Δυναμική παρουσία του ΝΟΘΑΚ στο Kavala Trail Run 2025

Ο ΝΟΘΑΚ συνεχίζει να επεκτείνει τη δράση του, αυτή τη φορά στον χώρο των ορεινών δρομικών αγώνων!

Το νεοσύστατο αγωνιστικό τμήμα τριάθλου του συλλόγου έκανε εντυπωσιακή εμφάνιση στο Kavala Trail Run 2025, που διεξήχθη την Κυριακή 9 Μαρτίου στο περιαστικό δάσος της Καβάλας.

Εντυπωσιακές επιδόσεις στα 13χλμ!

Με τέσσερις αθλητές και τον προπονητή τους, η ομάδα του ΝΟΘΑΚ έδωσε τον καλύτερό της εαυτό στη διαδρομή των 13χλμ, ανάμεσα σε 160 συμμετέχοντες, σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα:

  • Αντέσχος Κωνσταντίνος4η θέση, δείχνοντας δυναμική παρουσία στη γενική κατάταξη.
  • Ιωακείμ Καρυάτης5ος εκτός συναγωνισμού, αποδεικνύοντας τη σταθερή του αξία.
    Νέζας Θεμιστοκλής (Προπονητής)12η θέση, συνδυάζοντας εμπειρία και αγωνιστικότητα.
    Κωνσταντάρα Παναγιώτα96η θέση, ολοκληρώνοντας με επιτυχία τον απαιτητικό αγώνα.

Ο 11χρονος Νέζας Στράτος κλέβει την παράσταση στα 5,5χλμ!

Το μέλλον του συλλόγου προδιαγράφεται λαμπρό, με τον μόλις 11 ετών Νέζα Στράτο να εντυπωσιάζει! Αγωνιζόμενος στα 5,5χλμ, κατάφερε να κατακτήσει την 4η θέση ανάμεσα σε 135 αθλητές, συναγωνιζόμενος κυρίως μεγαλύτερους αθλητές άνω των 16 ετών!

Ένα τμήμα με προοπτικές και μέλλον!

Η εξαιρετική εμφάνιση των αθλητών του τμήματος τριάθλου του ΝΟΘΑΚ επιβεβαιώνει τη δυναμική του συλλόγου σε νέα αθλητικά μονοπάτια. Με αφοσίωση, ομαδικό πνεύμα και σωστή καθοδήγηση, το μέλλον προμηνύεται γεμάτο επιτυχίες!

Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές και τον προπονητή τους! Ανυπομονούμε για τις επόμενες διακρίσεις




Χαλκερό Καβάλας | Σοβαροί κίνδυνοι από την παρουσία αγριων αλόγων

Τα άγρια άλογα που περιφέρονται στην περιοχή του Χαλκερού εδώ και καιρό αποτελούν μόνιμη πηγή ανησυχίας για τους κατοίκους και τους οδηγούς που κινούνται στους γύρω δρόμους.

Την περασμένη Πέμπτη, αρκετά από αυτά βρέθηκαν στην παλιά εθνική οδό Καβάλας-Ξάνθης, προκαλώντας αναστάτωση και αυξάνοντας τον κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων. Οι οδηγοί αναγκάστηκαν να επιβραδύνουν απότομα για να αποφύγουν πιθανή σύγκρουση, γεγονός που προκάλεσε κυκλοφοριακή συμφόρηση και έντονες αντιδράσεις.

Οι κάτοικοι του Χαλκερού, ωστόσο, δεν εκπλήσσονται.

Εδώ και χρόνια ζουν με αυτή την κατάσταση και γνωρίζουν καλά ότι τα άλογα αυτά κινούνται ανεξέλεγκτα, χωρίς να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για τη διαχείρισή τους. Τα περιγράφουν ως άγρια, ελεύθερα και χωρίς ιδιοκτήτη, ενώ πολλοί ανησυχούν για την ασφάλεια των παιδιών τους και την προστασία των περιουσιών τους. Τα ζώα συχνά εισέρχονται σε καλλιεργήσιμες εκτάσεις, προκαλώντας ζημιές, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν βρεθεί μέσα σε αυλές σπιτιών ή ακόμα και κοντά σε κοινόχρηστους χώρους.

Η ανεξέλεγκτη κυκλοφορία τους στους δρόμους αποτελεί τον μεγαλύτερο κίνδυνο, καθώς οι οδηγοί βρίσκονται αντιμέτωποι με την ξαφνική εμφάνιση μεγάλων ζώων, ειδικά τη νύχτα ή σε σημεία με περιορισμένη ορατότητα. Οι συγκρούσεις με άλογα μπορούν να αποβούν καταστροφικές, τόσο για τους επιβάτες των οχημάτων όσο και για τα ίδια τα ζώα. Το ζήτημα έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες, με πολλούς να απαιτούν τη λήψη άμεσων μέτρων προτού συμβεί κάποιο σοβαρό δυστύχημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει βρεθεί ιδιώτης που ενδιαφέρεται να περισυλλέξει τα άλογα και να τα μεταφέρει σε εγκατάστασή του στα ορεινά του Νομού Δράμας. Η διαδικασία εξετάζεται και αναμένεται να προχωρήσει μέσα στις επόμενες ημέρες, αρκεί να διευθετηθούν τα γραφειοκρατικά ζητήματα που σχετίζονται με την απομάκρυνση και τη μεταφορά τους.

Παρά τις εξελίξεις, πολλοί κάτοικοι εκφράζουν τον φόβο ότι το πρόβλημα δεν θα λυθεί οριστικά, καθώς στο παρελθόν έχουν γίνει αντίστοιχες προσπάθειες χωρίς μόνιμο αποτέλεσμα. Οι οδηγοί, από την πλευρά τους, ζητούν την άμεση τοποθέτηση προειδοποιητικών πινακίδων και άλλων μέτρων ασφαλείας, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων. Το θέμα παραμένει ανοιχτό και η ανησυχία των κατοίκων εντείνεται, καθώς τα άλογα συνεχίζουν να περιφέρονται ανεξέλεγκτα στην περιοχή.




Δυναμική παρουσία της Θάσου στη Σερβία – Θετικά Μηνύματα από τη σερβική αγορά

Ο Δήμος Θάσου συνέχισε δυναμικά την πορεία του στην ανάδειξη του νησιού ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού και στο Βελιγράδι. Στο πλαίσιο αυτό, συμμετείχε ενεργά στην έκθεση τουρισμού Sajam Turizma 2025 στο Βελιγράδι στο πλευρό της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης το διάστημα 20 έως 23 Φεβρουαρίου 2025.

