Σύμη: Mήνυση από τον πατέρα της 13χρονης σε βάρος του 15χρονου φίλου της

Μήνυση για απειλή, κατέθεσε ο πατέρας της 13χρονης στη Σύμη, που φέρεται από κοινού με τον 15χρονο φίλο της να αποπειράθηκαν να δηλητηριάσουν με ποντικοφάρμακο που έβαλαν σε κέικ, την 48χρονη μητέρα της!

Η μήνυση στρέφεται κατά του 15χρονου, ο οποίος φέρεται να απείλησε τηλεφωνικά τον πατέρα της πρώην φίλης του!
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο πατέρας της 13χρονης ισχυρίζεται ότι στις 4 τα ξημερώματα στις 3 Μαρτίου 2025 δέχτηκε ένα τηλεφώνημα με απόκρυψη στο κινητό του, όπου και τον απείλησαν.

Όπως αναφέρει το rodiaki.gr, ο πατέρας δηλώνει ότι αναγνώρισε τη φωνή του 15χρονου πρώην φίλου της κόρης του, ο οποίος φέρεται να του είπε: «Έρχομαι στη Σύμη, τώρα θα δεις τις συνέπειες»!

Πάντως επειδή το τηλεφώνημα έγινε χωρίς να είναι εμφανής ο αριθμός που καλούσε τον πατέρα, ήδη έχουν κινηθεί οι διαδικασίες προκειμένου να ζητηθεί να γίνει άρση του τηλεφωνικού απορρήτου και να αποδειχτεί ποιος πραγματικά ήταν αυτός που κάλεσε ξημερώματα και απείλησε τον πατέρα της 13χρονης.

Σε πλήρη εξέλιξη η προκαταρκτική

Στο μεταξύ, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης που έχει παραγγελθεί στο Αστυνομικό Τμήμα Σύμης, από την Εισαγγελέα Ανηλίκων για τη διερεύνηση της υπόθεσης απόπειρας ανθρωποκτονίας της 48χρονης μητέρας από την 13χρονη κόρη της και τον 15χρονο πρώην φίλο της.

Στο πλαίσιο αυτό πρόκειται να κληθεί να καταθέσει η ανήλικη κοπέλα, η οποία συμπεριλαμβάνεται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί μαζί με τον 15χρονο, χωρίς όμως μέχρι τώρα να έχει ασκηθεί κάποια δίωξη σε βάρος τους.

Με την ίδια εισαγγελική παραγγελία, έχει ζητηθεί και η διενέργεια ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης όχι μόνο για τον 15χρονο αλλά και για τη 13χρονη, η οποία για την ανήλικη δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί και εκκρεμεί.

Η δικηγόρος της 13χρονης μιλώντας στο τοπικό μέσο ενημέρωσης δήλωσε:

«Μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία, θλιβόμαστε ιδιαιτέρως για την ανεπάρκεια του Εθνικού συστήματος υγείας που αδυνατεί να ανταπεξέλθει σε επείγοντα και μη επείγοντα θέματα των πολιτών. Ενδεχομένως εμείς να βρήκαμε μία άκρη αυτή τη στιγμή λόγω της δημοσιότητας, όμως υπάρχουν τόσες και τόσες οικογένειες που τα παιδιά τους αντιμετωπίζουν προβλήματα που άπτονται του ψυχιατρικού φάσματος και δυστυχώς η απάντηση που λαμβάνουν είναι: “Δεν έχουμε κρεβάτι, είμαστε γεμάτοι, ελάτε μετά από τρεις μήνες”, γεγονός που θεωρώ ότι υπάρχει κρίσιμη ποιοτική διαφορά από κάποιο σημείο και μετά» είπε η κα. Κρανίτη.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πωςαπό την έρευνα που διενεργείται θα πρέπει να απαντηθούν σημαντικά ερωτήματα για την υπόθεση, με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν τα «πραγματικά» στοιχεία δηλαδή το κέικ κ.α. για να αποδείξουν τα όσα έχει ισχυριστεί η μητέρα στην κατάθεση της.

Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχουν αποδείξεις για το αν τελικά μπήκε ποντικοφάρμακο, πόσο ποντικοφάρμακο μπήκε, αν αυτό το ποντικοφάρμακο ήταν πρόσφορο να τη σκοτώσει και αν ήταν προφανές ή εμφανές ότι μπήκε ποντικοφάρμακο!

Διότι σύμφωνα και με τους συνηγόρους της 13χρονης πράγματι υπάρχουν μηνύματα μεταξύ των δύο ανηλίκων όμως αυτά από μόνα τους δεν στοιχειοθετούν αδίκημα, καθώς πρόκειται για φρόνημα το οποίο δεν τιμωρείται.

Υπενθυμίζεται πως όλα ξεκίνησαν όταν στις 13 Φεβρουαρίου 2025 το μεσημέρι, η 48χρονη μητέρα κατήγγειλε στην αστυνομία της Σύμης πως ο 15χρονος μαζί με την 13χρονη κόρη της σχεδίαζαν να την δηλητηριάσουν με ποντικοφάρμακο που θα έβαζαν σε ρόφημα και σε ένα γλυκό που θα εκείνη θα κατανάλωνε. Η μητέρα φέρεται επίσης να δήλωσε ότι δύο ημέρες νωρίτερα βρήκε και μηνύματα στο κινητό της κόρης της, που είχε ανταλλάξει με τον 15χρονο, ενώ μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί το γλυκό ή το τσάι με το δηλητήριο.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως οι δύο πλευρές, κατηγορούν η μία την άλλη και συγκεκριμένα η πλευρά της ανήλικης κάνει λόγο για χειραγώγηση από μέρους του 15χρονου, ενώ η πλευρά του αγοριού δηλώνει πως ουδεμία σχέση έχει με τα όσα καταγγέλλονται και πως υπάρχουν στοιχεία τέτοια που αποδεικνύουν την αθωότητα του.

 

Πηγή:newsbomb.gr




Η ιστορία φρίκης της 18χρονης που κατήγγειλε ότι τη βίασαν 64 άνδρες σε 5 χρόνια | Ανάμεσά τους γείτονες και φίλοι του πατέρα της

Μια 18χρονη γυναίκα της τάξης των Νταλίτ από το κρατίδιο Κεράλα της νότιας Ινδίας κατήγγειλε ότι 64 άνδρες την κακοποίησαν σεξουαλικά από τότε που ήταν 13 ετών. Η Αστυνομία έχει συλλάβει μέχρι στιγμής 28 άτομα σε σχέση με την υπόθεση. Οι άνδρες βρίσκονται υπό κράτηση και δεν έχουν κάνει καμία δημόσια δήλωση.

Στους κατηγορούμενους, οι οποίοι είναι μεταξύ 17 και 47 ετών, περιλαμβάνονται γείτονες της γυναίκας, προπονητές και φίλοι του πατέρα της, όπως δήλωσε η Αστυνομία στο BBC.

Η γυναίκα κατήγγειλε τη φερόμενη κακοποίηση, αφού ομάδα συμβούλων που εργάζονται στο πλαίσιο κυβερνητικού προγράμματος επισκέφθηκε το σπίτι της.

Η Αστυνομία έχει καταγράψει περίπου 18 υποθέσεις, σύμφωνα με τους διάφορους νόμους της Ινδίας περί εγκληματικότητας, καθώς και με τον νόμο για τις Καθορισμένες Κάστες και τις Καθορισμένες Φυλές (Πρόληψη των Φρικαλεοτήτων) – ο οποίος είναι ένας νόμος για την πρόληψη των εγκλημάτων κατά των ατόμων που ανήκουν σε κατώτερες κάστες και φυλές στην Ινδία.

Οι Νταλίτ βρίσκονται στο τέλος της ιεραρχίας των ινδουιστικών καστών και αντιμετωπίζουν εκτεταμένες διακρίσεις στην Ινδία παρά τους νόμους για την προστασία τους.

