Δυναμική Συμμετοχή της Καβάλας στην Πανελλαδική Απεργία της 9ης Απριλίου

Στην Καβάλα έδωσαν δυναμικά το “παρών” στις πανελλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις της Τετάρτης 9 Απριλίου 2025, εργαζόμενοι από διάφορους κλάδους, σωματεία και συνδικαλιστικές οργανώσεις, συμμετέχοντας ενεργά στη 24ωρη απεργία που οργανώθηκε σε όλη τη χώρα.

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Καβάλας διοργάνωσε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του, με εργαζόμενους να δηλώνουν την αντίθεσή τους στις χαμηλές απολαβές, στην ακρίβεια και στις επισφαλείς συνθήκες εργασίας. Στην κεντρική πλατεία της πόλης, πραγματοποιήθηκε επίσης μαζική συγκέντρωση από το Σωματείο Οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Καβάλας, με συμμετοχή εργαζομένων του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

Την απεργία στήριξαν επίσης οι ναυτεργάτες του νομού, ακολουθώντας την απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας. Η συμμετοχή τους είχε ως αποτέλεσμα την ακινητοποίηση των πλοίων στα λιμάνια της περιοχής, με διακοπή δρομολογίων.

Το μήνυμα των Καβαλιωτών εργαζομένων ήταν σαφές: απαίτηση για ουσιαστική αύξηση μισθών, επαναφορά συλλογικών συμβάσεων, μέτρα ενάντια στην ακρίβεια και ενίσχυση του κοινωνικού κράτους. Με πανό και συνθήματα, οι συμμετέχοντες κάλεσαν την κυβέρνηση να ακούσει τις ανάγκες της κοινωνίας και να προχωρήσει άμεσα σε παρεμβάσεις υπέρ των εργαζομένων.

Η απεργία στην Καβάλα ανέδειξε την έντονη κοινωνική πίεση που ασκείται, καθώς και τη διάθεση των πολιτών να κινητοποιηθούν για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους.




ΑΔΕΔΥ: Πανελλαδική απεργία στις 18/2 για τους εργαζόμενους με ειδικά προγράμματα στον τομέα της Υγείας

Με απόφαση που έλαβε το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ύστερα από το αίτημα εκπροσώπων της Πανελλήνιας Συντονιστικής Επιτροπής των «Ειδικών Προγραμμάτων 4.000 & 1.135 εργαζομένων στον τομέα της Υγείας» της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ), ανακοίνωσε την κήρυξη Πανελλαδικής απεργιακής κινητοποίησης.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: «για την αναγκαιότητα στήριξης των δίκαιων αιτημάτων τους, αποφάσισε να κηρύξει 24ωρη Πανελλαδική απεργία την Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2025, για τους εργαζόμενους σε φορείς Υγείας που δεν είναι μέλη της ΠΟΕΔΗΝ, όπως ΕΟΦ, ΕΟΠΥΥ, ΚΕΘΕΑ, ΟΚΑΝΑ, ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ, ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ, ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ κλπ προκειμένου να μπορούν να συμμετέχουν στην Πανυγειονομική Πανελλαδική 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της ΠΟΕΔΗΝ, την Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2025, διεκδικώντας την ισονομία και την αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών που υφίστανται εδώ και 8 έτη σε σχέση με όλους τους άλλους συμβασιούχους εργαζόμενους στον τομέα της Υγείας κλπ.

Ταυτόχρονα διεκδικούμε την πλήρη στελέχωση όλων των φορέων της δημόσιας υγείας με μόνιμο προσωπικό και τη μετατροπή των συμβάσεων των διαφόρων προγραμμάτων σε αορίστου χρόνου».

Πηγή:protothema.gr




Χωριστές συγκεντρώσεις στην Καβάλα για Πολυτεχνείο- πανελλαδική απεργία

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις συνδικαλιστικών φορέων, θα είναι χωριστές οι εκδηλώσεις για το Πολυτεχνείο την Κυριακή.

Για την πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 20 Νοέμβρη. Τα σωματεία του ΠΑΜΕ για την επέτειο του Πολυτεχνείου θα βρίσκονται στο Δ. Κήπο στις 5 το απόγευμα της Κυριακής.

Η ΑΔΕΔΥ με το ΕΥΚ στον ίδιο χώρο αλλά στις 11 το πρωί της Κυριακής. Στην πανελλαδική απεργία της Τετάρτης το ΠΑΜΕ 11 το πρωί στην κεντρική πλατεία, ΑΔΕΔΥ και ΕΥΚ την ίδια ώρα στον Δ. Κήπο.

