Σοβαρό τροχαίο με δυο τραυματίες στον ανατολικό κόμβο του Περιφερειακού της Ξάνθης

Ένα ακόμη σοβαρό τροχαίο κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι άνδρες της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ σήμερα το πρωί στην Ξάνθη.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας λίγο πριν τον Ζυγό στον ανατολικό κόμβο του Περιφερειακού της Ξάνθης ένα όχημα εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε επάνω σε κολώνα ενώ συνέχισε την πορεία του και κατέληξε σε παρακείμενο χωράφι με αποτέλεσμα να τραυματισθούν δυο άτομα εκ των οποίων ο ένας εγκλωβίστηκε και χρειάστηκε η παρέμβαση της Πυροσβεστικής προκειμένου να απεγκλωβιστεί.

Οι δυο επιβαίνοντες στο όχημα μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης τραυματισμένοι με το ιατρικό προσωπικό να δίνει τον δικό του αγώνα για να τους περιθάλψει. Έρευνες για το ατύχημα διεξάγει η τροχαία Ξάνθης.

Φωνή της Ξάνθης




Τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή ΑΜ-Θ

Το Σάββατο 3-2-2024 στο Αστυνομικό Μέγαρο Κομοτηνής, πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος Ιωάννης ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ στο πλαίσιο της τελετής ανέλαβε τα καθήκοντα του από τον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Πασχάλη ΣΥΡΙΤΟΥΔΗ.

Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων, ο κ. Νικόλαος Ευκαρπίδης ως εκπρόσωπος του  Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, ο κ. Θεμιστοκλής Τζενετίδης ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Κομοτηνής, ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Αρμενίων κ. Σαγντζιαν Χοβαννές, ο Σοφολογιώτατος Μουφτής Κομοτηνής κ. Τζιχάτ Χαλήλ, ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος, ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Κομοτηνής και Διοικητής της 29ης Ταξιαρχίας (ΠΖ), Ταξίαρχος Ανέστης Ελευθεριάδης, oΔιοικητής της 21ης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας (ΧΧΙ ΤΘΤ), Ταξίαρχος Κωνσταντίνος Αλεξανδρής και ο Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αρχιπύραρχος Σπυρίδων Κούτρας.

Επιπλέον, παρέστησαν οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Αστυνομίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο Διοικητής της Σχολής Αστυφυλάκων, εκπρόσωποι των Συνδικαλιστικών Ενώσεων και των Ενώσεων της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, Απόστρατοι Αξιωματικοί του Σώματος, Αξιωματικοί και λοιπό αστυνομικό και πολιτικό προσωπικό των αστυνομικών υπηρεσιών της Γενικής, καθώς επίσης συγγενείς και φίλοι του Υπαρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας και του νέου Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στο πλαίσιο της τελετής πραγματοποίησαν ομιλίες ο Υπαρχηγόςτης Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Πασχάλης Συριτούδης, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Υποστράτηγος Ιωάννης Καραμανλής,ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων,ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος και ο πρώην Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούκουρας.

Κατά τη διάρκεια της τελετής, ο Υπαρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Πασχάλης ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ απένειμε αναμνηστικές πλακέτες στον Ταξίαρχο ε.α. Ευάγγελο ΓΚΙΚΑ, στον Ταξίαρχο ε.α. Χρήστο ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ, στον Ταξίαρχο ε.α. Αθανάσιο ΣΕΡΤΗ, στον Ταξίαρχο ε.α Πασχάλη ΓΙΩΡΗ, στον Ταξίαρχο ε.α. Κωνσταντίνο ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗ, για την πολύτιμη προσφορά τους στην Ελληνική Αστυνομία.

Ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος και ο πρώην Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούκουρας απένειμαν αναμνηστικές πλακέτες στον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο Πασχάλη Συριτούδη.