Οι υποθέσεις έχουν επίσης καταχωρηθεί βάσει του νόμου περί προστασίας των παιδιών από σεξουαλικά αδικήματα, δεδομένου ότι η κακοποίηση έλαβε χώρα όταν η γυναίκα ήταν ανήλικη, δήλωσε στο BBC Hindi ο ανώτερος αξιωματούχος της αστυνομίας, Nandakumar S.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να καταγραφούν και άλλες υποθέσεις, καθώς η Αστυνομία εξακολουθεί να ερευνά το θέμα. Έχει συσταθεί ειδική ομάδα 25 ατόμων.

Η φρίκη ξεκίνησε στα 13

Η Αστυνομία δηλώνει ότι η φερόμενη κακοποίηση ξεκίνησε όταν το κορίτσι ήταν 13 ετών. Ο γείτονάς της φέρεται να την κακοποίησε και να έβγαλε σεξουαλικές φωτογραφίες, ανέφερε η ιστοσελίδα News Minute.

Ο γείτονάς της φέρεται να την κακοποίησε σεξουαλικά ξανά όταν ήταν 16 ετών, κατέγραψε βίντεο από την κακοποίηση και το μοιράστηκε με πολλούς άλλους, οι οποίοι συνέχισαν να κακοποιούν τη γυναίκα επί πολλά χρόνια.

Ένας δικηγόρος που είναι επικεφαλής της Επιτροπής Ευημερίας των Παιδιών (CWC) της περιοχής δήλωσε στην εφημερίδα Indian Express ότι η γυναίκα ήταν αθλήτρια και πήγαινε σε διάφορες αθλητικές κατασκηνώσεις, γεγονός που θα μπορούσε να διευκολύνει την περαιτέρω κακοποίηση.

Η Αστυνομία αναφέρει επίσης ότι η γυναίκα φέρεται να βιάστηκε ομαδικά τρεις φορές τα τελευταία πέντε χρόνια.

Οι φερόμενοι ως κακοποιητές της χρησιμοποιούσαν τον αριθμό τηλεφώνου του πατέρα της για να επικοινωνούν μαζί της και η γυναίκα αποθήκευε τις επαφές τους στο τηλέφωνο. Η Αστυνομία χρησιμοποιεί τώρα το τηλέφωνο για να εντοπίσει τους κατηγορούμενους.

Η οικογένεια της γυναίκας δεν γνώριζε για τη φερόμενη κακοποίηση.

Η υπόθεση ήρθε στο φως όταν ομάδα συμβούλων επισκέφθηκε το σπίτι της γυναίκας τον περασμένο μήνα. Οι σύμβουλοι ειδοποίησαν την CWC για το θέμα και η γυναίκα κλήθηκε να εμφανιστεί ενώπιον της επιτροπής μαζί με τη μητέρα της.

«Της προσφέρθηκε συμβουλευτική και ανοίχτηκε ενώπιον ψυχολόγου, αφηγούμενη τη σεξουαλική κακοποίηση που αντιμετωπίζει από την ηλικία των 13 ετών», δήλωσε ο επικεφαλής της CWC στην Indian Express.

Πρόσθεσε ότι η γυναίκα μεταφέρθηκε σε ειδικό χώρο που συνδέεται με το CWC για την προστασία της.

Οι ισχυρισμοί της γυναίκας έχουν προκαλέσει σοκ σε ολόκληρη τη χώρα. Αναμένεται να δώσει λεπτομερή κατάθεση σχετικά με τη φερόμενη κακοποίηση σε γυναίκα αστυνομικό.

www.newsbeast.gr




Ξάνθη | Η συγκινητική επανασύνδεση πατέρα και γιου μετά από μήνες που έγινε viral

Ένας πατέρας από την  Ξάνθη αναγκάστηκε να αφήσει πίσω του την Ελλάδα και τον μικρό του γιο, για να εργαστεί στο εξωτερικό, συγκεκριμένα στην Ολλανδία για τρεις μήνες. Ο ίδιος πήρε τη δύσκολη απόφαση να ταξιδέψει μακριά, ώστε να εξασφαλίσει καλύτερο μέλλον για το παιδί του.

Ο πατέρας, μιλώντας στο Protothema.gr, εξήγησε: «Καθαρά για οικονομικούς ήταν ο λόγος, όπως και άλλοι, πολλοί που αναγκάζονται να το κάνουν αυτό, αφήνοντας άλλοι τα παιδιά τους κι άλλοι τις οικογένειές τους. Εγώ συγκεκριμένα εργαζόμουν σε κότερα, σε κατασκευαστικά έργα και βαφείο. Όλη η προσπάθεια έγινε για ένα καλύτερο μέλλον για το παιδί και για μια καλύτερη καθημερινότητα, όχι απλά για να επιβιώνουμε μέρα με την μέρα! Κι όμως, τελικά τίποτα δεν αξίζει μακριά απ’ τα παιδιά μας και τις οικογένειες».

Η επιστροφή του στην Ελλάδα, όμως, έμελλε να είναι κάτι παραπάνω από απλή. Χωρίς να το ανακοινώσει, αποφάσισε να βρεθεί ξανά δίπλα στο παιδί του, αυτή τη φορά στο γήπεδο, όπου το μικρό αγόρι βρισκόταν σε προπόνηση ποδοσφαίρου. Με ένα αυθόρμητο ξέσπασμα χαράς και ανακούφισης, το παιδί έτρεξε προς τον πατέρα του μόλις τον είδε, τον αγκάλιασε και ξέσπασε σε λυγμούς.

Το βίντεο αυτής της μοναδικής στιγμής έγινε viral τις τελευταίες ημέρες στα social media με σχεδόν 800.000 προβολές και πάνω από 80.000 like.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: xanthinea.gr




Η εξομολόγηση της Μ. Σάττι για την ταφή του πατέρα της στην Κομοτηνή

«Ο μπαμπάς μου είναι θαμμένος εκεί, δεν είναι στην Αθήνα και δεν μπορώ να τον επισκεφτώ αύριο, αν θέλω»  

Μία εξομολογητική και εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε η Μαρίνα Σάττι στη Lifo και τον Mr. Hulot. Η δημοφιλής τραγουδίστρια που φέτος εκπροσώπησε τη χώρα μας στη Eurovision «ταρακουνώντας» την Ευρώπη και τον κόσμο με το «Ζάρι», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων για πρώτη φορά στην απώλεια του πατέρα της, 40 μόλις ημέρες πριν πατήσει το πόδι της στη σκηνή του Μάλμε.

«Πέθανε ο μπαμπάς μου και πήγαμε στην Κομοτηνή, γιατί δεν υπάρχει μουσουλμανικό νεκροταφείο στην Αθήνα – τότε που με κυνηγούσαν οι δημοσιογράφοι (της Αθήνας) και έλεγαν ότι δεν τους μίλησα, πήγαινα στην κηδεία, σε ένα νεκροταφείο που είναι μακριά. Ο μπαμπάς μου είναι θαμμένος εκεί, δεν είναι στην Αθήνα και δεν μπορώ να τον επισκεφτώ αύριο, αν θέλω», δήλωσε η Μαρίνα Σάττι.

Το μουσουλμανικό κοιμητήριο στο ύψος της Μεσσούνης όπου ετάφη ο πατέρας της Μαρίνας Σάττι

«Κι ενώ σκέφτομαι ότι είναι εκεί, μακριά, μόνος του -με έχει στοιχειώσει αυτή η σκέψη και αυτή η εικόνα-, ξαφνικά κοιτάζω δίπλα του και βλέπω πάρα πολλούς τάφους με την ίδια ημερομηνία θανάτου: “26/5, Συρία”. Ήταν άνθρωποι που πνίγηκαν σε ναυάγιο και τους μετέφεραν όλους εκεί, σε κάτι τάφους μισό μέτρο. Κοιτάζω απ’ την άλλη, “9/1 Αφγανιστάν”, άνθρωποι που πνίγηκαν σε άλλο ναυάγιο», περιέγραψε η τραγουδίστρια για το μουσουλμανικό κοιμητήριο μεταναστών που βρίσκεται στο ύψος της Μεσσούνης έξω από την Κομοτηνή.