Πηγή: proininews.gr




Πανελλαδική 24ωρη απεργία σήμερα για γιατρούς και νοσοκόμους

Με βασικά αιτήματα μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ανθρώπινα ωράρια, ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, δωρεάν υγεία για όλο το λαό, η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) και η Πανελλήνιας Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) πραγματοποιούν σήμερα πανελλαδική πανυγειονομική κινητοποίηση. Οι Ομοσπονδίες έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στις 9.30 στο υπουργείο Υγείας.

«Για να έχει μέλλον η Δημόσια Υγεία πρέπει να αντιμετωπιστούν οι χρόνιες παθογένειες της υποχρηματοδότησης και της υποστελέχωσης», τονίζει η ΠΟΕΔΗΝ.

Η ΟΕΝΓΕ αναφέρει ότι οι πολίτες έχουν πληρώσεις από την τσέπη τους 5,9 δις ευρώ και τα φάρμακα αυξήθηκαν έως 480 %.

Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ στα Νοσοκομεία υπάρχουν 45.000 κενές οργανικές θέσεις.

Η ΟΕΝΓΕ από την πλευρά της περιγράφει την κατάσταση στα νοσοκομεία ως εξής: «Συνεχή “εντέλλεσθε” για μετακινήσεις για να καλύπτονται όπως όπως τα κενά, υπερεφημέρευση, απλήρωτες υπερωρίες και εφημερίες, αγροτικοί και ειδικευόμενοι σε burnout πριν καν ξεκινήσουν να εργάζονται. Tριτοκοσμικές συνθήκες μετά από κάθε γενική εφημερία σε μεγάλα νοσοκομεία του λεκανοπεδίου και αλλού».

«Δεν υπάρχει διαθέσιμη συνταγή που μπορεί να επιλύσει τα σοβαρά προβλήματα του ΕΣΥ εάν δεν αντιμετωπισθεί η γενεσιουργός αιτία που είναι το χαμηλότατο ύψος των Δημοσίων δαπανών υγείας το οποίο βρίσκεται στο 5,5% του ΑΕΠ, την ώρα που ο μέσος όρος των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι 7,5% του ΑΕΠ», αναφέρει η ΠΟΕΔΗΝ.

newsbomb.gr




Πανελλαδική Εκστρατεία συγκέντρωσης τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» μέσω του Κέντρου Υποστήριξης Ευάλωτων Οικογενειών, Παιδιών και Νέων, και την εξειδικευμένη επιστημονική ομάδα που το στελεχώνει αναλαμβάνει και καλύπτει εξολοκλήρου και ολιστικά, 365 ημέρες τον χρόνο, τις ανάγκες κάθε παιδιού και κάθε οικογένειας που δυσκολεύεται.

Το καλοκαίρι αποτελεί πάντα μια εποχή με αυξημένες ανάγκες, για όλες τις οικογένειες και προκειμένου να μη λείψουν τα απαραίτητα είδη από κανένα παιδί, ζητάμε τη δική σας υποστήριξη για να καταφέρουμε και μαζί να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα για τα 16.573 παιδιά & τις οικογένειές τους που στηρίζουμε σε ολόκληρη την Ελλάδα συγκεντρώνοντας τα παρακάτω είδη:

  • Γάλα εβαπορέ
  • Λάδι
  • Ρύζι
  • Όσπρια
  • Ζυμαρικά
  • Αλεύρι
  • Σάλτσα τομάτας
  • Είδη πρωινού (κακάο, μπισκότα, κρουασάν, δημητριακά, φρυγανιές, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, ατομικοί χυμοί)
  • Βρεφικές κρέμες
  • Βρεφικό γάλα Νο 1 και Νο 2
  • Είδη βρεφικής φροντίδας (πάνες, μωρομάντιλα, κρέμες συγκάματος, βρεφικό σαμπουάν και αφρόλουτρο)
  • Προϊόντα καθαρισμού (καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης, απορρυπαντικό πλυντηρίου, χλωρίνη κλπ)
  • Είδη προσωπικής φροντίδας (σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες)
  • Είδη οικιακής χρήσης (αλουμινόχαρτο, διάφανη μεμβράνη, σακούλες απορριμμάτων)
  • Χαρτικά (χαρτί υγείας, χαρτοπετσέτες, χαρτί κουζίνας)

Η συμμετοχή όλων στις προσπάθειές μας είναι πραγματικά πολύτιμη και είναι αυτή που μας επιτρέπει να συνεχίζουμε το απαραίτητο έργο μας πανελλαδικά και που μας επέτρεψε το 2023 να σταθούμε δίπλα και να καλύψουμε ολιστικά τις ανάγκες 91.366 παιδιών!

