Κινητικότητα του ΓΕΛ Νέας Περάμου στην Ισπανία μέσω Erasmus+

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δεύτερη κινητικότητα του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Museums as Useful Sources for Education and Motivation in Schools (M.U.S.EU.M.S.)», με τη συμμετοχή του Γενικού Λυκείου Νέας Περάμου ως συντονιστή. Από τις 17 έως τις 21 Μαρτίου, μαθητές και καθηγητές από Τουρκία, Βόρεια Μακεδονία και Ελλάδα ταξίδεψαν στην Ισπανία, επισκεπτόμενοι σημαντικούς πολιτιστικούς χώρους, συμμετέχοντας σε σεμινάρια και εργαστήρια και έχοντας την ευκαιρία να γνωρίσουν την τέχνη του Σαλβαντόρ Νταλί.




Κυκλοφοριακή μελέτη Νέας Περάμου: Βιώσιμες λύσεις με τη συμμετοχή των πολιτών

Ο Δήμος Παγγαίου, στο πλαίσιο της στρατηγικής του για βιώσιμη κινητικότητα και περιβαλλοντική συνοχή, προχωρά στην εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης για τη Νέα Πέραμο.

Στόχος είναι η αναβάθμιση κρίσιμων σημείων του οδικού δικτύου, με έμφαση στη βελτίωση της αισθητικής, της λειτουργικότητας και της οδικής ασφάλειας για πεζούς και οχήματα.

Η παρουσίαση της μελέτης πραγματοποιήθηκε από τον Συγκοινωνιολόγο, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κ. Νικόλαο Ηλιού, σε συνεργασία με τους συνεργάτες του, Μενέλαο Κοτασίδη και Ελένη Γεκτίδου. Παρόντες ήταν εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής, τεχνικοί σύμβουλοι και πολίτες που ενδιαφέρονται για την εξέλιξη του σχεδίου.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην τεχνοκρατική προσέγγιση των προτεινόμενων παρεμβάσεων, με τη συνδρομή της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Παγγαίου και του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Ανάπτυξης, κ. Οδυσσέα Παπαδόπουλου.

Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει τη δημόσια διαβούλευση, όπου οι πολίτες καλούνται να καταθέσουν προτάσεις και παρατηρήσεις. Η συλλογή και ενσωμάτωση των απόψεων της τοπικής κοινωνίας αποτελεί βασική προϋπόθεση για την έγκριση χρηματοδότησης και την υλοποίηση των παρεμβάσεων.




Καρναβάλι Νέας Περάμου 2025: Μια Μαγική Γιορτή για τα Παιδιά

Το φετινό Καρναβάλι της Νέας Περάμου ήταν μια αξέχαστη γιορτή για τα παιδιά!

Από νωρίς το πρωί, οι μικροί καρναβαλιστές γέμισαν τους δρόμους με τις πολύχρωμες στολές τους, μεταμφιεσμένοι σε αγαπημένους ήρωες παραμυθιών, σούπερ ήρωες, ζώα και φανταστικά πλάσματα.

Τα σχολεία της περιοχής συμμετείχαν δυναμικά στην αποκριάτικη παρέλαση, με εντυπωσιακές ομαδικές εμφανίσεις και πρωτότυπα θέματα που ξεσήκωσαν το κοινό. Οι μικροί συμμετέχοντες χόρευαν, τραγουδούσαν και μοίραζαν γλυκά και σερπαντίνες, σκορπώντας χαρά παντού!




Λιμάνι Νέας Περάμου | Έσπασε Πλωτή Εξέδρα – Κίνδυνος για Αλιευτικά Σκάφη

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε στο λιμάνι των Ελευθερών (Νέας Περάμου), καθώς οι ισχυροί άνεμοι που πνέουν στην περιοχή προκάλεσαν τη θραύση μίας πλωτής εξέδρας.

Η εξέδρα, έχοντας αποκοπεί, παρασύρεται από τον άνεμο και τα κύματα, με αποτέλεσμα να απειλεί την ασφάλεια επαγγελματικών αλιευτικών σκαφών που είναι δεμένα στο λιμάνι.

