Παπαδόπουλος: Υπάρχουν Προβλήματα στα Έξυπνα Υδρόμετρα
Ο δημοτικός σύμβουλος Καβάλας και επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης “Ο Τόπος της Ζωής Μας”, Μάκης Παπαδόπουλος, εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με τη λειτουργία των νέων “έξυπνων” υδρομέτρων που εγκαθίστανται από τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Καβάλας (ΔΕΥΑΚ).
Συγκεκριμένα, ο κ. Παπαδόπουλος έθεσε τα εξής ερωτήματα προς τη διοίκηση της ΔΕΥΑΚ:
Πόσα από τα περίπου 14.000 προγραμματισμένα “έξυπνα” υδρόμετρα έχουν ήδη τοποθετηθεί;
Υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία του λογισμικού που συνδέεται με τα νέα υδρόμετρα ή όλα λειτουργούν κανονικά;
Παρατηρούνται προβλήματα στις καταμετρήσεις των καταναλώσεων από τα νέα υδρόμετρα ή στη λήψη των μετρήσεων; Διεξάγονται παράλληλες καταμετρήσεις με το παλιό σύστημα κατά τη μεταβατική περίοδο ή αυτό έχει διακοπεί;
Έχει επηρεαστεί η έκδοση των λογαριασμών νερού από την τοποθέτηση των νέων υδρομέτρων;
Ο κ. Παπαδόπουλος υπογράμμισε ότι οι “έξυπνες” εφαρμογές πρέπει να μειώνουν το κόστος και όχι να το αυξάνουν, επιβαρύνοντας τελικά τους δημότες.
Η ΔΕΥΑΚ δεν έχει εκδώσει ακόμη επίσημη απάντηση στα ερωτήματα που τέθηκαν από τον κ. Παπαδόπουλο.
Μάκης Παπαδόπουλος | Πρώτη προτεραιότητα ο έλεγχος ΟΛΩΝ των παιδικών χαρών του Δ. Καβάλας
Ο Δήμος Καβάλας διαθέτει 23 παιδικές χαρές τις οποίες χρησιμοποιούν καθημερινά εκατοντάδες γονείς και παιδιά.
Από τη Νομοθεσία, είναι υποχρεωμένος να ελέγχει την ασφάλεια των παιχνιδιών, και γενικά την κατάσταση κάθε παιδικής χαράς, για τυχόν φθορές ή προβλήματα ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.
Την εργασία αυτή αναλαμβάνει πιστοποιημένη εταιρεία η σύμβαση της οποίας λήγει σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Δεν θέλουμε να ζήσουμε ξανά ατυχήματα μικρών παιδιών, όπως αυτό που συνέβη τον Απρίλιο του 2024 στην παιδική χαρά του Πάρκου Φαλήρου.
Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας οφείλει ΤΩΡΑ να προβλέψει τα χρήματα για τον έλεγχο ΟΛΩΝ των παιδικών χαρών και να προβαίνει ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ στις απαραίτητες αυτοψίες και εργασίες.
Τα παθήματα πρέπει να μας γίνονται μαθήματα!
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Δελτίο τύπου
Τα παιδιά του Κούγια επικοινώνησαν μαζί μου – Δεν μου έκαναν τίποτα εκείνα, θα σταματήσω την αγωγή», λέει ο Όθωνας Παπαδόπουλος
Ο Όθωνας Παπαδόπουλος μίλησε στην εκπομπή «Happy Day» για τη δικαστική διαμάχη που είχε με τον Αλέξη Κούγια, τις τρεις μηνύσεις και την αγωγή που είχε καταθέσει εναντίον του.
Όπως εξήγησε δεν θα συνεχίσει τη διαμάχη, καθώς τα παιδιά του δεν φταίνε σε κάτι. «Για τις αγωγές που εκκρεμούν και δεν είναι και λίγες, υπόλογοι πλέον είναι οι κληρονόμοι. Από εκεί και πέρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα συνεχίσει να πάρει τις αξιώσεις. Είναι πάνω από 10 τα άτομα που έχουν κινηθεί δικαστικά εναντίον του αειμνήστου. Υπήρξα και εγώ. Είχα κάνει 3 μηνύσεις και μια αγωγή με αφορμή την υπόθεση της Ρούλας Πισπιρίγκου. Οι μηνύσεις σταματούν λόγω του θανάτου του. Η αγωγή όμως κληρονομείται αναγκαστικά από τους κληρονόμους του, που είναι τα παιδιά του», σημείωσε αρχικά.
Στη συνέχεια ο Όθωνας Παπαδόπουλος πρόσθεσε: «Τα παιδιά του επικοινώνησαν μαζί μου και άκουσα προσεκτικά αυτά που είχαν να μου πουν. Με δεδομένο ότι έχω παιδιά σε αυτή την ηλικία, δεν έχω κάποια απαίτηση από τα παιδιά του Αλέξη Κούγια, τα οποία δεν τα γνωρίζω. Οι διαφορές μου αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο τον πατέρα τους. Το μόνο που έχω να εκφράσω τα ειλικρινή μου συλληπτήρια».
Σημειώνεται ότι ο 23χρονος γιος του Αλέξη Κούγια, Χρίστος, μιλώντας στην εκπομπή «Super Κατερίνα» αποκάλυψε ότι έχει έρθει σε επικοινωνία με ανθρώπους με τους οποίους είχε αντιδικίες ο πατέρας του, τονίζοντας ότι τόσο ο ίδιος όσο και η αδελφή του, Μάιρα, δεν συμμερίζονται καμία από τις απόψεις του γνωστού ποινικολόγου και δεν επιθυμούν να συνεχιστούν όλες αυτές οι διενέξεις.
Πηγή:newsbeast.gr
Μάκης Παπαδόπουλος |«Ζητάμε έκτακτο και συνολικό διαχειριστικό έλεγχο για όλη τη ΔΕΥΑΚ από τη Δικαιοσύνη και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς»
Ο επικεφαλής της παράταξης Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ και Δημοτικός Σύμβουλος, Μάκης Παπαδόπουλος, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου, επικεντρώνοντας στα θέματα των υπεξαιρέσεων στη ΔΕΥΑΚ. Τον πλαισίωναν ο Δημοτικός Σύμβουλος Παναγιώτης Αγγελίδης και ο νομικός σύμβουλος της παράταξης, Νίκος Σιδηρόπουλος.
Ο Μάκης Παπαδόπουλος ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των νομικών ενεργειών της παράταξης, με την υποβολή αναφοράς στην Εισαγγελία Καβάλας, ζητώντας:
Τη διερεύνηση πιθανών ποινικών ευθυνών της Διοίκησης της ΔΕΥΑΚ, λόγω αδιαφάνειας και απόκρυψης στοιχείων από το ΔΣ.
Διαχειριστικό έλεγχο πενταετίας (2020-2024) στη ΔΕΥΑΚ.
Ο Παναγιώτης Αγγελίδης κατηγόρησε τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ για ευθύνες στη μη έγκαιρη ανίχνευση του ελλείμματος και για παράτυπη μετακίνηση αρμόδιας υπαλλήλου, αφήνοντας κενή τη θέση της κατά την περίοδο της υπεξαίρεσης.
Ο δικηγόρος Νίκος Σιδηρόπουλος τόνισε ότι η παράταξη κατέθεσε καταγγελίες σε διάφορες αρμόδιες αρχές, ζητώντας έλεγχο για τη μη αναφορά του ελλείμματος του 2021 στην Εισαγγελία, καθώς και για την απόκρυψη οικονομικών στοιχείων από τους ισολογισμούς της ΔΕΥΑΚ.
Τέλος, ο Μάκης Παπαδόπουλος άσκησε κριτική στη Δημοτική Αρχή για την αδιαφορία της όσον αφορά τα θαλάσσια δρομολόγια Καβάλας-Λήμνου, καθώς και για κυκλοφοριακές αλλαγές στην πόλη, οι οποίες, όπως ανέφερε, έγιναν χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη.
Μ. Παπαδόπουλος: «Ζητάμε έκτακτο και συνολικό διαχειριστικό έλεγχο για όλη τη ΔΕΥΑΚ από τη Δικαιοσύνη και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς»
Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε σήμερα το πρωί Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου ο Επικεφαλής της παράταξης Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ και Δημοτικός Σύμβουλος Μάκης Παπαδόπουλος για θέματα επικαιρότητας, αλλά κυρίως για το θέμα των υπεξαιρέσεων στη ΔΕΥΑΚ.
Τον Μάκη Παπαδόπουλο πλαισίωναν ο Παναγιώτης Αγγελίδης, Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης και τακτικό μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ, και ο Νομικός Σύμβουλος της παράταξης δικηγόρος Νίκος Σιδηρόπουλος.
Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος ανέφερε τα εξής:
«Σήμερα ολοκληρώνουμε τις νομικές ενέργειες που κάναμε τις προηγούμενες μέρες ως παράταξη για το πολύ σοβαρό θέμα των υπεξαιρέσεων στο ταμείο της ΔΕΥΑΚ, με την υποβολή της αναφοράς μας στην Εισαγγελία Καβάλας. Καταθέσαμε συμπληρωματικά στοιχεία και ερωτήματα προς διερεύνηση, ζητώντας:
α) να διερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες που προκύπτουν από τους χειρισμούς που έκανε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΚ μέσα σε συνθήκες αδιαφάνειας, μέσα σε ένα πλήρες “σκοτάδι” απόκρυψης στοιχείων σε βάρος του ανώτατου οργάνου της ΔΕΥΑΚ, του Διοικητικού Συμβουλίου.
β) να γίνει εκτεταμένος και συνολικός διαχειριστικός έλεγχος για ολόκληρη τη ΔΕΥΑΚ, σε βάθος πενταετίας, από το 2020 μέχρι το 2024.
Τους ενόχους εμείς δεν τους ξέρουμε. Ξέρουμε όμως τους υπευθύνους, τον Δήμαρχο Καβάλας και τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ, οι οποίοι μιλάνε για το “Διαμάντι του Δήμου”, αλλά δεν μιλάνε για τα “τρύπια” οικονομικά της ΔΕΥΑΚ, για τις ζημίες 33 εκατομμυρίων ευρώ που είναι “φορτωμένη”, για τα ελλείμματα που παράγει κάθε χρόνο και την κάνουν μία προβληματική επιχείρηση.
Ήρθε η ώρα να ξεκινήσει, έστω και έτσι, η εξυγίανση της ΔΕΥΑΚ, που την ζητούμε εδώ και πολλά χρόνια. Εμείς θα προστατεύσουμε τα συμφέροντα και τα χρήματα των δημοτών, όπως κάναμε με επιτυχία και στο παρελθόν. Φτάνει πια με την αδιαφάνεια. Θέλουμε πλήρη διαφάνεια σε όλη τη λειτουργία της ΔΕΥΑΚ».
Ο Παναγιώτης Αγγελίδηςαναφέρθηκε στην ομιλία του στις ευθύνες που έχει ο ίδιος ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ: «Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ έχει ευθύνη που η αρμόδια υπηρεσία του Ταμείου βρισκόταν σε αδυναμία να εντοπίσει άμεσα το έλλειμμα και να το σταματήσει. Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ φαίνεται πως μετακίνησε την αρμόδια Προϊσταμένη του Ταμείου από τη θέση της, μετά από γραπτές αναφορές που έκανε για τα προβλήματα στο νέο μηχανογραφικό σύστημα, και άφησε κενή τη θέση της την περίοδο όπου διαπράχθηκε η υπεξαίρεση. Αυτά ειπώθηκαν επίσημα στο Δημοτικό Συμβούλιο και πρέπει να ερευνηθούν. Όπως επίσης, πρέπει να διερευνηθεί γιατί η απόφαση μετακίνησης της υπαλλήλου δεν λήφθηκε από το ΔΣ, κατά παράβαση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας. Το σίγουρο είναι ότι ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ απέτυχε να ελέγξει την επιχείρηση και άφησε “τρύπα” στην οικονομική λειτουργία της ΔΕΥΑΚ την οποία κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν».
Ο δικηγόρος Νίκος Σιδηρόπουλος αναφέρθηκε στους κύριους νομικούς λόγους που η παράταξη βάσισε τις αναφορές της: «Οι γραπτές καταγγελίες και αναφορές μας υποβλήθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Καβάλας, στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας και στον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης. Ζητούμε να ελεγχθεί η μη-υποβολή καταγγελίας – αναφοράς από τη Διοίκηση της ΔΕΥΑΚ στην Εισαγγελία για το έλλειμμα του 2021, καθώς δεν υπάρχει επίσημη απόφαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ για κάτι τέτοιο, και φυσικά ζητούμε να διερευνηθεί η απόκρυψη των ελλειμμάτων του 2021 και 2022 από τους Ισολογισμούς που κατέθεσε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΚ και στο προηγούμενο και στο σημερινό ΔΣ. Επισημαίνουμε τέλος το πολύ σοβαρό ζήτημα της μη-τήρησης του Κανονισμού Εργασίας από τη Διοίκηση της ΔΕΥΑΚ κατά τη διερεύνηση των υποθέσεων, καθώς η Διοίκηση επέλεξε να μην προχωρήσει την προκαταρκτική έρευνα σε ΕΔΕ, πολύ πιθανόν γιατί δεν ήθελαν κάποιοι να λάβει γνώση το ΔΣ της επιχείρησης για τις υποθέσεις υπεξαίρεσης».
Τέλος, ο Μάκης Παπαδόπουλος άσκησε κριτική στη συστηματική αδιαφορία της Δημοτικής Αρχής για το θέμα των θαλάσσιων δρομολογίων της Καβάλας με τη Λήμνο, αλλά και στις πρόσφατες αποφάσεις της Διοίκησης του Δήμου Καβάλας για την πιάτσα των ΤΑΧΙ στην οδ. Βενιζέλου και για αλλαγές κατεύθυνσης σε κεντρικούς δρόμους, για τις οποίες ανέφερε ότι έγιναν χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη και κινδυνεύουν να δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσουν.
Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε εδώ για να ενώνουμε τους δημότες και να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντά τους»
Πλήθος κόσμου, εκπροσώπων φορέων και μελών της παράταξης Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ παραβρέθηκαν το Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2025 στην εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας της παράταξης.
Στην ομιλία του, ο επικεφαλής της παράταξης και της μείζονας αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος έδωσε έμφαση στον ενωτικό ρόλο που παίζει εδώ και χρόνια η παράταξη:
«Η αποψινή εκδήλωση είναι πάντα μία ευκαιρία να βρισκόμαστε όλοι μαζί και να κρατάμε δυνατό τον δεσμό που μας ενώνει όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τους εκπροσώπους των τοπικών φορέων για την παρουσία τους, καθώς επιβεβαιώνει το πνεύμα συνεργασίας που έχουμε δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια με τους φορείς της Αυτοδιοίκησης, τους παραγωγικούς και κοινωνικούς φορείς του τόπου μας.
Ωστόσο απόψε, είναι η μέρα των ανθρώπων που αποτελούν αυτή την παράταξη, που στάθηκαν και στέκονται δίπλα μου σε δύσκολες στιγμές, που πίστεψαν και πιστεύουν στον κοινό μας αγώνα και διαμόρφωσαν το όραμα που έχουμε για τον τόπο της ζωής μας, την Καβάλα και τους Φιλίππους.
Είμαστε εδώ και συνεχίζουμε, εκπροσωπώντας πάντα με δυναμισμό και αποτελεσματικότητα τα συμφέροντα των δημοτών.
