Τέμπη: Εικόνες ντοκουμέντα μετά το «ξεμπάζωμα» – Βρέθηκαν ανθρώπινα οστά μαζί με τα συντρίμμια των δυο τρένων

Σοκ προκαλούν τα νέα στοιχεία που αποκαλύπτονται για την τραγωδία στα Τέμπη, 2 χρόνια μετά τη μοιραία σύγκρουση των δύο τρένων, από την οποία 57 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.

Έρευνες γίνονται μετά το μπάζωμα στον τόπο της τραγωδίας στα Τέμπη, όπου 2 τρένα συγκρούστηκαν μετωπικά την 28η Φεβρουαρίου 2023. Σύμφωνα με την εκπομπή Live News, νέα στοιχεία δόθηκαν στην δημοσιότητα, μετά το πόρισμα της εταιρείας Anubis, η οποία ειδικεύεται στον εντοπισμό αγνοουμένων, νεκρών ή ζωντανών, με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένων σκύλων.

Τόσο στο Κουλούρι, όσο και στη θέση «Πηγάδια» του Ευαγγελισμού στη Λάρισα, έγινε ο έλεγχος της Anubis μετά από 14 ολόκληρους μήνες, η οποία έδειξε πως μέσα στα μπάζα που είχαν μεταφερθεί τότε από το σημείο της σύγκρουσης, υπήρχαν από ανθρώπινα οστά μέχρι προσωπικά αντικείμενα επιβατών του μοιραίου Intercity.

Στις εικόνες που δημοσιοποίησε η εκπομπή Live News, φαίνονται συντρίμμια που θάφτηκαν στο χωράφι, παπούτσια και άλλα αντικείμενα που ανήκαν στους επιβάτες, ένα καμένο ξύλο και τα σημεία που μπήκαν στο μικροσκόπιο της έρευνας.

Το χωράφι ανήκε στον εργολάβο Αθανάσιο Πανδρεμμένο που κλήθηκε να δώσει απαντήσεις τόσο για τα όσα έκαναν τα συνεργεία του, όσο και για τις συνθήκες φύλαξης αμέσως μετά την εναπόθεση των χωμάτων.

Το πιο σοκαριστικό από τα ευρήματα είχε να κάνει με τον εντοπισμό βιολογικού υλικού, που εντόπισαν ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά της ομάδας Anubis.

Το πόρισμα της Anubis

Το βιολογικό υλικό, εντοπίστηκε από στελέχη της ομάδας Anubis την περασμένη άνοιξη, όταν επισκέφτηκαν το οικόπεδο του Αθανάσιου Πανδρεμμένου.

«Επειδή όλα τα οστά εκτός του πειστηρίου 104 (ανθρώπινο οστό), παρουσιάζουν κάποια ανατομικά στοιχεία, τα οποία έχουν αποκοπεί για λόγους που δεν γνωρίζουμε, προτείναμε στον κύριο ανακριτή να εξεταστούν και από τον ιατροδικαστικό ανθρωπολόγο», γράφει το πόρισμα.

Κάτω από τα χώματα που μεταφέρθηκαν, εντοπίστηκαν τα συντρίμμια των δύο τρένων, αλλά και δύο παλέτες, που δημιούργησαν νέα ερωτήματα στους ερευνητές.

«Εντός των αδρανών υλικών ανευρέθησαν δύο παλέτες πράγμα το οποίο δε μας έχει αναφερθεί ότι μπορεί να μεταφερόταν με το τρένο, γιατί το τρένο μετέφερε κλειστά ερμητικά κοντέινερ, καθώς και βαγόνια που μετέφεραν λαμαρίνες. Ύποπτο δε είναι ότι ανευρέθηκε δίπλα στην παλέτα που έχουμε περιγράψει στην έκθεση, πλαστικό τσέρκι 40cm γκρι χρώματος πουχρησιμοποιείται για την περίσφιξη αντικειμένων με κάποια σταθερή επιφάνεια», αναφέρει το πόρισμα για τις παλέτες.

«Υπάρχουν χρήσιμα ύποπτα πειστήρια που δεν γνωρίζουμε εάν έχει γίνει η καταγραφή τους και για πάνω από ένα χρόνο βρισκόντουσαν εκεί, χωρίς να γνωρίζει κανένας».

Πέταξαν απόβλητα από ελαιοτριβείο

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Live News, στο οικόπεδο στα Πηγάδια, οι άνθρωποι της Anubis που βρέθηκαν στο σημείο, ανακάλυψαν ότι ο χώρος στον οποίο πετάχτηκαν τα συντρίμμια της τραγωδίας, ήταν ο τριπλάσιος από αυτόν που υπέδειξε ο εργολάβος που ανέλαβε τη μεταφορά των χωμάτων.

