Πορεία αγροτών με τρακτέρ στην πλατεία της Ορεστιάδας

Πορεία στην Ορεστιάδα πραγματοποίησαν το βράδυ της Παρασκευής 24 Ιανουαρίου οι αγρότες του μπλόκου Καστανεών Έβρου.

Σε ανακοίνωση τους, αγροτικοί σύλλογοι του βορείου Έβρου αναφέρουν:

Με μαζική συμμετοχή από αγρότες, κτηνοτρόφους, μελισσοκόμους, πολίτες και φορείς του Βορείου Έβρου υλοποιήθηκε η απόφαση της σύσκεψης των αγροτικών συλλόγων Βύσσας – Ορεστιάδας – Τριγώνου με τη δημιουργία μπλόκου με αγροτικά μηχανήματα στον κόμβο Καστανεών του Δήμου Ορεστιάδας, ως απάντηση στα συσσωρευμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ο πρωτογενής τομέας και η περιοχή μας γενικότερα.

Στο χώρο του μπλόκου πραγματοποιούνται τακτικές συνελεύσεις, όπου λαμβάνονται αποφάσεις για παράλληλες δράσεις, καθώς και προσπάθειες συντονισμού με συναδέλφους μας από άλλες περιοχές της χώρας για τον σχεδιασμό κοινών ενεργειών.

Επίσης στόχος μας είναι η διαμόρφωση ενός κοινού μετώπου διεκδικήσεων, τόσο με τους επαγγελματικούς κλάδους όσο και με κοινωνικούς φορείς και συλλόγους της περιοχής μας που καταρρέει δημογραφικά, κοινωνικά και οικονομικά

Στη τελευταία συνέλευση αποφασίστηκε :

Την Παρασκευή 24/1/2025 το απόγευμα να πραγματοποιηθεί μηχανοκίνητη πορεία με αγροτικά μηχανήματα και οχήματα στο κέντρο της πόλης της Ορεστιάδας, ώστε να ενημερωθούν οι συμπολίτες μας για τα προβλήματα του κλάδου και τα αιτήματα μας.

Διεκδικούμε

• Άμεση σύναψη διακρατικής συμφωνίας για τα νερά του Άρδα, ώστε να διασφαλιστεί η επάρκεια νερού για τις καλλιέργειες.
• Παρεμβάσεις για μείωση του κόστους παραγωγής, που καθιστά τις καλλιέργειες μη βιώσιμες (αγροτικό πετρέλαιο, ενεργειακό κόστος & εφόδια).
• Απόσυρση της συμφωνίας Ε.Ε.-Mercosur, που ευνοεί τις εισαγωγές και πλήττει τα τοπικά προϊόντα.
• Αποζημίωση για τις αδιάθετες ζωοτροφές, που δε μπορούν να πωληθούν λόγω καραντίνας από την ευλογιά.
• Εξυγίανση του ΟΠΕΚΕΠΕ και διασφάλιση δίκαιων και έγκαιρων πληρωμών στους παραγωγούς.
• Προστασία και καθορισμός ικανοποιητικών τιμών στα αγροτικά προϊόντα που να εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα της καλλιέργειας.
• Αναμόρφωση του αναχρονιστικού κανονισμού του ΕΛΓΑ, ώστε να καλύπτει όλες τις ζημιές από την κλιματική αλλαγή και να διασφαλίζει δίκαιες αποζημιώσεις.
• Αποζημίωση για την απώλεια παραγωγής λόγω κλιματικής αλλαγής (ανομβρία και υψηλές θερμοκρασίες κατά την καλλιεργητική περίοδο)
• Αποζημίωση στο 100% του ζωικού κεφαλαίου που επλήγη από την ευλογιά.
• Υγειονομικός έλεγχος των ζώων που θα αντικαταστήσουν το χαμένο ζωικό κεφάλαιο για την αποφυγή περαιτέρω εξάπλωσης ασθενειών, με την ευθύνη του κράτους.
• Αναπλήρωση του χαμένου εισοδήματος για τους κτηνοτρόφους που επλήγησαν από την ευλογιά από τη μέρα που θανατώθηκαν τα ζώα τους μέχρι και την ημέρα που θα αποκτήσουν ξανά παραγωγή.
• Πρόσληψη κτηνιάτρων και επαρκούς προσωπικού στην κτηνιατρική υπηρεσία και λειτουργία του κέντρου ξωτικών νοσημάτων.
• Πάγωμα φορολογικών εισφορών και χρεών προς τράπεζες για όσους κτηνοτρόφους επλήγησαν από την ευλογιά.
• Στήριξη της καλλιέργειας ηλίανθου και πρωτοβουλίες για ενίσχυσης της πολυκαλλιέργειας.
• Αυστηρός έλεγχος εισαγωγών μελιού, αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων για την προστασία της εγχώριας παραγωγής.
• Έλεγχος για παράνομους ψεκασμούς που βλάπτουν το μελισσοκομικό κεφάλαιο.
• Αποζημίωση και στήριξη των μελισσοκόμων όλης Π.Ε Έβρου λόγων των καταστροφικών πυρκαγιών.
• Επιδότηση επικονίασης καλλιεργειών και άγριας χλωρίδας.
• Αύξηση της σύνταξης του ΟΓΑ

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, φορείς, συλλόγους, σωματεία και πολίτες της περιοχής να ενισχύσουν το μπλόκο και τις δράσεις μας. Να δώσουν δύναμη στη φωνή μας. Ο αγώνας είναι κοινός και μας αφορά όλους, η ανάπτυξη και το μέλλον της περιοχής, μας χρειάζεται ενωμένους και αποφασισμένους.

ΜΠΛΟΚΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΒΡΟΥ
Κόμβος Καστανεών




Επείγουσα ανάγκη ενίσχυσης της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ορεστιάδας | 90 κενές θέσεις και αυξημένες απαιτήσεις

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Ορεστιάδας, σε επιστολή της προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και τον Αρχηγό της ΕΛΑΣ, υπογραμμίζει την επιτακτική ανάγκη ενίσχυσης της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ορεστιάδας με προσωπικό.

Στην επιστολή σημειώνεται ότι κατά την προηγούμενη χρονιά δεν καλύφθηκε καμία κενή οργανική θέση, γεγονός που επιβάρυνε περαιτέρω την ήδη υποστελεχωμένη δύναμη της Διεύθυνσης. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 90 κενές θέσεις, ενώ 80 αστυνομικοί είναι αποσπασμένοι σε άλλες υπηρεσίες. Επιπλέον, περίπου το 70% του προσωπικού ασχολείται με το μεταναστευτικό, αφήνοντας περιορισμένα διαθέσιμα στελέχη για την κάλυψη των αναγκών των Αστυνομικών Τμημάτων Ορεστιάδας και Διδυμοτείχου.

Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί από τη δημιουργία γραφείου ενδοοικογενειακής βίας, το οποίο στελεχώθηκε με προσωπικό που αφαιρέθηκε από άλλες υπηρεσίες. Παράλληλα, η ένταξη της Βουλγαρίας στον χώρο Σένγκεν έχει αυξήσει τις ανάγκες για αστυνόμευση σε απομακρυσμένους οικισμούς και τον ευρύτερο γεωγραφικό χώρο της Διεύθυνσης.

Η Ένωση τονίζει επίσης τη σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας από την Τουρκία μέσω του συνοριακού σταθμού Καστανεών, όπου το υπάρχον προσωπικό αδυνατεί να καλύψει τις αυξημένες απαιτήσεις ελέγχου. Υπογραμμίζεται η ανάγκη για πρόσληψη επιπλέον αστυνομικών και η δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων, ώστε να αντιμετωπιστούν οι καθυστερήσεις και να εξυπηρετηθούν οι ταξιδιώτες αποτελεσματικά.

e-evros.gr




Στα παγωμένα νερά του Άρδα έκοψαν τη βασιλόπιτα οι χειμερινοί κολυμβητές Ορεστιάδας

Tον ποταμό Άρδα με πολικές θερμοκρασίες διάλεξαν και φέτος οι χειμερινοί κολυμβητές της Ορεστιάδας για να κόψουν τη βασιλόπιτά τους.

Για άλλη μια χρονιά απέδειξαν πως στον βόρειο Έβρο έχουν ψυχή αφού τέτοιες παγωμένες βουτιές με θερμοκρασίες υπό το μηδέν κάνουν εδώ και αρκετά χρόνια.

«Αν κρυώναμε, δεν θα το κάναμε» λέει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Παναγιωτούδης, μέλος της Ομάδας Χειμερινών Κολυμβητών Ορεστιάδας στην εκπομπή “Πρωινή Περιπολία” του Ράδιο Έβρος.

Επιπλέον, προσθέτει πως η όλη εμπειρία, αν και σωματικά απαιτητική, έχει άμεσα θετικά αποτελέσματα για την υγεία, καθώς το κρύο νερό διεγείρει τον οργανισμό και βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Όσον αφορά τα Θεοφάνεια φέτος, η βουτιά για τον Σταυρό των Θεοφανίων θα έχει μια ιδιαίτερη σημασία για την ομάδα της Ορεστιάδας, καθώς θα λάβει χώρα μπροστά από το Πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη, μετά από πολλά χρόνια.

Η ομάδα θα ταξιδέψει με λεωφορεία και αναμένεται να συμμετάσχουν γύρω στα 30 μέλη από την Ορεστιάδα, με συνοδούς και άλλους υποστηρικτές από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Δράμα, το Αγρίνιο και η Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Παναγιωτούδης τονίζει ότι η βουτιά αυτή έχει μεγάλο συμβολισμό και αποτελεί μια εμπειρία που δεν συνδέεται μόνο με τη φυσική αντοχή, αλλά και με την κοινή πίστη και την αγάπη για την παράδοση.

Να σημειωθεί ότι οι Χειμερινοί Κολυμβητές της Ορεστιάδας εκτός από τα νερά του Βοσπόρου όπου στο παρελθόν βουτούσαν για μια δεκαετία έχουν βουτήξει στο ακριτικό Καστελόριζο, στο Φανάρι, στην λίμη των Πρεσπών αλλά και στο Δέλτα του Έβρου.

 

e-evros.gr




Πρώην Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας θύμα τροχαίου

Ο Πέτρος Μουτουσίδης είναι το θύμα του τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε στις 6:50 το απόγευμα, μέσα στην πόλη της Ορεστιάδας και συγκεκριμένα κοντά στο ΚΑΠΗ.

Ο άτυχος άνδρας, παρασύρθηκε από ΙΧ αυτοκίνητο που οδηγούσε μια γυναίκα. Πολίτες που έγιναν μάρτυρες του περιστατικού, έσπευσαν να τον απεγκλωβίσουν από τις ρόδες του αυτοκινήτου και τελικά παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μετέφερε στο Κέντρο Υγείας, αλλά ήταν πλέον αργά.

Ο 80χρονος Πέτρος Μουτουσίδης καταγόταν από τον Κέραμο και είχε μακρά ενασχόληση με τα κοινά της Ορεστιάδας και του βορείου Έβρου. Την τετραετία 2010-2014 είχε διατελέσει Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας, επί θητείας του Δημήτρη Μουζά.

