Ξεκληρίστηκε οικογένεια στην Κατεχάκη | Πώς έγινε το πολύνεκρο τροχαίο

Οικογενειακή τραγωδία εκτυλίχθηκε στις 16:00 αργά το μεσημέρι της Καθαράς Δευτέρας, στη λεωφόρο Κατεχάκη στο ύψος της οδού Πίνδου, στο ρεύμα προς Αθήνα.

Δύο ηλικιωμένοι σκοτώθηκαν σε τροχαίο, ενώ ο 56χρονος γιος τους που απεγκλωβίστηκε από τα συντρίμμια βαριά τραυματισμένος, κατέληξε λίγο αργότερα στο νοσοκομείο.

Στο τροχαίο που ενεπλάκησαν τέσσερα οχήματα, τραυματίστηκαν συνολικά έξι άτομα, εκ των οποίων τα τρία είναι ελαφρά και τα άλλα τρία πιο σοβαρά. Έχουν διακομιστεί στο νοσοκομείο και αναμένονται τα αποτελέσματα των απεικονιστικών εξετάσεων.

Πώς συνέβη το τροχαίο δυστύχημα

Σύμφωνα με τα σα έχουν γίνει γνωστά μέχρι ο 56χρονος οδηγός του μικρού λευκού ΙΧ έπεσε με ταχύτητα σε προπορευόμενο ταξί το οποίο με τη σειρά του χτύπησε το μπροστινό του ΙΧ.

Η σύγκρουση του πρώτου ΙΧ με το ταξί ήταν σφοδρή. Όλα δείχνουν ότι ο 56χρονος οδηγός του λευκού ΙΧ κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες έχασε τον έλεγχο του οχήματος με συνέπεια να συγκρουστεί με το ταξί προκαλώντας την καραμπόλα των τριών οχημάτων.

newsbomb.gr




Καβάλα: «ΠΝΟΗ» ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ – Ετήσιος Απολογισμός

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2025, ώρα 6.00 μ. μ., στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Καβάλας η ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου για το Παιδί και την Οικογένεια «ΠΝΟΗ». Στην ΓΣ πραγματοποιήθηκε ο Διοικητικός Απολογισμός που παρουσίασε η Πρόεδρος Κα Ιωάννα Χατζηβαρύτη.

Διαβάστε αναλυτικά τον Απολογισμό όπως παρουσιάστηκε από την Πρόεδρο του Συλλόγου Ιωάννα Χατζηβαρύτη.

“Ο Σύλλογός μας «ΠΝΟΗ» ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ»  24 χρόνια δίνει δυναμικά το παρόν στα κοινωνικά πράγματα της πόλης μας. Στόχος η βελτίωση των συνθηκών ζωής του παιδιού και της οικογένειας. Τα μέλη μας είναι περίπου 130.

Έχουμε την πιστοποίηση του Συλλόγου ως φορέα παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Κοινωνικής Φροντίδας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και τώρα προχωρήσαμε στην ανανέωσή της.

Στην ΠΝΟΗ συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις μας όπου και όποτε χρειάζεται και αυτό το κάνουμε καθαρά εθελοντικά. Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε όλες τις οικογένειες που έχουν έρθει κοντά μας και ξεπερνούν τις 120, με ένδυση, υπόδηση, επίπλωση, οικιακές συσκευές, εμβόλια και φάρμακα σε παιδιά, νομική υποστήριξη, πληρωμή λογαριασμών κοινής ωφέλειας( ΔΕΗ, Νερό κλπ), ενοικίων ανέργων γονέων, πραγματοποίηση εργαστηριακών εξετάσεων, συμμετοχή σε έξοδα μετακινήσεων και νοσηλείας, αγορά πετρελαίου και το πετυχαίνουμε χάρις στην υποστήριξη και τις προσφορές τις δικές σας και των συμπολιτών μας.

Στο παντοπωλείο που διατηρούμε εδώ και πολλά χρόνια καταφέραμε  και διαθέσαμε στο 2024 πάνω από 1000 σακούλες τροφίμων και ειδών καθαριότητας και υγιεινής, και δωροεπιταγές περίπου των 50 Ε , 10ευρη επιταγή για αγορά κρέατος από την ΚΡΕΚΑ, 1 κιλό τυρί αγορασμένο στην τιμή κόστους από την εταιρία ΜΑΡΤΟΣ τον μήνα υποστηρίζοντας τακτικά κάθε μήνα τις οικογένειές μας, αλλά και έκτακτα σε περιστατικά της Πρόνοιας του Δήμου Καβάλας που χρίζουν άμεσης υποστήριξης.

Φυσικά η προσπάθειά μας ενισχύθηκε και το 2024 κατά το μέγιστο βαθμό από την εταιρεία ΣΜΥΡΔΕΞ Α.Ε.. καθώς και  τις δικές σας προσφορές, φορέων και επιχειρηματιών.

Στο κοινωνικό φροντιστήριο της ΠΝΟΗΣ υποστηρίξαμε και το 2024 ένα  μικρό αριθμό μαθητών. Υποστηρίξαμε και ένα αριστούχο μαθητή 3ης Λυκείου με την πληρωμή διδάκτρων σε τοπικό φροντιστήριο, το οποίο μας χρεώνει με το 50% του κόστους.

Υποστηρίξαμε και συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε φοιτητές με σπουδαστικά επιδόματα. Το 2024 ήταν 5 οι φοιτητές.

Τμήμα κοινωνικών λειτουργών: Προσφέρουμε ακόμη και ψυχολογική υποστήριξη με τις επίσης εθελόντριες κοινωνικές λειτουργούς, ψυχολόγους, παιδοψυχολόγους και λογοθεραπεύτριες στα μέλη των οικογενειών μας. Έτσι γνωρίζουμε συνέχεια τα προβλήματά τους, τις ανάγκες τους και συνεχίζουμε να βρισκόμαστε κοντά τους.

Με το καλλιτεχνικό εργαστήριο τα 2 Bazaar  που κάναμε μας έδωσαν ικανοποιητικά έσοδα τα οποία βοήθησαν ειδικά τα σπουδαστικά επιδόματα.