Ωστόσο, το πραγματικό αποκορύφωμα της παρουσίας της Θάσου στη Σερβία ήταν η εξαιρετικά επιτυχημένη εκδήλωση παρουσίασης του νησιού, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025 στην Πρεσβευτική Κατοικία, παρουσία διακεκριμένων προσκεκλημένων.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν τουλάχιστον 30 επαγγελματίες του τουρισμού και εκπρόσωποι των ΜΜΕ. Το έντονο ενδιαφέρον και η θερμή ανταπόκριση των συμμετεχόντων αποτελούν σαφή ένδειξη της στρατηγικής σημασίας της σερβικής αγοράς για το νησί.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη της πρέσβειρας Μαρίας Λεβαντή και του Γενικού Προϊστάμενου του ΕΟΤ στο Βελιγράδι, κ. Γεώργιου Κακούτη.

Ο Δήμος Θάσου παραμένει προσηλωμένος στην περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας του νησιού και δεσμεύεται να συνεχίσει τη δυναμική του πορεία στις διεθνείς αγορές.




Δυναμική Παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου στη Σερβία

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θάσου δίνει το παρών δυναμικά στη Σερβία, εκπροσωπώντας το νησί μας σε δύο σημεία της έκθεσης: στο περίπτερο της ΠΑΜΘ και στο Kontiki Travel, προβάλλοντας τη Θάσο ως κορυφαίο προορισμό για τους Σέρβους ταξιδιώτες, παρά την απουσία του ΕΟΤ.

Το ενδιαφέρον των Σέρβων για τη Θάσο παραμένει άσβεστο και αμείωτο, επιβεβαιώνοντας τη σημασία αυτής της αγοράς για τον τουρισμό μας. Με τη νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Βελιγράδι, η πρόσβαση στο νησί μας γίνεται ακόμα πιο εύκολη, ενισχύοντας τη δυναμική της τουριστικής ροής από τη Σερβία.

Στην έκθεση παρίστανται η Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου, Λαμπρινή Φωκά, καθώς και ο Αναστάσιος Μπιλιάς, εκπροσωπώντας το Επιμελητήριο Καβάλας, το οποίο είναι μέλος του Οργανισμού.

Με σταθερά βήματα, ενισχύουμε τη θέση της Θάσου στη σερβική αγορά, διατηρούμε ισχυρούς δεσμούς με τους ταξιδιώτες και αναδεικνύουμε το νησί μας ως προορισμό πρώτης επιλογής!




Εντυπωσιακή παρουσία του ΝΟΘΑΚ στο Χειμερινό Πρωτάθλημα Β. Ελλάδας

Άκρως επιτυχημένη η εμφάνιση του ομίλου στο χειμερινό πρωτάθλημα Β. Ελλάδος που διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη 14-16/2/25. Mε πολλές ατομικές και ομαδικές διακρίσεις έκλεισε σήμερα το απόγευμα το αγωνιστικό τριήμερο: 6 χρυσά, 2 αργυρά και 3 χάλκινα μετάλλια ήταν ο συνολικός απολογισμός για το αγωνιστικό τμήμα του ΝΟΘΑΚ. Συγκεκριμένα:

3η θέση στην γενική κατάταξη στη μεικτή κατηγορία κορασίδων 15-16

6η θέση στην γενική κατάταξη στη μεικτή κατηγορία παίδων 15-16

6η θέση στην γενική κατάταξη στην κατηγορία κορασίδων – παίδων 15-16

8η θέση στην γενική κατάταξη στην κατηγορία γυναικών – νεανίδων mixed junior

15η θέση στην γενική κατάταξη μεταξύ 33 συλλόγων.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – 200m ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

ΠΕΡΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 1η θέση με χρόνο 2:32:82’’

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 200m ΠΡΟΣΘΙΟ

ΣΚΑΡΗ ΖΩΗ 1η θέση με χρόνο 2:35:85’’

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 50m ΥΠΤΙΟ

ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 1η θέση με χρόνο 00:30:27”

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 100m ΥΠΤΙΟ

ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 1η θέση με χρόνο 1:05:69’’

ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – 100m ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

ΠΕΡΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 2η θέση με χρόνο 1:06:54’’

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 200m ΥΠΤΙΟ

ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2η θέση με χρόνο 2:23:45’’

ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – 800m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ 3η θέση με χρόνο 10:34:67’’

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 200m ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ 3η θέση με χρόνο 2:37:81’’

MIXED 15-16 – 4 x 100m ΜΙΚΤΗ ΟΜΑΔΙΚΗ

1η θέση 4:17:45’’

ΣΚΑΡΗ ΖΩΗ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 4 x 100m ΜΙΚΤΗ ΟΜΑΔΙΚΗ

1η θέση 4:42:27’’

ΚΟΚΚΙΝΑΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

ΣΚΑΡΗ ΖΩΗ

ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ

ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

MIXED 15-16 4x100m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

3η θέση 3:56:91

ΚΟΚΚΙΝΑΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 50m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΚΟΚΚΙΝΑΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ 8η θέση

ΣΙΚΑΔΑ ΜΑΡΙΑ 22η θέση

ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ 72η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 100m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΚΟΚΚΙΝΑΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ 9η θέση

ΣΙΚΑΔΑ ΜΑΡΙΑ 15η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 200m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΣΙΚΑΔΑ ΜΑΡΙΑ 16η θέση

ΚΟΚΚΙΝΑΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ 18η Θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 400m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΑΛΛΑ ΤΕΙΣΙΝΤΑ 10η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 800m EΛΕΥΘΕΡΟ

ΑΛΛΑ ΤΕΙΣΙΝΤΑ 6η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 50m ΥΠΤΙΟ

17η θέση ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 100m ΥΠΤΙΟ

ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ 16η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 200m ΥΠΤΙΟ

ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ 19η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 50m ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ 13η θέση

ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ 8η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 50m ΠΡΟΣΘΙΟ

ΖΑΧΑΡΙΟΥ ΔΑΦΝΗ 12η θέση

ΣΚΑΡΗ ΖΩΗ 8η θέση

ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ 32η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 100m ΠΡΟΣΘΙΟ

ΣΚΑΡΗ ΖΩΗ 4η θεση

ΖΑΧΑΡΙΟΥ ΔΑΦΝΗ 13η θεση

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ 22η θεση

ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ 30η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 200m ΠΡΟΣΘΙΟ

ΖΑΧΑΡΙΟΥ ΔΑΦΝΗ 13η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 1500m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΑΛΛΑ ΤΕΙΣΙΝΤΑ 6η θέση

