Μάκης Παπαδόπουλος | «Συμμετέχουμε στην ενημέρωση των δημοτών για τις μειώσεις δημοτικών τελών στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες

Ενημερώνουμε τους δημότες ότι έχει ξεκινήσει από τον Δήμο Καβάλας η εφαρμογή του μέτρου της μείωσης δημοτικών τελών 2024 για τις ευπαθείς ομάδες (ΑμεΑ από 50% αναπηρία και πάνω, πολύτεκνες – τρίτεκνες – μονογονεϊκές οικογένειες, μακροχρόνια άνεργοι, άποροι).

Δεν ξεχνάμε τις εξωφρενικές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη του 2024 (από 60% έως 150%), που επέβαλε η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας σε όλους τους δημότες.

Ωστόσο, μετά από τις προτάσεις της παράταξής μαςο Δήμος Καβάλας αποφάσισε σημαντικές μειώσεις στα δημοτικά τέλη που θα πληρώσουν οι ευπαθείς ομάδες και κυρίως κατάργησε τα εισοδηματικά κριτήρια σε όλες τις ευπαθείς ομάδες.

Καλούμε φορείς και δημότες να συμμετέχουν στην προσπάθεια να διαφημιστεί το μέτρο αυτό, ώστε να ενταχθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι δικαιούχοι και να ωφεληθούν οι δημότες που έχουν ανάγκη.

 Για περισσότερες πληροφορίες, οι δημότες μπορούν να απευθύνονται:

 – στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Καβάλας

Τηλέφωνα: 2513 503 374, 2513 503 375

Email διεύθυνση: pronoia@kavala.gov.gr

– στην Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Καβάλας

Τηλέφωνο: 2513 500 073

Email διεύθυνση: esoda@kavala.gov.gr




Μάκης Παπαδόπουλος | «Το Δημοτικό Συμβούλιο δεν είναι “παιχνιδάκι” της Διοίκησης του Δήμου»

Ο επικεφαλής της παράταξης «Ο Τόπος της ζωής μας» Μάκης Παπαδόπουλος, έστειλε στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου την ακόλουθη επιστολή:

Κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου, με την παρούσα επιστολή, σας ενημερώνουμε ότι η παράταξή μας θα απέχει από τη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό του Δήμου μας για το 2024, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την τακτική σας κατά τις τελευταίες συνεδριάσεις να παραβιάζετε τις ημέρες συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου που έχουν οριστεί με δική σας απόφαση (δηλ. Δευτέρα ή Τετάρτη).

Το τελευταίο διάστημα, έχετε κάνει συνεδριάσεις σε όλες σχεδόν τις ημέρες της εβδομάδας εκτός από την Δευτέρα (!) που εσείς αποφασίσατε να γίνονται οι τακτικές συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, με αποτέλεσμα να δημιουργείτε πρόβλημα με την πρακτική σας αυτή στον προγραμματισμό της επαγγελματικής και οικογενειακής δραστηριότητας των Δημοτικών Συμβούλων.

Είναι επίσης απαράδεκτο ένα τόσο σοβαρό θέμαόπως είναι ο Προϋπολογισμός του 2024, να συζητείται “άρον άρον” και με συνοπτικές διαδικασίες σε έκτακτη και κατεπείγουσα συνεδρίαση, στις 8.00 το βράδυ (!), επειδή η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας καθυστέρησε εδώ και δύο μήνες να πράξει το αυτονόητο, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα και δυσλειτουργίες σε ολόκληρο τον Δήμο και φυσικά στις πληρωμές του προσωπικού του Δήμου!

Δυστυχώς, η τακτική σας αυτή έχει μετατρέψει το Δημοτικό Συμβούλιο σε “παιχνιδάκι” του Δημάρχου και τις διαδικασίες σε “λάστιχο” που το τραβάτε εσείς όπως θέλει ο Δήμαρχος, αγνοώντας όλους τους υπόλοιπους Δημοτικούς Συμβούλους!

Ως εκ τούτου, σας δηλώνουμε ότι θα απέχουμε από την αποψινή κατεπείγουσα 7η συνεδρίαση 2024 του Δημοτικού Συμβουλίου, στην οποία ούτως ή άλλως δεν μπορούμε να συμμετέχουμε λόγω ανειλημμένων και προγραμματισμένων επαγγελματικών και οικογενειακών υποχρεώσεων.

Βέβαια, έχουμε ήδη τοποθετηθεί στη Δημοτική Επιτροπή για τον Προϋπολογισμό του 2024, τον οποίο έχουμε καταψηφίσει για τους εξής λόγους:

  • Η Δημοτική Αρχή έχει επιβάλλει εξωφρενικές αυξήσεις στα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας από 60% έως 150% σε βάρος των δημοτών.
  • Η Δημοτική Αρχή έχει μειώσει τον προϋπολογισμό για την κοινωνική στήριξη των ευπαθών ομάδων δημοτών μας.

  • Η Δημοτική Αρχή έχει μειώσει τα χρήματα σε πολύ σημαντικά τεχνικά έργα (π.χ. ασφαλτοστρώσεις, συντηρήσεις αθλητικών υποδομών, συντηρήσεων σχολικών κτιρίων και αυλών) για την ποιότητα ζωής των δημοτών στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου.

  • Η Δημοτική Αρχή συνεχίζει την “πολιτική” κατασπατάλησης των χρημάτων του Δήμου και των δημοτών σε αναθέσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

Κύριε Πρόεδρε, ελπίζουμε με την αποχή μας να κατανοήσετε ότι ο ρόλος σας είναι να διαφυλάσσετε το κύρος του Δημοτικού Συμβουλίου και να μην επιτρέπετε στον Δήμαρχο να κάνει “παιχνιδάκι” και “λάστιχο” το Δημοτικό Συμβούλιο.

Τέλος, παρακαλούμε να διαβάσετε την επιστολή μας στο σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου, ώστε να λάβει γνώση.




Μάκης Παπαδόπουλος | Ενστάσεις για το νέο κλειστό γυμναστήριο στο περιγιάλι

Ο Επικεφαλής της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής μας”, Μάκης Παπαδόπουλος, αποφάσισε να μην εγκρίνει την επιλογή του ανάδοχου για την εκπόνηση των μελετών ενός νέου γυμναστηρίου στο Περιγιάλι, προτιμώντας να επικεντρωθεί στη βελτίωση της συντήρησης των υπαρχόντων αθλητικών εγκαταστάσεων.

Με αυτόν τον τρόπο, ο Παπαδόπουλος επιδιώκει να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητα των αθλητικών εγκαταστάσεων στο Δήμο Καβάλας. Η απόφασή του αυτή υποδηλώνει μια στρατηγική προσέγγιση που δίνει προτεραιότητα στην ανάγκη για συντήρηση και βελτίωση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων, αντί για την επένδυση σε νέα έργα. Με αυτόν τον τρόπο, επιδιώκει να ανταποκριθεί στις πραγματικές ανάγκες της τοπικής κοινότητας και να εξασφαλίσει τη βέλτιστη χρήση των δημόσιων πόρων.

 




Μάκης Παπαδόπουλος | Πετύχαμε να μπουν στις μειώσεις τελών σε ευπαθείς κοινωνικες ομαδες και ΑΜΕΑ και χωρίς εισοδηματικά κριτήρια

Μετά από πρόταση – παρέμβαση της παράταξής μας, και φυσικά τις αντιδράσεις φορέων της τοπικής μας κοινωνίας, η Δημοτική Αρχή υποχώρησε και αποδέχτηκε να συμπεριληφθούν πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και άτομα με αναπηρία 50% και άνω, στο μέτρο της μείωσης των δημοτικών τελών 2024 για τις ευπαθείς ομάδες, τις οποίες είχε αρχικά αποκλείσει. Και μάλιστα πετύχαμε να μην υπάρχει κανένα εισοδηματικό κριτήριο!

Ωστόσο, δεν είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι, γιατί η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας έκανε μειώσεις στις… αυξήσεις από 60% μέχρι 150% που επέβαλε πριν λίγες μέρες στα δημοτικά τέλη σε όλους τους δημότες!

Είναι χαρακτηριστικό, όπως φαίνεται και από τον σχετικό πίνακα, ότι σε σύγκριση με τα τέλη του 2023 τα άτομα με αναπηρία 50% και πάνω δε θα δουν μειώσεις 30%, αλλά αυξήσεις 11%! Όπως και οι τρίτεκνες οικογένειες, δε θα δουν μειώσεις 40% αλλά μόλις… 4%!

Καλούμε ωστόσο τη Δημοτική Αρχή να μην βάλει “κόφτη” σε κανέναν δικαιούχο και να δεχτεί όλες τις αιτήσεις που θα κατατεθούν από ΑμεΑ, πολύτεκνες, τρίτεκνες και μονογονεϊκές οικογένειες, απόρους και μακροχρόνια ανέργους.




Μάκης Παπαδόπουλος |«Aπαλλαγή από δημοτικά τέλη και λογαριασμούς νερού για 2 χρόνια σε όλους τους επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου»

Οι επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου δέχονται συνεχώς πλήγματα από τις καθυστερήσεις στις εργασίες της ανάπλασης.

Πέρσι είχαμε το πρώτο πλήγμα στους τζίρους των καταστημάτων. Τότε, η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας είχε λανθασμένα αποφασίσει να ξεκινήσει τις εργασίες μέσα στους πιο δυνατούς μήνες της θερινής περιόδου για τους επαγγελματίες του τουρισμού. Γιατί; Γιατί δήθεν το έργο έπρεπε να τελειώσει μέχρι το τέλος του 2023.

