγράψει κάτοικοι της περιοχής, οι φλόγες είναι έντονες.

Εναέριες και επίγειες δυνάμεις βρίσκονται ήδη καθ’ οδόν προς το σημείο, προκειμένου να κατασβήσουν τη φωτιά και να αποτρέψουν την εξάπλωσή της.




Καβάλα | Καλλιεργούσε πέντε δενδρύλλια κάνναβης σε θαμνώδη περιοχή

Έντεκα συλλήψεις για ναρκωτικά σε διάστημα μιας εβδομάδας σε Καβάλα, Δράμα, Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή.

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν κατά το χρονικό διάστημα από 21 έως και 27-8-2024 σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Καβάλας, Δράμας, Ροδόπης και Αλεξανδρούπολης 11 άτομα, εκ των οποίων δέκα ημεδαποί και ένας αλλοδαπός, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν δέκα ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Αναλυτικότερα, σε μία περίπτωση, σε περιοχή της Καβάλας αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας συνέλαβαν έναν ημεδαπό, διότι όπως διαπιστώθηκε καλλιεργούσε σε θαμνώδη έκταση πέντε δενδρύλλια κάνναβης, ύψους από 1,5 έως 2 μέτρων, τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.

Επιπλέον, σε εννέα ακόμα περιπτώσεις, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν ελέγχους, κατά τη διάρκεια των οποίων συνέλαβαν έναν αλλοδαπό και έναν ημεδαπό σε περιοχές της Αλεξανδρούπολης, πέντε ημεδαπούς σε περιοχές της Κομοτηνής και τρεις ημεδαπούς σε περιοχές της Δράμας, διότι βρέθηκαν και κατασχέθηκαν από δύο οικίες, ένα ΙΧΕ αυτοκίνητο και την κατοχή των δραστών κατά περίπτωση, 26,88 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, μικροποσότητα ναρκωτικής ουσίας «Μπονσάι», ένα αυτοσχέδιο τσιγάρο κάνναβης, δέκα ναρκωτικά δισκία και δύο μεταλλικοί θρυμματιστές.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις δέκα υποθέσεις ενήργησαν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και τα Τμήματα Ασφάλειας Δράμας, Καβάλας και Κομοτηνής.

 

www.kavalapost.gr




Απαγόρευση Διέλευσης Σκαφών στην Περιοχή του Παγγαίου λόγω Έκτακτης Ανάγκης

Απόφαση απαγόρευσης διέλευσης σκαφών και άλλων δραστηριοτήτων στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή φαίνεται ότι λαμβάνεται ως προληπτικό μέτρο ασφαλείας λόγω υδροληψίας που σχετίζεται με φωτιά στο Παγγαίο.

Η πυρκαγιά  έχει δημιουργήσει ανάγκη για άντληση θαλάσσιου νερού για την κατάσβεσή της, καθιστώντας απαραίτητο να διασφαλιστεί η ασφάλεια τόσο των σκαφών όσο και των προσώπων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.

Η απόφαση αυτή απαγορεύει:

  1. Τη διέλευση σκαφών: Αφορά οποιοδήποτε είδος σκάφους, πιθανόν λόγω των επιχειρήσεων υδροληψίας που μπορεί να είναι σε εξέλιξη.
  2. Κάθε αλιευτική και ψυχαγωγική δραστηριότητα: Συμπεριλαμβάνονται επαγγελματικές και ερασιτεχνικές δραστηριότητες, όπως ψάρεμα και κολύμπι.
  3. Τη λήψη θαλάσσιου λουτρού: Η κολύμβηση και άλλες δραστηριότητες αναψυχής απαγορεύονται για λόγους ασφαλείας.