«Δεν ξέρω αν με έχει στοιχειώσει πιο πολύ η εικόνα του μπαμπά μου, που εμφανίζεται κάθε φορά που κλείνω τα μάτια μου, ή αυτό που συνέβαινε δίπλα του. Είναι ο μπαμπάς μου εκεί, μακριά, για χ-ψ λόγους, με ένα κάρο άλλους ανθρώπους που τους έχουν “γκρουπάρει” κι αυτούς εκεί πέρα, μακριά. Κάπως το τραγούδι μου “Αχ Θάλασσα” για μένα είναι αυτή η εικόνα», σημείωσε καταληκτικά η Μαρίνα Σάττι.




Νέα παρέμβαση Καλλιάνου για τον θάνατο του πατέρα του | «Δεν θα μας βγάλουν τρελούς, ούτε θα βγούμε τρελοί ξαφνικά»

Μεγάλες διαστάσεις έχει πάρει η υπόθεση με τον θάνατο του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου και τις καταγγελίες του βουλευτή της ΝΔ για την αντιμετώπιση που είχε ο εκλιπόν από το Αττικό νοσοκομείο.

Σήμερα μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο εντατικολόγος του «Αττικόν», Μιχάλης Ρίζος, δήλωσε ότι ακολουθήθηκαν όλα τα πρωτόκολλα, ενώ σημείωσε ότι «ο κ. Καλλιάνος ήθελε ιδιαίτερη μεταχείριση, αλλά στο υπάρχον σύστημα δεν γίνεται αυτό», ενώ σε ερώτηση του Γιώργου Λιάγκα για το αν έλαβε ο γιατρός «φακελάκι», κάτι που κατήγγειλε η μητέρα του βουλευτή απάντησε ότι «εμείς είμαστε κατά σε όλες τις μορφές που λέγεται “φακελάκι”».

Ο Γιάννης Καλλιάνος σε τηλεφωνική παρέμβασή του στην εκπομπή τόνισε ότι «όλα αυτά θα τα επιλύσει η ελληνική Δικαιοσύνη».

Μάλιστα συμπλήρωσε ότι «δεν ζήτησα καμιά ιδιαίτερη μεταχείριση, ζήτησα τη μεταχείριση που πρέπει να είχε ένας άνθρωπος ο οποίος “έσβηνε” στα χέρια μου. Δεν ζήτησαν τίποτα παραπάνω από το να βρεθεί μια ΜΑΦ, δεν ζήτησα τίποτα παραπάνω, όταν έλεγαν ότι είναι υπέροχες οι εξετάσεις του, να μπει σε μια ΜΕΘ, χωρίς να διασωληνωθεί. Χωρίς να πάρουμε τη θέση ενός παιδιού που ήταν από τροχαίο 20 χρονών. Καμιά ιδιαίτερη μεταχείριση δεν ζητήσαμε, ζητήσαμε μια φυσιολογική μεταχείριση σε έναν άνθρωπο ο οποίος «έσβηνε» επί τέσσερις μέρες μπροστά μας και οι γιατροί μας έλεγαν ότι πάνε όλα καλά».

Τέλος, ο βουλευτή της ΝΔ ξεκαθάρισε ότι: «εγώ έχω τα στοιχεία μου, ξέρω ακριβώς τι έχει γίνει. Δεν θα μας βγάλουν τρελούς, ούτε θα βγούμε τρελοί ξαφνικά».

Πηγή: newsbeast.gr




Θανάτος πατέρα Καλλιάνου | Τι απαντά ο γιατρός του νοσοκομείου Αττικόν

Τη δική του άποψη για το περιστατικό του θανάτου του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου κατέθεσε, μέσω δήλωσης των πληρεξούσιων δικηγόρων του, ο Καθηγητής Αγγειοχερουργικής στο Αττικό Νοσοκομείο Ι.Κ.

Μέσω αυτής της δήλωσης ο γιατρός τονίζει ότι “η τυχόν διασωλήνωση του ασθενούς, χωρίς να υπάρχει απόλυτη ένδειξη, θα αποτελούσε εσφαλμένη ιατρική πράξη, καθώς η αποσωλήνωσή του θα ήταν πρακτικώς αδύνατη”.

Επεσήμανε επίσης ότι “η εισαγωγή στην Μ.Ε.Θ. μη διασωληνωμένου ασθενούς, που δεν πληρούσε τις ιατρικές προϋποθέσεις και συγχρόνως ήταν συγγενής Βουλευτού, θα αποτελούσε ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση”.

Η σχετική δήλωση των Μιχάλη Δημητρακόπουλο, Γιάννη Παπαριστείδη:

Ο εντολέας μας Ι.Κ., Καθηγητής Αγγειοχειρουργικής, εκφράζει την ειλικρινή του λύπη για τον θάνατο του Δημητρίου Καλλιάνου. Όλοι οι ιατροί προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά προβλήματα της υγείας, που είχε ο αποθανών, όπως επιτάσσει το ιατρικό τους καθήκον και όπως λειτουργούν σε όλους τους ασθενείς ανεξαιρέτως.Η πολυπλοκότητα των προβλημάτων υγείας του αποθανόντος επέβαλε τη συνεργασία καρδιολόγου, πνευμονολόγου, νεφρολόγου, λοιμωξιολόγου και εντατικολόγου. Η επιστημονική άποψη όλων των ανωτέρω ήταν ότι η τυχόν διασωλήνωση του ασθενούς, χωρίς να υπάρχει απόλυτη ένδειξη, θα αποτελούσε εσφαλμένη ιατρική πράξη, καθώς η αποσωλήνωσή του θα ήταν πρακτικώς αδύνατη.

Η εισαγωγή ασθενών στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (Μ.Ε.Θ.) διέπεται από αυστηρούς ιατρικούς κανόνες, που ισχύουν για όλους τους ανθρώπους, και η σχετική απόφαση λαμβάνεται από όλους τους θεράποντες ιατρούς. Η εισαγωγή στην Μ.Ε.Θ. μη διασωληνωμένου ασθενούς, που δεν πληρούσε τις ιατρικές προϋποθέσεις και συγχρόνως ήταν συγγενής Βουλευτού, θα αποτελούσε ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση.

Κατά τη διάρκεια της 23ης Απριλίου, ο ασθενής παρουσίασε επιδείνωση και αποφασίστηκε η εισαγωγή στη Μ.Ε.Θ. στις 18.30, αφού προηγήθηκε η διασωλήνωσή του. Δυστυχώς η λίαν επιβαρυμένη υγεία του δεν επέτρεψε την αποφυγή του μοιραίου.

Πηγή: news247.gr




ΕΔΕ για τις συνθήκες νοσηλείας του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου διέταξε η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν»

Ένορκη Διοικητική Εξέταση για τις συνθήκες νοσηλείας του Δημήτρη Καλλιάνου, ο οποίος πέθανε σήμερα, διέταξε η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν». Νωρίτερα σήμερα, είχε γίνει γνωστό πως ο πατέρας του βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και μετεωρολόγου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών.

Η ανακοίνωση αναφέρει: Σε συνέχεια του χθεσινού δελτίου τύπου του Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» ανακοινώνουμε σήμερα 25/4/2024 το θάνατο του Δημητρίου Καλλιάνου και εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του.

Για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών νοσηλείας του περιστατικού από την ημέρα της εισαγωγής του έως σήμερα, η Διοίκηση του Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» διέταξε τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης.

Ο κ. Καλλιάνος έχει κάνει πολλές αναρτήσεις για τον πατέρα του τις τελευταίες ημέρες, καταγγέλλοντας την αντιμετώπιση που είχε κατά τη νοσηλεία του στο νοσοκομείο «Αττικόν».

