Τι είπε ο 17χρονος μαθητής που παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Λίγες ώρες μετά το ατύχημα που έγινε στον σιδηροδρομικό σταθμό της Αλεξάνδρειας Ημαθίας το πρωί της Πέμπτης (07/03) όπου μαθητής παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία, έγινε γνωστό ότι ο 17χρονος είναι καλά στην υγεία του.

«Ζαλίστηκα και έπεσα» φέρεται να είπε είπε στις Αρχές ο 17χρονος μαθητής λυκείου ο οποίος νοσηλεύεται νοσοκομείο της Βέροιας, με τραύματα στο πόδι και το κεφάλι από την πτώση.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά ο μαθητής του ΕΠΑΛ της Αλεξάνδρειας προσπάθησε να περάσει από τις γραμμές του τρένου, στον σταθμό της περιοχής στις 8.10 το πρωί, όταν έγινε το ατύχημα.
Το ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης (06/03) λίγα λεπτά μετά τις οκτώ το πρωί στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, όταν ο 17χρονος παρασύρθηκε από διερχόμενο τρένο, ενώ προσπαθούσε να διασχίσει τις σιδηροδρομικές γραμμές για να φτάσει στο σχολείο του.
Πηγή:cnn.gr



Η σύζυγος του Κωνσταντίνου Αργυρού παρασύρθηκε από ΙΧ στο Κολωνάκι

Σοβαρή περιπέτεια είχε η σύζυγος του γνωστού τραγουδιστή, Κωνσταντίνου Αργυρού, η οποία το βράδυ της Κυριακής παρασύρθηκε από πολυτελές όχημα στο κέντρο του Κολωνακίου.

Το αυτοκίνητο, σύμφωνα με πληροφορίες, την παρέσυρε, η γυναίκα σύρθηκε στην άσφαλτο και ο οδηγός του ΙΧ πάτησε γκάζι και εξαφανίστηκε, όμως εκείνη συγκράτησε τον αριθμό της πινακίδας και κατήγγειλε το περιστατικό στην Αστυνομία.

Ο οδηγός του πολυτελούς ΙΧ αναζητείται.

Πηγή:newsbeast.gr

 




Καβάλα: Πεζός παρασύρθηκε από αυτοκίνητο

Το περιστατικό σημειώθηκε στην οδό Ελληνικής Δημοκρατίας

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 11 Νοεμβρίου 2024 στην Καβάλα, όταν ένα αυτοκίνητο παρέσυρε μια πεζή γυναίκα. Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο μετέφερε τη γυναίκα στο Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας.

 

Πηγή: https://www.kavalapost.gr/




Πλουτοχώρι Ηλείας | Όγδοη ημέρα ερευνών για τον 45χρονο οδηγό που παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά

Για όγδοη ημέρα συνεχίζονται οι έρευνες για τον 45χρονο αγνοούμενο, οδηγό του αυτοκινήτου που παρασύρθηκε το βράδυ της περασμένης Δευτέρας από τα ορμητικά νερά του χειμάρρου Αχέροντα στο Πλουτοχώρι Ανδρίτσαινας – Κρεστένων. Μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί κάποιο στοιχείο που θα μπορούσε να οδηγήσει στον εντοπισμό του, ενώ οι Αρχές ψάχνουν την περιοχή με κάθε διαθέσιμο μέσο.

Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις έρευνας των τελευταίων ετών από το Πυροσβεστικό Σώμα Ελλάδος, αν αναλογιστεί κανείς ότι όλες αυτές τις ημέρες, έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 220 πυροσβέστες. Πυροσβέστες από τη ΔΙ.Π.Υ.Ν Ηλείας, η 6η Ε.Μ.Α.Κ, η 6η Ε.ΜΟ.Δ.Ε, δύτες του Π.Σ, ιχνηλάτες, βάρκες, drones, πεζοπόρα τμήματα σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό, την Ελληνική Αστυνομία και την Πολιτική Προστασία, έχουν ψάξει κάθε σπιθαμή της περιοχής για τον αγνοούμενο 45χρονο οδηγό.

Οι ελπίδες πλέον λιγοστεύουν δραματικά, με τους πυροσβέστες, ωστόσο, να έχουν υποδείξει κατά μήκος του ποταμού μερικά δύσκολα σημεία, για να ελεγχθούν από μηχανήματα έργων, εάν αυτό είναι εφικτό: σημεία τα οποία είτε έχουν μεγάλο βάθος, είτε έχουν υποστεί κατολισθήσεις, είτε έχουν πέσει μεγάλοι κορμοί. Μέρα και νύχτα, ισχυρές δυνάμεις παραμένουν στο σημείο, συνεχίζοντας τις έρευνες, ενώ είναι σε επαφή με τους πολίτες σε περίπτωση που υπάρξει κάποια πληροφορία.

