ΥΦΥΠΕΞ Χατζηβασιλείου στον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας: «Ελλάδα και Κύπρος συμπορευόμαστε για την περιφερειακή σταθερότητα και ευημερία»

Επίσκεψη Εργασίας στη Λευκωσία: Συνάντηση Υφυπουργού Εξωτερικών με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας

Στο πλαίσιο επίσκεψης εργασίας στη Λευκωσία, ο Υφυπουργός Εξωτερικών και βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας, Τάσος Χατζηβασιλείου, έγινε δεκτός από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη.

Κατά τη συνάντηση, οι δύο πλευρές συζήτησαν τις αδελφικές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών και τα θέματα κοινού ενδιαφέροντος, ενόψει της επικείμενης συνάντησης για το Κυπριακό στον ΟΗΕ, στη Γενεύη. Επιπλέον, ο κ. Χατζηβασιλείου αντάλλαξε απόψεις με τον κ. Χριστοδουλίδη για τις εξαιρετικές εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών, επισημαίνοντας ότι η Κύπρος είναι ο 3ος μεγαλύτερος προορισμός των ελληνικών εξαγωγών.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Υφυπουργός Εξωτερικών προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Στο πλαίσιο της επίσκεψής μου στην Κύπρο, είχα την τιμή να συναντηθώ με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη. Συζητήσαμε τις στενές αδελφικές σχέσεις των χωρών μας και τα ζητήματα κοινού και περιφερειακού ενδιαφέροντος. Η Ελλάδα και η Κύπρος, πάντα με βάση το Διεθνές Δίκαιο, συμπορεύονται για την περιφερειακή σταθερότητα και ευημερία».




Περιφερειακή σύσκεψη των διδασκαλικών συλλόγων της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Περιφερειακή σύσκεψη των διοικητικών συμβουλίων των διδασκαλικών συλλόγων της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, με συμμετοχή κλιμακίου της ΔΟΕ, έλαβε χώρα χθες το απόγευμα στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής με βασικά θέματα συζήτησης την οργάνωση της απεργίας στις 28 Φεβρουαρίου, τη διεκδίκηση του 13ου και 14ου μισθού,τη “συλλογική απάντηση του κλάδου απέναντι στην κλιμάκωση των διώξεων και των πειθαρχικών από την πλευρά της κυβέρνησης και του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., την αποτροπή της αποπομπής των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου από τα πειθαρχικά συμβούλια, τη δυσβάσταχτη καθημερινότητα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία” και όλα τα άλλα ζητήματα που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς.

Επιπλέον, χθες το πρωί έγινε κινητοποίηση στο Εφετείο Κομοτηνής ενόψει της εκδίκασης της προσφυγής των νεοδιόριστων του 2020 και του 2021. Επίσης, χθες το μεσημέρι έγινε κινητοποίηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Σήμερα θα γίνουν επισκέψεις κλιμακίων σε σχολεία της περιοχής και στις 13:30 θα δοθεί συνέντευξη τύπου από τα μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στα γραφεία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στην Κομοτηνή.

 

Πηγή:ertnews.gr




Επανέρχεται η συζήτηση για το πού πρέπει να ανήκει η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών;

*Ρεπορτάζ του lionnews.gr

Σε ένα καίριο και μείζον ζήτημα για τον νομό Σερρών, που κάθε τόσο επανέρχεται στο προσκήνιο, αυτό της μετακίνησης της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης τοποθετείται ο κόσμος της Αυτοδιοίκησης στην κάμερα του Lionnews. Μπορεί το συγκεκριμένο θέμα να μην υπάρχει τούτη τη χρονική στιγμή στην ατζέντα της Κυβέρνησης και του αρμόδιου Υπουργείου Εσωτερικών, εντούτοις, δεν απουσιάζουν κάθε τόσο οι φωνές που ρέπουν προς τη μία ή την άλλη πλευρά και στην ουσία επαναφέρουν τη συζήτηση στο τραπέζι.

Αντίθετος στη μετακίνηση της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, από την Κεντρική Μακεδονία που υπάγεται τώρα, δηλώνει ο Δήμαρχος Αμφίπολης, Στέργιος Φραστανλής.

Όσοι υποστηρίζουν ότι ο νομός Σερρών θα πρέπει να υπαχθεί στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης επιχειρηματολογούν ότι αυτό θα προσέδιδε περισσότερα οφέλη στον νομό μας, καθώς τώρα που αυτός συνυπάρχει με τη μητροπολιτική Θεσσαλονίκη είναι ανέφικτο να συμβεί. Ο κ.Φραστανλής, πάντως, εκτιμά ότι η νυν κατάσταση είναι πολύ καλή και δεν παρίσταται καμία ανάγκη επαναφοράς των όποιων σχετικών σεναρίων.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η τοποθέτηση της Δημάρχου Βισαλτίας, Βάνας Πλιάκου. «Με υποθέσεις και εικασίες δεν μπορούμε να πούμε κάτι με ασφάλεια και βεβαιότητα. Εμείς είμαστε ταγμένοι να υπηρετούμε τους πολίτες από τη θέση που εκλεχτήκαμε και αυτό κάνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», λέει χαρακτηριστικά η Δήμαρχος Βισαλτίας.




Προσφυγές ετοιμάζει η Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση | Ζητά να ελεγχθεί ο Χρ. Τοψίδης για εξωχώρια εταιρεία και ασυμβίβαστο

Εκ νέου ανακοίνωση εξέδωσε η Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση για την φερόμενη εμπλοκή του περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη σε εξωχώρια εταιρεία στην Τουρκία. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση, εδώ και δέκα μέρες ο κ. Τοψίδης έχει επιλέξει την αφωνία και κρύβεται. Η παράταξη επισημαίνει πως στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου, θα προσφύγει στην Ελληνική Δικαιοσύνη καθώς και στις αρμόδιες αρχές έτσι ώστε να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεση αυτή.

