Έκοψαν το επίδομα σε οικογένεια πολυτέκνων στο Ορμένιο Έβρου
Ζουν στο βορειότερο χωριό της Ελλάδας, στο Ορμένιο. Μια οικογένεια, με 5 παιδιά. Κι όμως, το κράτος τους έκοψε το ετήσιο επίδομα πολυτέκνων των 2.800 ευρώ, γιατί πήραν αυξήσεις στους μισθούς τους ύψους 1.000 ευρώ τον χρόνο…
Όπως αποκάλυψε η κα Ευαγγελία Ιωαννίδου στην κάμερα του “Οπου Υπάρχει Ελλάδα”, της νέας εκπομπής του ΣΚΑΪ, με την Ευλαμπία Ρέβη και τον Γιώργο Κουρδή, “δεν παίρνουμε επίδομα πολυτέκνων πλέον γιατί θεωρούμαστε υψηλόμισθοι.”
Η κα Ιωαννίδου και ο σύζυγός της, δημόσιοι υπάλληλοι εδώ και πάνω από 18 χρόνια, έλαβαν αύξηση στους μισθούς τους. Έτσι, ξεπέρασαν κατά 1.000 ευρώ το εισοδηματικό κριτήριο, με αποτέλεσμα να “κοπεί” το επίδομα πολυτέκνων ύψους 2.800 ευρώ που λάμβαναν.