Παρουσίαση του θεατρικού δρώμενου «Άνω Κάτω…» από την ομάδα «Ήθος Ποιώ» στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας

Από την 1η έως τις 11 Απριλίου, στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας, θα φιλοξενηθεί η έκθεση ζωγραφικής «Εν Τυπώσεις…» από τον Πολιτιστικό και Καλλιτεχνικό Σύλλογο Γυναικών Ζωγράφων Καβάλας. Στο πλαίσιο της έκθεσης, το Σάββατο 5 Απριλίου στις 20:00, η θεατρική ομάδα «Ήθος Ποιώ» θα παρουσιάσει το δρώμενο «Άνω Κάτω…», σε σενάριο και σκηνοθεσία της Κυριακής Οβαλιάδου.




Εξαιρετικές επιδόσεις και μετάλλια για την ομάδα στους Χειμερινούς Αγώνες Βορείου Ελλάδος

Οι νεαροί αθλητές και αθλήτριες της ομάδας σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις, κατακτώντας μετάλλια και διακρίσεις που επιβεβαιώνουν τη συστηματική δουλειά και την αγωνιστική τους πρόοδο.

Οι προπονητές της ομάδας, Νίκος Γκέκας και Ισιγόνη Βαλσαμίδου, αξιολόγησαν την απόδοση των αθλητών, επισημαίνοντας τόσο τις θετικές επιδόσεις όσο και τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν, οι Χειμερινοί Αγώνες Βορείου Ελλάδος ολοκληρώθηκαν με θετικό πρόσημο για τους μικρούς Παμπαίδες και Παγκορασίδες, καθώς σημειώθηκαν αρκετά ατομικά ρεκόρ, κατακτήθηκαν μετάλλια και υπήρξαν καλές θέσεις στις οχτάδες, ενώ παράλληλα εντοπίστηκαν και ορισμένες αδυναμίες.

Όπως υπογράμμισαν, έχοντας πλέον ξεπεράσει το πρώτο «μαξιλαράκι», έχει διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την κολυμβητική κατάσταση των αθλητών, στοιχείο που αναμένεται να συμβάλει στη μελλοντική τους βελτίωση.

Στο αγωνιστικό σκέλος, οι 12 κολυμβητές και κολυμβήτριες της ομάδας κατέκτησαν συνολικά έξι μετάλλια, εκ των οποίων δύο χρυσά, ένα αργυρό και τρία χάλκινα. Οι επιδόσεις τους κατέταξαν την ομάδα στην έκτη θέση στους Παμπαίδες Β με έξι αθλητές, στην όγδοη θέση στους Παμπαίδες Α με τρεις αθλητές, στη δέκατη τέταρτη θέση στις Παγκορασίδες Α με δύο αθλήτριες και στην εικοστή ένατη θέση στις Παγκορασίδες Β με μία αθλήτρια.

Στη γενική βαθμολογία, ο ΝΟΘΑ Καβάλας κατέλαβε τη δέκατη θέση στους Παμπαίδες και τις Παγκορασίδες Β, καθώς και τη δέκατη τέταρτη θέση στους Παμπαίδες και τις Παγκορασίδες Α.

Οι προπονητές της ομάδας τόνισαν τη σημασία της επιτυχίας, δεδομένου του αριθμού των αθλητών, και εξέφρασαν αισιοδοξία για το μέλλον, επισημαίνοντας ότι η ομάδα διαθέτει αθλητές με ισχυρές βάσεις και σημαντικές προοπτικές εξέλιξης.

Γιάννης Γ.




ΣΥΡΙΖΑ: Πως διαμορφώνεται η κοινοβουλευτική ομάδα

Ομόφωνα εγκρίθηκαν οι προτάσεις του Σωκράτη Φάμελλου για τις αλλαγές στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ μετά τις τελευταίες ανεξαρτητοποιήσεις και αποχωρήσεις βουλευτών.

Οι αλλαγές στην ΚΟ

Η σύνθεση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος διαμορφώνεται ως εξής:

  • Διονύσης Καλαματιανός – Γραμματέας ΚΟ.
  • Γιώργος Μπάκης – Διευθυντής ΚΟ.
  • Νίκος Παππάς, Χρήστος Γιαννούλης – Κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι.
  • Μίλτος Ζαμπάρας, Κώστας Μπάρκας – Αναπληρωτές Κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι.
  • Όλγα Γεροβασίλη – Στο προεδρείο της ΚΟ ως αντιπρόεδρος της Βουλής.
Τον συντονισμό των ΕΠΕΚΕ αναλαμβάνει ο Στέλιος Αποστόλου.



Αλεξανδρούπολη | Τοπική ομάδα URBACT του δικτύου DIGI INCLUSION

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης συνεχίζει με αποφασιστικότητα τις δράσεις του για την προώθηση της ψηφιακής ένταξης των δημοτών, συμμετέχοντας στο δίκτυο DIGI INCLUSION, που αποτελεί μέρος του προγράμματος URBACT IV. Στόχος των δράσεων αυτών είναι η γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος και η ενίσχυση της πρόσβασης στις νέες τεχνολογίες, ιδίως για τις πιο ευάλωτες κοινωνικά και οικονομικά ομάδες.

Σε συνεργασία με την Τοπική Ομάδα URBACT (ULG), ο Δήμος εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Σχεδίου Δράσης (IAP), που έχει ως κύριο άξονα τη στήριξη των δημοτών στην ψηφιακή τους ένταξη. Το σχέδιο αυτό στοχεύει στη βελτίωση των συνθηκών πρόσβασης και χρήσης των ψηφιακών εργαλείων, βοηθώντας όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Στις 21 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξανδρούπολης η 5η συνάντηση της Τοπικής Ομάδας URBACT. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι συμμετέχοντες συζήτησαν εκτενώς για την επικαιροποίηση του Σχεδίου Δράσης και για τις επικείμενες δοκιμαστικές δράσεις που θα υλοποιηθούν στην πόλη. Η συζήτηση ήταν παραγωγική, με ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τις προκλήσεις που έχουν εντοπιστεί, ενώ καθορίστηκαν τα επόμενα βήματα για την υλοποίηση του σχεδίου, προκειμένου να ενισχυθεί η ψηφιακή ένταξη των δημοτών.

Πριν από αυτή τη συνάντηση, στις αρχές Οκτωβρίου, είχε λάβει χώρα η 4η διακρατική συνάντηση των εταίρων του δικτύου DIGI INCLUSION στην πόλη Ιάσιο της Ρουμανίας. Κατά τη συνάντηση αυτή, οι εκπρόσωποι των συμμετεχουσών πόλεων υπέγραψαν την «Πολιτική Διακήρυξη για τα Ψηφιακά Δικαιώματα», δεσμευόμενοι να προωθήσουν τα ψηφιακά δικαιώματα των πολιτών τους και να διασφαλίσουν την ισότιμη πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες.

Οι δράσεις αυτές του Δήμου Αλεξανδρούπολης εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο πρωτοβουλιών για τη μείωση των κοινωνικών και ψηφιακών ανισοτήτων, προκειμένου να καταστεί η πόλη πιο συμπεριληπτική και τεχνολογικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής.




Δήμος Θάσου | Παράδοση Εξοπλισμού στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Καβάλας

Ο Δήμος Θάσου, σταθερός υποστηρικτής των τοπικών εθελοντικών οργανώσεων, προχώρησε σήμερα, Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024, σε μία ακόμα κίνηση προσφοράς και ενίσχυσης προς την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, Παράρτημα Καβάλας. Η παράδοση υλικών και εξοπλισμού πραγματοποιήθηκε από τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, σε ειδική τελετή παρουσία των Αντιδημάρχων Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας κ. Πυρήνα Ευστράτιου και Διοικητικών Υπηρεσιών, Δόμησης και Εσόδων κ. Ιωάννη Γεωργίου.