“Έτσι θα αναγκαστεί και ο κ. Τοψίδης να ξεκαθαρίσει αν ο ίδιος ή κάποιο άλλο παρένθετο πρόσωπο (π.χ η σύζυγός του) είναι μέτοχος σε εταιρία στην Τουρκία”. Επιπλέον, η παράταξη υποστηρίζει πως υπάρχει ασυμβίβαστο λόγω του γεγονότος πως ο περιφερειάρχης τυγχάνει πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου, το οποίο είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και έρχεται σε ευθεία παράβαση με το άρθρο 117 του Ν 3852/2010 (Νόμος Καλλικράτη).

Η παράταξη ενημερώνει πως θα προσφύγει στον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, ζητώντας να ελεγχθεί η νομιμότητα και συγκεκριμένα εάν υπάρχει ασυμβίβαστο.

Πηγή : ertnews.gr




Ena Channel | Πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για άτομα με προβλήματα όρασης σε συνεργασία με την Ένωση Τυφλών ΑΜ

Η Περιφερειακή Ένωση Τυφλών Ανατολικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Ena Channel, διοργάνωσε μια σημαντική πρωτοβουλία στην Καβάλα, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία όρασης.

Κατά τη διάρκεια της δράσης, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις σε σημεία ενδιαφέροντος και νέες αναπλάσεις, όπως στην πλατεία Καπνεργάτη και στους πεζόδρομους του Αγίου Νικολάου.

Σκοπός ήταν να αναδειχθούν οι δυσκολίες προσβασιμότητας στους δημόσιους χώρους, ενώ παράλληλα εξετάστηκε αν τα νέα έργα συμμορφώνονται με τους κανόνες προσβασιμότητας. Η πρωτοβουλία αποκάλυψε ότι, παρότι οι αναπλάσεις προσφέρουν παραδοσιακή αισθητική, η λειτουργικότητα για τα άτομα με προβλήματα όρασης, όπως και για τους υπόλοιπους πολίτες, είναι περιορισμένη. Το πετρόχτιστο δάπεδο στους πεζόδρομους και τα κινητά εμπόδια, όπως τραπεζοκαθίσματα και διαφημιστικές πινακίδες, επιβαρύνουν την κατάσταση, καθιστώντας τη μετακίνηση ιδιαίτερα δύσκολη.

Η δράση αυτή υπογραμμίζει την ανάγκη για ουσιαστική βελτίωση των υποδομών και την εξάλειψη των εμποδίων, ώστε να διασφαλιστεί η ελεύθερη και ασφαλής πρόσβαση για όλους τους πολίτες, ιδιαίτερα για εκείνους με αναπηρίες.




Νέο μόνιμο προσωπικό έρχεται στην Περιφερειακή ενότητα Καβάλας

Η πρόσληψη των νέων υπαλλήλων μέσω ΑΣΕΠ στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας αποτελεί ένα θετικό βήμα για την ενίσχυση των τοπικών υπηρεσιών.Με την τοποθέτηση 9 νέων μόνιμων υπαλλήλων, μεταξύ των οποίων βρίσκονται ειδικότητες όπως ηλεκτρολόγος μηχανικός, χημικός μηχανικός, γεωλόγος, γεωπόνος και κτηνίατρος, οι υπηρεσίες της ΠΕ Καβάλας, ιδιαίτερα η Διεύθυνση Μεταφορών και η Τεχνική υπηρεσία, αναμένεται να ενισχυθούν σημαντικά.

Αυτό θα διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη και αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών, που είναι κρίσιμη για την κάλυψη των αναγκών της τοπικής κοινωνίας και την παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους πολίτες.




Πολλές οι Προοπτικές για την Εξέλιξη του Τουρισμού στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης

Η Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης διαγράφει λαμπρές προοπτικές για την εξέλιξη του τουρισμού, καθώς η περιοχή διαθέτει πλούσια φυσική ομορφιά, πολιτιστική κληρονομιά και αυθεντική τοπική κουλτούρα. Οι λόγοι που καθιστούν την Ξάνθη ελκυστικό τουριστικό προορισμό είναι πολλοί και ποικίλοι. Καταρχάς, η Ξάνθη φημίζεται για τη γραφική παλιά πόλη της, που εντυπωσιάζει με την αρχιτεκτονική της και τα στενά της σοκάκια.

Τα πολυάριθμα φεστιβάλ, όπως το ξακουστό Καρναβάλι και οι Γιορτές της Παλιάς Πόλης, προσελκύουν χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο, προσφέροντας μοναδικές πολιτιστικές εμπειρίες.

Επιπλέον, η πλούσια φύση της περιοχής, με τα βουνά της Ροδόπης και το Εθνικό Πάρκο της Λίμνης Βιστωνίδας, αποτελεί πόλο έλξης για τους λάτρεις της πεζοπορίας, της ορειβασίας και της παρατήρησης της άγριας ζωής.

Οι παραλίες της Αβδήρων και η πανέμορφη ακτογραμμή προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες για καλοκαιρινές διακοπές.

Οι τοπικές γαστρονομικές παραδόσεις και τα ποιοτικά προϊόντα της περιοχής, όπως ο καπνός και τα γλυκά, συμπληρώνουν την τουριστική εμπειρία, προσφέροντας στους επισκέπτες μια αυθεντική γεύση της Ξάνθης.

Με τις κατάλληλες επενδύσεις σε υποδομές και τη σωστή προώθηση της περιοχής, η Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης μπορεί να αναδειχθεί σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό της Βόρειας Ελλάδας, ενισχύοντας την τοπική οικονομία και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες απασχόλησης.




Δράμα | Σύσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Δράμας για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής

Την Τρίτη 25 Ιουνίου 2024, στις 10:00 π.μ., μετά από πρόσκληση του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχαήλ Μουρβετίδη, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα συνεδριάσεων «Ανδρέας Παπανδρέου» της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας (Διοικητήριο Δράμας, 3ος όροφος) συνάντηση εργασίας στο πλαίσιο του Προγραμματισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ) για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος, φορέων της Αυτοδιοίκησης και παραγωγικών φορέων του Νομού.

