Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τη Μαρία Παπανικολάου θα υπηρετήσουμε με ουσία τον στόχο της τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου μας»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τη Μαρία Παπανικολάου, ελεύθερη επαγγελματία, ιδιοκτήτρια της Σχολής Μαγειρικής “La Maison de Gourmet”

Η Μαρία Παπανικολάου γεννήθηκε το 1968 στην Καβάλα. Από το 1992 διδάσκει γαλλικά κάνοντας παράλληλα μεταφράσεις, διερμηνείες και εδώ και στο Παρίσι όπου έζησε κάποια χρόνια. Από το 2006 δημιούργησε τη Σχολή Μαγειρικής “La Maison de Gourmet”, που εκπαιδεύει και μετεκπαιδεύει μάγειρες και ζαχαροπλάστες, σε συνεργασία με μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.

Όλα αυτά τα χρόνια συμμετείχε με τη Σχολή της στη διοργάνωση αναρίθμητων εκδηλώσεων με σκοπό να αναδείξουμε ως Δήμος τις γεύσεις, το φαγητό, τα τοπικά προϊόντα της Καβάλας, σε συνεργασία με τους πολιτιστικούς συλλόγους μας, τον Δήμο Καβάλας και τη ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, το Επιμελητήριο, την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης.

Θέλω να ευχαριστήσω τη Μαρία Παπανικολάου για την τιμή που μας κάνει να συστρατευτεί με την παράταξή μας στις δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου.

Η κοινή μας αγάπη για την Καβάλα μας είναι η “εγγύηση” και η δέσμευση τόσο η δική μου όσο και της Μαρίας Παπανικολάου ότι θα υπηρετήσουμε με συνέπεια και ουσία τη δημιουργία δυναμικών σχέσεων του Δήμου μας με τους επαγγελματίες και τους φορείς του Τουρισμού, την προώθηση του τουριστικού προϊόντος μας στα παγκόσμια δίκτυα Τουρισμού, τη βελτίωση και αναβάθμιση των υποδομών μας, την οικονομική “άνθηση” των τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών του τόπου μας και φυσικά τον στόχο μας να δημιουργήσουμε δουλειές για τον κόσμο και έσοδα για τον Δήμο Καβάλας.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Η υγεία των δημοτών είναι προτεραιότητά μας»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος με την παράταξη Ο Τόπος Της Ζωής Μας: 

“Συμμετείχαμε στην εκδήλωση της Περιφέρειας ΑΜ-Θ για τα προγράμματα χρηματοδότησης δράσεων και έργων στον τομέα της Υγείας, με τον Ιατρό – Διευθυντή της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Καβάλας, Πρόεδρο της Ιατρικής Εταιρείας Καβάλας και υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο Ξενοφώντα Κροκίδη.

Οι Δήμοι οφείλουν να σχεδιάσουν τις δικές τους πολιτικές για τα θέματα της υγείας και να στηρίξουν έμπρακτα δράσεις αγωγής και πρόληψης υγείας.

Ο Ξενοφώντας Κροκίδης έκανε και μία συγκινητική πρόταση: να ονομαστεί “Θέμης Ζεκερίδης” το Περιφερειακό Πολυδύναμο Ιατρείο Δοξάτου προς τιμήν του αείμνηστου γιατρού μας, του Θέμη Ζεκερίδη, που διετέλεσε και Δήμαρχος Δοξάτου.”

 




Μάκης Παπαδόπουλος: Μπαίνουμε με… 200 στο ξεκίνημα του προεκλογικού αγώνα!

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος με την παράταξη Ο Τόπος της Ζωής Μας καλοσωρίζει τους νέους υποψήφιους συμβούλους:

“Παρουσιάζουμε σήμερα τους υποψηφίους συμβούλους μας:
Βασιλειάδης Βασίλειος
Ιδιωτικός υπάλληλος


Γεννήθηκα το 1964 στην Καβάλα. Φοίτησα στο Οικονομικό Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο Καβάλας. Είμαι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Στουτγκάρδης. Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας από το 1995 στις εισαγωγές αυτοκινήτων και ανταλλακτικών – ειδών αυτοκινήτου. Είμαι ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Μικρασιατών Καβάλας και έχω διατελέσει Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Λημνιάς για την περίοδο 1998-2007. Έχω δύο γιους, τον Νίκο, Πολιτικό Μηχανικό, και τον Μιχάλη, που σπουδάζει Πολιτικές Επιστήμες. Είμαι πρόεδρος στην ΚοινΣΕπ «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ».

