Κράτησε όμηρο τη σύντροφό του όταν τον κατήγγειλε για ενδοοικογενειακή βία

Ένας 54χρονος «ταμπουρώθηκε» στο διαμέρισμά του κρατώντας σε καθεστώς ομηρίας την 52χρονη σύντροφό του, όταν μετά από καταγγελία για περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας με θύμα τη γυναίκα, έφτασαν αστυνομικοί έξω από το σπίτι του.

Χρειάστηκε, μάλιστα, η συνδρομή ειδικού διαπραγματευτή της ΕΛ.ΑΣ. για να πειστεί, έπειτα από τρεις ώρες, ο άνδρας να αφήσει ελεύθερη τη γυναίκα.

Ο 54χρονος συνελήφθη και παραπέμφθηκε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη και απειλή, όπως επίσης για παράνομη κατακράτηση.

Το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της Κυριακής στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, όταν το ζευγάρι επέστρεψε στο διαμέρισμα μετά από νυχτερινή έξοδο.

Για ασήμαντη αφορμή το αντρόγυνο καβγάδισε, ενώ όπως κατήγγειλε η 52χρονη, ο σύντροφός της την χτύπησε, απειλώντας τη ζωή της. Υπό το φόβο ότι ο άντρας θα κάνει πράξη τις απειλές του, και καθώς είχε προηγηθεί παρόμοιο περιστατικό βίας εις βάρος της, η γυναίκα κάλεσε μία φίλη της, από την οποία ζήτησε βοήθεια.

«Βοήθεια, με σκοτώνει, με χτυπάει, μου έσπασε τα πλευρά», φαίνεται πως ήταν τα λόγια που μετέφερε η 52χρονη στη φίλη. Χωρίς να χάσει χρόνο εκείνη κάλεσε την ‘Αμεση Δράση.

Όταν το περιπολικό της Αστυνομίας έφτασε στο διαμέρισμα, ο 54χρονος αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα, οπότε ειδοποιήθηκε ειδικός διαπραγματευτής της ΕΛ.ΑΣ. για να πείσει τον κατηγορούμενο να απελευθερώσει τη σύντροφό του. Πράγματι αυτό συνέβη έπειτα από τρεις ώρες οπότε η γυναίκα βγήκε συνοδεία αστυνομικών από το σπίτι. Ο δράστης συνελήφθη αργότερα όταν αστυνομικοί, παρουσία δικαστικού λειτουργού, εισήλθαν στο σπίτι.

Η 52χρονη φέρεται να κατέθεσε στους αστυνομικούς ότι δεν επιθυμεί τη δίωξη του, παρά μόνο να μην την ξαναπλησιάσει, επειδή τον φοβάται. Της χορηγήθηκε πάντως η εφαρμογή «panic button» την οποία εγκατέστησε στο κινητό της τηλέφωνο.

Πηγή: newsbeast.gr




Δικηγόρος Μαρίας και Δέσποινας Καρνέση για το μακελειό στη Γλυφάδα | Πιθανόν να «είχε σκοπό να πάρει όμηρο τη Δέσποινα»

«Δεν υπάρχει καμία εξήγηση για το έγκλημα, το οποίο δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση», δικηγόρος στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο Γιάννης Ηρειώτης, δικηγόρος της Μαρίας και Δέσποινας Καρνέση, αναφορικά με το μακελειό στη ναυτιλιακή εταιρεία στη Γλυφάδα.

Όπως επεσήμανε, «περιμένουμε την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών», προκειμένου να φανεί αν υπήρξαν τηλεφωνήματα ή συναντήσεις του 76χρονου Αιγύπτιου πριν από την εισβολή και τους πυροβολισμούς στα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας.

«Δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από την οικογένεια για οποιαδήποτε απειλή από τον Αιγύπτιο εναντίον της», επεσήμανε ο Γιάννης Ηρειώτης, περιγράφοντας χαλαρό κλίμα στην εταιρεία στην διάρκεια συναντήσεων του με τα τρία θύματα του Αιγύπτιου και την Δέσποινα Καρνέση»

Ο δικηγόρος τόνισε ότι «ο δράστης πήγε αποφασισμένος να σκοτώσει, πήγε με όπλα στο αυτοκίνητο του, δεν τσακώθηκε και εκείνη την στιγμή άρπαξε ένα μαχαίρι», ενώ σχετικά με το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας είπε ότι «εξωτερικούς χώρους κατέγραφαν οι κάμερες, αλλά τι να δει κανείς; Ένας άνθρωπος πήγε με δύο όπλα, αποφασισμένος να σκοτώσει».

«Από ό,τι μου είπαν εργαζόμενοι, η ταχύτατη επέμβαση της Αστυνομίας, που έφτασε σε δύο λεπτά, προφανώς του χάλασε τα σχέδια. Γίνονται σκέψεις ότι είχε σκοπό να πάρει όμηρο την κ. Δέσποινα και δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να κάνει. Θα ήταν μεγαλύτερη τραγωδία κατά την εκτίμησή μου αν δεν υπήρχε η ταχύτατη παρέμβαση της Αστυνομίας», είπε ο κ. Ηρειώτης.

Ανέφερε εν συνεχεία πως με βάση όσα γνωρίζει η αδελφή και σύζυγος δύο εκ των θυμάτων, που βρισκόταν στα γραφεία την ώρα της επίθεσης, κλειδώθηκε σε μια τουαλέτα γραφείου για να μην την προσεγγίσει ο Αιγύπτιος ή ο δράστης ήταν εκείνος που την κλείδωσε σε συγκεκριμένο δωμάτιο, μαζί με ακόμη μια γυναίκα, έχοντας άλλα πράγματα στο μυαλό του για την συνέχεια, που όμως δεν υλοποιήθηκαν χάρη στην άφιξη των αστυνομικών σε μόλις δύο λεπτά μετά από την κλήση στην Άμεση Δράση. 

Πηγή: Newsbeast.gr