Θρίαμβος του Παναθηναϊκού: Παράνομη η ΚΕΔ
«Βόμβα» στο σάπιο σύστημα του ελληνικού μπάσκετ μετά από απόφαση του ΑΣΕΑΔ που κάνει δεκτή την προσφυγή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και ακυρώνει την ΚΕΔ.
«Βόμβα» στο σάπιο σύστημα του ελληνικού μπάσκετ μετά από απόφαση του ΑΣΕΑΔ που κάνει δεκτή την προσφυγή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και ακυρώνει την ΚΕΔ.
Συνελήφθη διακινητής ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες
Συνελήφθη την Δευτέρα (2-12-2024) το βράδυ, πλησίον οικισμού του Έβρου, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Μεταξάδων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας, μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας τέσσερις -4- μη νόμιμους μετανάστες.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα, ένα κινητό τηλέφωνο και χρηματικό ποσό.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου Ορεστιάδας.
Στο εδώλιο αναμένεται να καθίσει η Γεωργία Μπίκα, η οποία είχε καταγγείλει βιασμό σε γνωστό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης την Πρωτοχρονιά του 2022, έπειτα από μήνυση που κατέθεσε εις βάρος της γνωστός μετρ.
Σύμφωνα με το Star, ο μετρ κατέθεσε μήνυση κατά της Γεωργίας Μπίκα, ενός πολύ γνωστού επιχειρηματία και ακόμη δύο αντρών. Σε αυτήν υποστηρίζει ότι τον ξυλοκόπησαν, τον απήγαγαν, τον απείλησαν και τον εκβίασαν, ενώ άρπαξαν και το κινητό του τηλέφωνο και δημοσίευσαν στο δικό του προφίλ ότι δήθεν εκείνος έπεισε τη Γεωργία Μπίκα να πάει στο ξενοδοχείο το βράδυ της Πρωτοχρονιάς του 2022.
Στη μήνυση, ο μετρ αναφέρει, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, ότι τον απείλησαν ότι θα βρεθεί νεκρός και τον σημάδευσαν με όπλο.
«Καταπέλτης» είναι η εισαγγελική πρόταση προς το αρμόδιο Δικαστικό Συμβούλιο, η οποία προτείνει η Γεωργία Μπίκα και οι τρεις άντρες να καθίσουν στο εδώλιο του κατηγορουμένου του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων.
Για την κατηγορούμενη, μάλιστα, αναφέρεται, μεταξύ άλλων: «Η τρίτη κατηγορουμένη (Γεωργία Μπίκα), με πρόθεση, παρείχε άμεση συνδρομή στους δράστες κατά τη διάρκεια και την εκτέλεση της κύριας άδικης πράξης της αρπαγής από κοινού».
Μένει τώρα να εκδοθεί το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών.
www.newsbeast.gr
Οι προαναφερθέντες τράπηκαν σε φυγή με το όχημα, προς άγνωστη κατεύθυνση, αναπτύσσοντας ταχύτητα και κάνοντας επικίνδυνους ελιγμούς, με σκοπό να αποφύγουν τον έλεγχο από τα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ..
Τις απογευματινές ώρες χθες, ο 36χρονος εντοπίστηκε και συνελήφθη στο πλαίσιο του αυτόφωρου από στελέχη του Αστυνομικού Τμήματος Πύδνας-Κολινδρού, στην περιοχή ¨ΚΙΤΡΟΣ¨ της Πιερίας.
Ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, συμμετείχε στη Σύνοδο των Υπουργών Εσωτερικών και Μετανάστευσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 10-11 Οκτωβρίου 2024 στο Λουξεμβούργο.
Στη διάρκεια της Συνόδου, συζητήθηκαν καίρια ζητήματα για τη διαχείριση της μετανάστευσης και του ασύλου, με έμφαση στην ανάγκη για ευρωπαϊκή αλληλεγγύη και δίκαιη κατανομή των ευθυνών μεταξύ των κρατών-μελών.