 
Γιτίσογλου Πρόδρομος (Μάκης)

Ελεύθερος επαγγελματίας – Έμπορος ξυλείας

Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1984, είμαι γιος του Βασίλη και της Μαρίας Γιτίσογλου. Φοίτησα στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας και στο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο ως προγραμματιστής πληροφορικής Η/Υ. Ζω μόνιμα στης Κρηνίδες Καβάλας και είμαι παντρεμένος με τη Βάσω Παπαχρήστου, με δύο παιδιά. Εργάστηκα στην οικογενειακή μας ταβέρνα στο Βουνοχώρι, στο Ψητοπωλείο ΣΟΥΣΟΥΡΟ, σε κέντρα ψυχαγωγίας ως μουσικός, και στην Τεχνική υπηρεσία ως υπάλληλος. Είμαι ιδιοκτήτης από το 2014 της εταιρείας ξυλείας – καυσόξυλων “Ο Μάκης” στης Κρηνίδες Καβάλας. Διετέλεσα μέλος του φιλοζωικού σωματείου “ΑΙΣΩΠΟΣ Καβάλας” και είμαι ενεργό μέλος του Δ.Σ. του Γ.Σ. “Κεραυνός” Κρηνίδων και μέλος της Εκκλησιαστικής Επιτροπής Αγίου Δημητρίου στο Βουνοχώρι Καβάλας.

 
Δημητριάδου Κυριακή (Κική)

Ιδιωτική υπάλληλος

Γεννήθηκα στην Καβάλα. Αποφοίτησα από το ΤΕΕ Καβάλας με ειδικότητα στη “Διατροφή – Διαιτολογία” και συνέχισα τις σπουδές μου στο ΙΕΚ Καβάλας στην ειδικότητα “Αρτοποιία – Ζαχαροπλαστική”. Έχω ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα των αδέσποτων ζώων.

Διαματαρούλα Ελένη

Ιδιωτική υπάλληλος

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Έχω ασχοληθεί με την κομμωτική και είμαι ιδιωτικός υπάλληλος. Είμαι παντρεμένη και έχω δύο παιδιά.

 
Ιγνατιάδης Παναγιώτης

Ελεύθερος επαγγελματίας – Δημοτικός Σύμβουλος Φιλίππων

Γεννήθηκα το 1968 και είμαι μόνιμος κάτοικος Αμυγδαλεώνα Καβάλας. Αποφοίτησα το 1986 από το Γενικό Λύκειο Κρηνίδων. Στη διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας υπηρέτησα ως Έφεδρος Αξιωματικός Μηχανικού. Ως ελεύθερος επαγγελματίας, διατηρούσα επί 20 χρόνια καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ενώ στη συνέχεια απέκτησα βεβαίωση επάρκειας από τον ΕΟΠΠΕΠ και άδεια εργασίας προσωπικού ασφαλείας ιδιωτικών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών ασφαλείας και εργάστηκα σε εταιρεία security. Από το 2020 είμαι κάτοχος πιστοποίησης ασφαλιστικού συμβούλου. Στον πρώην Δήμο Φιλίππων, την περίοδο 2007-2008 διατέλεσα Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και την περίοδο 2009-2010 ήμουν Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Φιλίππων. Για 20 χρόνια ασχολήθηκα ερασιτεχνικά με το βόλεϋ. Είμαι παντρεμένος κι έχω τρία παιδιά. Το 2019 εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος Φιλίππων και είμαι μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑ Καβάλας”.




Μάκης Παπαδόπουλος: Παρουσίαση υποψηφίων ΔΕ Φιλίππων

Ο  Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος με την παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ καλοσωρίζει τα νέα μέλη:

Αγγελίδης Παναγιώτης

Ιδιωτικός υπάλληλος

Πρόεδρος Κοινότητας Λυδίας

Ο Παναγιώτης Αγγελίδης είναι ιδιωτικός υπάλληλος. Είναι εκλεγμένος Πρόεδρος της Κοινότητας Λυδίας. Ασχολείται χρόνια με την πολιτική και την Αυτοδιοίκηση ως στέλεχος της ΝΔ.

 

Ανθόπουλος Παναγιώτης

Διοικητικός υπάλληλος Νοσοκομείου Καβάλας

Γεννήθηκα το 1967 στην Καβάλα. Είμαι γιός του Γεωργίου Ανθόπουλου και της Ανατολής Ανθοπούλου. Φοίτησα στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου και στο Γυμνάσιο Αμυγδαλεώνα. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο 1Ο ΕΠΑΛ  Καβάλας.

Είμαι κάτοχος πτυχίου της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΕΑΠ και συγκεκριμένα του προγράμματος «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» με βαθμό Άριστα. Είμαι έγγαμος με την Ιωάννα Δηλγεράκη και μόνιμος κάτοικος στον τόπο καταγωγής μου,  στο Κρυονέρι Καβάλας. Επαγγελματικά δραστηριοποιήθηκα επί σειρά ετών στον τομέα της Αγροτικής Παραγωγής, ως κάτοχος αγροτικής εκμετάλλευσης.

Είμαι δημόσιος υπάλληλος του οικονομικού τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας. Από το 2014-2016 διετέλεσα Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Τ.Ο.Ε.Β. ΦΙΛΙΠΠΩΝ, ενώ από το 2009-2014 διετέλεσα Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου του συγκεκριμένου Οργανισμού.

