Κατά πλειοψηφία το Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ λέει «όχι» στο υπεράκτιο αιολικό πάρκο Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης

Με ψήφισμα που εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, το Περιφερειακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εκφράζει την αντίθεσή του στην εγκατάσταση υπεράκτιου αιολικού πάρκου στη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στην Αλεξανδρούπολη και τη Σαμοθράκη.

Το Συμβούλιο εστιάζει στις επιπτώσεις ενός τέτοιου έργου στο περιβάλλον, στην αλιεία, στην τουριστική ανάπτυξη και στη φυσιογνωμία της περιοχής. Επισημαίνεται ότι η τοποθεσία που έχει προταθεί αποτελεί κομβικό σημείο για τη θαλάσσια βιοποικιλότητα και τη σύνδεση με τη Σαμοθράκη.

Το ψήφισμα θα σταλεί στα συναρμόδια Υπουργεία και τις αρμόδιες υπηρεσίες, ως δήλωση θέσης της Περιφέρειας. Οι τοπικές κοινωνίες και οι φορείς της περιοχής έχουν ήδη εκφράσει σοβαρές επιφυλάξεις για την υλοποίηση του έργου, ζητώντας σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον και τις ανάγκες των κατοίκων.




Ξεκίνησε το περιφερειακό συνέδριο του ΠΑΣΟΚ στην Κομοτηνή

Στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συγκεκριμένα στην Κομοτηνή θα διεξαχθεί σήμερα Σάββατο 15 Μαρτίου το δεύτερο περιφερειακό συνέδριο του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής.

Μεταξύ των ομιλητών είναι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης, η υπεύθυνη πολιτικού σχεδιασμού Άννα Διαμαντοπούλου, βουλευτές και στελέχη της τοπικής κοινωνίας. Διαβάστε αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ.




Ζημιές στον περιφερειακό δρόμο της Καβάλας απο μηχανήματα έργου

Σύμφωνα με φωτογραφίες που εστάλησαν από πολίτες, στον περιφερεαικό δρόμο της Καβάλας έχουν γίνει σοβαρές ζημιές από μηχανήματα έργου στα πεζοδρόμια και τα κάγκελα που τα προστατεύουν από τον δρόμο.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες που μας στάλθηκαν από πολίτες.




Στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜ-Θ η ευλογιά των αιγοπροβάτων

Πάνω από 60.000 αιγοπρόβατα έχουν θανατωθεί στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, με τα περισσότερα σε Έβρο κι έπειτα Ροδόπη, όπως έγινε γνωστό το βράδυ της Παρασκευής 13 Δεκεμβρίου στο Περιφερειακό Συμβούλιο, μετά από σχετικό θέμα που έφερε ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας Στέργιος Ηλιόπουλος, λαμβάνοντας απαντήσεις από την Περιφερειακή Αρχή.

Συνολικά έχουν επηρεαστεί με τη ζωονόσο περίπου 300 κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις στην ΠΑΜΘ.




Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ | Υιοθέτησε το ψήφισμα των Ιατρικών Συλλόγων της ΑΜΘ

Ομόφωνα συντάχθηκε με το ψήφισμα των Ιατρικών Συλλόγων ΑΜΘ υποστηρίζοντας την ίδρυση ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης το Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ, το απόγευμα της Τετάρτης 26 Ιουνίου.

Το ψήφισμα αποστάλθηκε στο συμβούλιο από τους Συλλόγους, και υιοθετήθηκε από όλες τις παρατάξεις με τους συμβούλους να αναγνωρίζουν την ανάγκη δημιουργίας της συγκεκριμένης δομής. Παρόλα αυτά αρκετοί σύμβουλοι, γιατροί στο επάγγελμα τόνισαν πως τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία, τόσο της Αλεξανδρούπολης όσο και στην υπόλοιπη περιφέρεια, όσο αφορά την στελέχωση και τις άλλες ανάγκες τους, είναι και αυτές μεγάλες, και πρέπει η περιφέρεια να ασχοληθεί και με αυτές, ώστε τα νοσοκομεία να μπορούν να εξυπηρετούν τους πολίτες.




Συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜ-Θ στην καβάλα

Σε εξέλιξη είναι αυτήν την ώρα στην αίθουσα Νικόλαος Μάρτης στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας για πρώτη φορά η συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου στην Καβάλα

Το παρών δίνουν σύσσωμοι οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Παράλληλα στη συνεδρίαση το παρών δίνουν και οι βουλευτές Καβάλας της Ν.Δ Νίκος Παναγιωτόπουλος και Γιάννης Πασχαλίδης.




Φωτιά σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στον Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης

Φωτιά ξέσπασε το πρωί της Τρίτης σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στον Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης.

Η φωτιά εκδηλώθηκε στο λεωφορείο μετά την γέφυρα της Περραιβού στο ρεύμα προς τα δυτικά. Σημειώνεται ότι το λεωφορείο δεν μετέφερε επιβάτες και ο οδηγός πρόλαβε να βγει χωρίς να τραυματιστεί.

Στο σημείο έσπευσαν 20 πυροσβέστες με επτά οχήματα. Η Τροχαία έχει διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων από τον κόμβο της Πυλαίας στο ρεύμα προς δυτικά.

 




Συνάντηση Περιφερειάρχη ΑΜΘ με τον Περιφερειακό Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης

Τον νεοεκλεγέντα Περιφερειακό Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης στην Περιφέρεια ΑΜΘ, δικηγόρο Κομοτηνής κ. Γιώργο Κυμπαρίδη, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Ο κ. Τοψίδης εξέφρασε τα συγχαρητήρια του στον κ. Κυμπαρίδη και του ευχήθηκε καλή και παραγωγική θητεία στην νέα του θέση. «Ο Περιφερειακός Συμπαραστάτης είναι ένας θεσμός που σεβόμαστε και τιμούμε, καθώς η εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων αποτελεί μείζονα προτεραιότητα της Διοίκησής μας, η οποία έχει σαφή ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό», δήλωσε ο κ. Τοψίδης, επισημαίνοντας ακόμη ότι «στόχος μας είναι οι υποθέσεις που απασχολούν τους πολίτες και τις επιχειρήσεις – σε σχέση πάντα με την Περιφέρεια ΑΜΘ- να επιλύονται άμεσα και με τον ενδεδειγμένο νομικό τρόπο και πιστεύω ότι ο κ. Κυμπαρίδης θα εκπληρώσει εξαιρετικά τις υποχρεώσεις του».

Ο Γιώργος Κυμπαρίδης εξελέγη Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε ψηφοφορία που έγινε κατά τη διάρκεια της 4 ης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, την Τετάρτη 27/03/2024. Συγκέντρωσε 36 ψήφους σε σύνολο 39 ψηφισάντων Περιφερειακών Συμβούλων, η συνυποψήφια του, δικηγόρος κ. Γιαννούλα Τσιλιφίκα συγκέντρωσε δύο ψήφους και καταμετρήθηκε ένα λευκό ψηφοδέλτιο.




Ομόφωνo “OXI” | Απο το Περιφερειακό Συμβούλιο για το φωτοβολταϊκό της Λεκάνης

Η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ διήρκεσε περίπου 6 ώρες το απόγευμα της Τετάρτης. Το κύριο θέμα συζήτησης ήταν το προτεινόμενο φωτοβολταϊκό πάρκο στη Λεκάνη.

Οι εκπρόσωποι της Συντονιστικής Επιτροπής και αρκετοί άλλοι αντίθετοι παρουσίασαν την αντίθετη άποψή τους, οδηγώντας το συμβούλιο σε ομόφωνη αρνητική γνωμοδότηση.

Επιπλέον, ο κ. Χάρης Σεϊτανίδης πρότεινε την επικοινωνία με τον αρμόδιο υπουργό για το θέμα, προκειμένου να ληφθεί υπόψη σοβαρά η αρνητική γνώμη του Περιφερειακού Συμβουλίου. Τελικά, η Περιφέρεια ΑΜΘ αποφάσισε να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να μην υλοποιηθεί η πρόταση για το φωτοβολταϊκό πάρκο.