Σύμφωνα με τις καταγγελίες του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και μετεωρολόγου, γιατροί και άλλοι αρμόδιοι από το νοσοκομείο ήταν καθησυχαστικοί επανειλημμένως απέναντι στην οικογένεια, διαβεβαιώνοντάς τους ότι ο πατέρας του «τα πάει υπέροχα», ενώ ο ίδιος και ο αδερφός του επέμεναν ότι είναι σε κακή κατάσταση.

«Μετά από 5 μέρες που τον παρακαλούσαμε γονυπετείς ότι πια είναι ένα βήμα πριν τον θάνατο, έδειξε ένα μικρό ενδιαφέρον και με το πάσο του τον έβαλε σε πλατφόρμα να μπει σε ΜΕΘ», έγραφε για καθηγητή γιατρό του νοσοκομείου.

Για το θέμα του Γ. Καλλιάνου και το γεγονός ότι ένας κυβερνητικός βουλευτής περιέγραψε την κακή κατάσταση στο σύστημα υγείας, με αφορμή την ασθένεια του πατέρα του, κλήθηκε να απαντήσει ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, νωρίτερα σήμερα στην εκπομπή «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ.

«Σέβομαι έναν άνθρωπο που για να βοηθήσει τον πατέρα του δίνει μάχη. Αυτό είναι σεβαστό, συγκινητικό και απολύτως κατανοητό και υπό την έννοια αυτή ο Γ. Καλλιάνος που είναι φίλος μου έχει την κατανόησή μου», είπε και πρόσθεσε ότι υπάρχει και η πλευρά του συστήματος υγείας.

Όπως ανέφερε ο υπουργός Υγείας, ο κ. Καλλιάνος δεν κατηγορεί το ΕΣΥ για έλλειψη γιατρών ή ότι δεν βρήκε κρεβάτι στο νοσοκομείο αλλά για λανθασμένη ιατρική κρίση. «Ως υπουργός Υγείας δεν εμπλέκομαι στην κρίση των γιατρών», υπογράμμισε και συμπλήρωσε ότι για μπει ασθενής σε ΜΕΘ ο θεράπων γιατρός πρέπει να τον δηλώσει σε πλατφόρμα και να ακολουθηθεί η διαδικασία μεταφοράς στην κοντινότερη.

«Το πρώτο κριτήριο είναι ο ασθενής διασωληνωμένος», διευκρίνισε ο κ. Γεωργιάδης τονίζοντας στη συνέχεια ότι για να μπει ασθενής σε ΜΕΘ «δεν υπάρχει διάκριση αν είσαι βουλευτής».

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου

Ανακοίνωσε εξέδωσε χθες και η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν», που ανέφερε ότι ο Δημήτρης Καλλιάνος εισήχθη στην Α’ Πανεπιστημιακή Αγγειοχειρουργική Κλινική στις 6/4/2024 λόγω γάγγραινας του άκρου του αριστερού ποδιού.

«Ο ασθενής υποβλήθηκε σε επιτυχημένη χειρουργική αντιμετώπιση της γάγγραινας, ενώ τα σύνθετα προϋπάρχοντα προβλήματά του αξιολογήθηκαν και αντιμετωπίστηκαν εντατικά κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του από όλες τις εμπλεκόμενες ειδικότητες (καρδιολόγοι, πνευμονολόγοι, νεφρολόγοι, λοιμωξιολόγοι)».

Στην ίδια ανακοίνωση διευκρινίζονταν επίσης ότι «η εισαγωγή των ασθενών σε κάθε ΜΕΘ της χώρας γίνεται με αυστηρές προϋποθέσεις και κριτήρια και αφού καταγραφούν σε κεντρικά ελεγχόμενη πλατφόρμα του ΕΚΑΒ, κριτήρια τα οποία ο συγκεκριμένος ασθενής μέχρι τις 23/4 δεν πληρούσε. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας του ΕΚΑΒ, κανένας μη διασωληνωμένος παθολογικός ασθενής δεν συμπεριλήφθηκε στην πλατφόρμα τον τελευταίο μήνα».

Ο Αλέξης Κούγιας ανέλαβε την εκπροσώπηση της οικογένειας Καλλιάνου

Την εκπροσώπηση του Γιάννη Καλλιάνου, του αδελφού και της μητέρας του για την υπόθεση του πατέρα του βουλευτή ανέλαβε το δικηγορικό γραφείο Αλέξη Κούγια, το οποίο, σε δελτίο Τύπου, αναφέρει ότι αφού λάβει τον ιατρικό φάκελο θα προχωρήσει σε ενέργειες κατά όλων των υπευθύνων.

Ειδικότερα, στο δελτίο Τύπου αναφέρεται:

«Ο κος Γιάννης Καλλιάνος, η μητέρα του και ο αδελφός του ανέθεσαν στον επικεφαλής του γραφείου μας κο Αλέξιο Κούγια την νομική τους εκπροσώπηση στην υπόθεση που έχει δημοσιοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες από τον κο Γιάννη Καλλιάνο και αφορά τις συνθήκες νοσηλείας και τις ιατρικές επιλογές γιατρών γνωστού νοσοκομείου της Αθήνας, όπου νοσηλεύτηκε ο πατέρας του και μετά από μια σειρά ακρωτηριασμών, ενώ αρχικά οι γιατροί του νοσοκομείου τον είχαν διαβεβαιώσει ότι η κατάσταση της υγείας του πατέρα του ήταν τέτοια που δεν κινδύνευε η ζωή του σε καμία περίπτωση, τελικώς υπέστη ανακοπή, ακολούθως περιήλθε σε κωματώδη κατάσταση και σήμερα έχασε τη ζωή του.

Το δικηγορικό μας γραφείο με τους συνεργάτες του και τη βοήθεια ειδικών ιατροδικαστών, αφού λάβουμε στην κατοχή μας τον ιατρικό φάκελο τον οποίον θα μελετήσουν οι επιστημονικοί συνεργάτες μας, θα προχωρήσουμε στις περαιτέρω νόμιμες ενέργειες κατά όλων των υπευθύνων».

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη | 15χρονος πήρε το 100 και κατήγγειλε τον πατέρα του για ενδοοικογενειακή βία | «Όταν δεν πίνει, είναι πάρα πολύ καλός», λέει η μητέρα του ανηλίκου

Να μην πάει στη φυλακή ο σύζυγός της, ο οποίος, όπως κατήγγειλε στις Αρχές ο ίδιος της ο γιος, ασκεί βία, ζητά η 44χρονη. «Όταν δεν πίνει είναι πάρα πολύ καλός», αναφέρει η γυναίκα.

Οι αστυνομικοί έχουν συλλάβει τον 50χρονο που ζει στη Θεσσαλονίκη μετά το τηλεφώνημα του 15χρονου γιου του, ενώ είχε προηγηθεί περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σε βάρος της 44χρονης μητέρας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τις οποίες μεταδίδει σε σχετικό του ρεπορτάζ το Mega, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ο 50χρονος ξυλοκοπούσε τη σύζυγό του.

«Να μην πάει φυλακή, τον αγαπάω πάρα πολύ»

Στη 44χρονη οι Αρχές ξεκίνησαν τη διαδικασία για τη χορήγηση του panic button, με την ίδια ωστόσο να δηλώνει πως δεν επιθυμεί την ποινική δίωξη του 50χρονου.

«Με αγαπάει το παιδί πολύ, γι’ αυτό φοβάται το παιδί για τον μπαμπά του. Να μην πάει φυλακή, τον αγαπάω πάρα πολύ. Όταν δεν πίνει, είναι πάρα πολύ καλός, με βοηθάει και κοιτάει το παιδί για να μην πάρει τον κακό δρόμο. Το παιδί φοβάται για μένα μήπως μου κάνει κάτι κακό», δήλωσε η 44χρονη μιλώντας στο Mega.

«Νιώθω ότι πρέπει να προστατέψω τη μαμά μου»

«Σκέφτηκα ότι ο μπαμπάς πάλι χτύπησε τη μαμά και αμέσως κάλεσα το 100. Ήμουν μακριά και σκέφτηκα ότι δεν θα φτάσω εγκαίρως. Νιώθω ότι πρέπει να προστατέψω τη μαμά μου», κατέθεσε ο ανήλικος στους αστυνομικούς.

