Χρήστος Ποτόλιας: «Να μη μείνει κανένα παιδί εκτός βρεφονηπιακού σταθμού!»

Για άλλη μια χρονιά, ιδιαίτερα φέτος μετά την καθυστερημένη ανάρτηση των vouchers για τους βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς 2023-2024, είναι διάχυτος και δικαιολογημένος ο φόβος και η αγωνία των γονιών μη τυχόν και δεν προλαβαίνουν να βρουν θέση στους δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς από την αρχή του Σεπτέμβρη και αναγκάζονται να προσφύγουν σε κάποιο ιδιωτικό σταθμό βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη

Είναι γεγονός ότι στο σύνολο σχεδόν των δήμων της χώρας, όπως και στο δικό μας, εκατοντάδες γονείς κάθε χρόνο συμμετέχουν σε αυτόν τον άτυπο αγώνα δρόμου για μία θέση στους παιδικούς. Εκτός από αυτό με τα εισοδηματικά κριτήρια που ισχύουν για τα κουπόνια αποκλείονται κάθε χρόνο χιλιάδες παιδιά λαϊκών οικογενειών. 

Η καθυστερημένη ανάρτηση των vouchers δεν πρέπει να αποδειχθεί δικαιολογία για το νομικό πρόσωπο του δήμου μας, ώστε από 01/09/2023 που ανοίγουν οι παιδικοί σταθμοί, να μην εγγράφουν το σύνολο των παιδιών που οι εργαζόμενοι γονείς τους επιθυμούν να τα εγγράψουν, ενώ έχουν πάρει voucher.

Είναι δικαιολογημένη η αγανάκτηση πολλών γονιών που απευθύνθηκαν σε παιδικούς του δήμου και η απάντηση που έλαβαν ήταν ότι δεν υπάρχει δυνατότητα ικανοποίησης των αιτίων εγγραφών από την αρχή του μήνα.

Το Γεγονός που δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στον οικογενειακό προγραμματισμό των εργαζομένων νέων ζευγαριών.

Άλλωστε σε χθεσινές της δηλώσεις σε τηλεοπτικό σταθμό η υφυπουργός Δόμνα Μιχαηλίδου παραδέχτηκε ότι: «το πρόβλημα υπάρχει στις οικογένειες που έχουν πάρει κουπόνι (σ.σ. εννοεί το voucher) αλλά θέλουν να στείλουν τα παιδιά τους σε βρεφικό σταθμό και εκεί δεν έχουμε τις θέσεις. .

Έχουμε γύρω στα 180.000 (στο σύνολο της χώρας) βρέφη μέχρι 2,5 ετών και έχουμε 25. 000 θέσεις σε βρεφικούς σταθμούς. Το πρόβλημα δεν είναι ότι το κράτος δεν δίνει το κουπόνι, αλλά ότι δεν βρίσκετε θέση με το κουπόνι».

Για τη διαχρονική κατάσταση που επικρατεί στους παιδικούς σταθμούς, ευθύνη έχουν η κυβέρνηση, αλλά και οι δημοτικές αρχές. Καλούμε τους γονείς να στηρίξουν και να παλέψουν μαζί με τη “Λαϊκή Συσπείρωση” ώστε να παρθούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα:

Να μη μείνει κανένα παιδί εκτός από βρεφικό ή παιδικό σταθμό από 01/09/2023, με δωρεάν συμμετοχή. Αναβάθμιση όλων των κτιρίων και δημιουργία νέων υποδομών που να καλύπτουν τις ανάγκες κοντά στον τόπο κατοικίας. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων. Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την ασφαλή λειτουργία όλων των παιδικών και βρεφικών σταθμών.




Λαγονήσι: Πέθανε ο πατέρας που προσπάθησε να σώσει το παιδί του από πνιγμό

Δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή, ο πατέρας που σήμερα (21.08.2023) το πρωί προσπάθησε να σώσει τον γιο του από πνιγμό, σε παραλία στο Λαγονήσι

Το ανήλικο αγοράκι είναι καλά στην υγεία του αλλά ο πατέρας του διακομίσθηκε στο Ασκληπιείο Βούλας, όπου νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου, με τους γιατρούς να κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τον κρατήσουν στην ζωή, εκτιμώντας ότι ο 48χρονος έπαθε ανακοπή τη στιγμή που βούτηξε στη θάλασσα για να σώσει τον γιο του.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι -σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες- ο άτυχος 48χρονος δεν γνώριζε κολύμπι και γι’ αυτό βούλιαξε στο σημείο, όπου βαθαίνει η θάλασσα.

Το χρονικό της τραγωδίας

Όλα έγιναν πολύ γρήγορα και οι ισχυροί άνεμοι λίγο έλειψαν να απειλήσουν τη ζωή του 8χρονου παιδιού. Στις 11 το πρωί, ο ανήλικος είχε ανέβει σε θαλάσσιο στρώμα και παρασύρθηκε από τα κύματα, με τον πατέρα του να τον βλέπει να απομακρύνεται από την ακτή. Τότε, ο 48χρονος βούτηξε και προσπάθησε να τον σώσει. Αποτέλεσμα όμως ήταν να χάσει ο ίδιος τις αισθήσεις του.