Οι αρχές έχουν ήδη ειδοποιηθεί και γίνονται προσπάθειες για τον έλεγχο της κατάστασης, προκειμένου να αποφευχθούν σοβαρές ζημιές.




Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ένωσης Ελλήνων Φυσικών: Απονομή του 3ου βραβείου στο Γυμνάσιο Ν. Περάμου

Το Γυμνάσιο Νέας Περάμου Καβάλας απέσπασε την 3η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Θέλουμε Πειράματα», που διοργανώνει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, για το σχολικό έτος 2023-2024.

Η διάκριση αυτή προστίθεται στις προηγούμενες επιτυχίες του σχολείου, το οποίο έχει ήδη κατακτήσει δύο φορές την 1η θέση και άλλη μία φορά την 3η, επιβεβαιώνοντας την αφοσίωση των μαθητών και των καθηγητών του στις φυσικές επιστήμες.

Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2024, στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, στη Θεσσαλονίκη. Στην τελετή βραβεύθηκαν πολλοί μαθητές από τη Μακεδονία, την Ήπειρο και τη Θράκη, οι οποίοι διακρίθηκαν τόσο στον συγκεκριμένο διαγωνισμό όσο και σε άλλες διοργανώσεις, όπως η Βαλκανική Ολυμπιάδα Φυσικής και οι Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί Φυσικής.

Οι μαθητές του σχολείου, Στεφανία Δάβανου, Ορφέας Δελιάς, Αποστολία Μουρκίδου, Μαρία Ρασνοβεάνου και Θεοδώρα Τσομπανίδου, παρέλαβαν τα βραβεία τους συνοδευόμενοι από τον υπεύθυνο καθηγητή τους, Χρήστο Χρηστίδη, παρουσία των γονέων τους. Οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου συνεχάρησαν θερμά τα παιδιά και εξέφρασαν την ευχή να συνεχιστούν αυτές οι σπουδαίες επιτυχίες και στο μέλλον, ενισχύοντας το ενδιαφέρον των μαθητών για την επιστήμη και τη μάθηση.




Καταγγελία για την “παραγκούπολη” στο Ελαιοχώρι της Νέας Περάμου

Καταγγελία έχει γίνει σχετικά με τη «παραγκούπολη» στο Ελαιοχώρι του δήμου Παγγαίου, όπου ζουν Ρομά από τη Βουλγαρία σε ακατάλληλες συνθήκες χωρίς πρόσβαση σε νερό και υγειονομικές εγκαταστάσεις. Οι κάτοικοι της περιοχής καταγγέλλουν ότι οι συνθήκες είναι επικίνδυνες τόσο για τους ίδιους όσο και για τους υπόλοιπους κατοίκους. Παρά τη συνεχή παρουσία τους στην περιοχή και την παροχή εργατικών υπηρεσιών στους ντόπιους, δεν έχουν ληφθεί μέτρα από τις αρχές. Απαιτείται άμεση παρέμβαση πριν δημιουργηθούν μεγαλύτεροι κίνδυνοι​.




Συμπλοκή με τραυματίες στο κέντρο της Νέας Περάμου

Το επεισόδιο που σημειώθηκε στη Νέα Πέραμο, φαίνεται να είχε ως αφορμή διαφορές μεταξύ δύο ομάδων ανδρών, οι οποίοι προέρχονταν από την περιοχή της Δ.Ε. Ελευθερών και την Καβάλα.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, η σύγκρουση ήταν σφοδρή και διήρκεσε αρκετά λεπτά, με αποτέλεσμα να υπάρξουν δύο τραυματίες.  Η αστυνομία πιθανόν διερευνά το περιστατικό για να αποσαφηνιστούν τα αίτια της σύγκρουσης και να εντοπιστούν οι υπεύθυνοι.

proininews.gr

 




Εντάχθηκε προς χρηματοδότηση το έργο «Βελτίωση – διαπλάτυνση της 10ης Επαρχιακής Οδού Νέας Πέραμου – Εγνατία Οδός»

Την ένταξη μιας σειράς 5 οδικών στο ΠΕΠ της Περιφέρειας ΑΜΘ, είχε προαναγγείλει ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης στην διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στην Καβάλα στις 27 Μαΐου.