Σταθερά από την ίδρυσή του έως σήμερα, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι πιστό στη διαφάνεια και τη λογοδοσία, σεβόμενο απόλυτα την εμπιστοσύνη, την υποστήριξη και φυσικά κάθε προσφορά.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» έχει συγκροτήσει 10 εξειδικευμένα Κέντρα δράσης, όπου κάθε ένα από αυτά στοχεύει στην πρόληψη αλλά και αποτελεσματική αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων, που απασχολούν τα παιδιά, τους νέους και τις οικογένειες στη χώρα μας.

Οι εξειδικευμένοι επιστήμονες, που στελεχώνουν τα Κέντρα δράσης διαχειρίζονται σοβαρά θέματα όπως θέματα υγείας, τα φαινόμενα της βίας απέναντι στα παιδιά αλλά και μεταξύ τους, τα περιστατικά εξαφανίσεων και φυγών εφήβων, τους κινδύνους μέσα από την εσφαλμένη χρήση της τεχνολογίας και του διαδικτύου και πολλά ακόμα.

Για να διασφαλίσουμε τα παραπάνω και την ορθή διακυβέρνηση του Οργανισμού, εφαρμόζουμε:

  • Έλεγχο των Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων από τη KPMG Greece
  • Επιτροπή ελέγχου
  • Εσωτερικό έλεγχο από τον διεθνή ελεγκτικό και συμβουλευτικό οίκο Deloitte
  • Επιτροπή εξωτερικών συμβούλων με συμμετοχή 8 διακεκριμένων στελεχών επιχειρήσεων και ακαδημαϊκών
  • Επιτροπή κοινωνικής υποστήριξης παιδιών

28 χρόνια «Το Χαμόγελο του Παιδιού» … χωρίς εσένα δεν γίνεται …

Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Οργανισμού, σε συνολικά 15 σημεία στην Ελλάδα.

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Μαρούσι

Διεύθυνση: Στουντίου και Ολυμπιονίκη Παπασυμεών, Μαρούσι, Τ.Κ. 15126 (Απέναντι από τα STUDIO ΑΛΦΑ στο Μαρούσι)

Τηλ.: 210 6095844 – E-mail: socialservicesmarousi@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Ίλιον

Διεύθυνση: Αγίας Ελένης & Πλήθωνος Γεμιστού, Παλατιανή Ίλιον, Τ.Κ. 13121

Τηλ: 210 5781060, 2105747714
E-mail: socialservicesilion@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στη Νέα Μάκρη

Διεύθυνση: 31ο χλμ Λεωφ. Μαραθώνος, Νέα Μάκρη, Τ.Κ. 19005

Τηλ: 22940 96711 – E-mail: socialservicesnmakri@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στη Θεσσαλονίκη

Διεύθυνση: Εμμανουήλ Χρυσολωρά 4-6, Θεσσαλονίκη, T.K. 54629

Τηλ: 2310 535629 – E-mail: socialservicesthess@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Πάτρα

Διεύθυνση: Όθωνος Αμαλίας 83, Πάτρα, Τ.Κ. 26221

Τηλ: 2610 332499 – E-mail: socialservicespatra@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στον Πύργο Ηλείας

Διεύθυνση: Αραχώβης 3, Πύργος Ηλείας, Τ.Κ. 27100

Τηλ: 26210 24080 – E-mail: socialservicespyrgos@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Κόρινθο

Διεύθυνση: Πατρών 70, Κόρινθος, Τ.Κ. 20100

Τηλ: 27410 71211 – E-mail: socialserviceskorinthos@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Χαλκίδα

Διεύθυνση: Φαβιέρου 41, Χαλκίδα, Τ.Κ.34100

Τηλ: 22210 79788 – E-mail: socialserviceshalkida@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Κέρκυρα

Διεύθυνση: Εθνική Οδός Παλαιοκαστρίτσας, Αλυκές Ποταμού, Κέρκυρα, Τ.Κ.49100

Τηλ: 26610 80368 – E-mail: socialserviceskerkyra@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στα Χανιά