Πηγή: e-evros




Επανέρχεται η σιδηροδρομική σύνδεση Αλεξανδρούπολης – Ορεστιάδας

Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, το σιδηροδρομικό δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Ορεστιάδα – Αλεξανδρούπολη επανήλθε από σήμερα στην κυκλοφορία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΣΕ και της Hellenic Train, η αποκατάσταση της γραμμής επέτρεψε την επαναλειτουργία των επιβατικών δρομολογίων, τα οποία εξασφαλίστηκαν από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.

Τα δρομολόγια που επαναλειτουργούν είναι τα εξής:

  • Η αμαξοστοιχία 1680 αναχωρεί από τον κεντρικό σταθμό Αλεξανδρούπολης στις 05:15 και φτάνει στην Ορεστιάδα στις 06:53.
  • Η αμαξοστοιχία 1681 αναχωρεί από την Ορεστιάδα στις 07:10 και φτάνει στην Αλεξανδρούπολη στις 09:11.
  • Η αμαξοστοιχία 1682 αναχωρεί από το Λιμάνι Αλεξανδρούπολης στις 15:20 και φτάνει στην Ορεστιάδα στις 17:13.
  • Η αμαξοστοιχία 1683 αναχωρεί από την Ορεστιάδα στις 18:49 και φτάνει στην Αλεξανδρούπολη στις 20:35.

Για το τμήμα Ορεστιάδα – Ορμένιο, η μετακίνηση των επιβατών πραγματοποιείται με λεωφορεία, καθώς το συγκεκριμένο κομμάτι της γραμμής υποκαθίσταται προσωρινά. Οι επιβάτες που μέχρι τώρα εξυπηρετούνταν αποκλειστικά με λεωφορεία της Hellenic Train στο νομό Έβρου, έχουν πλέον τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ξανά το τρένο ως μέσο μεταφοράς στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής.

Η επανέναρξη του δρομολογίου αποτελεί σημαντική εξέλιξη για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής, καθώς βελτιώνει τις συνδέσεις μεταξύ των πόλεων του Έβρου και ενισχύει τις δυνατότητες μετακίνησης στο βόρειο τμήμα της Ελλάδας.




Δήμος Ορεστιάδας | Συμμετείχε στις αντικατοχικές εκδηλώσεις μνήμης του δήμου Μόρφου

Ο Δήμος Ορεστιάδας συμμετείχε ενεργά στις αντικατοχικές εκδηλώσεις μνήμης που διοργάνωσε ο αδελφοποιημένος Δήμος Μόρφου της Κύπρου, από τις 11 έως τις 14 Οκτωβρίου, με το κεντρικό σύνθημα «50 Χρόνια Φτάνει Πια». Η αποστολή εκπροσωπήθηκε από τον Δήμαρχο Αδαμάντιο Παπαδόπουλο και την Αντιδήμαρχο Χριστίνα Γκιλιλούδη, τιμώντας τις θυσίες και τους αγώνες των Κυπρίων για δικαιοσύνη, ελευθερία και επιστροφή στα κατεχόμενα εδάφη τους.

Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν το Σάββατο, 12 Οκτωβρίου, με επίσκεψη στην κατεχόμενη Μόρφου και στο στρατιωτικό κοιμητήριο της Λευκωσίας, αποτίοντας φόρο τιμής στους πεσόντες. Το βράδυ της ίδιας ημέρας, οι εκπρόσωποι του Δήμου Ορεστιάδας παρευρέθηκαν σε αντικατοχική πολιτιστική εκδήλωση στο Αμφιθέατρο Αγίου Δομετίου στη Λευκωσία, όπου εκφράστηκε έντονα το μήνυμα της αντίστασης και της ελπίδας για επανένωση της Κύπρου.

Την Κυριακή, 13 Οκτωβρίου, οι εκπρόσωποι του Δήμου παραβρέθηκαν στο Μνημόσυνο των πεσόντων στην εκκλησία του Αγίου Αυξιβίου στον Αστρομερίτη, όπου πραγματοποιήθηκε δέηση για τους αγνοούμενους και την επιστροφή των προσφύγων στις πατρογονικές τους εστίες. Ακολούθησε εκδήλωση που χαιρέτισαν ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, ο Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, κ. Γιώργος Γεωργαντάς, και ο Δήμαρχος Μόρφου, κ. Βίκτωρ Χατζηαβραάμ.

Με ιδιαίτερη συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πορεία προς το Μνημείο Πεσόντων της Μόρφου, στο οδόφραγμα του Αστρομερίτη. Εκεί, οι παρευρισκόμενοι τίμησαν τους πεσόντες με προσκλητήριο ονομάτων και κατάθεση στεφάνων, ενώ στο τέλος επιδόθηκε ψήφισμα προς τα Ηνωμένα Έθνη, υπενθυμίζοντας τη διεθνή διάσταση του Κυπριακού ζητήματος.

Τη Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, ο Δήμαρχος Ορεστιάδας και η Αντιδήμαρχος είχαν επίσημες συναντήσεις με την Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Αννίτα Δημητρίου, και τον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Εξωτερικών, Πρέσβη Ανδρέα Κακουρή. Κατά τις συναντήσεις, συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το Κυπριακό και οι προοπτικές για την προώθηση μιας δίκαιης και βιώσιμης λύσης.

Ο Δήμος Ορεστιάδας, μέσω της παρουσίας και της υποστήριξής του, διατρανώνει τη δέσμευσή του να στηρίζει τις προσπάθειες του κυπριακού λαού για δικαιοσύνη, ελευθερία και επανένωση της Κύπρου. Η συμμετοχή στις εκδηλώσεις αυτές αποτελεί μια πράξη μνήμης και αλληλεγγύης, τιμώντας τις θυσίες των Κυπρίων και στέλνοντας το μήνυμα πως ο αγώνας τους παραμένει επίκαιρος και ζωντανός.