«Το μέρος – τοποθεσία δεν έχει οριοθετημένη ζώνη φύλαξης με αποτέλεσμα να είναι εκτεθειμένο σε φυσικούς θηρευτές που αναζητούν τροφή, στη γενική περιοχή. Ο χώρος ήταν εκτεθειμένα σε κοντινή τοποθεσία στην κύτη του ποταμού, η οποία υπερχείλισε κατά τις πλημμύρες της οποίες ακολούθησαν μετά το ατύχημα».

Όταν η ομάδα Anubis, έκανε έλεγχο τον Απρίλιο του 2024 διαπίστωσε πως είχαν πετάξει απόβλητα από ελαιοτριβείο στο σημείο που υπήρχαν τα χώματα από τα Τέμπη. Τα ευρήματα δημιούργησαν πολύ γρήγορα ερωτήματα, που είναι δύσκολο να απαντηθούν.

«Πολλά καμένα υλικά συμπεριλαμβανομένων και συντριμμιών, δείχνουν ότι έγινε επέμβαση εντός της περιοχής που υπήρξε πυρκαγιά, αλλά δε μας προσδιορίστηκε το πότε έγινε».

Το «μαύρο κουτί»

Η ομάδα Anubis περιέγραψε και το πώς κατάφερε να βρει το «μαύρο κουτί» της επιβατικής αμαξοστοιχίας εννέα μήνες μετά τη φονική σύγκρουση. Υπενθυμίζεται πως αρχικά είχαν αρνηθεί στην Anubis να συνδράμει στις έρευνες.

«Οι σκύλοι, μας έδωσαν ένδειξη σε ένα σημείο πλησίον του κυλικείου, το οποίο μας αναφέρεται σαν τμήμα με θέση μηχανοδηγού επιβατικής αμαξοστοιχίας, που είχε υποστεί σε μεγάλο βαθμό συμπίεση. Ανέλαβαν τα συνεργεία κοπής.

Ακολούθησε διάνοιξη, γιατί το σημείο ήταν συμπιεσμένο και καμένο. Κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της εργασίας μας, μας πλησίασε ομάδα τεχνικών συμβούλων και μας ανέφερε, ότι στο συγκεκριμένο σημείο να έχουμε υπόψη μας ότι βρίσκεται το μαύρο κουτί και ότι αυτό το κομμάτι αποτελεί τμήμα της ηλεκτράμαξας της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Όταν δημιουργήθηκε ικανός χώρος σε ένα συγκεκριμένο σημείο, προσδιορίστηκε η θέση του μαύρου κουτιού», γράφει το πόρισμα της Anubis.

Όλα είχαν ξεκινήσει λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων, όταν έφτασαν στην περιοχή της σιδηροδρομικής τραγωδίας οι πρώτες μπουλντόζες. Λίγες μόνο μέρες μετά, το σημείο ήταν αγνώριστο. Μόνο που έτσι χάθηκαν μια σειρά από κρίσιμα στοιχεία στο πεδίο της έρευνας και βιολογικό υλικό που έπρεπε να ταυτοποιηθεί.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας και αυτοψίας του ειδικού κλιμακίου της Πυροσβεστικής στα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών από την τραγωδία των Τεμπών, που βρέθηκαν στο Κουλούρι, έχουν να κάνουν με το πίσω, αποκομμένο μέρος της καμπίνας της δεύτερης ηλεκτρομηχανής της εμπορικής.

Τα ευρήματα αυτά αναμένεται να ελεγχθούν προκειμένου να βρεθούν τυχόν ίχνη καύσης, ωστόσο, όπως φαίνεται σε αυτήν τη φωτογραφία ντοκουμέντο, στο συγκεκριμένο κομμάτι, δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι τέτοιο.

Την νέα έρευνα ζήτησε η μητέρα του 29χρονου μηχανοδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας, καθώς θεωρεί ότι τα σενάρια ότι υπήρχε παράνομο φορτίο στην αμαξοστοιχία του γιου της πλήττει την υστεροφημία του.

«Μετά από δύο χρόνια εκτός ότι πενθώ το παιδί μου, πρέπει να ακούω στις τηλεοράσεις ότι πιθανόν για χαρτζιλίκι μετέφερε παράνομο φορτίο», δήλωσε η Σταυρούλα Καρύδη, μητέρα του 29χρονου μηχανοδηγού.