Το έργο φυσικά δεν τελείωσε, πήρε παράταση για άλλους έξι (6) μήνες (όπως είχαμε προτείνει εξαρχής στον Δήμαρχο Καβάλας) και εμφανίστηκαν πάλι νέες καθυστερήσεις. Θα τελειώσει επιτέλους το έργο εγκαίρως ή θα πληγεί και η επόμενη τουριστική σεζόν;

Προτείνουμε προς τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να δώσει ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ για δύο (2) χρόνια στους επαγγελματίες της περιοχής από:

  1. τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας
  1. τα τέλη χρήσης κοινόχρηστου χώρου (τραπεζοκαθισμάτων)
  1. και τους λογαριασμούς νερού της ΔΕΥΑΚ.

Όπως αντίστοιχα είχαμε προτείνει και για τους επαγγελματίες γύρω από την πλατεία Καπνεργάτη.

Είναι μία ελάχιστη πράξη στήριξης στους επαγγελματίες που πλήττονται εξαιτίας του κακού προγραμματισμού και της ανοργανωσιάς της ίδιας της Δημοτικής Αρχής.




Μάκης Παπαδόπουλος | «Πλήρης απαλλαγή από δημοτικά τέλη για ΑμεΑ,Πολύτεκνες, Τρίτεκνες και Μονογονεϊκές οικογένειες»

Η πρόταση της Δημοτικής Αρχής για μειώσεις στα δημοτικά τέλη που πληρώνουν οι ευπαθείς ομάδες είναι “φτωχή”, με πολλά “εμπόδια” και χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα για τους συμπολίτες μας.

Δυστυχώς, η διοίκηση του Δήμου Καβάλας μπερδεύει την αναπηρία, την πολυτεκνία και την τριτεκνία με τη φτώχεια. Γι΄ αυτό και εμείς προτείνουμε την πλήρη απαλλαγή από τα
δημοτικά τέλη για τις περισσότερες ευπαθείς ομάδες, καθώς μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα στη Δημοτική Αρχή να καλύψει το ποσό που θα προκύψει σε βάρος τουπροϋπολογισμού του Δήμου από τις απαλλαγές.




Μάκης Παπαδόπουλος | «H διοίκηση του Δήμου Καβάλας αυξάνει τα δημοτικά τέλη μέχρι και 150%!»

Σε μία περίοδο που τα νοικοκυριά και οι επαγγελματίες πλήττονται από την ακρίβεια, η διοίκηση του Δήμου Καβάλας επιβάλλει εξωφρενικές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη για το 2024, που φτάνουν μέχρι και 150%!

Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε.

Η κακοδιαχείριση, η ανοργανωσιά και οι σπατάλες της διοίκησης του Δήμου Καβάλας, ήδη από την προηγούμενη περίοδο 2019-2023, έχουν ως συνέπεια την επιβάρυνση δημοτών και επαγγελματιών!

Οι αριθμοί “μιλούν” από μόνοι τους:

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ  

2021

(ανά τ.μ.)

 

2024

(ανά τ.μ.)

 

Αύξηση

Κατοικίες

(Καβάλα)

 

1,57 ευρώ 2,50 ευρώ 60%
Κατοικίες

(Χωριά)

 

1,10 ευρώ 1,70 ευρώ 55%
Εμπορικά καταστήματα (Καβάλα)

 

2,60 ευρώ 4,10 ευρώ 58%
Εμπορικά καταστήματα

(Χωριά)

 

1,40 ευρώ 2,10 ευρώ 50%
Καφετέριες  Εστιατόρια

Ταβέρνες

(Καβάλα)

 

2,60 ευρώ 5,00 ευρώ 92%
Καφετέριες  Εστιατόρια

Ταβέρνες

(Χωριά)

 

1,40 ευρώ 3,50 ευρώ 150%

Η Δημοτική Αρχή, αντί να βοηθήσει με μειώσεις ή τουλάχιστον να κρατήσει σταθερά τα δημοτικά τέλη, “στέλνει τον λογαριασμό” της ανεύθυνης πολιτικής της σε νοικοκυριά και επαγγελματίες.




Μάκης Παπαδόπουλος | «Συνεχίζουμε με ορίζοντα τις εκλογές του 2028»

Ευχαριστούμε τους δεκάδες φίλους και τα μέλη της παράταξής μας  Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ που μας τίμησαν με την παρουσία τους στην εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας της παράταξης, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024.

Στην ομιλία του, ο επικεφαλής της παράταξης και δημοτικός σύμβουλος Μάκης Παπαδόπουλος επισήμανε πως η εκδήλωση αυτή συμπίπτει με τη συνέχιση της πορείας της παράταξής μας με το ίδιο πάθος και με την ίδια αγάπη για τον τόπο μας, και με ορίζοντα τις επόμενες εκλογές του 2028.

Ευχαρίστησε τους απελθόντες δημοτικούς συμβούλους της προηγούμενης περιόδου και τίμησε τον Νίκο Μαυρίδη, πρώην Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας και επί χρόνια δημοτικό σύμβουλο, και της παράταξής μας κατά την τελευταία του θητεία, για τη συνολική προσφορά του στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Τέλος, τόνισε πως η νέα δημοτική ομάδα που εκλέχτηκε θα έχει ως βάση την πολιτική κληρονομιά που έχει δημιουργήσει η παράταξη τα προηγούμενα χρόνια, υπηρετώντας τους δημότες και τον τόπο μας, με στόχο μία ζωή με ποιότητα και αξιοπρέπεια, ευημερία και ασφάλεια.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης και φορέων του τόπου μας, ανάμεσα στους οποίους ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θόδωρος Μαρκόπουλος, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Υγείας και Οικογενειακής Πολιτικής Γιώργος Δαλακούρας, ο πρώην Δήμαρχος Φιλίππων Λευτέρης Κωταΐδης, ο πρώην Δήμαρχος Κεραμωτής και πρώην Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Καβάλας Μένανδρος Μαρινάκης, η πρώην Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής Δήμου Καβάλας και πρώην Πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας Κορίνα Χιώτη-Πρασσά, ο πρώην Αντιδήμαρχος του Δήμου Θάσου Δημήτρης Ράνης, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Αν. Μακεδονίας Σωτήρης Λαζαρίδης και ο Αντιπρόεδρος του ΤΕΕ Αν. Μακεδονίας Απόστολος Παυλίδης, ο Πρόεδρος της Θρακικής Εστίας Νίκος Τσουμπάκης και η Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Καβάλας “Στέλλα Μανώλα-Κούρτη” Ελένη Μυλοπούλου.

 




Δίπλα σε όλους τους δημότες του ο νέος δήμαρχος Δράμας ο Γιώργος Παπαδόπουλος

Για την νέα του θητεία μίλησε στο ENA CHANNEL, o νέος δήμαρχος Δράμας, κ. Γιωργός Παπαδόπουλος, ο οποίος ανέφερε οτι τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεγάρες του έχουν ενημεωθεί πλήρως για όλα τα προβλήματα αλλα και έργα που αφορούν την περιοχή και πως όσο περνάει απο το χέρι τους θα είναι δίπλα σε κάθε δημότη.




Μάκης Παπαδόπουλος | Ενωμένοι θα δυναμώσουμε την προσπάθεια για να πάμε τον τόπο μας ψηλά!

Στην τελετή ορκωμοσίας των νέων Δημοτικών και Τοπικών Συμβούλων του Δήμου Καβάλας, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου, συμμετείχε σύσσωμη η παράταξή μας, αναλαμβάνοντας πλέον νέες ευθύνες από τη θέση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας για την περίοδο 2024-2028.

Τη νέα δημοτική ομάδα της παράταξης, με επικεφαλής τον Μάκη Παπαδόπουλο, θα απαρτίζουν:

Από τη Δημοτική Ενότητα Καβάλας

– Ξενοφών Κροκίδης (Ιατρός, Διευθυντής της Β΄Παθολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας – Πρόεδρος της Ιατρικής Εταιρείας Καβάλας)

– Προυσαεύς Σπυρίδων (Αγρότης)

– Κουφατζής Χαράλαμπος (Δικηγόρος)

Από τη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων

– Αγγελίδης Παναγιώτης (Ιδιωτικός υπάλληλος)

– Χειμώνα Συμέλα – Μελίνα (Φυσιοθεραπεύτρια)

Στο πλαίσιο της τελετής ορκωμοσίας, ο Μάκης Παπαδόπουλος μίλησε για τις διακριτές ευθύνες της διοίκησης και της αντιπολίτευσης, αλλά και τον κοινό στόχο που οφείλουν όλοι να υπηρετήσουν, προς όφελος των συμφερόντων του τόπου και των δημοτών. Ανέφερε χαρακτηριστικά τα εξής:

«Η παράταξή μας, από τη θέση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο, θα συνεχίσει αταλάντευτη να ασκεί το καθήκον του ελέγχου και της κριτικής, αλλά θα βοηθήσει εξίσου το έργο της διοίκησης και θα στηρίξει όλες τις αποφάσεις που θα αναβαθμίσουν τον αναπτυξιακό ρόλο του Δήμου μας.

Η Καβάλα δεν μπορεί να χάσει άλλη δεκαετία.

Ο ανταγωνισμός των Δήμων και των πόλεων είναι μεγάλος και το εσωτερικό μέτωπο επιβάλλεται να είναι αρραγές.

Η Καβάλα και οι Φίλιπποι πρέπει να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα εποχή και στην ευρύτερη περιοχή. Με αυτάρκεια και αυτονομία.

Ενωμένοι λοιπόν, όλοι μαζί, θα δυναμώσουμε την προσπάθεια για να πάμε τον τόπο μας μπροστά, ψηλά!».




