Β. Μητλιάγκα: «Οι Σέρρες έχουν ιστορία στο μπάσκετ» | Υποδοχή της παιδικής ομάδας του Πανσερραϊκού στο Δημαρχείο

Την παιδική ομάδα του Πανσερραϊκού που αναδείχθηκε πρωταθλήτρια ΕΚΑΣΑΜΑΘ, υποδέχθηκε σήμερα το πρωί στο Δημαρχείο, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, παρουσία του Αντιδημάρχου Παιδείας και Αθλητισμού κ. Παναγιώτη Κεΐσογλου και του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Μέριμνας και Υγείας κ. Νάσου Παπαδόπουλου.

Η Δήμαρχος καλωσόρισε τους αθλητές και τον προπονητή της ομάδας, τους συνεχάρη για τη νίκη τους, και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία για την τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης Παίδων που θα πραγματοποιηθεί στη Ξάνθη από τις 18 έως τις 22 Ιουνίου 2024. «Εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, καλή επιτυχία στους αθλητές της ομάδας του Πανσερραϊκού, οι οποίοι κατάφεραν κάτι μοναδικό για τα δεδομένα του σερραϊκού μπάσκετ, κατέκτησαν το πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΑΜΑΘ. Οι Σέρρες, έχουν ιστορία στο μπάσκετ, γι’ αυτό και ο Δήμος Σερρών, θα συνεχίσει να επενδύει στον αθλητισμό» ανέφερε η κ. Μητλιάγκα. 

Ο προπονητής της ομάδας κ. Βαγγέλης Σαμαράς, ευχαρίστησε τη Δήμαρχο και τη Δημοτική Αρχή για την στήριξη, τονίζοντας ότι υπάρχει άριστη συνεργασία με τα μέλη της ομάδας κι αυτό αποδεικνύεται σε κάθε αγώνα. «Όλοι είμαστε μια οικογένεια και μαζί καταφέραμε να φτάσουμε σ΄ αυτό το επίπεδο», δήλωσε ο κ. Σαμαράς.

Στη συνέχεια το λόγο έλαβαν οι αρχηγοί της ομάδας Απόστολος Γκαβανόζης και Βαγγέλης Παπαδόπουλος, οι οποίοι τόνισαν ότι η ομάδα θα συνεχίσει την προσπάθειά της, για πολλές ακόμη επιτυχίες στο μέλλον.

Η ομάδα των Σερρών βρίσκεται στον Β´ όμιλο μαζί με το Περιστέρι, το Ηράκλειο και τον Προμηθέα Πατρών, ενώ στον Ά όμιλο συμμετέχουν ο Ολυμπιακός, η ΔΕΚΑ, ο Πανιώνιος και ο Γ.Σ. Ιτέας.




Σέρρες: Πρόβλημα στατικότητας στο γήπεδο του Πανσερραϊκού – Στον «αέρα» ο αγώνας κόντρα στον Άρη

Στον «αέρα» βρίσκεται το παιχνίδι Πανσερραϊκός – Άρης για την 8η αγωνιστική της Super League, καθώς το Δημοτικό Γήπεδο των Σερρών κρίθηκε ακατάλληλο, έπειτα από μελέτη που διαπίστωσε πρόβλημα στατικότητας των εξεδρών.

Κλειστό επ’ αόριστον θα μείνει το γήπεδο του Πανσερραϊκού, όπως αποφασίστηκε στη σύσκεψη που έλαβε χώρα την Πέμπτη (19/10), από την αρμόδια αρχή, λόγω πρόβλημα στατικότητας των εξεδρών.

Αυτό σημαίνει πως το παιχνίδι των «Λιονταριών» των Σερρών με τον Άρη, που έχει προγραμματιστεί το απόγευμα του Σαββάτου (21/10) στις 20:00 είναι στον… αέρα, μια και οι επιλογές που υπάρχουν για να φιλοξενήσουν την αναμέτρηση είναι ελάχιστες, με αποτέλεσμα η αναβολή να είναι το πιο… ορατό σενάριο.

Συγκεκριμένα, το παιχνίδι δεν μπορεί να διεξαχθεί στην Τούμπα, την οποία είχε χρησιμοποιήσει ο Πανσερραϊκός την 3η αγωνιστική, καθώς την Κυριακή (22/10) είναι προγραμματισμένο το ματς του ΠΑΟΚ με τον Ατρόμητο για την 8η στροφή του πρωταθλήματος.

Οι επόμενες… εναλλακτικές είναι το Πανθεσσαλικό Στάδιο και οι «Ζωσιμάδες», καθώς ο Βόλος «δοκιμάζεται» στο Αγρίνιο απέναντι στον Παναιτωλικό, ενώ ο ΠΑΣ Γιάννινα αντιμετωπίζει τη Λαμία στη Φθιώτιδα, αντίστοιχα. Όμως, η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί τις επόμενες ώρες από τη Super League.

ΠΗΓΗ : newsbomb.gr