Ο Παναγιώτης και το ακορντεόν του: 25 χρόνια μουσικής νοσταλγίας στον Δημοτικό Κήπο

Για ένα τέταρτο του αιώνα, μια γνώριμη φιγούρα συνοδεύει καθημερινά τους περαστικούς στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας.

Ο κ. Παναγιώτης, με το ακορντεόν του, δεν παίζει απλώς μουσική – χαρίζει στιγμές νοσταλγίας, γεμίζει τη γειτονιά με μελωδίες και αφήνει το δικό του ανεξίτηλο αποτύπωμα στην πόλη.

Καθισμένος διακριτικά στο μικρό καρεκλάκι του, χαμογελά σε όσους τον πλησιάζουν, αφήνοντας τις νότες να μιλήσουν για εκείνον. Οι μελωδίες του φέρνουν αναμνήσεις στους παλιότερους και δημιουργούν εικόνες για τους νεότερους, ενώ οι τουρίστες κοντοστέκονται, φωτογραφίζουν και απολαμβάνουν αυτή τη γνήσια, αυθεντική πινελιά πολιτισμού που τους προσφέρει.

Δεν ζητά κάτι, δεν επιδιώκει αναγνώριση. Παίζει για την πόλη του, για τη χαρά της μουσικής, για εκείνους που σταματούν και για όσους απλά περνούν βιαστικά, αφήνοντας όμως πίσω τους λίγη από την αύρα των μελωδιών του. Ο κ. Παναγιώτης, με το ακορντεόν του, έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας της Καβάλας, μια ζωντανή μνήμη που συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία με νότες.




Νέος διοικητής της 4ης Υ.Π.Ε ο Παναγιώτης Μποζατζίδης

Ο Παναγιώτης Μποζατζίδης, Διοικητής μέχρι τώρα της 3ης ΥΠΕ είναι ο νέος Διοικητής της 4ης ΥΠΕ, που έχει στην αρμοδιότητα της και τα νοσοκομεία της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 




Παναγιώτης Αρχοντής: “Η Θάσος δεν παραμελείται – Συνεργασία και δράσεις για την τουριστική της ανάπτυξη”

Η πρόσφατη αντιπαράθεση μεταξύ του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Παναγιώτη Αρχοντή και του περιφερειακού συμβούλου Καβάλας Κώστα Αντωνιάδη έχει δημιουργήσει έντονες συζητήσεις στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.  Σεσυνέντευξη, ο κ. Αρχοντής απαντά στις κατηγορίες, εξηγώντας τις ενέργειες που έχουν ληφθεί για την προώθηση της Θάσου και την ενίσχυση της τουριστικής της ανάπτυξης.

Δημοσιογράφος: Κύριε Αρχοντή, ο περιφερειακός σύμβουλος Κώστας Αντωνιάδης έχει εκφράσει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, υποστηρίζοντας ότι είναι ελλιπές και ότι δεν περιλαμβάνει δράσεις για την Θάσο. Ποια είναι η απάντησή σας σε αυτές την κριτική;

Παναγιώτης Αρχοντής: Ευχαριστώ για την ευκαιρία να απαντήσω. Καταρχάς, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης είναι αποτέλεσμα ενδελεχούς σχεδιασμού και έχει ως στόχο την προώθηση ολόκληρης της περιφέρειας με ισομερή τρόπο. Η Θάσος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς μας και δεν έχει παραμεληθεί σε καμία περίπτωση.

Δημοσιογράφος: Πώς απαντάτε στην κριτική του κ. Αντωνιάδη ότι η Θάσος δεν έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής;

Παναγιώτης Αρχοντής: Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις και καμπάνιες που στοχεύουν στην προώθηση ολόκληρης της περιφέρειας, συμπεριλαμβανομένης της Θάσου. Για παράδειγμα, συμμετέχουμε σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, οργανώνουμε διαφημιστικές καμπάνιες που καλύπτουν την περιοχή μας. Αυτές οι ενέργειες ωφελούν τη Θάσο εξίσου με τις άλλες περιοχές.




Καθηγητής και κοσμήτορας της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ, Παναγιώτης Γκλαβίνης | «Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν κανονικά»

Για την επέμβαση των ΜΑΤ στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ τα ξημερώματα της Δευτέρας (19/2) που στόχο είχε την απομάκρυνση των καταληψιών φοιτητών μίλησε ο καθηγητής και κοσμήτορας της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ, Παναγιώτης Γκλαβίνης.

«Η δημόσια δύναμη επενέβη στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ και έθεσε τέλος σε μια πολυήμερη κατάληψη του κτιρίου μας. Η συνέλευση της σχολής στις 7/2 τόνισε ότι η κατάληψη δημόσιων κτιρίων δεν δικαιολογείται ως μορφή διαμαρτυρίας, ούτε νομιμοποιείται με αποφάσεις συνδικαλιστικών οργάνων είτε αυτά είναι φοιτητικά είτε οποιαδήποτε άλλα», τόνισε στην εκπομπή «Συνδέσεις» ο καθηγητής και κοσμήτορας της Νομικής Σχολής ΑΠΘ, Παναγιώτης Γκλαβίνης, λίγο μετά την επιχείρηση στο ΑΠΘ.