Επιπλέον, αποσύρθηκαν από την ημερήσια διάταξη προτάσεις για άλλα φωτοβολταϊκά έργα στη Θράκη, ενώ οι προτάσεις αυτές θα επανεξεταστούν μετά από διαβούλευση με την τοπική κοινωνία.




Ξανά στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας ΑΜ-Θ το φωτοβολταϊκό πάρκο

Στο ENA CHANNEL, για το πολυσυζητήμενο θέμα της δημιουργίας του φωτοβολταϊκού πάρκου στην Δημοτική Ενότητα Λεκάνης, μίλησε ο αντιπεριφερειάρχης αγροτικής οικονομίας, περιβάλλοντος και ενέργειας, κ. Αργύρης Πατακάκης, ο οποίος δηλώσε πως το εν λόγω θέμα θα ξανα τεθεί σε συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο και πως η προταιρεότητα της διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ είναι η τοπική κοινόνια άρα και οι γνώμες αυτών.

Στην συνέχεια ο κ. Παρακάκης αναφέρεθηκε και στις κινητοποιήσεις των αγροτών της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, και σύμφωνα με τον ίδιο, η Περιφέρεια ΑΜ-Θ τάσσεται δίπλα στους αγρότες, ωστε να δικδικήσουν μαζί τα δίκαια αιτήματα τους.




Ένωση Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Α.Μ.Θ | Συνάντηση με τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή ΑΜΘ

Αντιπροσωπεία της Ένωσης είχε μια σημαντική συνάντηση με τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Η δέσμευση για άψογη θεσμική συνεργασία και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των δύο πλευρών είναι σημαντική για την αντιμετώπιση των αστυνομικών προκλήσεων στην περιοχή.

Η Ένωσή εκφράζει τη δέσμευσή της για τη συνεχή υπεράσπιση των συμφερόντων των μελών της και για την επίλυση των αστυνομικών προβλημάτων στην περιοχή. Η συνεργασία με τις αρχές είναι ουσιαστική για τη δημιουργία αποτελεσματικών λύσεων και τη διασφάλιση της ασφάλειας στην κοινότητα.

 




Γεραπετρίτης | Η Αίγυπτος αποτελεί σημαντικό περιφερειακό πυλώνα σταθερότητας

Ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης συμμετείχε σήμερα στο 10ο Συμβούλιο Σύνδεσης ΕΕ-Αιγύπτου, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες.

Μιλώντας στο Συμβούλιο Σύνδεσης, στο οποίο εκτός από τους υπουργούς Εξωτερικών των κρατών-μελών της ΕΕ έλαβαν μέρος ο Ύπατος Εκπρόσωπος της ΕΕ για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφαλείας Zoζέπ Μπορέλ και ο Επίτροπος Γειτονίας και Διεύρυνσης Όλιβερ Βάρχελι, ο κ. Γεραπετρίτης υπογράμμισε τη σημασία της αναβάθμισης των θεσμικών σχέσεων της Αιγύπτου με την Ένωση σε στρατηγικές.

Ο υπουργός Εξωτερικών χαρακτήρισε την Αίγυπτο πυλώνα σταθερότητας για ολόκληρη την περιοχή, ειδικά κατά την τρέχουσα εύθραυστη γεωπολιτική συγκυρία. Ο κ. Γεραπετρίτης εξήρε τον εποικοδομητικό και μετριοπαθή ρόλο του Καΐρου στο πλαίσιο της κρίσης στη Μέση Ανατολή αλλά και σε σχέση με τις ευρύτερες περιφερειακές εξελίξεις.

Υπενθυμίζεται ότι ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών μετέβη την προηγούμενη εβδομάδα στο Κάιρο για επίσκεψη εργασίας, ενώ χθες καλωσόρισε τον Αιγύπτιο ομόλογό του, Σάμεχ Σούκρι στο πρόγευμα εργασίας των υπουργών Εξωτερικών των χωρών της ΕΕ.