Συνεργαστήκαμε με Σωματεία, υπηρεσίες, Συλλόγους, εθελοντικές ομάδες, όπως :

Α) Οι  Γιατροί του Κόσμου

Β) Ο Δήμος καβάλας και οι Υπηρεσίες Πρόνοιας του Δήμου Καβάλας, το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας του Δήμου Καβάλας.

Γ) Τον ΟΚΑΝΑ υποστηρίζοντας μέλη τους και την υπηρεσία των κοινωνικών λειτουργών του Νοσοκομείου Καβάλας.

Δ) Την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «BIA STOP».

Ο οργανισμός «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ» ο οποίος σε συνεργασία με το τον ΣΚΑΪ και την ενεργή υποστήριξη του Ράδιο ALPHA και του κ. Κώστα Τσίγκα, ενέταξε την ΠΝΟΗ στην λίστα των συλλόγων που θα υποστηρίζονται με τρόφιμα σε τακτική βάση. Μέσα στο 2024  δεχθήκαμε 3 φορές τρόφιμα συνολικής αξίας 4.200 ευρώ. Τα τρόφιμα μας παραδίδονται μέσω μεγάλων αλυσίδων όπως Σκλαβενίτης & My Markets.

Ο Οργανισμός «ΜΠΟΡΟΥΜΕ» σε συνεργασία με την αλυσίδα  ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ  ενέταξε την ΠΝΟΗ στην λίστα των συλλόγων που θα παραλαμβάνουν τα κοντόληκτα διάρκειας και ψυγείου. Δύο φορές κάθε εβδομάδα το αυτ/το της ΠΝΟΗΣ γεμίζει κυριολεκτικά από τα είδη αυτά και άμεσα μαζί με τα ψωμιά προσφέρονται στις οικογένειές μας.

Η αλυσίδα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ παρέδωσε μια πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα σοκολατοειδών την οποία διαθέσαμε στις οικογένειές μας σε διάστημα 3 μηνών.

Δεχθήκαμε:

-Δωρεά -χρηματοδότηση από την εταιρεία ΣΜΥΡΔΕΞ Α.Ε. ύψους 36.000 Ε.

Δωρεά -χρηματοδότηση από την εταιρεία HOWDEN Ελλάδος  ύψους 8.000 Ε.

-Πολλές δωρεές των 50, 100, 200, 500 & 1000Ε από τους συμπολίτες μας.

-Συνεχίστηκε η υποστήριξη από τα ΑΒ Βασιλόπουλος στα πλαίσια του προγράμματος «των 52 εβδομάδων» με ικανή ποσότητα τροφίμων.

-Θα συμπληρώσουμε και την προσφορά κρασιού από την Οινοποιία ΣΑΒΒΑ ΦΕΛΛΑΧΙΔΗ προς τις οικογένειές μας και σε όλα τα γιορτινά τραπέζια της χρονιάς.

– Θα αναφέρουμε: την προσφορά  εδώ και πολλά χρόνια μία φορά την εβδομάδα ψωμιού από την αρτοποιεία ΦΕΛΛΑΧΙΔΗΣ. Από την ΚΡΕΚΑ Α.Ε.  την προσφορά νωπού κοτόπουλου 2 φορές το χρόνο συμπληρωματικά στο κρέας που προμηθευόμαστε για τις οικογένειές μας. Τα τελευταία 4 χρόνια προστέθηκε με προσφορά ψωμιού & σάντουιτς η αρτοποιεία ΓΑΤΙΔΗΣ. Η εταιρεία μέσα από ειδικές δράσεις μέσα στο 2024 όπως  την :ΠΛΑΘΩ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ για τα Χριστούγεννα αλλά και κάτι αντίστοιχο το Πάσχα, υποστήριξε το Σύλλογο με το ποσό των 600 ευρώ. Ακόμη την προσφορά 80 λίτρων λάδι από το Σύλλογο Καβαλιωτών Ν. Υόρκης.

– Μεμονωμένοι συμπολίτες μας και πολλοί επαγγελματίες μας πρόσφεραν τρόφιμα, έπιπλα,  παιχνίδια και ρουχισμό.

Κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2024-2025 διαθέσαμε σχολικά, χαρτικά , βιβλία ξένων γλωσσών για τουλάχιστον 110 μαθητές όλων των βαθμίδων, παιδιά από τις υποστηριζόμενες οικογένειες. Είχαμε μια μεγάλη υποστήριξη από την εταιρεία ENERGEAN η οποία μας πρόσφερε 120 δωροεπιταγές των 30 ευρώ και με αυτές καλύφθηκαν όλες οι ανάγκες των μαθητών μας.

Το 15ο Δημ. Σχολείο τόσο στην πασχαλινή του εκδήλωση όσο και στην χριστουγενιάτικη  συγκέντρωσε είδη για το πρωϊνό των παιδιών των οικογενειών μας. Έτσι οι μικροί μαθητές από νωρίς μαθαίνουν για τον εθελοντισμό και την προσφορά.

Τον Μάιο πραγματοποιήθηκε ο 1ος κολυμβητικός περίπατος του Blue Marathon Swim με φιλανθρωπικό σκοπό και τα έσοδα προσφέρθηκαν στην ΠΝΟΗ.

Η Κα Στέλλα Ρόκου την 15/12/24 με το εργαστήριο κεραμικής ΓΑΙΑ παραβρέθηκε σε μια χριστουγεννιάτικη εκδήλωση με φιλανθρωπικό σκοπό και τα έσοδα που προέκυψαν τα πρόσφερε στην ΠΝΟΗ.

Το Νοέμβριο 18-11-24  μαζί με το Φιλ/κό Σωματείο «Ο ΑΓ. ΝΕΣΤΩΡ» στα πλαίσια της Παγκόσμιας ημέρας  για τα δικαιώματα των παιδιών πραγματοποιήσαμε εκδήλωση στο 21ο Δημ. Σχολείο και ταυτόχρονα μιλήσαμε και για τον εθελοντισμό.