«Πριν από λίγο τα αρμόδια όργανα της πολιτείας έπραξαν το καθήκον τους και ανοίξανε τη Νομική Σχολή αποκαθιστώντας τη λειτουργία μιας δημόσιας υπηρεσίας που είναι ζωτικής σημασίας για το παρόν των παιδιών που φοιτούν σε αυτήν και για το μέλλον του τόπου», πρόσθεσε.

«Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν κανονικά τις επόμενες μέρες σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει ήδη ανακοινωθεί», είπε ακόμα ο κ. Γκλαβίνης προσθέτοντας ότι «και σήμερα το απόγευμα αν προλάβουμε θα γίνουν (εξετάσεις)».

«Ο κ. εισαγγελέας διέταξε κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση και παρήγγειλε το άνοιγμα της σχολής. Η Νομική Σχολή είναι μια εμβληματική σχολή, δεν μπορούμε μια παθογένεια δεκαετιών που ταλανίζει το πανεπιστήμιο ειδικά στη Νομική Σχολή να την ανεχόμαστε. Ορισμένοι φοιτητές, όποιος κι αν είναι ο αριθμός, να κλείνουν έξω έναν πάρα πολύ μεγάλο αριθμό συναδέλφων τους για οποιονδήποτε λόγο κι αν διαμαρτύρονται», επεσήμανε.

Ερωτηθείς από τον δημοσιογράφο Κώστα Παπαχλιμίντζο αν η παρέμβαση της αστυνομίας έγινε μετά από αυτεπάγγελτη παραγγελία της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης ο κ. Γκλαβίνης απάντησε «ακριβώς».

«Η επιχείρηση ήταν απολύτως ειρηνική και δεν συνελήφθη κανένας φοιτητής που ήταν μέσα, απλώς άνοιξε το κτίριο και αποδόθηκε στους νόμιμους χρήστες του», ανέφερε ακόμα ο καθηγητής και κοσμήτορας της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ.

Πηγή: Newsbeast.gr 




«Διχασμός» και στο ΠΑΣΟΚ για τα ομόφυλα: Εναντίον του νομοσχεδίου ο Παναγιώτης Παρασκευαΐδης

Όσα ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής Μυτιλήνης του ΠΑΣΟΚ, Παναγιώτης Παρασκευαΐδης.

Όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερες φωνές ακούγονται κατά του νομοσχεδίου για τα ομόφυλα ζευγάρια. Μετά τις αντιδράσεις από πρωτοκλασάτα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και την κόντρα ανάμεσα σε Στέφανο Κασσελάκη και Παύλο Πολάκη στον ΣΥΡΙΖΑ, τώρα είναι η σειρά του ΠΑΣΟΚ να «διχαστεί».

Ο Παναγιώτης Παρασκευαΐδης, μέσω ανακοίνωσής του, ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται να στηρίξει το νομοσχέδιο για τους γάμους και την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια.

«Η υπογεννητικότητα και το εν γένει δημογραφικό πρόβλημα της χώρας, δεν λύνεται με τους γάμους των ομοφυλόφιλων, αλλά με γάμους νέων ετερόφυλων ζευγαριών» είπε ο βουλευτής της ΠΑΣΟΚ.

Όλη η ανακοίνωση του Παναγιώτη Παρασκευαΐδη:

Την ώρα που οι Έλληνες αναστενάζουν στα ταμεία των super markets από την συνεχιζόμενη ακρίβεια και αισχροκέρδεια, την ώρα που η εγκληματικότητα χτυπάει κόκκινο και εντείνει το αίσθημα ανασφάλειας των πολιτών ακόμη και στις Περιφέρειες της χώρας, στη Μυτιλήνης, με έκρηξη διαρρήξεων και κλοπών πρόσφατα στη Γέρα, η Κυβέρνηση και ο κ. Μητσοτάκης επιχειρούν να αποπροσανατολίσουν και να αλλάξουν την επικοινωνιακή ατζέντα ασχολούμενοι τώρα με τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και το πως θα μάθουν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και το σχολείο το Νέο Πρότυπο των δυο μπαμπάδων ή των δυο μαμάδων.