Ο 50χρονος, με καταγωγή από την Αλβανία, που, όπως έγινε γνωστό, είναι σεσημασμένος, μεταξύ άλλων, για απόπειρα ανθρωποκτονίας και έχει φυλακιστεί, συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία.

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη | 15χρονος κατήγγειλε για ενδοοικογενειακή βία τον πατέρα του μετά τον τελευταίο ξυλοδαρμό της μητέρας του

Η καταγγελία του 15χρονου για ενδοοικογενειακή βία, κινητοποίησε τους αστυνομικούς στη Θεσσαλονίκη. Ο πατέρας του παιδιού συνελήφθη. Τα λόγια του μικρού, αποτυπώνουν την απελπισία του…

Το τηλεφώνημα ενός 15χρονου στην ‘Αμεση Δράση, όπου κατήγγειλε την εξακολουθητική κακοποιητική συμπεριφορά του πατέρα προς τη μητέρα του, αλλά και προς τον ίδιο, οδήγησε στη σύλληψη ενός 50χρονου, στη Θεσσαλονίκη για ενδοοικογενειακή βία.

Είχε προηγηθεί τα προηγούμενα 24ωρα ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σε βάρος της 44χρονης μητέρας του με δράστη τον 50χρονο. Με νωπές τις μνήμες από προηγούμενα ανάλογα επεισόδια, ο 15χρονος, μαθητής του γυμνασίου, δέχθηκε χθες (09-04-2024) ένα τηλεφώνημα από οικογενειακή φίλη στην οποία είχε απευθυνθεί νωρίτερα η μητέρα του, με την τελευταία να παραπονιέται ότι δεν αισθάνεται καλά.

«Σκέφτηκα ότι ο μπαμπάς πάλι χτύπησε τη μαμά και αμέσως κάλεσα το 100. Ήμουν μακριά και σκέφτηκα ότι δεν θα φτάσω εγκαίρως. Νιώθω ότι πρέπει να προστατέψω τη μαμά μου. Όταν λείπω από το σπίτι το μυαλό μου είναι συνεχώς εκεί» κατέθεσε ο ανήλικος στους αστυνομικούς, εκφράζοντας την επιθυμία του να φύγει ο πατέρας του από το σπίτι «για να ηρεμήσουμε».

Ο 50χρονος υπήκοος Αλβανίας, σεσημασμένος μεταξύ άλλων για απόπειρα ανθρωποκτονίας και με παρελθόν εγκλεισμού στις φυλακές, συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία και εις βάρος του απαγγέλθηκε ποινική δίωξη για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη κατ’ εξακολούθηση και σωματική βλάβη ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, απλή και επικίνδυνη. Κατά πληροφορίες, ο ίδιος έχει απελαθεί παλιότερα από τη χώρα και επέστρεψε παράνομα.

Στην 44χρονη σύντροφό του, η Αστυνομία δρομολόγησε τις διαδικασίες για την χορήγηση panic button. Εξεταζόμενη από τους αστυνομικούς, η ίδια πάντως δήλωσε ότι δεν επιθυμεί την ποινική του δίωξη.

Πηγή: newsit.gr




Κιβωτός του Κόσμου | Για τις 4 Απριλίου διεκόπη η δίκη για τον πατέρα Αντώνιου

Η δίκη για τον πατέρα Αντώνιο έχει λάβει ήδη δύο αναβολές και σήμερα, Δευτέρα (01.04.24) διεκόπη για τις 4 Απριλίου, ενώ αναμένεται η διαδικασία, όταν αρχίσει επί της ουσίας να διαρκέσει επί μακρόν λόγω τους πλήθους των μαρτύρων.

Η διακοπή δόθηκε μετά από αίτημα συνηγόρου του πατέρα Αντωνίου για λόγους υγείας.

Στο κατηγορητήριο της υπόθεσης περιλαμβάνονται τα πλημμελήματα της βαριάς σωματικής βλάβης, της επικίνδυνης σωματικής βλάβης, της απειλής και της ηθικής αυτουργίας στα παραπάνω αδικήματα, κατηγορία η οποία έχει αποδοθεί στον πατέρα Αντώνιο, καθώς φέρεται είτε να γνώριζε είτε να υπαγόρευε τις κακοποιητικές συμπεριφορές στους υπαλλήλους της «Κιβωτού του Κόσμου» και συγκατηγορούμενους του.

Οι υποθέσεις που εκδικάζονται σήμερα αφορούν αξιόποινες πράξεις που φέρονται να έχουν τελεστεί στις δομές της Αθήνας, του Βόλου, της Χίου και της Καλαμάτας.

Πηγή: newsit.gr




Τραγωδία στην Αλεξανδρούπολη | Νεκρός 15χρονος που έπεσε στο κενό μπροστά στα μάτια του πατέρα του

Τραγωδία σημειώθηκε στην Αλεξανδρούπολη σήμερα το πρωί (Σάββατο 16.3.2024), οπότε και σκοτώθηκε ένας 15χρονος που έπεσε από τον φωταγωγό του σπιτιού του.

Σύμφωνα με το e-evros.gr, ο 15χρονος φαίνται ότι εκτελούσε εργασίες μαζί με τον πατέρα του στην ταράτσα της πολυκατοικίας στην οποία διέμενε. Για άγνωστους λόγους έχασε την ισορροπία του και βρέθηκε στο κενό.

Ο πατέρας σε σοκ είδε τον γιο του να πέφτει στο κενό μη μπορώντας να αντιδράσει. Δυστυχώς ο άτυχος νέος μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

protothema.gr




Βέροια | Αλλοδαποί κατήγγειλαν πατέρα και γιο, για εξαναγκαστική εργασία με απειλή βίας

Δικογραφία σε βάρος δύο ατόμων για το αδίκημα της εμπορίας ανθρώπων κατά συναυτουργία, σχηματίστηκε από το Τμήμα Ασφάλειας Βέροιας.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, πρόκειται για πατέρα και γιο, που φέρεται μετά από καταγγελία, να απασχολούσαν, χωρίς τη θέλησή τους, ως εργάτες γης, δύο αλλοδαπούς, παρακρατώντας τα ταξιδιωτικά τους έγραφα.

Οι δύο αλλοδαποί άνδρες κατήγγειλαν το γεγονός στο Τμήμα Ασφάλειας Βέροιας, αναφέροντας πως «πατέρας και γιος, από το καλοκαίρι του 2023 έως και αρχές Μαρτίου του 2024, τους απασχολούσαν ως εργάτες γης και χρησιμοποιώντας απειλή βίας και παρακρατώντας τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα, τους επέβαλλαν να εργάζονται σε αγροτικές εργασίες, χωρίς να τους καταβάλλουν τα δεδουλευμένα τους, ενώ το κατάλυμα που τους παρείχαν δεν τηρούσε τις απαιτούμενες συνθήκες διαβίωσης».

Η δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Βέροιας, ενώ στους παθόντες παρασχέθηκε η απαιτούμενη προστασία και αρωγή.

Πηγή: newsbeast.gr




Η αδερφή του πατέρα της οικογένειας «παλαιοχριστιανών» στην Κορινθία μιλά για την πρωτοφανή υπόθεση

Μια υπόθεση-θρίλερ εξετάζουν οι Αρχές και αφορά την οικογένεια στην Κορινθία, τα μέλη της οποίας δηλώνουν παλαιοχριστιανοί και ζουν σε ένα αυτοσχέδιο λαγούμι στην ορεινή Κορινθία. Στην εκπομπή του ΑΝΤ1 Καλημέρα Ελλάδα και στον Γιώργο Παπαδάκη μίλησε η αδερφή του Μανώλη Καλαϊτζιδάκη, του πατέρα της οικογένειας.