Ο κ. Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε την ανάγκη για την εξεύρεση μιας ευρωπαϊκής λύσης σε ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα. Πρόσθεσε ότι η Ελλάδα, «έχει απορροφήσει μεγάλη πίεση εφαρμόζοντας μια πολιτική για την παράνομη μετανάστευση που είναι σκληρή αλλά δίκαιη, και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βρούμε έναν τρόπο, ώστε άπαντες να σεβαστούν όσα έχουν συμφωνηθεί στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού συμφώνου μετανάστευσης και ασύλου.
Ήτοι, να προστατεύσουμε τα εξωτερικά ευρωπαϊκά, σύμφωνα με το πλαίσιο της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης και της δίκαιης κατανομής των βαρών». Παράλληλα, ο Υπουργός χαιρέτισε τις προσπάθειες που καταβάλλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την ολοκλήρωση του νέου Συμφώνου για τη Μετανάστευση και το Άσυλο, και εξέφρασε την υποστήριξή του για μια πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική πολιτική στον τομέα της μετανάστευσης, η οποία θα διασφαλίζει την ασφάλεια και την προστασία όλων των Ευρωπαίων πολιτών.
Κατά τη διάρκεια της Συνόδου, ο κ. Παναγιωτόπουλος πραγματοποίησε σειρά σημαντικών διμερών συναντήσεων με αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπουργούς ευρωπαϊκών χωρών, όπως την Εκτελεστική Διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Υποστήριξης για το Άσυλο, κα Nina Gregori, την Υπουργό Ένταξης, Κοινωνικής Ασφάλισης και Μετανάστευσης της Ισπανίας, κα Elma Sáiz, τον Υπουργό Δικαιοσύνης και Αστυνομίας της Ελβετίας, κ. Beat Jans, καθώς και τον Υπουργό Εσωτερικών της Γαλλίας, κ. Bruno Retailleau. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στην ενίσχυση της συνεργασίας για τη διαχείριση των μεταναστευτικών ροών και τη διασφάλιση των εξωτερικών συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, κ. Νικόλαο Παναγιωτόπουλο, συνόδευσε ο Γενικός Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής, κ. Μάνος Λογοθέτης.
Συνελήφθη τη Δευτέρα(7-10-2024) το βράδυ, στην Εθνική οδό Ορμενίου – Αρδανίου, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Κυπρίνου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, ένας Έλληνας διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας έναν μη νόμιμο μετανάστη.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας έναν μη νόμιμο μετανάστη.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα, χρηματικό ποσό και δύο κινητά τηλέφωνα.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου Ορεστιάδας.
Η στρατιωτική παρέλαση στην κατεχόμενη Λευκωσία έχει ξεκινήσει. Στις 10.00 ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν επισκέφθηκε το Μνημείο Ατατούρκ μαζί με τον Τ/Κ ηγέτη, Ερσίν Τατάρ και κατέθεσε στεφάνι.
«Είμαστε υπερήφανοι που φτάσαμε στην 50ή επέτειο της Ειρηνευτικής Επιχείρησης της 20ής Ιουλίου, την οποία οι ηρωικές μας Ένοπλες Δυνάμεις διεξήγαγαν χέρι χέρι με τον τουρκοκυπριακό λαό. Με την επιχείρηση αυτή το τουρκικό έθνος απέδειξε για άλλη μια φορά σε ολόκληρο τον κόσμο την ακλόνητη δέσμευσή του για την ανεξαρτησία και το μέλλον του. Ο τουρκοκυπριακός λαός συνεχίζει τον αγώνα του για ανεξαρτησία, που στέφθηκε με νίκη, με την υποστήριξη της Μητέρας Πατρίδας Δημοκρατίας της Τουρκίας, και ατενίζει το μέλλον με ελπίδα και αυτοπεποίθηση. Πιστεύω ειλικρινά ότι η ελευθερία που αποκτήθηκε με κόστος τη ζωή των ηρώων μας ως αποτέλεσμα σκληρών αγώνων θα συνεχιστεί για πάντα. Με την ευκαιρία αυτή, αποτίω φόρο τιμής στους μάρτυρές μας που μας κληροδότησαν αυτή την πατρίδα και εκφράζω την ευγνωμοσύνη μας στους βετεράνους μας. Ας αναπαυθεί η ψυχή σας εν ειρήνη»
Συνελήφθη την Πέμπτη (13-6-2024) το απόγευμα, στην Εθνική οδό Αρδανίου – Αλεξανδρούπολης, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας, μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας έντεκα (11) μη νόμιμους μετανάστες.