Διεύθυνση: Σμύρνης 30, Χανιά, Τ.Κ.73136

Τηλ: 28210 92300, 28210 73000
Ε-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Ηράκλειο

Διεύθυνση: Εθνικής Αντιστάσεως 138, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306

Τηλ: 2810 245162 – Ε-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Ρέθυμνο

Διεύθυνση: Σταμαθιουδάκη 59, Ρέθυμνο, Τ.Κ. 741 00

Τηλ: 2831055600, 2831440003
Ε-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στη Θεσσαλία

Διεύθυνση: Αγιάς 97, Λάρισα, T.K 41221

Τηλ: 2410 560900, 2410 555422
E-mail: socialservicesthessalia@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Καβάλα

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 16, Καβάλα, Τ.Κ. 654 02

Τηλ: 2510 232616 – E-mail: socialserviceskavala@hamogelo.gr

  • Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Επανομή

Διεύθυνση:1ο χλμ. Επανομής – Θεσσαλονίκης, Επανομή Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 57500

Τηλ:23920 41596 – 2310 535629
E-mail: SocialServicesThess@hamogelo.gr

Περισσότερες πληροφορίες:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Τηλ. 11040
press@hamogelo. gr




Με τη σημαντική συμβολή και της Kourtidis Group, ο Δήμος Παγγαίου έφτασε στη πρώτη πανελλαδική δεκάδα έκδοσης οικοδομικών αδειών

Εξαιρετικά σημαντική υπήρξε η συμβολή του ομίλου εταιρειών Κουρτίδη στο να φιγουράρει ο Δήμος Παγγαίου Καβάλας στην πρώτη δεκάδα των περιοχών της χώρας, με τις περισσότερες οικοδομικές άδειες για το 2023.

Σύμφωνα λοιπόν με την πρόσφατη δημοσιοποίηση στοιχείων από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ο Δήμος Παγγαίου βρέθηκε στην 9η θέση πανελλαδικά, με 160 οικοδομικές άδειες και 64.475 τετραγωνικά μέτρα, γεγονός που αντικατοπτρίζει ένα ισχυρό επίπεδο δραστηριότητας και ανάπτυξης.

Από το σύνολο των οικοδομικών αδειών, στην Kourtidis Group χορηγήθηκε το 20,6% των αδειών και με την οικοδομική δραστηριότητα του σε τετραγωνικά μέτρα να αγγίζει το 30,5%. Τα εντυπωσιακά αυτά ποσοστά αντιπροσωπεύουν την έκδοση 33 οικοδομικών αδειών για τον όμιλο Κουρτίδη, από τις 160 συνολικά, με συνολική οικοδομική δραστηριότητα 19.680 τετραγωνικών μέτρων.

Παρά το γεγονός ότι τα αποτελέσματα του Δήμου Παγγαίου αποτελούν μία «έκπληξη» καθώς αποτελεί μία σχετικά «άγνωστη» περιοχή για τα ελληνικά δεδομένα, η δραστηριότητα της Kourtidis Group, με έδρα την Παραλία Οφρυνίου και με μια πορεία στον χώρο των κατασκευών από το 1996, έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην τοπική οικοδομική ανάπτυξη. Με την πάροδο των ετών, επεκτείνει και εξελίσσει σταθερά την παρουσία του:

  • 20 άδειες το 2021
  • 25 άδειες το 2022
  • 33 άδειες το 2023

Η αύξηση των οικοδομικών αδειών από τον όμιλο Κουρτίδη αντανακλά τη δέσμευσή του να επενδύσει στην ευρύτερη περιοχή και να συμβάλει ενεργά στην οικονομική ευημερία. Κάθε νέα άδεια δεν αντιπροσωπεύει απλώς ένα οικοδομικό έργο, αλλά μια ευκαιρία για τη δημιουργία θέσεων εργασίας, την τόνωση των τοπικών επιχειρήσεων και την προώθηση της συνολικής ανάπτυξης του τόπου.




Συμμετείχαν τα σωματεία της Καβάλας στην πανελλαδική απεργία της 17ης Απριλίου

Το πρωί της Τετάρτησ 17 Απριλίου σύσσωμα τα σωματεία της Καβάλας, συμμετείχαν στην πανελλαδική απεργία που προκύρηξε η ΓΣΕΕ. Βασικό μήνυμα της ημέρας ” Δεν μπορούμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια”. Παρόλα αυτά αξίζει να σημειωθεί πως δεν υπήρξε η αναμενόμενη προσέλευση από τους πολίτες.