Ο εξοπλισμός που παραδόθηκε περιλάμβανε μέσα ατομικής προστασίας και υλικά, συνολικής αξίας 3.000€, τα οποία θα συμβάλουν στην ενίσχυση του έργου των εθελοντών διασωστών. Συγκεκριμένα, η προμήθεια περιλάμβανε 7 σετ πυράντοχων στολών, 2 σκαπτικά πυροσβεστικά πολυεργαλεία, 4 μάσκες δασοπυροσβέσης, 1 σύστημα μεταφοράς αλυσοπρίονου, 1 επινώτιο πυροσβεστήρα, 4 μάνικες πυρόσβεσης και 1 αντλία βυτιοφόρου.

Εκπροσωπώντας την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Καβάλας, ο πρόεδρος κ. Πατρόπουλος Γιάννης και ο γραμματέας κ. Μυλωνίδης Γιώργος, παρέλαβαν τον εξοπλισμό εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη τους για την έμπρακτη υποστήριξη που λαμβάνουν από τον Δήμο Θάσου. Η συνεισφορά αυτή έρχεται να ενισχύσει την ασφάλεια των εθελοντών και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεών τους, ειδικά σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως δασικές πυρκαγιές.

Ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, σε δήλωσή του, υπογράμμισε τη διαρκή δέσμευση του Δήμου στη στήριξη των εθελοντικών πυροπροστατευτικών ομάδων της Θάσου: «Αναγνωρίζουμε τη σημαντική συμβολή των εθελοντών στην πυροπροστασία και πυρασφάλεια του νησιού και παραμένουμε σταθεροί αρωγοί στο έργο τους, προσφέροντας τον απαραίτητο εξοπλισμό για την ασφάλειά τους αλλά και για την ενίσχυση της δράσης τους».

Η σημερινή κίνηση αποτελεί μέρος μίας συνεχούς προσπάθειας ενίσχυσης των τοπικών εθελοντικών ομάδων πυροπροστασίας και διάσωσης, καθώς παρόμοιες παραδόσεις εξοπλισμού έχουν πραγματοποιηθεί το τελευταίο διάστημα και σε άλλες εθελοντικές ομάδες της Θάσου.

Ο Δήμος Θάσου αποδεικνύει για ακόμα μία φορά πως η συνεργασία με τους εθελοντές είναι θεμελιώδης για την προστασία του περιβάλλοντος και την ασφάλεια της κοινότητας.




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




ΣΥΡΙΖΑ | Η ομάδα Κασσελάκη εντείνει την πίεση προς τους επιλαχόντες βουλευτές να παραδώσουν τις έδρες τους

Για να εισέλθει ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης στη Βουλή, καταλαμβάνοντας την έδρα του Όθωνα Ηλιόπουλου, θα πρέπει να παραιτηθούν και οι πέντε επιλαχόντες μέχρι την ένατη θέση του στο ψηφοδέλτιο.

Μετρούν εσωκομματικές δυνάμεις και κλιμακώνουν την άσκηση πίεσης απέναντι στους πέντε επιλαχόντες του ψηφοδελτίου Επικρατείας οι «Κασσελίστας», καθώς σιγή ασυρμάτου εξακολουθεί να επικρατεί από πλευράς της η πρώτη επιλαχούσα, Πόπη Τσαπανίδου, αλλά και οι τέσσερις ακόμη διεκδικητές της βουλευτικής έδρας του παραιτηθέντα βουλευτή, Όθωνα Ηλιόπουλου.

Με κοινό αίτημά τους την παραίτηση όλων των επιλαχόντων, ώστε η βουλευτική έδρα του κ. Ηλιόπουλου να «κληροδοτηθεί» στον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανο Κασσελάκη, βουλευτές και στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης επιδόθηκαν και χθες σε ένα «μπαράζ στήριξης», σύμφωνα με κομματικές πηγές.

Κατά τις ίδιες πηγές, «όπως αναφέρουν όσοι και όσες από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καταθέτουν δημόσια την άποψή τους, αυτή είναι και η θέληση των εκατοντάδων χιλιάδων μελών του κόμματος», ενώ τονίζουν ότι «η εκπροσώπηση του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ στη Βουλή από τον Πρόεδρό του είναι πολιτικά αναγκαία και θεσμικά ορθή». Ακόμη, «τη θεωρούν ένδειξη σεβασμού στην ξεκάθαρη βούληση του Όθωνα Ηλιόπουλου, ώστε η παραίτησή του να μην στερήσει από τους συμπατριώτες μας στο εξωτερικό τη δυνατότητα εκπροσώπησής τους». «Αλλά και δείγμα έμπρακτου σεβασμού στη λαϊκή ετυμηγορία, την ψήφο δηλαδή των χιλιάδων ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ που προσήλθαν στις εσωκομματικές κάλπες του περασμένου Σεπτεμβρίου και ανέδειξαν τον Στέφανο Κασσελάκη στη θέση του Προέδρου του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης», καταλήγουν.

Αξιωματούχοι και βουλευτές

· Στο πλαίσιο αυτό, σε αναρτήσεις και δηλώσεις υπέρ της εκχώρησης της βουλευτικής έδρας στον Στέφανο Κασσελάκη έχουν προβεί μέχρι στιγμής στελέχη, που έχουν αναδειχθεί στα κοινοβουλευτικά και κομματικά όργανα του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, όπως οι:

· η Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Θεοδώρα Τζάκρη,

· ο Συντονιστής Τομεαρχών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιάννης Σαρακιώτης,

· η αναπληρώτρια Συντονίστρια ΕΠΕΚΕ, Ραλλία Χρηστίδου,

· η Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Ράνια Σβίγκου, αλλά και

· ο Συντονιστής του Οργανωτικού Γραφείου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιάννης Βουλγαράκης.

Επιπλέον, στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν με αναρτήσεις τους στα κοινωνικά δίκτυα οι βουλευτές:

· Νίκος Παππάς,

Νίνα Κασιμάτη,

· Γιώργος Γαβρήλος,

· Πέτρος Παππάς,

· Αλέξανδρος Αυλωνίτης,

· Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος

· Γιώργος Καραμέρος,

· Κυριακή Μάλαμα,

· Καλλιόπη Βέττα,

· Ράνια Θρασκιά,

· Κώστας Μπάρκας,

· Ανδρέας Παναγιωτόπουλος,

· Βασίλης Κόκκαλης

Όπως επισημαίνουν τα παραπάνω στελέχη, μετά την παραίτηση και τη δήλωση του Όθωνα Ηλιόπουλου, πρέπει ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να έχει τη δυνατότητα να υπερασπίζεται τις θέσεις και τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ μέσα στο ελληνικό κοινοβούλιο.

Η Λάλη και οι πραγματικοί αποδέκτες

Την ίδια ώρα, η κλιμακούμενη πίεση από μέρους των «Κασσελίστας» μάλλον δύσκολα θα επιτύχει τον στόχο της, καθώς για να εισέλθει ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης στη Βουλή, καταλαμβάνοντας την έδρα του Όθωνα Ηλιόπουλου, θα πρέπει να παραιτηθούν και οι πέντε επιλαχόντες μέχρι την ένατη θέση του στο ψηφοδέλτιο.

Ωστόσο, την σχετική συζήτηση φαίνεται πως τερματίζει απότομα η στάση της υποψήφιας Βουλευτή Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Ζωρζέττας Λάλη, η οποία εμμένει στη θέση της να κάνει χρήση του δικαιώματός της να ορκιστεί βουλευτής, καταλαμβάνοντας τη βουλευτική έδρα του Όθωνα Ηλιόπουλου, σε περίπτωση που οποιοσδήποτε άλλος το αρνηθεί.

Άλλωστε, η στάση της κυρίας Λάλη είναι αμετάβλητη και αρνητική, ενώ η ίδια την είχε εξηγήσει τηλεφωνικά στον Στέφανο Κασσελάκη, όταν της είχε τηλεφωνήσει τον περασμένο χειμώνα, διερευνώντας τότε το ενδεχόμενο να παραιτηθεί από την αξίωσή της να καταλάβει την έδρα.

Για το λόγο αυτό, εντείνεται η αίσθηση τις τελευταίες ώρες πως αποδέκτες της πίεσης που ασκείται υπέρ του κ. Κασσελάκη από στελέχη και βουλευτές προσκείμενα σε εκείνον, δεν είναι οι πέντε επιλαχόντες του ψηφοδελτίου Επικρατείας.