Σημειώνεται ότι, ο δράστης αρχικά στη θέα των αστυνομικών ανέπτυξε ταχύτητα και συνέχισε την πορεία του οδηγώντας επικίνδυνα, ενώ τελικά το όχημα εντοπίσθηκε να έχει εκτραπεί και ανατραπεί εκτός οδοστρώματος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των επιβαινόντων, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Σημειώνεται ότι ο οδηγός – διακινητής στερείται άδειας ικανότητας οδήγησης.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και δύο κινητά τηλέφωνα.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού.
Συνελήφθη την Τρίτη (11-6-2024) το απόγευμα, στην Εθνική Οδό Αρδανίου – Ορμενίου, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας, μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας τρεις (3) μη νόμιμους μετανάστες.
Σημειώνεται ότι ο οδηγός – διακινητής, ο οποίος στερείται άδειας ικανότητας οδήγησης, αρχικά δεν συμμορφώθηκε σε σήμα στάσης των αστυνομικών, ενώ τελικά ακινητοποίησε το όχημα και επιχείρησε να διαφύγει πεζός, χωρίς όμως να τα καταφέρει.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και ένα κινητό τηλέφωνο.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού.
Συνελήφθη το Σάββατο (8-6-2024) το πρωί, στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου, από αστυνομικούς του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας, μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, ο δράστης οδηγώντας Δ.Χ.Φ. όχημα (ρυμουλκό μετά ρυμουλκούμενου), μετέβη στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη χώρα.
Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί με τη βοήθεια μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών, διαπίστωσαν ότι ο δράστης είχε αποκρύψει επιμελώς στο ρυμουλκούμενο τέσσερις (4) μη νόμιμους μετανάστες, μεταφέροντάς τους με αυτό τον τρόπο παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.
Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων το παραπάνω όχημα και ένα κινητό τηλέφωνο.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού Αλεξανδρούπολης.
Συνελήφθη την Δευτέρα(3-6-2024) το απόγευμα στην Εθνική οδό Ορμενίου – Αρδανίου, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας δέκα (10) μη νόμιμους μετανάστες.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και δύο κινητά τηλέφωνα.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου Ορεστιάδας.

Συνελήφθησαν την Πέμπτη (30-5-2024) το βράδυ, σε επαρχιακή οδό της Ροδόπης, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σαπών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης , δύο αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τους δράστες, διότι τους εντόπισαν να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρουν παράνομα στο εσωτερικό της χώρας πέντε (5) μη νόμιμους μετανάστες.
Σημειώνεται ότι ο οδηγός – διακινητής, αρχικά δεν συμμορφώθηκε σε σήμα στάσης των αστυνομικών και ανέπτυξε ταχύτητα, οδηγώντας επικίνδυνα, ενώ το όχημα τελικά προσέκρουσε σε προστατευτικές μπάρες και ακινητοποιήθηκε, χωρίς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός. Οι δύο δράστες (οδηγός – συνοδηγός) επιχείρησαν να διαφύγουν πεζοί, χωρίς όμως να τα καταφέρουν καθόσον ακινητοποιήθηκαν αντιστεκόμενοι στη σύλληψη.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα, χρηματικό ποσό και δύο κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Σαπών.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε μια ανάρτηση το πρωί της Δευτέρας (13/5) για τη στάση της νέας προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας, Γκορντάνα Σιλιάνοφσκα, η οποία αναφέρθηκε στη «Βόρεια Μακεδονία», χρησιμοποιώντας τον όρο «Μακεδονία», προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.
Με ανάρτησή του στο Facebook ο πρωθυπουργός έγραψε: «Η προκλητική επιλογή της νέας Προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας να παραβεί το επίσημο κείμενο του όρκου της και να αποκαλέσει τη χώρα της με διαφορετικό όνομα αποτελεί πρωτοβουλία παράνομη και ανεπίτρεπτη. Πράξη, η οποία παραβιάζει τη Συμφωνία των Πρεσπών και το ίδιο το Σύνταγμα του κράτους της. Ναρκοθετώντας, όμως, και το μέλλον του, όπως ήδη δήλωσαν η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ.
