Χανιά: «Ζητάμε να αποδοθεί δικαιοσύνη» λέει η οικογένεια του αδικοχαμένου Παναγιώτη

Σημαντικές εξελίξεις πυροδοτεί η πρωτοβουλία του συνηγόρου υποστήριξης κατηγορίας της οικογένειας του 22χρονου, που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα. Υπενθυμίζεται ότι ο νεαρός σκοτώθηκε ακαριαία όταν το όχημά του συγκρούστηκε με αυτοκίνητο που οδηγούσε 45χρονος υπό την επήρεια ουσιών, κινούμενος με ιλιγγιώδη ταχύτητα.

Πρόκειται για το αίτημα δεύτερης τοξικολογικής εξέτασης του αίματος του δράστη, από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν μπορεί να εντοπιστούν και άλλες ουσίες.
«Είμαστε σε αναμονή της δεύτερης τοξικολογικής ανάλυσης», δήλωσε στην ΕΡΤ Χανίων και στην εκπομπή «Πάντα κάτι τρέχει στην Κρήτη», ο πατέρας του Παναγιώτη, Αντώνης Καρατζής.
«Το παιδί μου φορούσε ζώνη, οδηγούσε κανονικά», τονίζει ο τραγικός πατέρας για να προσθέσει ότι σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πραγματογνωμοσύνες, «το παιδί οδηγούσε μέχρι 1,5 μέτρο από τη διαχωριστική λωρίδα. Όταν αντιλήφθηκε τον κίνδυνο φρενάρισε και επιχείρησε να κάνει ένα ελιγμό προς τα δεξιά, αλλά δεν πρόλαβε».

Το τροχαίο συνέβη πριν από ένα μήνα στη λεωφόρο Σούδας και ενώ είχε προηγηθεί τροχονομικός έλεγχος στον δράστη, ωστόσο είχε αφεθεί ελεύθερος παρά το γεγονός ότι είχε διαπιστωθεί ότι ήταν υπό την επήρεια ουσιών.

Από την πρώτη στιγμή η οικογένεια του αδικοχαμένου Παναγιώτη, αναζητά την απόδοση ευθυνών όχι μόνο στο πρόσωπο του δράστη, αλλά και όσων τον άφησαν ελεύθερο αντί να προχωρήσουν στην άμεση σύλληψή του.

Μάλιστα, ο πατέρας του νέου κατήγγειλε το γεγονός, ότι η αστυνομία διαπίστωσε την ανικανότητα του 45χρονου να οδηγεί όχι σε τυχαίο τροχονομικό έλεγχο, αλλά μετά από επώνυμη καταγγελία μάρτυρα, που είχε αναφέρει ότι είχε δεχθεί απειλές και επίθεση από τον δράστη λίγες ώρες πριν την τραγωδία. Ο μάρτυρας τόνισε στην Άμεση Δράση ότι αν αυτός ο άνθρωπος συνεχίσει να κυκλοφορεί ελεύθερος, είναι βέβαιο ότι θα κάνει κακό.

Από τις αναλύσεις του αίματος που είχε σταλεί από την Τροχαία στο ΠΑΓΝΗ είχε διαπιστωθεί πως η ποσότητα του αλκοόλ στο αίμα του 45χρονου ήταν 1,99 γρ/λίτρο , ενώ στον οργανισμό του είχαν εντοπιστεί και κάποιες ψυχότροπες ουσίες.

Ο κατηγορούμενος διώκεται σε βαθμό κακουργήματος, με τις κατηγορίες και ποινές που προβλέπει το άρθρο 290α, της επικίνδυνης οδήγησης σε κατάσταση μέθης που προκάλεσε τη θανάτωση ετέρου ανθρώπου. Ο δράστης του τραγικού τροχαίου έχει καταδικαστεί στο παρελθόν σε 2 χρόνια με αναστολή για ενδοοικογενειακή βία, ενώ έχει πολλές φορές προκαλέσει με την επιθετική και βίαιη συμπεριφορά του.