Ακολούθως, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος Ιωάννης Καραμανλής απένειμε αναμνηστική πλακέτα, στον απερχόμενο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ως ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης του πολύπλευρου, ουσιαστικού και αποτελεσματικού έργου που επιτέλεσε, τα τελευταία τέσσερα χρόνια, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Τέλος, ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής Κωνσταντίνος ΠΑΝΤΑΖΗΣ εκπροσωπώντας το προσωπικό του Επιτελείου της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, προσέφερε συμβολικό δώρο στον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Πασχάλη Συριτούδη.

https://youtu.be/mIE2-Ritwqc




Εκλογή Προεδρείου Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ και μελών Περιφερειακής Επιτροπής

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Έβρου κ. Μιχάλης Πιτιακούδης, τον οποίο πρότεινε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης αναδείχθηκε Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο της ειδικής συνεδρίασης του οργάνου, που διεξήχθη στην Κομοτηνή, την Πέμπτη 04/01 στην αίθουσα «Γεώργιος Παυλίδης».  

Αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ εξελέγη η κα Αλεξάνδρα Γκουλιάμα Μανδαλίδου από την παράταξη «Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση» και Γραμματέας ο κ. Χαρίλαος Σεϊτανίδης από την παράταξη «Μαζί για την Αλλαγή». 

Στην ίδια συνεδρίαση εξελέγησαν και τα μέλη της Περιφερειακής Επιτροπής στην οποία, ως εκ του νόμου προεδρεύει ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ή κάποιος από τους Αντιπεριφερειάρχες που θα οριστεί με απόφασή του.

Ως εκ του αποτελέσματος της ψηφοφορίας, τα μέλη της Περιφερειακής Επιτροπής είναι: 

Τακτικά μέλη 

  1. Μπαχαρίδου Φανή (Περιφερειακή Σύνθεση) 
  2. Παυλακάκη Βασιλική (Περιφερειακή Σύνθεση) 
  3. Ιγνατιάδης Στυλιανός (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Ισμαήλκο Φατήχ (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Κόντος Κωνσταντίνος(Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Δελησταμάτης Βασίλης (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση) 
  7. Κουρτίδης Κωνσταντίνος (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση) 
  8. Παπαεμμανουήλ Γρηγόριος (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση) 

Αναπληρωματικά μέλη 

  1. Ιωσηφίδης Αλέξανδρος (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Ταπατζάς Εμμανουήλ (Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Κατσογριδάκης Στυλιανός  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Οσμάν Πεχλιβάν Αχμέτ (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Μολλά Ισά Ριτβάν (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Μποδούρογλου Κατερίνα (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση) 
  7. Αντωνιάδης Κωνσταντίνος (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση) 
  8. Λυμπεράκης Δημήτριος (Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία) 

Στην ίδια συνεδρίαση ο κ. Περιφερειάρχης έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του Περιφερειακού Συμβουλίου ευχόμενος σε όλους και όλες «Καλή Χρονιά» και δηλώνοντας ότι στόχος του είναι «η συναίνεση, η σύνθεση των απόψεων και οι αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου να είναι χρήσιμες για τον τόπο μας και να αφορούν αναπτυξιακά έργα και δράσεις που θα ενισχύουν την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής μας και των ανθρώπων της». 




Ορίστηκε το νέο Προεδρείο του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜ-Θ

Ορίστηκε το νέο Προεδρείο του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Πρόεδρος εξελέγη ο Μιχάλης Πιτιακούδης (Έβρος), Αντιπρόεδρος η Αλεξάνδρα Γκουλιάμα (Έβρος) και γενικός γραμματέας ο Χάρης Σεϊτανίδης (Καβάλα)




Η Ορκωμοσία του Διονύση Κλάδη ως Περιφερειακού Συμβούλου ΑΜΘ

Την ορκωμοσία του εκλεγμένου Περιφερειακού Συμβούλου με την παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Διονύση Κλάδη, τέλεσε σήμερα Τετάρτη 27/12, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης. 