Καθώς είμαστε μέλος του ΚΟΙΣΠΕ Καβάλας συμμετείχαμε στη Γ.Σ. του Συνεταιρισμού τον Ιούλιο του 2024.

Η σελίδα μας στο fb έχει πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα και χαιρόμαστε το γεγονός ότι όλες μας οι αναρτήσεις που αφορούσαν αιτήματα οικογενειών μας για διάφορες ανάγκες παιδικό ρουχισμό, έπιπλα, συσκευές κ. α. εθελοντές εκπαιδευτικούς καλύφθηκαν άμεσα, προς μεγάλη μας ικανοποίηση.

Ολοκληρώθηκε το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα: Ενεργοί Αποτροπείς – Ενεργοί Παρατηρητές: Προλαμβάνοντας την Έμφυλη Βία στη Ζωή των Νέων» σε συνεργασία με την ΜΚΟ  ΕΚΟ που έχει έδρα την Αθήνα,

Οι δράσεις της  ΠΝΟΗΣ προβλήθηκαν μέσα από διάφορες εκπομπές του CENTER, του ΕΝΑ CHANNEL  και της ΕΡΤ3 και από όλα γενικώς τα τοπικά Μ.Μ.Ε.

Ανταποκριθήκαμε και συμμετείχαμε σε όλες σχεδόν τις προσκλήσεις τις οποίες δεχθήκαμε και παρακολουθήσαμε μέσω του διαδικτύου πολλές εκδηλώσεις που έγιναν διαδικτυακά.

Μέσα από την παρουσίαση αυτή πρέπει να ευχαριστήσουμε την εθελοντική μας ομάδα περίπου 30 άτομα, εσάς τα μέλη μας για τη συνεχή αρωγή σας, πάρα πολλούς επαγγελματίες της πόλης μας που βρίσκονται συνεχώς κοντά μας, το Δήμο Καβάλας διότι με την παραχώρηση των χώρων μας επιτρέπει να αναπτύσσουμε τις δράσεις μας με  αξιοπρεπή τρόπο και τα Μ.Μ.Ε. που βρίσκονται πάντοτε κοντά μας και προβάλουν το έργο μας.

Ευχαριστούμε τα μέλη της Εξελεγκτικής Επιτροπής Κα Ευαγγελία Παπαϊωάνου, τον κ. Απόστολο Κάλφα και την Κα Τσιβιώτου Δήμητρα για την άψογη συνεργασία.

Κλείνοντας σας διαβεβαιώνουμε ότι η πόρτα της ΠΝΟΗΣ είναι και θα συνεχίσει να είναι ανοικτή κάθε ημέρα για να ακούει τα τυχόν προβλήματα των συμπολιτών μας και όπου μπορεί να τα υποστηρίζει και να τα εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.”    




Χανιά: «Ζητάμε να αποδοθεί δικαιοσύνη» λέει η οικογένεια του αδικοχαμένου Παναγιώτη

Σημαντικές εξελίξεις πυροδοτεί η πρωτοβουλία του συνηγόρου υποστήριξης κατηγορίας της οικογένειας του 22χρονου, που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα. Υπενθυμίζεται ότι ο νεαρός σκοτώθηκε ακαριαία όταν το όχημά του συγκρούστηκε με αυτοκίνητο που οδηγούσε 45χρονος υπό την επήρεια ουσιών, κινούμενος με ιλιγγιώδη ταχύτητα.

Πρόκειται για το αίτημα δεύτερης τοξικολογικής εξέτασης του αίματος του δράστη, από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν μπορεί να εντοπιστούν και άλλες ουσίες.
«Είμαστε σε αναμονή της δεύτερης τοξικολογικής ανάλυσης», δήλωσε στην ΕΡΤ Χανίων και στην εκπομπή «Πάντα κάτι τρέχει στην Κρήτη», ο πατέρας του Παναγιώτη, Αντώνης Καρατζής.
«Το παιδί μου φορούσε ζώνη, οδηγούσε κανονικά», τονίζει ο τραγικός πατέρας για να προσθέσει ότι σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πραγματογνωμοσύνες, «το παιδί οδηγούσε μέχρι 1,5 μέτρο από τη διαχωριστική λωρίδα. Όταν αντιλήφθηκε τον κίνδυνο φρενάρισε και επιχείρησε να κάνει ένα ελιγμό προς τα δεξιά, αλλά δεν πρόλαβε».

Το τροχαίο συνέβη πριν από ένα μήνα στη λεωφόρο Σούδας και ενώ είχε προηγηθεί τροχονομικός έλεγχος στον δράστη, ωστόσο είχε αφεθεί ελεύθερος παρά το γεγονός ότι είχε διαπιστωθεί ότι ήταν υπό την επήρεια ουσιών.

Από την πρώτη στιγμή η οικογένεια του αδικοχαμένου Παναγιώτη, αναζητά την απόδοση ευθυνών όχι μόνο στο πρόσωπο του δράστη, αλλά και όσων τον άφησαν ελεύθερο αντί να προχωρήσουν στην άμεση σύλληψή του.

Μάλιστα, ο πατέρας του νέου κατήγγειλε το γεγονός, ότι η αστυνομία διαπίστωσε την ανικανότητα του 45χρονου να οδηγεί όχι σε τυχαίο τροχονομικό έλεγχο, αλλά μετά από επώνυμη καταγγελία μάρτυρα, που είχε αναφέρει ότι είχε δεχθεί απειλές και επίθεση από τον δράστη λίγες ώρες πριν την τραγωδία. Ο μάρτυρας τόνισε στην Άμεση Δράση ότι αν αυτός ο άνθρωπος συνεχίσει να κυκλοφορεί ελεύθερος, είναι βέβαιο ότι θα κάνει κακό.

Από τις αναλύσεις του αίματος που είχε σταλεί από την Τροχαία στο ΠΑΓΝΗ είχε διαπιστωθεί πως η ποσότητα του αλκοόλ στο αίμα του 45χρονου ήταν 1,99 γρ/λίτρο , ενώ στον οργανισμό του είχαν εντοπιστεί και κάποιες ψυχότροπες ουσίες.