ΠΑΙΔΩΝ – 50m EΛΕΥΘΕΡΟ

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 9η θέση

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 6η θέση

ΒΡΥΖΑΣ ΔΗΜΟΣ 44η θέση

ΦΟΥΝΤΟΥΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 57η θεση

ΠΑΙΔΩΝ – 100m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 6η θέση

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 7η θέση

ΒΡΥΖΑΣ ΔΗΜΟΣ 49 Θέση

ΦΟΥΝΤΟΥΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 50η θέση

ΠΑΙΔΩΝ – 200m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 13η θέση

ΒΡΥΖΑΣ ΔΗΜΟΣ 37η θέση

ΦΟΥΝΤΟΥΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 30η θεση

ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – 400m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ 7η θέση

ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – 50m ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

ΠΕΡΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 4η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 100m ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ 4η θέση

ΠΑΙΔΩΝ – 50m ΠΡΟΣΘΙΟ

ΝΤΟΥΑΝΟΓΛΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΣ 18η θέση

ΧΑΤΖΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 34η θέση

ΠΑΙΔΩΝ – 100m ΠΡΟΣΘΙΟ

ΝΤΟΥΑΝΟΓΛΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΣ 11η θεση

ΧΑΤΖΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 29η θέση

ΠΑΙΔΩΝ – 200m ΠΡΟΣΘΙΟ

ΝΤΟΥΑΝΟΓΛΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΣ 10η θέση

ΧΑΤΖΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 22η θέση

ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – 1500m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ 5η θέση

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 4 x 100m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

4η θέση

ΚΟΚΚΙΝΑΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

ΣΙΚΑΔΑ ΜΑΡΙΑ

ΑΛΛΑ ΤΕΙΣΙΝΤΑ

ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ – 4 x 200m ΕΛΕΥΘΕΡΟ

5η θέση

ΚΟΚΚΙΝΑΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

ΣΙΚΑΔΑ ΜΑΡΙΑ

ΑΛΛΑ ΤΕΙΣΙΝΤΑ

ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΠΑΙΔΩΝ – 4 x 100m ΜΙΚΤΗ ΟΜΑΔΙΚΗ

10η θέση

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΝΤΟΥΑΝΟΓΛΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΣ

ΦΟΥΝΤΟΥΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Συνεχίστηκε η επιτυχημένη πορεία στο χειμερινό πρωτάθλημα Β. Ελλάδος και αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές και αθλήτριες που συμμετείχαν στην αποστολή, όπως και στο προπονητικό δίδυμο Νίκος Γκέκας και Ισιγόνη Βαλσαμίδου οι οποίοι αποτελούν την μεγαλύτερη εγγύηση για το μέλον του ΝΟΘΑΚ! Για ακόμη μια φορά την αποστολή συνόδευσε με μεγάλη επιτυχία ο έφορος του αγωνιστικού τμήματος Κωνσταντίνος Παυλίδης!

ΝΟΘΑΚ




Παρουσία δημάρχου Δράμας και τοπικών εκπροσώπων στη βουλή για τις στρατιωτικές μονάδες

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης παρευρέθηκαν στη Βουλή, με σκοπό τη συζήτηση του κυβερνητικού σχεδιασμού για τις στρατιωτικές μονάδες της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας.

Συναντήθηκαν με τον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, Γ. Κεφαλογιάννη, και εξέφρασαν την ανησυχία τους για την πιθανή συγχώνευση ή κατάργηση στρατοπέδων, τονίζοντας τη στρατηγική, κοινωνική και οικονομική σημασία της διατήρησής τους για την περιοχή. Ζήτησαν ανοιχτό διάλογο για τη διασφάλιση τοπικής ανάπτυξης και ενότητας.




Παρουσία του εκπροσώπου τύπου πολιτική εκδήλωση του ΠΑ.ΣΟ.Κ.- Κιν.Αλ. Καβάλας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πολιτική εκδήλωση της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑ.ΣΟ.Κ./Κιν.Αλ. Καβάλας την Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2025, στο Ξενοδοχείο “GALAXY” στην Καβάλα.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την κεντρική ομιλία του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑ.ΣΟ.Κ./Κιν.Αλ., κ. Κώστα Τσουκαλά, ο οποίος ανέλυσε τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις και παρουσίασε τις βασικές θέσεις και προτάσεις της παράταξης. Η ομιλία του κ. Τσουκαλά ήταν γεμάτη από μηνύματα ενότητας και προοπτικής, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.

Στη συνέχεια, ακολούθησε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας, μέσα σε ένα ζεστό και συλλογικό κλίμα. Τα μέλη και οι φίλοι της παράταξης αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά, ενισχύοντας τους δεσμούς της κοινότητας.




Δυναμική Παρουσία του ENACHANNEL στην Εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»

Tο ENACHANNEL έδωσε δυναμικά το «παρών» στα γυρίσματα της εκπομπής «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», αναδεικνύοντας σημαντικά ζητήματα που απασχολούν την πόλη της Καβάλας και την ευρύτερη περιοχή.

Μέσα από τη συμμετοχή του, το τοπικό κανάλι κατάφερε να φέρει στο προσκήνιο θέματα που συνδυάζουν την ιστορική κληρονομιά, την πολιτιστική ταυτότητα και τις προκλήσεις του παρόντος.

Η δημοσιογράφος Χριστίνα Νεφραΐμ, σε μια ουσιαστική παρέμβαση, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα προβλήματα της Πλατείας Καπνεργάτη, ενός εμβληματικού σημείου για την πόλη. Η κατάσταση της πλατείας, που αποτελεί κεντρικό σημείο της καθημερινότητας των κατοίκων, επισημάνθηκε ως θέμα προτεραιότητας, με την ανάγκη για παρεμβάσεις και αναβάθμιση να είναι εμφανής.

Παράλληλα, η δημοσιογράφος Χριστίνα Νεφραΐμ ανέδειξε τη σημασία της αξιοποίησης των Καπναποθηκών της Καβάλας, ενός ιστορικού θησαυρού που συνδέεται άμεσα με το παρελθόν της πόλης ως εμπορικό και βιομηχανικό κέντρο.

Η παρουσία του ENACHANNEL στα γυρίσματα της εκπομπής έδειξε για άλλη μια φορά τη δύναμη και την επιρροή των τοπικών μέσων στη διαμόρφωση του δημόσιου διαλόγου, αναδεικνύοντας τα προβλήματα αλλά και τις δυνατότητες της Καβάλας.

 




Παρουσία Σάββα Μιχαηλίδη στο προσυνέδριο της ΚΕΔΕ

Στο προσυνέδριο της ΚΕΔΕ στη Θεσσαλονίκη, ο Σάββας Μιχαηλίδης, δήμαρχος Νέστου, συζήτησε τις οικονομικές ανησυχίες των δήμων, τονίζοντας τη δυσμενή οικονομική τους κατάσταση.

Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Λάζαρος Κυρίζογλου, ανέφερε πως οι δήμοι χρειάζονται επιπλέον χρηματοδότηση ύψους 450 εκατ. ευρώ για το 2024.