Τώρα, δυο μήνες μετά, με απόφαση του κ. Τοψίδη εντάχθηκε για χρηματοδότηση το πρώτο οδικό έργο. Η απόφαση αφορά την χρηματοδότηση του έργου με τίτλο «ΒΕΛΤΙΩΣΗ-ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ ΤΗΣ 10ης ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ-ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ» από το Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία, Θράκη 2021-2027» στην Προτεραιότητα «Βελτίωση της συνδεσιμότητας της Π-ΑΜΘ». Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Στο έργο περιλαμβάνεται το τμήμα της επαρχιακής οδού με αφετηρία την διασταύρωση του δρόμου προς Ελευθερές και φθάνει μέχρι τον κόμβο της Εγνατίας οδού. Το συνολικό κόστους της επέμβασης ανέρχεται στα 1.850.000,00 ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα αναγκαία έργα υποδομής, νέα χάραξη της οδού και την διαπλάτυνση του οδοστρώματος από τα 5,5 μέτρα που είναι σήμερα στα 11,10 μέτρα, δηλαδή με την ολοκλήρωση του έργου θα υπάρχει διπλάσιο πλάτος του οδοστρώματος.

Αυτό είναι το πρώτο έργο από τα 5 οδικά έργα που ανακοίνωσε ο κ. Τοψίδης, τον περασμένο Μάιο και θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εντάξεις μέχρι τις 30/9/2024. «Το συγκεκριμένο έργο έχει σημαντικό αναπτυξιακό και τουριστικό αντίκρισμα και για να φτάσουμε σε αυτή την σημαντική εξέλιξη το έργο αυτό, χρειάστηκε να ξεπεραστούν πάρα πολλά εμπόδια.

Οι πρώτες διαδικασίες ξεκίνησαν το 2015, όπου τότε παρά τα capital control καταφέραμε να δρομολογήσουμε τις αναγκαίες απαλλοτριώσεις. Η αρχική δυναμική χάθηκε στην πορεία εξαιτίας της αδράνειας που σημειώθηκε στο διάστημα 2019 – 2023 και δεν υπήρξε καμία εξέλιξη.

Το έργο αυτό θα δώσει μια καλύτερη πρόσβαση προς την διάσημη παραλία των Αμμολόφων και τη Ν. Πέραμο, ένα κατ’ εξοχήν τουριστικό προορισμό της Καβάλας. Επιπλέον αποτελεί τμήμα ενός μεγαλύτερου έργου, καθώς η συνέχειά του είναι η παράκαμψη του Ελαιοχωρίου – πρόσφατα με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου χαρακτηρίστηκε ως επαρχιακή οδός – και τα έργα βελτίωσης που εκτελέστηκαν στο δρόμο του Μυρτοφύτου.

Την παρέμβαση που έγινε στο δρόμο του Μυρτόφυτου επισκέφτηκε πρόσφατα ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Τοψίδης, όπου έτυχε θερμής υποδοχής, για να θυμίσει προς τους επιχειρηματίες που εξυπηρετεί το έργο, – αλλά και τους κατοίκους της Φωλιάς και του Μυρτοφύτου-, ότι οι προεκλογικές δεσμεύσεις υλοποιούνται στην αρχή της θητείας και όχι στο τέλος, κατά την επόμενη προεκλογική περίοδο».




Δεν τα κατάφερε το δελφινάκι που εξόκειλε στα ρηχά της Νέας Περάμου Καβάλας

Πρόκειται για μια θλιβερή εξέλιξη, καθως, το δελφίνι που εξόκειλε ζωντανό στα ρηχά της Νέας Περάμου Καβάλας δεν τα κατάφερε, παρά τις προσπάθειες διάσωσης που κατέβαλαν οι ειδικοί και οι εθελοντές.

Η κτηνίατρος του δικτύου Αρίων, Σοφία Καρυοφυλλίδου, επιβεβαίωσε την είδηση, αναφέροντας ότι παρά τις πρώτες βοήθειες που προσφέρθηκαν, το δελφίνι δεν κατάφερε να επιβιώσει και να επιστρέψει στο φυσικό του περιβάλλον. Οι ελπίδες όλων να τα καταφέρει και να επιβιώσει δυστυχως δεν ευοδώθηκαν.




