Νίκος Παναγιωτόπουλος: Παρών στην τελετή αποκαλυπτηρίων της Κιβωτού Εθνικής Μνήμης
Στην τελετή αποκαλυπτηρίων της Κιβωτού Εθνικής Μνήμης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025 στον περιβάλλοντα χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, παρευρέθηκε ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος.
Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, δήλωσε:
«Με ιδιαίτερη συγκίνηση παραβρέθηκα ως πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας στην τελετή αποκαλυπτηρίων της Κιβωτού Εθνικής Μνήμης.
Στο μνημείο έχουν λαξευτεί όλα τα ονόματα των υπέρ της Πατρίδος μας τιμημένων πεσόντων.
Με σεβασμό, υπερηφάνεια και ευγνωμοσύνη τιμούμε όλους τους αγωνιστές που με αυταπάρνηση αγωνίστηκαν για την ελευθερία, για τις αξίες μας, για την Πατρίδα.
Αντλούμε δύναμη και έμπνευση, και συνεχίζουμε.»
Η Κιβωτός Εθνικής Μνήμης αποτελεί ένα σημαντικό έργο μνήμης και τιμής για τους πεσόντες υπέρ της πατρίδας.


