Ελληνικός Ορειβατικός Όμιλος Καβάλας: Ανάβαση στον Γράμμο Καστοριάς, διακρίσεις και αγώνες
Η Ανάβαση στον Γράμμο:
Στο Γράμμο της Καστοριάς εξόρμησε ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας 1933 το τριήμερο της Πρωτομαγιάς. ΤΑ επτά μέλη του Συλλόγου ξεκίνησαν την Κυριακή 30 Απριλίου την πορεία τους και γρήγορα ανέβηκαν στα 1800 μέτρα για να συναντήσουν τις πρώτες χιονισμένες πλαγιές του βουνού και ακολουθώντας μια πανέμορφη χιονισμένη διαδρομή κατά μήκος της συνοριογραμμής με την Αλβανία, κατέληξαν στην κορυφή του Γράμμου, την Τσούκα Πέτσικ στα 2520 μ. που είναι και η τέταρτη ψηλότερη κορυφή της Ελλάδας.
Διακρίση στην αναρρίχηση:
Αξιωσημείωτη είναι επίσης και η διάκριση της αθλήτριας του Ε.Ο.Σ. Καβάλας 1933, Παρασκευοπούλου Σοφίας που συμμετείχε στο 1ο Κύπελλο Αναρρίχησης Βράχου,στη Ζαχάρω της Ηλείας και κατάφερε να διακριθεί κατακτώντας την 1η θέση στην κατηγορία της και την 2η θέση στην γενική κατάταξη, την ίδια ημέρα.