Φωτοβολταϊκό πάρκο | Ανοίγει ξανά η συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο

Ο Θόδωρος Μαρκόπουλος εξέφρασε τις ανησυχίες του για το φωτοβολταϊκό πάρκο που προτείνεται να εγκατασταθεί κοντά στη Λεκάνη και ζήτησε να συζητηθεί αναλυτικά σε μια επόμενη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Στην επιστολή προς τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου, Μιχάλη Πιτιακούδη, ο Μαρκόπουλος υπογράμμισε τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει το φωτοβολταϊκό πάρκο στην τοπική κοινωνία της Λεκάνης Καβάλας, ζητώντας την άμεση εισαγωγή του θέματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Στην επιστολή, ο Μαρκόπουλος εκφράζει την προσωπική του πρόταση για την ανάκληση της θετικής γνωμοδότησης που εκδόθηκε από την Επιτροπή Αγροτικής Οικονομίας και Περιβάλλοντος της ΠΑΜΘ. Καλεί τον Περιφερειάρχη ή τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου να ενεργούν προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η επιστολή αναφέρει ότι οι κινήσεις γίνονται με στόχο την ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας και την απάντηση σε ερωτήσεις που υπάρχουν. Επίσης, αναφέρει την πρόθεση του Δήμου Νέστου να ακολουθήσει παρόμοιες ενέργειες, με επιστολή προς τον Περιφερειάρχη κ. Τοψίδη ή απευθείας προς τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Συνολικά, εκφράζεται η πρόθεση να επιδιωχθεί η ενσωμάτωση του θέματος στην ημερήσια διάταξη της επόμενης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου.




Επερώτηση της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Καβάλας και Πρίνου!

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: κ. Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου

            κ. Περιφερειάρχη 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: επικεφαλής Παρατάξεων ΠΣ

ΘΕΜΑ: Για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Καβάλας και Πρίνου.

Σωματεία και φορείς της Θάσου και της Καβάλας πρόσφατα απευθύνθηκαν με επιστολή τους, ζητώντας συνάντηση, μεταξύ άλλων αρμόδιων και προς τον κ. Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας για το μείζον ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού με την Καβάλα. 

Στην επιστολή τους αναφέρουν ότι «το δικαίωμα των κατοίκων της Θάσου για ασφαλείς τακτικές και γρήγορες συγκοινωνίες και στα δυο λιμάνια δεν διασφαλίζεται σύμφωνα με το πρόγραμμα δρομολογίων που έχουν ανακοινώσει οι πλοιοκτήτες».

Παράλληλα καταγγέλλουν «την απαράδεκτη τακτική των πλοιοκτητών στις πορθμειακές γραμμές Θάσου Καβάλας να βάζουν τακτικά  δρομολόγια μόνο στην γραμμή Θάσου Κεραμωτής που είναι η χρυσοφόρα γραμμή για τα κέρδη τους και η γραμμή Πρίνος Καβαλάς να είναι ο φτωχός συγγενής με τα ελάχιστα δρομολόγια, 2-3 στον αριθμό, που επ ουδενί δεν εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων».

Υπογραμμίζουν δε πως «η γραμμή Πρίνου Καβάλας είναι κρίσιμης σημασίας για όλο το νησί της Θάσου γιατί από εκεί είναι η πιο γρήγορη και πιο φτηνή  πρόσβαση στην Καβάλα και είναι επιτακτική ανάγκη να ενισχυθεί η γραμμή με ικανοποιητικό αριθμό  τακτικών δρομολογίων που να εξυπηρετεί τις ανάγκες των κατοίκων και όχι τα κέρδη των πλοιοκτητών.

Η συνεχιζόμενη υποβάθμιση της γραμμής Πρίνου Καβάλας βάζει σε απίστευτη ταλαιπωρία τους κατοίκους της Θάσου, την ώρα που οι δημόσιες υπηρεσίες του νησιού είναι θύματα της πολιτικής των «αναδιαρθρώσεων»,  οι περισσότερες έχουν κλείσει και όσες δεν έχουν κλείσει είναι υποβαθμισμένες».

Τονίζουν επίσης πως η συνεχιζόμενη υποβάθμιση του Κέντρου Υγείας, που παρά τις προσπάθειες του προσωπικού, αντιμετωπίζει σοβαρές ελλείψεις σε ιατρικό νοσηλευτικό προσωπικό και υποδομές, καθιστά επιτακτική την ανάγκη να ενισχυθεί η γραμμή με τακτικά δρομολόγια για τη γρήγορη μεταφορά ασθενών στο Νοσοκομείο Καβάλας.

Όπως χαρακτηριστικά καταγγέλλουν «ασθενείς με βαριές ασθένειες, νεφροπαθείς κ.α. που χρειάζεται τακτικά να ταξιδεύουν στην Καβάλα, κάνουν ένα ταξίδι «Οδύσσεια», με απίστευτη ταλαιπωρία και οικονομικό κόστος, την ώρα που  οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, τα λαϊκά στρώματα του νησιού συνολικότερα στενάζουν από την άγρια αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης.

Τα προβλήματα αυτά σε συνδυασμό με τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας των ναυτεργατών την υποβάθμιση των μισθών, καταστρατήγηση  ΣΣΕ, μείωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων, εντατικοποίηση της δουλειάς, ελλείψεις στις λιμενικές εγκαταστάσεις, αποτελούν ένα εκρηκτικό μίγμα της πολιτικής της κυβέρνησης στις θαλάσσιες συγκοινωνίες, είναι οδυνηρά για τους κατοίκους της Θάσου και τους ναυτεργάτες, ενώ οι εφοπλιστές γεμίζουν τα θησαυροφυλάκια τους με υπερκέρδη». 

Τα σωματεία και οι φορείς της Θάσου και της Καβάλας που υπογράφουν την επιστολή διεκδικούν:

  • Απρόσκοπτη σύνδεση του νησιού με την Καβάλα, 365 ήμερες το χρόνο, με σύγχρονα ασφαλή πλοία. Με καθημερινά δρομολόγια που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων και όχι το κέρδος των πλοιοκτητών, την ορθολογική κατανομή των δρομολογίων καθ΄ όλη τη διάρκεια της μέρας.
  • Γενναία μείωση στις τιμές των εισιτήριων.
  • Βάρδια πλοίου επιφυλακής να εκτελούν όλα τα πλοία κυκλικά εναλλακτικά με όλα τα πλοία και από τις δυο γραμμές.
  • Εφαρμογή των ΣΣΕ και προστασία των δικαιωμάτων των ναυτεργατών με τακτικούς ελέγχους από τις λιμενικές αρχές.
  • Οργανικές συνθέσεις που να καλύπτουν τις ανάγκες των πλοίων.
  • Λιμενικές σύγχρονες εγκαταστάσεις για να εξασφαλίζεται η ασφαλής πρόσδεση και φορτοεκφόρτωση των πλοίων.

 

Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:

Αν προτίθεται να στηρίξει και με ποιον τρόπο τα δίκαια αιτήματα των σωματείων και φορέων της Θάσου και της Καβάλας;

5/12/2023

Για τη ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι

Μιχαηλίδης Σιδέρης

Στεφανίδης Γιάννης

Συμεωνίδης Θεόδωρος

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Νέος Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης ο Στέλιος Μωραϊτης

Στην Ξάνθη συνεδρίασε τη Δευτέρα 20/11/2023 το Διοικητικό Συμβούλιο του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. 

Τελευταίο θέμα της ημερήσιας διάταξης ήταν η εκλογή νέου προέδρου στο Διοικητικό Συμβούλιο για το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο μέχρι πρότινος Πρόεδρος του, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, ενημέρωσε το σώμα για την απόφασή του να αποχωρήσει από την προεδρία λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων που θα προκύψουν για τον ίδιο με την ανάληψη των καθηκόντων του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. 

Ο κ. Τοψίδης ευχαρίστησε τα μέλη του Συμβουλίου για την αγαστή συνεργασία που είχαν καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του, που διήρκησε έξι συναπτά έτη. Ανάμεσα στα 13 ΠΕΣΥ που λειτουργούν ανά την Ελλάδα, αυτό της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, ήταν το μοναδικό το οποίο διατήρησε τον ίδιο Πρόεδρο επί έξι συνεχόμενα χρόνια. 

Στη διαδικασία που ακολουθήθηκε, νέος Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου ΑΜΘ αναδείχθηκε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ξάνθης, κ. Στέλιος Μωραΐτης. 

Το νέο Συμβούλιο έχει ως εξής: 

Πρόεδρος: Στέλιος Μωραΐτης 

Α΄ Αντιπρόεδρος: Δέμπας Μάρκος

Β΄ Αντιπρόεδρος: Τοψίδης Χριστόδουλος 

Γ΄ Αντιπρόεδρος: Γεωργιάδης Στέφανος 

Δ΄ Αντιπρόεδρος: Γραβάνης Αντώνιος

Ε΄ Αντιπρόεδρος: Αγγελίδης Νικόλαος 

Μέλη του ΔΣ

Δρουγούτης Μιχαήλ (Επιμελητήριο Δράμας)

Παλακίδης Απόστολος (Επιμελητήριο Έβρου)

Παναγιωτίδης Ιωάννης (Επιμελητήριο Καβάλας)

Ζησίμου Γεώργιος -Παύλος (Επιμελητήριο Καβάλας)

Κάλφας Σπυρίδων (Επιμελητήριο Ξάνθης)




Συλλογή τροφίμων και οικονομική ενίσχυση των πλημμυροπαθών οικογενειών από το Περιφερειακό Τμήμα Ε.Ε.Σ. Αλεξανδρούπολης

Σε συνέχεια της μεγάλης κινητοποίησης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για τις εκτεταμένες καταστροφές που προκάλεσαν οι καταστροφικές πλημμύρες σε Καρδίτσα, Λάρισα,  Βόλο και Τρίκαλα, ο Ε.Ε.Σ. αναπτύσσει επιπλέον κινήσεις συμπαράστασης των ανθρώπων που χρήζουν βοήθειας.

Συγκεκριμένα, απευθύνει κάλεσμα προς ενίσχυση των πληγέντων, με στόχο να συγκεντρωθεί όσο το δυνατό μεγαλύτερο ποσό.

Όσοι επιθυμούν να συνεισφέρουν οικονομικά παρακαλούνται να καταθέτουν τις δωρεές τους:

Στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:

Τράπεζα: EUROBANK Δικαιούχος: Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός  , Αρ. Λογ/σμού: 0026.0240.30.0201205013
IBAN: GR2602602400000300201205013

Όλες οι καταθέσεις θα πρέπει να φέρουν την ένδειξη «Πλημμύρες».

  • Με κλήση από σταθερό στο 19848 (χρέωση 1,95 ευρώ ανά κλήση, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και τέλους σταθερής τηλεφωνίας 5%)
  • Με κλήση από κινητό στο 19848 (χρέωση 2,05 ευρώ ανά κλήση, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και τέλους κινητής τηλεφωνίας 10%).
  • Με sms, γράφοντας «ΕΕΣ» και αποστολή στο 19848 (χρέωση 2,31 ευρώ ανά μήνυμα, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και 10% τέλη κινητής τηλεφωνίας). Δεν εφαρμόζεται το τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας 10%: α) στους συνδρομητές που είναι δικαιούχοι απαλλαγής από το τέλος κινητής (ηλικίες 15-29 ετών) και β) στους χρήστες καρτοκινητής, καθώς έχει
    καταβληθεί τέλος καρτοκινητής 10% κατά την ανανέωση του χρηματικού υπολοίπου της σύνδεσής τους).

Επιπλέον, ο Ε.Ε.Σ. συγκεντρώνει τρόφιμα μακράς διάρκειας (γάλα εβαπορέ, κονσέρβες παντός τύπου, δημητριακά, παξιμάδια, αλεύρι, ζυμαρικά).