Η απαγόρευση ισχύει από τις 09:00 της 24ης Αυγούστου 2024 και θα διαρκέσει μέχρι να εκδοθεί νεότερη ανακοίνωση, που θα καθορίσει τη λήξη των περιορισμών. Οι συντεταγμένες ή τα στίγματα της περιοχής αναφέρονται συνήθως για την ακριβή οριοθέτηση της ζώνης εφαρμογής




Κομοτηνή: Φωτιά τώρα στην περιοχή Καρυδιά – Μήνυμα από το 112

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική Υπηρεσία καθώς φωτιά έχει ξεσπάσει σε αγροτοδασική έκταση στην Κομοτηνή και συγκεκριμένα στην περιοχή Καρυδιά.

Λίγο αργότερα και συγκεκριμένα στις 13:18 οι κάτοικοι ειδοποιήθηκαν με μήνυμα 112 για τη φωτιά στην περιοχή τους, όπου αναφερόταν πως πρέπει να παραμείνουν σε ετοιμότητα και να ακολουθούν τις οδηγίες των Αρχών

Διάσπαρτες εστίες

Όπως αναφέρει ο Παρατηρητής της Θράκης, οι εστίες είναι πολλές και διάσπαρτες με τις φλόγες να πλησιάζουν σε κτίσματα επιχειρήσεων.

Η ίδια πηγή αναφέρει ότι η φωτιά καίει σε χαμηλή βλάστηση στους πρόποδες της Νυμφαίας, μεταξύ την διασταύρωσης της Νυμφαιας και της Καρυδιάς. Στην περιοχή πνέουν ισχυροί βορειοδυτικοί άνεμοι.

Και τέσσερα εναέρια στη μάχη

Για την κατάσβεση της φωτιάς στην Καρυδιά επιχειρούν 42 πυροσβέστες με μία ομάδα πεζοπόρου της 7ης ΕΜΟΔΕ και 14 οχήματα.

Στη μάχη με τις φλόγες συνδράμουν τρία αεροσκάφη και ένα ελικόπτερο.

in.gr




Ενοχλητική μυρωδιά από τον ΧΥΤΑ στην περιοχή Περιγιαλιού

Οι κάτοικοι του Περιγιαλίου έχουν εκφράσει έντονη δυσαρέσκεια και ανησυχία σχετικά με την έντονη και ενοχλητική μυρωδιά που προέρχεται από τον ΧΥΤΑ της περιοχής. Οι μυρωδιές αυτές έχουν γίνει ιδιαίτερα αισθητές και προκαλούν προβλήματα στην καθημερινότητα των κατοίκων, επηρεάζοντας την ποιότητα ζωής τους.

Οι διαμαρτυρίες επικεντρώνονται στην ανάγκη λήψης άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος, καθώς η συνεχιζόμενη οσμή όχι μόνο δημιουργεί δυσφορία αλλά και ανησυχίες για πιθανούς κινδύνους στην υγεία. Οι κάτοικοι ζητούν από τις τοπικές αρχές να αναλάβουν δράση για την βελτίωση της κατάστασης.

 




Συναγερμός για Πυρκαγιές στην Περιοχή του Δήμου Νέστου

Δυο πυρκαγιές ξέσπασαν το μεσημέρι της Κυριακής 4 Αυγούστου 2024 στην περιοχή του Δήμου Νέστου, προκαλώντας συναγερμό στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Χρυσούπολης και στην Πολιτική Προστασία.

Η πρώτη πυρκαγιά σημειώθηκε κοντά στην περιοχή του Παραδείσου. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα 3 οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Χρυσούπολης με πλήρη επάνδρωση, καθώς και εναέρια μέσα για ρίψεις νερού σύμφωνα με τον εντεταλμένο σύμβουλο πολιτικής προστασίας Δήμου Νέστου κ. Κωσταντίνο Χιώτη. Η συντονισμένη δράση της Πυροσβεστικής, του πιλότου του εναέριου μέσου και της Πολιτικής Προστασίας, υπό την καθοδήγηση του Δημάρχου, απέδειξε την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κατάστασης.