Επίσης, το 2004-2012 διετέλεσα άλλοτε μέλος και άλλοτε Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Φυσιολατρικού Πολιτιστικού Συλλόγου Ζυγού. Στα ενδιαφέροντά μου, συγκαταλέγεται η δραστηριοποίησή μου στα καλλιτεχνικά δρώμενα του Νομού Καβάλας, συμμετέχοντας ως ερασιτέχνης ηθοποιός σε πλήθος θεατρικών παραστάσεων και η αγάπη μου για τον αθλητισμό, ως δρομέας μεγάλων αποστάσεων.

 

Αντωνιάδης Σάββας

Συνταξιούχος πρώην ΕΛΠΑ Οδική Βοήθεια

Γεννήθηκα στο Βουνοχώρι Καβάλας το 1957 και μένω στην Καβάλα. Φοίτησα στην Τεχνική Σχολή ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ και αποφοίτησα με την ειδικότητα του Μηχανικού Αυτοκινήτων και εργάστηκα μέχρι τη συνταξιοδότησή μου στην ΕΛΠΑ – ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. Διετέλεσα Πρόεδρος των ποδοσφαιρικών σωματείων ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Βουνοχωρίου και ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Φιλίππων, ενώ τώρα είμαι ενεργό μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Βουνοχωρίου.

 

Αποστολακάκης Αναστάσιος

Στρατιωτικός

Γεννήθηκα το 1981 και διαμένω στο Πολύστυλο. Είμαι παντρεμένος με την Μαρία Διάλλιου, κομμώτρια, και έχω δύο παιδιά. Είμαι Πρόεδρος της τοπικής ομάδας “ΑΣΠΙΣ ΠΟΛΥΣΤΥΛΟΥ”.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Στοχεύουμε στη “Μεταμόρφωση” του Δήμου Καβάλας σε Δήμο υπόδειγμα!»

Με την ευκαιρία της μεγάλης γιορτής της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, ήρθαμε σε επαφή με τους συνδημότες μας και ακούσαμε τα προβλήματα, τις σκέψεις τους, τις προτάσεις τους.

Εύχομαι η Μεταμόρφωση του Κυρίου να είναι η απαρχή και της Μεταμορφώσεως του Δήμου μας σε έναν Δήμο υπόδειγμα, με ευτυχισμένους κατοίκους, ευχαριστημένους επισκέπτες και ικανοποιημένους εργαζόμενους, με τη συνετή και έμπειρη καθοδήγηση και διοίκηση της παράταξής μας.

Χρόνια Πολλά, συμπολίτες μου. Με Υγεία, Ειρήνη και Αισιοδοξία να ζήσουμε καλύτερες μέρες και να δώσουμε στον τόπο μας τη θέση που του αξίζει!




Μάκης Παπαδόπουλος: «Σωστή ενημέρωση και εκπαίδευση με ασκήσεις ετοιμότητας για την αντιπυρική προστασία»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος για την αντιπυρική προστασία:

“Δεν αρκούν οι συναντήσεις και οι συζητήσεις για να προετοιμαστούμε σωστά στην αντιπυρική προστασία

Υπηρεσίες, προσωπικό, εθελοντές και δημότες χρειάζονται σωστή εκπαίδευση και ασκήσεις ετοιμότητας.

Στην αποψινή συγκέντρωση ενημέρωσης των κατοίκων του Παληού για την αντιπυρική προστασία καταθέσαμε τις επεξεργασμένες προτάσεις που έχουμε ήδη επισημάνει τις προηγούμενες ημέρες:

1. Κατασκευή της Περιμετρικής του Παληού, πλάτους 10 μέτρων, με φύτρευση πυρανθεκτικών φυτών στα πρανή.

2. Δημιουργία αντιπυρικών ζωνών και καθιέρωση περιπολιών πυρασφάλειας.

3. Κίνητρα για τους εθελοντές που θα συμμετέχουν στα συνεργεία φύλαξης και αντιπυρικής προστασίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Καβάλας και σε συνεργασία με όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες (Πολιτική Προστασία – Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Δασαρχείο κ.ά.).

4. Ενημέρωση προς τους δημότες που έχουν γειτονικά οικόπεδα ή χώρους που έχουν βλάστηση και φαίνονται ακατοίκητα ή αχρησιμοποίητα: να ενημερώνουν τόσο τον Δήμο όσο και την Πυροσβεστική Υπηρεσία, ώστε να εντοπίζονται οι ιδιοκτήτες τους για τον καθαρισμό του ακατοίκητου οικοπέδου.

5. Ασκήσεις ετοιμότητας του προσωπικού και των εθελοντών που εμπλέκονται σε δράσεις πολιτικής προστασίας.

6. Να υπάρχουν οδηγίες και Σχέδιο Απομάκρυνσης και Εκκένωσης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για να μην έχουμε φαινόμενα πανικού και συνωστισμού.

7. Θα πρέπει όλοι να γνωρίζουμε πού υπάρχουν σημεία υδροληψίας.

