Εταιρίες κρουαζιέρας σε γνωριμία με τον ΟΛΚ και το λιμάνι της Καβάλας
Τουριστικοί πράκτορες εταιριών που δραστηριοποιούνται με την κρουαζιέρα βρίσκονταν το πρωί της Δευτέρας 17 Σεπτεμβρίου στην Καβάλα.
Συμμετείχαν σε σύσκεψη που πραγματοποίησε ο Ο.Λ.Κ ενώ τέθηκε επί τάπητος η προοπτική νέα κρουαζιερόπλοια- εταιριών που δεν έρχονται στην Καβάλα- να εντάξουν την περιοχή στο πρόγραμμα ταξιδιών του 2026.
Έντονη διαμάχη επαγγελματιών αλιέων με τον ΟΛΚ για τα μηχανήματα νερού-ρεύματος στο Λιμάνι Ελευθερών
Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωση τους οι επαγγελματίες αλιείς :
“Την Παρασκευή 2 Αυγούστου ο Οργανισμός Λιμένων Καβάλας με σύμφωνη γνώμη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας προχώρησε σε μια απαράδεκτη πράξη να καταργήσει τις μηχανές που παρέχουν νερό και ρεύμα στο αλιευτικό καταφύγιο των Ελευθερών Καβάλας.
Εκτός των προβλημάτων με τα Απορρίμματα όπου αφαιρέθηκαν όλοι οι κάδοι απορριμμάτων και ανακύκλωσης. Με τις θέσεις εκφόρτωσης αλιευμάτων οι οποίες είναι κατειλημμένες από παροπλισμένα επιβατικά σε όλα τα λιμάνια του νόμου Καβάλας (Καβάλας, Κεραμωτής, Ελευθερών).
Πλέον ο Ψαρράς δεν έχει ΟΥΤΕ ΝΕΡΟ το πιο πολύτιμο αγαθό για τον άνθρωπο ΟΥΤΕ ΡΕΥΜΑ το οποίο είναι απαραίτητο για τα σκάφη με τις θερμοκρασίες της εποχής. Το αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής είναι όλα τα αλιευτικά που δραστηριοποιούνται στην περιοχή να συσσωρευτούν μέσα στο λιμάνι της Καβάλας τα οποία θα είναι σε καθεστώς συνεχούς ειρηνικής διαμαρτυρίας έως ότου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα!”
Από την πλευρά του ο ΟΛΚ προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση :
“Προς αποφυγήν ανακριβών δημοσιευμάτων και προς αποκατάσταση των πραγματικών περιστατικών, η ΟΛΚ ΑΕ ενημερώνει αναφορικά με το ζήτημα που ανέκυψε ως αποτέλεσμα διαμαρτυρίας του Συλλόγου Αλιέων Γρι-Γρι τα ακόλουθα:
Ο Οργανισμός διατηρεί στον Λιμένα Νέας Περάμου τέσσερα (4) μηχανήματα παροχής νερού και ρεύματος (pillars) για τους χρήστες της εγκατάστασης (κατά τεκμήριο, αλιείς). Στη διάρκεια των τελευταίων ετών, τα συγκεκριμένα μηχανήματα αποτελούν σταθερά στόχο δολιοφθοράς με αντικείμενο τόσο την ρεύματοκλοπή όσο και την παροχή νερού χωρίς την καταβολή του αντίστοιχου τιμήματος που προβλέπεται.
Με χρήση εξειδικευμένων, παράνομων μεθόδων, κάποιοι ανώνυμοι (;) χρήστες εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία εποπτείας της λιμενικής εγκατάστασης καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου, βανδαλίζουν τον προαναφερόμενο εξοπλισμό προκειμένου να εξουδετερώσουν τους τοποθετημένους μετρητές επί ζημία του Οργανισμού. Ταυτόχρονα, ως συνέπεια μιας κατάφωρα αντικοινωνικής συμπεριφοράς, το πολυτιμότερο αγαθό της ζωής, το νερό καταλήγει στη θάλασσα σε μια από τις δραματικότερες συνθήκες ξηρασίας για την χώρα μας.
Τούτων δοθέντων, η ΟΛΚ ΑΕ απέσυρε την Παρασκευή 2/08 δύο από τα τέσσερα υφιστάμενα μηχανήματα για να τα επιδιορθώσει με δικές τις δαπάνες για μια ακόμα φορά, προκειμένου να τα αποδώσει το συντομότερο στους υπεύθυνους και ενεργούς χρήστες του εμπορικού και αλιευτικού Λιμένα Νέας Περάμου, αρμοδιότητας της εταιρείας μας.
Επιπρόσθετα, στα όσα αφορούν την υποχρέωση αποκομιδής των αποβλήτων από τις χερσαία ζώνη λιμένος (ΧΖΛ) των εγκαταστάσεων του διαχειρίζονται και λειτουργεί ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας ισχύουν απαράγραπτα τα όσα με σαφήνεια ορίζει η ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, και τα οποία δυστυχώς συστηματικά αποτελούν αντικείμενο παραβίασης από πληθώρα χρηστών της αλιευτικής κοινότητας. Ως προς αυτά, σε σταθερή συνεργασία με την αρμόδια λιμενική αρχή εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα.
Συμπερασματικά, κατόπιν των προαναφερόμενων, εκφράζουμε την βεβαιότητα μας πως δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο διακίνησης εσφαλμένης ή τυχόν κακόβουλης πληροφόρησης, δηλώνοντας απερίφραστα πως ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας βρίσκεται πάντα αρωγός του συνόλου των χρηστών συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς και της αλιευτικής κοινότητας.”