Η δεύτερη πυρκαγιά ξέσπασε στο χωριό Γέροντας λόγω βραχυκυκλώματος σε κολώνα του ΔΕΔΔΗΕ από πτηνό. Η άμεση αντίδραση των κατοίκων και η επέμβαση της Πυροσβεστικής με τρία οχήματα και έξι πυροσβέστες οδήγησε στην έγκαιρη κατάσβεση της φωτιάς.




Λουόμενοι στην περιοχή Καρα Ορμάν Καβάλας | Καταγγείλουμε την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην παραλία

Ως λουόμενοι στην περιοχή Καρα Ορμάν Καβάλας, κάτω από το Εθνικό Στάδιο «Ανθή Καραγιάννη», θέλουμε να καταγγείλουμε την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην παραλία, ιδιαίτερα κατά τις πρωινές ώρες και πριν την έλευση του ναυαγοσώστη.

Συγκεκριμένα προβλήματα:

  1. Ανεξέλεγκτη Κατασκήνωση:
    • Ομάδες κατασκηνωτών, κυρίως Ρομά και αλλοδαποί, διανυκτερεύουν και κατασκηνώνουν από το προηγούμενο απόγευμα ή βράδυ στην παραλία.
    • Πλένουν τα ρούχα τους, κουρελούδες, κουβέρτες κλπ., κατασκηνώνουν και τρώνε έξω, αφήνοντας πίσω τους σκουπίδια και άλλα απορρίμματα.
    • Καταλαμβάνουν τον χώρο των σκαλακιών πρόσβασης στην παραλία με τα αυτοκίνητά τους ή τα κρεβάτια τους, καθιστώντας αδύνατη την πρόσβαση των λουόμενων στην αμμώδη παραλία.
  2. Έλλειψη Ελέγχων:
    • Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις προς τη Δημοτική ή άλλη αρμόδια αρχή, η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη.
    • Η Δημοτική Αρχή δεν έχει εμφανιστεί για τον έλεγχο της κατάστασης, παρόλο που έχει ενημερωθεί.

Προτάσεις για την Επίλυση του Προβλήματος:

  1. Τοποθέτηση Πινακίδων Απαγόρευσης Κατασκήνωσης:
    • Να τοποθετηθούν δύο (2) ευκρινείς πινακίδες που να επισημαίνουν ότι απαγορεύεται το κάμπινγκ, τόσο στην αρχή όσο και στη μέση του χώρου του πάρκινγκ.
  2. Καθημερινοί Έλεγχοι από τις Αρμόδιες Αρχές:
    • Να πραγματοποιούνται καθημερινοί έλεγχοι από τη Δημοτική Αστυνομία και το Α.Τ. Καβάλας κάθε απόγευμα προς βράδυ και πρωί μέχρι τις 08:00-08:30, για τη διαπίστωση των καταγγελλόμενων και την εφαρμογή των προβλεπόμενων ποινικών και διοικητικών μέτρων.
  3. Έλεγχος και Ανάκληση Αδειών Επαγγελματικών Οχημάτων:
    • Η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών, σε συνεργασία με το Τμήμα Τροχαίας Καβάλας και το Α.Τ. Καβάλας, να μεριμνήσει για τον έλεγχο και την ανάκληση των χορηγηθεισών αδειών ΙΧ φορτηγών επαγγελματικών που ενδεχομένως παραβιάζουν τη σχετική νομοθεσία.

Οι φωτογραφίες που επισυνάπτονται είναι ενδεικτικές της κατάστασης που επικρατούσε την Δευτέρα 22.07.2024 το πρωί και την Τρίτη 23.07.2024. Ζητάμε άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η ευημερία των λουόμενων, αλλά και η διατήρηση της ποιότητας της παραλίας που έχει βραβευτεί με Γαλάζια Σημαία.




Καθαρισμός απο τον Δήμο Θάσου ιδιόκτητων οικοπέδων του στην περιοχή του Πρίνου.