Μάκης Παπαδόπουλος: «Προτείνουμε μείωση 50% στο εισιτήριο του παγοδρομίου»

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου καταθέσαμε την εξής πρόταση για τη λειτουργία του παγοδρομίου:

Να μειωθεί το εισιτήριο κατά 50%: από 8 ευρώ σε 4 ευρώ (για τις ώρες από το πρωί μέχρι τις 4.00 το μεσημέρι) και από 10 ευρώ σε 5 ευρώ (για τις ώρες από τις 4.00 το μεσημέρι μέχρι το βράδυ).

Να μην λάβει ο Δήμος ενοίκιο 1.000 ευρώ, αλλά να δώσει τη δυνατότητα σε 200 παιδιά από οικογένειες που έχουν ανάγκη να απολαύσουν ΔΩΡΕΑΝ το παγοδρόμιο, στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου.

Από τη στιγμή που ο Δήμος Καβάλας αποφασίζει να αναλάβει το κόστος για τη λειτουργία του παγοδρομίου ως προσφορά προς τους δημότες και τα παιδιά, προτείναμε αυτές τις δύο βελτιώσεις.

Η πρότασή μας δεν έγινε αποδεκτή από τη Δημοτική Αρχή. Ωστόσο, εμείς ως παράταξη εγκρίναμε τη λειτουργία του παγοδρομίου.

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Μάκης Παπαδόπουλος | Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού (5 Δεκεμβρίου), η δημοτική παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ διοργανώνει εκδήλωση – αφιέρωμα στον Εθελοντισμό, με σκοπό να αναδείξει την αξία και την χρησιμότητα του Εθελοντισμού στην κοινωνία μας και να τιμήσει φορείς και πρόσωπα της Τοπικής μας Κοινωνίας που έχουν αποδεδειγμένο και καταξιωμένο έργο στον τομέα της εθελοντικής δράσης.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023, στις 6.00 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας.

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ

Δελτίο τύπου




Νέος δήμαρχος Ορεστιάδας ο Διαμαντής Παπαδόπουλος

Ο Διαμαντής Παπαδόπουλος είναι ο νέος Δήμαρχος Ορεστιάδας όπως αποφάσισαν οι δημότες στην δεύτερη κάλπη Ο Δ. Παπαδόπουλος κατάφερε να προηγηθεί τον Βασίλη Μαυρίδη με περίπου 10 μονάδες όπως μαρτυρούν τα ζωντανά αποτελέσματα του Υπουργείου Εσωτερικών με την ενσωμάτωση κοντά στο 75%.

Ο Βασίλης Μαυρίδης ήδη συνεχάρη τον Διαμαντή Παπαδόπουλο στο εκλογικό κέντρο για την νίκη του ενώ και ο ίδιος ο Διαμαντής Παπαδόπουλος με δήλωσή του απέστειλε μήνυμα ενότητας και δουλειάς για την επόμενη ημέρα στον Δήμο Ορεστιάδας.

radioevros




Ο Γιώργος Παπαδόπουλος νέος δήμαρχος Δράμας

ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ μεγάλη διαφορά είναι μπροστά ο Γιώργος Παπαδόπουλος, συμπληρώνοντας αυτή την ώρα το 59,95%, σε σχέση με 40,05% του Κυριάκου Χαρακίδη. Το ποσοστό είναι ιδιαίτερα μεγάλο για το Δήμο Δράμας.

Αυτή την ώρα, η ενσωμάτωση βρίσκεται στο  96,49% (110 από 114 εκλ. τμ.) στη Δράμα.

Εγγεγραμμένοι 50.284, συμμετοχή 21.952  (43,66%).

Έγκυρα 96,51%, άκυρα 1,57%, λευκά 1,92%.

Παπαδόπουλος – 59.95% (12.000 ψ. – 21 έδρες).

Χαρακίδης – 40,05% (8.486 ψ. – 5 έδρες)

Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι, το αποτέλεσμα της πρώτης Κυριακής έδινε στον Γ. Παπαδόπουλο 31,58% και στον Κ. Χαρακίδη 24,90.

Ο Χρ. Μαμσάκος είχε λάβει 20,85% και η Π. Κιόρτεβε 18,64%.

proinos-typos




Μ. Παπαδόπουλος: «Συγχαίρω από καρδιάς τον πατέρα Παύλο και τον πατέρα Απόστολο Καβαλιώτη για την εκλογή τους ως Επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος»

Με πολύ μεγάλη χαρά και συγκίνηση πληροφορήθηκα την εκλογή δύο άξιων κληρικών – ιερωμένων της περιοχής της Καβάλας σε Επισκοπές θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδας

Του αγαπημένου μου σεβαστού Ιεροκήρυκα της Ιεράς μας Μητροπόλεως Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, Αρχιμανδρίτη Παύλου Κίτσου, σε Επίσκοπο Θεσπιών, καθώς και του Διευθυντή του Γραφείου της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση Αρχιμανδρίτη Απόστολο Καβαλιώτη, σε Επίσκοπο Τανάγρας.

Εύχομαι, με τη φώτιση του Αγίου Πνεύματος, να διακονίσουν την Εκκλησία της Ελλάδος προς όφελος των πιστών της και προς Δόξα Θεού, και να τιμήσουν με το έργο τους τον τόπο καταγωγής τους, καθώς και τους πιστούς της που τόσο τους αγάπησαν.

 

 

 

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Και οι δημότες και εμείς είμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ για την ΑΛΛΑΓΗ στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας!»

Με βάση το αποτέλεσμα του α’ γύρου των Δημοτικών Εκλογών, η συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών μας αποδοκίμασαν τη διοίκηση του Θόδωρου Μουριάδη στον Δήμο Καβάλας.

Το αποτέλεσμα έδειξε ξεκάθαρα ότι ο Δήμος Καβάλας πρέπει να αλλάξει Δήμαρχο και να βγει από τη στασιμότητα που ζούμε τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας.

Εμείς είμαστε ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΙ!

Όλες και όλοι οι συνδημότες που αγωνιστήκαμε όλο αυτό το διάστημα για την αλλαγή στη διοίκηση του Δήμου, γιατί πιστεύουμε πως μας αξίζει μία καλύτερη ζωή, ας δώσουμε μαζί τον αγώνα ενόψει του β’ γύρου.

Θέλουμε και θα παλέψουμε να δούμε το σχέδιό μας για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη του τόπου μας να γίνεται πραγματικότητα.

Καλώ όλους τους δημότες, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν στον α’ γύρο, να συστρατευτούν μαζί μας για έναν Δήμο όπως μας αξίζει!

Το αύριο είναι το τώρα!

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Και οι δημότες και εμείς είμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ για την ΑΛΛΑΓΗ στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας!»

Με βάση το αποτέλεσμα του α’ γύρου των Δημοτικών Εκλογών, η συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών μας αποδοκίμασαν τη διοίκηση του Θόδωρου Μουριάδη στον Δήμο Καβάλας.

Το αποτέλεσμα έδειξε ξεκάθαρα ότι ο Δήμος Καβάλας πρέπει να αλλάξει Δήμαρχο και να βγει από τη στασιμότητα που ζούμε τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας.

Εμείς είμαστε ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΙ!

Όλες και όλοι οι συνδημότες που αγωνιστήκαμε όλο αυτό το διάστημα για την αλλαγή στη διοίκηση του Δήμου, γιατί πιστεύουμε πως μας αξίζει μία καλύτερη ζωή, ας δώσουμε μαζί τον αγώνα ενόψει του β’ γύρου.

Θέλουμε και θα παλέψουμε να δούμε το σχέδιό μας για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη του τόπου μας να γίνεται πραγματικότητα.

Καλώ όλους τους δημότες, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν στον α’ γύρο, να συστρατευτούν μαζί μας για έναν Δήμο όπως μας αξίζει!

Το αύριο είναι το τώρα!




Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να αναλάβουμε τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας!»

Μέσα σε πανηγυρικό κλίμα και μπροστά σε ένα ενθουσιασμένο πλήθος κόσμου, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου η κεντρική προεκλογική ομιλία του υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Μάκη Παπαδόπουλου.

Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος παρουσίασε ένα σχέδιο με 15 Προτεραιότητες, 10 Έργα πρώτης γραμμής και 5 Μεγάλες Πρωτοβουλίες που αλλάζουν την Καβάλα και τους Φιλίππους.

Αναλυτικά η ομιλία του είναι η εξής:

«Σήμερα, εδώ,  βλέπω ξεκάθαρα πως ΜΑΖΙ μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!

Σήμερα είμαστε εδώ όλοι ΜΑΖΙ, στην ίδια ομάδα, με το ίδιο όραμα, για έναν Δήμο Καβάλας που θα αποκτήσει τη χαμένη του αυτοπεποίθηση!

Είμαστε στην ίδια πρωταθλήτρια ομάδα, με την φανέλα μας να γράφει ΚΑΒΑΛΑ και ΦΙΛΙΠΠΟΙ ΜΑΖΙ και με κοινό στόχο να αλλάξουμε ό,τι μας πονάει.

Να κάνουμε το άπιαστο, εφικτό! Να πιάσουμε τον στόχο και να τον ξεπεράσουμε!

Ο πατέρας μου, ο Γιώργος Παπαδόπουλος, όταν ήμουν μικρός μου έλεγε… Μάκη, να βάζεις στόχους στη ζωή σου και να προσπαθείς συνεχώς να τους πιάσεις με σκληρό αγώνα… Τίποτα δε θα σου χαριστεί… Τίποτα δε θα είναι εύκολο… Αλλά όλα θα γίνουν, αν αγωνιστείς σκληρά και επιμείνεις!