Τα προϊόντα συγκεντρώνονται στα γραφεία του Ε.Ε.Σ. Ειρήνης 41 για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 25510-32549 κατά τα τις ώρες 8.00-14.30.




Ο Αλέξης Πολίτης παρέδωσε έναν καρδιογράφο στο Περιφερειακό Ιατρείο Αμυγδαλεώνα

Ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης παρέδωσε το πρωί της Τετάρτης 2 Ιουλίου στο Περιφερειακό Ιατρείο Αμυγδαλεώνα και στην Διευθύντρια Ιατρό κ. Αθηνά Φωτιάδου έναν Καρδιογράφο για τις ανάγκες του Περιφερειακού Ιατρείου, παρουσία του Προέδρου της Κοινότητας Αμυγδαλεώνα κ. Δημήτρη Πουρσαϊτίδη.




Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ: Γενικολογίες και απροθυμία συμμετοχής στα πραγματικά προβλήματα του τόπου μας

Άλλη μία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ ολοκληρώθηκε για να αποδείξει την απροθυμία (ή την ανικανότητα) της Διοίκησης να ασχοληθεί με τα σημαντικά θέματα που απασχολούν την περιοχή μας

Η Περιφερειακή Σύνθεση όρισε και πάλι την ατζέντα της συζήτησης με ουσιαστικές επερωτήσεις όπως η διαχείριση του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής, οι ασφαλτοστρώσεις στην ΠΕ Ξάνθης, η διαχείριση των αρκούδων που εμφανίστηκαν στην ΠΕ Ξάνθης, η διαχείριση των χρηματοδοτήσεων για σημαντικά έργα, ενώ έθεσε και το μείζον θέμα της επικίνδυνης οδήγησης παράτυπων μεταναστών στην εγνατία οδό και το επαρχιακό δίκτυο της ΑΜΘ.

Η παράταξή μας, μάλιστα πρότεινε στο Σώμα και την υιοθέτηση ψηφίσματος διαμαρτυρίας, το οποίο όμως η Διοίκηση απέρριψε αποδεικνύοντας με τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι δεν ενδιαφέρεται για όσα συμβαίνουν στην περιοχή μας.

Η απάντηση στην ερώτηση μας για την επικίνδυνη οδήγηση των διακινητών ήταν ως συνήθως γενικόλογη ενώ δεν έλειψε και η κλασική τους ατάκα «Δεν είναι ευθύνη της Περιφέρειας», όπως και η συνήθης πρακτική μετάθεσης ευθυνών στην κυβέρνηση, στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη στην Εγνατία Οδό Α.Ε. και αλλού.

Προφανώς και δεν άπτεται της απολύτου αρμοδιότητας της Περιφέρειας ΑΜΘ η διαχείριση του μεταναστευτικού ζητήματος. Όμως, η διαχείριση της καθημερινότητας πρέπει να αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα και γι’ αυτό το λόγο προτείναμε την υιοθέτηση ενός ψηφίσματος που είχε ως στόχο να καταδείξει την έντονη ανησυχία και το ενδιαφέρον του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ για ένα ζήτημα που απειλεί ευθέως την ασφάλεια των πολιτών στους δρόμους της Περιφέρειας μας.

Όμως, όπως φαίνεται δεν τους νοιάζει τίποτα, δεν ενδιαφέρονται για κανένα πρόβλημα όσο σοβαρό και αν είναι και απλώς περιμένουν άπρακτοι να έρθουν οι λύσεις από άλλους.

Για την Περιφερειακή Σύνθεση όμως, η ασφάλεια όλων μας είναι μείζον ζήτημα και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε με κάθε πρόσφορο μέσο και τρόπο. Και φυσικά θέλουμε ένα Περιφερειακό Συμβούλιο με άποψη, θέση και μαχητικότητα για κάθε τι που απασχολεί τον πολίτη της Περιφέρειας μας. Εργαζόμαστε σκληρά γι’ αυτό και με σεβασμό στην κρίση των πολιτών, θεωρούμε ότι στις 08 Οκτωβρίου θα μας εμπιστευτούν την ψήφο τους.