Πηγή:newsbomb.gr




Αμαλιάδα: Τι έδειξαν οι τοξικολογικές του μικρού Παναγιώτη

Καθαρές φέρεται να είναι οι τοξικολογικές εξετάσεις του μικρού Παναγιωτάκη, το τελευταίο από τα πέντε παιδιά που πέθανε στην Αμαλιάδα υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, ενώ υπάρχουν πληροφορίες πως την υπόθεση θα αναλάβει σύντομα το τμήμα Ανθρωποκτονιών, με τις εξελίξεις στην υπόθεση να αναμένεται να είναι ραγδαίες

Δεν αποκλείεται κανένα σενάριο

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, οι τοξικολογικές εξετάσεις του παιδιού φαίνεται να είναι καθαρές, ωστόσο η έρευνα συνεχίζεται καθώς δεν αποκλείεται κανένα σενάριο, με τις υποθέσεις των πέντε θανάτων βρεφών να βρίσκονται στα χέρια ενός εισαγγελέα.

Ο ιατροδικαστής Δημήτρης Καλλεντέρης τόνισε ότι οι ιστολογικές εξετάσεις θα χρειαστούν παραπάνω χρόνο, υπογραμμίζοντας ότι θα πρέπει να διοριστούν ειδικοί πραγματογνώμονες και τεχνικοί σύμβουλοι για την υπόθεση.Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί ότι το σενάριο του αιφνίδιου θανάτου βρεφών δεν φαίνεται να είναι πιθανό για τα μωρά στην Αμαλιάδα, καθώς ευθύνεται μόλις για το 0,012% – 1,2% στις 10.000 γεννήσεις, οπότε πρόκειται για να ένα πολύ σπάνιο φαινόμενο, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Υπενθυμίζεται πως το πρόσωπο που είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις τελευταίες ημέρες είναι η 24χρονη Ειρήνη, η οποία ήταν παρούσα σε όλους τους θανάτους.

Αναμένεται τις επόμενες ημέρες αναμένεται να περάσουν το κατώφλι της Ασφάλειας Ήλιδας, η Ειρήνη, η Πόπη -μητέρα του μικρού Παναγιώτη, ο Σάκης -πατέρας του μωρού-, καθώς και η ξαδέρφη της Πόπης, η Γιώτα που τους μετέφερε με το αμάξι της στο νοσοκομείο.

ethnos.gr




Θεματικό τουρισμό 12 μηνών θέλει να πετύχει η Περιφέρεια ΑΜΘ | Δηλώσεις Παναγιώτη Αρχοντή

«Ο τουρισμός δεν έχει εποχές αλλά είναι ένας ζωντανός οργανισμός που δίνει συνεχώς ευκαιρίες τις οποίες οφείλουμε να αρπάξουμε».

Για την ανάπτυξη του σχεδιασμού της νέας διοίκησης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την ανάδειξη και την ανάπτυξη ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος με έμφαση στον θεματικό τουρισμό, μίλησε το πρωί της Τετάρτης, 6 Νοεμβρίου στο «Ράδιο Παρατηρητής 94fm», ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ.Παναγιώτης Αρχοντής.

Με την αφορμή της παρουσίας της ΠΑΜ-Θ σε τρεις συνεχόμενες δράσεις τουριστικού ενδιαφέροντος (Β2Β) μόλις σε διάστημα 15 ημερών σε τρεις διαφορετικές χώρες, ο κ.Αρχοντής, ανέλυσε τη στρατηγική στόχευση της διοίκησης στην ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού ως βασικό παράγοντα στον οποίο καλούνται όλοι οι εμπλεκόμενοι στον κλάδο του τουρισμού να επενδύσουν προκειμένου να επιτευχθεί ο κύριος στόχος της επέκτασης της τουριστικής σεζόν, γιατί όχι ακόμα και σε 12 μήνες.

Δράσεις εντός και εκτός συνόρων Περιγράφοντας τη στρατηγική της διοίκησης του κ.Τοψίδη σε ό,τι αφορά τον εν λόγω τομέα ο κ.Αρχοντής εξήγησε πως αυτή επεξηγείται στο «ο τουρισμός δεν έχει εποχές αλλά είναι ένας ζωντανός οργανισμός που δίνει συνεχώς ευκαιρίες τις οποίες οφείλουμε να αρπάξουμε».

Στο πλαίσιο αυτό, όπως τόνισε, αναπτύσσεται το σχέδιο της περιφέρειας με δράσεις εντός και εκτός των ελληνικών συνόρων, που περιλαμβάνει B2B και fam trips (ταξίδια εξοικείωσης) αλλά και τη συμμετοχή σε εκθέσεις σε χώρες τουριστικού ενδιαφέροντος.