Σχετικά με τον αδερφό της είπε πως «η ζωή του αδερφού μου δεν είχε κάτι το περίεργο, από μικρούς μας μεγαλώσανε πάρα πολύ ωραία, δεν μας έλειψε ποτέ τίποτα. Απλά μεγαλώσαμε σε νησί. Ο αδερφός μου λατρεύει τα παιδιά του, δεν υπάρχει περίπτωση αιμομιξίας».

Όσον αφορά τις πεποιθήσεις που έχει ο αδερφός της ανέφερε: «Τα πιστεύω του κάθε ανθρώπου είναι σεβαστά. Είμαστε μια οικογένεια πολύ δεμένη».

Συνέχισε λέγοντας ότι δεν γνώριζε ακριβώς τις συνθήκες διαβίωσης της οικογένειας. «Όσον αφορά τα παιδιά εγώ δεν πίστευα ότι θα δω κάτι τέτοιο, στις κλήσεις βλέπαμε ένα τροχόσπιτο. Δεν ξέρω γιατί ο αδερφός μου δεν τα πήγαινε σχολείο, αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω. Άμα ο αδερφός μου είχε τέτοιες πεποιθήσεις, δεν θα είχαν τελειώσει το σχολείο ούτε θα σπουδάζανε. Τις απόψεις του κάθε ανθρώπου και τα πιστεύω του τα σεβόμαστε».

«Δεν μου αρέσει που δεν πηγαίνουν σχολείο τα παιδιά του αδερφού μου, δεν ξέρω γιατί το κάνει», είπε ακόμη.

Σχετικά με το γεγονός ότι ο αδερφός της δούλευε από απόσταση είπε: «Και εγώ κάποια στιγμή έχω δουλέψει από απόσταση. Δύο χρόνια ήταν άνευ αποδοχών, το υπόλοιπο κομμάτι δεν μπορώ να το ξέρω».

Σε ερώτηση για τον λόγο που αρνείται ο αδερφός της να γίνει τεστ DNA είπε: «Το ποιανού είναι το παιδί της ανιψιάς μου δεν αφορά κανέναν. Ο αδελφός μου αρνείται το τεστ DNA στα πλαίσια του παλαιοχριστιανισμού. Θέλω να πω στον αδερφό μου να κάνει το τεστ DNA. Είμαστε όλοι εδώ για να σας βοηθήσουμε, η σύζυγος του αδερφού μου μπορεί να έχει φοβηθεί μην της πάρουνε τα παιδιά. Κάνω έκκληση στην σύζυγο του αδερφού μου να γυρίσει με τα παιδιά».

Νωρίτερα στην εκπομπή ο Γιώργος Καλλιακμάνης είπε σχετικά με την πληροφορία ότι η μητέρα των παιδιών της οικογένειας κρύβεται σε ένα μοναστήρι ότι δεν ισχύει. Επίσης, το πιθανότερο είναι ότι δεν είναι ούτε στη γιαγιά των παιδιών.

Πηγή: Newsbeast.gr

 




Νοσηλεύεται φρουρούμενος ο 46χρονος που φέρεται να διαμέλισε με αλυσοπρίονο τον πατέρα του

Δικογραφία για ανθρωποκτονία με δόλο σχηματίστηκε σε βάρος του 46χρονου πατροκτόνου, ο οποίος φέρεται να διαμέλισε τον πατέρα του με αλυσοπρίονο.

Η είδηση του αποτρόπαιου εγκλήματος, που αποκαλύφθηκε το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής (18/02) κατόπν ειδοποίησης του κατηγορουμένου στις Αρχές, προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία.

Όταν οι αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο του συμβάντος στα Τρίκαλα συνέλαβαν τον πατροκτόνο, ενώ εντόπισαν και το πτώμα του 77χρονου πατέρα του, σε κατάσταση που τους προκάλεσε αποτροπιασμό.

Ο δράστης έφερε τραύματα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος. Ο ίδιος, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.

Από τον χώρο του εγκλήματος κατασχέθηκαν ένα αλυσοπρίονο, είδη ρουχισμού καθώς και δύο κινητά τηλέφωνα, εκ των οποίων το ένα από την κατοχή του κατηγορούμενου. Φως στον τρόπο που συντελέστηκε το έγκλημα αναμένεται να δώσει η ιατροδικαστική εξέταση

Πηγή: Newsbeast.gr




Η μυστηριώδης υπόθεση των παλαιοχριστιανών στην Κορινθία | Η δουλειά του πατέρα και οι σπουδές του παιδιού

Στο μικροσκόπιο των Αρχών βρίσκεται η μυστηριώδης υπόθεση της οικογένειας παλαιοχριστιανών που βρέθηκε να ζει στην ορεινή Κορινθία. Ο δικηγόρος της οικογένειας μίλησε στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», όπου τόνισε πως «δεν είναι σπηλιά, είναι καλύβα. Στη σπηλιά είναι η εκκλησία».

Ο Ανδρέας Θεοδωρόπουλος παρομοίασε την οικογένεια με τους ορεσίβιους στην Κρήτη, τα παιδιά των οποίων κάνουν αγροτικές δουλειές και διαβεβαίωσε πως το αγόρι έχει τελειώσει το Δημοτικό και την Α’ Γυμνασίου.

Ως προς τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο 45χρονος, είπε πως «ο εντολέας μου ήθελε εσφαλμένα να διώξει τους κυνηγούς και το έκανε με λάθος τρόπο».

«Έχουν γονική μέριμνα και οι δύο, τα παιδιά δεν έχουν κανένα πρόβλημα, δεν αγνοούνται ούτε τα έχει απαγάγει η μητέρα», είπε σχετικά με την «εξαφάνιση» της μητέρας και των παιδιών από τις Αρχές ο δικηγόρος, σημειώνοντας πως «και στις δύο αστυνομικές επιχειρήσεις ήταν εκεί τα παιδιά», ενώ ερωτηθείς για το πού βρίσκονται απάντησε πως «η μητέρα τους είχε ανειλημμένη υποχρέωση προς συγγενικό της πρόσωπο και πήρε τα παιδιά μαζί».

Για τις συνθήκες διαβίωσης είπε πως στον χώρο υπάρχει ρεύμα, αφού «ο πατέρας είχε τοποθετήσει φωτοβολταϊκά και λειτουργούσαν όλες οι συσκευές» και καταλόγισε υποκρισία στην κοινωνία, διερωτώμενος «γιατί τέσσερα χρόνια που όλοι ήξεραν ότι ζούσε εκεί κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για τα παιδιά».

Ερωτηθείς για τα όπλα που βρέθηκαν στον χώρο, είπε πως «τα όπλα τα είχε για την προστασία του, όχι για άλλο λόγο. Τα είχε παράνομα, όπως όλοι οι Κρητικοί».

Τέλος, για το πώς διαβιούσε η οικογένεια σημείωσε ότι «ο πατέρας είναι υπάλληλος σε δήμο και πληρώνεται κανονικά, επίσης παράγει την τροφή του μόνος του. Έχει ελιές, γάλα, ζώα».

Πηγή: Newsbeast.gr

 




«Δεν μπορώ να αντέξω όσα έμαθα» | Συγκλονίζει το σημείωμα αυτοκτονίας του πατέρα της ανήλικης στο Ρέθυμνο

Μια κόλαση βίωνε η 15χρονη, η οποία είχε φέρεται να είχε πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης στην περιοχή του Μυλοποτάμου στο Ρέθυμνο. Η σεξουαλική κακοποίηση του κοριτσιού φέρεται να συνέβαινε κατ’ εξακολούθηση τα τελευταία τρία χρόνια, από τότε που ήταν δηλαδή 12 ετών.

Συνολικά κατηγορούνται δώδεκα άτομα που οι ηλικίες τους είναι από 17 – 38 ετών από την ευρύτερη περιοχή του Μυλοποτάμου. Η κατηγορία αφορά τη σεξουαλική εκμετάλλευση της ανήλικης από την ηλικία των 12 ετών και δύο άτομα κατηγορούνται και για τον βιασμό της. Από τα 12 αυτά άτομα, αρκετοί είναι Έλληνες κι άλλοι αλλοδαποί.