Τα λόγια του τα κράτησα… Τα χρόνια πέρασαν, έβαζα στόχους, συνεχώς αγωνιζόμουν, άλλοτε τα κατάφερνα, άλλοτε όχι…

Τη μεγάλη προσπάθεια όμως, τον μεγάλο αγώνα και τους υψηλούς στόχους τους έζησα όταν γνώρισα τη Λένα Γαρυφάλλου, τη σύντροφο της ζωής μου… και φυσικά όταν μεγάλωσα τα παιδιά μου, τη Τζένη και τη Χριστίνα.

Τότε κατάλαβα ότι δεν χρειάζεται μόνο να βάζεις στόχους. Κατάλαβα ότι μέσα από τον αγώνα αυτό, πρέπει να γίνεσαι και καλύτερος!

Όταν ακολούθησα τον δρόμο της Αυτοδιοίκησης στην Περιφέρεια και στον Δήμο, έμαθα και κάτι ακόμη…

Να υπηρετώ τον συνάνθρωπό μου και να στέκομαι δίπλα του στο πρόβλημά του, χωρίς να ζητάω κανένα αντάλλαγμα! Ίσως γι’ αυτό άργησα να πετύχω… αυτόν τον στόχο!

Εδώ θα ήθελα να σας εξομολογηθώ ότι το πιο γοητευτικό σε αυτό το ταξίδι είναι ότι απέκτησα γνώσεις.

Η αγάπη σας μου έδωσε δύναμη, η εμπιστοσύνη σας μου έδωσε κουράγιο και η ανταμοιβή μου είναι το αίσθημα ότι αξίζει τον κόπο!

Μας ενώνει ένας κοινός στόχος, να κάνουμε την Καβάλα, τις γειτονιές μας, τις συνοικίες μας,  και φυσικά τους Φιλίππους, τη Νέα Καρβάλη και όλα τα χωριά μας, να τα κάνουμε έναν τόπο για να ζούμε με ποιότητα,

με ασφάλεια, με ευημερία και με υπερηφάνεια!

Έναν τόπο όπου ζούμε, δημιουργούμε και κάνουμε όνειρα ΕΔΩ! Στον Τόπο της Ζωής μας!

Ο δρόμος ήταν μακρύς… Και στη διαδρομή αυτή, η γνώση και η εμπειρία μάς άνοιξε τον ορίζοντα να δούμε τη Νέα Εποχή, τη Μεγάλη Προοπτική για τον Δήμο Καβάλας.

Αυτή τη νέα εποχή την παρουσιάσαμε μέσα από ένα σχέδιο που έχει 15 προτεραιότητες και ένα συνεκτικό σύνολο έργων και παρεμβάσεων που μας ξεχωρίζει από τους άλλους υποψήφιους και τις άλλες παρατάξεις.

Ήδη έχουμε εντοπίσει τα 10 έργα πρώτης γραμμής και τα έχουμε παρουσιάσει. Τα έργα αυτά αναδεικνύουν τη σχέση της Καβάλας και των Φιλίππων με την ιστορία, τον πολιτισμό, το φυσικό τοπίο και το περιβάλλον.

Είναι προτάσεις που έχουν συζητηθεί πολύ, αλλά κανένας από τους προηγούμενους Δημάρχους δεν τόλμησε. Γιατί άραγε δεν τόλμησε; Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές στη ζωή μου και έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: γιατί δεν είχαν την πολιτική βούληση, την πίστη που χρειάζεσαι, την οργάνωση που χρειάζεσαι, τους συνεργάτες που χρειάζεσαι για να παλέψεις και να πετύχεις έναν μεγάλο στόχο.

Εμείς λοιπόν αυτά τα Έργα Πρώτης Γραμμής τα δρομολογούμε αμέσως!

  1. Περιμετρική Καβάλας
  2. Νέα περιαστική αναδάσωση
  3. Δίκτυο ιστορικών χώρων Φιλίππων
  4. Νέα Δημοτική Καπναποθήκη
  5. Ανάπλαση παραλίας – χώρου ανοιχτού κολυμβητηρίου
  6. Ανάδειξη θαλάσσιου μετώπου
  7. Καλαμίτσα και Ραψάνη
  8. Σύνδεση λιμανιού – Χερσονήσου Παναγίας και Φρουρίου
  9. Υπόγεια και περιφερειακά πάρκινγκ με πράσινο
  10. ΚΑΙ θέσεις θέας της εξαιρετικής ομορφιάς της Καβάλας και των Φιλίππων.

Παράλληλα, παρουσιάσαμε 5 μεγάλες πρωτοβουλίες που ανεβάζουν τον πήχη της δικής μας παρουσίας, ώστε η Καβάλα και οι Φίλιπποι να βγουν από την εσωστρέφεια και να αποκτήσουν ένα λαμπερό αστέρι σε ό,τι ζητάει η εποχή μας. Μια εποχή στοχευμένης ανάπτυξης, τεχνολογίας και τουριστικής στρατηγικής.

Και ποιες είναι αυτές οι πρωτοβουλίες:

  1. Καβάλα τουριστική πόλη 365 μέρες τον χρόνο. Μια ατζέντα εκδηλώσεων όλο τον χρόνο, που θα κάνουν φωτεινή και ελκυστική την πόλη μας, θα δώσουν ζωή και κίνηση και θα μας φέρουν νέους επισκέπτες.
  2. Καβάλα ΕΞΥΠΝΗ ΠΟΛΗ. Φέρνουμε τη νέα τεχνολογία στη ζωή μας και την κάνουμε πιο εύκολη και καλύτερη, όπως κάνουμε περισσότερο αποδοτικές και τις υπηρεσίες του Δήμου.
  3. Άθληση και Υγεία. Φτιάχνουμε τις αθλητικές υποδομές που χρειαζόμαστε, ώστε ο Δήμος μας να πρωταγωνιστήσει και πάλι και να εξασφαλίσουμε ποιότητα ζωής, υγεία και ευεξία στους δημότες μας.
  4. Φροντίδα στους φίλους μας τα ζώα. Οργανώνουμε ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης στα αδέσποτα: με ένα σύγχρονο Καταφύγιο Ζώων, με τη δημιουργία ενός Νεκροταφείου Ζώων και με δίκτυα υπεύθυνης υιοθεσίας. Έτσι, κάνουμε μία ουσιαστική παρέμβαση για την προστασία των δημοτών και των ζώων.
  5. Και τέλος, η πέμπτη μας Πρωτοβουλία, “ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ”! Για εμάς, αυτή η πρωτοβουλία είναι η “κορώνα” της πολιτικής μας…Έχουμε τη βούληση να παρέχουμε στήριξη και φροντίδα στους δημότες μαςπου έχουν ανάγκη, που ζουν χωρίς αξιοπρέπεια.

Για όλους αυτούς τους συμπολίτες μας έχουμε ανακοινώσει πολύ συγκεκριμένες παρεμβάσεις που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να ζήσουν με αξιοπρέπεια.

  • Δίνουμε Voucher σε 150 παιδιά της Τρίτης Λυκείου από οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Καλύπτουμε τα δύο από τα τέσσερα μαθήματα των Πανελληνίων Εξετάσεων σε φροντιστήρια του Δήμου μας. Στηρίζουμε τις υποχρεώσεις των γονιών τους και δίνουμε στα παιδιά μας την ευκαιρία “να ανοίξουν τα φτερά τους”!
  • Δίνουμε Voucher σε οικογένειες με έναν γονέα, σε γυναίκες και άνδρες που μεγαλώνουν μόνοι τα παιδιά τουςΕπιδοτούμε τετράωρη απασχόληση νταντάς, που θα ελαφρύνει τα έξοδά τους και θα διώξει το άγχος να δουλεύουν για να πληρώνουν τη φροντίδα του παιδιού!
  • Δημιουργούμε Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης για άτομα με ειδικές ανάγκες. Στηρίζουμε τους γονείς και τους συγγενείς των ατόμων με αναπηρία, εκπαιδεύουμε τα ίδια τα άτομα με αναπηρία να ζουν μόνα τους με αξιοπρέπεια και δίνουμε λύση σε ένα πολύ σοβαρό και περίπλοκο πρόβλημα που “καταδικάζει” τους γονείς και τους συγγενείς σε ένα μόνιμο άγχος τι θα απογίνουν τα παιδιά τους ή τα αδέρφια τους, όταν μείνουν μόνα τους στη ζωή.
  • Μελετούμε τη λειτουργία Δημοτικού Γηροκομείου.  Αφουγκραζόμαστε την κοινωνία και τις ανάγκες της, γνωρίζουμε πολύ καλά το μεγάλο πρόβλημα με την φροντίδα των ηλικιωμένων συμπολιτών μας. Είμαι αποφασισμένος να προχωρήσουμε σε μία λύση, για να ανακουφίσουμε τα παιδιά και τους συγγενείς των ηλικιωμένων που έχουν ανάγκη για φροντίδα και αξιοπρέπεια.
  • Και φυσικά, δεν ξεχνάμε τις οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά:

– Κάνουμε έκπτωση 40% στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΚ για τους τρίτεκνους.

– Δίνουμε στήριξη 3.000 ευρώ για κάθε παιδί που θα γεννηθεί σε πολύτεκνη οικογένεια.

– Παρέχουμε ελεύθερη είσοδο στις εκδηλώσεις του Δήμου σε τρίτεκνους και πολύτεκνους

Ήρθε η στιγμή, όλοι μαζί, να δώσουμε… ”γκάζια” στην προσπάθεια να αλλάξουμε τον Δήμο Καβάλας!