Σκουπιδότοπο αποτελεί το Λιμανάκι της Νέας Περάμου

Ένας χώρος αρκετά επισκέψιμος από τους πολίτες, το λιμανάκι της Ν. Περάμου, έχει καταλήξει σε ένα χώρο γεμάτο απορρίμματα και εύφλεκτα υλικά ενώ πολλά είναι και τα οικόπεδα γύρω που παραμένουν ακαθάριστα παρά τις ενδείξεις της Περιφέρειας και των Δήμων για τα αντιπυρικά μέτρα.

Μπουκάλια, ποτήρια, χαρτιά και μπάζα, βρίσκονται για πάρα πολλές μέρες στο σημείο ενώ όλα αποτελούν άμεσο κίνδυνο για εστία πυρκαγιάς , θέτοντας σε κίνδυνο την περιοχή αλλά και τα σκάφη που βρίσκονται εκεί.




1 Ιουλίου αναμένεται να ανοίξουν τις πόρτες τους οι δημοτικές κατασκηνώσεις της Νέας Περάμου

1 Ιουλίου αναμένεται να ανοίξουν τις πόρτες τους οι δημοτικές κατασκηνώσεις της Νέας Περάμου, ενώ το κλείσιμο τους θα γίνει στις 31 Αυγούστου.

Οι αιτήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει ενώ η φιλοξενία  θα είναι δωρέαν.




Νέα Πρόεδρος του Δ.Σ των Κατασκηνώσεων της Νέας Περάμου η Μυρσίνη Χρυσαφούδη

Όπως ανάρτησε η κ.α Χρυσαφούδη :

“Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα η απόφαση του Δημάρχου Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης να με ορίσει Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου των Κατασκηνώσεων της Ν. Περάμου.

Τον ευχαριστώ θερμά και δεσμεύομαι να φανώ αντάξια των απαιτήσεων. Αποτελεί μία ιδιαίτερα υπεύθυνη και απαιτητική θέση που αποσκοπεί στην κοινωνικοποίηση, τη ψυχαγωγία και τη δημιουργία ευχάριστου περιβάλλοντος για τα παιδιά, αλλά και τους ενήλικες κατασκηνωτές, κατά τη διάρκεια της κατασκηνωτικής περιόδου.

Βασική προϋπόθεση για την επίτευξη των προαναφερθέντων είναι η ύπαρξη των κατάλληλων υποδομών, που ο Δήμος μας διαθέτει. Κάθε χρόνο πραγματοποιούνται οι απαραίτητες ενέργειες για την ύπαρξη σύγχρονων και λειτουργικών υποδομών, καθώς και εξοπλισμού. Οι κατασκηνώσεις μας φιλοξενούν μικρούς και μεγάλους, παρέχοντας τους πλήρες πρόγραμμα ψυχαγωγίας με ειδικούς ψυχαγωγούς (αθλητισμός, μουσική, χειροτεχνία κ.α.). Επιπλέον, διαθέτουμε 2 ναυαγοσώστες και ιατρό για την ασφάλεια και περίθαλψη των κατασκηνωτών.

Επίσης, υπάρχει ειδική μέριμνα για τα άτομα ΑμεΑ, διαθέτοντας τις απαραίτητες υποδομές για την άρτια φιλοξενία και ψυχαγωγία τους. Αξίζει να αναφερθεί η ύπαρξη ειδικής ράμπας Sea Access, η οποία χρησιμοποιείται από άτομα με περιορισμένη κινητικότητα ΑμεΑ, ώστε να έχουν ασφαλή και αυτόνομη πρόσβαση στη θάλασσα. Τέλος, οι κατασκηνώσεις μας έχουν όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά, καθώς οι εκθέσεις των ελέγχων είναι άριστες! Ένα αποτέλεσμα των πολυετών προσπαθειών του Δήμου Παγγαίου, καθώς και του προηγούμενου προέδρου Τάσος Μεταξάς , οι οποίοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μία από τις καλύτερες κατασκηνώσεις πανελλαδικά.