Η συνάντηση έγινε υπό τον συντονισμό του κ. Μουρβετίδη και του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού ΑΜΘ, κ. Παναγιώτη Αρχοντή, με θέμα την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής του Νομού Δράμας.

Κατά τη συζήτηση, ο κ. Αρχοντής παρουσίασε τον σχεδιασμό της Περιφερειακής Αρχής για μία οργανωμένη προσπάθεια, με διαβούλευση όλων των εμπλεκόμενων φορέων, για την τουριστική ανάπτυξη κάθε Περιφερειακής Ενότητας. Αναφέρθηκε στη σημασία της καταγραφής και ενίσχυσης πυλώνων θεματικού τουρισμού, με στόχο την ανάδειξη των ομορφιών κάθε γωνιάς της Περιφέρειας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον θεματικό τουρισμό σε περιοχές όπου δεν εφαρμόζεται ο κλασικός τουρισμός (ήλιος-θάλασσα), όπως ορεινός τουρισμός, χιονοδρομικός, αθλητικός, οινοτουρισμός και θρησκευτικός τουρισμός. Αυτή η προσπάθεια θα υλοποιηθεί ανεξάρτητα από το Πρόγραμμα Δράσεων Τουριστικής Προβολής που υλοποιεί κάθε χρόνο η Περιφέρεια.

Ο αρχικός σχεδιασμός περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου, λειτουργικού και εύχρηστου ιστότοπου με όλες τις δράσεις, διαδρομές, εκδηλώσεις και υποδομές τουριστικού ενδιαφέροντος της Περιφέρειας. Οι καταγραφές αυτές θα σχετίζονται με το τοπικό παραγόμενο προϊόν και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε περιοχής. Στη συνέχεια, όλοι οι συμμετέχοντες φορείς τοποθετήθηκαν με τις απόψεις και τις προτάσεις τους. Συμφωνήθηκε, μετά τη διαδικασία καταγραφής και αποστολής των προτάσεων, η Διοίκηση να επανέλθει με νέα σύσκεψη των φορέων.




Δήμος Παγγαίου | Διατηρείται ως Περιφερειακή Έδρα Πρωτοδικείου το Ειρηνοδικείο Παγγαίου

Μετά από συντονισμένες προσπάθειες τόσο της Δημοτικής Αρχής Δήμου Παγγαίου, του συνόλου του Δημοτικού Συμβουλίου, των Βουλευτών της Π.Ε Καβάλας, του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας και συναρμόδιων φορέων πετύχαμε μία σημαντική νίκη.

Το Παγγαίο μας ορίζεται, από 16-09-2024, ως Περιφερειακή Έδρα του Πρωτοδικείου Καβάλας. Μία σημαντική παροχή, που εξασφαλίζει την ταχύτητα απόδοσης της δικαιοσύνης και εξυπηρετεί τις ανάγκες των δημοτών και των επιχειρηματιών που ζουν και δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας. Η αυξημένη ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής, καθώς και η πρόοδος στους ειδικούς τομείς των κατασκευών, των επενδύσεων και του τουρισμού πρέπει να συνοδεύονται από τέτοιου είδους παροχές.
Ο Δήμος Παγγαίου, κατανοώντας το όφελος της υπηρεσίας, παραχώρησε το δημοτικό κτήριο προς στέγαση, αξιοποίηση και εξυπηρέτηση των δικαστικών υποθέσεων του Ειρηνοδικείου. Υπενθυμίζουμε πως έχει ολοκληρωθεί η ολική ενεργειακή και αισθητική αναβάθμιση του κτηρίου, στο οποίο συστεγάζονται τρεις πολύ σημαντικές υπηρεσίες: Ειρηνοδικείο, ΚΕΠ και το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παγγαίου.



Περιφερειακή Ένωση Δήμων ΑΜΘ | Διαφωνία για την συνένωση των ΔΕΥΑ

Η Περιφερειακή Ένωση Δήμων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, και ο πρόεδρος της, ο δήμαρχος Νέστου, Σάββας Μιχαηλίδης, τονίζουν την αντίθεσή τους για την συνένωση των Δ.Ε.Υ.Α. σε μία ανά Περιφέρεια αλλά και την αντιπρόταση της ΚΕΔΕ για συνένωση των ΔΕΥΑ σε νομαρχιακό επίπεδο, καθώς και οποιαδήποτε πρόταση που περιέχει το όρο αναγκαστική ή υποχρεωτική συνένωση.

Η ανακοίνωση της ένωσης αναφέρει τα εξής:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κατά την συνεδρίαση της 3ης Απριλίου 2024, έχοντας υπόψη, την μελέτη,που εκπονήθηκε από κοινή επιστημονική ομάδα της ΚΕΔΕ-ΕΔΥΕΑ-ΕΕΤΑΑ, με τίτλο «Πρόταση Μεταρρύθμισης της Δημόσιας Πολιτικής Ύδρευσης και Αποχέτευσης με παρόχους των υπηρεσιών της ΔΕΥΑ και τους Δήμους» σε συστηματική διαβούλευση με τον Πρόεδρο της Επιτροπής Περιβάλλοντος της ΚΕΔΕ και τον Πρόεδρο της ΕΔΥΕΑ, τη σχετική απόδαση 72/27-03-2024 του ΔΣ της ΚΕΔΕ, με την οποία ενέκρινε τα προτεινόμενα στη μελέτη, κλήθηκε να απαντήσει:

  • Εάν συμφωνεί με την προαναφερθείσα απόφαση της ΚΕΔΕ
  • Εάν συμφωνείε με την συνένωση των ΔΕΥΑ όπως προτείνεται.

Στην αριθμ. 35/2024 ομόφωνη απόφασή του αναφέρει: «Διαφωνούμε απόλυτα με την κυβερνητική πρόθεση για συνένωση των ΔΕΥΑ σε μια ανά Περιφέρεια αλλά και την αντιπρόταση της ΚΕΔΕ για συνένωση των ΔΕΥΑ σε νομαρχιακό επίπεδο, καθώς και οποιαδήποτε πρόταση που εμπεριέχει αναγκαστική ή υποχρεωτική συνένωση.