 

 

 

 




Τα σωματεία της Ξάνθης συμμετείχαν στην Πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ στις 17 Απριλίου

Tα σωματεία της Ξάνθης με αίτημα αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, αλλά και την πάταξη της αισχροκέρδειας συμμετείχαν στην πανελλαδική απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ την Τετάρτη 17 Απριλίου.

Πιο συγκεκριμένα τα σωματεία της Ξάνθης συγκεντρώθηκαν στην κεντρική πλατεία της πόλης διεκδικώντας όλα τα δίκαια αιτήματα τους.




24ωρη πανελλαδική απεργία της ΑΔΕΔΥ στις 21 Μαΐου

Την πραγματοποίηση 24ωρης πανελλαδικής απεργίας την Τρίτη 21 Μαΐου 2024 αποφάσισε το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥστη συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 2 Απριλίου 2024.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το διεκδικητικό πλαίσιο είναι το εξής:

  • Οριζόντια αύξηση 10% στους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν στοιχειωδώς η ακρίβεια και ο πληθωρισμός.
  • Επαναφορά των Δώρων.
  • Συλλογικές συμβάσεις για τους μισθούς.
  • Κατάργηση του μισθολογικού παγώματος της διετίας 2016–2017.
  • Κατάργηση της εισφοράς 2% υπέρ της ανεργίας.
  • Αύξηση του αφορολόγητου στα 12.000 ευρώ.
  • Αύξηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας.
  • Άμεση στελέχωση με μόνιμους υπαλλήλους όλων των κρίσιμων δημόσιων φορέων (υγείας, παιδείας, κοινωνικών υπηρεσιών, ασφάλισης κ.ά.) και αναβάθμιση όλων των αναγκαίων υποδομών».

Παράλληλα, το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ αποφάσισε να πραγματοποιηθούν, το επόμενο διάστημα, συσκέψεις και Γενικές Συνελεύσεις σε ολόκληρη τη χώρα, με στόχο αφενός μεν την ενημέρωση των συναδέλφων αφετέρου δε την καλύτερη οργάνωση της απεργιακής κινητοποίησης.

Επίσης, το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ αποφάσισε τα ακόλουθα:

  • Απεργιακή κινητοποίηση την ημέρα της εργατικής Πρωτομαγιάς (1η Μαΐου 2024).
  • Τη στήριξη των κινητοποιήσεων των υγειονομικών (ΠΟΕΔΗΝ–ΟΕΝΓΕ) στις 16 Μαΐου 2024.
  • Τη στήριξη των κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών που πραγματοποιούνται αυτό το διάστημα με την απεργία–αποχή από την αξιολόγηση.
  • Τη στήριξη του απολυμένου συνδικαλιστή, Δ. Αντωνίου, με συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Παρασκευή 5 Απριλίου στο Ε.Κ.Π.Α.».

Πηγή: newsbeast.gr




Ανοιχτή επιστολή στους κτηνιάτρους από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία | «Λέμε ναι στη στείρωση»

Μια ανοιχτή επιστολή προς τους κτηνιάτρους της Ελλάδας στέλνει η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία.

Όπως επισημαίνει η ΠΦΠΟ «οι φιλόζωοι λένε “ναι” στη στείρωση» και τονίζει «βοηθήστε μας να αλλάξουμε την ζοφερή κατάσταση των αδέσποτων στην Ελλάδα.

Αναλυτικά η επιστολή της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας

«Οι φιλόζωοι λένε ναι στη στείρωση και την μείωση των αδέσποτων

Αγαπητοί /ες κτηνίατροι,

Είμαστε οι ενεργοί φιλόζωοι της χώρας, αυτοί που καθημερινά σας φέρνουν τραυματισμένα, άρρωστα και φολιασμένα ζώα.

Αυτοί που συνεχώς καλούνται να μαζέψουν ζώα που εγκαταλείφθηκαν, ζώα ανεπιθύμητα από τους περίοικους και κυρίως αναρίθμητα μωρά γατάκια και κουτάβια.
Αυτοί που τρέχουν, ασχολούνται και πληρώνουν για να εμβολιάζονται, να στειρώνονται και να περιθάλπονται ζώα.