Ο Δήμος Θάσου προχώρησε σε εκτεταμένες εργασίες καθαρισμού των ιδιόκτητων οικοπέδων του στην περιοχή του Πρίνου, ακολουθώντας τις οδηγίες του νέου αντιπυρικού κανονισμού και τις πυροσβεστικές διατάξεις. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν καθαρισμοί στην Σκάλα Πρίνου και κλαδεύσεις γύρω από το Κάμπινγκ Πρίνου και τον δρόμο από τον οικισμό του Πρίνου μέχρι την Ιερά Μονή Αγίου Παντελεήμονος.

Ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακί δης, δήλωσε ότι ο Δήμος συνεχίζει τις δράσεις για την αντιπυρική προστασία και ότι στοχεύει σε παρόμοιες ενέργειες και σε άλλες περιοχές. Προέτρεψε επίσης τους ιδιοκτήτες ιδιωτικών οικοπέδων να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Δήμου, όπως ορίζει η νομοθεσία, τονίζοντας ότι η αντιπυρική προστασία είναι ευθύνη όλων.




Λύση στο πρόβλημα στην κάλυψη σε πληρώματα ΕΚΑΒ στην περιοχή Οφρυνίου.

Λύση στο πρόβλημα στην κάλυψη σε πληρώματα ΕΚΑΒ στην περιοχή Οφρυνίου.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος κάλυψης σε πληρώματα του ΕΚΑΒ στην περιοχή του Οφρυνίου, υπάρχουν διάφορες προτεινόμενες λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν για να διασφαλιστεί η επαρκής και αποτελεσματική υγειονομική φροντίδα:Αύξηση του αριθμού των ασθενοφόρων: Πρέπει να διατεθούν περισσότερα ασθενοφόρα ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν ο πληθυσμός αυξάνεται λόγω του τουρισμού.Πρόσληψη επιπλέον προσωπικού: Η πρόσληψη περισσότερων διασωστών και νοσηλευτών είναι απαραίτητη για την ενίσχυση των πληρωμάτων του ΕΚΑΒ.Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Καβάλας κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος και  ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Υγείας Α.Μ.Θ  κ. Γιώργος Δαλακούρας θα πρέπει να προωθήσουν αυτές τις λύσεις και να συνεργαστούν με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για να διασφαλιστεί η επαρκής και άμεση υγειονομική κάλυψη της περιοχής του Οφρυνίου.




Φωτιά στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα

Φωτιά στην περιοχή Σίτνα της Δράμας ξέσπασε το πρωί της Πέμπτης 18/7.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της πυροσβεστικής, η φωτιά καίει δασική έκταση. Για την κατάσβεση της φωτιάς επιχειρούν 35 πυροσβέστες με τρεις ομάδες πεζοπόρων από την 4η και 7η ΕΜΟΔΕ με πέντε οχήματα. Παράλληλα από αέρος πραγματοποιούν ρίψεις νερού τρία ελικόπτερα.

 




Καβάλα | Αυτοκίνητο έπιασε φωτιά στην περιοχή των Πεντακοσίων

Σύμφωνα με το περιστατικό που συνέβη το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Ιουλίου 2024, ένα ΙΧ αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες ενώ κινούνταν στην περιοχή των Πεντακοσίων, επί της οδού Νυρεμβέργης, κοντά στο παλιό Νοσοκομείο.

Στο σημείο έφτασαν άμεσα άνδρες της Τροχαίας Καβάλας για να διευθετήσουν την κυκλοφορία των οχημάτων, καθώς και οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για την κατάσβεση της φωτιάς. Η φωτιά ξεκίνησε από τη μηχανή του αυτοκινήτου, προκαλώντας σημαντικές υλικές ζημιές στο όχημα, χωρίς όμως να σημειωθούν τραυματισμοί.

Με αφορμή αυτό το περιστατικό ο Διοικητής Πυροσβεστικής κ. Κυριάκος Μανδρανής μίλησε στην κάμερα του Ena Channel το τι πρέπει να προέχουμε και ποιες ενέργειες πρέπει να κάνουμε.