Αφενός, γιατί είτε η Πόπη Τσαπανίδου θα ορκιστεί βουλευτής στις 28 Αυγούστου, σύμφωνα με πληροφορίες, είτε γιατί η όγδοη στη σειρά του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Ζωρζέττα Λάλη, θα καταλάβει τη βουλευτική έδρα, σε περίπτωση που κληθεί ως επιλαχούσα και κατά πάσα πιθανότητα θα την ακολουθήσει η έδρα στην Νέα Αριστερά, όπου έχει ενταχθεί η κ. Λάλη.

Συνεπώς, με την έδρα του Όθωνα Ηλιόπουλου χαμένη για χαμένη είτε λόγω Τσαπανίδου, είτε λόγω Λάλη για τον Στεφανο Κασσελάκη, στελέχη με μακρά διαδρομή στον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ επισημαίνουν πως «ο στόχος μπορεί να είναι άλλος και πέρα από τον προφανή» αναφορικά με το μπαράζ πιέσεων από την πλευρά των Κασσελίστας. Συγκεκριμένα, καθώς ο Στέφανος Κασσελάκης δεν καταφέρνει, όπως όλα δείχνουν, να μπει στη Βουλή με όχημα την έδρα του κ. Ηλιόπουλου, θα μπορούσε όμως να μπει με μια άλλη έδρα του Επικρατείας.

Με τα ίδια, μάλιστα, επιχειρήματα με αυτά των «Κασσελίστας», δηλαδή ότι το συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο αφορά συνολικά την επικράτεια και άρα την απήχηση του κόμματος κεντρικά, όπως και ότι αρκεί η σειρά κατάταξης για την εκλογή κάποιου/κάποιας και όχι ο σταυρός προτίμησης, ορισμένοι μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ «διαβάζουν» πίσω από την εμμονή των «Κασσελίστας», την έμμεση άσκηση πίεσης προς τους Ευάγγελο Αποστολάκη και Έλενα Ακρίτα.

Ιδίως, όταν ο Στέφανος Κασσελάκης διατηρεί πιθανότητες να γίνει βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ αν παραιτηθεί ο Ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης, καθώς τότε στο «κακό σενάριο» για εκείνον, την έδρα θα πάρει κάποιος εκ των συνεργατών του Αλέξη Τσίπρα (Πόπη Τσαπανίδου ή Μιχάλης Καλογήρου), ή ο Αθανάσιος Τσαγκρής, στέλεχος πλέον του «Κόσμου» υπό τον Πέτρο Κόκκαλη. Με αυτά τα δεδομένα, πιθανότερη όλων είναι η είσοδος του κ. Κασσελάκη στη Βουλή με την… τρίτη, καθώς με τυχόν παραίτηση της τρίτη κατά σειρά βουλευτή Επικρατείας, Έλενας Ακρίτα, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιος/ κάποια που τυπικά να τον απειλεί εκ μέρους των επιλαχόντων, φέρνοντας τον κ. Κασσελάκη ένα βήμα εγγύτερα στην άσκηση εκτελεστικής εξουσίας.

www.protothema.gr




Η αθλητική ομάδα του ΑΟΚ πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου

Η αθλητική ομάδα του ΑΟΚ πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου σήμερα, κατά την οποία παρουσίασε τις πρόσφατες επιτυχίες της και τα σχέδιά της για το μέλλον. Ο προπονητής και οι παράγοντες εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για τη νέα σεζόν, τονίζοντας τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση που απαιτούνται για να πετύχουν τους στόχους τους.

Η συνέντευξη περιελάμβανε ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους σχετικά με τις στρατηγικές της ομάδας, τις μεταγραφές και την κατάσταση της υγείας των παικτών. Η διοίκηση της ομάδας ευχαρίστησε τους φιλάθλους για την αμέριστη υποστήριξή τους και υποσχέθηκε να συνεχίσει να αγωνίζεται με πάθος και αφοσίωση. Η συνέντευξη ξεκίνησε με την τοποθέτηση του προέδρου του Ερασιτέχνη, Αντώνη Αντωνίου, και συνεχίστηκε με τους εκπροσώπους της διοίκησης, Γιάννη Διαμαντίδη και Θανάση Σπανδωνίδη. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε η πρώτη γνωριμία με το νέο γενικό διευθυντή της ΠΑΕ, Βαλάντη Μπλέτσα. Στη συνέχεια, μίλησαν ο γενικός αρχηγός Γιώργος Μανάφης, ο τεχνικός διευθυντής Χάρης Παππάς, ο προπονητής της ομάδας Νίκος Καραμπετάκης, ο γυμναστής Τάσος Σιδερίδης και ο προπονητής τερματοφυλάκων Νίκος Σουμουλίδης. Απουσίαζε για προσωπικούς λόγους ο Γιώργος Αγγελίδης. Στο τέλος της συνέντευξης, απηύθυνε χαιρετισμό και ο πρόεδρος των παλαίμαχων του ΑΟΚ, Λάκης Χατζηαποστολίδης.Η διοίκηση ανέφερε ότι η ανταπόκριση στα εισιτήρια διαρκείας είναι ικανοποιητική. Τονίστηκε η σημασία του ότι το προπονητικό team αποτελείται εξολοκλήρου από ανθρώπους της Καβάλας, που έχουν προσωπική σύνδεση με την ομάδα. Εργάζονται με την ίδια φιλοσοφία, οργανώνοντας ένα ρόστερ από έμπειρους ποδοσφαιριστές και νεαρούς ταλαντούχους παίκτες.Έγινε αναφορά στις μεταγραφές, που θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα, καθώς και στα χρέη του προηγούμενου ιδιοκτήτη από την εποχή της Super League 2, ζητώντας δημόσια την τακτοποίησή τους.Η συνέντευξη τύπου παρακολουθήθηκε από πολλούς φίλους της ομάδας, καθώς και από τον πρόεδρο της ΕΠΣ Καβάλας, Γιώργο Πριονίδη, και τον αρχιδιαιτητή Γιώργο Μπέη.




Σε 24ωρη επιφυλακή στην διάθεση της Π.Υ η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης παραρτήματος Νομού Καβάλας

Με την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου και την ήδη εμφάνιση μικρών πυργαγιών από αμέλεια, σε επιφυλακή θα είναι έως και την λήξη της αντιπυρικής περιόδου, η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης παραρτήματος Νομού Καβάλας

Όπως μας δηλώνει ο Πρόεδρος κ. Γιάννης Πατρόπουλος, η ομάδα διαθέτει καταρτισμένο και εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό που μπορεί να σταθεί στο πλευρό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ενισχύοντας την δράση τους.

Ωστόσο ο ίδιος, εφιστά την προσοχή στους πολίτες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος εκδήλωσης της πυρκαγιάς.




Δύο 16χρονα κορίτσια δέχθηκαν επίθεση από ομάδα κοριτσιών έξω από σχολείο της Ξάνθης

Τα 3 κορίτσια που τους επιτέθηκαν συνελήφθησαν, η άγνωστη αναζητείται, ωστόσο αφέθηκαν ελεύθερες

Δυο 16χρονα κορίτσια κατήγγειλαν χθες Δευτέρα (3 Ιουνίου) ότι δέχθηκαν επίθεση στις 16:45, έξω από Μεονοτικό Σχολείο της Ξάνθης, από τρία άλλα 17χρονα κορίτσια και μία ακόμη άγνωστη. Αρχικά η μία από τις 16χρονες δέχτηκε χτυπήματα στην αυλή του σχολείου στα χέρια και το κεφάλι, με την παρέμβαση ενός εκπαιδευτικού όμως το περιστατικό σταμάτησε.

Συνέχεια δόθηκε από την ομάδα των 17χρονων έξω από το σχολείο, οι οποίες επιτέθηκαν ξανά με κλωτσιές και γροθιές στις δύο 16χρονες. Μια από τα θύματα μεταφέρθηκε με εκδορές στο νοσοκομείο, της χορηγήθηκαν πρώτες βοήθειες και αποχώρησε.

Τα 3 κορίτσια που τους επιτέθηκαν συνελήφθησαν, η άγνωστη αναζητείται, ωστόσο αφέθηκαν ελεύθερες. Συνελήφθησαν οι γονείς τους που αντιμετωπίζουν την κατηγορία της παραμέλησης εποπτείας ανηλίκων.