Επισημάνθηκε η ανάγκη για αυξήσεις στους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους και τονίσθηκε η προσδοκία για ενίσχυση της αυτοδιοίκησης μέσω του νέου νομοσχεδίου.

 




Στην Αλεξανδρούπολη το 15ο πανελλήνιο συνέδριο δικηγορικών συλλόγων παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης

Η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος αποφάσισε την διοργάνωση του 15ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Δικηγορικών Συλλόγων στις 3,4,5 και 6 Οκτωβρίου 2024 στην Αλεξανδρούπολη για τα μείζονα ζητήματα που αφορούν τη Δικαιοσύνη και τη Δικηγορία και ιδίως τον εκσυγχρονισμό του Κώδικα Δικηγόρων.

Οι εργασίες του συνεδρίου με τίτλο «Από την Δικηγορία που ζούμε στην Δικηγορία που αξίζουμε» θα λάβουν χώρα στο συνεδριακό κέντρο του ξενοδοχείου Grecotel Astir Egnatia με σύνεδρους τους Προέδρους και τα Μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων όλων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας.




Δυναμική παρουσία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην 88η ΔΕΘ | Καινοτομία, εξωστρέφεια και πράσινη ανάπτυξη

Με μια επιτυχημένη και ολοκληρωμένη παρουσία, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ) έκλεισε τη φετινή του συμμετοχή στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Η φετινή έκθεση, που επικεντρώθηκε στις τεχνολογικές εξελίξεις, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, έδωσε στο ΔΠΘ την ευκαιρία να αναδείξει την πρωτοποριακή του έρευνα, τα εκπαιδευτικά του προγράμματα και τη διασύνδεσή του με την κοινωνία.

Στο πλαίσιο του καινοτόμου προγράμματος DUTH to the People, το πανεπιστήμιο διοργάνωσε μια εκδήλωση στο περίπτερό του, όπου μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας παρουσίασαν βραβευμένες προτάσεις για την ανασυγκρότηση του Έβρου μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του καλοκαιριού. Στην εκδήλωση παρέστη ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, ο οποίος εξήρε το έργο του ΔΠΘ, χαρακτηρίζοντας το Πανεπιστήμιο και τον Πρύτανη, Καθηγητή Φώτιο Μάρη, πολύτιμους συνεργάτες στην προσπάθεια αυτή.

Το Ερευνητικό Εργαστήριο AETMA Lab του Τμήματος Πληροφορικής, με τις πολλές του διακρίσεις, εντυπωσίασε τους επισκέπτες. Ιδιαίτερα οι μικροί επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν γυαλιά εικονικής πραγματικότητας σε διαδραστικά παιχνίδια, κερδίζοντας το ενδιαφέρον όλων.

Επιπλέον, οι φοιτητικές ομάδες του ΔΠΘ προσέφεραν δυναμική παρουσία στην έκθεση, κλέβοντας τις εντυπώσεις με τα καινοτόμα τους έργα. Η ομάδα DRT παρουσίασε το πρώτο μονοθέσιο ηλεκτροκίνητο όχημα ARETE, το οποίο φέτος το καλοκαίρι πέτυχε σημαντικό ορόσημο, περνώντας με επιτυχία όλους τους τεχνικούς ελέγχους και εκπροσωπώντας την Ελλάδα σε διεθνή διαγωνισμό. Παράλληλα, η ομάδα DMA εργάζεται αδιάκοπα για την τελειοποίηση του αυτόνομου πυροσβεστικού drone, το οποίο μπορεί να εντοπίζει εστίες φωτιάς και να ενημερώνει άμεσα για την τοποθεσία τους.

Η Θερμοκοιτίδα Επιχειρήσεων του ΔΠΘ, Thinc, που στηρίζει την προετοιμασία και είσοδο επιχειρηματικών ομάδων στην αγορά, παρείχε πολύτιμες πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους, ενώ το έργο #DigiAgriFood, το οποίο προάγει τον ψηφιακό και πράσινο μετασχηματισμό της αγροδιατροφικής αλυσίδας, συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον από το κοινό.

Το αισθητικά προσεγμένο περίπτερο του ΔΠΘ επισκέφθηκαν εξέχουσες πολιτικές προσωπικότητες, όπως ο Υπουργός Παιδείας κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας κ. Κωστής Χατζηδάκης, καθώς και εκπρόσωποι από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Η φετινή συμμετοχή του ΔΠΘ στην 88η ΔΕΘ απέδειξε τη σημασία της διασύνδεσης των πανεπιστημίων με την κοινωνία, την καινοτομία και την πράσινη ανάπτυξη, ενώ το πανεπιστήμιο συνεχίζει να πρωτοπορεί και να προσφέρει στην ανάπτυξη της χώρας και της περιοχής.




Παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου τα Εγκαίνια της SEREXPO 2024

Με λαμπρότητα και την παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της SEREXPO 2024 στις Σέρρες. Η ετήσια έκθεση, που αποτελεί θεσμό για την επιχειρηματικότητα της Βόρειας Ελλάδας, συγκέντρωσε πλήθος εκθετών και επισκεπτών, προβάλλοντας τις δυνατότητες και τις προοπτικές της τοπικής και εθνικής οικονομίας.

Τάκης Θεοδωρικάκος: “Στήριξη της Τοπικής Επιχειρηματικότητας”

Κατά την ομιλία του, ο κ. Θεοδωρικάκος τόνισε τη σημασία της SEREXPO ως έναν δυναμικό πυλώνα ανάπτυξης και εξέφρασε τη στήριξή του στην ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας. Επεσήμανε ότι η κυβέρνηση είναι αρωγός στην προώθηση των επενδύσεων και της καινοτομίας, ενώ υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της περιφέρειας για τη συνολική ανάπτυξη της χώρας.

 




ΔΙ.Μ.Ε.Α. | Δυναμική παρουσία στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με ενημερωτικές δράσεις και εκπαιδευτικά παιχνίδια

Η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) έδωσε δυναμικό παρόν στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (6-15 Σεπτεμβρίου 2024), προσελκύοντας το κοινό με ενημερωτικές δράσεις και εκπαιδευτικά παιχνίδια που επικεντρώθηκαν στην καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου και την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας. Η παρουσία της ΔΙ.Μ.Ε.Α. ανέδειξε το σημαντικό έργο της υπηρεσίας, με στόχο τη στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και την προστασία των καταναλωτών.