Καβάλα | Πυρκαγιά στην περιοχή της Νεάπολης

Πυρκαγιά ξέσπασε λίγο πριν τις 13:00 στον δρόμο της ΜΟΜΑ στην Καβάλα, στο ύψος του Μπάτη. Άμεσα κινητοποιήθηκε μεγάλη δύναμη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας από την Καβάλα και την Ελευθερούπολη, καθώς και εθελοντές, με σκοπό να περιορίσουν τη φωτιά που ξέσπασε από άγνωστα μέχρι στιγμής αίτια.

Η ανησυχία των κατοίκων ήταν έντονη, καθώς οι φλόγες ήταν μεγάλες και επιβλητικές, ενώ η κυκλοφορία των οχημάτων διακόπηκε για προληπτικούς λόγους.

Λίγο μετά την εκδήλωση της φωτιάς, στην επιχείρηση κατάσβεσης προστέθηκαν δύο αεροπλάνα και ένα ελικόπτερο, ενισχύοντας τις προσπάθειες των επίγειων δυνάμεων.




Ο “Αναλυτής” του ENA Channel στη Νέα Πέραμο : Ολοένα αυξάνονται οι τουρίστες στην περιοχή, σημαντικά τα βήματα ανάπτυξης

Η εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel μεταδόθηκε ζωντανά από τη Νέα Πέραμο του Δήμου Παγγαίου.

Στην εκπομπή συμμετείχαν σημαντικοί τοπικοί παράγοντες, με κεντρικό θέμα την τουριστική ανάπτυξη και την αυξημένη τουριστική κίνηση στην περιοχή.

Ο Αντιδήμαρχος Παγγαίου, Χρήστος Πριονίδης εξήρε τις προσπάθειες του Δήμου για τη βελτίωση των υπηρεσιών και τόνισε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των τοπικών αρχών και των επαγγελματιών της περιοχής.

Ο πρόεδρος της Νέας Περάμου, Τάσος Μεταξάς, αναφέρθηκε στην ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής, η οποία προσελκύει ολοένα και περισσότερους επισκέπτες. Τόνισε τη σημασία της διατήρησης και ανάδειξης αυτών των χαρακτηριστικών, προκειμένου να διασφαλιστεί η βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού.

Η εκπρόσωπος Τύπου του Επαγγελματικού Συλλόγου Νέας Περάμου, Ελένη Ανδρεάδου, υπογράμμισε από την σειρά της τις προσπάθειες του Συλλόγου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των τουριστών και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.

Οι συμμετέχοντες στη συζήτηση ανέδειξαν τη σημασία της τουριστικής ανάπτυξης για την οικονομία της Νέας Περάμου και συμφώνησαν ότι οι συντονισμένες προσπάθειες όλων των φορέων είναι απαραίτητες για την περαιτέρω ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και την επίτευξη μακροπρόθεσμων στόχων.

Δείτε φωτογραφίες :

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Κι άλλη κακοποίηση γυναίκας στην περιοχή Τέρμα Άβαντος της Αλεξανδρούπολης

Άλλη μια περίπτωση βιαιοπραγίας εις βάρος γυναίκας σημειώθηκε χθες στην Αλεξανδρούπολη. Στην περιοχή της οδού Τέρμα Άβαντος σημειώθηκε οικογενειακό επεισόδιο, όταν μια γυναίκα εκδιώχτηκε από το σπίτι της με βία από τον άντρα της.

Ο συγκεκριμένος την χτύπησε ακόμα και με κλωτσιές, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί η γυναίκα στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.

Η αστυνομία, μετά από τη μήνυση που κατέθεσε η γυναίκα εναντίον του συζύγου της, τον αναζήτησε και τον συνέλαβε, προκειμένου να αντιμετωπίσει τη δικαιοσύνη.