Να αφήσουμε πίσω το μίζερο παρελθόν, τις μίζερες και άτολμες διοικήσεις που άφησαν την Καβάλα και τους Φιλίππους στην τύχη τους και να κερδίσουμε αυτή την Κυριακή το πρώτο στοίχημα, που θα μας δώσει τον αέρα για την τελική νίκη την επόμενη Κυριακή!

ΟΜΩΣ: Δεν σταματάμε, δεν ησυχάζουμε!

Πόρτα – πόρτα, σπίτι – σπίτι, μεταδίδουμε το ΜΗΝΥΜΑ ΝΙΚΗΣ για την Καβάλα και τους Φιλίππους και αγκαλιάζουμε όλους τους δημότες, για να τους πείσουμε, ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ, Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΕΤΟΙΜΟΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ ΨΗΛΑ!

Δέκα χρόνια τώρα, με έχετε γνωρίσει, με έχετε μάθει, ξέρετε ποιος είμαι. Έχετε γνωρίσει το πάθος μου για τον τόπο μου. Έχετε γνωρίσει την αποτελεσματικότητά μου.

Ξέρετε τις προτάσεις μου για το πώς θα αναπτυχθεί ο τόπος μας, πώς θα φέρουμε νέα έσοδα στον Δήμο, πώς θα δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας, πώς θα μείνουμε και θα ζήσουμε καλά στον τόπο μας, και εμείς και τα παιδιά μας.

 

Θέλω λοιπόν με κάθε ειλικρίνεια να σας πω ότι είμαι πιο έτοιμος από ποτέ!

Γεννήθηκα στην Καβάλα, μεγάλωσα στην Καβάλα, εδώ είναι ο τόπος της Ζωής μου! Σας ζητώ λοιπόν να προχωρήσουμε μαζί!

Να μου δώσετε την ευκαιρία να σας αποδείξω, ότι ΝΑΙ, μαζί μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!

Να γυρίσουμε σελίδα στην Καβάλα και στους Φιλίππους!

 

Να φτιάξουμε την ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ, να πιάσουμε τον ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΧΟ.

 

Αξίζει τον κόπο!

 

Και όλοι μαζί, να δημιουργήσουμε την Καβάλα που μας αξίζει!

 

ΕΙΣΤΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ!

 

ΕΙΣΤΕ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΦΩΝΗ ΣΑΣ!

 

Πάμε όλοι μαζί να γυρίσουμε σελίδα!

 

Πάμε όλοι μαζί να τα αλλάξουμε όλα!

 

Πάμε όλοι μαζί να γράψουμε ιστορία! Για τον τόπο που αγαπάμε, για το μέλλον των παιδιών μας!

 

Και μην ξεχνάτε: Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε ένα άλμα μεγαλύτερο από τη φθορά!».

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Η επιδότηση με voucher 150 μαθητών της Γ’ Λυκείου θα γίνει σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς»

Συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εκπαιδευτών Φροντιστών Ν. Καβάλας είχε ο υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος σχετικά με την πρόταση που κατέθεσε για επιδότηση μέσω voucher 150 μαθητών της Γ’ Λυκείου, που θα δώσουν Πανελλήνιες Εξετάσεις, με προϋπολογισμό 210.000 ευρώ και στη βάση κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.

Ο Μάκης Παπαδόπουλος ανέλυσε και συζήτησε λεπτομέρειες από τον σχεδιασμό υλοποίησης του μέτρου με τους εκπροσώπους του Συνδέσμου.

Στο πλαίσιο της συνάντησης ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Σπύρος Κετζετζής δήλωσε τα εξής: «Είχαμε συνάντηση με τον υποψήφιο Δήμαρχο Μάκη Παπαδόπουλο, για να ενημερωθούμε μέσω του θεσμικού μας ρόλου για την πρόταση της παράταξής του για το voucher – κουπόνι ενισχυτικής εκπαίδευσης που αφορά τους μαθητές της Γ’ Λυκείου που θα δώσουν Πανελλήνιες Εξετάσεις την επόμενη χρονιά.

Είναι μία πρόταση θετική, γιατί βοηθάει τις οικογένειες που έχουν οικονομικά προβλήματα και δυσκολεύονται οι γονείς να ανταπεξέλθουν. Η πρόταση αυτή μας βρίσκει σύμφωνους γιατί έρχεται να συνδυαστεί με αντίστοιχες προτάσεις που έχει κάνει η Ομοσπονδία μας και ο Σύνδεσμός μας προς την κεντρική διοίκηση, για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους κοινωνικά ευάλωτους μαθητές.

Εμείς από την πλευρά μας θα συνεργαστούμε. Και ελπίζουμε η διοίκηση του Δήμου που θα εκλεγεί να δει με θετικό μάτι το μέτρο αυτό που προτείνει η παράταξη του Μάκη Παπαδόπουλου και να υπάρχει συναίνεση του Δημοτικού Συμβουλίου για την υλοποίηση του μέτρου, ώστε να υπάρχουν πραγματικά αποτελέσματα και να βοηθήσουμε ουσιαστικά τους γονείς και τους μαθητές που έχουν ανάγκη.

Εκτός από το κοινωνικό όφελος, θέλω να επισημάνω ότι η πρόταση αυτή βοηθά και την καταπολέμηση της παρα-οικονομίας, γιατί οι μαθητές που θα λάβουν το voucher θα επιλέξουν ένα από τα νόμιμα αδειοδοτημένα και πιστοποιημένα φροντιστήρια της πόλης μας»




Μάκης Παπαδόπουλος: «Κάνουμε το Πάρκο Φαλήρου ένα “στολίδι” για την Καβάλα!»

Μεταμορφώνουμε το Πάρκο Φαλήρου σε έναν χώρο αναψυχής υψηλής αισθητικής!

– με χώρους για εκδηλώσεις, για περίπατο, για αθλοπαιδιές, για παιχνίδι για παιδιά

– με καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος

– γήπεδα μπάσκετ – βόλεϋ – πίνγκ-πονγκ

– χώρο για σκύλους

Το νέο Πάρκο Φαλήρου θα ζωντανέψει την Καβάλα!

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να “γυρίσουμε σελίδα” και στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων!»

Με πλήθος κόσμου και μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου η προεκλογική ομιλία του Υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Μάκη Παπαδόπουλου στις Κρηνίδες.

Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος ανέλυσε το σχέδιο της παράταξής μας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας, αλλά και το σχέδιο οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρη τη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.

«Πριν από 10 χρόνια, στη γη των Φιλίππων, ανακοινώσαμε την ίδρυση της παράταξής μας, τον ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. Επιλέξαμε τις Κρηνίδες, για να δείξουμε και συμβολικά πόσο εκτιμάμε την αξία αυτού του τόπου. Ένας τόπος πραγματικά πλούσιος, με ομορφιά, με εύφορη γη, με πολύτιμη, ιστορική και θρησκευτική κληρονομιά παγκόσμιας εμβέλειας. Ταυτόχρονα όμως και ένας τόπος αφημένος στην τύχη του, για πολλά χρόνια, από όλες τις διοικήσεις του Δήμου Καβάλας. Ένας τόπος με πολλά και μεγάλα προβλήματα καθημερινότητας και ανάπτυξης.

Εμείς όμως είμαστε εδώ για να γυρίσουμε σελίδα. Για να αποκτήσει ξανά αυτός ο τόπος ποιότητα ζωής και ευημερία!

Για να μετατρέψουμε το Μνημείο της ΟΥΝΕΣΚΟ σε διεθνή τουριστικό προορισμό. Για να δημιουργήσουμε, μαζί με όλους εσάς, ένα σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης. Με την ενίσχυση της γεωργίας, της κτηνοτροφίας,

της επιχειρηματικότητας. Με νέες θέσεις εργασίας, με νέες πηγές εσόδων για τον Δήμο και τους δημότες.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ για την καθημερινότητα:

  • Ξεκινούμε και ολοκληρώνουμε επιτέλους το έργο της υδροδότησης των χωριών από τον Κεντρικό Αγωγό του Κεφαλαρίου. Δίνουμε νερό πόσιμο και υγιεινό σε κάθε οικισμό, σε κάθε σπίτι. Νερό χωρίς νιτρικά, χωρίς σωλήνες από αμίαντο. Κανένας δεν έχει πιστέψει σε αυτό το μεγάλο έργο όσο εμείς.

  • Αναβαθμίζουμε το Δημαρχείο στις Κρηνίδες, φτιάχνονας μία μικρή “Τεχνική Υπηρεσία”. Τοποθετούμε μόνιμα στο Δημαρχείο των Κρηνίδων εξοπλισμό και οχήματα για τις ανάγκες των κατοίκων.

  • Φτιάχνουμε επιτέλους το οδικό δίκτυο σε όλα τα χωριά, για να φτάνουν οι δημότες με ασφάλεια παντού, με σωστούς δρόμους, με πεζοδρόμια και διαβάσεις για πεζούς και Άτομα με Αναπηρία.

Κατασκευάζουμε τον κόμβο εισόδου στο Νέο Ζυγός, βελτιώνουμε τον δρόμο και τα πεζοδρόμια στο Μικροχώρι, φροντίζουμε τη γέφυρα του Δάτου, αναβαθμίζουμε όλους τους αγροτικούς δρόμους, για να είναι κατάλληλοι και ασφαλείς.

Εγκαθιστούμε σύγχρονες στάσεις λεωφορείων.

  • Αλλάζουμε τον δημοτικό φωτισμό, τον κάνουμε πιο οικονομικό και πιο αποτελεσματικό με νέες λάμπες LED. Το κάνουμε ΑΜΕΣΑ, χωρίς να περιμένουμε την Ενεργειακή Κοινότητα που θα γίνει αργότερα.