Ο κατηγορούμενος διώκεται σε βαθμό κακουργήματος, με τις κατηγορίες και ποινές που προβλέπει το άρθρο 290α, της επικίνδυνης οδήγησης σε κατάσταση μέθης που προκάλεσε τη θανάτωση ετέρου ανθρώπου. Ο δράστης του τραγικού τροχαίου έχει καταδικαστεί στο παρελθόν σε 2 χρόνια με αναστολή για ενδοοικογενειακή βία, ενώ έχει πολλές φορές προκαλέσει με την επιθετική και βίαιη συμπεριφορά του.

Πηγή:newsbomb.gr




Δικαστική Απόφαση: Αποζημιώσεις για ψυχική οδύνη στην οικογένεια της Ελένης Τοπαλούδη

Η υπόθεση της Ελένης Τοπαλούδη, της 21χρονης φοιτήτριας που έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού και άγριας δολοφονίας στη Ρόδο τον Νοέμβριο του 2018, παραμένει ένα από τα πιο σοκαριστικά εγκλήματα στην ελληνική ιστορία.

Το έγκλημα αυτό, που εκτελέστηκε με πρωτοφανή αγριότητα από δύο άνδρες, έναν ημεδαπό και έναν αλλοδαπό, συνεχίζει να στιγματίζει την κοινωνία και να απασχολεί τη δικαιοσύνη.

Η Απόφαση για Αποζημιώσεις στους Συγγενείς της Ελένης Τοπαλούδη

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 23/2025 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου, που εκδόθηκε πρόσφατα, αναγνωρίστηκε η βαθιά ψυχική οδύνη που υπέστησαν οι συγγενείς της Ελένης. Το δικαστήριο επεδίκασε αποζημιώσεις ύψους:

  • 240.000 ευρώ στον πατέρα, Ιωάννη Τοπαλούδη,
  • 240.000 ευρώ στη μητέρα, Κυριακή Αρμουτίδου,
  • 200.000 ευρώ στον αδελφό της,
  • 100.000 ευρώ στη γιαγιά της,
  • 25.000 ευρώ σε κάθε έναν από τους θείους της.

Η απόφαση κηρύχθηκε προσωρινά εκτελεστή, διασφαλίζοντας την άμεση καταβολή των ποσών αυτών στους δικαιούχους.

Νέες Αγωγές από τον Ροδίτη Καταδικασθέντα

Την ίδια στιγμή, ο ημεδαπός καταδικασθείς υπέβαλε τρεις αγωγές κατά εκπαιδευτικών, τους οποίους κατηγορεί για ψευδείς καταθέσεις και συκοφαντική δυσφήμηση. Ο ίδιος, που εκτίει ποινή ισόβιας κάθειρξης και 15 ετών, ζητεί αποζημιώσεις που φθάνουν συνολικά το ποσό των 785.000 ευρώ.

Οι αγωγές, που εξετάζονται σήμερα από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Ρόδου, περιλαμβάνουν:

  • Κατηγορία για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και ψευδείς καταθέσεις, με αίτημα αποζημίωσης ύψους 255.000 ευρώ από κάθε εκπαιδευτικό.
  • Επιβολή χρηματικής ποινής 3.000 ευρώ για κάθε μελλοντική παράβαση.

Η Εξέλιξη της Δικαστικής Διαδικασίας

Σημειώνεται ότι μία από τις αγωγές που είχε κατατεθεί εναντίον εκπαιδευτικού απορρίφθηκε λόγω αναρμοδιότητας του δικαστηρίου, παραπέμποντας την υπόθεση στο Πολυμελές Πρωτοδικείο. Οι εξελίξεις αυτές δείχνουν τη συνεχιζόμενη επιρροή της υπόθεσης στο νομικό πεδίο.

Η Ελένη Τοπαλούδη: Σύμβολο Αντίστασης και Διεκδίκησης

Η υπόθεση της Ελένης Τοπαλούδη έχει εξελιχθεί σε σύμβολο αγώνα κατά της έμφυλης βίας. Η οικογένεια του θύματος, με πρωτοστάτη τον πατέρα της, Ιωάννη Τοπαλούδη, αγωνίζεται για την απονομή δικαιοσύνης, όχι μόνο για την Ελένη, αλλά και για κάθε θύμα βίας.

Η στυγερή δολοφονία και ο βασανιστικός θάνατος της Ελένης αποκάλυψαν βαθύτερες κοινωνικές παθογένειες, που σχετίζονται με την έλλειψη παιδείας, την ανοχή στη βία και τη συστηματική υποβάθμιση των δικαιωμάτων των γυναικών.

Το Κοινωνικό και Νομικό Αντίκτυπο

Η υπόθεση Τοπαλούδη ανέδειξε την ανάγκη για αυστηρότερη ποινική μεταχείριση των δραστών έμφυλης βίας, καθώς και για τη θεσμοθέτηση καλύτερων μηχανισμών πρόληψης και στήριξης των θυμάτων. Παράλληλα, έφερε στο φως την ευθύνη των οικογενειών και του κοινωνικού περιβάλλοντος των δραστών.

Η απόφαση του δικαστηρίου για αποζημιώσεις προς τους συγγενείς της Ελένης Τοπαλούδη αποτελεί μια σημαντική, αλλά μικρή, μορφή δικαίωσης. Ο αγώνας της οικογένειας για τη διατήρηση της μνήμης της Ελένης και την απονομή δικαιοσύνης συνεχίζεται, θυμίζοντας σε όλους τη σημασία του σεβασμού στα ανθρώπινα δικαιώματα και την ανάγκη για μια κοινωνία απαλλαγμένη από τη βία και την αδικία.