Είναι γνωστό ότι, ως αντιπολίτευση, η Νέα Δημοκρατία καταψήφισε τη Συμφωνία του 2019. Προειδοποιώντας, μάλιστα, τότε, για τα προβλήματα που θα δημιουργούσαν οι αστοχίες της. Ως κυβέρνηση, ωστόσο, σεβαστήκαμε την ελληνική υπογραφή σε μία διεθνή συνθήκη, δεσμευτική για τη χώρα. Δυστυχώς, η πρόσφατη εξέλιξη δικαιώνει τη σταθερά επιφυλακτική θέση μας.
Η Ελλάδα απορρίπτει χειρισμούς όπως αυτούς με τους οποίους εγκαινιάζει τη θητεία της η κυρία Σιλιάνοφσκα. Την καλεί να επανέλθει στα νόμιμα καθήκοντά της και στις συμπεριφορές που απορρέουν από τον ρόλο της. Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν θα δεχτούμε παρόμοια ολισθήματα. Και επαναλαμβάνουμε ότι κάθε πρόοδος στις διμερείς σχέσεις, όπως και κάθε βήμα των Σκοπίων προς την Ευρώπη εξαρτώνται από την ειλικρινή τήρηση των συμφωνηθέντων. Από τη σωστή χρήση της συνταγματικής ονομασίας της γειτονικής χώρας. Και, ασφαλώς, από την αποφυγή προκλήσεων».
Κανονικά θα εκτελεστούν, αύριο Τρίτη 9 Απριλίου, οι πτήσεις μετά την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών η οποία έκρινε παράνομη την 4ωρη στάση εργασίας που είχε εξαγγείλει η ΕΕΕΚΕ (Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας)από τις 08:00 το πρωί έως τις 12:00 το μεσημέρι.
Η ΥΠΑ τονίζει ότι προτεραιότητά της είναι η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού παράλληλα με την υποστήριξη του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, κάτι στο οποίο θα πρέπει να συνεισφέρουν με σύνεση και υπευθυνότητα όλοι οι εργαζόμενοι της Υπηρεσίας.
Πηγή: newsbeast.gr
Παράνομη ανασκαφή στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων κατηγορείται ότι έκανε ένας 53χρονος, ο οποίος συνελήφθη ύστερα από επιχείρηση αστυνομικών του Τμήματος Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Αρχαιοτήτων της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., με τη χρήση ανιχνευτή μετάλλων, ακουστικών, ένα μικρό σκαλιστήρι κι ένα αυτοσχέδιο σκαπτικό εργαλείο, προέβη το βράδυ της περασμένης Τετάρτης σε εξερεύνηση του εδάφους στον συγκεκριμένο αρχαιολογικό χώρο που βρίσκεται σε περιοχή της Καβάλας.
Έπειτα από έρευνες που ακολούθησαν βρέθηκαν τόσο στην κατοχή του όσο και στο σπίτι του δύο μολύβδινα αντικείμενα και δύο αρχαία ρωμαϊκά νομίσματα, τα οποία εξετάστηκαν από αρχαιολόγο της Εφορείας Αρχαιοτήτων Σερρών και διαπιστώθηκε ότι εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Εις βάρος του 53χρονου σχηματίστηκε δικογραφία, με την οποία οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Καβάλας.
Αστυνομικός παραπέμπεται με απευθείας κλήση να δικαστεί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για παράνομη διακίνηση μεταναστών μέσω του διεθνούς αερολιμένα «Μακεδονία». Πρόκειται για 47χρονο, με βαθμό αστυνόμου β’, που είχε συλληφθεί τον περασμένο Ιούνιο από συναδέλφους του της Υποδιεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Βορείου Ελλάδος, έπειτα από πολύμηνες έρευνες.