Συνάντηση Πέτρου Κόκκαλη με την επιστημονική ομάδα «Οψόμεθα εις Φιλίππους»

Ο Πέτρος Κόκκαλης συναντήθηκε με την επιστημονική ομάδα «Οψόμεθα εις Φιλίππους» στο πλαίσιο της περιοδείας κλιμακίου του ΚΟΣΜΟΥ σε Κεντρική-Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Η ομάδα έχει αποστολή τη συσπείρωση του επιστημονικού δυναμικού, όπου ενεργοποιώντας τις τοπικές κοινωνίες, σχεδιάζει και αναπτύσσει ολιστικά την ευρύτερη περιοχή της πεδιάδας των Φιλίππων, ονομάζοντάς την “Πάρκο Φιλίππων”.




Επιμελητήριο Καβάλας | Συνάντηση εργασίας με ομάδα στελεχών Φορέων από το Μπουργκάς της Βουλγαρίας

Συνάντηση εργασίας στο Επιμελητήριο Καβάλας-Chamber of Kavala με ομάδα στελεχών Φορέων από το Μπουργκάς της Βουλγαρίας, μαζί με τον Διευθύνων Σύμβουλο του ΟΛΚ Άγγελος Βλάχος σε μια κοινή προσπάθεια ένταξης των περιοχών μας σε Ευρωπαϊκά Χρημστοδοτικα Προγράμματα…

Από πλευράς των εταίρων συμμετείχαν:
1.South Bulgarian Maritime Education Center/SBMEC/ Marine capt. Georgi Sabev, team leader
2.Black Sea Institute Association
Mr. Milen Dimitrov – President Assoc. Prof Marusya Lyubcheva –Head of Risk Management Center
3.Glarus Association / Principal of SBMEC Dipl. Eng. Georgi Rusev
4. Port of Burgas JSC Mr. Stoycho Dimov – ‘Marketing, QMS and Euro integration’ Department..




Επιστημονική Ομάδα «Οψόμεθα εις Φιλίππους» | Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για το «Πάρκο Φιλίππων»

H Επιστημονική Ομάδα «Οψόμεθα εις Φιλίππους» βρίσκεται στη δύσκολη θέση να καταθέσει ενώπιον της τοπικής κοινωνίας τις ανησυχίες της σχετικά με τον εκτροχιασμό του Οράματος του «Πάρκου Φιλίππων», τον σχεδιασμό και την υλοποίησή του οποίου ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια.

Πρόκειται για μια ολιστική πρόταση η οποία εκμεταλλεύεται τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του πολιτιστικού τοπίου Αμφίπολης – Φιλίππων, των 8 δήμων του Πάρκου Φιλίππων και του επιστημονικού δυναμικού της περιοχής. 9 χρόνια και 143 δράσεις μετά, 2 βραβεύσεις σε πανελλήνιους διαγωνισμούς (Τουρισμού και Αρχιτεκτονικής Τοπίου), 670 διαβουλεύσεις, 18.000 πολιτών να αλληλοεπιδρούν, ένα master plan, οι «Οψόμεθα», η επιστημονική ομάδα που εργάστηκε και μόχθησε περισσότερο από τον καθένα για την υλοποίηση του σχεδίου, έχει αποκλειστεί από τις Αναπτυξιακές Καβάλας, Δράμας, Σερρών, ακριβώς τη στιγμή της ωρίμανσης της ιδέας του Πάρκου.

Θεωρούμε υποχρέωσή μας απέναντι στις τοπικές κοινωνίες οι οποίες, κατόπιν διαρκούς και επίπονης ζύμωσης, πίστεψαν στο Όραμα και εμπιστεύτηκαν την Ομάδα, να καταστήσουμε σαφές ότι η όποια εξέλιξη του Έργου δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τους «Οψόμεθα» και τη συλλογική εργασία, την κοινωνική συμμετοχή, το ισχυρό master plan και την αναγνώριση αυτής της προσπάθειας. Καμία χρηματοδοτική ενίσχυση δεν θα κατευθυνόταν προς την περιοχή μας, αν δεν είχαν προηγηθεί οι αμέτρητες ώρες εργασίας των μελών της Ομάδας, με τη στήριξη και τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών.

Στην πρόσφατη (25 Απριλίου 2024) ενημερωτική εκδήλωση του έργου Διατοπικής Συνεργασίας «ΠΑΡΚΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ», η οποία πραγματοποιήθηκε από τις εν λόγω
Αναπτυξιακές εταιρείες στην αίθουσα "Κέντρο διερμηνείας του Δήμου Αμφίπολης;, εκπρόσωπος των ΟΨΟΜΕΘΑ έθεσε επί τάπητος τα παραπάνω ζητήματα και καίριες
ερωτήσεις, τις οποίες καλούνται να απαντήσουν οι εκπρόσωποι των Αναπτυξιακών στους πολίτες της περιοχής:

-Πώς επελέγη το νέο brand “Πεδιάδα Πολιτισμού” και ποια μελέτη τεκμηριώνει αυτή την επιλογή;

-Γιατί απορρίφθηκε το «Πάρκο Φιλίππων», το οποίο αναπτύχθηκε από τους «Οψόμεθα» και υιοθετήθηκε από τις Αναπτυξιακές μέσω του διατοπικού σχεδίου;

– Γιατί ανακοινώθηκε το νέο brand χωρίς την συγκατάθεση και διαβούλευση με την κοινωνία των πολιτών και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς όπως ορίζει η διεθνής
μεθοδολογία ανάπτυξης brand νέων τουριστικών προορισμών;

– Γιατί δημιουργήθηκε λογότυπο και ιστότοπος χωρίς μελέτη branding, τεκμηρίωση και χωρίς να ληφθεί υπόψη η άποψη των τοπικών εμπλεκόμενων φορέων, ενώ η βέλτιστη
διαδικασία προβλέπει μια δυναμική συμμετοχική διαδικασία;

Οι «Οψόμεθα», αισθανόμενοι το βάρος της ευθύνης απέναντι στους ανθρώπους της περιοχής και στις μελλοντικές γενιές, προτείνουν στις τρεις Αναπτυξιακές να προχωρήσουν
από κοινού με την επιστημονική μας ομάδα σε συμπληρωματικές κινήσεις ώστε να υλοποιηθεί μια ολοκληρωμένη διαδικασία branding με επιλογή ταυτότητας και λογοτύπων
ευρείας αποδοχής και τη μεγαλύτερη δυνατή συμφωνία όλων των ενδιαφερόμενων πλευρών.

Ας γίνει σαφές ότι καμία προσπάθεια «από τα πάνω» δεν θα ενισχύσει την κοινωνική συνοχή και τη διαδημοτική συνεργασία, δεν θα επαναφέρει την εμπιστοσύνη των πολιτών
στις δυνάμεις τους, δεν θα ενεργοποιήσει τον τοπικό παράγοντα και το έμψυχο δυναμικό.

Πιστεύουμε ότι μόνο με τη συμμετοχή των νέων καταρτισμένων επαγγελματιών του τόπου θα μπορέσει να προχωρήσει και να υλοποιηθεί το διατοπικό έργο συνεργασίας «Πάρκο
Φιλίππων».

Η Επιστημονική Ομάδα ταυτισμένη με τα Όνειρα και τις Ελπίδες των Τοπικών Κοινωνιών, θα συνεχίσουν απαρέγκλιτα την υλοποίηση του σχεδιασμού τους, βασιζόμενη στη Στρατηγική Μελέτη Σκοπιμότητας και Βιωσιμότητας του Πάρκου Φιλίππων (Master Plan).




Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχαήλ Μουρβετίδη με την «Επιστημονική Ομάδα “Οψόμεθα Εις Φιλίππους”»

Την Πέμπτη 18 Απριλίου 2024, ώρα 10:00 π.μ., ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχαήλ Μουρβετίδης δέχθηκε, στο Γραφείο του (Διοικητήριο Δράμας, 3ος όροφος) τον Πρόεδρο της Α.Μ.Κ.Ε. «Επιστημονική Ομάδα “Οψόμεθα Εις Φιλίππους”» Αρχιτέκτονα Μηχανικό κ. Χαράλαμπο Τσουρουκίδη, ο οποίος συνοδευόταν από μέλη της διοίκησης της Ομάδας,

Κατά τη συνάντηση, ο Πρόεδρος παρουσίασε στον κ. Μουρβετίδη τη δράση και το όραμα της Ομάδας. Απώτερος στόχος της είναι η συσπείρωση νέων και εμπειρότερων επιστημόνων και ενεργών πολιτών, με σκοπό τη δημιουργία και υλοποίηση ενός πρότυπου Ολιστικού Μοντέλου Ανάπτυξης, το οποίο θα αναδείξει το πανάρχαιο φυσικό αγροτοπολιτιστικό περιβάλλον μεγάλης ιστορικής και εθνικής σημασίας της πεδιάδας των Φιλίππων και της ευρύτερης περιοχής.

Στη συνέχεια, ο Αντιπεριφερειάρχης είχε με τον Πρόεδρο και τα λοιπά μέλη της Ομάδας, μία εκτενή και εποικοδομητική συζήτηση σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους οι χωρικές Περιφερειακές Ενότητες των περιοχών Δράμας, Καβάλας, Σερρών, θα μπορούσαν να συνδράμουν πολυποίκιλα στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση δράσεων της Ομάδας, καθώς και τις προοπτικές καλύτερης συνεργασίας και συντονισμού μεταξύ των εμπλεκόμενων φυσικών ή νομικών προσώπων και θεσμικών παραγόντων.

Ήδη, με τη συνεργασία της Ομάδας και των Περιφερειακών Ενοτήτων και των Δήμων διοργανώνεται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια ο διεθνής ποδηλατικός αγώνας με την επωνυμία «Brevet Φίλιπποι, με αφετηρία τον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων με δεκάδες ποδηλάτες απ’ όλη την Ελλάδα το εξωτερικό, οι οποίοι καλούνται να διανύσουν συνολικά 210 χλμ διασχίζοντας κατά σειρά τους Δήμους Καβάλας, Δοξάτου, Δράμας, Προσοτσάνης, Νέας Ζίχνης, Αμφίπολης και Παγγαίου (συνολικά 20 οικισμούς) και με τερματισμό στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων. Η διοργάνωση αυτή είναι ένα παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής και συνεργασίας για ανάληψη και άλλων δράσεων στο μέλλον, με το συντονισμό όλων των φορέων.




Σέρρες: Ξυλοδαρμός δύο 15χρονων από ομάδα νεαρών – Έξι συλλήψεις

Έξι νεαροί συνελήφθησαν στη Νιγρίτα Σερρών, ύστερα από καταγγελία για ξυλοδαρμό που υπέστησαν δύο 15χρονοι. Το περιστατικό καταγγέλθηκε ότι έγινε χθες το βράδυ, ενώ τα αίτια, σύμφωνα με την Αστυνομία, φαίνεται να ήταν προσωπικές διαφορές.

Μεταξύ των συλληφθέντων είναι δύο 15χρονοι, ένας 16χρονος, ένας 17χρονος και δύο 19χρονοι. Οι δύο 15χρονοι που έπεσαν θύματα ξυλοδαρμού μεταφέρθηκαν αρχικά στο Κέντρο Υγείας Νιγρίτας και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη σωματική βλάβη (ένας εξ αυτών διώκεται για συνέργεια στην πράξη αυτή). Οι ανήλικοι αφέθηκαν ελεύθεροι με προφορική εντολή εισαγγελέα, ενώ οι ενήλικες παραπέμφθηκαν να δικαστούν στο Αυτόφωρο (πήραν αναβολή και ήρθη η κράτησή τους).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ




Στο τραπέζι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας και τα πρόστιμα | Συγκροτήθηκε ειδική ομάδα εργασίας

Την αναμόρφωση του πλαισίου των τελών κυκλοφορίας δρομολογεί το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης. Ειδική ομάδα εργασίας που συγκροτήθηκε στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αναλαμβάνει να επανεξετάσει και να επικαιροποιήσει το πλαίσιο των τελών κυκλοφορίας των ΙΧ, να διατυπώσει απόψεις σχετικά με κανονιστικές και νομοθετικές ρυθμίσεις, να επεξεργαστεί και να μελετήσει τις νέες τεχνολογικές και περιβαλλοντικές εξελίξεις, καθώς και τους όρους, προϋποθέσεις και κριτήρια διαμόρφωσης του κόστους των τελών. Η ομάδα εργασίας θα επεξεργαστεί εναλλακτικά σενάρια κοστολόγησης και θα υποβάλει προτάσεις αναμόρφωσης των τελών κυκλοφορίας.

Επίσης, θα μελετήσει τα συστήματα τελών κυκλοφορίας οχημάτων που εφαρμόζονται σε άλλες χώρες και θα παρουσιάσει ένα πρώτο σχέδιο προτάσεων τον Σεπτέμβριο.

Σημειώνεται ότι σήμερα τα τέλη κυκλοφορίας έχουν αρκετές ταχύτητες ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων ή τον κυβισμό του οχήματος (για παλαιά αυτοκίνητα), ενώ προβλέπεται απαλλαγή για ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους.

Το νέο σύστημα τελών κυκλοφορίας θα οδηγήσει στη διαφοροποίηση των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας, κυρίως με κριτήρια περιβαλλοντικά, όπως είναι οι εκπομπές ρύπων αλλά και με την υιοθέτηση συγκεκριμένου πλαισίου για οχήματα εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και των ηλεκτρικών, των υβριδικών και των plug in οχημάτων.

Πρόστιμα

Η ομάδα εργασίας θα εξετάσει και τα σενάρια για αλλαγές στο χρηματικό πρόστιμο για την εκπρόθεσμη καταβολή των τελών κυκλοφορίας, το οποίο σήμερα ανέρχεται στο διπλάσιο της αξίας των τελών από την πρώτη μέρα καθυστέρησης. Το σχήμα των προστίμων αναμένεται να αλλάξει από το 2025, καθώς στις προθέσεις του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών είναι να καθιερώσει ένα κλιμακωτό σύστημα προστίμων ανάλογα με τον χρόνο καθυστέρησης πληρωμής των τελών. Όσο νωρίτερα θα γίνεται η εξόφληση των τελών μετά τη λήξη της προθεσμίας τόσο μικρότερο θα είναι το πρόστιμο στα τέλη κυκλοφορίας.

Όπως ορίζεται στην απόφαση, η ομάδα εργασίας θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και εκτάκτως όταν προκύπτουν επείγοντα θέματα, εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων ή και εκτός αυτού, σε κάθε δε περίπτωση εντός χρόνου που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση, στο κτίριο όπου στεγάζεται το Γραφείο του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ή μέσω τηλεδιάσκεψης, η δε διάρκειά της ορίζεται έως την ολοκλήρωση του έργου της.

Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα

Τον επόμενο μήνα αναμένεται να ενεργοποιηθεί η ρύθμιση που δίνει τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα. Συγκεκριμένα όσοι είχαν θέσει τα οχήματά τους σε ακινησία θα έχουν τη δυνατότητα να τα κυκλοφορήσουν ξανά στους ελληνικούς δρόμους πληρώνοντας μειωμένα τέλη. Η διάταξη ετοιμάζεται και αναμένεται να κατατεθεί προσεχώς στη Βουλή και η οποία θα προβλέπει ότι, εάν κάποιος επανακυκλοφορήσει το αυτοκίνητό του για έναν μήνα, θα πληρώσει το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12, για 3 μήνες τα 3/12 κ.ο.κ.

Πηγή: newsbeast.gr




ΣΥΡΙΖΑ | Παραιτείται ο Όθωνας Ηλιόπουλος από την Κοινοβουλευτική Ομάδα

Την παραίτηση του αναμένεται να ανακοινώσει, σύμφωνα με πληροφορίες, ο βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, Όθωνας Ηλιόπουλος.

Ο κ. Ηλιόπουλος σε πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξη είχε επισημάνει τον μεγάλο φόρτο εργασίας από την άσκηση των καθηκόντων του ως καθηγητή στο Χάρβαρντ, αλλά είχε πει ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμη τι θα κάνει με τη βουλευτική του έδρα.