Στο περίπτερο 7, σχεδιασμένο με γνώμονα την προβολή της αποστολής της ΔΙ.Μ.Ε.Α., οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις δράσεις που πραγματοποιούνται με σκοπό την αντιμετώπιση της παράνομης επιχειρηματικότητας και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εκπρόσωποι της ΔΙ.Μ.Ε.Α. συζήτησαν με το κοινό και παρείχαν πληροφορίες σχετικά με τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνονται για την προστασία του καταναλωτή και την ενθάρρυνση σωστών καταναλωτικών πρακτικών.

Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της παρουσίας της ΔΙ.Μ.Ε.Α. ήταν η διοργάνωση παράλληλων εκδηλώσεων που είχαν ως στόχο να ενημερώσουν αλλά και να διασκεδάσουν το κοινό. Στις 8 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία ένα επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων με θέμα την πνευματική ιδιοκτησία, το οποίο προσέλκυσε το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων. Η κεντρική εκδήλωση της ΔΙ.Μ.Ε.Α. έλαβε χώρα στις 3 Σεπτεμβρίου, παρουσία του Διοικητή της ΔΙ.Μ.Ε.Α., κ. Χαράλαμπου Μελισσινού. Εκεί, ο κ. Σπυρίδων Περιστέρης, Ph.D., Προϊστάμενος Διεύθυνσης Διαχείρισης Δεδομένων, Στατιστικής Επεξεργασίας και Εποπτείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου της ΔΙ.Μ.Ε.Α., παρουσίασε τον κομβικό ρόλο της υπηρεσίας στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα και την προστασία του καταναλωτή.

Η συμμετοχή της ΔΙ.Μ.Ε.Α. στην 88η ΔΕΘ επιβεβαίωσε την επιτυχία και την αποδοχή των δράσεών της από το κοινό, καθώς ενίσχυσε την επικοινωνία με τους πολίτες και προώθησε τις αρχές της υγιούς επιχειρηματικότητας και του υπεύθυνου καταναλωτισμού. Με τη διοργάνωση εκπαιδευτικών και διαδραστικών δραστηριοτήτων, η ΔΙ.Μ.Ε.Α. συνέβαλε ουσιαστικά στην ενημέρωση των επισκεπτών, καθιστώντας σαφές το ρόλο της στην καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου και στην προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας.

Η συμμετοχή αυτή έδειξε ότι η ΔΙ.Μ.Ε.Α. παραμένει ενεργή στην προώθηση της διαφάνειας και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας, λειτουργώντας ως ένα ουσιαστικό εργαλείο προστασίας των συμφερόντων τόσο των καταναλωτών όσο και των νόμιμων επιχειρηματιών.




Δυναμική η παρουσία της Procredit Bank στην 88η ΔΕΘ

Η ProCredit Bank είχε δυναμική παρουσία στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), με ένα εντυπωσιακό και καλαίσθητο περίπτερο που αναδείκνυε τις σύγχρονες τραπεζικές λύσεις και τις αξίες της τράπεζας.

Στο περίπτερο της ProCredit Bank, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα εξειδικευμένα χρηματοοικονομικά προϊόντα της τράπεζας, τα οποία απευθύνονται κυρίως σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ)

 




88η ΔΕΘ | Εγκαίνια του Περιπτέρου της ΚΕΕΕ με Παρουσία της Υφυπουργού Ανάπτυξης

Τα εγκαίνια του περιπτέρου της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκαν με την παρουσία της υφυπουργού Ανάπτυξης.

Η εκδήλωση αυτή υπογράμμισε τη σημασία του θεσμού της ΔΕΘ για την ενίσχυση των οικονομικών και εμπορικών δεσμών στην Ελλάδα, ενώ ανέδειξε τον ρόλο των επιμελητηρίων στην προώθηση της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης. Στο πλαίσιο των εγκαινίων, παρουσιάστηκαν δράσεις και πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την καινοτομία και την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων.

Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) συμμετέχει δυναμικά στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, εκπροσωπώντας 47 επιμελητήρια από όλη τη χώρα και 263 επιχειρήσεις. Τα επιμελητήρια αυτά καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας, συμβάλλοντας στην ανάδειξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Η ΚΕΕΕ καταλαμβάνει τα Περίπτερα 2 και 3, σε έναν χώρο συνολικής έκτασης 4.000 τετραγωνικών μέτρων, προσφέροντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν καινοτόμες επιχειρήσεις, προϊόντα και υπηρεσίες. Οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες είναι έτοιμοι να παρουσιάσουν τις δράσεις τους και να προωθήσουν την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων στην παγκόσμια αγορά, δίνοντας έμφαση στη συνέχιση της ανάπτυξης και της δικτύωσης.

 




Εγκαίνια του Περιπτέρου της Γραμματείας Γενικής Ενημέρωσης στην ΔΕΘ Παρουσία του Παύλου Μαρινάκη

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του περιπτέρου της Γραμματείας Γενικής Ενημέρωσης στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), παρουσία του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη.

Στην εκδήλωση συζητήθηκαν τα σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της δημοσιογραφίας και της ενημέρωσης στη σύγχρονη εποχή, με έμφαση στην ψηφιακή μετάβαση και τις προκλήσεις που επιφέρει η εξάπλωση της παραπληροφόρησης.

Ο κ. Μαρινάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της ποιοτικής και έγκυρης ενημέρωσης, τονίζοντας την ανάγκη στήριξης των δημοσιογράφων και των μέσων ενημέρωσης μέσα από νέα εργαλεία και υποδομές.

Επιπλέον, έγινε αναφορά στις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για τη βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου στον τομέα της ενημέρωσης και την προώθηση διαφάνειας στα ΜΜΕ.

 




Θεολογική Σχολή της Χάλκης | Επετειακές Εκδηλώσεις με Παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχου για τα 100 Χρόνια από την Ίδρυσή της Μητρόπολης Καβάλας

Την Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου, πραγματοποιήθηκαν οι επετειακές εκδηλώσεις που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου στους χώρους της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, με αφορμή τη συμπλήρωση εκατό ετών από την ίδρυσή της.

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν με την υψηλή παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, ο οποίος κήρυξε την έναρξη επιστημονικής ημερίδας αφιερωμένης στην ιστορική αυτή επέτειο.

Ο Καθηγούμενος της Σχολής, Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Αραβισσού κ. Κασσιανός, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη σχέση της Θεολογικής Σχολής με την Επαρχία Φιλίππων και τους δύο πρώτους Μητροπολίτες της, οι οποίοι ήταν απόφοιτοι της Σχολής. Στη συνέχεια, ο Παναγιώτατος Πατριάρχης αναφέρθηκε στην ίδρυση και την ιστορία της Μητροπόλεως Φιλίππων, και ακολούθησαν οι εισηγήσεις των συμμετεχόντων. Η καταληκτήρια ομιλία εκφωνήθηκε από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φιλίππων κ. Στέφανο.

Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Μητροπολίτη Φιλίππων, ο οποίος τέλεσε και ιερό μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των μακαριστών προκατόχων του και των αποφοίτων της Σχολής από την Καβάλα.

Στις εκδηλώσεις παρέστησαν, μεταξύ άλλων, οι Σεβασμιώτατοι και Θεοφιλέστατοι Αρχιερείς από διάφορες Μητροπόλεις, κληρικοί και μοναχοί της Μητροπόλεως Φιλίππων, ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη κ. Κωνσταντίνος Κούτρας, ο πρώην Υπουργός κ. Γ. Καλαντζής, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ο Δήμαρχος Καβάλας, Βουλευτές, Άρχοντες του Οικουμενικού Πατριαρχείου και πλήθος κόσμου από την Καβάλα, την Κωνσταντινούπολη και τα Πριγκηπόννησα.

Μετά το πέρας των εκδηλώσεων, ακολούθησε εόρτιος τράπεζα, την οποία ευλόγησε ο Παναγιώτατος Πατριάρχης.




Καβάλα | Η Άννα Βίσση μάγεψε το κοινό της Καβάλας με αξεπέραστες ερμηνείες και μοναδική σκηνική παρουσία

Η Άννα Βίσση, μία από τις πιο εμβληματικές και διαχρονικές φωνές της ελληνικής μουσικής σκηνής, πραγματοποίησε μια συναυλία που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όλων όσοι παρευρέθηκαν στο στάδιο “Ανθή Καραγιάννη” στην Καβάλα.

Με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων της στην ελληνική δισκογραφία, η δημοφιλής τραγουδίστρια χάρισε μια αξέχαστη βραδιά σε περίπου 15.000 θεατές, οι οποίοι κατέκλυσαν το στάδιο.

Η Άννα Βίσση, με τη μοναδική σκηνική της παρουσία και τις αξεπέραστες ερμηνείες της, εντυπωσίασε το κοινό με ένα πρόγραμμα γεμάτο από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της. Το κατάμεστο στάδιο αντήχησε από τις μελωδίες και τους στίχους τραγουδιών που έχουν αγαπηθεί μέσα στα χρόνια, ενώ η ίδια δεν δίστασε να μοιραστεί με το κοινό στιγμές γεμάτες λάμψη, παλμό και έντονα συναισθήματα.

Από την άλλη, το κοινό, φανερά συγκινημένο, δεν σταμάτησε να την αποθεώνει, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα μοναδική και γεμάτη ενθουσιασμό. Η συναυλία αυτή δεν ήταν απλά μια μουσική εκδήλωση, αλλά ένας εορτασμός για μια καριέρα γεμάτη επιτυχίες, και μια αναγνώριση της σημαντικής συμβολής της Άννας Βίσση στην ελληνική μουσική.

 




Παρουσία της Περιφέρειας ΑΜΘ στις απονομές των βραβείων effieawards 2024

Στις απονομές των βραβείων Effie Awards 2024, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη το βράδυ στην Αθήνα, εκπροσώπησαν την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ) ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και Αναπληρωτής Περιφερειάρχης κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος και ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Παναγιώτης Αρχοντής. Στην εκδήλωση παρέστη και «άνοιξε» τις βραβεύσεις ο υφυπουργός και εκπρόσωπος τύπου της ελληνικής κυβέρνησης κ. Παύλος Μαρινάκης.

Ο κ. Μαρκόπουλος, στον χαιρετισμό του, τόνισε ότι «σε αυτή τη μεγάλη γιορτή της επιχειρηματικότητας θέλω να μεταφέρω τον χαιρετισμό του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη, ο οποίος είναι ένας άνθρωπος που κατεξοχήν προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα και την επιχειρηματικότητα. Συγχαρητήρια σε όσους συμμετέχουν και σε όσους βραβεύονται σήμερα. Η επικοινωνία πρέπει να παραμείνει στην υπηρεσία της επιχειρηματικότητας αλλά και του καταναλωτή».

Ο κ. Αρχοντής, στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη σχέση της επικοινωνίας με τον τουρισμό και στην αναπτυξιακή της διάσταση, τονίζοντας τη μεγάλη προσπάθεια της διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜΘ προς αυτή την κατεύθυνση.




Παρουσία Φραγκογιάννη-Τοψίδη η Ημερίδα Εξωστρέφειας στην Καβάλα

Παρουσία το Υφυπουργού Εξωτερικών Κώστα Φραγκογιάννη και του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο ξενοδοχείο Lucy στην Καβάλα η πρώτη Ημερίδα Εξωστρέφειας από την Περιφέρεια Αμ-Θ.

Δειτε φωτογραφιες :




Παρουσία χιλιάδων πιστών η περιφορά του Επιταφίου στην Κομοτηνή

Σε κλίμα κατάνυξης πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής η συνάντηση των Επιταφίων από πέντε ενορίες στο Ηρώο Κομοτηνής.

Παρά τη βροχή, πλήθος πιστών ακολούθησαν την περιφορά των Επιταφίων στους κεντρικούς δρόμους της Κομοτηνής κατά την κορύφωση του θείου δράματος το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής.

Ο Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής Σεβασμιώτατος κ. Παντελεήμων χοροστάτησε στον Ι.Ν. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου ενώ περίπου στις 9:00 το βράδυ πραγματοποιήθηκε η έξοδος του Επιταφίου και η περιφορά του στους δρόμους της πόλης με κατάληξη στο Ηρώο Κομοτηνής.

Παρόντες, μεταξύ άλλων, στην Ακολουθία του Επιταφίου Θρήνου και στην περιφορά, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης, ο Βουλευτής Ροδόπης Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ροδόπης Μανώλης Ταπατζάς, ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Νίκος Ευκαρπίδης και ο Δήμαρχος Κομοτηνής Γιάννης Γκαράνης.

 




Καβάλα | Παρουσία πλήθους κόσμου το αφιέρωμα στον Βασίλη Βασιλικό

Στις 30 Νοεμβρίου 2023 «έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών ο βραβευμένος συγγραφέας Βασίλης Βασιλικός.

Ο Βασιλικός διατηρούσε ισχυρούς δεσμούς με την πατρογονική γη, αφού επισκέπτονταν το νησί της Θάσου κάθε καλοκαίρι, διαμένοντας με τη σύζυγό του στο εξοχικό σπίτι που διατηρούσε.

Λίγους μήνες μετά τον θάνατό του, η Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας που φέρει το όνομά του διοργάνωσε μία σημαντική εκδήλωση μνήμης και τιμής στον συγγραφέα, με τη συνεργασία του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, του Δημοτικού Ωδείου Καβάλας και της Εταιρείας Συγγραφέων.