Δεν είναι μόνο οι ζέστες που “σφίγγουν”, αλλά και οι συνήθειες, τα “χούγια” και οι νοοτροπίες που πρέπει να αλλάξουν. Όπως βέβαια και η ποινική αντιμετώπιση όσων εύκολα “απλώνουν χέρι”, θεωρώντας οτι στο τέλος θα “πέσουν στα μαλακά”.

e-evros.gr




Συνελήφθησαν 11 Έλληνες μετά από συμπλοκή σε περιοχή της Αλεξανδρούπολης

Συνελήφθησαν την Κυριακή (26-5-2024) στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης έντεκα (11) Έλληνες, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για συμπλοκή και επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά περίπτωση, ενώ επιπλέον ο ένας εξ αυτών κατηγορείται για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.   

Αναλυτικότερα, πρώτες πρωινές ώρες της 26-5-2024, σε περιοχή της Αλεξανδρούπολης, οι δράστες λόγω προσωπικών διαφορών συνεπλάκησαν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να τραυματισθούν δύο από αυτούς, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου και νοσηλεύονται.

Έπειτα από ενδελεχείς έρευνες των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης επιτεύχθηκε η ταυτοποίηση και η άμεση σύλληψη έντεκα (11) συμμετεχόντων στη συμπλοκή, ενώ η σχετική δικογραφία περιλαμβάνει και ένα (1) ακόμη άτομο που αναζητείται.

Επιπλέον όπως διαπιστώθηκε κατά την προανακριτική έρευνα, κατά την διάρκεια της συμπλοκής ο ένας εκ των συλληφθέντων δραστών τραυμάτισε στην κοιλιακή χώρα τον έναν εκ των νοσηλευόμενων ημεδαπών χρησιμοποιώντας αιχμηρό αντικείμενο, ενώ έχει απασχολήσει κατά το παρελθόν τις αστυνομικές αρχές για αθλητική βία.

Από το σημείο του συμβάντος, την οικία του ανωτέρω δράστη και την κατοχή  των συλληφθέντων κατασχέθηκαν συνολικά τρία γυάλινα μπουκάλια, δύο προστατευτικά κράνη, τμήμα από πτυσσόμενη μεταλλική ράβδο, τέσσερις συσκευασίες πυροτεχνημάτων, είδη ένδυσης και υπόδησης και εννέα κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αλεξανδρούπολης. 




Γιάννης Πασχαλίδης | Στην τελική ευθεία το Πρόγραμμα Αντιχαλαζικής Προστασίας για την περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας»

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τον αγροτικό κόσμο ότι, σύμφωνα με τις από 15.5.2024 νέες δηλώσεις του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Λευτέρη Αυγενάκη, ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την επέκταση του Εθνικού Προγράμματος Χαλαζικής Προστασίας 2025-2028, με εναέρια και άλλα τεχνολογικά μέσα, καλύπτοντας πλέον και την περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας.

Ο Υπουργός είχε αναφερθεί αναλυτικά επί του εν λόγω ζητήματος στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Δήμου Νέστου για την ενημέρωση των Αγροτικών Συλλόγων, όπως ρητά αναφέρεται στο από 13.5.2024 Δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Βουλευτής.

Υπενθυμίζεται ότι ο Βουλευτής έθετε κατεξοχήν υψηλά στην ατζέντα την ανάγκη για αντιχαλαζική προστασία τόσο κατά τις επιμέρους συναντήσεις του με τους ιθύνοντες του Υπουργείου και του ΕΛΓΑ όσο και στον ίδιο τον Πρωθυπουργό (Βλ. ενδεικτικά Δελτία Τύπου από: Τηλεδιάσκεψη με Πρωθυπουργό στις 14.10.2020, Συνάντηση με ΥπΑΑΤ στις 23.02.2022, Συνάντηση με Υπουργό Επικρατείας στις 30.06.2022, Ενημερωτικό προς τους πολίτες στις 15.05.2023, Συνάντηση με Πρόεδρο ΕΛΓΑ στις 03.04.2024 κλπ.) .

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Για μία ακόμη φορά θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Υπουργό. Το ζήτημα της αντιχαλαζικής προστασίας είναι καίριο για την περιοχή μας και αισθάνομαι βαθιά ικανοποίηση που είμαστε πλέον κοντά στην υλοποίησή του.»