Πλέον, οι έρευνες αναμένεται να στραφούν στο χείμαρρο της Κόβιτσας, στις παρόχθιες περιοχές και στον Αλφειό ποταμό μέχρι τις εκβολές του.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι έρευνες θα συνεχιστούν και τις επόμενες μέρες, μέχρι να υπάρξει η εντολή διακοπής τους. Επιπλέον, έχει τεθεί μια πρόταση που αφορά το δήμο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων και την αποστολή σχετικού εγγράφου προς τη ΜΟΜΑ στην Αθήνα, για να πάνε δυο μεγάλα μηχανήματα και να ξεκινήσουν εκσκαφές στο σημείο.




Ηλεία | Συνεχίζονται οι αγωνιώδεις έρευνες για τον οδηγό του αυτοκίνητου που παρασύρθηκε από χείμαρρο

Κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να εντοπίσουν τον οδηγό του αυτοκινήτου που παρασύρθηκε από χείμαρρο στο Πλουτοχώρι Ηλείας, το βράδυ της Δευτέρας (15/1) καταβάλλουν οι Αρχές.

Νωρίς το πρωί της Τρίτης (16/1) εντοπίστηκε νεκρή η γυναίκα – συνοδηγός και σύντροφος του άνδρα σε απόσταση 1,5χλμ. μακριά από το σημείο στο οποίο παρασύρθηκε το αυτοκίνητο.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τετάρτης (17/1) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» σημείο βρίσκονται δύτες, βάρκες αλλά και σκαπτικά μηχανήματα και συνεχίζουν να επιχειρούν ώστε να εντοπιστεί και ο οδηγός του οχήματος, με τις ελπίδες όμως να σβήσουν όσο περνούν οι ώρες.

Το ζευγάρι φαίνεται να επιχείρησε να διασχίσει το γεφύρι στην είσοδο του χωριού και παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά.

Δύτες της ΕΜΑΚ ερεύνησαν και το αυτοκίνητο όσο βρισκόταν κάτω από τα νερά του ποταμού αλλά και όταν με μηχάνημα έργου ανασύρθηκε στην όχθη και δεν βρήκαν κανένα ίχνος από τον οδηγό. Το όχημα βρέθηκε περίπου 300 μέτρα από το άψυχο σώμα της γυναίκας.

Το χρονικό της τραγωδίας

Ο 45χρονος άντρας, ο οποίος ήταν ο οδηγός του ΙΧ την ώρα της ισχυρής βροχόπτωσης, επιχείρησε να περάσει το γεφύρι που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού, έχοντας μαζί του και την αρραβωνιαστικιά του.

Τριάντα μέτρα πριν τη γέφυρα, τα νερά οδήγησαν το όχημα στην αριστερή πλευρά του δρόμου όπου σφήνωσε πάνω σε ένα κράσπεδο, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει η πόρτα του οδηγού.

Η πίεση του νερού ήταν τέτοια που δεν επέτρεπε όμως ούτε την πόρτα της συνοδηγού να ανοίξει.

Η σορός της άτυχης γυναίκας εντοπίστηκε 1,5χλμ. μακριά από το σημείο στο οποίο παρασύρθηκε το αυτοκίνητο του ζευγαριού.




Ηλεία | Εντοπίστηκε νεκρή η γυναίκα που παρασύρθηκε από χείμαρρο μαζί με τον σύντροφό της.

Νεκρή εντοπίστηκε το πρωί της Τρίτης (16/1) η γυναίκα, που παρασύρθηκε από χείμαρρο στην Ηλεία μαζί με τον σύντροφό της το βράδυ της Δευτέρας, σύμφωνα με το patrisnews.com.

Οι έρευνες της Πυροσβεστικής για τον εντοπισμό του άνδρα, που οδηγούσε το όχημα, συνεχίζονται.

Οι πληροφορίες της εφημερίδας «Πατρίς» επισημαίνουν ότι ο 50χρονος άνδρας, αυτοκινητιστής στο επάγγελμα, την ώρα της ισχυρής βροχόπτωσης επιχείρησε να περάσει με το ιδιωτικό του όχημα το γεφύρι, που βρίσκεται στην είσοδο του χωριού.