Με λίγα λόγια… καλή κατασκηνωτική περίοδο να έχουμε!”




Συνάντηση με τον Σύλλογο Επαγγελματιών Νέας Περάμου

Ο Δήμαρχος Παγγαίου Αναστασιάδης Φίλιππος υποδέχτηκε σήμερα στο Δημαρχείο τον Σύλλογο Επαγγελματιών Ν. Περάμου, όπου πραγματοποιήθηκε μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση.

Στην εν λόγω συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Christos Bosmpotis, ο Πρόεδρος της Μονομετοχικής Παγγαίου Tasos Mitrou και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Νέας Περάμου Τάσος Μεταξάς.

Στα πλαίσια της συνάντησης ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στα έργα που κατασκευάζονται και σε αυτά που πρόκειται να υλοποιηθούν στο εγγύς μέλλον, αποτυπώνοντας την υφιστάμενη κατάσταση, τις προτάσεις της Διοίκησης για περαιτέρω ανάπτυξη και ζητώντας τη γνώμη των παρευρισκόμενων.

Επιπλέον, συζητήθηκαν διάφορα θέματα που απασχολούν τόσο τους επαγγελματίες όσο και τη Δημοτική Αρχή, ενώ δεν έλειψαν και οι συζητήσεις αναφορικά με την περαιτέρω πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής. Όπως τόνισε ο Δήμαρχος, είναι εξαιρετικά ευχάριστο όταν οι δημότες σχηματίζουν συλλόγους/ομάδες και παίρνουν από κοινού αποφάσεις για την τοπική και ευρύτερη ανάπτυξη.

Η Δημοτική Αρχή στέκεται πάντοτε στο πλευρό όλων των δημοτών, διαβουλεύεται και συνεργάζεται, έχοντας ως γνώμονα το καλό του τόπου μας!




Νεκρός ανασύρθηκε 69χρονος απο το λιμάνι της Νέας Περάμου

Μια μαύρη μέρα ξημέρωσε για την Νέα Πέραμο του Δήμου Παγγαίου, όπου νεκρός βρέθηκε ένας ηλικιωμένος μέσα στη Θάλασσα στο λιμάνι της περιοχής.  Σύμφωνα με τις έρευνες των δυτών στο λιμάνι της Νέας Πέραμου, ο οδηγός έπεσε στη θάλασσα τα ξημερώματα της Τρίτης 26 Μαρτίου.

Ο 69χρονος οδηγός ανασύρθηκε νεκρός και εντοπίστηκε στο κάθισμά του από τον ιδιώτη δύτη που επιχείρησε στις έρευνες.

Το αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ενώ σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες προκειταί για αυτοκτονία
https://youtu.be/hjSI8tvtYLA



Γ.Πασχαλίδης | Ενίσχυση με αστυνομική δύναμη των Αστυνομικών Σταθμών Νέας Περάμου και Ορφανίου

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης επισκέφθηκε σήμερα το Γραφείο Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να συζητήσει σειρά θεμάτων που αφορούν την Περιφερειακή μας Ενότητα.

Αρχικά, ο Βουλευτής αναφέρθηκε στο ζήτημα της απόσπασης 31 αστυνομικών από την Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας, γεγονός που έχει δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα. Σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις που έλαβε ο Βουλευτής, πρόκειται για αποσπάσεις διάρκειας 1-3 μηνών, επομένως κάθε μήνα οι αποσπασμένοι αστυνομικοί θα επιστρέφουν σταδιακά στις θέσεις τους.

Επιπλέον, στις 7 Απριλίου η Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας θα ενισχυθεί με 8 αστυνομικούς από άλλες Αστυνομικές Διευθύνσεις, ενώ κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος εκ μέρους του Βουλευτή θα τοποθετηθούν με τις τακτικές μεταθέσεις επιπλέον και 2 κατώτεροι αξιωματικοί.

Επιπροσθέτως, ο Αερολιμένας Καβάλας, εν όψει της καλοκαιρινής περιόδου, πρόκειται να ενισχυθεί για 6 μήνες με 10 δόκιμους αστυνομικούς. Σημειωθήτω ότι και το Αστυνομικό Τμήμα Θάσου θα ενισχυθεί για 6 μήνες με 6 πρωτοετείς και 6 τριτοετείς σπουδαστές των Σχολών της Αστυνομίας.