Έκοψαν το επίδομα σε οικογένεια πολυτέκνων στο Ορμένιο Έβρου

Ζουν στο βορειότερο χωριό της Ελλάδας, στο Ορμένιο. Μια οικογένεια, με 5 παιδιά. Κι όμως, το κράτος τους έκοψε το ετήσιο επίδομα πολυτέκνων των 2.800 ευρώ, γιατί πήραν αυξήσεις στους μισθούς τους ύψους 1.000 ευρώ τον χρόνο…

Όπως αποκάλυψε η κα Ευαγγελία Ιωαννίδου στην κάμερα του “Οπου Υπάρχει Ελλάδα”, της νέας εκπομπής του ΣΚΑΪ, με την Ευλαμπία Ρέβη και τον Γιώργο Κουρδή, “δεν παίρνουμε επίδομα πολυτέκνων πλέον γιατί θεωρούμαστε υψηλόμισθοι.”

Η κα Ιωαννίδου και ο σύζυγός της, δημόσιοι υπάλληλοι εδώ και πάνω από 18 χρόνια, έλαβαν αύξηση στους μισθούς τους. Έτσι, ξεπέρασαν κατά 1.000 ευρώ το εισοδηματικό κριτήριο, με αποτέλεσμα να “κοπεί” το επίδομα πολυτέκνων ύψους 2.800 ευρώ που λάμβαναν.




Άφησαν χωρίς επίδομα οικογένεια με 11 παιδιά

Τα οριζόντια εισοδηματικά κριτήρια άφησαν χωρίς επίδομα παιδιού μια… 13μελή οικογένεια: Η αντίφαση στις πολιτικές της κυβέρνησης για την υπογεννητικότητα

Χωρίς επίδομα παιδιού έχει μείνει μια οικογένεια με 11 τέκνα έπειτα από την εισαγωγή εισοδηματικών κριτηρίων στις καταβολές του ΟΠΕΚΑ.

Ο πατέρας είναι ανώτερος στρατιωτικός, ωστόσο δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα της οικογένειας. Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η μητέρα, χωρίς καμία προειδοποίηση και ενώ περίμενε να λάβει το επίδομα για να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας πέρυσι, τελικά δεν το έλαβε ποτέ.

«Είχαμε πραγματικά απογοητευτεί, εκείνος ο μήνας μάς είχε μείνει πικρά μέσα στην ψυχή, σε μικρούς και μεγάλους […] Πρόκειται για ένα ποσό κοντά στα 700 ευρώ, το οποίο αποτελούσε βασικό στήριγμα στον μηνιαίο προϋπολογισμό τους.

Σημειώνεται πως το ενοίκιο στο νέο σπίτι της οικογένειας στο Χαλάνδρι είναι υψηλό, ενώ το κόστος του σούπερ μάρκετ φτάνει στα 2.000 ευρώ κάθε μήνα, με την οικογένεια να δίνει αγώνα ώστε να κρατήσει τα έξοδά της για τις απαραίτητες αγορές κάτω από τα 70 ευρώ την ημέρα.
https://youtu.be/WfULMkcKQvE



Μέτρα για την οικογένεια στο «καλάθι» της ΔΕΘ | Αύξηση επιδόματος παιδιού κίνητρα και φοροελαφρύνσεις

Σίγουρη θεωρείται και η αύξηση του επιδόματος παιδιού όσον αφορά το ποσό αλλά και τη διεύρυνση των δικαιούχων. Οι αποφάσεις δεν έχουν κλειδώσει καθώς το υπουργείο οικονομικών που έχει και τον πρώτο λόγο εξετάζει το ύψος των κονδυλίων που θα διατεθούν για την ενίσχυση της οικογένειας.

O κουμπαράς των χρημάτων

Προς το παρόν είναι γνωστό ότι τα χρήματα θα αντληθούν από δύο πηγές.

  1. Με την αύξηση των μισθών πολλοί γονείς έχασαν το επίδομα παιδιού καθώς υπερέβαιναν τα εισοδηματικά κριτήρια. Συγκεκριμένα η μείωση των δικαιούχων  έφερε και μείωση της δαπάνης για επιδόματα παιδιού κατά 156.172.114 ευρώ. Το ποσό αυτό ισοδυναμεί με μείωση της δαπάνης κατά 15,8% θα μπορούσε να διατεθεί για την αύξηση είτε των επιδομάτων είτε για την αύξηση των εισοδηματικών κριτηρίων ώστε να μην βγουν από το επίδομα όσοι είχαν αύξηση εισοδήματος.
  2. Πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες επίσης έχασαν το επίδομα παιδιού, το επίδομα στέγασης και το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα καθώς φορολογούνται πλέον με βάση το ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα με αποτέλεσμα αρκετοί να υπερβούν τα εισοδηματικά κριτήρια.

Εναλλακτικά αντί της αύξησης των επιδομάτων εξετάζεται η αύξηση των εισοδηματικών ορίων ώστε οι δικαιούχοι να μη χάσουν το επίδομα ή να μην πάρουν μικρότερο ποσό όσοι είχαν αύξηση στις αποδοχές ή στα υπόλοιπα  εισοδήματα τους.

Τα επιδόματα

Ειδικότερα το επίδομα παιδιού ανέρχεται σήμερα για το πρώτο και δεύτερο παιδί το επίδομα είναι: 70 ευρώ, 42 ευρώ, 28 ευρώ και για το τρίτο και κάθε επόμενο παιδί: 140 ευρώ, 84 ευρώ και 56  Το επίδομα παιδιού παρέχεται σε πάνω από 900.000 οικογένειες και αφορά πάνω από 1.5 εκ. παιδιά, ενώ η ετήσια δαπάνη ανέρχεται σε περίπου 1.050.000.000 ευρώ. Καταβάλλεται σε 6 διμηνιαίες δόσεις με βάση τα στοιχεία της τελευταίας εκκαθαρισμένης φορολογικής δήλωσης.