8. Να καθαρίσει ο Δήμος τους δικούς του κοινόχρηστους χώρους και τα δικά του δημοτικά οικόπεδα, όπως επίσης να μεριμνήσει για τον καθαρισμό των ρεμάτων.

Εμείς δεν δεχόμαστε να ακούμε πλέον δικαιολογίες (δεν έχουμε προσωπικό, δεν έχουμε εξοπλισμό) ούτε διαπιστώσεις.

Οι δημότες δεν θέλουν δικαιολογίες και διαπιστώσεις.

Θέλουν λύσεις!

Εμείς για αυτές τις λύσεις δουλεύουμε.

Γιατί βάζουμε πάνω από όλα την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ!

Την προστασία της ζωής τους, της υγείας τους και της περιουσίας τους!

Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστούμε τον Πολιτιστικό Σύλλογο Παληού για την ευκαιρία να ενημερωθούμε περισσότερο στο πολύ σημαντικό και σοβαρό ζήτημα”.

 




Μάκης Παπαδόπουλος: Μπαίνει με… 200 στο ξεκίνημα του προεκλογικού αγώνα!

Στους 200 υποψηφίους συμβούλους για το Δημοτικό Συμβούλιο και τις Κοινότητες του Δήμου Καβάλας βρίσκεται η παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ του υποψήφιου Δημάρχου Μάκη Παπαδόπουλου.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης 3 Αυγούστου 2023 στον περίβολο του πρώην Δημαρχείου Φιλίππων στις Κρηνίδες, ο υποψήφιος Δήμαρχος Μάκης Παπαδόπουλος παρουσίασε 50 υποψηφίους και υποψήφιες συμβούλους συνολικά από τις Κοινότητες του Δήμου Καβάλας και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η παράταξη βρίσκεται αυτή τη στιγμή στους 200 υποψήφιους συμβούλους περίπου.

Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος επισήμανε τα εξής:

«Θέλω να σας ευχαριστήσω που είστε απόψε στην παρουσίαση των υποψηφίων συμβούλων που θα στελεχώσουν την ομάδα μας σε όλες τις Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Καβάλας, από τη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων και φυσικά την περιοχή της Νέας Καρβάλης και του Χαλκερού.

Είμαστε εδώ. Δέκα χρόνια είμαστε εδώ.

Εδώ πρωτοξεκινήσαμε, εδώ γεννήθηκε η παράταξή μας, εδώ πρώτα αναφέραμε το όνομά μας.

Εδώ είναι η αφετηρία της δεκάχρονης πορείας μας, μέσα στην περιοχή των Φιλίππων.

Έχουμε διανύσει μία μεγάλη και σημαντική πορεία τα δέκα αυτά χρόνια. Μία πορεία που μας έμαθε πολλά, αλλά κυρίως ένα πολύ σημαντικό πράγμα: ότι ο πλούτος και οι δυνατότητες της περιοχής των Φιλίππων, της Ν. Καρβάλης και του ορεινού όγκου έχουν μείνει αναξιοποίητοι για δεκαετίες.

Καμία διοίκηση του Δήμου δεν αντιλήφθηκε και δεν αναγνώρισε τη σπουδαιότητα και τη σημασία που έχουν οι Κοινότητές μας.

Καμία διοίκηση του Δήμου Καβάλας δεν αντιλήφθηκε και δεν αναγνώρισε ότι οι περιοχές αυτές έχουν ιδιαίτερη οικονομική και πολιτιστική σπουδαιότητα, όπως:

  • ο αρχαιολογικός χώρος των Φιλίππων – Μνημείο ΟΥΝΕΣΚΟ
  • το Βαπτιστήριο της Λυδίας
  • η προσφυγική ιστορία της Ν. Καρβάλης
  • το Βουνοχώρι και η Παλιά Καβάλα με την οικονομική τους αξία και σπουδαιότητα.

Όλα αυτά θα μπορούσαν να δώσουν προστιθέμενη αξία και προοπτική στη συνολική πορεία του Δήμου μας.

ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ.

ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ “ΧΑΜΗΛΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ” ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

Θέλουμε να ομορφύνουμε τα χωριά μας, να τα λαμπρύνουμε, να τα αναδείξουμε. ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!

Έτσι, θα αναφερθώ σε μερικές από τις προτεραιότητές μας, που θα δώσουν στα χωριά μας τη θέση που τους αξίζει.

– Δημιουργούμε τοπικά σχέδια ανάπτυξης για κάθε κοινότητα:

Σχέδια με κεντρικούς άξονες τον αγροτικό τομέα και τον τουρισμό, για να αξιοποιήσουμε και να αναδείξουμε τους μοναδικούς πόρους και τις ιδιαίτερες δυνατότητες, που υπάρχουν σε κάθε χωριό.

– Δημιουργούμε πολεοδομικά σχέδια για κάθε κοινότητα:

Εντάσσουμε στο Σχέδιο Πόλης τα τμήματα των οικισμών που είναι σε εκκρεμότητα και λύνουμε τα δύσκολα πολεοδομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες. Σκοπός μας, η αποτελεσματική και βιώσιμη αξιοποίηση του αγροτικού χώρου.

– Κάνουμε παρεμβάσεις για την αναθεώρηση των αρχαιολογικών ζωνών και τη βελτίωση πολεοδομικών όρων:

Είναι πρωτοφανές οι κάτοικοι των Κρηνίδων και της Λυδίας να ταλαιπωρούνται από το κράτος ακόμη και για μια απλή συντήρηση των σπιτιών τους!

– Αναβαθμίζουμε (επιτέλους!) το δίκτυο ύδρευσης σε όλες τις Κοινότητες :

Εκσυγχρονίζουμε τις υποδομές και τον εξοπλισμό σε όλα τα δίκτυα νερού των Κοινοτήτων και φυσικά ξεκινάμε (ΤΩΡΑ!!) και ολοκληρώνουμε τις εργασίες για την υδροδότηση της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων από τις πηγές Κεφαλαρίου.

– Βελτιώνουμε επειγόντως τις υποδομές στα σχολικά κτίρια όλων των Κοινοτήτων και δημιουργούμε καινούρια όπου απαιτείται:

Κατασκευάζουμε (επιτέλους!) το νέο κτίριο του Γυμνασίου και Λυκείου Κρηνίδων, για να στεγάσουμε τις ανάγκες των μαθητών της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων!

Μελετούμε τη δημιουργία ειδικού σχολείου στην περιοχή του Αμυγδαλεώνα.

– Ενισχύουμε τον αγροτικό τομέα:

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η ανάπτυξη της περιοχής των Φιλίππων πρέπει να βασίζεται και στην γεωργία, αλλά και στην κτηνοτροφία.

Δίνουμε έμφαση στις υποδομές και στον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και των υποδομών άρδευσης των καλλιεργειών, ειδικά στα Τενάγη των Φιλίππων, αλλά και στον εύφορο, ορεινό όγκο του Δήμου μας.

Βελτιώνουμε τους αγροτικούς δρόμους και εκσυγχρονίζουμε την άρδευση των χωραφιών.

Ενεργοποιούμε την Επιτροπή Πρωτογενούς Τομέα του Δήμου.

Στηρίζουμε τη δημιουργία αγροτικών μεταποιητικών επιχειρήσεων

με τη σύσταση Αγροτικού Γραφείου, που θα είναι στελεχωμένο με γεωπόνους και ειδικούς επιστήμονες, οι οποίοι θα συμβουλεύουν τους αγρότες και θα εκπονούν και μελέτες.

Θέλουμε να βοηθήσουμε τους παραγωγούς να βελτιώσουν την παραγωγή τους, κάνοντας προγραμματικές συμβάσεις με τα σχετικά Γεωπονικά Πανεπιστήμια, μαζί με το Διεθνές Πανεπιστήμιο στην Καβάλα και το Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης του Δημοκρίτειου Θράκης στην Ορεστιάδα.

Και όλοι μαζί να εξετάσουν εναλλακτικές μορφές γεωργίας, να δοκιμάσουν νέες καλλιέργειες και να εναρμονιστούν με την νέα ΚΑΠ (δηλαδή την Κοινή Αγροτική Πολιτική) 2023-2027.

Και ασφαλώς, θα βοηθήσουμε τους παραγωγούς και κτηνοτρόφους του ορεινού όγκου.

Ο Δήμος Καβάλας θα αναλάβει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διερεύνηση και τη δημιουργία Ομάδων Παραγωγών, όπως επιτάσσει πλέον η Ευρωπαϊκή Ένωση, και θα εκμεταλλευτούμε τα ευρωπαϊκά κονδύλια, όπως ορθά κάνουν οι παραγωγοί από την υπόλοιπη Ελλάδα.

Είναι ανάγκη να καταλάβουμε ότι πλέον η γεωργία και η κτηνοτροφία αλλάζουν. Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει την πράσινη ανάπτυξη και ο Δήμος μας θα πρέπει να είναι αρωγός των γεωργών και κτηνοτρόφων, ώστε να μη “χάσουν το τρένο”.

Οι αγρότες μας αισθάνονται “αποκομμένοι” από τον Δήμο Καβάλας, γι’ αυτό θα δημιουργήσουμε μια υποδομή που θα ασχολείται με την αγροτική ανάπτυξη.

– Μετατρέπουμε το Πηλοθεραπευτήριο και το Μνημείο ΟΥΝΕΣΚΟ σε προορισμό με πανελλήνια και διεθνή εμβέλεια:

Εδώ βρίσκεται η μεγάλη ευκαιρία του Δήμου μας για ουσιαστική ανάπτυξη. Με τη δημιουργία μίας ολόκληρης, νέας οικονομικής δραστηριότητας γύρω από το Μνημείο ΟΥΝΕΣΚΟ.  Με νέες επιχειρήσεις, νέα έσοδα για τον Δήμο  και νέες θέσεις εργασίας για τους δημότες.

Αναβαθμίζουμε το Πηλοθεραπευτήριο σε ξεχωριστή, αυτόνομη επιχείρηση του Δήμου, “σπάμε” τα στενά πλαίσια που λειτουργεί σήμερα και δίνουμε στα Λασπόλουτρα τη δυνατότητα να μεγαλώσουν και να αναπτυχθούν. Να γίνουν γνωστά σε πανελλήνιο και διεθνές επίπεδο!!

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ;

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΤΟΧΟ:

ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!

Είμαστε λοιπόν εδώ, για να παρουσιάσουμε συνολικά 50 υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους από τις Δημοτικές Κοινότητες.

Και θέλω να σας πω πόσο περήφανος αισθάνομαι για τους 200 περίπου υποψηφίους στο σύνολο που έχουμε φτάσει μέχρι τώρα.

Έχουμε καταφέρει να καλύψουμε κάθε κοινωνική και επαγγελματική ομάδα της τοπικής μας κοινωνίας.

Είμαστε παντού.

ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ

ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ,

ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΟΥ

ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΤΑΞΙΔΙ,

ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΨΗΛΑ!

ΕΙΣΤΕ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΦΩΝΗ ΣΑΣ!

ΕΙΣΤΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ!

Όλες και όλοι μαζί, θέλουμε στους δημότες να μεταδώσουμε το μήνυμα:

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ!!

ΜΕ ΓΝΩΣΗ, ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ.

Έχουμε πλέον μία μεγάλη ομάδα.

Έχουμε μία ομάδα έτοιμη να διοικήσει τον Δήμο,

από την επόμενη ημέρα που θα αναλάβουμε τη διοίκηση.

ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ!

ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ!

ΜΟΝΟ ΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Εξάλλου, ΠΡΩΤΟΙ παρουσιάσαμε τον Μάρτιο στην Καβάλα τους πρώτους 85 υποψηφίους,

ΠΡΩΤΟΙ παρουσιάσαμε ένα πλήρες πρόγραμμα,

και ΠΡΩΤΟΙ θα κόψουμε το νήμα στις δημοτικές εκλογές!»




Μάκης Παπαδόπουλος: «Οι ελεύθεροι επαγγελματίες μπορούν να συνεισφέρουν στις πολιτικές του Δήμου Καβάλας»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος με την παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον γνωστό λογιστή – φοροτεχνικό Κώστα Νάνο και τον ελεύθερο επαγγελματία Δημήτρη Νεοκοσμίδη.

Ο Κώστας Νάνος γεννήθηκε στη Γερμανία το 1962. Τελείωσε το 1980 το Ζουμπουλάκειο Λύκειο Καβάλας και σπούδασε σε ιδιωτική σχολή λογιστών. Ασκεί το επάγγελμα του Λογιστή-Φοροτεχνικού ως αυτοαπασχολούμενος από τον Ιανουάριο του 1985 μέχρι και σήμερα. Είναι μέλος του τοπικού συλλόγου Λογιστών-Φοροτεχνικών Ν. Καβάλας.

Την περίοδο 1978-1980 ήταν αθλητής του ΟΘΑΚ Καβάλας με συμμετοχές σε πανελληνίους αγώνες τεχνικής κολύμβησης με διακρίσεις και πανελλήνια ρεκόρ. Συμμετείχε επίσης στην Εθνική Ομάδα Ανδρών Τεχνικής Κολύμβησης με συμμετοχή τον Αύγουστο του 1980 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τεχνικής Κολύμβησης στην Μπολώνια της Ιταλίας. Διετέλεσε από το 2011 μέχρι το 2014 εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. του τοπικού αθλητικού σωματείου Α.Ο. Καβάλα με την ιδιότητα του ταμία.

Είναι παντρεμένος με την Γαβριέλα Τσολακίδου και έχει δύο παιδιά: τον Στυλιανό, υπάλληλο της Βιομηχανίας Λιπασμάτων, και την Στυλιανή, Οικονομολόγο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και κάτοχο δύο μεταπτυχιακών τίτλων.

Το 2014  συμμετείχε για πρώτη φορά στις Δημοτικές Εκλογές με τον συνδυασμό  Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ως ιδρυτικό στέλεχος της παράταξης.

Το 2016 έγινε μέλος του Πανευρωπαϊκού Κινήματος DiEM25 και το 2018 μέλος του εκλογικού του βραχίονα στην Ελλάδα ΜέΡΑ25. Το 2019 συμμετείχε στις Ευρωεκλογές του Μαΐου ως υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΜέΡΑ25 και ταυτόχρονα συμμετείχε στις Δημοτικές Εκλογές για δεύτερη φορά με τον συνδυασμό  Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.

Τον Ιούλιο του 2019 συμμετείχε στις Εθνικές Εκλογές ως υποψήφιος βουλευτής με το ΜέΡΑ25  και εκλέχτηκε μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος μέχρι το 2021. Τέλος, τον Μάιο του 2023, όπως και στις επαναληπτικές Εθνικές Εκλογές του Ιουνίου, συμμετείχε ως υποψήφιος βουλευτής του “ΜέΡΑ25-Συμμαχία για την Ρήξη”.

