Τελετή βράβευσης για την εκκένωση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξ/πολης το καλοκαίρι

Πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης η τελετή βράβευσης των φορέων και των προσώπων που συνέβαλλαν, στην πρωτοφανή για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα, εκκένωση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης το βράδυ της 21ης Αυγούστου 2023 κατά τις καταστροφικές πυρκαγιές στον Έβρο.

Δείτε φωτογραφίες και video :