Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας | Ομιλία Δρ. Ξενοφώντα Κροκίδη για την Ορθόδοξη Χριστιανική Νηστεία
Την Τρίτη 11 Μαρτίου 2025, το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας φιλοξένησε τον Δρ. Ξενοφώντα Κροκίδη, Διευθυντή της Β΄ Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Καβάλας και Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Καβάλας, σε μια ομιλία με θέμα “Η Ορθόδοξη Χριστιανική Νηστεία”.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι εκπαιδευόμενοι του Α΄ και του Β΄ Κύκλου, καθώς και ο διευθυντής του σχολείου Τζάμος Στυλιανός, ο υποδιευθυντής Καλομοίρης Τηλέμαχος, οι εκπαιδεύτριες Ουρανία Πουρουτίδη και Κλαίρη Χιουκτουρίδου, καθώς και ο Σύμβουλος Ψυχολόγος του ΣΔΕ Καβάλας Νικόλαος Κοκκίνης.
Ο Δρ. Κροκίδης ανέλυσε τα πολλαπλά οφέλη της νηστείας στον ανθρώπινο οργανισμό, παρουσιάζοντας τόσο τη διατροφική της διάσταση όσο και τη σημασία της για την υγεία. Επιπλέον, αναφέρθηκε στο διατροφικό μοντέλο που πρέπει να ακολουθείται κατά τις περιόδους νηστείας, δίνοντας πρακτικές συμβουλές στους συμμετέχοντες.
Η ομιλία ολοκληρώθηκε με ανοιχτή συζήτηση, όπου οι εκπαιδευόμενοι είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα και να ανταλλάξουν απόψεις με τον ομιλητή.
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στον Δρ. Κροκίδη για την εμπεριστατωμένη και ιδιαίτερα χρήσιμη διάλεξη, που προσέφερε πολύτιμες γνώσεις και πρακτικές κατευθύνσεις στους συμμετέχοντες.