Ο Δημήτρης Νεοκοσμίδης γεννήθηκε στο Dortmund της Γερμανίας το 1963. Φοίτησε στην Τεχνική Σχολή ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ, δραστηριοποιήθηκε στον χώρο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και διετέλεσε Αντιπρόεδρος του Σωματείου Τεχνικών Παιχνιδιών. Είναι παντρεμένος με την Κυριακή Μακροβασίλη και έχει δύο παιδιά.

Θέλω να τους ευχαριστήσω και προσωπικά για την εμπιστοσύνη που δείχνουν σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή τους να δώσουν μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″.




Μάκης Παπαδόπουλος: Ενίσχυση της αντιπυρικής προστασίας με έμφαση στο Αισθητικό – Περιαστικό Δάσος Καβάλας

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος  προτείνει μέτρα για την ενίσχυση αντιπυρικής προστασίας

“Έχουμε υποχρέωση να ενεργοποιήσουμε κάθε δυνατό μέτρο, προσπάθεια, αλλαγές ή βελτιώσεις στον ισχύοντα σήμερα αντιπυρικό σχεδιασμό σε τοπικό επίπεδο”

Αναλυτικά τα μέτρα:

1) Αρμόδιο κλιμάκιο της Δημοτικής Αρχής θα πρέπει άμεσα να επισκεφθεί τους ιδιοκτήτες των οικοπέδων που γειτνιάζουν με το περιαστικό δάσος Καβάλας (κυρίως στις περιοχές “ΒΑΣΙΛΑΚΗ”, “Όφφμαν” και Χωράφα), για να ενημερώσει σχετικά τους ιδιοκτήτες και να ελέγξει αν έχουν προβεί στον καθαρισμό των ιδιοκτησιών τους. Σε περίπτωση που ο καθαρισμός δεν έχει ακόμη γίνει, να δοθεί άμεσα περιθώριο λίγων ημερών για την ολοκλήρωσή του.

2) Ενθάρρυνση της εθελοντικής συμμετοχής στην αντιπυρική προσπάθεια, με δέσμευση του Δήμου ότι θα μοριοδοτήσει όλους όσους λάβουν μέρος σε εποχικές προσλήψεις του Δήμου.

3) Εκτύπωση και διανομή πληροφοριακού υλικού στις εξόδους της πόλης και σε πολυσύχναστα σημεία και χώρους συγκέντρωσης πολιτών και επισκεπτών.

4) Σύντομα διαφημιστικά σποτ και μηνύματα στο ραδιόφωνο, αλλά και σε όλα τα Μ.Μ.Ε., με απλές οδηγίες και συμβουλές που είναι ανάγκη να ακούγονται κυρίως σε ώρες υψηλής τηλεθέασης ή ακρόασης. Τα διαφημιστικά υλικά θα μπορούσαν να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου Καβάλας και να καταγράφονται σχόλια και προτάσεις των δημοτών.

5) Κατάρτιση προγραμμάτων εκπαίδευσης και ασκήσεων ετοιμότητας του προσωπικού και των εθελοντών που εμπλέκονται σε δράσεις πολιτικής προστασίας.

6) Συνδρομή του Δήμου Καβάλας προς το Δασαρχείο – εφόσον διαθέτει τον απαιτούμενο εξοπλισμό – για την άμεση απομάκρυνση απορριμμάτων και λοιπών υπολειμμάτων και υλικών σε δασικές εκτάσεις.

7) Συνεργασία με όλους τους συναρμόδιους φορείς και υπηρεσίες για την τοποθέτηση δικτύου καμερών σάρωσης και παρακολούθησης όλου του δάσους από την Ν. Καρβάλη μέχρι τον οικισμό του Παληού, σε συνεργασία με το Παράρτημα Καβάλας του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας.

8) Διεκδίκηση συμμετοχής από τον Δήμο Καβάλας σε προγράμματα που αφορούν δράσεις αντιπυρικής προστασίας σε συνεργασία σε άλλους φορείς.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Οι νέοι άνθρωποι και οι γυναίκες μπαίνουν μπροστά για την Καβάλα που μας αξίζει!

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλωσορίζει τα νέα μέλη στην παράταξη ο Τόπος της Ζωής Μας:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τους συμπολίτες μας Νίκο Στάμο και Νικολέτα (Νίκη) Σπυροπούλου.