Οι ΔΕΥΑ αποτελούν δημοτικές επιχειρήσεις ειδικού σκοπού και σε όσους δήμους λειτουργούν, πέραν της διαχείρισης και διασφάλισης του πόσιμου ύδατος που παρέχουν στους δημότες, όπως και σε όδσους ασκούν δραστηριότητες εντός του κάθε Δήμου, επιτελούν και κοινωνικό έργο. Είναι βέβαια άγνωστο αυτό σε πολλούς συναδέλφους που δεν έχουν ΔΕΥΑ ή δεν διαχειρίζεται ο Δήμος τους λόγω μεγέθους απευθείας την παροχή ύδατος, ωστόσο ψηφίζουν ΣΤΗΝ ΚΕΔΕ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για να εφαρμοστούν σε εμάς.

Η μόνη περίπτωση για αναγκαστική συνένωση των δημοτικών επιχειρήσεων που δεν δημιουργεί νομικά και λειτουργικά προβλήματα προϋποθέτει την συνένωση των Δήμων. Με κανένα άλλο μοντέλο διαχείρισης δεν μπορεί να γίνεται αναγκαστική συνένωση η οποία θα αποφασίζει για τον αναπτυξιακό προγραμματισμό και την τιμολογιακή πολιτική ή τις προτεραιότητες των υπολοίπων.

Ξέρουμε όλοι πολύ καλά πως μπορεί να γίνει η οικονομική ανάπτυξη, η οικονομική εξυγίανση και αυτοτέλεια των επιχειρήσεων αυτών, με ποιες συντονισμένες ενέργειες και σε πόσο χρόνο, αρκεί να το θέλουν και να νομοθετήσουν γι αυτό. Σε αυτή την κατεύθυνση έπρεπε να κινηθεί και η πρόταση της ΚΕΔΕ και όχι στην αντιπρόταση με μόνη διαφορά το μικρότερο σχήμα, δεν ήταν θέμα μεγέθους.

Το ζήτημα που προκύπτει είναι ότι αυτές οι δημοτικές επιχειρήσεις που επιβίωναν επί οικονομικής κρίσης (πολλές δε χωρίς να μεταφέρουν πρόσθετα βάρη στους δημότες τους), επιβίωσαν επίσης με την πρόσφατη ενεργειακή κρίση και αντί της αναμενόμενης κρατικής βοήθειας, βείσκονται μπροστά σε πρόθεση για δημιουργίαενός νέου μοντέλου, αφού στους δήμους που λειτουργούν ΔΕΥΑ γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι οδηγεί σε βέβαιο αδιέξοδο.

Αναζητώντας λοιπόν τι μπορεί να προκύψει αμέσως μετά και επειδή μας έχουν ήδη απορρίψει την όποια βιώσιμη πρότασημελέτη ή επιχειρήματα, των Δήμων που λειτουργούν δίκτυα ή ΔΕΥΑ (αν και γνωρίζουν καλά πως μπορεί να πετύχουμε αφού αυτό αποτελεί την καθημερινότητα μας με την οποία μας κρίνουνε οι δημότες), η μόνη διέξοδος που μεθοδικά οδηγείται η κατάσταση είναι η παραχώρηση σε ιδιώτες, που όπως φαίνεται είναι από την αρχή της διαδικασίας και αντικειμενικά ο στόχος.

Στην Π.Ε.Δ ΑΜΘ, αξιότιμοι κύριοι, δεν θα επιτρέψουμε να συμβεί κανένα σχέδιο με όποιο μανδύα έρχεται ή με όποια τυπική νομιμοποίηση αφού εμείς οι δήμαρχοι έχουμε την υποχρέωση να παραδώσουμε τους δήμους μας όπως τους παραλάβαμε χωρίς να παραχωρήσουμε κανένα δικαίωμα ή αρμοδιότητα. Καμία συναίνεση σε σχέδια που φέρουν έστω και την υποψία για αδιέξοσο στην διαχείρηση ή την παραχώρηση του κοινωνικού αγαθού που αποτελεί για όλους εμάς το πόσιμο νερό και η πολιτική της διαχείρησής του. Οι δημότες μας δεν πρόκειται με την συναίνεσή τους να ΠΟΥΝΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΕΡΑΚΙ»

Ζητεί:

  • Να παραμείνει το ισχύον καθεστώς λειτουργίας των ΔΕΥΑ. Η δυνατότητα εθελούσιας συνένωσης ΔΕΥΑ υπαρχει.
  • Να υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο, που θα αντιστοιχεί στην τρέχουσα δημοτική περίοδο, κατά το οποίο η πολιτεία θα συμβάλει στην επίλυση των προβλημάτων λειτουργίας των ΔΕΥΑ με την ανάλογη χρηματοδότηση, όπως κάλυψη ενεργειακού κόστους, δυνατότητα επίλυσης των οικονομικών προβλημάτων των χρεωμένων ΔΕΥΑ, για να οδηγηθούν στην εξυγίανση, δυνατότητα εύκολης πρόσληψης προσωπικού, λόγω της ανταποδοτικότητας των υπηρεσιών των ΔΕΥΑ.
  • Να υπάρξει ο χρόνος διαβούλευσης με τους Δήμους που λειτουργούν ΔΕΥΑ και με την σύνταξη ενός οδικού χάρτη τεκμηριωμένου και αποδεκτού, να συμφωνήσουμε στην προσπάθεια εξυγίανσης που θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι, με χρονοδιάγραμμα που θα λήγει με αυτή τη δημοτική θητεία. Κατόπιν σε όσους δεν μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα να προβλέπονται μέτρα.»



Ανακοίνωση από την Περιφερειακή Πυροσβεστική Διοίκηση ΑΜΘ για τις αγροτοδασικές πυρκαγιές

Εφιστά την προσοχή και ζητά την τήρηση της νομοθεσίας, ενημερώνοντας για τη διενέργεια εκτεταμένων ελέγχων και περιπολιών

 Η Περιφερειακή Πυροσβεστική Διοίκηση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με αφορμή το γεγονός ότι, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν εκδηλωθεί αρκετές δασικές και αγροτοδασικές πυρκαγιές κυρίως κατά την καύση φυτικής ύλης και υπολειμμάτων καλλιεργειών, ανακοινώνει ότι:

Εφιστούμε την προσοχή των πολιτών ώστε, να λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα και μέσα πυροπροστασίας, όπως προβλέπονται στην υπ’ αριθμ. 9/2021 Πυροσβεστικής Διάταξης «Καθορισμός μέτρων για την πρόληψη και αποφυγή εκδήλωσης πυρκαγιών σε δασικές, αγροτικές εκτάσεις και οικοπεδικούς χώρους» (ΦΕΚ Β’ 1923), σχετικά με ενέργειες δραστηριότητες και εργασίες στην ύπαιθρο, που αφορούν το άναμμα τη διατήρηση και τη χρήση πυρός, τη εκτέλεση θερμών εργασιών, τη χρήση συσκευών που προκαλούν σπινθήρα, τη χρήση ειδών πυροτεχνίας ή βεγγαλικών, την τοποθέτηση, φύλαξη, απόρριψη ή εγκατάλειψη εύφλεκτων υλικών ή ουσιών, απορριμμάτων, ογκωδών αντικειμένων, λοιπών καυστών υλικών κλπ.

Ήδη πραγματοποιούνται εκτεταμένοι έλεγχοι – περιπολίες, προς διαπίστωση της τήρησης των συγκεκριμένων μέτρων.

Σε περίπτωση μη τήρησης της ανωτέρω διάταξης, προβλέπονται κυρώσεις σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 19/2020 Πυροσβεστική Διάταξη «Διαδικασία επιβολής διοικητικών προστίμων για παραβάσεις επί κανονιστικών διατάξεων νομοθεσίας πυροπροστασίας».

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Διάταξη υπ’ αριθ. 20/2023, (ΦΕΚ Β’ 2549), καθορίζονται τα προληπτικά μέτρα πυροπροστασίας οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, σε εκτάσεις που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και σε εκτός σχεδίου γήπεδα με κτίσμα.

Ο καθαρισμός περιλαμβάνει:

– Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.

– Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.

– Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου.

– Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.

– Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.

– Ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού.

Επισημαίνεται ότι κυρίως για την καύση φυτικής ύλης και υπολειμμάτων καλλιεργειών, έως και την 30 Απριλίου 2024, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απευθύνονται στις κατά τόπους Πυροσβεστικές Υπηρεσίες, ώστε να ενημερώνονται για τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν καθώς και για περαιτέρω πληροφορίες. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τηρούνται όλα τα απαραίτητα μέτρα και μέσα πυροπροστασίας.

Τονίζουμε ότι, η πιστή τήρηση των ανωτέρω είναι απαραίτητη για την ασφάλεια και την προστασία όλων!

 




Περιφερειακή Ενότητα Σερρών | Σύσκεψη των Δημάρχων με στόχο την διαμόρφωση και υλοποίηση Διαδημοτικής Συνεργασίας

Με πρωτοβουλία της Δημάρχου Σερρών Βαρβάρας Μητλιάγκα, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 19 Ιανουαρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου, σύσκεψη των Δημάρχων της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, με στόχο την διαμόρφωση και υλοποίηση Διαδημοτικής Συνεργασίας, ώστε η συλλογική προσπάθεια να δώσει λύσεις για την κάλυψη των αναγκών και της εύρυθμης λειτουργίας των Υπηρεσιών Δόμησης (Υ.ΔΟΜ) των Δήμων της ΠΕ Σερρών.

Ανοίγοντας την συζήτηση η κα Μητλιάγκα, έδωσε τόσο το στίγμα της σύσκεψης, όσο και την εκφρασμένη βούληση του Δήμου Σερρών, ως Μητροπολιτικού Δήμου της ΠΕ Σερρών, να συμπαρασταθεί με τις υπηρεσίες του και να παρέχει τεχνογνωσία στους υπόλοιπους Δήμους σε θέματα των Υπηρεσιών Δόμησης.

,Ξεκαθάρισε πως για να γίνει αυτό θα πρέπει να διαμορφωθεί μια Διαδημοτική Συνεργασία, που θα πρέπει την συμμετοχή σε αυτή, να εγκρίνουν τα Δημοτικά Συμβούλια των ενδιαφερομένων περιφερειακών Δήμων και παράλληλα οι Δήμοι που θα συνάψουν Διαδημοτική Συνεργασία να συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του φορέα αυτού με έναν πτυχιούχο Μηχανικό.

Επίσης η Δήμαρχος Βαρβάρα Μητλιάγκα τόνισε προς άρση κάθε δισταγμού, πως ο Μηχανικός του κάθε Δήμου, θα επιλαμβάνεται πρωτίστως τους φακέλους προς διευθέτηση του οικείου του Δήμου και αν δεν υπάρχει άμεση ανάγκη θα συνεργάζεται για την επίλυση προβλημάτων των όμορων Δήμων κ.ό.κ

Ακολούθησε αναλυτική συζήτηση, με τους Δημάρχους να καταθέτουν τις απόψεις τους σχετικά με την λειτουργία της Διαδημοτικής Συνεργασίας, τους προβληματισμούς τους και τις προτάσεις τους, ενώ κοινός παρονομαστής όλων των τοποθετήσεών τους ήταν η αποδοχή της εισήγησης της κας Μητλιάγκα, δηλαδή να προχωρήσει ο σχεδιασμός για Διαδημοτική Συνεργασία και να συμβάλουν στην στελέχωση του φορέα αυτού.




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με την Περιφερειακή Σύμβουλο Θάσου Μαρία Πολυμέρου

Σήμερα, Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και της Περιφερειακής Συμβούλου της Περιφερειακής Ενότητας Θάσου κας. Μαρίας Πολυμέρου. 

Επρόκειτο για εθιμοτυπική επίσκεψη της κας. Μαρίας Πολυμέρου ενόψει και της λήξης της τρέχουσας Αυτοδιοικητικής Περιόδου.