Συνάντηση Δημάρχου Ορεστιάδας με Υφυπουργό για την Ανάπτυξη του Βόρειου Έβρου

Σήμερα, Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε σημαντική συνάντηση εργασίας στο Δημαρχείο Ορεστιάδας μεταξύ του Δημάρχου της πόλης, κ. Διαμαντή Παπαδόπουλου, και του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, κ. Θανάση Κοντογεώργη. Στη συνάντηση παρευρέθηκε και η συντονίστρια του γραφείου του Πρωθυπουργού, κα Έλενα Σώκου. Η επίσκεψη του κ. Κοντογεώργη στον Βόρειο Έβρο είναι μέρος των κυβερνητικών πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη της περιοχής, με κεντρικό στόχο τη διαμόρφωση ενός ειδικού αναπτυξιακού προγράμματος για την ισόρροπη οικονομική ανάπτυξη και την ενίσχυση των υποδομών.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν προτάσεις για δράσεις και έργα που θα ενταχθούν στο αναπτυξιακό πρόγραμμα “ΕΒΡΟΣ ΜΕΤΑ”. Οι προτεινόμενες παρεμβάσεις διαχωρίζονται σε πέντε κύριους άξονες, καλύπτοντας ποικίλους τομείς υποδομών και υπηρεσιών, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας.

Η επίσκεψη του Υφυπουργού στον Βόρειο Έβρο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει η κυβέρνηση, προκειμένου να προσδιοριστούν οι ανάγκες της περιοχής σε υποδομές και πολιτικές που απαιτούνται για την ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των κατοίκων.

Σημαντικό μέρος της συζήτησης εστιάστηκε στις πολιτικές και στα έργα που χρειάζονται για την καταπολέμηση της πληθυσμιακής μείωσης και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με έμφαση στην ενίσχυση των τοπικών επιχειρήσεων, της γεωργίας και της καινοτομίας. Η κυβέρνηση δεσμεύεται να δώσει προτεραιότητα στον Βόρειο Έβρο, αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία της περιοχής και τη συμβολή της στην εθνική οικονομία.

Η συνάντηση αυτή αποδεικνύει τη δέσμευση της πολιτείας να στηρίξει τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και να προσφέρει βιώσιμες λύσεις για την ανάπτυξή τους. Οι επόμενοι μήνες αναμένονται κρίσιμοι για την υλοποίηση των έργων και δράσεων που θα διαμορφώσουν το μέλλον του Βόρειου Έβρου, με στόχο την ανάδειξή του σε κόμβο οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας.

 




Επίσκεψη του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στον Δήμο Ορεστιάδας

Τη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2024, ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη στον Δήμο Ορεστιάδας, συνοδευόμενος από ανώτατους αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας. Η συνάντηση με τον Δήμαρχο της πόλης, κ. Αδαμάντιο Παπαδόπουλο, πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Ορεστιάδας, με κεντρικό θέμα την εξέταση ζητημάτων που αφορούν την περιοχή του Βορείου Έβρου.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, κεντρικό ρόλο είχε το ζήτημα της αναβάθμισης του Τελωνείου Καστανεών, το οποίο αποτελεί καίριο σημείο για τη διασυνοριακή κίνηση με την Τουρκία. Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε την ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος συνωστισμού στο τελωνείο, το οποίο, όπως ανέφερε, προκαλεί μεγάλες ουρές και καθυστερήσεις, επηρεάζοντας αρνητικά την εμπορική και τουριστική δραστηριότητα της περιοχής.

Ένα άλλο σημαντικό θέμα που συζητήθηκε ήταν η πρόταση του Δημάρχου για την καθιέρωση ειδικής βίζας για τους Τούρκους πολίτες. Ο κ. Παπαδόπουλος επεσήμανε ότι ένα τέτοιο μέτρο θα μπορούσε να ενισχύσει σημαντικά την τοπική οικονομία, προσελκύοντας επισκέπτες από τη γειτονική χώρα και τονώνοντας την εμπορική κίνηση. Ο Δήμαρχος ζήτησε τη στήριξη του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την προώθηση αυτού του σχεδίου, τονίζοντας τα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη που θα προκύψουν για την περιοχή.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε θετικό κλίμα, με τον κ. Χρυσοχοΐδη να εκφράζει τη δέσμευσή του για περαιτέρω διερεύνηση των αιτημάτων που τέθηκαν και τη στήριξη του Υπουργείου στις πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης. Σε ένδειξη αναγνώρισης της προσφοράς του Υπουργού, ο Δήμαρχος Ορεστιάδας προσέφερε στον κ. Χρυσοχοΐδη ένα αναμνηστικό δώρο, τιμώντας τον ως επίτιμο δημότη της πόλης.

Η επίσκεψη αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των τοπικών αρχών και της κεντρικής κυβέρνησης για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η περιοχή του Έβρου, ενώ ανοίγει τον δρόμο για την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής με βασικό άξονα την ασφάλεια και την οικονομική ευημερία.




Συνάντηση Δημάρχων των Αδελφοποιημένων Δήμων Ορεστιάδας και Ζίγκμπουργκ

Η συνάντηση Δημάρχων των αδελφοποιημένων Δήμων Ορεστιάδας και Ζίγκμπουργκ έγινε με αφορμή την επέτειο των 30 χρόνων αδελφοποίησης των δύο πόλεων. Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, συνοδευόμενος από την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Ευαγγελία Μπραϊκούδη, ταξίδεψε στη γερμανική πόλη Ζίγκμπουργκ για να συναντήσει το Δήμαρχο Στέφαν Ρόουσμαν.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι δύο Δήμαρχοι συζήτησαν τα επιτεύγματα της τριακονταετούς συνεργασίας και αντάλλαξαν αναμνηστικά δώρα, ανανεώνοντας τη δέσμευσή τους για συνεχή φιλία και συνεργασία. Επιπλέον, παρακολούθησαν το ελληνικό παραδοσιακό φεστιβάλ που διοργανώνουν οι Έλληνες της Ζίγκμπουργκ, το οποίο περιλάμβανε χορούς, μουσική και γαστρονομία από την Ελλάδα.

