Παρέμβαση 11 Βουλευτών της ΝΔ για τον αποκλεισμό των ΟΤΑ από το πρόγραμμα απασχόλησης 55+

11 Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας κατέθεσαν ερώτηση συνεπείς στη δέσμευση τους, ότι θα χρησιμοποιούν κάθε κοινοβουλευτικό εργαλείο προκειμένου να υπερασπίζονται αξίες και να βελτιώνουν την κυβέρνηση ελέγχοντας τους αρμόδιους Υπουργούς.

Με τη συγκεκριμένη ερώτηση, η ανανεωμένη εντεκάδα στηρίζει το αίτημα της ΚΕΔΕ και των Δημάρχων για περισσότερες θέσεις απασχολουμένων από το πρόγραμμα 55 και άνω.

Ανάμεσα στους υπογράφοντες βουλευτές είναι ο Ευριπίδης Στυλιανίδης (Ροδόπη) και η Φωτεινή Αραμπατζή (Σέρρες).




Παρούσα η Περιφέρεια ΑΜΘ στην OTA EXPO

Η Περιφέρεια ΑΜΘ από τις 12 – 14 Μαρτίου, συμμετείχε με τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Παναγιώτη Αρχοντή στην OTA EXPO που έλαβε χώρα στο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα.

Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις σε υψηλό επίπεδο με στελέχη της κυβέρνησης αλλά και στελέχη του επιχειρηματικού χώρου και εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού όπως η Marketing Greece. Επιπλέον ο κ. Αρχοντής είχε συνάντηση τόσο με την υφυπουργό Τουρισμού κ. Έλενα Ράπτη, όσο και με την πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Άντζελα Γκερέκου, με τις οποίες διερευνήθηκαν οι δυνατότητες για περαιτέρω δράσεις με σκοπό την προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας ΑΜΘ.




Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Καβάλας για την πληρωμή διοδίων απο τα υδροφόρα στον Δήμο Νέστου

Σε κάθε πυρκαγιά καλούνται να συνδράμουν οι Δήμοι με τις υδροφόρες τους στο έργο της πυρόσβεσης

Για μια ακόμη φορά οι συνάδελφοι μας στον Δήμο Νέστου, αλλά προφανώς κατά καιρούς και οι συνάδελφοι του Δήμου Καβάλας αλλά και άλλων Δήμων, πλήρωσαν  διόδια στον σταθμό της ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε. που βρίσκεται πλησίον της Β.Φ.Λ., παρά το γεγονός ότι το όχημα του Δήμου πήγε να ανεφοδιάσει με νερό πυροσβεστικό όχημα για φωτιά που έκαιγε στα πρανή της Εγνατίας Οδού, στο ύψος της Κοινότητας Πετροπηγής και η οποία προκλήθηκε λόγω πυρκαγιάς σε Ι.Χ. όχημα που κινούνταν στο δρόμο αυτό.

Πότε άραγε θα τελειώσει αυτός ο παραλογισμός;

 




Παρουσία κυβερνητικών στελεχών ξεκινούν οι εργασίες του Επιστημονικού Συνεδρίου των Γεν. Γραμματέων των ΟΤΑ

Οι προσωπικές  κοινωνικές  δεξιότητες για το  ανθρώπινο δυναμικό των ΟΤΑ απασχόλησαν, τις προσυνεδριακές εργασίες του Επιστημονικού Συνεδρίου για αιρετούς, τεχνοκρατες και στελέχη οικονομικής διοίκησης των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Το συνέδριο διοργανώνεται απο την Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης», το Δήμος Ξάνθης και το Φορέας Επιμόρφωσης Στελεχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης International Forum Training & Consulting, στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης.

 

Το Συνέδριο πραγματοποιείται  σε μία κρίσιμη για την Τοπική Αυτοδιοίκηση περίοδο και έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον των εργασιών του, στις οργανωτικές και διοικητικές αλλαγές, που έχουν επιφέρει οι θεσμικές αλλαγές του 2019-2021 στην Τοπική Αυτοδιοίκηση της χώρας, στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας και στην προετοιμασία για τους νέους επενδυτικούς και χρηματοδοτικούς ορίζοντες που διανοίγονται δυναμικά.

Επί τέσσερις μέρες η «καρδιά» της Αυτοδιοίκησης θα χτυπάει στην Ξάνθη. Ομιλητές και Συντονιστές αιρετοί και τεχνοκράτες -Δήμαρχοι, Γενικοί Γραμματείς Δήμων & Εκτελεστικοί Γραμματείς Περιφερειών, Αντιδήμαρχοι, Μέλη Δημοτικών Συμβουλίων, Επιστημονικοί και Ειδικοί Σύμβουλοι και Συνεργάτες ΟΤΑ- υπηρεσιακά στελέχη της Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ Βαθμού, καθώς και στελέχη Υπουργείων με συναφείς αρμοδιότητες με τους ΟΤΑ, θα αναπτύξουν έναν γόνιμο διάλογο, σχετικά με τις χρηματοπιστωτικές δυνατότητες που διανοίγονται, τις χρηματοδοτικές πηγές που είναι στην διάθεσή τους, όπως και με το νέο πλαίσιο ρυθμίσεων για μετάβαση σε πράσινη οικονομία, ψηφιακό μετασχηματισμό και για την διαρκή επένδυση στις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού των ΟΤΑ.

 

Την έναρξη των εργασιών της Ολομέλειας, την Παρασκευή 13 Μαΐου, στις 9 το πρωί, στο Δημοτικό Αμφιθέατρο θα τιμήσουν με την παρουσία τους ο αν. Υπουργός Εσωτερικών για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης Στέλιος Πέτσας, ο Ευρωπαίος Επίτροπος Προώθησης του Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής μας και Αντιπρόεδρος Ευρωπαϊκής Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Μαργαρίτης Σχοινάς, η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων Μαρία Συρεγγέλα, που θα συμμετάσχει διαδικτυακά, η Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιος για Θέματα Κρατικής Αρωγής & Αποκατάστασης από Φυσικές Καταστροφές, Δρ Χρήστος Τριαντόπουλος, ο Διπλωματικός Εκπρόσωπος Γραφείου UNICEF στην Ελλάδα Λουτσιάνο Καλεστίνι, μεγάλη αντιπροσωπεία Γενικών Γραμματέων οκτώ υπουργείων με συναφείς αρμοδιότητες με τους ΟΤΑ, καθώς και φορέων της Αυτοδιοίκησης.