Πρώτη επιλαχούσα για τη θέση η Πόπη Τσαπανίδου

Πρώτη επιλαχούσα για τη θέση του είναι η τέταρτη στο ψηφοδέλτιο, δηλαδή η πρώην εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Πόπη Τσαπανίδου. Σημειώνεται πως ο πρόεδρος του κόμματος, Στέφανος Κασσελάκης είναι στην 9η θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας.

Πιέσεις για ανοίξει ο δρόμος του Κασσελάκη για τη Βουλή  

Όπως είχε γράψει το ethnos.gr και ο Νίκος Σβέρκος, το τελευταίο διάστημα υπήρχαν διεργασίες έτσι ώστε τη θέση του κ. Ηλιόπουλου να καταλάβει ο Στέφανος Κασσελάκης, μέσω παραιτήσεων όσων βρίσκονταν στις θέσεις πάνω από τον Πρόεδρο του κόμματος. Ωστόσο, μετά την ξεκάθαρη άρνηση της κ. Λάλη να παραιτηθεί σε μια τέτοια περίπτωση, τη θέση του Όθωνα Ηλιόπουλου αναμένεται να αναλάβει η Πόπη Τσαπανίδου. 

Πηγή: ethnos.gr




Eγκληματική ομάδα διέπραξε 28 διαρρήξεις σε λιγότερο από έναν μήνα | Πέντε συλλήψεις

Την εξάρθρωση εγκληματικής ομάδας, τα μέλη της οποίας φαίνεται ότι δρούσαν τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, διαπράττοντας σωρεία διαρρήξεων και κλοπών σε περιοχές της Μακεδονίας και της Στερεάς Ελλάδας, με λεία 50.000 ευρώ, ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ.

Ύστερα από αστυνομική επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε, χθες το πρωί, τόσο σε οικισμό Ρομά στα Διαβατά όσο και στο Κορδελιό, δυτικά της Θεσσαλονίκης, συνελήφθησαν πέντε άνδρες (ημεδαποί, ηλικίας 35 έως 49 ετών), σεσημασμένοι για παρόμοιες πράξεις, οι περισσότεροι εκ των οποίων συνδέονται με συγγενικούς δεσμούς.

Όπως ανακοίνωσε η Αστυνομία, οι συλληφθέντες κατηγορούνται ότι από τα μέσα του προηγούμενο μήνα (15/2) τέλεσαν 28 διαρρήξεις (26 σε σπίτια και από μία σε αγροτικό συνεταιρισμό και όχημα), μία ληστρική κλοπή και πέντε κλοπές κρατικών πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων. Οι συνολικά 34 αξιόποινες πράξεις έγιναν σε διάφορες περιοχές της Θεσσαλονίκης (Θέρμη, Νέα Καλίνδοια, Εύοσμο, Χορτιάτη και Ωραιόκαστρο) αλλά και της Χαλκιδικής, της Ημαθίας, των Σερρών, της Καβάλας, της Φθιώτιδας και της Εύβοιας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι επέλεγαν σπίτια που βρίσκονται σε απόμερες περιοχές και «χτυπούσαν» σε ώρες που έλειπαν οι ένοικοι, ενώ για τη διαφυγή τους χρησιμοποιούσαν αυτοκίνητα με μεγάλη ιπποδύναμη, στα οποία τοποθετούσαν κλεμμένες ή πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας. Σε μία περίπτωση οι δράστες καταδιώχθηκαν από περιπολικό της Αστυνομίας και για να ξεφύγουν άδειασαν εν κινήσει έναν πυροσβεστήρα για να δημιουργήσουν «ομίχλη» δυσχεραίνοντας την ορατότητα των αστυνομικών.

Σε έρευνες που ακολούθησαν των συλλήψεων στα σπίτια τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν χρηματικό ποσό, κινητά τηλέφωνα, πλήθος κοσμημάτων, 25 ρολόγια χειρός, φορητός υπολογιστής, κάρτα ανάληψης μετρητών, πέντε αυτοκίνητα, φορτιστές βάσης πομποδεκτών, δύο αεροβόλα όπλα (η νομιμότητα κατοχής των οποίων ερευνάται), διαρρηκτικά εργαλεία και ποσότητα κάνναβης.

Πηγή: newsbeast.gr




Νέες αποκαλύψεις | Η Εύα Καϊλή, τρεις μήνες πριν το Qatargate, είχε φτιάξει ομάδα λόμπι με αμφιλεγόμενο σύμβουλο

Τρεις μόλις μήνες πριν συλληφθεί για την υπόθεση Qatargate, η αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού ΚοινοβουλίουΈυα Καϊλή, δημιούργησε μια ομάδα λόμπι για τεχνολογικές – ψηφιακές υποθέσεις, αποκαλύπτει σήμερα η ιστοσελίδα «Follow the Money». Στο πλευρό της βρίσκονταν δύο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες που ερευνώνται και οι δύο σε ξεχωριστές έρευνες, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώην συνεργάτη της McKinsey που είχε εμπλακεί σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα του Βελγίου.

Μη δημοσιοποιώντας τις δραστηριότητές της με την ομάδα, η Καϊλή ενδέχεται να έχει παραβιάσει τους εσωτερικούς κανόνες του Κοινοβουλίου – ενώ παράλληλα επιχείρησε να εισέλθει στο σκοτεινό πεδίο της προώθησης ξένης τεχνολογίας, αναφέρει το δημοσίευμα.

Η ελληνίδα πολιτικός, ο συμπατριώτης της και πρώην βοηθός της και ο Βέλγος σύμβουλος Ζακ Μπουγκέν δημιούργησαν μια νέα, φιλόδοξη οργάνωση. Το μη κερδοσκοπικό Συμβούλιο των Βρυξελλών για την Τεχνολογική Καινοτομία και την Παγκόσμια Ανάπτυξη, ή «Συμβούλιο των Βρυξελλών», ιδρύθηκε, σύμφωνα με τα έγγραφα, με σκοπό τη «δημιουργία ενός παγκόσμιου δικτύου για τις νέες τεχνολογίες». Το σχέδιο προέβλεπε ότι η ένωση θα φιλοξενούσε εκδηλώσεις, θα εξέδιδε πολιτικές συστάσεις, θα πραγματοποιούσε εκστρατείες και θα υποστήριζε την επιρροή των ρυθμιστικών δραστηριοτήτων».

Ακριβώς τρεις μήνες αργότερα, συνεχίζει το δημοσίευμα, στις 9 Δεκεμβρίου 2022, η Καϊλή συνελήφθη. Η αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατηγορήθηκε ότι δέχτηκε δωροδοκίες με αντάλλαγμα την ενίσχυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Κατάρ ενόψει του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου που φιλοξενούσε.

Το «Συμβούλιο των Βρυξελλών» ήταν ένα από τα πολλά «μη κερδοσκοπικά σωματεία» στις Βρυξέλλες που επιδιώκουν να προσελκύσουν ως μέλη τόσο πολιτικούς όσο και εταιρείες, ζητώντας από τις επιχειρήσεις να πληρώσουν υψηλές αμοιβές για να ενταχθούν, τονίζουν οι αρθρογράφοι Simon van Dorpe και Peter Teffer.

Αλλά, συνεχίζουν, η θολή γραμμή μεταξύ πολιτικής και εταιρικής επιρροής δεν είναι το μόνο ζήτημα με την οργάνωση, όπως δείχνει κοινή έρευνα του Follow the Money και των εταίρων των μέσων ενημέρωσης Le Soir, Reporters United και Knack.

Παράκαμψη των κανόνων

Αν και δεν θα γίνει ποτέ γνωστό αν τα σχέδια της τριάδας για το «Συμβούλιο των Βρυξελλών» θα είχαν υλοποιηθεί στην πραγματικότητα, αυτό που φαίνεται βέβαιο είναι ότι η Καϊλή φαίνεται να έχει παραβιάσει τους κανόνες του Κοινοβουλίου, σχολιάζει το δημοσίευμα.