Η επίσκεψη αυτή ενίσχυσε τους δεσμούς φιλίας μεταξύ των δύο πόλεων, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αδελφοποίησης ως μέσο ενίσχυσης των διεθνών σχέσεων και της πολιτιστικής ανταλλαγής.




Έβρος | Ημερίδα για τα Αγροτικά Θέματα από την «Ένωση» Ορεστιάδας

Hμεριδα ενημέρωσης αγροτών στην Ορεστιάδα

Ημερίδα για την ενημέρωση των Αγροτών του Έβρου σχετικά με τις εξελίξεις στον αγροτικό τομέα διοργανώνει ο Αγροτικός Συνεταιρισμός δημητριακών Ορεστιάδας «η Ένωση» με θέμα «Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης Έβρου: Χρηματοδοτικά εργαλεία για την αγροτική ανάπτυξη μέσω του ΠΑΑ και του Στρατηγικού Σχεδίου ΚΑΠ», με τη συμμετοχή εκ μέρους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης του
Υφυπουργού κ. Σταύρου Κελέτση και του Γενικού Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων του Υπουργείου κ. Δημήτρη Παπαγιαννίδη μαζί με στελέχη της Γραμματείας.

Σκοπός της ημερίδας είναι η ενημέρωση των Αγροτών του Έβρου σχετικά με τα τρέχοντα θέματα αγροτικής πολιτικής που τους αφορούν (νέα ΚΑΠ, έργα αγροτικής οικονομίας στον Έβρο, νέα Προγράμματα από το ΠΑΑ)

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19/1/2024 στις 11 πμ, στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο του Δήμου Ορεστιάδας. Καλούνται να την παρακολουθήσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.




Σταύρος Κελέτσης | Ενίσχυση της Αρμοδιότητας του Πρωτοδικείου Ορεστιάδας μέσα από το νέο δικαστικό χάρτη

Πραγματοποιήθηκε χθες Δευτέρα (8/1/2023) με Πρωτοβουλία του Υφυπουργού Δικαιοσύνης κ. Γιάννη Μπούγα σύσκεψη στο Υπουργείο Δικαιοσύνης στην οποία συμμετείχαν ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σταύρος Κελέτσης, οι βουλευτές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο Περιφερειάρχης, οι Πρόεδροι των Δικηγορικών Συλλόγων των Πρωτοδικείων της Περιφέρειας και Υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου Δικαιοσύνης.

Αντικείμενο της σύσκεψης – αντίστοιχες γίνονται για όλες τις Περιφέρειες της χώρας- ήταν η ενημέρωση σχετικά με το νέο Δικαστικό Χάρτη που επεξεργάζεται το αρμόδιο Υπουργείο.

Σύμφωνα με την πρόταση του Υπουργείου δημιουργείται ένας πρώτος βαθμός Πολιτικής και Ποινικής Δικαιοσύνης με ενοποίηση της καθ’ ύλην αρμοδιότητας των Ειρηνοδικείων και των Μονομελών Πρωτοδικείων. Στην πράξη δηλαδή καταργείται ο θεσμός του Ειρηνοδικείου και οι υποθέσεις μεταφέρονται στον πρώτο βαθμό που δημιουργείται. Αυτό έχει ως συνέπεια την κατάργηση ορισμένων Ειρηνοδικείων της χώρας, την απορρόφηση των Ειρηνοδικείων της έδρας κάθε Πρωτοδικείου από το νέο Μονομελές και τη μετατροπή όσων (εκτός έδρας Πρωτοδικείου) κρίνονται βιώσιμα σε «περιφερειακές έδρες των Πρωτοδικείων».

Σε ό,τι αφορά το νομό Έβρου το ζήτημα που τίθεται σχετίζεται με το μέλλον του Ειρηνοδικείου Διδυμότειχου που είναι το μοναδικό εκτός έδρας Πρωτοδικείο το οποίο σήμερα λειτουργεί. Όλοι οι φορείς υποστήριξαν την διατήρησή του με τη μορφή «Περιφερειακής Έδρας». Ειδικότερα ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και βουλευτής Έβρου κ Σταύρος Κελέτσης υποστήριξε «την μετατροπή του Ειρηνοδικείου Διδυμοτείχου σε Περιφερειακή έδρα του Πρωτοδικείου Ορεστιάδας αλλά και την ενίσχυση με τη νέα μορφή του, της κατά τόπο αρμοδιότητάς του όπως και του συνόλου του Πρωτοδικείου Ορεστιάδας συμπεριλαμβάνοντας στις αρμοδιότητες τους το σύνολο των υποθέσεων του Δήμου Σουφλίου για λόγους εξορθολογισμού της απονομής της δικαιοσύνης».

«Σημειώνω», τόνισε ο Υφυπουργός, «ότι σήμερα υπάρχει το παράδοξο οι υποθέσεις του πρώην δήμου Ορφέα να ανήκουν στο Ειρηνοδικείο Διδυμότειχου και στο Πρωτοδικείο Ορεστιάδας, ενώ όλες οι υποθέσεις του υπόλοιπου Δήμου Σουφλίου στο Ειρηνοδικείο και το Πρωτοδικείο Αλεξανδρούπολης. Αυτό το παράδοξο πρέπει να τερματιστεί και έτσι να ενισχυθεί περεταίρω με ύλη το Πρωτοδικείο Ορεστιάδας». Με την πρόταση αυτή συμφώνησαν το σύνολο των παρευρισκόμενων ενώ ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης και οι υπηρεσιακοί παράγοντες υποσχέθηκαν ότι θα την μελετήσουν.




Οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Ορεστιάδας

Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος ορίζει τους κάτωθι Δημοτικούς Συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ορεστιάδας.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΕΣ ΧΩΡΙΚΕΣ-ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ

  • Οικονομικών Υπηρεσιών, Προγραμματισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης 

Σταυρίδης Απόστολος

  • Καθαριότητας, Πρασίνου, Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης Αστεριάδης Μαργαρίτης
  • Υποδομών και Ενέργειας

 Παπαλαμπίδης Ζήσης                                               

  • Διοικητικών Υπηρεσιών, ΚΕΠ, Παιδείας και Ορεστιάδας, Γκιλιλούδη Χριστίνα
  • Τουριστικής Ανάπτυξης, Τριγώνου και Κυπρίνου, Χατζηπαναγιώτου Εμμανουήλ
  • Πρωτογενούς Τομέα και Βύσσας

 Ναστούλης Βασίλειος

  • ΚΚΠΑΑΔΟ, Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Πρόνοιας, Δημοτικής Αστυνομίας και Προστασίας Ζώων Συντροφιάς 

Τσομπανίδης Αντώνιος

  • Αθλητισμού

 Δημούτσης Παντελής

  • ΔΗΚΕΠΑΟ και Πολιτισμού

 Μπραϊκούδη Ευαγγελία

Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας

Αδαμάντιος Παπαδόπουλος




Ορκωμοσία Δημάρχου και Δημοτικού Συμβουλίου Ορεστιάδας

Την Τετάρτη 27-12-2023 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του γυμναστηρίου του 2ου Δημοτικού σχολείου Ορεστιάδας, η ορκωμοσία του του νέου Δημάρχου Ορεστιάδας, Διαμαντή Παπαδόπουλου, καθώς και των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, των Τοπικών Συμβουλίων και των Προέδρων των Τοπικών Κοινοτήτων, παρουσία πλήθους κόσμου. 

Παρόντες στην ορκωμοσία μεταξύ άλλων ήταν ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σταύρος Κελέτσης, οι βουλευτές Έβρου της Νέας Δημοκρατίας Χρήστος Δερμεντζόπουλος, Αναστάσιος Δημοσχάκης, ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης αλλά και οι δήμαρχοι Σουφλίου και Διδυμοτείχου Παναγιώτης Καλακίκος και Ρωμύλλος Χατζηγιάννογλου αντίστοιχα.

 




Έκθεση ντόπιων δημιουργών από την επιτροπή για τα 100 χρόνια της Νέας Ορεστιάδας

Η Επιτροπή «1923-2023: 100 χρόνια Νέα Ορεστιάδα»  σας ενημερώνει ότι θα  πραγματοποιηθεί  έκθεση με έργα από το ντόπιους δημιουργούς και καλλιτέχνες με σκοπό να προβάλλει και να τιμήσει τον κάθε καλλιτέχνη ξεχωριστά, ο οποίος μέσα από το δικό του πρίσμα όχι μόνο αναδεικνύει τις δεξιότητες του αλλά ταυτόχρονα εκφράζει τη δίκη του κοσμοθεωρία  και τη δίκη του φιλοσοφία για τη ζωή. 

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί από 21-31 Δεκεμβρίου στην Πλατεία Δασίου (πρώην  SWEET ART) και ώρες 11:00-14:00  και 18:00-21:00  με είσοδο ελεύθερη  Καλλιτέχνες που θα μας τιμήσουν με την παρουσία τους:

Αθανασιάδης Σωτήριος– Αγιογράφος 

Απότα Χρυσή– Ζωγράφος 

Βασιλειάδης Δημήτριος– Ξυλογλύπτης

Δαλάκογλου Ρένα– Χειροποίητα

Δημητριάδου Μαρία– Ζωγράφος

Καδοπούλου Λεμονιά – Ζωγράφος

Καραγιάννη Γιούλη – Ζωγράφος

Κιουγλού Δέσποινα –Ζωγράφος

Λιάπη Ελένη – Ζωγράφος

Λιάπης Χρήστος – Ζωγράφος

Σουργουτσίδου Ανθή – Ζωγράφος

Σταματοπούλου Όλγα– Omnis art that inspires

Σταμπολίδης Μιχάλης – Ξυλογλύπτης

Τσακμακλής Ιωάννης – Ζωγράφος

Τσιάκα Νικολέτα – Χειροποίητα

Τσιτουρίδου Άντζελα – Ζωγράφος

 

Με εκτίμηση

 

Ζήνα Ζάχαρη

Πρόεδρος της Επιτροπής




Νέος δήμαρχος Ορεστιάδας ο Διαμαντής Παπαδόπουλος

Ο Διαμαντής Παπαδόπουλος είναι ο νέος Δήμαρχος Ορεστιάδας όπως αποφάσισαν οι δημότες στην δεύτερη κάλπη Ο Δ. Παπαδόπουλος κατάφερε να προηγηθεί τον Βασίλη Μαυρίδη με περίπου 10 μονάδες όπως μαρτυρούν τα ζωντανά αποτελέσματα του Υπουργείου Εσωτερικών με την ενσωμάτωση κοντά στο 75%.