Αυτοί που έτρεξαν και πίεσαν για να γίνουν οι νομοθεσίες που υποχρεώνουν τους Δήμους να σας αναθέτουν κτηνιατρικές εργασίες για τα αδέσποτα ζώα.

Αυτοί που δημιουργούν φιλοζωική παιδεία και προωθούν τις υιοθεσίες έτσι ώστε ολοένα και περισσότεροι να υιοθετούν αδέσποτα.

Είμαστε η αιτία που το επάγγελμα σας είναι από τα πιο ανερχόμενα επαγγέλματα στη χώρα και ταυτόχρονα είμαστε αυτοί που ξοδεύουν το υστέρημά τους στα κτηνιατρεία σας.
Είμαστε αυτοί που πίεσαν και συνεχίζουν να πιέζουν για να ισχύσει η υποχρεωτική στείρωση στα δεσποζόμενα ώστε να μειωθεί η συνεχής πηγή νέων αδέσποτων που είναι οι ανεπιθύμητες γέννες των δεσποζόμενων.

Γνωρίζουμε γιατί εσείς μας το λέτε τόσα χρόνια ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος από τη στείρωση υγιών ζώων, αντίθετα τα προφυλάσσει από κινδύνους.

Γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο στειρώνονται χιλιάδες αδέσποτα και ποτέ εσείς οι κτηνίατροι δεν είχατε καμία επιφύλαξη γιαυτό.

Γνωρίζουμε και γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει τρόπος να ελεγχθούν οι γέννες των κατοικίδιων γιατί τα ζώα δεν γεννούν σε μαιευτήρια.

Γνωρίζουμε και γνωρίζετε ότι το πρόβλημα των αδέσποτων στη χώρα είναι εκρηκτικό. Είμαστε η χώρα με τα περισσότερα αδέσποτα στην Ευρώπη.

Γνωρίζουμε τέλος ότι η υποχρεωτική στείρωση είναι ένα μέτρο αναγκαίο αλλά όχι αρκετό.
Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να μην εφαρμοστεί αν δεν υπάρξουν μηχανισμοί και εντατικοί έλεγχοι ιδιαίτερα στις δύο κατηγορίες που διατηρούν μεγάλους αριθμούς αστείρωτων ζώων, τους κυνηγούς και τους κτηνοτρόφους.

Σας καλούμε λοιπόν να σταθείτε στο πλάι μας και να βοηθήσετε την εφαρμογή της υποχρεωτικής στείρωσης.

Μαζί να διεκδικήσουμε ώστε να γίνουν δημοτικά κτηνιατρεία σε κάθε Δήμο.

Να μειώσουμε τα αδέσποτα ζώα και να αυξήσουμε τον αριθμό των δεσποζόμενων όπως στα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη.

Μην μας αγνοείτε.
Είμαστε οι πιο βασικοί σας σύμμαχοι και είμαστε εθελοντές.
Βοηθήστε μας να αλλάξουμε την ζοφερή κατάσταση των αδέσποτων στην Ελλάδα.
Σταθείτε αρωγοί και όχι εμπόδιο στην υποχρεωτική στείρωση των ζώων συντροφιάς».

Πηγή: Newsbeast.gr




«Ώρα μηδέν» για τις αποφάσεις των αγροτών | Σήμερα η πανελλαδική συνεδρίαση




Ανεμότρατες | Πανελλαδική αποχή λόγω του υψηλού κόστους του πετρελαίου

 Πανελλαδική αποχή από την εργασία τους, πραγματοποίησαν οι Ανεμότρατες κατι το οποιο αποτελεί ένδειξη της αντίδρασής τους έναντι οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, κυρίως λόγω του υψηλού κόστους του πετρελαίου.

Η ζήτησή τους για στήριξη από το κράτος αντανακλά την ανάγκη για παρεμβάσεις και λύσεις που θα βοηθήσουν στη διασφάλιση της βιωσιμότητας του τομέα τους.

Η παρουσία εκπροσώπων των ιδιοκτητών Ανεμοτρατών στο Διοικητήριο, καθώς και η συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη Θόδωρο Μαρκόπουλο, αντιπροσωπεύει μια προσπάθεια επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων για την επίλυση των προβλημάτων. Η υποστήριξη του Αντιπεριφερειάρχη στις απαιτήσεις των Ανεμοτρατών και των αγροτών αντανακλά την αντίληψη ότι όλοι όσοι εργάζονται στον πρωτογενή τομέα πρέπει να λαμβάνουν στήριξη.