Ο κ. Κλάδης έδωσε πολιτικό όρκο, ενώ ορκίστηκε σε δεύτερο χρόνο, καθώς είχε απουσιάσει από την ορκωμοσία του Περιφερειάρχη και των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ στις 18/12 για λόγους υγείας. 




Ορκωμοσία νέου Περιφερειάρχη και μελών νέου Περιφερειακού Συμβουλίου Α.Μ.Θ.

Την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023, στις 18.00, στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής έχει προγραμματιστεί η ορκωμοσία του νέου Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και των μελών του νέου Περιφερειακού Συμβουλίου. 

Την τελετή θα ευλογήσει ο Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμων. 

Η εκδήλωση είναι ανοικτή για το κοινό, σηματοδοτώντας με αυτόν τον τρόπο την εξωστρέφεια που διέπει την νέα διοίκηση καθώς και τη διάθεση συμπερίληψης και σύνθεσης ιδεών και προτάσεων με όλες τις υγιείς δυνάμεις του τόπου με στόχο πάντα την πρόοδο και την ευημερία. 

 




Στήριξη του περιφερειακού Τύπου ζητάει ο βουλευτής Δράμας Αναστάσιος Νικολαΐδης

Τη διατήρηση δημοσίευσης των διακηρύξεων στις εφημερίδες που λήγει στο τέλος του 2023 ζητάει με κοινοβουλευτική του ερώτηση με αποδέκτη τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα και τον υπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Γιάννη Μπρατάκο, ο βουλευτής Δράμας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Αναστάσιος Νικολαΐδης, κατόπιν σχετικών αιτημάτων του κλάδου.

«Οι συνεχείς κρίσεις των τελευταίων ετών (οικονομία, πανδημία, ενέργεια) επέφεραν πολλά και μεγάλα πλήγματα στον Περιφερειακό Τύπο. Σύμφωνα με σχετικά δελτία τύπου των Ε.Ι.Ε.Τ. και Σ.Η.Π.Ε. πληροφορούμαστε τα εξής: Δεκάδες εβδομαδιαίες και ημερήσιες περιφερειακές εφημερίδες ανέστειλαν την έκδοση τους, ενώ πολύ περισσότερες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας. Τα τελευταία 12 χρόνια επικρατεί μια διαρκής ανασφάλεια στον κλάδο, καθώς διαχρονικά οι κυβερνήσεις δεν έλυσαν οριστικά το ζήτημα των δημοσιεύσεων αυτών, αντίθετα διαιώνισαν το πρόβλημα δίνοντας παρατάσεις επί παρατάσεων και προκαλώντας αβεβαιότητα» εξηγεί αναλυτικά ο βουλευτής στην ερώτησή του.

Οι κρατικές δημοσιεύσεις πρέπει να μονιμοποιηθούν
Όπως θύμισε ο Αναστάσιος Νικολαΐδης, η τελευταία τριετής παράταση που δόθηκε τον Δεκέμβριο του 2020 και τον Φεβρουάριο του 2021, εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2023, ενώ ταυτόχρονα οι σχετικές επιχειρήσεις έχουν κληθεί να ενταχθούν στο Υπομητρώο Έντυπου Τύπου, το οποίο αφορά αποκλειστικά τις δημοσιεύσεις υποχρεωτικού χαρακτήρα.

«Οι κρατικές δημοσιεύσεις στον περιφερειακό Τύπο όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθούν ή να πάρουν απλώς νέα παράταση αλλά πρέπει να μονιμοποιηθούν υπηρετώντας τις αρχές της διαφάνειας των συναλλαγών, της νομιμότητας και της χρηστής διοίκησης των φορέων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα

Οι δημοσιεύσεις υποχρεωτικού χαρακτήρα (προκηρύξεων, διακηρύξεων κ.ά.), που ταυτόχρονα αποτελούν παράλληλα τεκμήριο διαφάνειας και ενημέρωσης της αγοράς και της κοινωνίας είναι το μοναδικό σταθερό έσοδο για το σύνολο των περιφερειακών εφημερίδων» εξηγεί αναλυτικά.