Ανάμεσα στους εκλεκτούς ομιλητές από τον χώρο της Λογοτεχνίας βρεθηκε και ο παγκόσμιος σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς, επιστήθιος φίλος του Βασιλικού και δημιουργός της εμβληματικής ταινίας «Ζ» που βασίστηκε στο ομώνυμο μυθιστόρημα.

 




Παρουσία της Περιφέρειας ΑΜΘ στην έκθεση FRESKON – HELEXPO

Την έκθεση FRESKON – HELEXPO στην Θεσσαλονίκη επισκέφθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και αναπληρωτής Περιφερειάρχης ΑΜΘ Θόδωρος Μαρκόπουλος.

Στην έκθεση συμμετείχε και η Περιφέρεια ΑΜΘ με περίπτερο, στο οποίο κατέγραψαν την παρουσία τους πολλές και σημαντικές επιχειρήσεις της περιοχής, όπως η Αλκυών, η Schotman Hendrik S.a. η ΕΑΣ Δράμας κ.α.

Στην ίδια έκθεση συμμετείχαν με δικά τους περίπτερα και άλλες σημαντικές επιχειρήσεις της Π.Ε. Καβάλας, όπως η ΕΑΣ Καβάλας, ο NESPAR και η Κατσαγκιώτης Γ. Α.Ε. Επίσης στην αποστολή συμμετείχε και ο γενικός διευθυντής της ΠΑΜΘ, γεωπόνος Σωτήρης Παπαδόπουλος.

Ο κ. Μαρκόπουλος σε δηλώσεις του σε τηλεοπτικό σταθμό τόνισε ότι

«η έκθεση FRESKON – HELEXPO  είναι μια μικρή έκθεση, αλλά εξόχως σημαντική για την περιοχή μας. Εμείς παραμένουμε ως διοίκηση, υπό τον Χριστόδουλο Τοψίδη στις επάλξεις των εξελίξεων, προκειμένου να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση των δυσκολιών, αλλά και ταυτόχρονα είμαστε περήφανοι για την ποιότητα των προϊόντων μας, όπως και για τους ανθρώπους που τα παράγουν και τα διακινούν στις παγκόσμιες αγορές και μέσα από αυτά προβάλλουν και τον τόπο μας».

(δελτίο Τύπου)




Masdar | Εξαγόρασε το 50% της Terra-Gen στις ΗΠΑ – Διευρύνει την παρουσία στις ΑΠΕ

Σε μια εξαγορά που ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των ΗΠΑ προχώρησε η Masdar. Η κρατική εταιρεία ανάπτυξης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων απέκτησε το 50% της αμερικανικής εταιρείας ανεξάρτητου παραγωγού ενέργειας (IPP) Terra-Gen από την Energy Capital Partners.

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2024. Μετά την εξαγορά, η Igneo Infrastructure Partners (IPP) θα διατηρήσει το υφιστάμενο μερίδιο 50% στην εταιρεία.

Επί του παρόντος, η Terra-Gen λειτουργεί περίπου 2,4 4GW ηλιακών και αιολικών έργων και 5,1GWh εγκαταστάσεων αποθήκευσης ενέργειας σε 32 τοποθεσίες στις ΗΠΑ, κυρίως στην Καλιφόρνια και το Τέξας.

Η Masdar επένδυσε για πρώτη φορά στην αγορά των ΗΠΑ το 2019, διαθέτοντας ηλιακά και αιολικά έργα κοινής ωφέλειας με δυναμικότητα παραγωγής άνω των 1,4GW.

Η αγορά των ΗΠΑ θα «διαδραματίσει σημαντικό ρόλο» στο σχέδιο της Masdar για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου χαρτοφυλακίου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας τουλάχιστον 100GW έως το 2030.

Πριν από αυτή την εξαγορά, η Masdar και η Αρχή Ηλεκτρισμού και Ύδρευσης του Ντουμπάι (DEWA) ανακοίνωσαν το οικονομικό κλείσιμο της έκτης φάσης 1,8GW του ηλιακού πάρκου Mohammed bin Rashid Al Maktoum με κόστος έως 5,5 δισ., δολάρια Αυστραλίας (1,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).

Η DEWA υλοποιεί την έκτη φάση του ηλιακού πάρκου σε συνεργασία με την Masdar, την Abu Dhabi Future Energy Company, με βάση ένα μοντέλο ανεξάρτητου παραγωγού ενέργειας (IPP). Εν τω μεταξύ, η έκτη φάση του έργου πέτυχε το χαμηλότερο κόστος ενέργειας (LCOE) 0,016 δολάρια ΗΠΑ ανά kWh στο ηλιακό πάρκο.

Το πλωτό αιολικό πάρκο στην Βαλτική

Πρόσφατα η Masdar εξασφάλισε τη χρηματοδότηση του έργου Baltic Eagle Offshore Wind Project ισχύος 476 MW που βρίσκεται στη Βαλτική Θάλασσα στα ανοικτά των ακτών της Γερμανίας.

Το αιολικό πάρκο Baltic Eagle, το οποίο κατασκευάζει από κοινού με την Iberdrola αποτιμάται σε περίπου 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ και έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία έως το τέλος του 2024.

Η Masdar και η Iberdrola υπέγραψαν στρατηγική συμφωνία τον Ιούλιο του 2023 για συνεπένδυση στη Baltic Eagle.

Στην COP28, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν μια περαιτέρω συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας 15 δισεκατομμυρίων ευρώ για την αξιολόγηση της κοινής ανάπτυξης υπεράκτιων έργων αιολικής και πράσινης υδρογόνου σε βασικές αγορές, όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ.

Η Masdar έχει θέσει ως μακροπρόθεσμο στόχο την προώθηση υπεράκτιων αιολικών έργων σε όλο τον κόσμο. Στοχεύει σε χαρτοφυλάκιο ανανεώσιμων πηγών ενέργειας 100 GW έως το 2030

Ποια είναι η Masdar

Η Masdar είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες Aνανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στον κόσμο, με ηγετική θέση στο πράσινο υδρογόνο. Υλοποιεί το όραμα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη δράση για το κλίμα.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει έργα σε περισσότερες από 40 χώρες σε έξι ηπείρους και έχει επενδύσει ή δεσμευτεί να επενδύσει σε όλο τον κόσμο έργα που η αξία τους ξεπερνά τα 30 δισ. δολάρια ΗΠΑ.

Η Masdar ενώνει τους τρεις εταιρείες ενέργειας των ΗΑΕ – Mubadala, ADNOC και TAQA – χρησιμοποιώντας τη συνδυασμένη τεχνογνωσία τους για να εκπληρώσει το σκοπό της «ως παγκόσμια πρωτοπόρος στην καθαρή ενέργεια σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και πράσινο υδρογόνο.» όπως αναφέρει η εταιρεία.