Η επιλογή των Ανεμοτρατών να παραμείνουν εντός του λιμανιού κατά τη διάρκεια της αποχής από την εργασία αναδεικνύει την επιθυμία τους για ενότητα και τονίζει τη σοβαρότητα των αιτημάτων τους. Η περαιτέρω εξέλιξη της κατάστασης θα εξαρτηθεί από τον διάλογο και την ανταπόκριση των αρμοδίων αρχών.




Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ | Πανελλαδική απεργία την Τρίτη αποφάσισαν οι εργαζόμενοι

Οι εργαζόμενοι του προγράμματος των παιδικών σταθμών –ΕΣΠΑ θα προχωρήσουν σε απεργιακή κινητοποίηση την Τρίτη 28 Νοεμβρίου.

Όπως αναφέρουν στην επιστολή τους «προς τους ωφελούμενους γονείς του προγράμματος ΕΣΠΑ» οι εργαζόμενοι στο πρόγραμμα, όλες οι δομές είναι απλήρωτες από τη χρηματοδότηση του υπουργείου Εργασίας και από την έναρξη της σχολικής χρονιάς μέχρι σήμερα, δηλαδή τρεις μήνες και μπαίνει και ο 4ος μήνας απλήρωτοι, ενώ σε ορισμένες δομές παραμένουν απλήρωτοι από τον Μάρτιο μήνα και μεταγενέστερα, δηλαδή για επτά μήνες.

«Στο ίδιο έργο θεατές τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια»

Όπως σημειώνουν οι εργαζόμενοι είναι στο ίδιο έργο θεατές, καθώς αυτό το σκηνικό «επαναλαμβάνεται ακριβώς το ίδιο (με μικρές διαφοροποιήσεις) τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια».

Ζητούν την κατανόηση των γονέων στο πρόβλημά τους για την απόφαση κινητοποίησης, που την πήραν τονίζοντας ότι «ο κλάδος τείνει προς αφανισμό με την επιβολή του προγράμματος “νταντάδες της γειτονιάς και του νέου φορολογικού νομοσχεδίου”».




Στην Πανελλαδική Απεργία σήμερα συμμετέχουν οι οικοδόμοι της Καβάλας

Στην Πανελλαδική απεργία για το νομοσχέδιο που καταργεί την 5η μέρα εργασία, συμμετέχει στο Σωματείο Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων σήμερα Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

Σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

Συνάδελφοι οικοδόμοι, εργαζόμενοι στις Κατασκευές,

 Λέμε όχι στο νομοσχέδιο – τερατούργημα που καταργεί το 5νθήμερο, το 8ωρο, την Κυριακάτικη αργία και επιδιώκει να βάλει εμπόδια στο δικαίωμα της Απεργίας και τους αγώνες.

Δεν συμβιβαζόμαστε με τη σύγχρονη σκλαβιά, τη δουλειά ήλιο με ήλιο, χωρίς δικαιώματα. Δεν αποδεχόμαστε να δουλεύουμε 13ωρα, να τσακιζόμαστε, γιατί το κεφάλαιο και η πράξη της κυβέρνησης της ΝΔ. 

Το νομοσχέδιο είναι στην κυριολεξία κτηνωδία. Βάζει ταφόπλακα σε δικαιώματα και κατακτήσεις.

 Καταργεί την 5νθήμερη εργασία και ανοίγει το δρόμο για την κατάργηση της προσφυγής του 20% στα ένσημά μας. Καταργεί το σταθερό χρόνο δουλειάς και νομιμοποιεί τις 13 ώρες εργασίας, χωρίς καμιά προσπάθεια στην αμοιβή αρκεί ο κάθε μεγαλοεργολάβος να βρει ένα «μπροστινό» που θα παρουσιάζεται ως δεύτερος εργοδότης.

 Ποινικοποιεί ακόμη περισσότερο το δικαίωμα της Απεργίας με απειλές για χρηματικά πρόσθετα, δικαστήρια και ποινές φυλάκισης. Μας θέλουν καθισμένους στα αυγά μας να δεχθούμε αδιαμαρτύρητα την εγκληματική τους πολιτική.