Τέσσερα κομμάτια κόκπιτ στο Κουλούρι

Ο αστυνομικός συντάκτης, Βασίλης Λαμπρόπουλος μίλησε στο Live News και ανέφερε ότι κατά τον έλεγχο από κλιμάκιο της ΔΑΕΕ στα συντρίμμια των δύο αμαξοστοιχιών, τα οποία βρίσκονται στο Κουλούρι, εντοπίστηκαν τέσσερα κομμάτια κόκπιτ (τμήματα του πιλοτηρίου της εμπορικής).

Ο δημοσιογράφος ανέφερε πως ο Κώστας Λακαφώσης, ειδικός πραγματογνώμονας των οικογενειών των θυμάτων, είπε πως στη φωτογραφία που έχει δει το φως της δημοσιότητας αυτό που φαίνεται δεν είναι η οροφή αλλά ένα κομμάτι της πρόσοψης της μηχανής.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι ακόμα βέβαιο, όπως επισήμανε ο αστυνομικός συντάκτης, καθώς το μπροστινό κομμάτι είχε κάποια γράμματα τα οποία δεν εντοπίζονται στο κομμάτι που ανασύρθηκε. Μέσα από χημική ανάλυση θα διαπιστωθεί εάν τελικά το κομμάτι που βρέθηκε είναι κομμάτι της δεύτερης μηχανής.

Επιπλέον, ο Βασίλης Λαμπρόπουλος ανέφερε πως οι έρευνες θα στραφούν στο κυλικείο ώστε να γίνει έρευνα και να διαπιστωθεί εάν υπήρχε εκεί κάποιο εύφλεκτο υλικό. Ωστόσο, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί κάτι καθώς το κυλικείο έχει κοπεί σε πολλά κομμάτια και έχει υποστεί πολλές αυθαιρεσίες.

Πηγή:newsit.gr

 

 

 

 




Νέες αποκαλύψεις για τον ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου της Ευγενίας από τον σύντροφό της: Της είχε σπάσει δύο οστά από τη σπονδυλική στήλη

«Καθαρός βασανιστής ο 42χρονος»

Σοκάρουν τα νέα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη γυναικοκτονία της 40χρονης Ευγενίας από τον 42χρονο σύντροφο της.

Ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος Ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων ΝΑ Αττικής, μίλησε για τη νέα γυναικοντονία.

«Ο 42χρονος σύντροφος της Ευγενίας ήταν ένας βασανιστής. Της είχε σπάσει δύο οστά από τη σπονδυλική στήλη. Ήταν μόνη της στην Ελλάδα, δεν είχε κανέναν συγγενή στη χώρα η 42χρονη, ήταν από τη Βουλγαρία. Ο 42χρονος την άφηνε να μιλά από το κινητό του με συγγενείς της στη, όμως ο ίδιος ήταν πάντα μπροστά και την επέβλεπε», τόνισε ο κ. Καλλιακμάνης.

«Αυτός ο άνθρωπος είχε άγρια ένστικτα και βρήκε έναν άνθρωπο ευάλωτο για να βγάλει όλα του τα ένστικτα πάνω του. Τη χτυπούσε συνεχώς».




Συγκλονιστική αποκάλυψη Πλακιά για τα Τέμπη: Τα οστά που βρέθηκαν στο Κουλούρι ανήκαν στα παιδιά μου




Σε καθηγητή Κτηνιατροδικαστικής τα οστά του Όλιβερ από την Αράχωβα | Σε σακούλα βρέθηκε τυλιγμένος ο σκύλος

Επί ποδός βρίσκονται οι Αρχές ώστε να δοθούν απαντήσεις αναφορικά με την κακοποίηση που δέχτηκε ο Όλιβερ στην Αράχωβα.

Τα οστά του χάσκι έχουν μεταφερθεί σε καθηγητή Κτηνιατροδικαστικής ώστε να εξεταστούν ενώ σήμερα, Παρασκευή (8/12) αναμένεται να καταθέσει για τέταρτη φορά ο ιδιοκτήτης του.

Η υπόθεση που έχει σοκάρει το πανελλήνιο πλέον περνά στα έμπειρα στελέχη της Ασφάλειας Αττικής και μάλιστα του τμήματος Ανθρωποκτονιών αν και πρόκειται για θάνατο ζώου.

Όπως μετέδωσε η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» οι έρευνες ξεκινάνε από την αρχή γεγονός που δείχνει ότι η υπόθεση αντιμετωπίζεται ως ιδιαιτέρως σοβαρή λόγω και των αντιδράσεων που έχει προκαλέσει και των επιπτώσεων στην τοπική κοινωνία της Αράχωβας.