Επιπλέον, ιδιαίτερο στοιχείο είναι ότι προ 5 ημερών βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητό του ο πατέρας της ανήλικης κι εξετάζεται από τις Αρχές το σενάριο της αυτοχειρίας.

«Δεν μπορώ να αντέξω όσα έμαθα»

Ο πατέρας φέρεται να γνώριζε για την έρευνα, καθώς στις 22 Ιανουαρίου είχε γίνει έρευνα στο σπίτι που διέμενε μαζί με την κόρη του. Οι αστυνομικοί δεν ξέρουν αν η αυτοχειρία έχει σχέση με την υπόθεση αυτήν ή όχι.

Σύμφωνα με πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού Mega, ο 50χρονος πατέρας είχε αφήσει πίσω του σημείωμα αυτοκτονίας.

«Το σημείωμα έλεγε ότι “έμαθα αυτά τα γεγονότα για την κόρη μου και δεν μπορώ να τα αντέξω. Ευχαριστώ την αστυνομία για ό,τι έκανε. Σας παρακαλώ μην πάρετε το παιδί από τη μάνα του, δεν μπορώ να τα διαχειριστώ όλα αυτά και λόγω της κατάθλιψής μου προβαίνω στο γεγονός που έγινε”», ανέφερε στενός συγγενής της οικογένειας.

πηγή: Newsbeast.gr




Στον ανακριτή ο 16χρονος που μαχαίρωσε τον πατέρα του στα Καλύβια | Πώς έγινε η οικογενειακή τραγωδία

Σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Ανακριτή Ανηλίκων για να απολογηθεί, ο 16χρονος που την περασμένη Πέμπτη (22/12) μαχαίρωσε θανάσιμα τον πατέρα του στα Καλύβια Αττικής. Ο 16χρονος κατηγορείται για ανθρωποκτονία από πρόθεση, οπλοφορία και οπλοχρησία.

Στους ισχυρισμούς του είναι ότι είχε υποστεί κακοποιητική συμπεριφορά από το θύμα, ο ίδιος, η μητέρα του και ο μεγαλύτερος αδελφός του.

Πώς έγινε η οικογενειακή τραγωδία στα Καλύβια

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο ανήλικος επιτέθηκε με δύο μαχαίρια στον πατέρα του την ώρα που έμπαινε στο σπίτι και του κατάφερε πολλά τραύματα σε κοιλιά, θώρακα και πλάτη. Ο 71χρονος προσπάθησε να τρέξει από τις σκάλες κι έπεσε αιμόφυρτος στην αυλή.

Λίγο μετά τις 22:00, ο 16χρονος τηλεφώνησε στη μητέρα του και της είπε ότι μετά από καβγά σκότωσε με μαχαίρι τον 71χρονο πατέρα του. Όταν έφτασαν οι αστυνομικοί, βρήκαν μέσα στα αίματα τον άνδρα και πέρασαν χειροπέδες στον ανήλικο δράστη.

Εκτός από το γεγονός ότι ενήργησε «εν βρασμώ», ο ανήλικος φέρεται να είπε ότι δεν άντεξε, υποστηρίζοντας τόσο ο ίδιος όσο και η μητέρα του και ο μεγαλύτερος αδερφός του ότι είχαν υποστεί κακοποιητική συμπεριφορά επί σειρά ετών από το θύμα.




«Προσπαθούσα να κρατήσω τον πατέρα μου στη ζωή» συγκλονίζει ο γιος του άντρα που πέθανε στην Ελευθερούπολη

Όλα έγιναν λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι της Τετάρτης 29 Νοεμβρίου στο κέντρο της Ελευθερούπολης στην Καβάλα, σε ακόμη ένα περιστατικό όπου χρειάστηκε κάποιο ασθενοφόρο. Ο 61χρονος άνδρας βρισκόταν στην καφετέρια που δούλευε ο 18χρονος γιος του.

Ξαφνικά αισθάνθηκε αδιαθεσία και το παιδί του προσπάθησε από την πρώτη στιγμή να του προσφέρει τις πρώτες βοήθειες. Περίοικοι τηλεφώνησαν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής για να καλέσουν ασθενοφόρο, όμως το μοναδικό που υπάρχει εξυπηρετούσε άλλο περιστατικό.

Στη συνέχεια κλήθηκε ασθενοφόρο από το ΕΚΑΒ της Καβάλας, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, έφτασε στο σημείο περίπου δέκα λεπτά μετά την κλήση, όμως, ήταν πλέον αργά.

Ο 18χρονος γιος του άτυχου 61χρονου περιγράφει όσα έγιναν στο newsit.gr και συγκλονίζει:

«Δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο τη στιγμή που έπρεπε και ο πατέρας μου έφυγε από τη ζωή. Δεν ξέρω αν είχε προβλήματα υγείας ο πατέρας μου. Έβλεπα ότι ήταν κουρασμένος, όμως, προσπαθούσε να βρει ραντεβού για εξετάσεις στο νοσοκομείο.

Έβλεπα ότι δεν ήταν δυναμικός, ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά δεν μου έλεγε κάτι. Δεν ήθελε να με στενοχωρεί. Εγώ εκείνη τη μέρα δούλευα στην καφετέρια. Είχα σχολάσει και περίμενα να φύγω, λέει και συνεχίζει τη συγκλονιστική περιγραφή:

«Ο πατέρας μου ήταν εκεί, μού έκανε παρέα και μιλούσε με έναν φίλο του. Ξαφνικά, στα καλά καθούμενα, έβηξε δύο φορές και έπεσε κάτω. Εγώ έτρεξα αμέσως να τον βοηθήσω. Είδα ότι γύρισε η γλώσσα του και επειδή γνώριζα τι έπρεπε να κάνω, του έβγαλα τη γλώσσα για να τον βοηθήσω. Του έκανα ΚΑΡΠΑ, κάποιοι έφεραν απινιδωτή, όμως δεν ήξεραν πώς λειτουργεί… Του έδινα εγώ οξυγόνο, ήρθε και μία γιατρός να βοηθήσει. Του μιλούσα ταυτόχρονα. Του έλεγα κάνε υπομονή, κάνε κουράγιο»!

Προσπαθούσα για μισή ώρα με κάθε τρόπο να τον κρατήσω στη ζωή!

Ήμουν εγώ, ο πατέρας μου και ο Χάρος από την άλλη μεριά που προσπαθούσε να τον τραβήξει μαζί του…

Πήραν τηλέφωνο στο δικό μας Κέντρο Υγείας και κάλεσαν ασθενοφόρο, όμως δεν υπήρχε διαθέσιμο γιατί ήταν σε άλλο περιστατικό. Έχουμε μόνο ένα ασθενοφόρο σε όλο τον δήμο μας. Πού να πρωτοπάει και αυτό;

Αναγκαστικά έπρεπε να έρθει ασθενοφόρο από την Καβάλα. Όμως, όταν ήρθε ήταν ήδη αργά. Ο πατέρας μου πρέπει να είχε ήδη πεθάνει. Εγώ ό,τι μπόρεσα έκανα για να τον κρατήσω στη ζωή, όμως δεν τα κατάφερα», καταλήγει ο 18χρονος που είδε τον πατέρα του να φεύγει από τη ζωή.

newsit.gr – Άγγελος Λαμπίδης




Κιβωτός του Κόσμου: Η μια ανατροπή διαδέχεται την άλλη με την επιστολή στον πατέρα Αντώνιο

Κιβωτός του Κόσμου: Δεν έχουν τέλος οι ανατροπές στην υπόθεση των καταγγελιών σε βάρος του πατέρα Αντωνίου για κατάχρηση σε ασέλγεια ενός νυν και ενός πρώην φιλοξενούμενου σε δομές της «Κιβωτού του Κόσμου».