Όσο για το επίδομα στέγασης, που σήμερα κυμαίνεται από 70 ως 210 ευρώ, ανάλογα με το εισόδημα, οι όποιες αλλαγές θα πάνε “πακέτο” με τις παρεμβάσεις για την κοινωνική στέγη, που θα “ξεδιπλωθούν” από το Φθινόπωρο και μετά, συμπεριλαμβάνοντας νέους περιορισμούς

στις βραχυχρόνιες μισθώσεις, το διευρυμένο πρόγραμμα “Σπίτι μου”, το «Στέγαση και Εργασία»  τον πρώτο διαγωνισμό για την “Κοινωνική Αντιπαροχή”.

imerisia.gr




Αλεξανδρούπολη | Δωρεά ενός ολοκαίνουριου οικίσκου σε μια τριμελή πυρόπληκτη οικογένεια στην Κίρκη

Ο οικίσκος τοποθετήθηκε και παραδόθηκε στην οικογένεια σήμερα Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024, αφού πρώτα πραγματοποιήθηκαν από τις υπηρεσίες του Δήμος Αλεξανδρούπολης οι εργασίες απομάκρυνσης της κατεστραμμένης από τη φωτιά οικίας, η προετοιμασία του εδάφους και η σύνδεση του οικίσκου με το δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης. Για τον οικιακό εξοπλισμό μερίμνησε η εταιρία VICKO Αλεξανδρούπολης, η οποία ανέλαβε να προσφέρει τα απαραίτητα ενός νοικοκυριού.

Σύμφωνα με την Αλεξάνδρα Χατζηαντωνίου, υπεύθυνη επικοινωνίας του ΔΕΣΦΑ, ο συγκεκριμένος οικίσκος είναι ο ένας από τους τέσσερις, δωρεά του ΔΕΣΦΑ προς τον Δήμο Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, για την κάλυψη αναγκών πυρόπληκτων οικογενειών.

Ο δήμαρχος  Γιάννης Ζαμπούκης ευχαρίστησε τόσο τον ΔΕΣΦΑ όσο και την εταιρία Vicko, τονίζοντας ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι και συλλογικότητες που νοιάζονται, μπορούμε να κάνουμε μικρά θαύματα.




Θεσσαλονίκη: 33χρονος χάρισε ζωή με τον θάνατό του – Δωρεά οργάνων και ιστών αποφάσισε η οικογένειά του

Δώρα ζωής προσέφερε με τον θάνατό του 33χρονος που νοσηλευόταν στη Β’ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (Β΄ ΜΕΘ) του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Γ. Παπανικολάου» και έχασε τη μάχη για τη ζωή.

Οι οικείοι του, στην πιο δύσκολη για αυτούς στιγμή, αποφάσισαν να προσφέρουν δώρα ζωής σε συνανθρώπους μας, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση του Νοσοκομείου.

Η δωρεά οργάνων και ιστών ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή του Πάσχα. Το χειρουργείο της δωρεάς πραγματοποιήθηκε από τις χειρουργικές ομάδες της Μονάδας Μεταμόσχευσης του ΓΝΘ «Ιπποκράτειου», της Μονάδας Μεταμοσχεύσεων Καρδιάς του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου και της Οφθαλμολογικής Κλινικής του ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ.

Τα συλλυπητήριά της αλλά και τις θερμότατες ευχαριστίες για την προσφορά οργάνων και το μεγαλείο ψυχής που επέδειξαν εκφράζει η Διοίκηση του Νοσοκομείου προς τους οικείους του δωρητή. Επιπλέον, η Διοίκηση ευχαριστεί το προσωπικό της Β’ Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του «Γ. Παπανικολάου» και όλων των άλλων τμημάτων και κλινικών του Νοσοκομείου που συνεργάστηκαν για το σκοπό της δωρεάς.

Συγκεκριμένα, το προσωπικό του Αναισθησιολογικού Τμήματος, των Χειρουργείων, του Ακτινολογικού Εργαστηρίου, του Καρδιολογικού Τμήματος, του Μικροβιολογικού Εργαστηρίου, του Βιοχημικού Εργαστηρίου, του Αιματολογικού Εργαστηρίου και τη Αιμοδοσίας και του Τμήματος Ανοσολογίας-Ιστοσυμβατότητας. «Χωρίς την καθοριστική συμβολή όλων αυτών των επαγγελματιών υγείας δεν θα ήταν δυνατή η επιτυχής έκβαση της διαδικασίας της δωρεάς», αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.

Η διαδικασία διενεργήθηκε υπό το γενικό συντονισμό του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων.

Το «Γ. Παπανικολάου» στηρίζει τη Δωρεά Οργάνων μετά το τέλος της ζωής, ως την ύψιστη μορφή εθελοντικής προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, πολιτισμού και αλτρουισμού, καταλήγει η ανακοίνωση.



Κοπή βασιλόπιτας του Συλλόγου «ΠΝΟΗ» για το Παιδί και την Οικογένεια

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας του Συλλόγου “ΠΝΟΗ” για το Παιδί και την Οικογένεια.  Η εκδήλωση ήταν επιτυχημένη και πλήρης συμμετοχής από μέλη, φίλους και φίλες.

Η ευχή της νέας χρονιάς και η κοπή της βασιλόπιτας συνοδεύτηκαν από την χαρά και τη συντροφικότητα των παρευρισκομένων.Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Παναγιώτης Μαμτσαδέλης εκπροσωπώντας το Δήμαρχο Καβάλας, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Μάρκος Δέμπας, Πρόεδροι και μέλη των Δ.Σ. της Φιλοπτώχου Αδελφότητας, του Φιλανθρωπικού Σωματείου «ο Αγ. Νέστωρ», του Συλλόγου Εθελοντών κατά του Καρκίνου, του Νομαρ/κού Συλλόγου ΑΜΕΑ Ν. Καβάλας, της Ένωσης Γυναικών Ελλάδος Παράρτημα Καβάλας και του Κοιν/κού Ινστιτούτου Ενεργών Πολιτών.