Την ίδια ώρα, αστυνομικές πηγές κάνουν λόγο για μια περίεργη υπόθεση με πολλές ιδιαιτερότητες που εμπλέκονται διάφοροι παράγοντες. Στην Αράχωβα έχουν μεταβεί δύο στελέχη του Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής ενώ αποφασίστηκε να γίνει εκταφή του χάσκι προκειμένου να γίνει νέα κτηνιατρική έκθεση αυτή τη φορά από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Βρέθηκαν τα οστά του Όλιβερ

Οι νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ουσιαστικά δεν έγινε κάποια εκταφή αλλά παρουσία των δυο αξιωματικών της Ασφάλειας Αττικής εντοπίστηκε το σημείο που είχαν αφήσει τον σκύλο μέσα σε μια σακούλα με λίγο χώμα και περισυνελέγησαν οστά και ότι άλλο είχε απομείνει.

Αυτά τα ευρήματα θα μεταφερθούν στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και θα εξετασθούν από τον έμπειρο Καθηγητή Κτηνιατροδικαστικής Δημήτρη Τόντη.

Πλέον οι έρευνες ξεκινούν από την αρχή και όλα είναι ανοιχτά.

Αυτό σημαίνει ότι θα εξετασθούν και πάλι όλα τα στοιχεία που έχουν συλλεχθεί και θα κληθούν να δώσουν καταθέσεις εκ νέου όσοι έχουν εμπλακεί στην υπόθεση με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

Σε αυτό το πλαίσιο κλήθηκε σήμερα το απόγευμα για τέταρτη φορά να καταθέσει ο κηδεμόνας-ιδιοκτήτης του χάσκι.

Γιατί ελέγχεται ο ιδιοκτήτης

Η αστυνομία έχει στα χέρια της 6 βίντεο από την περιοχή χωρίς ωστόσο να δείχνουν κάτι που να οδηγούν έστω σε κάποιον ύποπτο. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, δύο από αυτά τα βίντεο δείχνουν το χάσκι να κινείται μόνο του δίνοντας την εικόνα ενός εγκαταλελειμμένου, ταλαιπωρημένου και γενικά απεριποίητου ζώου.

Και ένας λόγος για τον οποίο ζητούνται εξηγήσεις από τον κηδεμόνα του είναι αυτός ακριβώς, αφού με τον ισχύοντα νόμο για τα ζώα συντροφιάς, φέρει ευθύνη για αυτή την εικόνα του σκύλου και φυσικά για την ασφάλεια και την προστασία του.

Παράλληλα θα εξεταστούν εκ νέου καταγγελίες που έχουν γίνει στην Αστυνομία είτε ανώνυμες είτε από φιλοζωικές οργανώσεις που δείχνουν ύποπτους χωρίς στοιχεία όμως που να τους εμπλέκουν άμεσα στην κακοποίηση του σκύλου και στον θάνατό του.




«Σάρκα και οστά» για την επένδυση στην Αλάνα

Προ λίγων σχετικά μηνών ο γνωστός και από τον ΑΟΚ Ιρανοκαναδός επιχειρηματίας Άλεξ Χατιντάτζι ξάφνιασε την τοπική κοινωνία ανακοινώνοντας ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρότζεκτ πυκνής δόμησης στην Αλάνα της Νέας Ηρακλείτσας.

Επακολούθησαν πολλά σχόλια μαζί με τις πρώτες του προσπάθειες για την υλοποίηση του σχεδίου. Ακόμη και σήμερα δεν είναι λίγοι όσοι διατυπώνουν τις ποικίλες επιφυλάξεις τους. Είναι δυνατόν όσα παρουσιάζουν τα γνωστά σχέδια να γίνουν πραγματικότητα;

Ο επιχειρηματίας απαντά καταφατικά, συνεχίζει να διαφημίζει σε όλο τον κόσμο την επένδυση του. Ισχυρίζεται ότι έκανε ήδη πωλήσεις (πωλήσεις από τα σχέδια), κατοικιών όλων των κατηγοριών που θέλει να κατασκευάσει.

Επί της ουσίας στην Αλάνα μέχρι σήμερα έγινε μόνο ένας απλός καθαρισμός και τίποτα περισσότερο. Αν όμως πιστέψουμε τις τελευταίες περί της επένδυσης πληροφορίες, τα καλύτερα και σημαντικότερα έρχονται. Έρχονται; Θα το δούμε και θα το μάθουμε το επόμενο διάστημα. Το αργότερο ως την Άνοιξη.