Νέος Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης ο Στέλιος Μωραϊτης

Στην Ξάνθη συνεδρίασε τη Δευτέρα 20/11/2023 το Διοικητικό Συμβούλιο του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. 

Τελευταίο θέμα της ημερήσιας διάταξης ήταν η εκλογή νέου προέδρου στο Διοικητικό Συμβούλιο για το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο μέχρι πρότινος Πρόεδρος του, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, ενημέρωσε το σώμα για την απόφασή του να αποχωρήσει από την προεδρία λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων που θα προκύψουν για τον ίδιο με την ανάληψη των καθηκόντων του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. 

Ο κ. Τοψίδης ευχαρίστησε τα μέλη του Συμβουλίου για την αγαστή συνεργασία που είχαν καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του, που διήρκησε έξι συναπτά έτη. Ανάμεσα στα 13 ΠΕΣΥ που λειτουργούν ανά την Ελλάδα, αυτό της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, ήταν το μοναδικό το οποίο διατήρησε τον ίδιο Πρόεδρο επί έξι συνεχόμενα χρόνια. 

Στη διαδικασία που ακολουθήθηκε, νέος Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου ΑΜΘ αναδείχθηκε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ξάνθης, κ. Στέλιος Μωραΐτης. 

Το νέο Συμβούλιο έχει ως εξής: 

Πρόεδρος: Στέλιος Μωραΐτης 

Α΄ Αντιπρόεδρος: Δέμπας Μάρκος

Β΄ Αντιπρόεδρος: Τοψίδης Χριστόδουλος 

Γ΄ Αντιπρόεδρος: Γεωργιάδης Στέφανος 

Δ΄ Αντιπρόεδρος: Γραβάνης Αντώνιος

Ε΄ Αντιπρόεδρος: Αγγελίδης Νικόλαος 

Μέλη του ΔΣ

Δρουγούτης Μιχαήλ (Επιμελητήριο Δράμας)

Παλακίδης Απόστολος (Επιμελητήριο Έβρου)

Παναγιωτίδης Ιωάννης (Επιμελητήριο Καβάλας)

Ζησίμου Γεώργιος -Παύλος (Επιμελητήριο Καβάλας)

Κάλφας Σπυρίδων (Επιμελητήριο Ξάνθης)




Δήλωση Χριστόδουλου Τοψίδη στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου (15/11)

Ο νεοεκλεγείς Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης έκανε την κάτωθι δήλωση στην έναρξη της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, την Τετάρτη 15/11. Η εν λόγω συνεδρίαση ήταν η πρώτη συνεδρίαση του οργάνου μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου και πιθανότατα η τελευταία για την τρέχουσα αυτοδιοικητική περίοδο. 

Η δήλωση του κ. Τοψίδη: 

«Κύριοι συνάδελφοι,

θέλω να απευθυνθώ στο Περιφερειακό Συμβούλιο κατά την πρώτη συνεδρίαση του οργάνου μετά τις εκλογές για να ευχαριστήσω τους πολίτες οι οποίοι, τίμησαν με την ψήφο την παράταξη της «Περιφερειακής Σύνθεσης» και την εξέλεξαν στην διοίκηση και εμένα στην θέση του 4ου εκλεγμένου Περιφερειάρχη. Επιπλέον, θα πρότεινα στο προεδρείο να δοθεί η δυνατότητα στους επικεφαλής όλων των παρατάξεων να μιλήσουν (προ Η.Δ.) για τις εκλογές και για την πορεία της ΑΜΘ στην συνέχεια.