Φωτιά στον Ναύσταθμο της Σούδας | Δεν υπάρχει ενεργό μέτωπο – Ισχυροί άνεμοι στην περιοχή

Δεν υπάρχει ενεργό μέτωπο αυτή την ώρα στη μεγάλη φωτιά που εκδηλώθηκε λίγο πριν από τις 9:00 το πρωί στην περιοχή του κόμβου Ναυστάθμου στα Χανιά στην περιοχή της Σούδας, σύμφωνα με ενημέρωση του ΑΠΕ-ΜΠΕ από το Συντονιστικό της Πυροσβεστικής.

Οι ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις που δρουν στο μέτωπο της φωτιάς έχουν όμως να αντιμετωπίσουν τις πολλές και συνεχείς αναζωπυρώσεις που υπάρχουν, ενώ ελικόπτερο της Πυροσβεστικής συμμετέχει στην κατάσβεση, ενισχύοντας τις επίγειες δυνάμεις.

Σύμφωνα με την καταγραφή και αποτίμηση της πλήρους μέχρι αυτή την ώρα κατάστασης, η Π.Υ. ενημέρωσε πως:

«Χωρίς ενεργό μέτωπο είναι η δασική πυρκαγιά στη Σούδα Χανίων.

Οι πυροσβεστικές δυνάμεις σε 2 ώρες από την έναρξή της περιόρισαν το μέτωπο της πυρκαγιάς.

Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζονται μόνο μικρές καύσεις εντός της καμένης περιοχής. Καμία ζημιά σε υποδομές και κατοικίες. Ο άνεμος παραμένει ισχυρός στα 8 Μποφόρ.

Το νοσοκομείο εκκενώθηκε προληπτικά και μερικώς, δεδομένου ότι δεν απειλήθηκε και επέστρεψαν όλοι.

Τα παιδιά από τον παιδικό Σταθμό στη Σούδα μεταφέρθηκαν με ασφάλεια σε γήπεδ, σύμφωνα με το προβλεπόμενο σχέδιο, και τα παρέλαβαν οι γονείς τους.

Όλες οι δυνάμεις συνεχίζουν και επιχειρούν. Συγκεκριμένα, 79 πυροσβέστες με 5 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 22 οχήματα και 1 ελικόπτερο. Συνδρομή από δυνάμεις που διέθεσε το Πολεμικό Ναυτικό του Ναυστάθμου, εθελοντές αλλά και υδροφόρες ΟΤΑ».

ΓΕΝ: Βελτιούμενη βαίνει η κατάσταση στο μέτωπο της πυρκαγιάς

Η κατάσταση βαίνει βελτιούμενη, όπως ανέφεραν αρμόδιες πηγές του ΓΕΝ, για την «πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στις 8:10 το πρωί σε βλάστηση εκτός περιοχής Ναυστάθμου Κρήτης (ΝΚ) και εισήλθε στο ανατολικό άκρο του οικισμού του ΝΚ, ο οποίος βρίσκεται εκτός στρατιωτικών εγκαταστάσεων, λόγω της ισχυρής έντασης και κατεύθυνσης των ανέμων».

Επί του παρόντος δεν έχουν αναφερθεί υλικές ζημιές και δεν υφίσταται κίνδυνος σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις και κρίσιμες υποδομές του ΝΚ, όπως διευκρίνισαν περαιτέρω.

Η περιοχά αποκλείστηκε και προληπτικά πραγματοποιήθηκε εκκένωση του οικισμού, του σχολείου και του Ναυτικού Νοσοκομείου Κρήτης (ΝΝΚ).

Στο περιστατικό συνέτρεξαν όλα τα μέσα της Πυροσβεστικής του ΝΚ και του Πυροσβεστικού Σώματος Χανίων, ομάδες «Δευκαλίων» των Ενόπλων Δυνάμεων και εναέρια μέσα από το Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (ΕΣΚΕΔΙΚ).

