«Καλούμε δημοσίως τον κ. Δήμαρχο να παραχωρήσει την Μεγάλη Λέσχη για την προβολή του ντοκιμαντέρ»
Η Καβάλα να τιμήσει την ελευθερία της έκφρασης.
Μετά την σημερινή εξέλιξη απαγόρευσης της προβολής του ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα Κορμιά» και ουσιαστικά επιβολής καθεστώτος λογοκρισίας στον ΣΦΓΤ με προσχηματικό τρόπο, θεωρούμε ότι η ίδια η λειτουργία του ΖΕΦΥΡΟΥ διακυβεύεται αλλά και του ΣΦΓΤ που κινδυνεύει να χάσει και το δεύτερο χώρο δράσης του.
Εξακολουθούμε να πιστεύουμε στις δημοκρατικές παραδόσεις της πόλης μας και στην ανάγκη υπεράσπισης της ελεύθερης διακίνησης απόψεων και ιδεών, μακριά από κάθε πρακτική μισαλλοδοξίας και φανατισμού.
Καλούμε δημοσίως τον κ. Δήμαρχο να παραχωρήσει την Μεγάλη Λέσχη για την προβολή του ντοκιμαντέρ, σε συνεννόηση με τον ΣΦΓΤ, την Κινηματογραφική Λέσχη και την σκηνοθέτιδα.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ – ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΓΗ!
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