Κατά την συνάντηση επιβεβαιώθηκε ακόμη μία φορά η άψογη και αγαστή συνεργασία μεταξύ τους καθ’ όλη την Αυτοδιοικητική Περίοδο για την κοινή αντιμετώπιση των προβλημάτων της Θάσου, ενώ αντάλλαξαν ευχές για τις εορτές των Χριστουγέννων και την έλευση του Νέου Έτους.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης ευχαρίστησε την κα. Μαρία Πολυμέρου για την σημαντική προσφορά της στο Νησί της Θάσου, τόσο από την θέση της Περιφερειακής Συμβούλου, όσο και από την Θέση της Θεματικής Αντιπεριφερειάρχη Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Περιφέρειας ΑΜΘ, προσφέροντάς της ως αναμνηστικό δώρο ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου.




Χ. Τοψίδης: Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ θα κερδίσει τις Εκλογές την Κυριακή 15/10

Πριν και πάνω από όλα, ευχαριστούμε όλες και όλους για την στήριξη που έδειξαν στην μοναδική ανεξάρτητη παράταξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

Ο α’ γύρος των αυτοδιοικητικών εκλογών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης ολοκληρώθηκε αποδίδοντας στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ποσοστό 35,33%.

Το ποσοστό αυτό είναι η ισχυρή λαϊκή εντολή ώστε να ανατρέψουμε το αποτέλεσμα την Κυριακή 15 Οκτωβρίου και να αποδώσουμε την Περιφέρεια ΑΜΘ στην πραγματική λαϊκή βούληση και όχι στην κατευθυνόμενη ψήφο.

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ δημιουργήθηκε και πορεύτηκε χωρίς κομματικές δεσμεύσεις, με μοναδική υποχρέωση την υπηρεσία προς τους πολίτες της Περιφέρειας μας και αποκλειστικό πρόταγμα το συμφέρον του τόπου και των ανθρώπων του.

Με αυτές τις αρχές δίνουμε τη μάχη του β’ γύρου προκειμένου να καταφέρουμε την ανατροπή και να αποδείξουμε όλοι μαζί, ανεξάρτητα από κόμματα και χρώματα ότι εμείς ορίζουμε το μέλλον του τόπου μας.

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ και οι άνθρωποι της, έχουν αποδείξει ότι μπορούν να κερδίζουν μάχες. Το 2019, το ποσοστό που είχε συγκεντρώσει η παράταξη στο α’ γύρο ήταν 30,66% και έγινε 49.23%. Αυτή τη φορά το ποσοστό του 35,33% μπορεί και πρέπει να γίνει 55%.

Στον αγώνα αυτό καλούμε όλες τις υγιείς δυνάμεις του τόπου να δηλώσουν ισχυρό παρών την Κυριακή 15/10, για να δώσουμε στην Περιφέρεια μας, την ανάπτυξη που της αξίζει: Την ανάπτυξη που σχεδιάζουμε εμείς για εμάς, εμείς για τον τόπο μας, εμείς για τους ανθρώπους μας.

 




Ο Χρήστος Μέτιος παρουσίασε το πρόγραμμα και τους υποψηφίους της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης

Παρουσία πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Chris & Eve της Κομοτηνής η πέμπτη πολιτική εκδήλωση της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης, της παράταξης που ηγείται ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος

Ο κ. Μέτιος παρουσίασε το έργο και το πρόγραμμά του για την Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης στους τομείς της κοινωνικής πολιτικής, της υγείας, της παιδείας, της επιχειρηματικότητας, του τουρισμού, του πολιτισμού, του περιβάλλοντος και των υποδομών στις οδικές μεταφορές, στην αντιπλημμυρική προστασία, στη συντήρηση κτιρίων και στα έργα ανάπτυξης του πρωτογενούς τομέα.

Ο κ. Μέτιος τόνισε ότι κατά τη διάρκεια της διοίκησής του, μόνο στον τομέα των υποδομών, έχουν δρομολογηθεί στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης πάνω από 100 έργα και μελέτες, συνολικού προϋπολογισμού που ξεπερνά τα 105 εκατομμύρια ευρώ.

Επισήμανε ότι η Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση είναι η μοναδική περιφερειακή παράταξη που διαθέτει ολοκληρωμένο, κοστολογημένο, ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο πρόγραμμα και κάλεσε τους πολίτες να συγκρίνουν τα πρόσωπα, τις θέσεις και το πρόγραμμα της κάθε παράταξης.

Το δικό του Σχέδιο για την ανάπτυξη της Περιφέρειας, ανέφερε, περιλαμβάνει πάνω από 690 έργα, μελέτες και δράσεις που είτε έχουν ολοκληρωθεί, είτε υλοποιούνται, είτε ξεκινούν άμεσα είτε βρίσκονται σε φάση διαγωνισμού.

Για την ανάπτυξη της Ροδόπης δε, τόνισε ότι η διοίκησή του έχει επενδύσει πόρους το συνολικό ύψος των οποίων αγγίζει τα 220 εκατομμύρια ευρώ.

Όσον αφορά το σχεδιασμό του για το αμέσως επόμενο διάστημα, υπογράμμισε ότι περιλαμβάνει πάνω από 70 νέα έργα σε όλη την Περιφέρεια, από τα οποία 8 αφορούν τη Ροδόπη με εκτιμώμενο μέχρι στιγμής προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 38 εκατομμύρια ευρώ.

Στη συνέχεια ο κ. Μέτιος παρουσίασε τους υποψηφίους Περιφερειακούς Συμβούλους της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης.