  • Οργανώνουμε καλύτερα και πιο αποτελεσματικά την αποκομιδή των απορριμμάτων, το πλύσιμο των κάδων και την ανακύκλωση.

Δημιουργούμε «Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης» για τα παιδιά και προσελκύουμε εκδρομές σχολείων μαζί με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλίππων.

  • Συντηρούμε και εξασφαλίζουμε τη σωστή λειτουργία του Βιολογικού Σταθμού του Δάτουκαι καθαρίζουμε τα κανάλια δίπλα στα χωριά.

  • Στο Ζυγός, αναβαθμίζουμε την κεντρική οδό και ολοκληρώνουμε την πλατεία.

– Στη Λυδία κατασκευάζουμε επιτέλους πλατεία.

– Στο Κρυονέρι φτιάχνουμε περιαστικό πάρκο, κατάλληλο και για εκδηλώσεις, όπως επίσης αξιοποιούμε την έκταση 6,5 στρεμμάτων στο “Φουντουκλή”.

– Δημιουργούμε θέσεις θέας στην Ακρόπολη των Κρηνίδων, στον λοφίσκο του Σταυρού Αμυγδαλεώνα, στον Προφήτη Ηλία και αλλού.

  • Επιλύουμε όλες τις εκκρεμότητες που αφορούν τα χωροταξικά σχέδια στα χωριά και φυσικά διεκδικούμε να αλλάξει η αρχαιολογική ζώνη σε Κρηνίδες και Λυδία, για να έχουν επιτέλους οι κάτοικοι τη δυνατότητα να κάνουν συντηρήσεις στα σπίτια τους.

  • Φροντίζουμε για ασφαλείς σχολικές αίθουσες και αυλές.Άμεσα ολοκληρώνουμε το Λύκειο στις Κρηνίδεςκαι ανακατασκευάζουμε το Δημοτικό Σχολείο στο Πολύστυλο.

  • Εξασφαλίζουμε τη συνεχή συντήρηση στα γήπεδα ποδοσφαίρουκαι αναβαθμίζουμε σε σύγχρονο Αθλητικό Κέντρο το κλειστό γυμναστήριο του Αμυγδαλεώνα. Στηρίζουμε έμπρακτα τους αθλητικούς συλλόγους.

  • Κάνουμε σύγχρονο το Καταφύγιο Ζώων στο Ζυγόςκαι υλοποιούμε το καινοτόμο πρόγραμμα που σχεδιάσαμε για τα αδέσποτα ζώα.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ για την ανάπτυξη της Δ.Ε. Φιλίππων:

  • Στηρίζουμε τους παραγωγούς και τους κτηνοτρόφους μας με σύγχρονη τεχνογνωσία. Αναβαθμίζουμε το σύστημα άρδευσης, για να δίνουμε νερό στους αγρότες μας με επαρκή και δίκαιο τρόπο.

  • Δίνουμε τη σημασία που χρειάζονται τα Τενάγημε αντιπλημμυρικά έργα και τακτικούς καθαρισμούς στα κανάλια.

  • Αναδεικνύουμε, στην πράξη και όχι στα λόγια, το Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομάς της UNESCO. Πιέζουμε το υπουργείο Πολιτισμού για να λειτουργήσει επιτέλους ο φορέας διαχείρισης του Μνημείου.

Σε συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία, συνδέουμε όλους τους ιστορικούς χώρους των Φιλίππων σε ένα ενιαίο δίκτυο: Ντικιλί Τας – αρχαιολογικός χώρος Φιλίππων – Βαπτιστήριο Λυδίας – Λασπόλουτρα

γίνονται ένας μεγάλος τουριστικός πόλος έλξης.

Οργανώνουμε, κάθε χρόνο, την αναπαράσταση της μάχης των Φιλίππων και την αναδεικνύουμε σε κορυφαίο διεθνές γεγονός.

  • Αναβαθμίζουμε τα Λασπόλουτρα, ώστε να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και με στόχο να λειτουργούν για όλο τον χρόνο.

  • Βελτιώνουμε την πίστα μοτο-κροςκαι συμβάλλουμε στη διοργάνωση περισσότερων εκδηλώσεων.

  • Φροντίζουμε τους γονείς και τα παιδιά, τα Άτομα με Αναπηρία και τους ηλικιωμένους, με τα μέτρα που ανακοινώσαμε πρόσφατα στο πλαίσιο της πολιτικής μας ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ.

– Επιδοτούμε με voucher 150 μαθητές της Γ’ Λυκείου, στα δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα δώσουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

– Επιδοτούμε με voucher την τετράωρη απασχόληση νταντάς στο σπίτι για τους εργαζόμενους γονείς που φροντίζουν μόνοι τους τα παιδιά τους.

– Φτιάχνουμε την πρώτη Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης για τα άτομα με αναπηρία, για να δώσουμε προοπτική ζωής και ασφάλεια στις οικογένειές τους.

– Λέμε ΝΑΙ σε Δημοτικό Γηροκομείο.

– Δίνουμε έκπτωση 40% στους λογαριασμούς του νερού για τις τρίτεκνες οικογένειες.

 

– Δίνουμε στήριξη 3.000 ευρώ για κάθε νέο παιδί σε πολύτεκνες οικογένειες.

 

– Δίνουμε ελεύθερη είσοδο σε πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες.

– Ενισχύουμε το Βοήθημα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και το Κοινωνικό Παντοπωλείο, που θα δίνει τρόφιμα κάθε μήνα.

10 χρόνια τώρα, με έχετε γνωρίσει, με έχετε μάθει, ξέρετε ποιος είμαι.

Έχετε γνωρίσει το πάθος μου για τον τόπο μου. Έχετε γνωρίσει την αποτελεσματικότητά μου.

Θέλω λοιπόν με κάθε ειλικρίνεια να σας πω ότι είμαι πιο έτοιμος από ποτέ. Έτοιμος να υπηρετήσω εσάς και τον τόπο της ζωής μας.

Έχω την ομάδα μου, έχω τη γνώση και την εμπειρία που χρειάζεται, για να δίνω λύσεις στα προβλήματά σας, γρήγορα και με αποτέλεσμα.

Σας ζητώ λοιπόν να με εμπιστευτείτε.

 

Να μου δώσετε την ευκαιρία να σας αποδείξω ότι ΝΑΙ μαζί μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!

 

Να γυρίσουμε σελίδα σε όλα τα χωριά των Φιλίππων!  Αξίζει τον κόπο!

 

Και όλοι μαζί, να δημιουργήσουμε την Καβάλα και τους Φιλίππους που μας αξίζουν!».




Μάκης Παπαδόπουλος: «Έχουμε συγκεκριμένη και ρεαλιστική πρόταση για την κατασκευή Περιμετρικής στο Παληό»

Με τη βοήθεια και τη συνεργασία του Συγκοινωνιολόγου και Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Νίκου Ηλιού, καταρτίσαμε ένα πρώτο, ρεαλιστικό σχέδιο για την κατασκευή Περιμετρικής στο Παληό

– Συνολικό μήκος της Περιμετρικής: 5 χιλιόμετρα περίπου.

Ο δρόμος εντάσσεται μέσα στο Σχέδιο Πόλης και θα διασυνδέεται με το οδικό δίκτυο του οικισμού.

– Πλάτος οδοστρώματος: 8 μέτρα.

– Πλάτος πεζοδρομίων εκατέρωθεν της οδού: 2,30 μέτρα μαζί με τα ρείθρα (καθαρό κυκλοφορούμενο πεζοδρόμιο 1,90 μέτρα).

– Τρεις (3) κυκλικοί κόμβοι, από τους οποίους ο ένας θα δώσει τη δυνατότητα σύνδεσης με τον ξεχασμένο κόμβο του Παληού στην Εγνατία οδό.

– Εκτιμώμενος Προϋπολογισμός του έργου: 5 εκατομμύρια ευρώ.

– Χρηματοδότηση: Προγράμματα Οδικής Ασφάλειας και Πολιτικής Προστασίας ΕΣΠΑ 2021-2027.

Η Περιμετρική θα έχει πολύ μεγάλη σημασία και αξία τόσο για το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Παληό όσο και για τη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων Πολιτικής Προστασίας στην περιοχή.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να γυρίσουμε σελίδα στη Ν.Καρβάλη, το Χαλκερό και τη Λεύκη!»

Με πλήθος κόσμου από τη Ν. Καρβάλη, το Χαλκερό και τη Λεύκη και μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου η πρώτη προεκλογική ομιλία του Υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Μάκη Παπαδόπουλου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολύκεντρου της Ν.Καρβάλης.

Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος ανέλυσε το σχέδιο της παράταξής μας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας σε Ν. Καρβάλη, Χαλκερό και Λεύκη, αλλά και το σχέδιο οικονομικής ανάπτυξης της περιοχής.

«Ξέρετε εδώ και πολύ καιρό τις δύο βασικές προτεραιότητες που έχουμε βάλει ως παράταξη και τις έχουμε υπηρετήσει τα 10 χρόνια που είμαστε μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο και αγωνιζόμαστε για τα προβλήματά σας.

Καθημερινότητα και ανάπτυξη.

Καλύτερη ποιότητα ζωής, νέα έσοδα για τον Δήμο και δουλειές για τον κόσμο.

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι αυτός ο τόπος, η Νέα Καρβάλη, η Λεύκη και το Χαλκερό, έχουν σηκώσει διαχρονικά το βάρος της Βιοτεχνικής και Βιομηχανικής ανάπτυξης του τόπου μας.