Τέλος, ο Βουλευτής κατέθεσε και φέτος αίτημα για την ενίσχυση με αστυνομική δύναμη των Αστυνομικών Σταθμών Νέας Περάμου  και Ορφανίου λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης που παρατηρείται στις αναφερόμενες περιοχές. Ο Γιάννης Πασχαλίδης εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του προς τους αρμοδίους για την άμεση επίλυση των ζητημάτων που τους έθεσε.




Εκατοντάδες καρναβαλιστές στην καρναβαλική παρέλαση της Νέας Περάμου

Για πρώτη φορά μετά απο αρκετά χρόνια, ο Δήμος Παγγαίο έφερε την μαθητική καρναβαλική παρέλαση και στην Νέα Πέραμο, όπου συμμετείχαν εκατοντάδες μαθήτες μαζί με τους συνοδούς τους και βέβαια όλα αυτά με σύμμαχο τον καλό καιρό.

Ενώ σύμφωνα με τους φορείς της περιοχής, ο εορτασμός των καρναβαλίων γίνεται θεσμός για τον Δήμο Παγγαίου και οι μαθητές έδωσαν και πάλι ραντεβού με τις αποκριάτικές τους στολές για το έτος 2025.

Νε




Φωτιά κοντά στον Βιολογικό της Νέας Περάμου Καβάλας

Φωτιά εκδηλώθηκε κοντά στον Βιολογικό της Νέας Περάμου Καβάλας.

Στο σημείο βρίσκεται ισχυρή πυροσβεστική δύναμη αλλά και ο Αντιδήμαρχος Δ.Ε Ελευθερών Χρήστος Πριονίδης.

Δείτε video




Δύσκολος ο χειμώνας για τα καταστήματα της Νέας Περάμου

Όπως κάθε χειμώνα έτσι και φέτος, οι επιχειρήσεις μιας τουριστικής περιοχής, όπως είναι η Νέα Πέραμος του Δήμου Παγγαίου, αντιμετωπίζουν αρκετά οικονομικά προβλήματα λόγω της μειωμένης καταναλωτικής και τουριστικής κίνησης.
Για το συγκεκριμένο θέμα μιλάει στο ENA CHANNEL, o αντιπρόεδρος των επαγγελματιών Νέας Περάμου, κ. Γιώργος Τσαλίκης, ο οποίος δηλώνει πως πολλά είναι τα καταστήματα της περιοχής τα οποία βάζουν λουκέτο τους χειμερινούς μήνες και ανοίγουν μόνο καλοκαίρι. Ενω ο ίδιος αναφέρθηκε και στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο αλλα και το πως αυτό επιρεάζει καταστήματα μίας τουριστικής περιοχής τα οποία έχουν τζίρο μόνο το καλοκαίρι.




Ελεγχόμενη η παραβατικότητα στις σχολικές μονάδες της Νέας Περάμου

Εν έτη 2024 και η παραβατικότητα καλπάζει στις σχολικές μονάδες των Γυμνασίων, όπως είναι και το Γυμνάσιο της Νέας Περάμου.
Για το συγκεκριμένο γεγονός, μιλάει στο ENA CHANNEL, ο διευθυντής του Γυμνασίου της Νέας Περάμου, κ. Δημήτρης Λυμπεράκης, ο οποίος δηλώνει πως πολλά περιστατικά που παλαιότερα ως διευθυντής σχολείου τα συναντούσε σε μεγαλύτερες τάξης, πλέον τα συναντά σε μικρότερα παιδιά ενώ με την βοήθεια των συναδέλφων του και εκπαιδευτικώβ όλα προσπαθούν να ελεχθούν για να μην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα.

Όπως δηλώνει ο ίδιος στην συνέχεια, οι σχολικές μονάδες της Νέας Περάμου δεν αντιμετωπίζουν κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε κτηριακά αλλά ούτε και με τις ελλείψεις των καθηγητών.