Η Παιδιατρική κλινική του Νοσοκομείου Καβάλας γέμισε με κάλαντα, δώρα και πολλά χαμόγελα
Και ξαφνικά γέμισε η Παιδιατρική κλινική του Νοσοκομείου Καβάλας με κάλαντα, δώρα και πολλά χαμόγελα..
Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κηπούπολης Καλαμίτσας με μέλη της χορωδίας του ΜελΩΔΗ και τον Άγιο Βασίλη τραγούδησαν τα κάλαντα και μοίρασαν Δώρα στα παιδιά της παιδιατρικής κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας.
Τα παιδιά και το προσωπικό της κλινικής έκπληκτα,τραγούδησαν μαζί μας τα κάλαντα,χαμογέλασαν και χάρηκαν με τα Δώρα από τον Άγιο Βασίλη. Ευχόμαστε η ημέρα των Χριστουγέννων να τους βρει όλους υγιείς και στο σπίτι τους παρέα με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Η ΕΣΠΕΑΜ-Θ ”γέμισε με χρώμα” την Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Καβάλας
Αντιπροσωπεία της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΕΣΠΕΑΜ/Θ), συμβάλλοντας στην προσπάθεια να συνεχίσουμε να εμπνέουμε ελπίδα και αισιοδοξία στα μικρά παιδιά και τις οικογένειές τους, επισκέφθηκε την Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας και σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της κλινικής προχώρησε στη δωρεά του απαραίτητου εξοπλισμού και υλικών εσωτερικής διακόσμησης (ταπετσαρίες παιδικών παραστάσεων) προκειμένου να διακοσμήσουμε όλους τους θαλάμους νοσηλείας της παιδιατρικής κλινικής, δίνοντας χρώμα και μία νότα χαράς στους μικρούς ασθενείς. Επισημαίνεται ότι η επιλογή των υλικών έγινε αποκλειστικά από το υγειονομικό προσωπικό της Κλινικής το οποίο και συμμετείχε ενεργά στη διακόσμηση των χώρων.
Την αντιπροσωπεία της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ), υποδέχθηκαν ο Διευθυντής της Παιδιατρικής Κλινικής κ. Αλμανίδης Θωμάς και η Προισταμένη κα Πιπίνα Μουμτζή. Εκ μέρους της Ένωσης στη συνάντηση παραυρέθηκε ο Πρόεδρος της Ένωσης, Νικόλαος Παναγιωτίδης και ο Αντιπρόσωπος της ΕΣΠΕΑΜ/Θ στην ΠΟΜΕΝΣ και αναπληρωματικό Μέλος του Διοικητικού της Συμβουλίου, Νικόλαος Μωυσίδης.
Ως Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ), κρατάμε με πολύ αγάπη τα χαμόγελα και τα ευχαριστώ του προσωπικού της κλινικής και των μικρών παιδιών και ευχόμαστε με την πράξη μας αυτή να συμβάλλαμε έστω και στο ελάχιστο να γίνει πιο εύκολο το έργο που καθημερινά καλούνται να φέρουν εις πέρας προσφέροντας υψηλού επιπέδου παροχές νοσηλείας στα παιδιά.
Βόλος | 40χρονος ξυλοκόπησε μέσα στην παιδιατρική κλινική την πρώην σύζυγό του
Δεν έχουν τέλος ταπεριστατικά βίαςκατά των γυναικών, με ακόμη μια σοκαριστική υπόθεση να έρχεται στη δημοσιότητα. Συγκεκριμένα, ένας 40χρονος χτύπησε την πρώην σύζυγό του στους διαδρόμους της παιδιατρικής κλινικής του νοσοκομείου Βόλου, το βράδυ της Τετάρτης
Σκηνές χάους στο νοσοκομείο
Συγκεκριμένα, η μητέρα που έχει την επιμέλεια του παιδιού τους, μετέφερε την 13χρονη κόρη τους στο νοσοκομείο, μετά από αδιαθεσία και στην Παιδιατρική εμφανίστηκε ο πατέρας, εναντίον του οποίου έχει καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα για να μην την πλησιάζει.
Ο 40χρονος της έριξε ευθύνες για την μη ενημέρωσή του για την ασθένεια του παιδιού και σύμφωνα με την μαρτυρία της γυναίκας την απείλησε πως θα «την σκοτώσει και θα την κάψει», ενώ την κλώτσησε, όπως αναφέρει το gegonotanews.Ακολούθησαν σκηνές χάους και κλήθηκε η ασφάλεια του νοσοκομείο για να τον απομακρύνει. Ωστόσο, ο 40χρονος δεν αποχωρούσε και έτσι η μητέρα κάλεσε την αστυνομία όπου τον κατήγγειλε για επίθεση, απειλή, εξύβριση και παραβίαση των ασφαλιστικών μέτρων.
Τελικά συνελήφθη, την Πέμπτη οδηγήθηκε στο αυτόφωρο όπου ζήτησε προθεσμία για να δικαστεί σήμερα, Παρασκευή.