ΤΑΙΠΕΔ & ΟΛΚ ζητούν το Ανοιχτό Κολυμβητήριο Καβάλας για να προχωρήσουν σε ανάπλαση
Στην Καβάλα βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ.
Σύμφωνα με πληροφορίες φαίνεται πως ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΑΔ ήρθε για να ζητήσει από το Δήμο να επιστρέψει στον Οργανισμό Λιμένα το ανοιχτό κολυμβητήριο.
Πρόκειται για μία συμβατική υποχρέωση του Δήμου απέναντι στον Οργανισμό εφόσον ο χώρος δεν λειτουργεί ως ανοιχτό κολυμβητήριο. Σε δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους ο κ. Πολίτης είπε ότι το ΤΑΙΠΕΔ- κατ’ επέκταση ο ΟΛΚ- θέλουν να αξιοποιήσουν την περιοχή του ανοιχτού κολυμβητηρίου στο πλαίσιο μιας γενικότερης ανάπλασης.
Σε αναμονή για την παράδοση – παραλαβή του λιμανιού “Φίλιππος Β'” βρίσκεται ο ΟΛΚ
Το νέο λιμάνι της Καβάλας “Φίλιππος Β” έχει ήδη τεθεί υπο παραχώρησει μετα τις υπογραφές που έπεσαν στα τέλη του Νοέμβρη και πλέον βρίσκεται στην αναμονή για την εύρεση του ιδιότη ο οποίος θα το αξιοποίηση. Σύμφωνα με τον Διευθλυνων Σύμβουλο του ΟΛΚ, κ. Άγγελο Βλάχο η παράδοση παραλαβή κατα πάσα πιθανότητα θα πραγματοποιηθεί στις αρχες του νέου έτους. Ένω για το εν λόγω λιμάνι υπάρχει το επενδυτικό σχέδιο των 36 εκατ. ευρώ για να το αξιοποίηση ο ανάδοχος.
Ενώ όπως δηλώνει στην συνέχεια ο κ. Βλάχος, είναι αισιόδοξος οτι η αξιοποιήση και τα έργα του στο εμπορικό λιμάνι της περιοχής, θα καταφέρουν να αναβαθμίσουν το συγκεκριμένο χώρο.
ΟΛΚ: Εγκρίθηκε σύμβαση υποπαραχώρησης του λιμένα Φίλιππος Β΄
Η Ο.Λ.Κ Α.Ε ανακοινώνει πώς την Δευτέρα 11/09/2023 εγκρίθηκε ομοφώνως από το Διοικητικό Συμβούλιο, η Σύμβαση Υπό-Παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης ενός σταθμού πολλαπλών χρήσεων σε τμήμα του λιμένα Φίλιππος Β΄, της Ο.Λ.Κ Α.Ε , μεταξύ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, του ΤΑΙΠΕΔ, της ΟΛΚ Α.Ε, και της κοινοπραξίας ΣΑΡΙΣΑ ΥΠΟΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΛΙΜΕΝΑ ΚΑΒΑΛΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΙΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ & BLACKSUMMIT FINANCIAL GROUP INC, της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ και της ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Ένα απο τα σημαντικότερα βήματα για την αξιοποίηση του Εμπορικού Λιμανιού, ουσιώδης προϋπόθεση για την περαιτέρω ανάπτυξη της πόλης της Καβάλας και ολόκληρης της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ολοκληρώνεται αισίως, όπως είχε προγραμματιστεί.
Υπό το πρίσμα αυτό, η προσδοκώμενη εκτίναξη των λιμενικών δραστηριοτήτων σε βάθος χρόνου στην εγκατάσταση αυτή, εκτιμούμε πως θα οδηγήσει αναπόδραστα στην πληρέστερη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του Λιμένος, στη διεύρυνση του διεθνούς ρόλου της πόλης, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας αλλά και στη διάχυση πολλαπλασιαστικών οφελών ποικιλότροπα στην οικονομία της περιοχής.
Φιλοδοξούμε και ελπίζουμε η τοπική κοινωνία να αγκαλιάσει το εγχείρημα ολοκλήρωσης της υποπαραχώρησης της λιμενικής εγκατάστασης «Φίλιππος Β’» και να το ενσωματώσει λειτουργικά στον πυρήνα των αναπτυξιακών δραστηριοτήτων της ευρύτερης περιφέρειας. Εξάλλου, είναι προφανές ότι η εν λόγω στόχευση υπερβαίνει τα εθνικά σύνορα, στο μέτρο που ο εμπορικός λιμένας της Καβάλας δύναται να διαδραματίσει καίριο ρόλο στο πλαίσιο εξυπηρέτησης συγκεκριμένων αναγκών της Βαλκανικής αγοράς.
Ας σημειωθεί ότι για την απρόσκοπτη υλοποίηση της σύνθετης διαδικασίας αξιοποίησης, καταβλήθηκαν συστηματικές προσπάθειες από το προσωπικό και την διοίκηση της ΟΛΚ ΑΕ, υπό τις οδηγίες του ΤΑΙΠΕΔ, αποκλειστικού Μετόχου της εταιρείας μας.
Αδιαμφισβήτητα, από την πλευρά μας, ως διοίκηση της ΟΛΚ ΑΕ, δεσμευόμαστε να σταθούμε αρωγοί στην εξέλιξη της μείζονος αυτής επενδυτικής προσπάθειας, αλλά και συνεπείς θεματοφύλακες του συμφέροντος του Ελληνικού Δημοσίου.
Από τη Διοίκηση της Ο.Λ.Κ Α.Ε.
Δείτε τι δήλωσε στο enanews.gr ο Διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Άγγελος Βλάχος