Ομόνοια: Σάλος από βίντεο-ντοκουμέντο με άστεγο αιμόφυρτο στον δρόμο

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί βίντεο-ντοκουμέντο που δημοσιεύτηκε από την Εφημερίδα των Συντακτών, στο οποίο καταγράφεται η στιγμή που άστεγος, αιμόφυρτος και σε προφανώς κακή κατάσταση, μεταφέρεται και αφήνεται στο πεζοδρόμιο της Ομόνοιας, πιθανότατα από ιδιωτικό ασθενοφόρο.

Το περιστατικό συνέβη μέρα-μεσημέρι, παρουσία περαστικών, και έχει ήδη προκαλέσει σοκ και οργή στα κοινωνικά δίκτυα. Το άτομο φαίνεται να αιμορραγεί, ενώ δύο άντρες —πιθανόν προσωπικό του ασθενοφόρου— τον μεταφέρουν και τον αφήνουν χωρίς καμία φροντίδα ή ειδοποίηση υπηρεσιών.

Η υπόθεση θέτει σοβαρά ερωτήματα για τη μεταχείριση ευάλωτων πολιτών, την ευθύνη των υπηρεσιών υγείας και τη γενικότερη στάση της Πολιτείας απέναντι στους αστέγους. Διερευνάται κατά πόσο εμπλέκονται ιδιωτικές κλινικές, ενώ αναμένονται επίσημες τοποθετήσεις και πιθανές εισαγγελικές παρεμβάσεις.




Σοκαριστικό περιστατικό στην Ομόνοια: Εργαζόμενοι μετέφεραν τη σορό άστεγου για να παραπλανήσουν τις Αρχές

Ένα συγκλονιστικό και σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε στην περιοχή της Ομόνοιας, όταν εργαζόμενοι σε τοπικό εστιατόριο μετέφεραν τη σορό ενός 57χρονου άστεγου έξω από το κατάστημά τους, με σκοπό να παραπλανήσουν τις Αρχές και να κρύψουν τις πραγματικές συνθήκες του θανάτου του.

Η σορός του άνδρα βρέθηκε αρχικά έξω από το εστιατόριο, με εμφανή τραύματα στο κεφάλι, προκαλώντας άμεσα την ανησυχία των περαστικών. Ωστόσο, οι κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν τους εργαζόμενους να μεταφέρουν το άψυχο σώμα του άστεγου έξω από το κατάστημα, προσπαθώντας να στήσουν μια σκηνή που να παραπλανά τις αρχές και να αποδώσει το περιστατικό σε άλλες συνθήκες.

Αρχικά, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου ανέφερε πως δεν γνώριζε τίποτα για το περιστατικό, ενώ οι εργαζόμενοι του έδιναν πληροφορίες που φαίνονταν να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Η έρευνα των Αρχών και η ανάλυση των στοιχείων, όμως, οδήγησαν στη σύλληψη του ιδιοκτήτη του εστιατορίου και δύο υπαλλήλων, οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρές κατηγορίες για απόπειρα παραπλάνησης των αρχών και άλλες ποινικές ευθύνες.

Το περιστατικό έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στην περιοχή και θέτει υπό αμφισβήτηση την αντίδραση των αρμόδιων αρχών σε τέτοια περιστατικά, καθώς και τη σχέση της τοπικής κοινωνίας με την αυξανόμενη φτώχεια και την αδυναμία της πολιτείας να προστατεύσει τους πιο ευάλωτους πολίτες.




Ομόνοια: Ο αστυνομικός που τραυματίστηκε είναι ο ίδιος που πήγε να παρασύρει ο Μάστορας

Δύο στα δύο για τον αστυνομικό που τραυματίστηκε τα ξημερώματα στην Ομόνοια από μεθυσμένο οδηγό που δεν σταμάτησε στο σήμα του, αφού είναι ο ίδιος που παραλίγο να παρασύρει προ ημερών και ο γνωστός τραγουδιστής.

Στο ίδιο έργο θεατής βρέθηκε αστυνομικός της Ομάδας Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων, όταν τα ξημερώματα της Παρασκευής (7/2) μεθυσμένος οδηγός δεν σταμάτησε σε μπλόκο της τροχαίας για αλκοτέστ με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει σοβαρά στο πόδι.

Πριν λίγες ημέρες, ο ίδιος αστυνομικός, στο ίδιο σημείο, λίγο έλειψε να παρασυρθεί από το αυτοκίνητο του Χρήστου Μάστορα, όταν ο τραγουδιστής είχε κάνει έναν απότομο ελιγμό αναπτύσσοντας ταχύτητα, κινούμενος προς το μέρος αστυνομικού.

Όπως είπε ο Σταύρος Μπαλάσκας στην εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα”, ο συγκεκριμένος αστυνομικός βρισκόταν στο ίδιο μπλόκο που τα ξημερώματα της Δευτέρας έκαναν σήμα στον Χρήστο Μάστορα, ως ένα από τα στελέχη της ΟΕΠΤΑ που είναι επιφορτισμένοι να βρίσκονται σε κεντρικά σημεία και να πραγματοποιούν ελέγχους για αλκοτέστ.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το νέο περιστατικό συνέβη στις 03:45 τα ξημερώματα όταν ένας νεαρός επιχείρησε να διαφύγει με αποτέλεσμα να πατήσει το πόδι ενός αστυνομικού, ο οποίος μπήκε μπροστά στο όχημα για να τον σταματήσει.

Αμέσως ξεκίνησε καταδίωξη και τελικά μερικά μέτρα παρακάτω, στην οδό Δεληγιάννη, κοντά στα γραφεία του ΟΣΕ και στην Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, ακινητοποιήθηκε το όχημα του. Ο 23χρονος οδηγός υπεβλήθη σε αλκοτέστ το οποίο έδειξε ότι ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ και είχε ξεπεράσει το ανώτατο όριο, δηλαδή πάνω από 0,60.

Υπενθυμίζεται πως σε βάρος του Χρήστου Μάστορα ασκήθηκε τη Δευτέρα (03/02) ποινική δίωξη για τα πλημμελήματα της επικίνδυνης οδήγησης και της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ σε βαθμό πλημμελήματος, με τον τραγουδιστή να αρνείται ότι πήγε να ξεφύγει από μπλόκο. Η δίκη του αναβλήθηκε για τις 19 Φεβρουαρίου.

Πηγή:news247.gr