Πρόκειται για 20 πρόσωπα, 4 γυναίκες και 16 άνδρες, για τους οποίους ο κ. Μέτιος τόνισε ότι είναι «ενεργοί πολίτες, γνωστοί από την επαγγελματική τους δραστηριότητα και την κοινωνική τους παρουσία, μια δυναμική ένωση ανθρώπων με εμπειρία και διαδρομή στην αυτοδιοίκηση αλλά και ανθρώπων που δοκιμάζουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους»:

  1. Ιμάμογλου Τζιχάν (Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Δράσεων Ανάπτυξης Ορεινών Περιοχών & Δικηγόρος)
  2. Ιμπράμ Αϊσούν Μεμέτ Κετ (Ιδιωτικός Υπάλληλος)
  3. Ιμπραήμ Κιαμήλ (Πολιτικός Μηχανικός)
  4. Ιμπράμ Αχμέτ (Αντιπεριφερειάρχης Διοίκησης, Οικονομικών και Αθλητισμού & Ελ. Επαγγελματίας)
  5. Κασάπ Αχμέτ (Ορθοπεδικός)
  6. Κοσμίδου Παπαναστασίου Ζωή (Πολιτικός Μηχανικός / πρώην Εκτελεστικός Γραμματέας Περιφέρειας ΑΜΘ)
  7. Κουτσογιάννη Κρόκου Κρίστα (Συνταξιούχος Εκπαιδευτικός – Νομικός – Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Κομοτηνής)
  8. Κυρουβίδης Βασίλης (Ζάετς) (Υπάλληλος ΕΦΚΑ)
  9. Μαντρατζή Χασάν (Ελεύθερος Επαγγελματίας)
  10. Μεμέτ Ιλχάν (Δικηγόρος)
  11. Μολλά Αλή Μεμέτ Ισμαήλ (Κτηνίατρος)
  12. Μουμίν Καάν (Τραπεζικός Υπάλληλος)
  13. Νάκος Χρήστος (Υπάλληλος Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων – Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Κομοτηνής)
  14. Ντιάκαλης Χρήστος (Γιατρός ΕΣΥ – Διευθυντής ΜΕΘ Γεν. Νοσοκομείου Κομοτηνής)
  15. Παπαδάκης Τριαντάφυλλος (Γεωπόνος MSc)
  16. Παπακωνσταντίνου Νίκος (Επιχειρηματίας – Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Κομοτηνής)
  17. Πολίτης Βαγγέλης (Σύμβουλος Χρηματοοικονομικών)
  18. Πραντσίδου Κεχαγιά Εύη (Οικονομολόγος)
  19. Τσαλικίδης Νίκος (Αντιπεριφερειάρχης Ροδόπης – Πολιτικός Μηχανικός)
  20. Χριστοδουλάκης Δημήτρης (Καλλιτέχνης)




“Περιφερειακή Σύνθεση”: Συλλυπητήριο μήνυμα για το τραγικό δυστύχημα στη Λιβύη όπου σκοτώθηκαν πέντε Έλληνες

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης και όλα τα μέλη της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ εκφράζουν τα συλλυπητήρια τους για το τραγικό δυστύχημα που συνέβη στη Λιβύη και έχασαν τη ζωή τους πέντε μέλη της Ελληνικής αποστολής ανθρωπιστικής βοήθειας, τρία εκ των οποίων ήταν στρατιωτικοί και δύο ήταν πολίτες

Η Ελληνική αποστολή είχε φτάσει στη Λιβύη προκειμένου να συνδράμει στη μεγάλη ανθρωπιστική κρίση που βιώνει η χώρα μετά την επέλαση της κακοκαιρίας Daniel, ωστόσο το λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν τα μέλη της, συγκρούστηκε με φορτηγό και συνέβη το δυστύχημα.

Οι άνθρωποι αυτοί χάθηκαν προσπαθώντας να σώσουν ζωές άλλων ανθρώπων, που κι εκείνοι με τη σειρά τους ήταν θύματα μιας οικολογικής καταστροφής. Εκτελούσαν, δηλαδή, το ύψιστο καθήκον του ανθρωπισμού και της αλληλεγγύης. Ο θάνατός τους αποτελεί ένα βαθύτατα θλιβερό γεγονός για όλη την Ελλάδα, που πενθεί την συγκεκριμένη απώλεια.

Παράλληλα, οι ευχές όλων συντροφεύουν τους/τις τραυματίες του δυστυχήματος, που πλέον νοσηλεύονται σε ελληνικά νοσοκομεία.

 

 




Υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος με τον Χρήστο Μέτιο η Άννα Καραγκιοζίδου

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, Με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκε την τιμητική πρόταση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου να είμαι υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023 με τον συνδυασμό «Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση». 

Ζητώ την αγάπη σας και την υποστήριξή σας για να συνεχίσω να προσφέρω με νέες δυναμικές προτάσεις, εφικτές, δημιουργικές με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας και τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας. 

Ζητώ να μου δώσετε την ευκαιρία να κάνω αυτό που ξέρω καλά :Να εργαστώ σκληρά ,με αξιοπρέπεια ,μεράκι και δημιουργία υπηρετώντας το δίκαιο και το ορθό για τον τόπο μας. Σας ευχαριστώ θερμά όλους εκ των προτέρων!! 

Με εκτίμηση, Καραγκιοζίδου Άννα Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Καβάλας




Η Κατερίνα Περιστέρη υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Π.Ε. Σερρών στο συνδυασμό Αλληλεγγύη του Απόστολου Τζιτζικώστα

“Με όραμα τον πολιτισμό και την ανάπτυξη του τόπου μας είμαι υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Π.Ε. Σερρών στο συνδυασμό Αλληλεγγύη του Απόστολου Τζιτζικώστα

Υπερόπλο για την πολιτιστική, τουριστική και οικονομική ανάπτυξη του Νομού Σερρών και ολόκληρης της Κεντρικής Μακεδονίας αποτελεί το Μνημειακό Ταφικό Συγκρότημα του Τύμβου Καστά Αμφίπολης.

Θέλω τη βοήθεια όλων των Σερραίων για να ανεβάσουμε τον πήχυ ψηλά στο Νομό μας, αναδεικνύοντας, μέσω των έργων του ΕΣΠΑ που χειρίζεται η περιφέρεια, αυτό το μοναδικό οικουμενικό μνημείο.