Ο ίδιος αναφέρθηκε χαρακτηριστικά και στο παράδειγμα του press trip που έλαβε χώρα στα μέσα Αυγούστου με τη γαλλική εφημερίδα Le Figaro αλλά και το μεγάλο αφιέρωμα που ακολούθησε, καθώς και η παρουσία της ΠΑΜ-Θ σε εκθέσεις στο Παρίσι, την Κωνσταντινούπολη και τη Θεσσαλονίκη, έως και τις τρεις δράσεις που έλαβαν χώρα το προηγούμενο δεκαπενθήμερο σε Ουτρέχτη, Αμβέρσα και Λονδίνο.

Ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης τουρισμού αναφέρθηκε στους επόμενους σταθμούς της παρουσίας της ΠΑΜ-Θ, που περιλαμβάνουν τη Διεθνή Έκθεση Filoxenia, την Πολωνία και τη Φρανκφούρτη, δηλώνοντας ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την έως τώρα υλοποίηση του πολύ δυναμικού σχεδίου δράσης αλλά και των αποτελεσμάτων που ήδη λαμβάνουν.

Ερωτηθείς σχετικά με τα αποτελέσματα αυτά ο ίδιος εξήγησε πως μετρήσιμα αποτελέσματα θα υπάρχουν το επόμενο Καλοκαίρι, μέσα από την επισκεψιμότητα που θα κρίνει την επιτυχία ή μη του εγχειρήματος, ωστόσο μετέφερε το θερμό και εξαιρετικά υψηλό ενδιαφέρον που λαμβάνει τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεργάτες του, για την ΠΑΜ-Θ ως «εκπρόσωπο» του μοντέλου «ήλιος – θάλασσα» που προσφέρεται μέσα από το παραλιακό μέτωπο και τα δύο νησιά μας, όσο και από τον θεματικό τουρισμό που αναπτύσσεται σε πολλαπλά μέτωπα, αναδεικνύοντας τις ομορφιές του τόπου, όπως ο προσκυνηματικός, ιστορικός, αρχαιολογικός, γαστρονομικός κ.α.

Βήματα για τον θεματικό Τουρισμό

Ο κ.Αρχοντής έδωσε μάλιστα το παράδειγμα του Βελγίου και της Ολλανδίας όπου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα και του θερμού ενδιαφέροντος που επέδειξαν εκεί για τα ορεινά μονοπάτια της περιοχής μας.

«Ξεκινήσαμε από την αρχή της θητείας και στοχεύσαμε στην ανάδειξη των θεματικών τουριστικών διαδρομών, δηλαδή μέσω του θεματικού τουρισμού» σημείωσε. Γι’ αυτό το λόγο ξεκίνησαν διαβουλεύσεις πολύ νωρίς, σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες, με θεσμούς δημόσιους και μη, για να δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων θεματικών διαδρομών.

Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας και στη συνέχεια θα απευθυνθούν ξανά στους θεσμούς ώστε να εκτιμήσουν ποιες διαδρομές είναι έτοιμες να εκμεταλλευτούν, και ποιες χρειάζονται υποστήριξη, κυρίως στις υποδομές, για να δουν πώς θα μπορέσουν να πάρουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Γενικότερα ήδη δημιουργούν ένα στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης που αφορά κυρίως τον θεματικό τουρισμό. Άλλωστε στο πρόσφατο συνέδριο του ΣΕΤΕ στην Αθήνα, επισημάνθηκε πως ο θεματικός τουρισμός είναι ο βασικός παράγοντας που πρέπει να επενδύσουμε όλοι για να μπορέσουν να πετύχουν πολλά, μεταξύ των οποίων και η επέκταση της σεζόν.

Βιώσιμος τουρισμός σε όλη την ΠΑΜΘ όπου υπάρχουν και πολλές ανεκμετάλλευτες περιοχές

Η Περιφέρεια βέβαια φιλοδοξεί πως το τουριστικό προϊόν που προωθείται, θα είναι βιώσιμο, ανέφερε ο κ. Αρχοντής, σημειώνοντας πως μπορεί ακόμα στην Περιφέρεια να μην έχουμε έντονα φαινόμενα υπερτουρισμού, όμως σαφώς υπάρχουν υποδομές και στην περιοχή μας που ήταν φτιαγμένες για να υποδεχτούν λιγότερο κόσμο και θα πρέπει αυτές οι υποδομές να προσαρμοστούν.

Σε επίπεδο Περιφέρειας όμως αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης και εξέλιξης του τουριστικού προϊόντος. Η ναυαρχίδα του τουρισμού, η Θάσος, σαφώς παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό του τουρισμού, υπάρχουν όμως πολλές ανεκμετάλλευτες περιοχές στην ΑΜΘ, για αυτό και πασχίζουν να αναπτύξουν γραμμικά το τουριστικό προϊόν σε όλη την περιφέρεια.