Όμως η Ν. Καρβάλη, το Χαλκερό και η Λεύκη έχουν μία ευκαιρία που εμείς δεν την αφήνουμε να πάει χαμένη. Μία ευκαιρία που εσείς οι ίδιοι την έχετε αντιληφθεί και την έχετε κάνει ήδη πράξη.

Τα τελευταία χρόνια, και η αγροτική παραγωγή και η τουριστική δραστηριότητα γνωρίζουν μία άνθηση και δείχνουν την κατεύθυνση που έχει πάρει ο τόπος μας. Αυτή την κατεύθυνση εμείς σχεδιάζουμε να ενθαρρύνουμε και να στηρίξουμε.

Όπως επίσης στηρίζουμε και διεκδικούμε  να ολοκληρωθεί επιτέλους το Εμπορικό Λιμάνι και η σιδηροδρομική σύνδεση Ν.Καρβάλη – Τοξότες,

και αναπτύσσουμε το Βιοτεχνικό Πάρκο  που θα φέρουν νέες επιχειρήσεις και δουλειές για τον τόπο μας.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ:

•          Συντηρούμε και αναβαθμίζουμε το οδικό δίκτυο και τους αγροτικούς δρόμους, για να υπάρχει ασφάλεια στους κατοίκους. Διορθώνουμε τους δρόμους και τα πεζοδρόμια και κατασκευάζουμε καινούρια όπου χρειάζεται. Βελτιώνουμε την προσβασιμότητα για τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Λύνουμε θέματα οδικής ασφάλειας στον οικισμό της Ν. Καρβάλης, και ειδικά στον δρόμο προς τη Λεύκη. Τοποθετούμε πινακίδες και κάνουμε πλήρη οδοσήμανση στη Ν. Καρβάλη.

•          Εξασφαλίζουμε περισσότερο φως με λάμπες φωτισμού Led και εξοικονομούμε ταυτόχρονα ενέργεια.  Άμεσα, χωρίς να περιμένουμε την Ενεργειακή Κοινότητα που θα γίνει σε πέντε χρόνια.

•          Δημιουργούμε μια ολοκληρωμένη πλατεία στο κέντρο της Νέας Καρβάλης, και παρεμβαίνουμε στους παράπλευρους δρόμους.

•          Φροντίζουμε παντού για πράσινο.  Αναπλάθουμε τους δημόσιους χώρους στο Χαλκερό και στη Λεύκη, όπου επίσης δημιουργούμε πάρκο αναψυχής και εκδηλώσεων.  Προστατεύουμε και αξιοποιούμε το δάσος του Χαλκερού.

•          Αναβαθμίζουμε και αξιοποιούμε την παραλία της Νέας Καρβάλης, για να γίνει σύγχρονη και τουριστική, με όλες τις κατάλληλες εγκαταστάσεις για επισκέπτες και λουόμενους. Την κάνουμε “κόσμημα”, όπως θα κάνουμε τις ακτές της Καβάλας και με την ίδια αισθητική.

•          Εκσυγχρονίζουμε τις παιδικές χαρές της Καρβάλης και δημιουργούμε καινούρια στο Χαλκερό.

•          Λύνουμε χωροταξικές και πολεοδομικές εκκρεμότητες, όπως στη Λεύκη και στις εγκαταστάσεις του Χαλκερού, και επιστρέφουμε δεσμευμένα οικόπεδα στους δικαιούχους τους.

•          Εκσυγχρονίζουμε όλο το δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης και επιτέλους το ολοκληρώνουμε και το επεκτείνουμε και στο Χαλκερό. Καθαρίζουμε τα ρέματα.

•          Οργανώνουμε τη συχνότερη αποκομιδή των απορριμμάτων, το πλύσιμο των κάδων και την αποτελεσματικότερη ανακύκλωση. Πριν από λίγες ημέρες, ανακοινώσαμε πώς θα εξοικονομήσουμε δρομολόγια από το κέντρο της Καβάλας, για να ενισχύσουμε και τα χωριά. Και φυσικά, δημιουργούμε «πράσινα σημεία» για τα ογκώδη απορρίμματα.

•          Στηρίζουμε και την υπεραστική συγκοινωνία. Επιδοτούμε προπληρωμένη κάρτα ελαχίστων διαδρομών για συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη. Και φυσικά, φροντίζουμε για σύγχρονες και λειτουργικές στάσεις των λεωφορείων.

•          Φροντίζουμε τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη από τη βοήθειά μας. Φροντίζουμε τους γονείς και τα παιδιά, τα Άτομα με Αναπηρία και τους ηλικιωμένους, με τα μέτρα που ανακοινώσαμε πρόσφατα στο πλαίσιο της πολιτικής μας ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ.

– Λειτουργούμε ξανά το ΚΑΠΗ του Χαλκερού.

– Επιδοτούμε με voucher τους μαθητές της Γ’ Λυκείου: επιχορηγούμε τα δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα δώσουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις τα παιδιά που έχουν ανάγκη.

– Επιδοτούμε με voucher την τετράωρη απασχόληση νταντάς στο σπίτι για τους εργαζόμενους γονείς που φροντίζουν μόνοι τους τα παιδιά τους.

– Φτιάχνουμε την πρώτη Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης για τα άτομα με αναπηρία, για να δώσουμε προοπτική ζωής και ασφάλεια στις οικογένειές τους.

– Λέμε ΝΑΙ σε Δημοτικό Γηροκομείο.

– Δίνουμε έκπτωση 40% στις τρίτεκνες οικογένειες στους λογαριασμούς του νερού.

– Δίνουμε 3.000 ευρώ στήριξη για κάθε νέο παιδί σε πολύτεκνες οικογένειες.

– Δίνουμε ελεύθερη είσοδο σε πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες.

– Ενισχύουμε το Βοήθημα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και το Κοινωνικό Παντοπωλείο, που θα δίνει τρόφιμα κάθε μήνα.

•          Στηρίζουμε έμπρακτα τους πολιτιστικούς και τους αθλητικούς συλλόγους, και μαζί τους καταρτίζουμε ένα Καλεντάρι  εκδηλώσεων για όλο το χρόνο.

•          Ενισχύουμε την πυροπροστασία και τη διαχείριση όλων των έκτακτων αναγκών: δίνουμε κίνητρα στους δημότες για να γίνουν εθελοντές, παρέχουμε κατάλληλη εκπαίδευση και εξοπλισμό.

•          Τέλος, μαζί με τις φιλοζωικές οργανώσεις και τους φιλόζωους,

εφαρμόζουμε ΑΜΕΣΑ ένα καινοτόμο πρόγραμμα που έχουμε ετοιμάσει για την διαχείριση των αδέσποτων ζώων, ένα πρόβλημα που έχει γίνει “μάστιγα” λόγω της κακής διαχείρισης του Δήμου όλα αυτά τα χρόνια.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ:

•          Ιδρύουμε Τμήμα Τοπικής Ανάπτυξης στον Δήμο, που θα περιλαμβάνει Γραφείο Γεωργίας, Αλιείας και Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας. Στηρίζουμε τους παραγωγούς και τους κτηνοτρόφους μας με σύγχρονη τεχνογνωσία. Αναβαθμίζουμε το σύστημα άρδευσης με στόχο την επαρκή και δίκαιη διαχείριση των υδάτινων πόρων.

•          Υποστηρίζουμε την ανάπτυξη του Βιοτεχνικού Πάρκου και αξιοποιούμε το Εκθεσιακό Κέντρο και για τους δώδεκα μήνες τον χρόνο, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο και την Περιφέρεια.

•          Μεταφέρουμε την “καρδιά” των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου στη Ν. Καρβάλη, γιατί το δικαιούται! Δημιουργούμε το «Χριστουγεννιάτικο Πάρκο» και αναδεικνύουμε την παράδοση του «Άι-Βασίλη».

•          Μετατρέπουμε το μονοπάτι «Κιόσελες» στο Χαλκερό σε επίκεντρο τουρισμού περιπάτου. Αναδεικνύουμε τη διαδρομή του μέσα από παλιά ορυχεία μετάλλων, βραχογραφίες και θαυμάσιες θέσεις θέας.

•         Φτιάχνουμε το πρώτο Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης για τη Ν.Καρβάλη, με σκοπό να προσελκύσουμε και να ενθαρρύνουμε τουριστικές επενδύσεις  με σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα.

•          Και τέλος, διασυνδέουμε το Φεστιβάλ Φιλίππων με το Φεστιβάλ ΗΛΙΟΣ & ΠΕΤΡΑ και το Ακόντισμα. Αναδεικνύουμε και αξιοποιούμε την πλούσια πολιτιστική δημιουργία της Ν. Καρβάλης και της δίνουμε μία ώθηση προς το μέλλον.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Δήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ θα αφήσουν τον Δήμο Καβάλας χωρίς νερό και θα φέρουν αυξήσεις!»

Η διοίκηση του Δήμου λέει ΨΕΜΑΤΑ, ότι:

  • δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ κανένα πρόβλημα στην ηλεκτροδότηση των εγκαταστάσεων της ΔΕΥΑΚ.
  • υπάρχει ελπίδα το Υπουργείο Εσωτερικών να πληρώσει τις οφειλές των ΔΕΥΑ.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι:

  • αν δεν πληρώσουν Μουριάδης-Χρόνης το ρεύμα, θα υπάρξει διακοπή ηλεκτροδότησης των εγκαταστάσεων της ΔΕΥΑΚ!
  • το Υπουργείο Εσωτερικών έχει διαμηνύσει πως δε θα καλύψει τις οφειλές των ΔΕΥΑ.

Άλλες ΔΕΥΑ της χώρας (π.χ. ΔΕΥΑ Νέστου) έχουν κάνει ρυθμίσεις για τις οφειλές τους και δεν κινδυνεύουν!