Παραμένουμε εδώ και χρόνια “το αποκούμπι”, “το στήριγμα” των δημοτών που πιστεύουν ακράδαντα ότι ο τόπος αυτός χρειάζεται μία άλλη κατεύθυνση, μία άλλη πορεία, για να φτάσει στην πρόοδο, τη δικαιοσύνη, την ανάπτυξη για όλους».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν σημερινοί και προηγούμενοι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης, και από εκπροσώπους φορέων:
– ο Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας ΑΜΘ
– η Ειρήνη Βρανά, μέλος του ΔΣ του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας και πολιτεύτρια της ΝΔ
– ο Σωτήρης Λαζαρίδης, Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας – Τμήμα Αν. Μακεδονίας και πρώην δημοτικός σύμβουλος της παράταξης
– ο Θεόδωρος Χατζηχρήστος, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Καβάλας και Αντιπρόεδρος Α’ του Επιμελητηρίου Καβάλας
– ο Γιάννης Σαρρής, μέλος του ΔΣ του Επιμελητηρίου Καβάλας, μαζί με τους Κώστα Κεχαγιά, Γιάννη Μπούρα, Νίκο Πενταζίδη και Μάκη Τερπουικίδη, επίσης μέλη του ΔΣ του Επιμελητηρίου Καβάλας
– ο Παναγιώτης Αρσονιάδης, Αντιπρόεδρος Α’ της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Καβάλας
– ο Γιάννης Κελγιώργης, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, μαζί με τον Γιάννη Χατζηαβραμίδη, Αντιπρόεδρο Α’ του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας
– ο Ξενοφών Κροκίδης, Πρόεδρος της Ιατρικής Εταιρείας Καβάλας, Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας και δημοτικός σύμβουλος της παράταξης
– ο Νίκος Ίμβρος, Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν.Καβάλας
– ο Γιώργος Πριονίδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας
– ο Στέφανος Ναλμπάντης, Διευθυντής του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Καβάλας
– ο Νίκος Τσουμπάκης, Πρόεδρος της Θρακικής Εστίας Καβάλας
– ο Μιχάλης Τσουλφίδης, Πρόεδρος της Λέσχης Ποντίων Ν.Καβάλας
Επίσης παραβρέθηκαν στην εκδήλωση ο Μίμης Χριστοφιλογιάννης, πρώην Βουλευτής Καβάλας, ο Παναγιώτης Τσεσλής, εκπρόσωπος του Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου και Βουλευτή Καβάλας Νίκου Παναγιωτόπουλου, ο Μένανδρος Μαρινάκης, πρώην Δήμαρχος και πρώην Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Καβάλας, ο Ιορδάνης Παπαντίδης, Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ και Αντιπρόεδρος της ΔΕΕΠ ΝΔ Ν. Καβάλας μαζί με τη Σοφία Αθανασιάδου-Μπουμπούνα, τη Μαρία Παραντινού και τον Οδυσσέα Αντωνιάδη, μέλη της ΔΕΕΠ ΝΔ Ν. Καβάλας, ο Τάσος Κυριατζής, πρώην Αντιδήμαρχος Δήμου Καβάλας, ο Δημήτρης Ράνης, πρώην Αντιδήμαρχος Δήμου Θάσου, ο Νίκος Κιοσές, πρώην δημοτικός σύμβουλος, ο Δημήτρης Πογαρίδης, αφ. Καθηγητής ΤΕΙ Καβάλας, η Κατερίνα Καλλιοντζή και ο Κώστας Τιτόπουλος, ενεργός εθελοντής – φιλόζωος.
Μ. Παπαδόπουλος: «Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δημοσιοποίησε την υπεξαίρεση πριν τη συνεδρίαση ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης»
O Πρεδρος της ΔΕΥΑΚ συνεχίζει να λέει δημόσια ΨΕΜΑΤΑ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ αντί να παραιτηθεί.
Ισχυρίστηκε σήμερα ότι η είδηση της υπεξαίρεσης διέρρευσε στα Μέσα Ενημέρωσης από μέλη του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ (ποια άραγε; Της Αντιπολίτευσης ή της Διοίκησης;), πριν από τη συνεδρίαση ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης την Τρίτη 21/01.
Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι Ο ΙΔΙΟΣ δημοσιοποίησε την υπεξαίρεση πριν τη συνεδρίαση του ΔΣ, αφού την Παρασκευή 17/01 ανάρτησε δημόσια στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ την απόφασή του (την παραθέτουμε σε φωτογραφία) να αναθέσει σε δικηγόρο την υπόθεση, και μάλιστα παράτυπα, χωρίς την έγκριση του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ! Την απόφαση αυτή λοιπόν δημοσιοποίησαν Μέσα Ενημέρωσης και κανένα μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ από την πλευρά της Αντιπολίτευσης.
Η παράταξή μας περίμενε τη συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ της Τρίτης 21/01, ώστε να λάβουμε πλήρη ενημέρωση και να τοποθετηθούμε μετά. Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ βρίσκεται σε πανικό, προσπαθεί να συκοφαντήσει την Αντιπολίτευση και να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Μόνη επιλογή του είναι η παραίτηση και η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης για την υπεξαίρεση των 32.000 ευρώ περίπου από το ταμείο της ΔΕΥΑΚ.
Μάκης Παπαδόπουλος: Ο Δήμαρχος Καβάλας οφείλει να απομακρύνει αμέσως τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης των 31.559,45 ευρώ
Στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ “έπεσαν οι μάσκες” της αλαζονικής και ανεξέλεγκτης άσκησης διοίκησης του σημερινού Προέδρου της ΔΕΥΑΚ, ο οποίος:
γνώριζε από τον Απρίλιο του 2024 την υπεξαίρεση των 31.559,45 ευρώ από το ταμείο της ΔΕΥΑΚ και δεν ενημέρωσε αμέσως το ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης, παρά οκτώ μήνες μετά!
δεν ενημέρωσε το ΔΣ για τις ενέργειες που ανέλαβε για την προκαταρκτική διερεύνηση της υπόθεσης, αφήνοντας “θολή” την εικόνα του πώς ακριβώς διαχειρίστηκε τη διεξαγωγή της διερεύνησης όλο το προηγούμενο διάστημα.
το βασικότερο: δεν αντιλήφθηκε ως Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ την εκτέλεση των υπεξαιρέσεων για ένα ολόκληρο έτος (2022), αφήνοντας “τρύπια” την παρακολούθηση των εισπράξεων στο ταμείο της ΔΕΥΑΚ και για το επόμενο έτος (2023).
Για όλους αυτούς τους λόγους, αλλά και για αυτούς που εξηγήσαμε στον Δήμαρχο Καβάλας στην επιστολή που του στείλαμε τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025 για την απαράδεκτη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του Προέδρου της ΔΕΥΑΚ σχετικά με την ψήφιση του Τεχνικού Προγράμματος και του Προϋπολογισμού της ΔΕΥΑΚ για το 2025,
ζητάμε από τον Δήμαρχο Καβάλας:
1) να απομακρύνει ΑΜΕΣΩΣ τον Απόστολο Χρόνη από τη θέση του Προέδρου της ΔΕΥΑΚ και να δώσει εντολή να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες του Προέδρου και της Διοίκησης της ΔΕΥΑΚ γιατί καθυστέρησαν να κινηθούν νομικά επί οκτώ (8) μήνες, ενώ γνώριζαν την υπεξαίρεση.
2) να συγκαλέσει έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να ενημερωθούν άμεσα όλες οι παρατάξεις για την υπόθεση της υπεξαίρεσης.
Ο Απόστολος Χρόνης δεν έχει αντιληφθεί ότι βαρύνεται πολιτικά για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης των 31.559,45 ευρώ και, δυστυχώς, δεν είχε την ελάχιστη ευθιξία να παραιτηθεί μόνος του στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης.
Είναι σαφές ότι, αν ο Δήμαρχος Καβάλας δεν απομακρύνει τον σημερινό Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ από τη θέση του, θα βαρύνεται και αυτός πολιτικά με το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης.
Μάκης Παπαδόπουλος | Να μειωθούν τα τέλη άρδευσης για τους αγρότες στα 0,10 ευρώ
Ως παράταξη αναδείξαμε από την πρώτη στιγμή ότι οι δήθεν “σταθερές” χρεώσεις που πρότεινε παραπλανητικά η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας για το 2025 στα τέλη άρδευσης “κρύβουν” τις αυξήσεις που επιβλήθηκαν για το 2024.
Μετά τις πρόσφατες αντιδράσεις των αγροτών, έρχεται τώρα η Δημοτική Αρχή “να μειώσει” την αυξημένη τιμή χρέωσης της κιλοβατώρας για άρδευση από τα 0,18 ευρώ σε 0,14 ευρώ, ενώ το 2023 η χρέωση ήταν 0,105 ευρώ!
2023
2024
2025
1η πρόταση
Δημ. Αρχής
2025
2η πρόταση
Δημ. Αρχής
Πρόγραμμα ΓΑΙΑ
Χρέωση/ κυβικό μέτρο νερού
0,10 ευρώ
0,12 ευρώ
0,12 ευρώ
0,12 ευρώ
–
Χρέωση/ κιλοβατώρα
0,105 ευρώ
0,18 ευρώ
0,18 ευρώ
0,14 ευρώ
0,09 – 0,10 ευρώ
Δεδομένου ότι:
ο Δήμος Καβάλας εντάσσεται στο μειωμένο τιμολόγιο ρεύματος που προβλέπει το πρόγραμμα ΓΑΙΑ του Υπουργείο Περιβάλλοντος για την άρδευση των αγροτικών καλλιεργειών,
το μειωμένο τιμολόγιο του συγκεκριμένου προγράμματος θα έχει χρέωση 0,09 – 0,10 ευρώ ανά κιλοβατώρα,
η μείωση που προτείνει η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας στα 0,14 ευρώ συνεχίζει να επιβαρύνει άδικα τους αγρότες!
Εμείς επιμένουμε ότι η Δημοτική Αρχή οφείλει:
να μειώσει τα τέλη άρδευσης (και ανά κυβικό μέτρο νερού και ανά κιλοβατώρα) στα 0,10 ευρώ, ακριβώς όπως ίσχυε μέχρι το 2023 και όπως προβλέπεται από το πρόγραμμα ΓΑΙΑ.