Πηγή: businessnews.gr




Έρχεται το νέο Πυροσβεστικό πλοίο της Καβάλας – Εγκαίνια στο Λιμάνι του Πειραιά παρουσία του Πρωθυπουργού

Το Πυροσβεστικό Σώμα, απέκτησε δύο νέα υπερσύγχρονα πυροσβεστικά πλοία, που θα βοηθήσουν με πολλαπλές χρήσεις, το έργο της κατάσβεσης, έρευνας και διάσωσης.

Το ένα εξ αυτών μάλιστα το επόμενο χρονικό διάστημα (ίσως μέσα στο Σαββατοκύριακο) να βρίσκεται ήδη στο Λιμάνι της Καβάλας όπου και θα εγκατασταθεί.

Τα γενικά χαρακτηριστικά των πυροσβεστικών πλοίων

Τα πυροσβεστικά πλοία κατασκευάστηκαν στην Πούλα της Κροατίας, από το ναυπηγείο Techomont shipyard σε σχέδια της αγγλικής εταιρείας Carmac design με επιβλέπον την κατασκευή τον γαλλικό νηογνώμονα Bureau Veitas και την επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής του Πυροσβεστικού Σώματος.




Εκθεση agrotica | Δυναμική παρουσία της Εταιρείας Dekagro

Η παρουσία της εταιρείας Dekagro στην έκθεση Agrotica του 2024 επιβεβαιώνει τη σημασία που δίνεται στη χρήση λιπασμάτων και βιοδιεγερτικών στη γεωργία και την αγροτική παραγωγή.

Η εταιρεία προωθεί τον σημαντικό ρόλο αυτών των προϊόντων στην επίτευξη αειφορικής γεωργίας και υψηλής παραγωγικότητας με ταυτόχρονη διατήρηση της υγείας του εδάφους και του περιβάλλοντος.

Η ενίσχυση της Agrotica ως σημείου αναφοράς για τον αγροτικό κλάδο στα Βαλκάνια και στη ΝΑ Ευρώπη, σε συνδυασμό με τη διεθνή ακτινοβολία της, αναμένεται να συμβάλει στο άνοιγμα νέων αγορών για την ελληνική αγροτική παραγωγή. Η παρουσία της Dekagro αντανακλά την επιθυμία της εταιρείας να είναι ενεργό μέλος του αγροτικού κοινού και να συνεισφέρει στη βελτίωση των πρακτικών και των τεχνολογιών στον τομέα.

Η ανάδειξη του σημαντικού ρόλου των λιπασμάτων και βιοδιεγερτικών υπογραμμίζει την προσήλωση της Dekagro στις αρχές της αειφορικής γεωργίας και στην προστασία του περιβάλλοντος. Η σωστή χρήση αυτών των προϊόντων θα συμβάλει στην επίτευξη υψηλής παραγωγικότητας, ενώ ταυτόχρονα θα διασφαλίζει την υγεία του εδάφους και τον σεβασμό προς το περιβάλλον.




Η Γαλλία ενισχύει τη στρατιωτική της παρουσία στις θάλασσες της Μέσης Ανατολής | Στέλνει τρίτο πλοίο στην περιοχή

H Γαλλία ενισχύει τη στρατιωτική της παρουσία στις θάλασσες της Μέσης Ανατολής, με την αποστολή ενός τρίτου στρατιωτικού πλοίου στην περιοχή, το οποίο θα πραγματοποιεί, όπως ανακοίνωσε το γαλλικό Γενικό Επιτελείο, αποστολές «θαλάσσιας ασφάλειας».

Πρόκειται για τη φρεγάτα L’Alsace, η οποία θα συμμετάσχει στις πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται για την αντιμετώπιση των επιθέσεων κατά εμπορικών πλοίων, όπως η πρωτοβουλία «Prosperity Guardian», υπό την ηγεσία των ΗΠΑ στην Ερυθρά Θάλασσα, δήλωσε εκπρόσωπος του γαλλικού επιτελείου κατά τη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου.

Όπως ανέφερε o εκπρόσωπος, το L’Alsace «διέσχισε τη Διώρυγα του Σουέζ την περασμένη εβδομάδα για να φτάσει στην Ερυθρά Θάλασσα», ενώ η φρεγάτα La Languedoc, η οποία έχει καταρρίψει πολλά μη επανδρωμένα αεροσκάφη που εκτοξεύθηκαν από τους Χούθι από τον Δεκέμβριο, θα περιπολεί εφεξής στον Κόλπο του Άντεν.

Σημειώνεται ότι ένα μεγάλο γαλλικό σκάφος ανεφοδιασμού, το Jacques Chevallier, βρίσκεται επίσης στην περιοχή. Σημειώνεται, επίσης, πως εξαιτίας των επιθέσεων των Χούθι, σύμφωνα με ναυτιλιακούς ειδικούς που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο, η κίνηση εμπορευματοκιβωτίων έχει μειωθεί κατά 70% στην περιοχή.




Παρουσία πλήθος πολιτών η περιφορά του Σκηνώματος του Αγίου Γρηγορίου

Κάθε χρόνο στις 25 Ιανουαρίου η Νέα Καρβάλη του Δήμου Καβάλας γιορτάζει καθώς γιορτάζει ο Άγιος Γρηγόριος,
Όπως κάθε χρόνο λοιπόν έτσι και φέτος την ημέρα  της εορτής του Αγίου Γρηγορίου, 25 Ιανουαρίου, το πρωί τελείται Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία και αμέσως μετά γίνεται η περιφορά του  Σκηνώματος του Αγίου στους κεντρικούς δρόμους της Κοινότητος της Νέας Καρβάλης.
Το παρόν στην μεγάλη αυτή θρησκευτική εορτή για έδωσαν πλήθος πολιτών αλλά και φορείς της Π.Ε Καβάλας.




Παρουσία του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη η κοπή πίτας της Π.Ε Ροδόπης

Παρουσία του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη που ανέλαβε καθήκοντα από σήμερα 1η Ιανουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας της Π.Ε Ροδόπης.

Το παρών έδωσαν πλήθος πολιτικών και τοπικών φορέων στην Κομοτηνή που έλαβε χώρα η εκδήλωση.




Ορκίστηκε το νέο Δημοτικό Συμβούλιο Κομοτηνής παρουσία Θ. Λιβάνιου

Παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών κ.Θεόδωρου Λιβάνιου πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Κυριακής, 17 Δεκεμβρίου η ορκωμοσία του νέου δημοτικού συμβουλίου Κομοτηνής, στο πολιτιστικό κέντρο ΡΕΞ, στην Κομοτηνή.

Την ορκωμοσία τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής Παντελεήμων.