Ωστόσο, τη στιγμή που περνούσε από το σημείο, ένα κύμα υδάτινου όγκου «κόλλησε» το όχημα στα κάγκελα, ενώ ακολούθησε και ένα δεύτερο κύμα, που χτύπησε με σφοδρότητα το όχημα. Το αυτοκίνητο αναποδογύρισε και έπεσε εντός του υδατορέματος Κόβιτσας (Αχέροντας).

Οι πληροφορίες της εφ. «Πατρίς» αναφέρουν πως περίπου σε απόσταση 300μ. από το άψυχο σώμα της γυναίκας, εντοπίστηκε το μοιραίο όχημα.

Στην επιχείρηση εντοπισμού του άνδρα συμμετέχουν 43 πυροσβέστες με 12 οχήματα, μαζί με ομάδες της 6ης ΕΜΑΚ και της 6ης ΕΜΟΔΕ. Οι έρευνες συνεχίζονται, ενώ αναμένεται να επεκταθούν και σε γειτονικές περιοχές.

Πήρε τηλέφωνο συγχωριανό του και του είπε πως κινδυνεύει

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αγνοούμενος άνδρας φέρεται να επικοινώνησε με συγχωριανό του ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν παρασυρθεί το όχημά του, αναφέροντάς του πως βρίσκεται σε κίνδυνο τόσο ο ίδιος όσο και η αρραβωνιαστικιά του και ζητώντας έντρομος βοήθεια.

Εικόνες που δείχνουν το αυτοκίνητο την ώρα που παρασύρθηκε




Τραγωδία στην Ξάνθη: «Έσβησε» η 19χρονη που παρασύρθηκε από όχημα που οδηγούσε αστυνομικός

Οι γονείς της άτυχης 19χρονης ζητούν να ριχτεί άπλετο φως στην θανατηφόρα παράσυρση του παιδιού τους από όχημα αστυνομικού.

Την τελευταία της πνοή άφησε σήμερα, Τρίτη, η 19χρονη που είχε τραυματιστεί σοβαρά μετά την παράσυρσή της από όχημα στην Ξάνθη, όπως αναφέρει το xanthinea.gr.

Υπενθυμίζεται ότι η νεαρή κοπέλα νοσηλευόταν σε κλίνη ΜΕΘ και έδινε μάχη για να κρατηθεί στη ζωή. Η άτυχη 19χρονη αφότου παρασύρθηκε από το όχημα μεταφέρθηκε αρχικά στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις ενώ άμεσα κρίθηκε επιτακτική η ανάγκη για διακομιδή στο Νοσοκομείο της Καβάλας.

Οι γονείς της 19χρονης εξέδωσαν δήλωση, μέσω του δικηγόρου τους, ζητώντας να ριχτεί άπλετο φως στην υπόθεση.

«Την ώρα που η 19χρονη κόρη μας, παλεύει με θάρρος για τη ζωή της στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, παρακολουθούμε με αγωνία την έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του βαρύτατου τραυματισμού της» ανέφεραν και ζητούσαν όποιον είχε τυχόν πληροφορίες για το τροχαίο, να βοηθήσει στη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Εξέφραζαν τις ευχαριστίες τους στο ιατρικό προσωπικό και τον κόσμο που τους στήριξε και, καταλήγοντας», ανέφεραν σε ανακοίνωσή του συμπληρώνοντας επίσης ότι: «η πλήρης εμπιστοσύνη μας στην ελληνική αστυνομία και τις δικαστικές Αρχές είναι αδιαπραγμάτευτη και βασιζόμαστε στις συντονισμένες τους προσπάθειες, ώστε όσοι είναι υπεύθυνοι για όσα άδικα υπέστη το παιδί μας, να κριθούν για τις πράξεις τους από τη δικαιοσύνη».




Τροχαίο στην Ξάνθη | 19χρονη παρασύρθηκε και εγκαταλείφθηκε από οδηγό

Σοβαρό ατύχημα σημειώθηκε στην Ξάνθη με παράσυρση και εγκατάλειψη μίας 19χρονης, η οποία νοσηλεύεται στο νοσοκομείο σε κρίσιμη κατάσταση.

Η 19χρονη μετά την παράσυρση, διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Καβάλας και νοσηλεύεται στη ΜΕΘ. Παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση φέρει σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις .Στο πλευρό της βρίσκεται η οικογένειά της.

Η νεαρή κοπέλα είχε βγάλει το σκυλί  της βόλτα στην περιοχή του Π. Ζυγού το απόγευμα της Τετάρτης, όταν διερχόμενο όχημα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες την παρέσυρε και την εγκατέλειψε σοβαρά τραυματισμένη .Την 19χρονη εντόπισε διερχόμενος οδηγός και ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές.

Οι αστυνομικές αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του ασυνείδητου οδηγού.