Η ΔΕΥΑ Καβάλας όχι!

Δήμαρχε και Πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ:

Πώς και από πού θα πληρώσετε την οφειλή των 4 εκατομμυρίων ευρώ της ΔΕΥΑΚ για το ρεύμα;

ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ!

Μία δεύτερη θητεία Μουριάδη – Χρόνη στη διοίκηση του Δήμου και της ΔΕΥΑΚ:

  • θα φέρει αυξήσεις στα τιμολόγια του νερού!
  • δε θα μπορεί να πληρώσει τη μισθοδοσία των εργαζόμενων της ΔΕΥΑΚ!

 

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Υπάρχει κίνδυνος Δήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ να αφήσουν τον Δήμο Καβάλας χωρίς νερό!»

Πριν από λίγες ημέρες, η ΔΕΥΑΚ έλαβε εξώδικο από τη ΔΕΗ για ληξιπρόθεσμη οφειλή που πρέπει να πληρωθεί σε 30 μέρες!

Γιατί δημιουργήθηκε αυτή η οφειλή; Επειδή ο απερχόμενος Δήμαρχος και ο απερχόμενος Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ αποφάσισαν μόνοι τους να μην πληρώνουν τη ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς ρεύματος της ΔΕΥΑΚ για μήνες!

Έτσι συσσωρεύτηκε μία ληξιπρόθεσμη οφειλή 4 εκατομμυρίων ευρώ περίπου της ΔΕΥΑΚ προς τη ΔΕΗ και άλλους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος!

Στο τηλεοπτικό debate των υποψηφίων Δημάρχων Καβάλας στις 18 Σεπτεμβρίου, ρωτήσαμε τον Θόδωρο Μουριάδη:

  • γιατί αρνείται να πληρώνει τη ρήτρα αναπροσαρμογής, τη στιγμή που το Κράτος έχει διαμηνύσει στις ΔΕΥΑ της χώρας ότι δε θα την καλύψει, και ενώ άλλες ΔΕΥΑ (π.χ. ΔΕΥΑ Νέστου) έχουν ήδη προχωρήσει σε ρυθμίσεις οφειλών;
  • πώς θα πληρώσει η ΔΕΥΑΚ τη ληξιπρόθεσμη οφειλή, τη στιγμή που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα;

Δεν λάβαμε καμία ουσιαστική απάντηση, που να μας εγγυάται ότι η Καβάλα και οι Φίλιπποι δε θα μείνουν χωρίς νερό!

Χθες, ο απερχόμενος Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δήλωσε ότι ΔΗΘΕΝ “δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος διακοπής ρεύματος”, ότι ΔΗΘΕΝ “το εξώδικο είναι τυπικό και έχουμε αγαστή συνεργασία με τη ΔΕΗ” και ότι ΔΗΘΕΝ “το Κράτος θα καλύπτει τέτοιες οφειλές”!

Εμείς επισκεφτήκαμε ξανά σήμερα το πρωί τα γραφεία της ΔΕΗ και ενημερωθήκαμε ότι το εξώδικο της ΔΕΗ προς τη ΔΕΥΑΚ δεν είναι καθόλου τυπικό! Σημαίνει πραγματικό κίνδυνο διακοπής ρεύματος σε αντλιοστάσια και βιολογικούς σταθμούς!

Συνεπώς, μόνο σαν αστειότητες και ψέματα μπορούμε να εκλάβουμε τα όσα είπε ο απερχόμενος Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, για να καλύψει τις επικίνδυνες αποφάσεις του!

Καλούμε τον απερχόμενο Δήμαρχο Καβάλας και τον απερχόμενο Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΨΕΜΑΤΑ, να μην κοροϊδεύουν τους δημότες και να ρυθμίσουν ΑΜΕΣΑ την οφειλή, δίνοντας εξηγήσεις πώς θα την καλύψουν !




Μάκης Παπαδόπουλος: «Κάνουμε την Καλαμίτσα ένα “κόσμημα”, με ελεύθερη είσοδο για τους δημότες!»

Η Καλαμίτσα ανήκει στους Καβαλιώτες και είμαστε υπέρ της ριζικής και της ολοκληρωμένης αναβάθμισης και αξιοποίησης της ακτής και των εγκαταστάσεων

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη!

Τα έσοδα του Δήμου, που θα προκύπτουν από τα καταστήματα της Ακτής Καλαμίτσας, θα καλύπτουν όλο το λειτουργικό κόστος για τη λειτουργία της παραλίας.

 

 

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Σάββα Χατζηβασιλειάδη δίνουμε στο Χαλκερό τη σημασία και τη φροντίδα που του αξίζει»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Σάββα Χατζηβασιλειάδη, πρώην ιδιωτικό υπάλληλο της ΒΦΛ και εν ενεργεία Πρόεδρο της Κοινότητας Χαλκερού

Ο Σάββας Χατζηβασιλειάδης γεννήθηκε στην Καβάλα το 1970 και διαμένει στο Χαλκερό. Είναι παντρεμένος με την Άννα Παυλίδου και έχουν έναν γιο, τον Νικόλαο. Είναι πρώην ιδιωτικός υπάλληλος στα Λιπάσματα Καβάλας και Πρόεδρος της Κοινότητας Χαλκερού από το 2011.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Σάββα Χατζηβασιλειάδη για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.

Η δική μας Διοίκηση θα δώσει σε όλες τις μικρές Κοινότητες του Δήμου μας τη φροντίδα και τη σημασία που τους αξίζει.

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Δεσμευόμαστε για άμεση και κατάλληλη λύση στο στεγαστικό πρόβλημα του Ειδικού Νηπιαγωγείου»

Η απόφαση της απερχόμενης διοίκησης του Δήμου να τοποθετήσει… κοντέινερ (!) για να… στεγάσει το Ειδικό Νηπιαγωγείο στο Περιγιάλι, το μοναδικό ειδικό νηπιαγωγείο του Νομού Καβάλας, είναι τουλάχιστον απαράδεκτη

Για ακόμη μία φορά, ο κακός προγραμματισμός και η καθυστέρηση στην επίλυση ενός γνωστού προβλήματος με τις αίθουσες του Ειδικού Νηπιαγωγείου οδηγεί σε μία κακή, καθαρά αντι-παιδαγωγική απόφαση σε βάρος εκπαιδευτικών και μαθητών 4-7 ετών με ειδικές ανάγκες.

Και φυσικά δείχνει την ανάλγητη αντιμετώπιση από την απερχόμενη Δημοτική Αρχή ενός τόσο ευαίσθητου προβλήματος, που αφορά παιδιά με ειδικές ανάγκες.

Εμείς δεσμευόμαστε για άμεση επίλυση του προβλήματος με τη στέγαση και την αυλή του Ειδικού Νηπιαγωγείου αμέσως μετά τις δημοτικές εκλογές, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς και γονείς.

Ωστόσο, η πραγματική λύση στο πρόβλημα θα δοθεί με την αλλαγή διοίκησης στον Δήμο Καβάλας.

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Θεόδωρο Ματσούκα ενισχύουμε την έμπρακτη στήριξη του Δήμου στις λαϊκές αγορές του Δήμου μας»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Θεόδωρο Ματσούκα, Αγρότη και Παραγωγό Λαϊκών Αγορών, Αντιπρόεδρο του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας

Ο Θεόδωρος Ματσούκας γεννήθηκε το 1979 στην Καβάλα. Διαμένει στο Περιγιάλι και είναι παντρεμένος με τρία παιδιά. Φοίτησε στο Τεχνικό Λύκειο. Το 2020 εκλέχτηκε στο Δ.Σ. του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας, και από το 2022 έχει αναλάβει καθήκοντα Αντιπροέδρου του Δ.Σ. του Σωματείου.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Θεόδωρο Ματσούκα για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Δάνη (Δανιήλ) Τσιγαρατζόγλου ενισχύουμε την ομάδα μας, με στόχο να κάνουμε την Καβάλα “Έξυπνο Δήμο”!»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Δάνη (Δανιήλ) Τσιγαρατζόγλου, Μηχανολόγο-Μηχανικό

Ο Δάνης (Δανιήλ) Τσιγαρατζόγλου γεννήθηκε το 1996 και είναι γιός του Νικολάου Τσιγαρατζόγλου, δικηγόρου, και της Αναστασίας Μαχιά, δικηγόρου-εκπαιδευτικού. Μεγάλωσε στην Καβάλα και φοίτησε στο 10ο Δημοτικό, 4ο Γυμνάσιο (Ζουμπουλάκειο) και 1ο Γενικό Λύκειο Καβάλας.

Συμμετείχε και διακρίθηκε επανειλημμένα τόσο σε σχολικό όσο και σε Πανελλήνιο επίπεδο μέσω διαγωνισμών (Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Euroscola, Βουλή των Εφήβων, ΠΔΒ κ.ά.).

Έπειτα, συνέχισε τις σπουδές του στην Πολυτεχνική Σχολή Ξάνθης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης ως Μηχανολόγος-Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης, συμμετέχοντας παράλληλα σε ερευνητικές ομάδες, εμβαθύνοντας στη λειτουργία των Η/Υ, τον δυναμικό προγραμματισμό και τα πληροφοριακά συστήματα.

Ταυτόχρονα, ασχολείται με τη συγγραφή του πρώτου του βιβλίου (αστυνομικό μυθιστόρημα), ενώ συμμετέχει σε ομάδες βιντεοπαιχνιδιών παγκόσμιας εμβέλειας με νικηφόρα δράση και κατάκτηση σημαντικών επάθλων.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Δάνη (Δανιήλ) Τσιγαρατζόγλου για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.