Εις βάρος του είχε απαγγελθεί ποινική δίωξη για εγκληματική οργάνωση, διευκόλυνση εξόδου από το ελληνικό έδαφος πολιτών τρίτων χωρών (κατά συρροή και κατ’ επάγγελμα) και πρόκληση – προσφορά για την τέλεση εγκλήματος (τα δύο πρώτα κακουργήματα, το τρίτο πλημμέλημα), ενώ μετά την απολογία του στην 6η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης είχε κριθεί προφυλακιστέος. Έκτοτε κρατείται στις φυλακές Νιγρίτας Σερρών.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο 47χρονος φέρεται ως μέλος κυκλώματος, που διευκόλυνε την έξοδο παράτυπων μεταναστών από τη χώρα. Κατά το ίδιο κατηγορητήριο, εμπλέκεται σε δέκα περιπτώσεις διευκόλυνσης εξόδου έναντι αμοιβής. Οι «αδιάφθοροι» της ΕΛ.ΑΣ. τον είχαν συλλάβει, όταν δύο πρόσφυγες από τη Συρία (αδέλφια και μεταξύ αυτών μία 12χρονη) επιχείρησαν να περάσουν την πύλη επιβίβασης του αεροδρομίου «Μακεδονία», χρησιμοποιώντας πλαστά διαβατήρια, υπηκόων Εσθονίας, με προορισμό τις Βρυξέλλες.
Στην απολογία του ενώπιον της ανακρίτριας, ο κατηγορούμενος αστυνομικός, που υπηρετούσε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», φέρεται να ισχυρίστηκε πως δέχθηκε κρούση από έναν Σύρο, μέλος κυκλώματος διακίνησης μεταναστών, προκειμένου να εντοπίσει αστυνομικό, για να συνεργαστεί με κύκλωμα. Σύμφωνα με όσα φέρεται να έχει πει στην απολογία του, ο ίδιος δέχθηκε αρχικά την πρόταση, αλλά στη συνέχεια μετάνιωσε κι όταν υπαναχώρησε ήταν ήδη αργά. Σχετικά με δεκάδες κερδισμένα δελτία (ύψους άνω των 70.000 ευρώ) που βρέθηκαν στην κατοχή του, κατά πληροφορίες, ανέφερε πως ήταν παλιά.
πηγή: newsbeast.gr
Συνελήφθη διακινητής ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.
Συνελήφθη σήμερα Τρίτη (9-1-2024) το μεσημέρι στην Εθνική οδό Κήπων – Αλεξανδρούπολης, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης ένας (1) Έλληνας διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας δύο (2) μη νόμιμους μετανάστες.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και ένα κινητό τηλέφωνο.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Φερών Αλεξανδρούπολης.
Συνελήφθη σήμερα (5-1-2024) τις πρώτες πρωινές ώρες, στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου, από αστυνομικούς του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, ένας Έλληνας διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, ο δράστης οδηγώντας Δ.Χ.Φ. όχημα (ρυμουλκό μετά ρυμουλκούμενου), μετέβη στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη χώρα.
Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί με τη βοήθεια μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών, διαπίστωσαν ότι ο δράστης είχε αποκρύψει επιμελώς στο ρυμουλκούμενο, μεταξύ των εμπορευμάτων, εννέα (9) μη νόμιμους μετανάστες, μεταφέροντας τους με αυτό τον τρόπο παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και δύο κινητά τηλέφωνα.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού Αλεξανδρούπολης.
Συνελήφθησαν την 31-12-2023 και την 1-1-2024 σε περιοχές του Έβρου, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, δύο αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, προχθές το βράδυ ο ένας διακινητής οδηγώντας Δ.Χ.Φ. αυτοκίνητο (ρυμουλκό μετά ρυμουλκούμενου), μετέβη στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη χώρα.
Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων με τη βοήθεια μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών και τη συνδρομή τελωνειακών υπαλλήλων, διαπίστωσαν ότι ο δράστης είχε αποκρύψει επιμελώς στο ρυμουλκούμενο, δεκαοχτώ (18) μη νόμιμους μετανάστες, μεταφέροντας τους με αυτό τον τρόπο παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.
Στη δεύτερη περίπτωση, χθες το μεσημέρι στην Εγνατία οδό Κήπων – Αλεξανδρούπολης, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης συνέλαβαν τον δεύτερο διακινητή, διότι οδηγώντας Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο μετέφερε παράνομα στην ενδοχώρα έξι (6) μη νόμιμους μετανάστες.
Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω οχήματα και κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργούν τα Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης Σουφλίου και Φερών.


Συνελήφθη την Δευτέρα(18-12-2023) το πρωί, σε αγροτική περιοχή του Έβρου, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να καθοδηγεί πεζή στο εσωτερικό της χώρας πέντε (5) μη νόμιμους μετανάστες, τους οποίους προηγουμένως είχε περαιώσει από την Τουρκία στην Ελλάδα, διασχίζοντας με βάρκα τον ποταμό Έβρο.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας.
Συνελήφθησαν την Τετάρτη (13-12-2023) σε περιοχές του Έβρου και της Δράμας, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης και Δράμας, δύο διακινητές, εκ των οποίων ένας ημεδαπός και ένας αλλοδαπός, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, το πρωί στην Εγνατία οδό Κήπων – Αλεξανδρούπολης, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Φερών με τη συνδρομή αστυνομικών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης συνέλαβαν τον αλλοδαπό διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας έντεκα (11) μη νόμιμους μετανάστες.
Στη δεύτερη περίπτωση, το βράδυ στην Επαρχιακή οδό Καλαμπακίου – Νικήσιανης, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Δράμας συνέλαβαν τον Έλληνα διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας επτά (7) μη νόμιμους μετανάστες.


Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω οχήματα και κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργούν τα Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης Φερών Αλεξανδρούπολης και Κάτω Νευροκοπίου Δράμας.
Συνελήφθη Έλληνας ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.
Συνελήφθη το Σάββατο(2-12-2023) το πρωί σε Επαρχιακή οδό της Ξάνθης, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Ξάνθης, ένας Έλληνας διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας τρεις (3) μη νόμιμους μετανάστες.
Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και ένα κινητό τηλέφωνο.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Ξάνθης.
Συνελήφθησαν 2 διακινητές οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.
Συνελήφθησαν την Τρίτη (28-11-2023) σε περιοχές του Έβρου, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, δύο διακινητές εκ των οποίων ένας αλλοδαπός και ένας Έλληνας, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.
Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, το πρωί ο αλλοδαπός διακινητής οδηγώντας Δ.Χ.Φ. αυτοκίνητο (ρυμουλκό μετά ρυμουλκούμενου), μετέβη στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη χώρα.

Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων με τη βοήθεια μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών και τη συνδρομή τελωνειακών υπαλλήλων και αξιωματούχου του Frontex ο οποίος είναι χειριστής σκύλου ανίχνευσης ανθρώπων, διαπίστωσαν ότι ο δράστης είχε αποκρύψει επιμελώς στο ρυμουλκούμενο, μεταξύ των εμπορευμάτων, οκτώ (8) μη νόμιμους μετανάστες, μεταφέροντας τους με αυτό τον τρόπο παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.
Στη δεύτερη περίπτωση, το απόγευμα στην Εθνική οδό Ορμενίου- Αρδανίου, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού συνέλαβαν τον ημεδαπό διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας τέσσερις (4) μη νόμιμους μετανάστες.

Σημειώνεται ότι όπως διαπιστώθηκε για το όχημα είχε δηλωθεί κλοπή την 24-11-2023 σε αστυνομική υπηρεσία της Αττικής ενώ έφερε και πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας.
Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων τα ανωτέρω οχήματα, ένα ζεύγος πλαστών πινακίδων κυκλοφορίας, χρηματικό ποσό και κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργούν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού.
Συνελήφθησαν το απόγευμα της Τρίτης 25 Ιουλίου 2023 σε παραλιακή περιοχή της Καβάλας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέστου δύο ημεδαποί-υπάλληλοι εταιρίας, διότι εντοπίστηκαν να διενεργούν παράνομες αμμοληψίες
Οι δράστες χρησιμοποιούσαν δύο οχήματα της εταιρίας τα οποία κατασχέθηκαν.
Στη σχετική δικογραφία περιλαμβάνεται και μία ημεδαπή-νόμιμη εκπρόσωπος της εταιρίας, κατηγορούμενη για το ίδιο αδίκημα.
Ενεργείται προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου.