Α2 Γυναικών: Αποκλεισμός για τις Πάνθηρες Καβάλας – Ιστορική σεζόν με άδοξο τέλος στα πλέι οφ

Η ημιτελική φάση των πλέι οφ της Α2 μπάσκετ γυναικών ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025, με τον αποκλεισμό των Πάνθηρων Καβάλας από τον Άρη Θεσσαλονίκης.

Η ομάδα της Καβάλας ηττήθηκε με σκορ 59-52 στη Θεσσαλονίκη, με τον Άρη να κάνει το 2-0 στη σειρά και να προκρίνεται στους τελικούς της Α2, όπου θα αντιμετωπίσει την Ανόρθωση Βόλου.

Παρά τον αποκλεισμό, οι Πάνθηρες είχαν μία εξαιρετική χρονιά, ολοκληρώνοντας την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος στην 1η θέση, γράφοντας ιστορία. Ωστόσο, στα πλέι οφ δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν το πλεονέκτημα έδρας, με αποτέλεσμα να μείνουν εκτός συνέχειας από τη μαχητική ομάδα του Άρη.

Χάθηκε μία ευκαιρία για άνοδο στην Α1, όμως οι Πάνθηρες κάθε χρόνο εξελίσσονται και μεγαλώνουν. Σίγουρα, όπως και πέρσι, έτσι και φέτος κατάφεραν πάρα πολλά, κάνοντας ακόμη ένα βήμα μπροστά. Οι εμπειρίες της φετινής σεζόν αναμένεται να αποτελέσουν πολύτιμο «όπλο» για τον σύλλογο τα επόμενα χρόνια.




Πάνθηρες Καβάλας | Επιστροφή στην Καλαμίτσα για την 2η αγωνιστική της Α2

Μετά την επιτυχημένη εκκίνηση για το πρωτάθλημα κόντρα στο Νέο Ρύσιο, το σύνολο του Αρίστιππου Χαντέλη επιστρέφει στην Καλαμίτσα, εκεί που θα υποδεχτεί το IBC. Η ομάδα των Ιωαννίνων ξεκίνησε με ήττα εντός έδρας από τη ΜΕΝΤ και έρχεται στην Καβάλα για να διεκδικήσει τη νίκη και να δείξει ανταγωνιστικό πρόσωπο.

Ο coach Χαντέλης δήλωσε σχετικά: «Αφήνουμε πίσω το πρώτο παιχνίδι μας όπου θα έλεγα ότι είχαμε δύο πρόσωπα, ένα πάρα πολύ κακό στο πρώτο μέρος, όπου η ομάδα μπήκε χωρίς συγκέντρωση και ενέργεια, στοιχεία δομικά της φιλοσοφίας μας και ένα δεύτερο όπου πραγματικά επιβάλλαμε τον ρυθμό μας και με ένα επιμέρους 13-30 πήραμε σχετικά εύκολα την αναμέτρηση.

Το στοίχημα αυτής της αγωνιστικής απέναντι στην ομάδα του IBC, πέρα από τη νίκη, είναι να μην επαναλάβουμε τα νεκρά διαστήματα και να δείξουμε ότι αφήνουμε πίσω το κακό μας πρώτο ημίχρονο στο Ρύσιο.

Περιμένουμε τον κόσμο της Καβάλας να έρθει στο πρώτο παιχνίδι Πρωταθλήματος, να στηρίξει τις προσπάθειες της ομάδας μας και μαζί να φτάσουμε στο πρώτο εντός έδρας ροζ φύλλο!»’

Οι 2 ομάδες συναντήθηκαν ξανά στο περσινό πρωτάθλημα, με τους Πάνθηρες να κατακτούν εύκολα τη νίκη και στους 2 αγώνες που πραγματοποιήθηκαν. Ευχόμαστε να γίνει ένα πολύ όμορφο παιχνίδι!

Ραντεβού την Κυριακή 13/10,  στις 15.00 στο ΔΑΚ Καλαμίτσας!




Δυναμικό ξεκίνημα για τους Πάνθηρες – Ξεκινάει τον Οκτώβριο το Πρωτάθλημα

Με ιδιαίτερη αισιοδοξία και φιλοδοξίες, οι Πάνθηρες ετοιμάζονται για την έναρξη του πρωταθλήματος τον Οκτώβριο. Η ομάδα, μετά από μια περίοδο εντατικών προπονήσεων και μεταγραφών, δείχνει έτοιμη να διεκδικήσει σημαντικές διακρίσεις τη φετινή χρονιά.

Ο προπονητής των Πανθήρων δήλωσε πως η ομάδα έχει δουλέψει σκληρά και πως στόχος τους είναι να ξεκινήσουν δυναμικά το πρωτάθλημα, με στόχο την κορυφή. Οι φίλαθλοι αναμένουν με ανυπομονησία την πρώτη σέντρα, καθώς οι Πάνθηρες έχουν ήδη δείξει σημάδια βελτίωσης στα φιλικά παιχνίδια της προετοιμασίας.

Το πρωτάθλημα υπόσχεται να είναι γεμάτο εκπλήξεις, και οι Πάνθηρες σκοπεύουν να αφήσουν το σημάδι τους από την πρώτη αγωνιστική.




Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα με το κλείσιμο του 1ου Γύρου της Α2 Μπάσκετ Γυναικών οι Πανθηρες να είναι 4οι!

Τελειώνει την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024 ο 1ος γύρος του πρωταθλήματος μπάσκετ γυναικών της Α2 Κατηγορίας.

Στον Βόρειο Όμιλο στον οποίο ανήκει και η λαοφιλής τοπική ομάδα των «Πανθήρων» το πρόγραμμα της 13ης αγωνιστικής έχει ως εξής :

*Πάνθηρες Καβάλας-Πιερικός/Αρχ.

*ΜΕΝΤ Θεσσαλονίκης-Αναγέννηση Ν.Ρ

*Ιωάννινα-Απόλλωνας Πτολεμαϊδας

*Παναθλητικός Θεσσαλονίκης-Πυλαία

*Πανόραμα Θεσσαλονίκης-Ανόρθωση Β.

Ρεπό έχουν οι Άρης, Πανσερραϊκός

*Η Ολύμπια Λάρισας εγκατέλειψε ως γνωστόν το πρωτάθλημα.

Στο ΔΑΚ Καλαμίτσας λοιπόν την Κυριακή στις 12:30 η φορμαρισμένη ομάδα της πόλης μας υποδέχεται την ομάδα της Κατερίνης Πιερικό Αρχέλαο. Διαιτητές του εν λόγω αγώνα θα είναι οι Χρυσοβαλάντης Τσαρδούλιας και Ιωάννα Τσαπόγα από την Θεσσαλονίκη. Νομίζω αν δεν κάνω λάθος ότι έρχονται στην πόλη μας για πρώτη φορά! Τους εύχομαι απόλυτα καλή επιτυχία.

Η ομάδα του Αρίστιππου Χαντέλη όσο σε μερικούς φαντάζει υπερβολικό με νίκη της και ήττα της Ανόρθωσης στο Πανόραμ ανεβαίνει στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος στην 4η θέση!!!

Είναι μεγάλη υπόθεση λοιπόν και προσωπικά πιστεύω ότι θα το κατορθώσει γιατί πρώτα-πρώτα βρίσκεται σε φόρμα και κυρίως θα παίξει κομπλέ!

Απομένει λοιπόν οι παίκτριες να εφαρμόσουν κατά γράμμα τις οδηγίες των προπονητών με σοβαρότητα και απλότητα.

Το επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι το μπάσκετ είναι ένα άθλημα απλό, απλούστατο. Να μπλοκαρισθούν σωστά τα ατού της ομάδας της Κεντρικής Μακεδονίας και κυρίως η διεθνής βετεράνος παίκτρια-αξιωματικός του Ναυτικού κ. Τελλίδου. Πρώην παίκτρια του ΠΑΟΚ και της Εθνικής αλίμονο αν μείνει αμαρκάριστη έστω και για δευτερόλεπτα. Προς Θεού!!!

Οι ΠΑΝΘΗΡΕΣ θα κατέβουν στο τόσο ενδιαφέρον αυτό παιχνίδι που θα πρέπει να το παρακολουθήσουν όσο γίνεται περισσότεροι με την παρακάτω δωδεκάδα :

ΛΥΚΑΚΗ, ΤΣΑΝΤΑ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ, ΓΑΪΤΑΝΗ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ΜΑΜΑΛΙΓΚΑΤΖΗ, ΠΕΤΡΟΥΣΕΦΣΚΑ, ΑΠΟΥΛΤΣΗ, ΤΟΥΡΑΤΖΟΓΛΟΥ, ΠΙΣΤΙΟΛΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ.

Η αντίπαλος ομάδα θα παραταχθεί εκτός απροόπτου με τις :

ΤΕΛΛΙΔΟΥ, ΜΑΝΤΖΟΥ, ΚΙΟΛΕΟΓΛΟΥ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΕΝΤΡΑ, ΛΑΠΠΑ, ΖΑΜΑΝΗ, ΜΠΑΓΚΛΑΡΙΔΟΥ, ΖΑΡΚΑΝΕΛΑ, ΓΕΛΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΣΕΝΕΚΙΔΟΥ, ΡΟΥΜΠΗ.

Στην βαθμολογία οι «Πάνθηρες» είναι 5οι με 17 βαθμούς ενώ ο Πιερικός Αρχέλαος με 15 είναι στην 7η θέση. Να μην ξεχάσω α υπογραμμίσω την άψογη από πάσης πλευράς εκδήλωση της κοπής πίτας του συλλόγου και τέλος να παραθέσω την βαθμολογία :

VERITE’ 56 ANEE’




Έκοψαν την πίτα τους οι “Πάνθηρες” Καβάλας

Το βράδυ του Σαββάτου η ομάδα καλαθοσφαίρισης των Πανθήρων Καβάλας έκοψε την καθιερωμένη βασιλόπιτα του.

Στην εκδήλωση που το παρών έδωσαν πλήθος κόσμου, τοπικών και πολιτικών φορέων βραβεύτηκαν και άνθρωποι που βοήθησαν τον σύλλογο αλλά και τον ανέδειξαν.

Παράλληλα βραβεύτηκε και ο “αρχαιότερος” αθλητικός δημοσιογράφος της χώρας ο Στέλιος Πασχαλίδης.

Δείτε ρεπορτάζ :




Η Energean στηρίζει την γυναικεία ομάδα μπάσκετ της Καβάλας «Πάνθηρες»

Συνεπής στην επιλογή της να στηρίζει την υγιή αθλητική δραστηριότητα που δίνει διεξόδους στη νεολαία και την κοινωνία της περιοχής της Καβάλας, η Energean αναλαμβάνει Χορηγός της γυναικείας ομάδας μπάσκετ της Καβάλας «Πάνθηρες», η οποία την τρέχουσα περίοδο αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής Κατηγορίας.

Οι υπογραφές για την φιλόδοξη αυτή συνεργασία έπεσαν την Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου στην πόλη της Καβάλας, με παρόντες τη διοίκηση, το προπονητικό team και αθλήτριες της ομάδας των «Πανθήρων», καθώς και διοικητικά στελέχη της Energean. Την παράσταση, βέβαια, έκλεψε η μασκότ της ομάδας, ο πολύ δημοφιλής σε όλη την μπασκετική κοινότητα Πάνθηρας!

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την υπογραφή της συμφωνίας, η  Δρ. Κατερίνα Σάρδη, Managing Director και Country Manager της Energean στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά:

«Παρακολουθούμε εδώ και αρκετά χρόνια με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την πορεία των «Πανθήρων», οι οποίοι πλέον έχουν μια αξιόλογη παρουσία στην Α2 Εθνική Κατηγορία του πρωταθλήματος μπάσκετ. Είχαμε έτσι την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ότι, πέραν από τις αγωνιστικές επιδόσεις και προοπτικές, πρόκειται για έναν υγιή οργανισμό με καθαρά επαγγελματική οργάνωση, με μια πολύ σοβαρή διοικητική ομάδα που, πραγματικά, έχει όραμα για την αθλούμενη νεολαία της Καβάλας και της ευρύτερης περιοχής.

Με αυτά τα δεδομένα, η απόφασή μας να αποδεχθούμε την πρόταση Χορηγίας που λάβαμε από τους «Πάνθηρες» ήταν πολύ εύκολη! Ευχόμαστε η συνεργασία αυτή να συνοδευθεί από ακόμη σημαντικότερες επιτυχίες για την ομάδα και να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο».

Από την πλευρά του, ο κ. Σωτήρης Τσεκμέζογλου, πρόεδρος της ομάδας «Πάνθηρες», δήλωσε τα εξής:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στο πλευρό μας την Energean, μια εταιρεία που είχε την Καβάλα ως βάση της για την εντυπωσιακή ανάπτυξη των τελευταίων ετών στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου στον χώρο της ενέργειας. Η χορηγία της εταιρείας δίνει και σε εμάς …ενέργεια για τα επόμενα βήματα στην πορεία μας και την καθιέρωσή μας ως μία αναγνωρίσιμη, υγιή δύναμη του γυναικείου μπάσκετ στην Ελλάδα. Μέσα από συνεργασίες όπως αυτή με την Energean, αισιοδοξούμε ότι θα προσελκύσουμε στο καβαλιώτικο γυναικείο μπάσκετ τόσο ακόμη περισσότερα νέα κορίτσια όσο και αθλήτριες που θα ενισχύσουν το δυναμικό μας». 

Βασικό οδηγό για τις πρωτοβουλίες στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για την Energean αποτελούν οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ. Η συγκεκριμένη συνεργασία υπηρετεί τον Στόχο νο.5 για Ισότητα των Φύλων, τον Στόχο 11 για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες καθώς και τον Στόχο 17 για Συνεργασία για την Επίτευξη των Στόχων.