Ο Βασίλης Μαυρίδης ήδη συνεχάρη τον Διαμαντή Παπαδόπουλο στο εκλογικό κέντρο για την νίκη του ενώ και ο ίδιος ο Διαμαντής Παπαδόπουλος με δήλωσή του απέστειλε μήνυμα ενότητας και δουλειάς για την επόμενη ημέρα στον Δήμο Ορεστιάδας.

radioevros




ΔΑΟΚ Ορεστιάδας: Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς στον ‘Εβρο

Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Ορεστιάδας ενημερώνει τους απασχολούμενους στον πρωτογενή τομέα της περιοχής του Βορείου Έβρου ότι τις επόμενες μέρες στην περιοχή μας θα υπάρχει πολύ υψηλός ή ακραίος κίνδυνος πυρκαγιών (κατηγορίες κινδύνου 4 και 5).

Για το λόγo αυτό παρακαλούνται οι αγρότες, κτηνοτρόφοι και μελισσοκόμοι της περιοχής, να αποφύγουν οποιαδήποτε ενέργεια που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά (όπως: κάψιμο καλαμιάς, υπαίθριες εργασίες με μηχανήματα που προκαλούν σπινθήρες, κάπνισμα μελισσιών κ.α.), ενώ ταυτόχρονα πρέπει να λαμβάνουν όλα τα μέτρα αυτοπροστασίας για οποιαδήποτε εξωτερική εργασία.

Σε περίπτωση παραβίασης των μέτρων θα  αποδοθούν ποινικές ευθύνες ή και διοικητικές κυρώσεις, όπως μείωση ή και μηδενισμός των επιδοτήσεων της νέας ΚΑΠ.




24ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας

Εννέα μέρες συγκινήσεων στη μεγαλύτερη Γιορτή Ερασιτεχνικού Θεάτρου της Ελλάδας

Από 26 Αυγούστου έως και 3 Σεπτεμβρίου 2023 διοργανώνεται το 24ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας με το αγαπημένο Γκατζολάκι να δίνει το σύνθημα για την έναρξη και να πεισμώνει δημιουργικά για εννέα μέρες γεμάτες συγκινήσεις, όπως κάθε χρόνο στο τέλος του καλοκαιριού.

Θεατρικές παραστάσεις, τιμώμενα πρόσωπα, αφιερώματα, ο διαγωνισμός, τα βραβεία, η επαφή, η επικοινωνία, το συναίσθημα, σε πρωταγωνιστικό ρόλο και φέτος, για να χαμογελάσουμε στη ζωή και να πάρουμε ενέργεια ώστε να κάνουμε λίγο ευκολότερο το χειμώνα που έρχεται.

Ο Γιώργος Αρμένης το τιμώμενο πρόσωπο

Φέτος το Φεστιβάλ αποφάσισε να τιμήσει έναν από τους σπουδαιότερους θεατρανθρώπους της χώρας, τον ηθοποιό, σκηνοθέτη και θεατρικό συγγραφέα Γιώργο Αρμένη. Κατά την επίσημη τελετή έναρξης, την Κυριακή 27 Αυγούστου, θα πραγματοποιηθεί το Τιμητικό Αφιέρωμα στην καλλιτεχνική αξία και τη ζωή του Γιώργου Αρμένη, παρουσία του ιδίου ο οποίος τιμά το Φεστιβάλ και ως μέλος της φετινής Κριτικής Επιτροπής. Πάντα συνεπής στην Τέχνη που υπηρετεί, με σημαντικούς ερμηνευτικούς και σκηνοθετικούς σταθμούς στην πορεία του, ο Γιώργος Αρμένης τιμάται για το σύνολο του καλλιτεχνικού έργου του και την εν γένει πολλαπλή προσφορά του στο Θέατρο, τον Κινηματογράφο, την Τηλεόραση, την Εκπαίδευση στην Υποκριτική Τέχνη.

Ξεχωρίζει και φέτος η Κριτική Επιτροπή – παρουσιάζει ο Αλέξης Κωστάλας

Την Κριτική Επιτροπή του Φεστιβάλ φέτος αποτελούν, όπως πάντα, προσωπικότητες με βαθιά γνώση της θεατρικής τέχνης αλλά και με ιδιαίτερη αγάπη στην ερασιτεχνική δημιουργία, διασφαλίζοντας την αμερόληπτη και αξιοκρατική διαδικασία του διαγωνιστικού μέρους.

Φέτος την  Επιτροπή αποτελούν οι (αλφαβητικά): Γιώργος Αρμένης (ηθοποιός, σκηνοθέτης, συγγραφέας), Αντιγόνη Γλυκοφρύδη (ηθοποιός), Ρέινα Εσκενάζυ (σκηνοθέτις), Αντώνης Θεοδωρακόπουλος (ηθοποιός), Χριστίνα Θεοδωροπούλου (ηθοποιός), Ιωάννης Μαργαρώνης (χορογράφος), Αστέριος Πελτέκης (ηθοποιός, σκηνοθέτης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος). – Παρουσιαστής για 21η συνεχόμενη χρονιά, ο εξαιρετικός Αλέξης Κωστάλας.

Το πλήρες Πρόγραμμα στο υπαίθριο δημοτικό θέατρο Νέας Ορεστιάδας κάθε βράδυ στις 21:00΄

(σε περίπτωση κακοκαιρίας στο Θέατρο ΔΙΟΝΥΣΟΣ)

  • ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8 – Θεατρική Παράσταση εκτός συναγωνισμού από την Πειραματική Σκηνή Αλεξανδρούπολης με την κωμωδία του Μποστ “ΜΗΔΕΙΑ” σε σκηνοθεσία Άκη Τσονίδη
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 27/8 – Τελετή Έναρξης – Θεατρική παράσταση εκτός συναγωνισμού από το Θεατρικό Εργαστήρι Νέας Ορεστιάδας ΔΙΟΝΥΣΟΣ με το έργο “Δεν Πληρώνω – Δεν Πληρώνω” του Ντάριο Φο – Αφιέρωμα στο Τιμώμενο Πρόσωπο: Γιώργος Αρμένης
  • ΔΕΥΤΕΡΑ 28/8 – Έναρξη Διαγωνιστικού Μέρους. “Γκόλφω (director’s cut)” του Σπυρίδωνος Περεσιάδη (σε διασκευή Ιωάννας Γεωργαντά) από τη Θεατρική Ομάδα ARTMATES Theater Group Θεσσαλονίκης
  • ΤΡΙΤΗ 29/8 – “Μια αγχόνη και μία κρέπα παρακαλώ” της Πένυς Φυλακτάκη από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Παύλου Μελά
  • ΤΕΤΑΡΤΗ 30/8 – “Οι Ηλίθιοι” του Νιλ Σάιμον, από το Θεατρικό Εργαστήρι Σπερχειάδας – Μακρακώμης
  • ΠΕΜΠΤΗ 31/8 – “Ψέμα στο Ψέμα” του Άντονι Νίλσον από τη Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου “Ο Φάρος” Νέων Μουδανιών
  • ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1/9 – “Είμαι Καλά” του Κρίστοφερ Ντουράνγκ από τη Θεατρική Ομάδα “Σπασμένο Ρόδι” Καστοριάς
  • ΣΑΒΒΑΤΟ 2/9 – “Φρίντα Κάλο – Πόνος + Πάθος” της Λένιας Ξενάκη από το Σύλλογο Φίλων Θεάτρου και Τέχνης Χίου “Παρασκήνιο 18”
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 3/9 – Τελετή Λήξης – Μουσική Παράσταση: Σαπφώ καταστερωμένη – ένα μουσικό αστροφυσικό ταξίδι.

Μετά την ενθουσιώδη ανταπόκριση του κοινού και τα συνεχή sold out όταν παρουσιάστηκε στο Αστεροσκοπείο Αθηνών, η Σαπφώ καταστερωμένη επανέρχεται, αυτή τη φορά για μία μόνο παράσταση στη νεώτερη και ακριτικότερη πόλη της Ελλάδας, τη Νέα Ορεστιάδα Έβρου, ειδικά για το Φεστιβάλ. Μια περιπλάνηση στα αστέρια  με οδηγό τη Σαπφώ στη νέα μετάφραση του Παντελή Μπουκάλα και πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου. Στις ερωτήσεις για τα άστρα απαντά η Σαπφώ. Στις ερωτήσεις για τον κόσμο απαντά η μουσική και έτσι ξετυλίγεται η ιστορία μιας γυναίκας.

Τα ποιήματα της Σαπφούς διαγράφουν κύκλους όπως οι φάσεις της Σελήνης – από τη νέα Σελήνη που αυξάνει ως την Πανσέληνο και πάλι πίσω, στη Σελήνη που σβήνει. Αναρωτιούνται για το χρόνο, το χώρο, το φθαρτό και το άφθαρτο, την τέχνη και την επιστήμη – τον έρωτα. Η Σαπφώ θα καταστεριστεί. Η Ρηνιώ Κυριαζή οδηγεί το κοινό σε τοπία όπου η ομορφιά της φύσης γίνεται ποίηση και η ποίηση αστροφυσική, ο Θοδωρής Οικονόμου παίζει στο πιάνο, ο sound designer Νικόλας Καζάζης επεξεργάζεται τους ήχους ζωντανά κάτω από τον έναστρο ουρανό – Απονομή βραβείων.

Το 24ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Νέας Ορεστιάδας διοργανώνεται από το Θεατρικό Εργαστήρι Νέας Ορεστιάδας ΔΙΟΝΥΣΟΣ, με τη συνεχή στήριξη του Δήμου Ορεστιάδας, της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Ο. και της τοπικής αγοράς.

Εισιτήρια
Ημερήσιο κανονικό: 5 ευρώ
Ημερήσιο μειωμένο (παιδικό, φοιτητικό, ανέργων, πολυτέκνων, τριτέκνων): 3 ευρώ

Εισιτήριο ΑΜΕΑ: Δωρεάν
Εισιτήριο Διαρκείας (9 ημερών): 32 ευρώ
Εισιτήριο Επιτροπής Κοινού (9 ημερών): 27 ευρώ – Εκδήλωση ενδιαφέροντος για την Επιτροπή Κοινού στο 6977549975 & 2552028280 ή/και στην είσοδο του θεάτρου έως και τη Δευτέρα 28/8, ημέρα έναρξης του διαγωνιστικού μέρους.

  • Προπώληση στην Πλατεία Δασίου από τις 21/8, καθημερινά από τις 19:00

Επικοινωνία: Άκης Τσονίδης (καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ) τ.  6932324944

www.dionysos-net.gr  | facebook:  Θέατρο Διόνυσος | instagram: dionysos_theater  | mail@dionysos-net.gr

 

 




Έβρος: Μεγάλη φωτιά στην Οινόη Ορεστιάδας – Εκκενώνονται σπίτια

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Τρίτης (08/08) η οποία καίει σε χορτολιβαδική έκταση στην κάτω Οινόη Ορεστιάδας, στον Έβρο.

Σύμφωνα με το radioevros.gr, αυτή την ώρα πνέουν ισχυροί άνεμοι στην περιοχή.

Δυνάμεις της πυροσβεστικής αλλά και μηχανήματα έργου προσπαθούν να περιορίσουν την φωτιά ενώ με εντολή της Πυροσβεστικής εκκενώνονται τα σπίτια που είναι κοντά στο μέτωπο της πυρκαγιάς.

Παράλληλα, με εναέρια μέσα έχουν ενισχυθεί οι πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχειρούν αυτήν την ώρα στο μέτωπο της φωτιάς.