Κύριοι συνάδελφοι,

επιθυμώ να προτάξω τις ευχαριστίες προς τους πολίτες που μας εμπιστεύτηκαν την ψήφο τους. Θέλω, επίσης να ευχαριστήσω όλους τους υποψήφιους της παράταξής μας για την συστράτευσή τους στην κοινή προσπάθεια. Όπως επίσης, θέλω να συγχαρώ και τους υποψηφίους όλων των παρατάξεων, οι οποίοι συμμετείχαν στις εκλογές, είτε εξελέγησαν, είτε όχι. Νιώθω ότι αυτό είναι όχι μόνο στοιχείο πολιτικού πολιτισμού αλλά και υποχρέωση δημοκρατικής ουσίας καθώς κατά την δική μας άποψη στο ΠΣ δεν υπάρχουν αντίπαλοι. Υπάρχουν βεβαίως διαφορετικές απόψεις. Αυτό είναι στοιχείο της δημοκρατίας αλλά και της δημοκρατικής θεώρησης, η οποία θέλουμε να μας χαρακτηρίζει. Οι αντίπαλοι είναι τα προβλήματα και όποιος αντιστρατεύεται την αναπτυξιακή προσπάθεια που δικαιούται η περιφέρειά μας.

Κύριοι συνάδελφοι,

Θέλω να τονίσω ότι η φιλοδοξία μας είναι η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλά και το ίδιο το Περιφερειακό Συμβούλιο να είναι σημαντικά διαφοροποιημένα στο τέλος της πενταετούς θητείας κατά την οποία η ΑΜΘ θα διοικηθεί από την «Περιφερειακή Σύνθεση». Στόχος μας είναι η ΑΜΘ να ξεκολλήσει από τις τελευταίες θέσεις της ελληνικής και της ευρωπαϊκής κατάταξης των περιφερειών. Για να επιτευχθεί ο στόχος σκοπεύουμε να αναδιατάξουμε όσο είναι εφικτό τις δυνάμεις της περιφέρειας αλλά και να εισάγουμε και να εφαρμόσουμε την διεκδίκηση ως έννοια και ως πρακτική έναντι κυρίως της κυβέρνησης αλλά και της ΕΕ. Ως ένας άνθρωπος που προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα δεν μπορώ ούτε εγώ, ούτε η παράταξη της «Περιφερειακής Σύνθεσης» να δεχθούμε ότι αρκούμαστε με ό,τι μας παρέχουν και να μην διεκδικούμε όπως κάνουν όλες οι διοικήσεις των περιφερειών στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη.

Σκοπός μας είναι να δρομολογήσουμε τις προσπάθειες μας επενδύοντας πόρους εκεί όπου συγκλίνουν η επιστημονική προσέγγιση αλλά και όπου παρέχεται ο υψηλότερος πολλαπλασιαστής που εγγυάται την καλύτερη απόδοση προς όφελος της οικονομίας αλλά και της κοινωνίας. Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης πρέπει να αποκτήσει ένα όραμα ανάπτυξης στα πλαίσια της ευρωπαϊκής περιφερειακής προοπτικής. 

Όσον αφορά  την λειτουργία του Περιφερειακού Συμβουλίου (καθώς και των άλλων οργάνων) θεωρούμε ότι υποχρέωση της νέας διοίκησης είναι να επιτευχθεί η αναβάθμιση της λειτουργίας με έμφαση σε συζητήσεις ουσίας με γνώμονα την συνθετική λειτουργία. Το Περιφερειακό Συμβούλιο πρέπει να λειτουργεί σε ουσιαστική βάση και όχι σε μία διεκπεραιωτική λογική, όπου το επιτάσσει η νομοθεσία.

Κύριοι συνάδελφοι,

Ο νέος Περιφερειάρχης και η νέα διοίκηση θα απευθύνουμε πρόσκληση με την ανάληψη των καθηκόντων μας ώστε κάθε υγιής δύναμη να συστρατευθεί μαζί μας και κάθε εύλογη πρόταση να αξιοποιηθεί στα πλαίσια του προγράμματος μας»