Οι νομοθέτες της ΕΕ πρέπει να ενημερώνουν τον πρόεδρο του Κοινοβουλίου για κάθε νέα εμπλοκή τους σε εταιρείες ή μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στο τέλος του επόμενου μήνα και να δημοσιεύουν τις πληροφορίες αυτές στον ιστότοπο του Κοινοβουλίου.

Η Καϊλή, ωστόσο, δεν ανέφερε ποτέ το «Συμβούλιο των Βρυξελλών» στην ιστοσελίδα του Κοινοβουλίου. Μέσω του δικηγόρου της, δήλωσε στους Reporters United ότι δεν είχε κανένα ρόλο στο σχέδιο και ότι αυτό δεν ξεκίνησε ποτέ. Και αυτό παρά τα επίσημα έγγραφα που την αναφέρουν ως διευθύντρια μέχρι και μετά τη σύλληψή της.

Ο Nick Aoissa, διευθυντής του παραρτήματος της Διεθνούς Διαφάνειας στην ΕΕ, δήλωσε ότι η Καϊλή δεν ήταν η μόνη που απέτυχε να τηρήσει τους εσωτερικούς κανόνες του Κοινοβουλίου.

Πηγή: Newsbeast.gr




Σκυλακάκης για αγρότες | Δεν γίνεται μια κοινωνική ομάδα να παίρνει ρεύμα κάτω του κόστους

«Δεν υπάρχει ίχνος δημοσιονομικού χώρου από εδώ και πέρα για την περίπτωση των αγροτών. Ανοιχτός διάλογος μπορεί να υπάρχει πάντα, αλλά με ανοιχτούς δρόμους» ξεκαθάρισε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενεργείας, Θεόδωρος Σκυλακάκης.

Ερωτηθείς για τα 7 λεπτά ανά κιλοβατώρα που ζητούν οι αγρότες να διαμορφωθεί η τιμή στο αγροτικό ρεύμα, ο κ. Σκυλακάκης απάντησε ότι δεν γίνεται μια κοινωνική ομάδα να παίρνει ρεύμα κάτω του κόστους.

Επισήμανε παράλληλα ότι οι αγρότες λαμβάνουν κρατικές επιδοτήσεις, τις μεγαλύτερες από οποιονδήποτε άλλο κλάδο της οικονομίας, προσθέτοντας ότι αυτές οι επιδοτήσεις έχουν πολύ αυστηρά όρια που βάζει η Ευρώπη.

Για το αφορολόγητο αγροτικό πετρέλαιο που ζητούν οι αγρότες, ανέφερε ότι είναι ένα ζήτημα που η κυβέρνηση θα το συζητήσει εξαντλητικά μαζί τους, καθώς πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα πιο δίκαιο, για να λειτουργεί με βάση την πραγματική αγροτική κατανάλωση.

Έχουν εξαντληθεί τα περιθώρια των παροχών προς τους αγρότες

«Από την πλευρά της κυβέρνησης έχει γίνει ξεκάθαρο ότι έχουν εξαντληθεί τα περιθώρια των οποιωνδήποτε παροχών προς την πλευρά των αγροτών, υπό την έννοια ότι το δημοσιονομικό πλαίσιο και τα οικονομικά της χώρας είναι συγκεκριμένα, είναι στενά» τόνισε από την πλευρά του ο Σταύρος Κελέτσης, υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης στο Πρώτο Πρόγραμμα.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Κελέτσης σημείωσε πως στα δύο μεγάλα ζητήματα που αφορούν τους αγρότες, δηλαδή το ενεργειακό και το θέμα των καυσίμων, η κυβέρνηση πήρε δύο μέτρα, πάρα πολύ σημαντικά, όπως είπε.

«Σε ό, τι αφορά τα καύσιμα, για τρίτη χρονιά δίνει η κυβέρνηση επιστροφή στον φόρο στο πετρέλαιο. Είναι η τρίτη χρονιά που εφαρμόζεται αυτό, διότι είχε καταργηθεί στο παρελθόν και για το 24 με 83 εκατομμύρια θα γίνει αυτή η επιστροφή και μάλιστα, όπως ανακοινώθηκε χθες, τα 40 από τα 83 θα δοθούν μέχρι το τέλος Μαρτίου.

Το ενεργειακό που είναι ένα άλλο μεγάλο κομμάτι, το κόστος της ενέργειας για τους αγρότες μας νομίζω ότι η κυβέρνηση έφτασε πάρα πολύ κοντά σε αυτό που προτείνουν οι αγρότες, δηλαδή οι αγρότες προτείνουν 7 λεπτά την κιλοβατώρα. Με τα σημερινά δεδομένα δεν ήταν εύκολο να διασφαλιστεί αυτή η τιμή. Αλλά η κυβέρνηση τα έβαλε κάτω, τα μέτρησε, χώρισε σε κατηγορίες και για δύο χρόνια, αυτό είναι το σημαντικό, η τιμή θα είναι κοντά στα 9 λεπτά, πολύ κοντά δηλαδή σε αυτό που προτείνουν οι αγρότες και με μία σταθερότητα, που σημαίνει ότι ένας αγρότης θα μπορεί για τα επόμενα δύο χρόνια τουλάχιστον να έχει μία ακριβή εικόνα για το ποιο θα είναι το κόστος που θα πληρώσει στην ενέργεια, συν όμως 8 χρόνια. Διότι δόθηκε και μία προοπτική στα επόμενα 8 χρόνια μιας διασφάλισης αυτής της τιμής στο 30% της τιμής του ρεύματος» ανέφερε ο υφυπουργός.

«Από εδώ και πέρα πλέον οι αγρότες θα πρέπει να συνεκτιμήσουν την κατάσταση με υπευθυνότητα, να εκτιμήσουν αυτά τα οποία δίνει η κυβέρνηση και από εκεί και πέρα να πάρουν τις αποφάσεις τους» προσέθεσε.

Πηγή: Newsbeast.gr




ΑΟΚ Μπάσκετ σε αμαξίδιο | Νικήτρια η ομάδα της Καβάλας

Το απόγευμα του Σαββάτου 4 Φεβρουαρίου 2024 στο κλειστό γυμναστήριο «Αλεξάνδρα Δήμογλου» στην Καλαμίτσα η ομάδα μπάσκετ σε αμαξίδιο Α.Ο. Καβάλα αντιμετώπισε την ομάδα του Πανσερραϊκού στο πλαίσιο των αγώνων της πρώτης φάσης του κυπέλλου Ελλάδος.

Η ομάδα της Καβάλας αναδείχθηκε νικήτρια με σκορ 53-36. Τα δεκάλεπτα του αγώνα 14-6,13-10,14-10, 53-36.

Οι συνθέσεις των ομάδων:  

Α.Ο.Κ. : Ζαρωτιάδης (προπονητής), Βεντάυεβ 16, Σαουλίδης 14, Χατζησάββας 8, Πετράκης 4, Δομβρίδης 4, Αράμπογλου 3, Βρασίδας 2, Πολυχρονιάδης 2, Μασμανίδης

Πανσερραϊκός : Καριοφυλλάκη (προπονήτρια) Γέργος 17, Γκέρης 11, Γκουτζουρέλας 6, Καπούλας 2 , Βαφειάδης, Κατσούρης




Καβάλα | Ομάδα πρωτοβουλίας αγροτών αγροτικής ενότητας φιλίππων

Η ομάδα πρωτοβουλία αγροτών είναι ένα υπό σύσταση κίνημα διαμαρτυρίας το οποίο απολογίζει τα μέλη του σε όσους υπογράφουν το κείμενο που θα τους διανεμηθεί και θα εμπεριέχει τα δομικά του χαρακτηριστικά, καθώς επίσης και την παράγραφο διαμαρτυρίες προς το δήμο καβάλας κατά των αποφάσεων που παρθήκαν στο δημοτικό συμβούλιο και αφορούν τις υπέρογκες χρεώσεις στα αρδευτικά νερά.

Το κείμενο που διανέμεται απευθύνεται κατά πρώτον στους αγρότες του δήμου καβάλας ζητώντας τους να συμμετέχουν στην συνέλευση προκειμένου να καθοριστούν οι δράσεις και ο τρόπος που αυτές θα πραγματοποιηθούν. Επίσης συστατικές προτάσεις για την δομή πρωτοβουλίας προκειμένου να συσταθεί σε σώμα.