Στην περιοχή βρίσκεται ο διοικητής της νεοσύστατης Διοίκησης Κατασκευών Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών (ΔΙΚΑΦΚΑ), αντιστράτηγος Μιχαήλ Κλούβας, ενώ αρματαγωγό του Πολεμικού Ναυτικού παραμένει σε ετοιμότητα στον Ναύσταθμο για συνδρομή σε περίπτωση που απαιτηθεί.

newsbeast.gr




Υπολειτουργούν τα ξενοδοχεία της Ξάνθης λόγω της μειωμένης επισκεψιμότητας στην περιοχή

Μπορεί oι γιορτές όπως είναι η απόκριες και τώρα η εκδήλωση με τίτλο “Ξάνθη, πόλις Ονείρων” να φέρουν αρκετούς επισκέπτες στην περιοχή και η πόλη να πέρνει μια ανάσα, ωστόσο η Ξάνθη δεν παύει να έρχεται στις τελευταίες θέσεις όταν γίνεται λόγος για επίσκεψιμοτητα αλλά και ανάπτυξη. Τα τελευταία χρόνια λόγω της μειωμένης επισκέψεις αλλά και του μειωμένου τουρισμού στην περιοχή αρκετές ήταν οι ξενοδοχειακές μονάδες που έβαλαν λουκέτο και δεν αποκλείεται το επόμενο διασρημα να δούμε και άλλες παρόμοιες εικόνες μιας και τα οικονομικά προβλήματα γίνονται εντονότερα μήνα με τον μήνα




Θεσσαλονίκη | Τρεις συλλήψεις για απορρίψεις αποβλήτων σε περιοχή Νatura

Ένας υπάλληλος δήμου και δύο οδηγοί φορτηγών συνελήφθησαν, οι οποίοι έκαναν ανεξέλεγκτες απορρίψεις αποβλήτων κλαδεμάτων και άλλων στερεών αποβλήτων σε δασική περιοχή του δήμου Βόλβης, ενώ σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία.

Οι δύο οδηγοί (46 και 49 ετών) έγιναν αντιληπτοί την ώρα που απέρριπταν τα απόβλητα, ενεργώντας, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας, κατ’ εντολή του 47χρονου αρμόδιου λειτουργού δημοτικής υπηρεσίας.

Από την αστυνομική έρευνα διαπιστώθηκε ότι ανάλογες απορρίψεις ογκωδών δημοτικών αποβλήτων πραγματοποιήθηκαν στο ίδιο σημείο και πριν από λίγες μέρες.

Κατά την ίδια ανακοίνωση, προέκυψε επιπλέον ότι η συγκεκριμένη διαδικασία για τα ογκώδη απόβλητα του ίδιου δήμου πραγματοποιούνταν τουλάχιστον τα τελευταία πέντε χρόνια από 54χρονο δημοτικό λειτουργό (της προηγούμενης δημοτικής θητείας), σε δασική περιοχή που βρίσκεται εντός ενταγμένης ζώνης προστασίας NATURA και σε Ζώνη Προστασίας Εθνικού Πάρκου, ενώ δημιουργήθηκε μια άτυπη χωματερή (Χ.Α.Δ.Α.) από την οποία καλύφθηκε εν μέρει γειτνιάζων διερχόμενο ρέμα.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο εισαγγελέα πρωτοδικών.

Πηγή: cnn.gr




Καβάλα: Εκτροπή-ανατροπή επιβατικού οχήματος κοντά στη Βιομηχανική Περιοχή

Επιβατικό αυτοκίνητο που κινούνταν στην παλαιά Εθνική Οδό Καβάλας – Ξάνθης εξετράπη της πορείας του και ανετράπη εκτός οδοστρώματος.

Το περιστατικό έγινε κοντά στη διασταύρωση της ΒΙ.ΠΕ. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οδηγός και επιβαίνοντες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.

ΠΗΓΗ | proininews.gr