 




«Τους σκότωσε ο άνθρωπός τους» | Οι μαρτυρίες ανθρώπων κοντά στην εφοπλιστική οικογένεια Καρνέση για το φονικό

Η εφοπλίστρια Μαρία Καρνέση (αδελφή του εφοπλιστή Σπύρου Καρνέση), ο Αντώνης Βλασσάκης (σύζυγος της Δέσποινας Καρνέση και CEO της ναυτιλιακής) και ο Ηλίας Κουκουλάρης, πρώην καπετάνιος και υπάλληλος, ο οποίος φέρεται να προσπάθησε να τους σώσει, είναι τα θύματα του Αιγύπτιου Αριστείδη Ελ Μπουράι στη ναυτιλιακή εταιρεία στη Γλυφάδα χθες το πρωί.

Βασικό κίνητρο εκτιμάται πως ήταν η δυσαρέσκεια του για την απαίτηση να φύγει από το σπίτι που του είχε παραχωρηθεί για να διαμένει δωρεάν, στη Γλυφάδα. Έτσι ο 76χρονος Αιγύπτιος έστρεψε την κάνη του όπλου του και σκότωσε τη γυναίκα που για δεκαετίες τον είχε ως έμπιστο της για όλα όσα αφορούν τα σπίτια της ίδιας και της αδελφής της στους Πεταλιούς και όχι μόνο, τον άντρα της αδελφής της και τον πλοίαρχο που προσπάθησε να αποτρέψει την τραγωδία που εκτυλίχθηκε το πρωί της Δευτέρας, στην ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Καρνέση.

Ο άνδρας για δεκαετίες δούλευε στην οικογένεια και είχε γίνει ουσιαστικά μέλος της, όπως περιγράφει στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο πρόεδρος της κοινότητας Μαρμαρίου, όπου ανήκουν οι Πεταλιοί, Νίκος Τσαλιάγκος.

Όπως περιέγραψε, στον δράστη του φονικού είχε ανατεθεί η εν λευκώ διαχείριση όλων τω ζητημάτων που σχετίζονταν με τα σπίτια της οικογένειας, εκείνος τους παραλάμβανε από το Μαρμάρι και με σκάφος του πήγαινε στα σπίτια τους και μάλιστα ήταν τόσο στενή η σχέση τους και οι δεσμοί που είχε αναπτύξει με την οικογένεια, που σύμφωνα με τον κ. Τσαλιάγκο, έτρωγαν μαζί στο τραπέζι, αναφέροντας χαρακτηριστικά «από την εποχή της μητέρας της οικογένειας Καρνέση, ήταν ο “άνθρωπός τους”».

Ο πρόεδρος της κοινότητας είπε μάλιστα ότι ενώ εδώ και αρκετό καιρό είχε υπάρξει προστριβή και απολυθεί από τις δύο αδελφές Καρνέση, τον είδε στο Μαρμάρι και πριν από 1-2 μήνες και χαιρετήθηκαν.

Αφού απολύθηκε από τις δύο αδελφές του, ο Σπύρος Καρνέσης προσέλαβε τον Αιγύπτιο, ο οποίος συνέχισε έτσι να προσφέρει υπηρεσίες και έτσι εξηγείται και η ευκολία να έχει πρόσβαση και στις εγκαταστάσεις της ναυτιλιακής εταιρείας

Στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» μίλησε και ο ιατρός και στενός φίλος των οικογενειών των αδελφών Καρνέση, Στέλιος Γραμματικάκης, ο οποίος τόνισε πως τίποτα δεν προμήνυε την τραγωδία ούτε ανησυχούσε τα θύματα του 76χρονου τις τελευταίες ώρες, που τις πέρασε μαζί τους.

Ο κ. Γραμματικάκης είπε ότι το Σαββατοκύριακο βρισκόταν με τη Μαρία Καρνέση, η οποία απόλαυσε μια βόλτα στην παραλία το Σάββατο, ενώ την Κυριακή την επισκέφθηκε στο σπίτι της. Μίλησε με τα καλύτερα λόγια τόσο για εκείνη όσο και για την αδελφή της Δέσποινα, που γλίτωσε από τα πυρά του δράστη καθώς είχε κλειδωθεί σε τουαλέτα των γραφείων, αλλά και για τον σύζυγο της Δέσποινας, που επίσης δολοφονήθηκε από τον Αιγύπτιο, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η Μαρία είχε την οικονομική διαχείρηση, η Δέσποινα ως νομικός την νομική κάλυψη και εκείνος ήταν η “ομπρέλα” της εταιρείας».

«Η Μαρία Καρνέση ήταν πολύ απλός άνθρωπος. Με ένα κινητό των 50 ευρώ, γιατί δεν είχε ούτε smartphone, κινούσε ολόκληρο στόλο και διαχειριζόταν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ήταν πολύ απλοί και ταπεινοί άνθρωποι. Δεν φοβούνταν κανέναν, δεν πίστευαν ότι κάποιος θα τους κάνει κακό. Η Μαρία Καρνέση κυκλοφορούσε μόνης της στη Γλυφάδα, χωρίς προσωπική ασφάλεια. Μπορώ να την παρουσιάσω ως την Μαντώ Μαυρογένους του 2024».

πηγή: Newsbeast.gr




Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση της 26χρονης από τα Χανιά | Εντοπίστηκε και μίλησε με την οικογένειά της

Αίσιο τέλος δόθηκε τη Δευτέρα (12/2) στην υπόθεση εξαφάνισης της 26χρονης από τα Χανιά τα ίχνη της οποία χάθηκαν Σάββατο (12/2).

Η κοπέλα εντοπίστηκε και μίλησε με την οικογένειά της.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η 26χρονη είναι καλά στην υγεία της.

πηγή: newsbeast.gr




Ορεστιάδα | Δυο παιδιά απ’ τη Σιέρα Λεόνε βρήκαν την οικογένειά τους

Είναι από τις περιπτώσεις που η δυσλειτουργία των Ελληνικών γραφειοκρατικών γραναζιών βγάζει τελικά σε καλό.

Στην προκειμένη, το καλό είναι πολλαπλό, μοιράζεται στα τέσσερα και αφορά στην ευτυχισμένη οικογένεια του Αντώνη, της Ιωάννας, της Διώνης (4 ετών) και του Δημήτρη (11 μηνών). Δύο παιδιά που γεννήθηκαν σε μία από τις φτωχότερες χώρες τους πλανήτη, τη Σιέρα Λεόνε, και βρήκαν τα μεγαλύτερα πλούτη χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, στην παντελώς άγνωστη γι’ αυτά Ελλάδα, στη μακρινή Ορεστιάδα Έβρου. 