Ένα ιδιωτικό φουσκωτό σκάφος ήταν στο συγκεκριμένο σημείο και έμπαινε στην θάλασσα. Οι τέσσερις επιβαίνοντες άκουσαν τις φωνές και τα ουρλιαχτά όσων βρίσκονταν στην παραλία. Εκτός από εκείνους, έσπευσαν γρήγορα στο σημείο και δύο διασώστες του ΕΚΑΒ και δύο ναυαγοσώστες από κοντινό ξενοδοχείο της περιοχής, και επί 40 λεπτά έδιναν τις πρώτες βοήθειες κάνοντας ΚΑΡΠΑ στον 48χρονο.

Έπειτα ο πατέρας μεταφέρθηκε στο Ασκληπιείο Βούλας χωρίς τις αισθήσεις τους και χωρίς σφυγμό, ωστόσο κατάφεραν να τον επαναφέρουν και να τον διασωληνώσουν. Δυστυχώς, λίγες ώρες αργότερα, κατέληξε…

newsit.gr

 




Λαγονήσι: Σε κρίσιμη κατάσταση ο 48χρονος που έπεσε στη θάλασσα για να σώσει το παιδί του

Σε εξαιρετικά κρίσιμη και ασταθή κατάσταση νοσηλεύεται διασωληνωμένος ο 48χρονος, αλβανικής καταγωγής, που προσπάθησε να σώσει το παιδί του στη θαλάσσια περιοχή στο Λαγονήσι.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, μεταφέρθηκε στο πλησιέστερο νοσοκομείο -στο Ασκληπιείο Βούλας- με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, χωρίς σφυγμό και με άπνοια.

Οι αρχικές πληροφορίες ανέφεραν ότι ο 47χρονος είχε χάσει τη ζωή του.

Το νοσοκομείο δεν εφημερεύει, παρ’ όλα αυτά τέθηκε σε εφαρμογή το πρωτόκολλο αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών. Οι γιατροί τού έκαναν ΚΑΡΠΑ και τον επανέφεραν. Μέσα στην ημέρα υπάρχει πιθανότητα να διακομιστεί σε εφημερεύον νοσοκομείο, αλλά εξαρτάται από την κλινική του εικόνα, η οποία μέχρι τώρα είναι πολύ σοβαρή.

Ο 48χρονος ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του μετά την προσπάθειά του να σώσει το 8χρονο παιδί του, που, ενώ βρισκόταν σε στρώμα θαλάσσης, παρασύρθηκε από τα ρεύματα γύρω στις 11:00 σήμερα το πρωί.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 48χρονος προσπάθησε να φτάσει κοντά στον γιο του και να τον σώσει. Το παιδί διασώθηκε τελικά από σκάφος αναψυχής που ήταν στην περιοχή.

iefimerida.gr

 




Χαλκιδική: Η απάντηση του beach bar στην καταγγελία μητέρας -«Τάιζε παστίτσιο τον εαυτό της και τον άνδρα της, όχι το παιδί»

Στις καταγγελίες μητέρας ότι δεν της επέτρεψαν να ταΐσει το παιδί της με φαγητό που έφερε από το σπίτι, απάντησαν οι υπεύθυνοι του beach bar στη Χαλκιδική.

Ο υπεύθυνος του beach bar που σημειώθηκε το περιστατικό μίλησε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη λέγοντας πως «για τα παιδιά επιτρέπουμε τα πάντα».

Ο υπεύθυνος του μαγαζιού πρόσθεσε: «Η κυρία έφερε φαγητό μαζί της το οποίο ήταν παστίτσιο. Εμείς για τα παιδιά επιτρέπουμε όλα τα φαγητά και μάλιστα τα φυλάσσουμε και στο ψυγείο για να μην χαλάσουν. Η κυρία έβγαλε το φαγητό και αντί να ταΐσει το παιδί της, τάιζε την ίδια και τον άνδρα της. Υποχρέωση του σερβιτόρου ήταν να ενημερώσει την κυρία ότι ήταν σε οργανωμένη παραλία και δεν επιτρέπουμε φαγητά για τους πελάτες. Για τα παιδιά επιτρέπουμε τα πάντα».

Η καταγγελία της μητέρας
Να υπενθυμίσουμε ότι η μητέρα είχε καταγγείλει πως το beach bar τους απαγόρευσε να ταΐσουν το παιδί τους με φαγητό εκτός του καταστήματος και ότι ενώ είχαν πληρώσει για τις ξαπλώστρες και είχαν παραγγείλει από το μενού του καταστήματος, στη συνέχεια έβγαλαν φαγητό από το μικρό ψυγείο τους για να ταΐσουν το παιδί τους.

Εργαζόμενοι του beach bar την πλησίασαν και της είπαν πως κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται, και να πάνε στο αυτοκίνητό τους να ταΐσουν το παιδί.