Αγωνίστηκα και αγωνίζομαι για την προβολή και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς τόσο από την αρχαιολογική υπηρεσία ως διευθύντρια της Εφορίας Αρχαιοτήτων Σερρών,  πραγματοποιώντας με αγάπη πλήθος ανασκαφών, όσο και από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ως Τομεάρχης Πολιτισμού, πραγματοποιώντας έργα του ΕΣΠΑ για αρχαιολογικύς χώρους, μουσεία, ναούς, νεότερα μνημεία κ.α.

Περιμένω να μου δώσετε το χέρι να πάμε μπροστά, να γίνει το Μνημείο του Τύμβου Καστά δάδα παγκόσμιας προβολής της ιστορίας του τόπου μας.

Κατερίνα Περιστέρη
Αρχαιολόγος-Ανασκαφέας Τύμβου Καστά Αμφίπολης
Τομεάρχης Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Επίτιμος Έφορος Αρχαιοτήτων-Σύμβουλος Πολιτισμού Π.Κ.Μ “



Χρ. Τοψίδης | Κατεβαίνει επίσημα η Περιφερειακή Σύνθεση στις εκλογές του Οκτωβρίου

Επίσημα κατατέθηκε ο συνδυασμός της “Περιφερειακής Σύνθεσης” ηλεκτρονικά και κατεβαίνει κανονικά στις εκλογές του Οκτώβρη όπως έκανε γνωστό ο Υποψήφιος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χριστόδουλος Τοψίδης.

Όπως έκανε γνωστό ο κ. Τοψίδης το ψηφοδέλτιο της Περιφερειακής Σύνθεσης έχει 115 περιφερειακούς συμβούλους




Περιφερειακή Σύνθεση: Σχόλιο για τις ανακοινώσεις του Χρήστου Μέτιου

Η Περιφερειακή Σύνθεση κάνει σχόλιο για τις ανακοινώσεις του Χρήστου Μέτιου

Οι φωτογραφίσεις του Περιφερειάρχη και οι αοριστολογίες της ανακοίνωσής του χωρίς κανένα συμπέρασμα σχετικά με τη σύσκεψη που είχε στο γραφείο του, εντείνουν ακόμη περισσότερο την ανησυχία μας και επιβεβαιώνουν την πεποίθησή μας ότι δεν είναι ικανός να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.

Αυτές τις δύσκολες ώρες, που ακόμα οι φωτιές μαίνονται στην Περιφέρεια μας, η θέση του θα έπρεπε να είναι δίπλα στους ανθρώπους που επιχειρούν και σε εκείνους που δοκιμάζονται και όχι απέναντι από φωτογραφικούς φακούς.

Στην δε περίπτωση των συσκέψεων αξία έχουν τα συμπεράσματα και τα χρονοδιαγράμματα κι όχι οι φωτογραφίες και τα κενά ουσίας, δελτία τύπου. Αλλά, ο καθένας είναι οι επιλογές του.




Απόλυτα επιτυχημένα τα δύο ταξίδια εξοικείωσης στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας

Στο πλαίσιο των ευρύτερων δράσεων τουριστικής προβολής και ανάπτυξης καθώς και της στόχευσης σε εξειδικευμένες τουριστικές αγορές, η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας «Δημωφέλεια» φιλοξένησε στον δήμο Καβάλας, το διάστημα 28 Ιουλίου έως 4 Αυγούστου 2023, εκπροσώπους ρουμανικών και γερμανικών ΜΜΕ, σε δύο ταξίδια εξοικείωσης με την ευρύτερη περιοχή.

Πιο συγκεκριμένα, την περιοχή της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας επισκέφθηκε το διήμερο 28-30 Ιουλίου, ο γερμανός δημοσιογράφος Sven Ole Rahn, ο οποίος αρθρογραφεί σε έγκριτα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, ευρείας κυκλοφορίας, όπως μεταξύ άλλων, στις εφημερίδες Nord Bayern και Kurier.

Η επίσκεψη είχε προγραμματιστεί από τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια ΑΜ-Θ, με τα στελέχη της Διεύθυνσης Πολιτιστικού Τουρισμού και Ανάπτυξης της Επιχείρησης να προβάλλουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τα σημεία ενδιαφέροντος της πόλης της Καβάλας( Χερσόνησος Παναγίας, Καμάρες κτλ.).  Στο ίδιο πλαίσιο με επίκεντρο την αρθρογραφία του κ. Rahn  σχετικά με την ιστορία της καλλιέργειας, της επεξεργασίας και τα προϊόντα καπνού στο εξειδικευμένο περιεχομένου έντυπο και ηλεκτρονικό μέσο πληροφόρησης  Τabakzeitung, ξεναγήθηκε και στο Μουσείου Καπνού του Δήμου Καβάλας, όπου συνέλεξε πλούσιο πληροφοριακό υλικό.

Το δεύτερο ταξίδι εξοικείωσης  (30.7- 4.8) οργανώθηκε εξ΄ ολοκλήρου από τη  «Δημωφέλεια» στο πλαίσιο των επαφών με εκπροσώπους  ρουμανικών ΜΜΕ κατά τη διάρκεια της  φετινής συμμετοχής  της Επιχείρησης στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού TTRI στο Βουκουρέστι.

Στην αποστολή συμμετείχε η δημοσιογράφος ,τηλεοπτική παραγωγός και παρουσιάστρια Dana Gont. Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιελάμβανε ξεναγήσεις  σε χαρακτηριστικά σημεία της πόλης, όπως στις Καμάρες, στην Χερσόνησο της Παναγίας, στην οδό Κύπρου, στο κέντρο της πόλης και στο Μουσείο Καπνού, ενώ επισκέφθηκαν και τον Αρχαιολογικό Χώρο των Φιλίππων, το Ιερό Βαπτιστήριο Αγίας Λυδίας Φιλιππησίας, το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων καθώς και παραλίες του Δήμου Καβάλας.

Ο σχεδιασμός και η οργάνωση του προγράμματος φιλοξενίας, περιελάμβανε, εκτός από την περιήγηση στα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, πραγματοποίηση συναντήσεων με τοπικούς ιδιωτικούς φορείς στο πλαίσιο παρουσίασης της πολιτιστικής και γαστρονομικής  ταυτότητας της περιοχής.