«Όσοι δεν έχουνε δει την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη να έρθουν να την επισκεφτούνε και κυρίως το φυσικό σύνορο της χώρας μας τον Έβρο, ο οποίος είναι γεμάτος φυσικές ομορφιές, αλλά και τα δυο νησιά μας, τη Σαμοθράκη και τη Θάσο, την Κομοτηνή, την Ξάνθη, τη Δράμα, την Καβάλα, υπάρχουν απίστευτες ομορφιές όλων των κατηγοριών, για να δει ο καθένας από μας» ανέφερε.

Πηγή: www.paratiritis-news,proininews




Καβάλα | Ολοκληρώθηκε η Δίκη για το Θανατηφόρο Τροχαίο με Θύμα τον Παναγιώτη Βελισσάρη

Ολοκληρώθηκε στο Τριμελές Καβάλας η εκδίκαση της υπόθεσης του θανατηφόρου τροχαίου δυστυχήματος, που σημειώθηκε στο κέντρο της πόλης και στοίχισε τη ζωή του μηχανικού Παναγιώτη – Τάκη Βελισσάρη.

Ο κατηγορούμενος, οδηγός του αυτοκινήτου που παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα τον άτυχο συμπολίτη μας, καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης τριών ετών με αναστολή, ενώ του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για ένα έτος.

Ο οδηγός κρίθηκε ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια, με το δικαστήριο να απορρίπτει τους ισχυρισμούς περί μηχανικής βλάβης του οχήματος, οι οποίοι προβλήθηκαν από την υπεράσπιση καθ’ όλη τη διάρκεια της δίκης. Το περιστατικό συνέβη στις 21 Νοεμβρίου 2022, στη διασταύρωση των οδών Βενιζέλου και Βότση. Η απόφαση βασίστηκε στην έκθεση πραγματογνωμοσύνης, η οποία δεν επιβεβαίωσε τους ισχυρισμούς για τεχνικό πρόβλημα.

Η υπόθεση παραμένει ανοιχτή και στα πολιτικά δικαστήρια, με την υποστήριξη της κατηγορίας να γίνεται από τον δικηγόρο Ηλία Μπαχάρη, ενώ την υπεράσπιση ανέλαβε ο δικηγόρος Μωυσής Γιοκταρίδης.




Ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού με κεντρικό ομιλητή τον Παναγιώτη Παππά στην Καβάλα

Ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού διοργάνωσε ο Σύνδεσμος φροντιστών Καβάλας με κεντρικό ομιλητή τον σύμβουλο επαγγελματικό προσανατολισμού διδάκτορα Παναγιώτη Παππά και αδελφό του δικηγόρου και πολιτευτή Λεωνίδα Παππά.

Η ημερίδα σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς προσέλκυσε εκατοντάδες μαθητές και γονείς.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Η ομάδα μας στις Κρηνίδες γίνεται πιο ισχυρή με τον Παναγιώτη Χατζηχρήστο»

Νέο υποψήφιο με την παράταξη “Ο Τόπος της Ζωής μας” ανακοίνωσε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας, Μάκης Παπαδόπουλος

Ανακοίνωση:

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Παναγιώτη Χατζηχρήστο από τις Κρηνίδες.

Ο Παναγιώτης Χατζηχρήστος γεννήθηκε στις Κρηνίδες το 1978. Εργάζεται ως μόνιμος διοικητικός υπάλληλος στο γραφείο Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας. Είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας και δραστηριοποιείται παράλληλα οικογενειακά στον αγροτικό τομέα και συγκεκριμένα στην περιοχή των Τεναγών Φιλίππων. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και κάτοχος πτυχίου Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας.

Έχει ενεργή πολιτική και κοινωνική δραστηριότητα, καθώς το 2014 διετέλεσε μέλος στην Επιτροπή Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και παράλληλα ασκούσε τα καθήκοντα του Γενικού Γραμματέα στον Αγροτικό Σύλλογο του Δήμου Καβάλας. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 συμμετείχε ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.

Συμμετέχει στα κοινά του τόπου μας ως Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου  Γυμνασίου Καβάλας. Από το 2005 είναι παντρεμένος με την Άννα Κάππα και έχει δύο παιδιά.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Παναγιώτη Χατζηχρήστο για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.