Ο Νίκος Στάμος γεννήθηκε το 1989 στην Καβάλα. Είναι γιος του Χρήστου Στάμου και της Αναστασίας Ναζίρογλου. Φοίτησε στο 19ο Δημοτικό, στο 2ο Γυμνάσιο, στο 4ο ΕΠΑΛ Καβάλας και στη συνέχεια σπούδασε σε ΙΕΚ Φυσικοθεραπείας στη Θεσσαλονίκη. Στην Καβάλα ζει πλέον μόνιμα και εργάζεται εδώ και 13 χρόνια ως ιδιωτικός υπάλληλος και τα δύο τελευταία χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Η Νικολέτα (Νίκη) Σπυροπούλου γεννήθηκε στην Καβάλα και είναι συγγραφέας και στιχουργός. Είναι κόρη του Μιχαήλ Σπυρόπουλου (επιχειρηματία) από την Αθήνα και της Φιλιώς Γρίδη από την Καβάλα.  Ως τα δεκατρία της  χρόνια έζησε στην Καβάλα, κατόπιν  εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και εν συνεχεία μετέβη στις ΗΠΑ.

Έζησε πέντε χρόνια στη Νέα Υόρκη και εργάστηκε ως Νηπιαγωγός για το Ελληνικό σχολείο της Αγίας Μαρκέλλας. Παρακολούθησε  σεμινάρια δημιουργικής γραφής, πλοκής σεναρίου και σκηνοθετικής προσέγγισης, συμμετέχοντας σε ερασιτεχνική ομάδα υποκριτικής.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη στιχουργική, τη συγγραφή βιβλίων και σεναρίων, αλλά και με τον χώρο της τηλεόρασης. Αξιοσημείωτες συνεργασίες της είναι με τον Τόλη Βοσκόπουλο, τον Γιάννη Πλούταρχο, τον Γιώργο Αλκαίο, τον Νίκο Οικονομόπουλο, την Πέγκυ Ζήνα, την Καίτη Γαρμπή και πολλούς άλλους γνωστούς Έλληνες καλλιτέχνες.

Επίσης, είχε συνεργασία με ξένους καλλιτέχνες, όπως τον Ιταλό Roberto Casalino, την Ισραηλινή τραγουδίστρια Ishtar και την Τουρκάλα Tanyla, ενώ πολλά τραγούδια της έχουν διασκευαστεί και κυκλοφορούν στο εξωτερικό.

Επίσης, ο Θάνος Μικρούτσικος την επιβράβευσε για το αφιερωματικό τραγούδι που έγραψε στη μνήμη του Δημήτρη Μητροπάνου. Έχουν εκδοθεί έξι βιβλία της, εκ των οποίων το ένα κυκλοφόρησε αρχικά στην Αμερική από τη Dorrance Publishing όπου επιλέχθηκε ανάμεσα από ογδόντα μυθιστορήματα.

Κατά τη συγγραφική της  δράση, έχει διασκευάσει λογοτεχνικά έργα άλλων συγγραφέων σε μορφή σεναρίου, ενώ  η ίδια έχει ασχοληθεί με τη γραφή θεατρικών έργων, διαλόγων, κειμένων. Το 2020 επέστρεψε μόνιμα στην Καβάλα και συνεργάστηκε τηλεοπτικά με το ΕΝΑ Channel, όπου είχε αναλάβει τη διεύθυνση παραγωγής και την παρουσίαση ψυχαγωγικής εκπομπής.

Από τη συνεργασία της με το κανάλι, δημιουργήθηκε σημαντικό οπτικοακουστικό έργο, αλλά και κοινωνικό, οργανώνοντας δράσεις  και καμπάνιες κοινωνικής ευθύνης. Είναι παντρεμένη από το 2011 με τον Θοδωρή Δήμο, ιδιωτικό υπάλληλο, και έχουν αποκτήσει έναν γιο.

Θέλω να τους ευχαριστήσω και προσωπικά για την εμπιστοσύνη που δείχνουν σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή τους να δώσουν μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Απαράδεκτη ανοχή της διοίκησης του Δ. Καβάλας σε ξυλοδαρμούς όπου εμπλέκονται εποχικοί υπάλληλοι»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος σύμφωνα με δήλωση του:

” Έχουν περάσει 24 ώρες από το περιστατικό με τον ξυλοδαρμό του Λάκη Καϊτατζή. ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ η διοίκηση του Δήμου Καβάλας να μην έχει ακόμη καταδικάσει το περαστικό στο οποίο εμπλέκεται εποχικός υπάλληλος του Δήμου και αφορά την υπηρεσία άρδευσης που παρέχει ο Δήμος.

Η στάση αδιαφορίας και “σιωπής” της διοίκησης του Δήμου στο θέμα αυτό δείχνει ότι η Δημοτική Αρχή δείχνει απαράδεκτη ανοχή σε ξυλοδαρμούς και γενικά ακραίες πράξεις απέναντι σε δημότες.

Η Δημοτική Αρχή έχει την υποχρέωση να καταδικάσει το περιστατικό. Διαφορετικά, είναι σα να δείχνει ότι επιβραβεύει τέτοιες συμπεριφορές από το προσωπικό του Δήμου.

Καλούμε ξανά τη Δημοτική Αρχή, αλλά και τους επικεφαλής των παρατάξεων, να λάβουν ξεκάθαρη θέση και να καταδικάσουν το περιστατικό”.