Μερικές ημέρες μετά την πρόταση του εισαγγελέα για παραπομπή σε δίκη του πατέρα Αντωνίου, ο ένας εκ των δύο καταγγελλόντων 16 ετών, με επιστολή του, η οποία κατατέθηκε στο δικαστικό συμβούλιο και βιντεοληπτικό υλικό, φέρεται να παίρνει πίσω τις καταγγελίες του.

Δημοσίευμα του TheNewspaper.gr το πρωί της Τρίτης ανέφερε ότι το ένα από τα δύο παιδιά που καταγγέλλουν τον πατέρα Αντώνιο παίρνει πίσω τις κατηγορίες, λέγοντας ότι είναι αθώος και δεν τον άγγιξε ποτέ.

Το TheNewspaper.gr επικοινώνησε με τη μητέρα του 15χρονου (σήμερα του 16χρονου) προκειμένου να επιβεβαιώσει εάν όντως ισχύει ότι ανασκεύασαν τους ισχυρισμούς τους. Ωστόσο, η μητέρα διέψευσε το έγγραφο, που περιλαμβάνει το συμπληρωματικό υπόμνημα που κατέθεσε ο Πάτερ Αντώνιος, λέγοντας ότι ούτε η ίδια, ούτε το παιδί της ανασκεύασαν τίποτα και έκανε λόγο για πλαστογραφία.

Μάλιστα, ο δικηγόρος της οικογένειας δρομολογεί ήδη μηνύσεις.

Αυτό είναι το επικυρωμένο από ΚΕΠ της Λάρισας έγγραφο που αποδίδεται στη μητέρα του 15χρονου και φέρεται επικαλείται ο Πάτερ Αντώνιος προσκομίζοντας το στην ανακρίτρια.




Ο Μητροπολίτης και ο Δήμαρχος Καβάλας στη χειροτονία του πατέρα Παύλου Κίτσου

Στον Μητροπολιτικό Ναό των Αθηνών χειροτονείται το πρωί της Πέμπτς 8 Νοεμβρίου, σε επίσκοπο Θεσπιών ο πατέρας Απόστολος Κίτσος. Μετά την εξέλιξη αυτή αποχωρεί από την Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως Θάσου καθώς πλέον θα υπηρετήσει στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών. 

Τη θεία λειτουργία και τη χειροτονία θα παρακολουθήσουν πολλούς Καβαλιώτες. Με δύο ή τρία λεωφορεία που αναχωρούν το απόγευμα (8 μ.μ.) από το Δημοτικό Κήπο, ταξιδεύουν στην Αθήνα για να παρουσιαστούν στη θεία λειτουργία. 

Εκεί θα είναι επίσης αρκετοί ιερείς της Ιεράς Μητρόπολης, ο Μητροπολίτης Στέφανος και ο Δήμαρχος Καβάλας κ. Θόδωρος Μουριάδης




Μ. Παπαδόπουλος: «Συγχαίρω από καρδιάς τον πατέρα Παύλο και τον πατέρα Απόστολο Καβαλιώτη για την εκλογή τους ως Επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος»

Με πολύ μεγάλη χαρά και συγκίνηση πληροφορήθηκα την εκλογή δύο άξιων κληρικών – ιερωμένων της περιοχής της Καβάλας σε Επισκοπές θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδας

Του αγαπημένου μου σεβαστού Ιεροκήρυκα της Ιεράς μας Μητροπόλεως Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, Αρχιμανδρίτη Παύλου Κίτσου, σε Επίσκοπο Θεσπιών, καθώς και του Διευθυντή του Γραφείου της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση Αρχιμανδρίτη Απόστολο Καβαλιώτη, σε Επίσκοπο Τανάγρας.

Εύχομαι, με τη φώτιση του Αγίου Πνεύματος, να διακονίσουν την Εκκλησία της Ελλάδος προς όφελος των πιστών της και προς Δόξα Θεού, και να τιμήσουν με το έργο τους τον τόπο καταγωγής τους, καθώς και τους πιστούς της που τόσο τους αγάπησαν.

 

 

 

 




Εξαφάνιση 18χρονης στις Σέρρες: Η Πετρούλα τηλεφώνησε στον πατέρα της

Αίσιο τέλος φαίνεται πως έχει το θρίλερ με την εξαφάνιση της 18χρονης στις Σέρρες

Όπως λέει ο πατέρας της κοπέλας στο newsit.gr, η κόρη του, του τηλεφώνησε και του αποκάλυψε πως βρίσκεται στα Μέγαρα Αττικής…

Η 18χρονη επικοινώνησε με τους γονείς της, στις Σέρρες και ο συναγερμός για την εξαφάνιση της κοπέλας έληξε. Όπως τόνισε ο πατέρας της, στο newsit.gr, η κόρη του βρίσκεται στα Μέγαρα Αττικής. Του είπε πως είναι καλά, του έδωσε τη διεύθυνση που μένει και έδωσαν ραντεβού για να συναντηθούν κατά τη διάρκεια της Κυριακής 3 Σεπτεμβρίου. Οι γονείς της 18χρονης που επί 5 μέρες καρδιοχτυπούσαν για το παιδί τους, ετοιμάζονται για το ταξίδι στην Αθήνα.

Λίγο πριν τις 21:00 ο πατέρας της 18χρονης ανέφερε στο newsit.gr: «Με κάλεσε πριν απο λίγη ώρα το κορίτσι μου και με γέμισε χαρά. Μου είπε ότι είναι καλά και να μην ανησυχούμε. Λέει πως είναι στα Μέγαρα Αττικής, μου έδωσε στοιχεία και διεύθυνση και θα πάμε με τη μητέρα της να την βρούμε αύριο. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν και ενδιαφέρθηκαν για το κορίτσι μου. Θα πάμε να τη δούμε και όλα θα πάνε καλά».

Είχε προηγηθεί ένα ασύλληπτον θρίλερ με μια σειρά από εικόνες να προβληματίζουν και μαρτυρίες να αξιολογούνται με προσοχή. Τελικά η 18χρονη δεν ήταν στη Θεσσαλονίκη, όπως ανέφερε μια γυναίκα στην αστυνομία. Ταξίδεψε στην Αττική και όπως είπε βρέθηκε στα Μέγαρα.

Το χρονικό της εξαφάνισης

Η νεαρή που μένει μόνιμα με την οικογένειά της στην Γερμανία είχε έρθει στον τόπο καταγωγή της το καλοκαίρι για να δώσει πανελλήνιες. Το μεσημέρι της Τρίτης 29 Αυγούστου, είπε στη μητέρα της πως θα βγει για λίγο στην αυλή να μιλήσει στο τηλέφωνο, όμως δεν επέστρεψε.

Oι γονείς της άρχισαν να την αναζητούν σε όλο το χωριό. Ζήτησαν από τους συγχωριανούς να τους βοηθήσουν, όμως οι ώρες περνούσαν και δεν έβρισκαν κανένα ίχνος από την κόρη τους. Κάμερες ασφαλείας στην περιοχή, εντόπισαν την ώρα της εξαφάνισης κοντά στο σπίτι μία κοπέλα με την περιγραφή που έδωσε η μητέρα να επιβιβάζεται σε ένα ταξί.

Σε βίντεο ντοκουμέντο φαίνεται ένα λευκό ταξί να περνάει από την πλατεία του χωριού στις Σέρρες, όπου βρισκόταν τις τελευταίες ημέρες με την οικογένειά της η 18χρονη. Ο ταξιτζής είπε πως δεν κατάλαβε εάν ήταν η 18χρονη η κοπέλα που επιβιβάστηκε. Ωστόσο, ανέφερε πως ο τελικός προορισμός ήταν τα ΚΤΕΛ της Μακεδονίας.

Όπως είπε ο ταξιτζής, τα άτομα που επιβιβάστηκαν ήταν δύο, ένας άνδρας και ένα ακόμη άτρομο, το οποίο όπως είπε δεν κατάλαβε εάν ήταν γυναίκα ή άνδρας, καθώς φορούσε κουκούλα.

newsit.gr