Το κείμενο απευθύνεται ακόμα σε όλους τους αιρετους εκλεγμένους στο δήμο καβάλας. Δήμαρχο, Αντιδημάρχους, Προέδρους, Μέλη δημοτικού συμβουλίου,Επικεφαλής παρατάξεων, Προέδρους κοινοτήτων, μέλη τοπικών συμβουλίων, υπηρεσιακούς παράγοντες του δήμου που στα πλαίσια των αυτοδιοικητικών τους αρμοδιοτήτων συνέταξαν,ελαβαν γνώση, και τάχθηκαν η ψήφισαν είτε υπέρ είτε κατά αυτής της απόφασης.

Ομάδα πρωτοβουλίας αγροτών

Η ομάδα πρωτοβουλίας αγροτών συστήνεται με σκοπό την διάβολευση, την διαδήλωση της αντίθεσης στις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, τις προτάσεις στο όραμα ενός στρατηγικού σχεδιασμού για την διαχείριση των αρδευτικών υδάτων, με στόχο την μείωση του κόστους παραγωγής. Την ορθολογικότερη διαχείριση του αρδευτικού ύδατος,
την ανταποδοτική διαχείριση με στόχο την βιωσιμότητας και την ανάπτυξη από το δήμο στον τομέα της άρδευσης.

Η ομάδα που συστήνεται ως σκοπό έχει το αμέσως επόμενο διάστημα να υποβάλει προς το δήμο καβάλας τις προτάσεις της, την αντίθεση και διαμαρτυρίες στις αποφάσεις οι οποίες πλήττουν τον κλάδο των αγροτικών εκμεταλλεύσεων. Επί του παρόντος και πριν τη συλλογή των υπογραφών για την ένταξη στην ομάδα οργανώνεται η συνέλευση
με σκοπό κατά πρώτον, την εκλογή και και αποδοχή από το σώμα ενός άτυπου προεδρείου 7 μελών . Την συγκέντρωση των προτάσεων που θα υποβληθούν στο Δήμο και το κείμενο διαμαρτυρίας κατά των αποφάσεων που έχουν παρθεί στο Δημοτικό συμβούλιο για την άρδευση.

Η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την κυριακή 4 φεβρουαρίου Στις 12:30 μετά μεσημβρίας στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Κοινότητας Ζυγού.

Τηλέφωνο για σχετικές πληροφορίες
Βουδούρης Λεωνίδας, 697560110




Πολιτικές αψιμαχίες για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών | Η γαλάζια «ομάδα» κρούσης και το διήμερο «φροντιστήριο»

Πολιτικές προεκτάσεις λαμβάνει το θέμα της θεσμοθέτησης του γάμου και της τεκνοθεσίας των ομόφυλων ζευγαριών μετά την πρώτη δημόσια τοποθέτηση του πρωθυπουργού και την περιγραφή του πυρήνα και του πλαισίου που θα περιλαμβάνει το σχετικό νομοσχέδιο, το οποίο άμεσα θα κατατεθεί προς ψήφιση στη βουλή. 

Τα κόμματα της αντιπολίτευσης παίρνουν θέση, ενώ έχει ξεκινήσει ήδη μια κυβερνητική επιχείρηση πειθούς που στοχεύει ευρύτερα στην κοινωνία αλλά και ειδικά στο εσωτερικό της ΝΔ και στην αντιστροφή κλίματος, προκειμένου να καμφθούν οι αντιδράσεις όσων διαφωνούν.

Την τηλεοπτική συνέντευξη του πρωθυπουργού διαδέχθηκε η χθεσινή συνέντευξη του Στέφανου Κασσελάκη, με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να σχολιάζει αρνητικά την προτροπή του Κυριάκου Μητσοτάκη προς τους διαφωνούντες βουλευτές του σε αποχή, ενώ χαρακτήρισε «πράξη πολιτικής δειλίας» την μη επιβολή κομματικής πειθαρχίας. Άμεση ήταν η αντίδραση της κυβέρνησης, καθώς ανώτατο κυβερνητικό στέλεχος εστίαζε στο γεγονός ότι με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού προωθείται το κοινωνικό αυτό θέμα σε αντίθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος επί 4,5 χρόνια δεν επέλεξε να προχωρήσει στη νομική κατοχύρωση των ομόφυλων ζευγαριών και στην αναγνώριση των παιδιών τους.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρθηκε και στη στάση του ΠΑΣΟΚ, σημειώνοντας ότι η κριτική του Νίκου Ανδρουλάκη για χειριστική αντιμετώπιση της αντιπολίτευσης ενόψει απουσίας κομματικής πειθαρχίας είναι σεβαστή, αφού όμως πρώτα ο πρόεδρος του κόμματος προσδιορίσει τη στάση που θα κρατήσει απέναντι στο νομοσχέδιο. «Δεν περίμενε κανείς αυτοί που τιτλοφορούνται ως προοδευτική παράταξη να μην έχουν αυτονόητη στήριξη σε αυτή την παρέμβαση» είπε χαρακτηριστικά.

Η κυβερνητική στρατηγική

Μια «ομάδα κρούσης» η οποία θα εστιάσει το προσεχές διάστημα στο να αναλύσει και να επιχειρηματολογήσει επί του προωθούμενου νομοσχεδίου, της αναγκαιότητάς του στη σύγχρονη κοινωνία αλλά και να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα που απασχολούν τους γαλάζιους βουλευτές ειδικά για το την τεκνοθεσία των ζευγαριών του ίδιου φύλου έχει ήδη συσταθεί. Αυτή αποτελείται από τον εισηγητή του νομοσχεδίου, υπουργό Επικρατείας Άκη Σκέρτσο, ο οποίος επισημαίνει ότι η κυβέρνηση προσεγγίζει το θέμα από τη σκοπιά της δικαιοσύνης και της αντιμετώπισης αδικιών και ανισοτήτων με γνώμονα το συμφέρον των παιδιών, τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη, την γραμματέα της ΝΔ, Μαρία Συρεγγέλα και τον γενικό γραμματέα της Κ.Ο., Σταύρο Καλαφάτη.

Έτσι την προσεχή Δευτέρα και Τρίτη ξεκινούν ταχύρρυθμο «φροντιστήριο» με θέμα «Κυβερνητική Πρωτοβουλία για την Ισότητα στον πολιτικό γάμο» στους βουλευτές της ΝΔ, σε δύο δόσεις, στην έδρα της ΝΔ στην οδό Πειραιώς προκειμένου να ενημερωθούν αναλυτικά για τις εν λόγω θεσμικές παρεμβάσεις. Στις συναντήσεις αυτές θα συμμετέχουν και οι δύο αντιπρόεδροι της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης και Κωστής Χατζηδάκης, οι οποίοι θα έχουν ενεργό ρόλο με στόχο να μεταπειστούν όσοι υπουργοί ( Μάκης Βορίδης), υφυπουργοί (Γιάννης Κεφαλογιάννης, Μαρία Κεφάλα, Σταύρος Κελέτσης) βουλευτές ( Θανάσης Πλεύρης, Μίλτος Χρυσομάλλης, Άννα Καραμανλή, Κώστας Καραγκούνης, Βασίλης Γιόγιακας, Μάξιμος Χαρακόπουλος, Ανδρέας Κατσανιώτης) που είτε είναι κάθετα αρνητικοί είτε προβληματίζονται.

Ανώτατο κυβερνητικό στέλεχος ξεκαθάριζε ότι ο πρωθυπουργός ζητά από τους βουλευτές της πλειοψηφίας να υπερψηφίσουν το νομοσχέδιο, εξηγώντας ότι δεν ενθάρρυνε την αποχή, αλλά αναφέρθηκε σε αυτή ως προτιμότερη επιλογή από την καταψήφιση. Ειδικά για τους υπουργούς επισημαίνεται ότι η υπερψήφιση αποτελεί αυξημένη θεσμική υποχρέωση λόγω συλλογικών αποφάσεων του υπουργικού συμβουλίου, ωστόσο σε κάθε περίπτωση η στάση του κάθε στελέχους θα αξιολογηθεί ανάλογα, δεδομένου ότι η κυβέρνηση κάνει λόγο για μια κοινωνική μεταρρύθμιση.