να εξετάσει και να βρει μία λύση ώστε να “ελαφρυνθούν” οι αγρότες από τις αυξήσεις στα τέλη του 2024, όπως η ίδια δεσμεύτηκε απέναντι στους αγρότες.
να ασχοληθεί επιτέλους με τη μείωση του κόστους της υπηρεσίας άρδευσης (με σύγχρονα και “έξυπνα” συστήματα και εφαρμογές), ώστε η υπηρεσία να είναι πραγματικά ανταποδοτική και να βγάζει τα έξοδά της.
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Δελτίο τύπου
Μ. Παπαδόπουλος | Η Διοίκηση του Δ. Καβάλας να ανακαλέσει τις αυξήσεις στο εισιτήριο του κλειστού Κολυμβητηρίου
Ως παράταξη έχουμε έγκαιρα ενημερώσει τους δημότες, με ανακοίνωσή μας στις 14 Νοεμβρίου, για την άδικη απόφαση της Δημοτικής Αρχής να αυξήσει τις χρεώσεις στη χρήση του κλειστού Κολυμβητηρίου.
Πιο συγκεκριμένα, η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας αποφάσισε:
– να αυξήσει κατά 100% το γενικό εισιτήριο για όλους τους δημότες (από 25 ευρώ σε 50 ευρώ η γενική είσοδος/ μήνα) και να καταργήσει την ημερήσια είσοδο 5 ευρώ.
– να αυξήσει και τη μειωμένη είσοδο (από 15 ευρώ/μήνα σε 25 ευρώ/μήνα) που ισχύει για φοιτητές, μαθητές, πολύτεκνες – μονογονεϊκές οικογένειες, ΑμεΑ!
Επειδή γινόμαστε συνεχώς αποδέκτες διαμαρτυριών για τις αυξήσεις αυτές από δημότες που χρησιμοποιούν το κλειστό Κολυμβητήριο, και ειδικά από δημότες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, καλούμε τη Δημοτική Αρχή να αναθεωρήσει την απόφασή της και να επιστρέψει στις προηγούμενες χρεώσεις.
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Μάκης Παπαδόπουλος | «Να επαναλειτουργήσει άμεσα το Ναυτικό Μουσείο»
Η ανακαίνιση του Ναυτικού Μουσείου ολοκληρώθηκε, αλλά υπάρχει ακόμη καθυστέρηση στην επαναλειτουργία του. Αυτή η καθυστέρηση όμως δημιουργεί πρόβλημα στον προγραμματισμό επισκέψεων από σχολεία, που αναβάλλονται συνεχώς.
Καλούμε τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας:
να επιταχύνει την επαναλειτουργία του Μουσείου με την ολοκλήρωση όλων των εργασιών που είναι σε εκκρεμότητα, για να ανοίξει το Μουσείο στους επισκέπτες και ιδιαίτερα στα σχολεία.
να δημιουργήσει έναν χώρο για τη φύλαξη και τη συντήρηση των νέων εκθεμάτων που έρχονται στο Μουσείο από δωρεές.
να εξασφαλίσει επιτέλους έναν υπάλληλο για την ξενάγηση των επισκεπτών.
Μάκης Παπαδόπουλος
Δελτίο τύπου
Μάκης Παπαδόπουλος: «Οι δημότες πληρώνουν συνεχώς περισσότερα, για μικρότερο αποτέλεσμα!»
Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας αποφάσισε να κρατήσει και για το 2025 τιςεξωφρενικές αυξήσεις που επέβαλε φέτος το 2024 στα τέλη καθαριότητας, που κυμαίνονται από 50% έως 150%.
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
2023
(ανά τ.μ.)
2024 + 2025
(ανά τ.μ.)
Αύξηση
Κατοικίες
(Καβάλα)
1,57 ευρώ
2,50 ευρώ
60%
Κατοικίες
(Χωριά)
1,10 ευρώ
1,70 ευρώ
55%
Εμπορικά καταστήματα (Καβάλα)
2,60 ευρώ
4,10 ευρώ
58%
Εμπορικά καταστήματα
(Χωριά)
1,40 ευρώ
2,10 ευρώ
50%
Καφετέριες Εστιατόρια
Ταβέρνες
(Καβάλα)
2,60 ευρώ
5,00 ευρώ
92%
Καφετέριες Εστιατόρια
Ταβέρνες
(Χωριά)
1,40 ευρώ
3,50 ευρώ
150%
Παράλληλα, για το 2025 η Δημοτική Αρχή:
– κρατά τις αυξήσεις στα τέλη άρδευσης που επιβλήθηκαν φέτος σε βάρος των αγροτών.
– κρατά τις φετινές αυξήσεις κατά 100% στα τέλη τραπεζοκαθισμάτων και δεν είναι ακόμη έτοιμη να απαλλάξει τους επαγγελματίες του Αγ. Νικολάου και της Πλατείας Καπνεργάτη από τα τέλη αυτά λόγω των έργων.
– κρατά την αύξηση 100% στο εισιτήριο για το πάρκινγκ της Δημοτικής Αγοράς (που αυξήθηκε φέτος από 0,50 ευρώ/ ώρα σε 1,00 ευρώ/ώρα).
– αυξάνει κατά 100% το γενικό εισιτήριο στο κλειστό Κολυμβητήριο (από 25 ευρώ σε 50 ευρώ η γενική είσοδος/ μήνα για τους δημότες).
– αυξάνει στο κλειστό Κολυμβητήριο και τη μειωμένη είσοδο (από 15 ευρώ/μήνα σε 25 ευρώ/μήνα) που ισχύει για φοιτητές, μαθητές, πολύτεκνες – μονογονεϊκές οικογένειες, ΑμεΑ!
Και όλα αυτά, ενώ απέτυχε να εφαρμόσει τις μειώσεις στα δημοτικά τέλη προς όφελος των ευπαθών κοινωνικών ομάδων για το 2024, όπως προτείναμε και πετύχαμε μετά από δική μας πρωτοβουλία.
Εμείς ως παράταξη είμαστε αντίθετοι σε όλες αυτές τις αυξήσεις, που επιβαρύνουν τους δημότες, χωρίς να ενισχύουν την ποιότητα και κυρίως την αποτελεσματικότητα των δημοτικών υπηρεσιών.
Μάκης Παπαδόπουλος | «Το νερό είναι δημόσιο αγαθό και δεν ιδιωτικοποιείται»
Σε συνέχεια του ψηφίσματος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας για το θέμα των αναγκαστικών συνενώσεων των ΔΕΥΑ της χώρας, εμείς ως παράταξη επιμένουμε, καθαρά και χωρίς “διγλωσσία”:
Είμαστε αντίθετοι στην αναγκαστική συνένωση των ΔΕΥΑ σε οποιοδήποτε επίπεδο, αλλά υπέρ της εξυγίανσης της ΔΕΥΑ Καβάλας, που έχει σοβαρά προβλήματα. Είμαστε αντίθετοι στην υποβάθμιση και την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών ύδρευσης. Είμαστε αντίθετοι στην αύξηση των τιμολογίων νερού που θα φέρουν οι συνενώσεις, σε βάρος των δημοτών. Περιμένουμε από τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να προτείνει συγκεκριμένους και δυναμικότερους τρόπους αντίδρασης και κινητοποίησης απέναντι στις εξελίξεις αυτές.
Μάκης Παπαδόπουλος: «Το νερό είναι δημόσιο αγαθό και δεν ιδιωτικοποιείται»
Σε συνέχεια του ψηφίσματος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας για το θέμα των αναγκαστικών συνενώσεων των ΔΕΥΑ της χώρας, εμείς ως παράταξη επιμένουμε, καθαρά και χωρίς “διγλωσσία”:
Είμαστε αντίθετοι στην αναγκαστική συνένωση των ΔΕΥΑ σε οποιοδήποτε επίπεδο, αλλά υπέρ της εξυγίανσης της ΔΕΥΑ Καβάλας, που έχει σοβαρά προβλήματα.
Είμαστε αντίθετοι στην υποβάθμιση και την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών ύδρευσης.
Είμαστε αντίθετοι στην αύξηση των τιμολογίων νερού που θα φέρουν οι συνενώσεις, σε βάρος των δημοτών.
Περιμένουμε από τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να προτείνει συγκεκριμένους και δυναμικότερους τρόπους αντίδρασης και κινητοποίησης απέναντι στις εξελίξεις αυτές.
Μ. Παπαδόπουλος: «Ποιον σχεδιασμό και ποια στρατηγική ακολουθούμε τελικά για την τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας;
Στο διαδίκτυο κυκλοφορεί εξώφυλλο μελέτης για το Πολιτιστικό Masterplan, την Πολιτιστική Αναπτυξιακή Πολιτική και Πολιτιστική Ταυτότητα (Brand) της Καβάλας, που εκπονήθηκε με χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης για λογαριασμό του Υπουργείου Τουρισμού, και συντελεστές Πανεπιστήμια της χώρας εκτός της Καβάλας!
Αναρωτιόμαστε αν κάποιοι “μας ράβουν κοστούμι” χωρίς καν να μας ρωτήσουν και “να μας πάρουν τα μέτρα”!
Γνωρίζει κάτι η Διοίκηση του Δήμου για αυτή την υπόθεση;
Δυστυχώς, είμαστε σε μία περίοδο όπου:
· τo παραδοσιακό μοντέλο του τουρισμού του Δήμου μας δείχνει να εξαντλείται, να μην αναπτύσσεται
· η πολιτιστική δραστηριότητα να περιορίζεται σε μία μικρή τουριστική περίοδο και “να σβήνει” στα τέλη Σεπτεμβρίου
· καμία σοβαρή πρωτοβουλία “να μην ανατέλλει” για την αξιοποίηση του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων ως Μνημείο UNESCO (με σοβαρότερη εκκρεμότητα την καθυστέρηση στη δημιουργία του Φορέα Διαχείρισης του Μνημείου)
· το αεροδρόμιο της Καβάλας να είναι “ο μεγάλος χαμένος” της τουριστικής περιόδου, που σημαίνει πως χάνουμε Ευρωπαίους επισκέπτες και μεγαλώνει η εξάρτησή μας από έναν οδικό τουρισμό που τελικά δεν μας έχει αυξήσει τους επισκέπτες όσο περιμέναμε.
· η ακτοπλοϊκή σύνδεσή μας με τα νησιά του Αιγαίου να μην είναι τόσο δυναμική όσο θέλουμε.
· η κυκλοφοριακή αναστάτωση και οι δυσκολίες στη λειτουργία της πόλης της Καβάλας να είναι αποτρεπτικές όχι μόνο για την προσέλκυση νέων, αλλά και για τη διατήρηση των επισκεπτών που έρχονται.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, η τοπική κοινωνία δεν μπορεί να δεχτεί συζητήσεις και σχέδια για το τουριστικό μέλλον της χωρίς την ενεργό εμπλοκή της!
Ζητούμε από τη διοίκηση του Δήμου να απαιτήσει άμεσα από το Υπουργείο Τουρισμού να δημοσιοποιήσει τη μελέτη και να εξηγήσει τους λόγους της “εν κρυπτώ” σύνταξης και επεξεργασίας της.
Η τοπική κοινωνία και οι φορείς της έχουμε τον πρώτο λόγο στο να διαμορφώσουμε το μέλλον στον τόπο της ζωής μας!
Ορεστιάδα | Ο Αδαμάντιος Παπαδόπουλος συμμετείχε στο Smart Cities 2024
Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, συμμετείχε ως ομιλητής στο σημαντικό συνέδριο “Smart Cities 2024”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 16-17 Οκτωβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Το συνέδριο συγκέντρωσε προσωπικότητες από την κεντρική και τοπική αυτοδιοίκηση, καθώς και εκπροσώπους από τον τομέα της τεχνολογίας, με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών και πρακτικών που προωθούν τη βιώσιμη και ψηφιακή ανάπτυξη των πόλεων.
Η θεματική του συνεδρίου επικεντρώθηκε στον κρίσιμο ρόλο των “έξυπνων πόλεων” για την περιφερειακή και εθνική ανάπτυξη, με βασικούς πυλώνες την ψηφιακή διακυβέρνηση και την πράσινη ανάπτυξη. Οι συμμετέχοντες ανέλυσαν τη σημασία των σύγχρονων τεχνολογιών στην καθημερινή διαχείριση των πόλεων, αλλά και στην ενίσχυση της ποιότητας ζωής των πολιτών μέσω καινοτόμων λύσεων.
Στην ομιλία του, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε τη σημασία των έξυπνων συστημάτων για την Ορεστιάδα, σημειώνοντας πως η ψηφιοποίηση και η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελούν στρατηγικές προτεραιότητες για τον Δήμο. Αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο Δήμος Ορεστιάδας για την ενίσχυση των υποδομών και τη χρήση καινοτόμων λύσεων, με στόχο τη βελτίωση των δημοτικών υπηρεσιών και την προστασία του περιβάλλοντος.
Εκτός από την παρουσία του Δημάρχου Ορεστιάδας, το συνέδριο προσέλκυσε τη συμμετοχή υπουργών, εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης και κορυφαίων τεχνολογικών φορέων. Αυτή η ευρεία εκπροσώπηση ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης και του ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτελεσματική εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων στις ελληνικές πόλεις.
Η διοργάνωση αυτή κατέδειξε την αποφασιστικότητα της Ελλάδας να ακολουθήσει τις διεθνείς τάσεις στον τομέα των “έξυπνων πόλεων”, συμβάλλοντας στην αειφόρο ανάπτυξη και την ψηφιακή μετάβαση σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.
Μάκης Παπαδόπουλος | «Η απουσία των φορέων των επαγγελματιών έκανε ζημιά στο αίτημα του Σωματείου ΤΑΞΙ για την πιάτσα στην οδ.Βενιζέλου»
Η απουσία όλων των φορέων των επαγγελματιών από την πολύ κρίσιμη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την περασμένη Τετάρτη ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ των δημοτικών παρατάξεων της Αντιπολίτευσης και του Σωματείου ΤΑΞΙ να πιεστεί και να πειστεί η Δημοτική Αρχή να αλλάξει απόφαση για το θέμα της μεταφοράς της πιάτσας ΤΑΞΙ στην οδ. Βενιζέλου.
Δυστυχώς, δεν πετύχαμε στο 100% τον στόχο μας.
Η παρουσία των φορέων των επαγγελματιών θα έκανε σαφές προς τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας ότι όλη η τοπική κοινωνία διαφωνεί με την απόφασή της.
Η ανακοίνωση αλλά και οι σημερινές τοποθετήσεις εκπροσώπων της Ομοσπονδίας εναντίον της παράταξής μας είναι απλά “εκ των υστέρων δικαιολογίες” που δεν πείθουν ούτε τα ίδια τα μέλη της Ομοσπονδίας και φυσικά κανέναν επαγγελματία.
Εμείς θα στεκόμαστε πάντα στο πλευρό των επαγγελματιών για τα δίκαια αιτήματά τους. Το ίδιο όμως περιμένουμε να κάνουν και οι φορείς των επαγγελματιών, ακόμη και όταν είναι αναγκαίο να έλθουν σε αντίθεση με τις αποφάσεις της εκάστοτε διοίκησης του Δήμου Καβάλας.
Δελτίο τύπου
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Μ. Παπαδόπουλος | Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας να εφαρμόσει σωστά την απόφαση 119/2022 για την πιάτσα ΤΑΧΙ του ΟΤΕ
Η Τεχνική Έκθεση που εγκρίθηκε με την απόφαση 119/2022 του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας για τη μεταφορά της πιάτσας ΤΑΧΙ του ΟΤΕ προέβλεπε το εξής:
«Η παρακείμενη πιάτσα των ΤΑΞΙ θα πρέπει να μεταφερθεί 1)σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες,2)σεκατάλληλη θέση πιθανά επί της οδού Βενιζέλου, 3) αφού εκτιμηθούν οι επιπτώσεις μιας τέτοιας ρύθμισης».
Η παραπάνω απόφαση λήφθηκε στο πνεύμα της πρότασης που συζητούνταν εκείνη την περίοδο ανάμεσα στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας, το Σωματείο ΤΑΧΙ και το Αστικό ΚΤΕΛ για τη μεταφορά της πιάτσας στην οδό Βενιζέλου, χωρίς όμως να έχει καταλήξει.
Από τη στιγμή όμως που δεν τηρείται το σύνολο των παραπάνω προϋποθέσεων, η Δημοτική Αρχή οφείλει:
– να ανακαλέσει την πρόσφατη απόφαση 260/2024 του Δημοτικού Συμβουλίου για την οριστική μεταφορά της πιάτσας ΤΑΧΙ στην οδό Βενιζέλου.
– να συνεχίσει τις εργασίες ανάπλασης στην πλατεία Καπνεργάτη, ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΣΩΣΤΑ την απόφαση 119/2022 και ξεκινώντας επιτέλους έναν ουσιαστικό διάλογο στη βάση μίας πρότασης που θα έχει μελετηθεί σωστά, θα είναι κατάλληλη και ασφαλής και θα έχει όχι μόνο τη σύμφωνη γνώμη του Σωματείου ΤΑΧΙ, αλλά και όλων των φορέων της Καβάλας.
Εμείς θέλουμε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην οριστική λύση του προβλήματος, που θα φέρει την ηρεμία στην Καβάλα, χωρίς αντιπαραθέσεις και με ασφάλεια.
Μάκης Παπαδόπουλος: «Απαλλαγή επαγγελματιών Αγ. Νικολάου και Πλ. Καπνεργάτη από τα δημοτικά τέλη: ας το κάνουμε όπως η Άρτα!»
Τον Φεβρουάριο καταθέσαμε την πρότασή μας για πλήρη απαλλαγή των επαγγελματιών στην περιοχή του Αγ. Νικολάου από δημοτικά τέλη, τέλη τραπεζοκαθισμάτων και λογαριασμούς ΔΕΥΑΚ, για δύο χρόνια, λόγω της καθυστέρησης στην εκτέλεση εργασιών εκεί.
Την ίδια πρόταση καταθέσαμε και για τους επαγγελματίες στην Πλατεία Καπνεργάτη.
Η Δημοτική Αρχή απέρριψε την πρότασή μας επικαλούμενη περιορισμούς στη Νομοθεσία.
Ωστόσο, ο Δήμος Άρτας εφαρμόζει για δύο χρόνια (το 2023 και το 2024) το μέτρο της πλήρους απαλλαγής από δημοτικά τέλη και τέλη τραπεζοκαθισμάτων και εξετάζει τη δυνατότητα απαλλαγής και από τους λογαριασμούς νερού για τους επαγγελματίες της περιοχής όπου εκτελείται το αντίστοιχο έργο του Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου στην Άρτα.
Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας δεν έχει πια καμία δικαιολογία!
Ζητούμε να εφαρμόσει άμεσα τα μέτρα ελάφρυνσης των επαγγελματιών, όπως ο Δήμος Άρτας!
Σωτήρης Παπαδόπουλος: “Η πανώλη των προβάτων έφτασε και στην ΑΜ-Θ -Εφαρμόζουμε αυστηρά τα μέτρα που προβλέπονται”
Οι πρόσφατες εμφανίσεις κρουσμάτων πανώλης σε ζώα στις περιοχές της Ροδόπης και της Δράμας έχουν προκαλέσει ανησυχία στις τοπικές κοινότητες και στους κτηνοτρόφους. Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος, Γενικός Διευθυντής Αγροτικής Ανάπτυξης και Κτηνιατρικής, μιλάει για την τρέχουσα κατάσταση, τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπιση της κρίσης και τις προσπάθειες για την προστασία της δημόσιας υγείας και της ζωικής παραγωγής.
Σ.Π: Πράγματι, τις τελευταίες εβδομάδες έχουν καταγραφεί κρούσματα πανώλης στις περιοχές της Ροδόπης και της Δράμας. Η κατάσταση είναι σοβαρή, και εργαζόμαστε εντατικά για να την αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.
Δ: Πόσα κρούσματα έχουν επιβεβαιωθεί μέχρι στιγμής και ποια είναι τα μέτρα που έχουν ληφθεί για τον έλεγχο της εξάπλωσης;
ΣΠ: Μέχρι στιγμής, έχουν βρεθεί θετικά κρούσματα σε κτηνοτροφικές μονάδες και εκτροφεία σε Ροδόπη και Δράμα και έτσι έχουν θανατωθεί πάνω από 600 αιγοπρόβατα. Έχουμε εφαρμόσει αυστηρά μέτρα βιοασφάλειας στις πληγείσες περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης μετακίνησης ζώων και της εφαρμογής ζωνών καραντίνας. Επίσης, ενισχύσαμε τους ελέγχους στις εκμεταλλεύσεις και ενημερώσαμε τους κτηνοτρόφους για τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χριστόδουλος Τοψίδης δρομολογεί ειδική σύσκεψη την ερχόμενη εβδομάδα, προκειμένου να σχεδιαστεί αρτιότερα η πρόληψη και η καταστολή της νόσου.
Δ: Υπάρχει κίνδυνος για τον άνθρωπο από αυτά τα κρούσματα;
ΣΠ: Η πανώλη των προβάτων, ευτυχώς, δεν μεταδίδεται στον άνθρωπο. Ωστόσο, η ασθένεια έχει σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις για την κτηνοτροφία, καθώς επηρεάζει την παραγωγή και την εμπορία ζωικών προϊόντων. Για αυτόν τον λόγο, η προστασία της υγείας των ζώων είναι κρίσιμη.
Δ: Ποιο είναι το επόμενο βήμα στη διαχείριση της κρίσης;
ΣΠ: Συνεχίζουμε με εντατικούς ελέγχους και παρακολούθηση της κατάστασης. Ταυτόχρονα, προωθούμε την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των κτηνοτρόφων και του ευρύτερου κοινού. Στόχος μας είναι να περιορίσουμε την εξάπλωση της πανώλης και να προστατεύσουμε τη ζωική παραγωγή. Επίσης, εργαζόμαστε για την ανασυγκρότηση των εκμεταλλεύσεων που έχουν πληγεί και την αποζημίωση των πληγέντων κτηνοτρόφων.
Μάκης Παπαδόπουλος | «Οι καθυστερήσεις στα τεχνικά έργα της ΔΕΥΑΚ προκαλούν προβλήματα σε γειτονιές και χωριά»
Παρά τις αυξήσεις και “τα χαράτσια” στους λογαριασμούς σε βάρος των δημοτών, η ΔΕΥΑΚ δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη έργα που εκσυγχρονίζουν τα δίκτυα ύδρευσης της Καβάλας και των χωριών.
Βλάβες, πολύωρες διακοπές, ελλείψεις σε επάρκεια νερού είναι “το κόστος” της αδυναμίας της Δημοτικής Αρχής να λύσει προβλήματα εδώ και χρόνια!
Ειδικά η καθυστέρηση της Δημοτικής Αρχής να ξεκινήσει και να ολοκληρώσει το μεγάλο έργο ύδρευσης από τις πηγές του Κεφαλαρίου είναι η πραγματική αιτία για τα προβλήματα στην ύδρευση που αντιμετωπίζουν οι οικισμοί στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.
Αυτό δυστυχώς δεν το κατάλαβαν ούτε οι Πρόεδροι των Κοινοτήτων, που “σφυρίζουν” αδιάφορα εδώ και χρόνια, ακόμη και όταν τους καλούσαμε να αγωνιστούμε μαζί για να ξεκινήσει το έργο αυτό.
Δεν θέλουν οι δημότες “περισπούδαστες αναλύσεις” και “απειλές” από τα στελέχη της Δημοτικής Αρχής και της διοίκησης της ΔΕΥΑΚ.
Επιτέλους, θέλουν αποτελέσματα!
Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε αντίθετοι σε συγχωνεύσεις τάξεων και καταργήσεις σχολείων»
Η απόφαση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καβάλας να υποβαθμίσει δημοτικά σχολεία στον Δήμο Καβάλας για το σχολικό έτος 2024-2025 μας βρίσκει αντίθετους.
Αναγνωρίζουμε τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει η εκπαιδευτική κοινότητα στη διαχείριση των συνεπειών της μείωσης του μαθητικού πληθυσμού στον τόπο μας.
Ήρθε η ώρα όμως να δούμε κατάματα και συνολικά το πρόβλημα ως κοινωνία και ως φορείς και να δουλέψουμε πάνω σε σύνθετες και έξυπνες λύσεις που δε θα υποβαθμίζουν ούτε τα σχολεία μας ούτε την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται από τα σχολεία μας.
Ο Δήμος Καβάλας έχει λόγο και ρόλο στη διαχείριση της εξέλιξης αυτής και οφείλει να τους ασκήσει, σε συνεργασία και με τις αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και με τους φορείς των εκπαιδευτικών και με τις συλλογικότητες των γονέων και με όλη την κοινωνία.
Ωστόσο, δε θα δεχθούμε συγχωνεύσεις τάξεων και κατάργηση σχολικών μονάδων. Αυτή πρέπει να είναι η βάση κάθε συζήτησης και ο Δήμος οφείλει να εγγυηθεί για τις προϋποθέσεις αυτές.
Καλούμε λοιπόν τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας:
– να θέσει προς συζήτηση το θέμα στην επικείμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Τετάρτης 26 Ιουνίου.
– να ζητήσει την ανάκληση της απόφασης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καβάλας για συγχωνεύσεις τάξεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Καβάλας για το έτος 2024-2025.
– να αναλάβει την πρωτοβουλία να ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για το μέλλον των εκπαιδευτικών δομών του Δήμου μας τα επόμενα χρόνια.
Μάκης Παπαδόπουλος: «Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας δίνει “το οριστικό χτύπημα” στους επαγγελματίες του Αγ. Νικολάου
Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας έχει λάβει την απόφαση να δώσει νέα παράταση στις εργασίες ανάπλασης στην περιοχή του Αγ. Νικολάου μέχρι τις 20 Αυγούστου!
Εδώ και δύο χρόνια, ο Δήμαρχος Καβάλας παραπλανά τους πάντες. Στην αρχή, μας έλεγε ότι το έργο έπρεπε να τελειώσει στις 31 Δεκεμβρίου 2023, θυσιάζοντας την περσινή θερινή τουριστική περίοδο.Μετά έδωσε παράταση για τις 31 Μαΐου 2024 και τώρα φτάνει στις 20 Αυγούστου, θυσιάζοντας και τη φετινή θερινή τουριστική περίοδο!
Αυτό σημαίνει ότι ο Δήμαρχος Καβάλας, με δική του ευθύνη, βάζει οριστικά “ταφόπλακα” στους επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου για δεύτερη χρονιά!Όπως πέρσι έτσι και φέτος, χάνεται η θερινή τουριστική περίοδος, κλείνουν επιχειρήσεις, επαγγελματίες παθαίνουν ζημιά και εργαζόμενοι χάνουν τις δουλειές τους!Είναι προφανές πια ότι η Δημοτική Αρχή έχει χάσει τον έλεγχο της κατάστασης και παίρνει “αλλοπρόσαλλες” αποφάσεις που πλήττουν άμεσα επαγγελματίες και εργαζόμενους εν μέσω θερινής τουριστικής περιόδου!
Μάκης Παπαδόπουλος | «Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας βάζει αυξήσεις 50% στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΚ!»
Η διοίκηση της ΔΕΥΑΚ προχωρά σε νέα οριζόντια αύξηση 50% στην πάγια χρέωση στα τιμολόγια του νερού, που φτάνει από τα 4 ευρώ στα 6 ευρώ τον μήνα για κάθε νοικοκυριό αδιακρίτως και άσχετα με την κατανάλωση που κάνει!
Δηλαδή το κάθε νοικοκυριό θα πληρώνει: 12 μήνες * 6 ευρώ = 72 ευρώ τον χρόνο!
Και συνολικά για τα 45.000 υδρόμετρα της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι δημότες θα επιβαρυνθούν επιπλέον με 1.080.000 ευρώ τον χρόνο! Θα φτάσουμε δηλαδή να πληρώνουμε 3.240.000 ευρώ “χαράτσι” στη ΔΕΥΑΚ όλοι οι δημότες κάθε χρόνο, και κυρίως οι δημότες με χαμηλή κατανάλωση!
Αυτές είναι οι συνέπειες της κακοδιαχείρισης, της κατασπατάλησης χρημάτων, των ανεξέλεγκτων αναθέσεων δεκάδων χιλιάδων ευρώ! Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δημιούργησαν χρέος στη ΔΕΗ 4.000.000 ευρώ!
Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ αδιαφόρησαν για τις ζημίες που συσσωρεύονταν κάθε χρόνο στα οικονομικά της επιχείρησης και έχουν φτάσει τα 32.500.000 ευρώ!
Με τον Θόδωρο Μουριάδη Δήμαρχο και τον Απόστολο Χρόνη Πρόεδρο στη ΔΕΥΑΚ, η δημοτική επιχείρηση εμφανίζει μόνο ζημίες! Οι ζημίες μόνο για το 2022 έφτασαν κοντά στις 900.000 ευρώ!
Η Διοίκηση του Δήμου έλεγε προεκλογικά ότι δε θα μετακυλήσει στους δημότες το κόστος των επιλογών της… Τώρα που πέρασαν οι δημοτικές εκλογές όμως, Δήμαρχος και
Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ έδειξαν το πραγματικό τους “πρόσωπο”…
Μ. Παπαδόπουλος: Κάλεσμα σε Βουλευτές και φορείς για την διατήρηση του μειωμένου ΦΠΑ στον καφέ
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :
Με επιστολή που στείλαμε στους Βουλευτές του Νομού μας και στους τοπικούς φορείς της εστίασης και της αγοράς, και σε συνέχεια της πρωτοβουλίας που αναλάβαμε στις 15 Μαΐου, επαναφέρουμε την πρόταση για ανάληψη μιας κοινής πρωτοβουλίας για την κατάργηση ή αναστολή της απόφασης της ΑΑΔΕ να αυξήσει μετά τις 30 Ιουνίου τον συντελεστή ΦΠΑ σε ροφήματα ευρείας και καθημερινής κατανάλωσης που προσφέρουν καφετέριες και εστιατόρια (καφές, κακάο, τσάι, χαμομήλι και λοιπά αφεψήματα).
Είναι η ώρα να τοποθετηθούμε ως τοπική κοινωνία υπέρ της κατάργησης ή αναστολής του εν λόγω μέτρου και να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα ότι επαγγελματίες και καταναλωτές δε θα αντέξουν ένα ακόμη μέτρο που θα ενισχύσει την ακρίβεια που ήδη πλήττει επιχειρήσεις και νοικοκυριά.
ΑΟ Καβάλα : Ψηφίστηκε MVP της σεζόν ο Βασίλης Παπαδόπουλος
Ο κύβος… ερρίφθη, με την ψηφοφορία που διοργάνωσε η Καβάλα για τον MVP της ονειρεμένης χρονιάς να λήγει. Το βασικό φαβορί ήταν ο Βασίλης Παπαδόπουλος, που… ξελάσπωσε σε πολλά ματς με κρίσιμα γκολ τον πρωταθλητή ΑΟΚ.
Ο έμπειρος Καβαλιώτης επιθετικός έκανε τη διαφορά, στη δεύτερη θητεία του στους «γαλάζιους» και συγκέντρωσε τις περισσότερες προτιμήσεις του κοινού, παίρνοντας την άτυπη διάκριση του πολυτιμότερου παίκτη, όπως ενημέρωσαν οι «Αργοναύτες» στα social media.
Ο 29χρονος φορ ήταν πρώτος σκόρερ για την ομάδα του Τίμου Καβακά με 26 γκολ, δεύτερος στον όμιλο πίσω από τον Φράνκο Σέα του Νέστου Χρυσούπολης (28 ο Αργεντινός), ενώ για μεγάλο διάστημα της σεζόν ήταν και στην κορυφή των αρχισκόρερ στον Α΄ όμιλο.
Την ίδια στιγμή, στην Καβάλα εδώ και εβδομάδες δεν έχει προκύψει κάτι ανακοινώσιμο για την επόμενη μέρα στη Super League 2.
Άπαντες περιμένουν από τον ισχυρό άνδρα του ποδοσφαιρικού τμήματος, Γιάννη Διαμαντίδη, να ανοίξει τα χαρτιά του για τις προθέσεις του και τις νέες στοχεύσεις και να αρχίσει ο νέος σχεδιασμός, αρχικά με ξεκαθάρισμα για το αν συνεχίσει ο Καβακάς στο τιμόνι και ακολούθως για το «χτίσιμο» του νέου ρόστερ.
monobala.gr
Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε πως “πιάστηκε κορόιδο” και έχασε την Καλαμίτσα!»
Σε τηλεοπτικές του δηλώσεις, την Πέμπτη 16 Μαΐου, ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε δημόσια ότι “πιάστηκε κορόιδο” από την ΕΤΑΔ στο θέμα της παραχώρησης της Καλαμίτσας και είναι πλέον δύσκολο να καταλήξει ο Δήμος Καβάλας σε μία συμφέρουσα συμφωνία για την αξιοποίηση της ακτής.
Οι ευθύνες του Δημάρχου Καβάλας για αυτήν την εξέλιξη είναι τεράστιες.
Κατά την προηγούμενη θητεία του, με προσωπικές του αποφάσεις και αγνοώντας τα όργανα του Δήμου και το Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμαρχος Καβάλας αρχικά, το έτος 2020, συνομολόγησε δικαστικά ότι η ακτή ανήκει στην ΕΤΑΔ, ενώ μέχρι τότε η Καλαμίτσα ήταν εγγεγραμμένη στο Κτηματολόγιο ως ιδιοκτησία του Δήμου Καβάλας και αργότερα, το έτος 2023 δεν προχώρησε σε έφεση, για να σταματήσει το αρχικό λάθος, που έκανε το 2020.
Υπενθυμίζουμε πως το 2013, όταν ο σημερινός Δήμαρχος ήταν Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, έβαλε πολεοδομικό πρόστιμο €900.000 στην ΕΤΑΔ, το οποίο, μάλιστα, δεν γνωρίζουμε τι απέγινε και αν το έχει εισπράξει τελικά ο Δήμος ή το χαρίσαμε…
Αυτή όμως η υποχωρητικότητα και η οικειοθελής παραίτηση του Δημάρχου για λογαριασμό του Δήμου από τα δικαιώματά του στην Καλαμίτσα, έγιναν άραγε με μόνο στόχο να επιτύχει τελικά συμφωνία με την ΕΤΑΔ, με οποιοδήποτε κόστος και οποιουσδήποτε όρους; Αυτό που φαίνεται είναι ότι ο Δήμαρχος ήθελε “να αποδείξει” πρώτα στον εαυτό του και μετά στους Δημότες ότι κατάφερε να φέρει συμφωνία για την Καλαμίτσα.
Βέβαια, οι προτάσεις συμφωνίας με την ΕΤΑΔ που έφερε στη συνέχεια ο Δήμαρχος Καβάλας για τη χρήση της ακτής και των εγκαταστάσεων της Καλαμίτσας, ήταν όλες ξεκάθαρα ασύμφορες για τους δημότες:
– η πρώτη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €25.000 για τα πρώτα 3 χρόνια και €50.000 για τα επόμενα. Όλες οι δαπάνες αποκατάστασης-συντήρησης-λειτουργίας να βαρύνουν τον Δήμο και τα έσοδα να μοιράζονται 50% – 50% με την ΕΤΑΔ. Η διάρκεια της παραχώρησης θα ήταν 20 χρόνια με δικαίωμα επέκτασης + άλλα 10 χρόνια.
– η επόμενη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €70.000.
– η επόμενη να πληρώνουμε €120.000 (για όλη την έκταση).
– η επόμενη να πληρώνουμε €90.000 ετησίως και πάλι για παραχώρηση 20+10 ετών.
Και μετά από όλα αυτά, έρχεται τώρα ο Δήμαρχος Καβάλας και ομολογεί ότι μας ζητάνε να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €90.000, αλλά για παραχώρηση διάρκειας μόνο 5 χρόνων! Και μετά;;;
Προφανώς, διαπιστώνει πλέον ο Δήμαρχος το ΠΛΗΡΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, στο οποίο παρέσυρε τον Δήμο, αποκλειστικά με προσωπικές του μονομερείς ενέργειες και δική του ευθύνη.
Όλα τα προηγούμενα χρόνια, εμείς επιμέναμε συνεχώς ότι ο Δήμος Καβάλας μπορούσε να διεκδικήσει δικαστικά την ιδιοκτησία της Καλαμίτσας, διότι είχαμε τα νομικά όπλα να το υποστηρίξουμε και θα έπρεπε ο Δήμαρχος να το έχει ήδη κάνει.
Δυστυχώς όμως, για ακόμη μία φορά, ο Δήμαρχος Καβάλας λειτούργησε με προσωπικά κριτήρια και τώρα μας έχει εγκλωβίσει όλους, Δήμο και δημότες, σε αυτό το ΑΔΙΕΞΟΔΟ.
Δήμαρχε Καβάλας, σε καλούμε να επιλύσεις ΑΜΕΣΑ την εμπλοκή με την ΕΤΑΔ γύρω από την υπόθεση ΚΑΛΑΜΙΤΣΑ και να φέρεις την οριστική, συμφέρουσα λύση για τους Καβαλιώτες και τους επισκέπτες μας!
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑΣ!
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας κλείνει οριστικά τα Λασπόλουτρα Κρηνίδων για φέτος!»
Ακολουθεί η ανάρτηση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :
Σε επιτόπια επίσκεψη που κάναμε την Παρασκευή 19 Απριλίου στο Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, ο εργολάβος του έργου αναβάθμισης των εγκαταστάσεων μάς διαβεβαίωσε ότι τα Λασπόλουτρα μπορούν να λειτουργήσουν κανονικά και φέτος, έστω και από τις αρχές Ιουνίου, με βάση τον προγραμματισμό του έργου και τη συμφωνία με τη Διοίκηση του Δήμου.
Ξεκάθαρα λοιπόν, δεν τίθεται κανένα θέμα ασφάλειας ούτε για τους εργαζόμενους ούτε για τους λουόμενους.
Σήμερα το πρωί, ο Δήμαρχος Καβάλας δήλωσε ότι τα Λασπόλουτρα δε θα λειτουργήσουν για λόγους ασφαλείας!
Ποιος αρμόδιος παράγοντας γνωμοδότησε ότι υπάρχει θέμα ασφάλειας;
Η Τεχνική Υπηρεσία; ΟΧΙ! Ο εργολάβος; ΟΧΙ!
Προφανώς, ο Δήμαρχος το αποφάσισε μόνος του…
Δυστυχώς, είναι λυπηρό ο Δήμαρχος Καβάλας να προφασίζεται φθηνές δικαιολογίες, οδηγώντας τα Λασπόλουτρα σε κλείσιμο και την τοπική οικονομία σε μαρασμό!
Ας ομολογήσει ότι, και εδώ, δεν κατάφερε να έχει ούτε τα χρήματα ούτε την οργάνωση για να κρατήσει ανοιχτά τα Λασπόλουτρα.
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Μάκης Παπαδόπουλος: «Να μας πει η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας: θα λειτουργήσει το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;»
Ακολουθεί η ανακοίνωση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :
Ρωτάμε ευθέως τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας:
Θα λειτουργήσει φέτος το Πηλοπεραπευτήριο των Κρηνίδων, ναι ή όχι;
Αν δεν λειτουργήσει, για ποιους λόγους θα γίνει αυτό;
Αναλογίζεται η Δημοτική Αρχή τι σοβαρό “πλήγμα” θα προκαλέσει μία τέτοια απόφαση στους ανέργους και τους τοπικούς επαγγελματίες του τουρισμού και της αγοράς της περιοχής;
Μιλάμε για απώλεια ενός σημαντικού αριθμού θέσεων εργασίας στο Πηλοθεραπευτήριο όπου εργάζονται εποχικά άνεργοι της περιοχής, χιλιάδων επισκεπτών και σημαντικών εσόδων μέσα στη θερινή περίοδο!
Λογαριάζει καθόλου τους επισκέπτες που έχουν ήδη κάνει κρατήσεις σε ξενοδοχεία και τοπικά καταλύματα για το καλοκαίρι, αλλά και όσους συνεχίζουν να κάνουν κρατήσεις; Πότε θα ανακοινώσει η Διοίκηση του Δήμου την απόφασή της;
Η στάση της Διοίκησης του Δήμου στο θέμα αυτό δείχνει το λιγότερο ασέβεια και στους ανέργους και στους τοπικούς επαγγελματίες, αλλά και στους επισκέπτες.
Κυρίως όμως η στάση της Δημοτικής Αρχής προκαλεί σοβαρότατη δυσφήμιση της περιοχής μας, προκαλώντας ζημιά και στην επόμενη θερινή περίοδο του 2025.
Ζητούμε από τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να ξεκαθαρίσει ΑΜΕΣΑ τη θέση της, για να ενημερωθούν ΑΜΕΣΑ άνεργοι, επαγγελματίες και επισκέπτες.
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Μάκης Παπαδόπουλος | «Ας πει επιτέλους την αλήθεια η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας για τις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ!»
Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας δήλωσε ότι η πρόταση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων (ΚΕΔΕ) για τις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ δεν προτείνει συγχωνεύσεις σε νομαρχιακό επίπεδο.
Αντίθετα, πολλοί Δήμαρχοι της Περιφέρειάς μας μαζί με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων ΑΜ-Θ δηλώνουν ξεκάθαρα (με την απόφαση 35/2024 του ΔΣ της ΠΕΔ ΑΜ-Θ) πως η πρόταση της ΚΕΔΕ προωθεί τη συγχώνευση των ΔΕΥΑ σε νομαρχιακό επίπεδο, και μάλιστα εκφράζουν την έντονη διαφωνία τους με την πρόταση αυτή της ΚΕΔΕ, η οποία έχει και την έγκριση της Ένωσης των ΔΕΥΑ της χώρας (ΕΔΕΥΑ).
Ρωτούμε λοιπόν ευθέως τον Δήμαρχο Καβάλας και τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ:
Ποιος λέει την αλήθεια για την ουσία της πρότασης της ΚΕΔΕ – ΕΔΕΥΑ;
Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας, που είναι υπέρ της πρότασης της ΚΕΔΕ;
Ή οι Δήμαρχοι μαζί με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων ΑΜ-Θ, που είναι κατά της πρότασης της ΚΕΔΕ;