 Να μην αγωνιζόμαστε, να μη μιλάμε, να πληρώνουμε με ψίχουλα, να σακατευόμαστε και να σκοτωνόμαστε από την πολύωρη εργασία που απαιτεί η μεγαλοεργοδοσία. Είναι τεράστια πρόκληση για όλο τον εργατόκοσμο ότι η κυβέρνηση φέρνει το νομοσχέδιο – τερατούργημα για ψήφιση στη Βουλή εν μέσω των μεγάλων καταστροφών πριν από λίγες μέρες με τη βροχόπτωση στη Θεσσαλία.

 Ακόμα μετράμε τις πληγές μας, νεκρούς και αγνοούμενους, κατεστραμμένα σπίτια, οικοσυσκευές, υποδομές και ψάχνουμε για το πώς θα καλυφθούν τα στοιχειώδη για τη ζωή και την υγεία μας και η κυβέρνηση δείχνει τα δόντια της. 

Ούτε το νομοσχέδιο είναι προς όφελος των εργαζομένων, ισχυρίζεται, ούτε τα μέτρα που χρειάζονται για στήριξη των πληγέντων καλύπτουν τις τεράστιες ανάγκες των εργαζομένων και των φτωχών αγροτών, των αυτοαπασχολούμενων και των μικροεπαγγελματιών που είδαν το βιος τους να χάνονται.

 Και στις δύο περιπτώσεις, η πολιτική της κυβέρνησης γέρνει προς τη μεριά που απαιτεί η μεγαλοεργοδοσία και τα αρπαχτικά του ιδρώτα μας. Τα μέτρα για τους πληγέντες της Θεσσαλίας είναι ψίχουλα. Οι υποσχέσεις για χρηματοδότηση σε μέλλοντα χρόνο είναι παραμύθια.

Δάνεια και τόκους στις τράπεζες θα φορτωθούν όσοι έχουν σπίτια, περιουσία, αγροτικό, ζωικό κεφάλαιο, υποδομές. Τα πολλά πακέτα, που διαφημίζει η κυβέρνηση ότι απέσπασε από την ΕΕ, δεν θα πάνε στις τσέπες του απλού λαού. Θα τα μασουλήσουν μέχρι σεντς οι μεγάλοι όμιλοι που θα αναλάβουν να φτιάξουν σπίτια, υποδομές, δρόμους. Η δική μας καταστροφή είναι ευκαιρία για περισσότερα κέρδη για τους μεγαλοεργολάβους, τους τραπεζίτες, τους μεγαλοεπιχειρηματίες. 

Η επαναλειτουργία του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας για φθηνή, ασφαλή λαϊκή στέγη και υποδομές, χωρίς τη συμμετοχή εργολάβων, επιχειρηματιών, τραπεζών και άλλων τρωκτικών, αλλά με την ευθύνη του Κράτους είναι ένα αίτημα που πρέπει να αγκαλιαστεί και να διεκδικηθεί από όλη την εργατική τάξη. 

Τα συμφέροντα του κεφαλαίου και η πολιτική των κυβερνήσεων μας οδηγούν να γίνουμε σύγχρονοι σκλάβοι. Οι καταστροφές που βιώνουμε δεν οφείλονται μόνο στα καιρικά φαινόμενα. Κυρίως, φταίει ότι δεν υπάρχουν υποδομές και αντιπλημμυρικά έργα, αντισεισμική θωράκιση. 

Η πολιτική που ακολουθεί σε κάθε πλευρά της ζωής μας, μας κάνει βαθιά εκμεταλλευόμενους στην εργασία, με φθηνά μεροκάματα, χωρίς ασφαλείς συνθήκες δουλειάς και ταυτόχρονα πελάτες σε τράπεζες να πληρώσουμε εξ αρχής για να ξανακτίσουμε το βιος μας και τη ζωή μας. Δεν πρόκειται να σκύψουμε το κεφάλι.

 Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας. Αργά ή γρήγορα το δίκιο μας θα νικήσει. Δεν είναι μοιραίο να καταστρεφόμαστε από χρόνο σε χρόνο. Δεν είναι σύγχρονο και προοδευτικό να δουλεύουμε περισσότερες ώρες και να μην μπορούμε να βγάλουμε πέρα ​​με την ακρίβεια και τη φοροληστεία. Ο δικός μας δρόμος, για να δούμε βελτίωση στη ζωή μας, να ζήσουμε με αξιοπρέπεια και να καλύψουμε τις ανάγκες μας, είναι ο δρόμος του αγώνα με επίκεντρο τις δικές μας ανάγκες.