Η υπογεννητικότητα και το εν γένει δημογραφικό πρόβλημα της χώρας, που τείνει να εξελιχθεί σε εθνική πληγή και απειλεί μακροπρόθεσμα την επιβίωση του έθνους, δε λύνεται με τους γάμους των ομοφυλόφιλων, αλλά με γάμους νέων ετερόφυλων ζευγαριών που θα τεκνοποιούν και θέλουν στήριξη και κίνητρα για να κάνουν παιδιά, πολλά παιδιά…

Όσον αφορά την Ευρωπαϊκή πρόβλεψη για το θέμα που ψελλίζουν κάποιοι, ας προχωρήσει πρώτα η Ευρώπη στην οποία πιστέψαμε με πάθος, την Ευρωπαϊκή της Εμβάθυνση και Ολοκλήρωση, ας αποκτήσει πρώτα Κοινή Εξωτερική και Αμυντική Πολιτική, που θα εγγυηθεί και θα προστατεύσει τα εξωτερικά της σύνορα και τα μέλη της από τρίτους, ας αποτρέψει και διαχειριστεί αποτελεσματικά και δίκαια τη παράνομη μετανάστευση που και πάλι εντείνεται (φθάσαμε τις 5.500 στη Μυτιλήνη παρά την πρωθυπουργική διακήρυξη προεκλογικά ότι αφήσαμε πίσω το μεταναστευτικό πρόβλημα), ας θεσπίσει η Ευρώπη το Ευρωομόλογο, για να έχει το ευρώ την ίδια αξία στη τσέπη όλων των Ευρωπαίων πολιτών και μετά ας ζητήσει και το γάμο και τη τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων.

Ας σοβαρευτούν στη κυβέρνηση της ΝΔ που έχει τη πλειοψηφία να νομοθετεί, όπου φαίνεται, και όχι μόνο, ότι η ευγενής και κατά τα άλλα συμπαθής κοινωνική ομάδα των ομοφυλόφιλων, έχει γίνει πολυπληθής στις παρυφές και το περιβάλλον της, αλλά και εν γένει στο πολιτικό σύστημα.

Ας ασχοληθούν σοβαρά και κατά προτεραιότητα στη κυβέρνηση, όπως ζητάει η κοινωνία, με τα καυτά προβλήματα της, δηλαδή την προστασία του εισοδήματος των πολιτών από την αισχροκέρδεια και την ακρίβεια, που συνεχίζει να καλπάζει και το 2024 και τώρα την ανακάλυψε η κυβέρνηση με καθυστέρηση δύο χρόνων, τη στήριξη της υπαίθρου με τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους μας γιατί αυτοί αντιστέκονται, ζουν και καλλιεργούν εκεί και τη βλέπουμε να ερημώνει, την εκρηκτική εγκληματικότητα που έχει επεκταθεί και στις περιφέρειες της χώρας αλλά και στην ευαίσθητη κοινωνική ομάδα των ανηλίκων, με δυσοίωνα μηνύματα για το μέλλον, την αναβάθμιση του Ε.Σ.Υ. που καταρρέει, τη προστασία της δωρεάν δημόσιας παιδείας, την αντιμετώπιση της τουρκικής επεκτατικής πολιτικής και την αποτροπή νέων τετελεσμένων σε βάρος της εθνικής μας κυριαρχίας στο Αιγαίο, για την εδραίωση του τουρκικού δόγματος της Γαλάζιας Πατρίδας, γιατί αν χάσουμε το Αιγαίο, χάσαμε την Ελλάδα!




Νέος Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας ο Παναγιώτης Μαμτσαδέλης

Στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας που είναι σε εξέλιξη εξελέγη το νέο προεδρείο του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας.

Πρόεδρος αναδείχτηκε ο δικηγόρος Παναγιώτης Μαμτσαδέλης, αντιπρόεδρος ο Ξενοφών Κροκίδης και γεν. γραμματέας ο Ηλίας Καλανταρίδης.




Στην υπογραφή δύο συμβάσεων προέβη ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος

Στην υπογραφή δύο συμβάσεων προέβη ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος με τους αντίστοιχους αναδόχους των εργολαβικών εταιρειών, προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημίες που προκλήθηκαν από τις θεομηνίες, στο αρδευτικό-αποστραγγιστικό δίκτυο του ΓΟΕΒ και των Δήμητρας και Ψυχικού – Πεθελινού, αρμοδιότητας της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, συνολικού προϋπολογισμού 2.139.000 ευρώ.

Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το ΠΔΕ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ΣΑΕ 872 2021ΣΕ87200002 από τον πρώην Υπουργό Κώστα Καραμανλή μετά από αίτημα του Αντιπεριφερειάρχη Σερρών σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς.

 Συγκεκριμένα, η πρώτη σύμβαση προϋπολογισμού 1.519.000 ευρώ αφορά στην προμήθεια και τοποθέτηση αντλητικών συστημάτων, ενώ η δεύτερη σύμβαση προϋπολογισμού 620.000 ευρώ αφορά στον  καθαρισμό αρδευτικών-στραγγιστικών καναλιών και τάφρων αρμοδιότητας Π.Ε. Σερρών του ΓΟΕΒ και των προαναφερθέντων ΤΟΕΒ.

Όπως κατ’ επανάληψη τονίζει ο Αντιπεριφερειάρχης Παναγιώτης Σπυρόπουλος η αντιπλημμυρική θωράκιση και η ενίσχυση του πρωτογενή τομέα είναι στις άμεσες προτεραιότητές του, συμβάλλοντας στην διασφάλιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.