Βραβεύτηκαν αθλητές και αθλήτριες από τον Σύλλογο του ΟΚΑΚ και τον Όμιλο Κλασσικού Αθλητισμού από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας.

Οι αθλήτριες και οι αθλητές της Καβάλας που ξεχώρισαν στα πρόσφατα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Στίβου. Οι βραβεύσεις έγιναν από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θεόδωρο Μαρκόπουλο, και τον εντεταλμένο σύμβουλο Αθλητισμού και Απασχόλησης, ΣΤΕΛΙΟ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗ, με την παρουσία του θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης και Καινοτομίας, Αλέξανδρου Ιωσηφίδη. ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑΜΙΑΣ Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ, Ιωάννης Λιούμπας, καθώς και ο πρόεδρος της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΑΜ-Θ, Βασίλης Ιορδανίδης. Οι αθλητές προέρχονταν από τους συλλόγους του ΟΚΑΚ και τον Όμιλο Κλασσικού Αθλητισμού «Ο Φίλιππος Καβάλας».