Το λεγόμενο «Hamptons Greece» παίρνει σάρκα και οστά. Λέγεται ότι ο επενδυτής συμφώνησε για την ενοικίαση ή και αγορά των μηχανημάτων έργων που θα χρησιμοποιήσει στην Αλάνα. Αυτά έρχονται στην περιοχή για τις πρώτες επόμενες εργασίες που πάλι θα είναι εργασίες καθαρισμού του οικοπέδου.

Ταυτόχρονα επιδιώκει την έκδοση των απαραίτητων αδειών, έχοντας συνεργασία με το κράτος κεντρικά. Εξ αυτού του λόγου δεν υπάρχουν νέα του από την ΥΔΟΜ του Δήμου Παγγαίου. Όσοι ξέρουν ισχυρίζονται ότι το θέμα των αδειών, που δεν είναι και λίγες, αφορά υπηρεσίες στην Αθήνα. Λογικό.

Πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση, από αυτές που το κράτος υπόσχεται να στηρίξει από την αρχή ως το τέλος τους. Μη ξεχνάμε ότι ήδη εισπράχθηκαν εκατομμύρια ευρώ για την πώληση της Αλάνας. Λογικό μετά την είσπραξη να υπάρχει και σταθερή υποστήριξη. Ωστόσο οι τελικές άδειες ή έστω κάποιες από αυτές, είναι πιθανό να εκδοθούν στο Δήμο Παγγαίου.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο κ. Χατιντάτζι συμφώνησε με μεγάλη ελληνική εταιρία, η οποία μετά τις άδειες θα αναλάβει να κτίσει ότι προβλέπεται. Και το ξενοδοχείο που περιλαμβάνει η πρόταση.

Η εταιρία που προς το παρόν δεν κατονομάζεται, λέγεται ότι από ένα σημείο και μετά θα παραδίδει περίπου 90 σπίτια ανά 8 μήνες! Δηλαδή από την εγκατάσταση της και την έναρξη του ουσιαστικού μέρους του έργου, μέσα σε 8 μήνες θα είναι έτοιμες οι πρώτες κατοικίες.

Πριν τις γιορτές, αν οι πληροφορίες μας είναι αληθινές, θα δούμε στην περιοχή τα μηχανήματα έργων που φέρονται να είναι στο δρόμο και να έρχονται. Αρχές του 2024 το πράγμα θα γίνει πιο συγκεκριμένο. Οι δε θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν κατά την υλοποίηση της επένδυσης περιγράφονται να είναι πολλές.




Κύπρος: Εντόπισαν και άλλα οστά στην περιοχή που βρέθηκε το ανθρώπινο κρανίο

Ανθρώπινα εικάζεται ότι είναι τα οστά που εντοπίστηκαν το πρωί της Δευτέρας στην περιοχή της Κολώνης, στο πλαίσιο εκτεταμένων ερευνών που πραγματοποίησαν τα μέλη της ΑΔΕ Πάφου από κοινού με εθελοντές της Πολιτικής Άμυνας.

Μιλώντας στην εκπομπή «ALPHA Ενημέρωση», ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Πάφου Μιχάλη Νικολάου, ανέφερε ότι το ανθρώπινο κρανίο που εντοπίστηκε σε αγροτική περιοχή της επαρχίας Πάφου θα αποσταλεί για εξειδικευμένες εξετάσεις, ώστε να εξακριβωθούν άλλες λεπτομέρειες και παράμετροι που αφορούν τις συνθήκες εντοπισμού του. 

Τονίζοντας ότι όλα τα ενδεχόμενα μένουν ανοιχτά. 

«Αναμένεται η άφιξη στη σκηνή του επί καθήκοντι Ιατροδικαστή καθώς και Ανθρωπολόγου ώστε να εξακριβωθεί κατά πόσο πρόκειται για ανθρώπινα οστά ή όχι.» είπε ο κ. Μιχάλης Νικολάου – Υπεύθυνος ΤΑΕ Πάφου

Παράλληλα, μέσω ειδικών εξετάσεων αναμένεται να διαπιστωθεί κατά πόσο το ανθρώπινο κρανίο αλλά και τα οστά ανήκουν σε κάποιο πρόσωπο που έχει δηλωθεί ως ελλείπον, σύμφωνα με τον ίδιο. 

Υπενθυμίζεται ότι το πρωί της Κυριακής, γύρω στις 10:00, πρόσωπο που διατηρεί κτηνοτροφική μονάδα σε αγροτική περιοχή μεταξύ των χωριών Κολώνης και Μαραθούντας, ενημέρωσε την Αστυνομία ότι εντόπισε έξω από το υποστατικό του ένα ανθρώπινο κρανίο. Πιθανολογείται ότι το κρανίο μεταφέρθηκε εκεί από σκυλιά.

 

Πηγή: iellada.gr