Ο Αντώνης και η Ιωάννα ξεκίνησαν διαδικασία υιοθεσίας στις αρχές του 2022 μέσω του κρατικού μηχανισμού, όταν όμως αντιλήφθηκαν πως αυτή μπορεί να διαρκέσει έως και 5 χρόνια, ίσως και περισσότερα, στράφηκαν στο εξωτερικό.

Μέσω διαδικασιών διακρατικής υιοθεσίας, έφτασαν έως τη Σιέρα Λεόνε και σε ελάχιστους μήνες κατάφεραν να εκπληρώσουν το μεγαλύτερο όνειρό τους. Ξεκίνησαν αρχικά για την υιοθεσία ενός παιδιού, στην πορεία όμως προέκυψε ακόμη ένα: με το που μίλησαν με τη δικηγόρο στη Σιέρα Λεόνε, “…ήρθε μια γυναίκα μόνη της, με ένα νεογέννητο 10 ημερών αγνώστου πατρός και πριν το φέρει στο ορφανοτροφείο, το θέλετε;, μας ρώτησε“, περιέγραψε η Ιωάννα.

Αυτός είναι ο Δημήτρης, ο οποίος στις 3 Ιανουαρίου γίνεται ακριβώς ενός έτους. Η θετή του αδερφούλα – δεν είναι βιολογικά αδέρφια – η Διώνη πάει ήδη στα προνήπια∙ από το Σεπτέμβριο που πρωτοήρθε στην Ελλάδα ξεκίνησε το σχολείο και η τοπική κοινωνία την αγκάλιασε αμέσως. “Δεν έχουμε νιώσει περίεργα βλέμματα, όλοι μας περιβάλλουν με αγάπη“, υποστήριξε η μητέρα τους.

“Αγάπη. Είναι το μόνο που χρειάζονται τα παιδιά. Τους δίνουμε πολλή, αλλά αυτή που εισπράττουμε δεν περιγράφεται“, δήλωσε η Ιωάννα, τονίζοντας πως “δίνοντας αγάπη, έρχεται πίσω περισσότερη“. 

Η ιστορία τους μπορεί να αποτελέσει ισχυρό μήνυμα ελπίδας και για άλλα ζευγάρια που έχουν τεράστια αποθέματα αγάπης να προσφέρουν, μα δεν γνωρίζουν ή δεν βρίσκουν τον τρόπο να προχωρήσουν στη ζωή τους. Η Ιωάννα θέτει εαυτόν στη διάθεση όποιας/όποιου θέλει να επικοινωνήσει μαζί της για να βοηθήσει όσο μπορεί, έτσι όπως και η ίδια βοηθήθηκε από άλλη γυναίκα και έφτασε να εκπληρώσει το όνειρο της ζωής της.

Πηγή: radioevros.gr




Απαντήσεις ζητά η οικογένεια του 35χρονου από την Θάσο που έχασε την ζωή του σε εργοτάξιο στην Κρήτη

Ο 35χρονος εργάτης, Γιάννης Καραβούζης, με καταγωγή από τη Θάσο, έχασε την ζωή του σε εργατικό δυστύχημα, που σημειώθηκε το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου σε εργοτάξιο στο Ρέθυμνο της Κρήτης.

Ο Γιάννης Καραβούζης, ζούσε τα τελευταία πέντε χρόνια στο Ρέθυμνο. Ήταν αρραβωνιασμένος και σε ένα μήνα, τον Φεβρουάριο, επρόκειτο να παντρευτεί με την αγαπημένη του, Μαρία Καμαρίτη, από το Ρέθυμνο.    Εργαζόταν ως ξενοδοχοϋπάλληλος για τέσσερα χρόνια και είχε αποφασίσει το τελευταίο διάστημα και ενόψει του γάμου, να ενισχύσει το οικογενειακό εισόδημα.    Έτσι, αποδέχθηκε την πρόταση, όπως λέει η οικογένεια του, να εργαστεί περιστασιακά ως εργάτης στο συγκεκριμένο εργοτάξιο.

Την πρώτη μέρα που εργάστηκε εκεί έχασε και τη ζωή του με τραγικό τρόπο, όταν παρασύρθηκε από μηχάνημα και τραυματίστηκε θανάσιμα.   Οι γονείς του, Στέλιος και Βασιλική Καραβούζη, μαζί με τον αδερφό του, βρίσκονται το τελευταίο διάστημα στο Ρέθυμνο και αναζητούν απαντήσεις, για το πως συνέβη το δυστύχημα.

Στο ENA Channel και στην εκπομπή Αναλυτής με τον Απόστολο Ατζεμιδάκη μίλησε ο δικηγόρος της οικογένειας Μανώλης Πετρακάκης.




Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του | Σήμερα η κηδεία του

Βαρύ είναι το κλίμα στη Μεγάλη Μαντίνεια Μεσσηνίας τον τόπο καταγωγής του 40χρονου επισμηναγού Επαμεινώνδα Κωστέα που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του στην Καλαμάτα καθώς εκεί σήμερα, Παρασκευή (29/12) θα τελεστεί η κηδεία του.

Η πτήση του T-2 Buckeye με χειριστή τον 40χρονο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα που υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις είχε τραγική και ήταν αυτή που στις 27/12 του στέρησε τη ζωή.

Σύμφωνα με τους ειδικούς και όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (29/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο η πτώση του αεροσκάφους εάν δεν οφείλεται σε λάθος του πιλότου, θα οφείλεται σε αποκόλληση του πηδαλίου κλίσης είτε του πτερυγίου.

Μέχρι και χθες, Πέμπτη (28/12) αργά το απόγευμα συνεργεία της Πολεμικής Αεροπορίας έκαναν έρευνα στο σημείο προκειμένου να βρουν στοιχεία για τα αίτια του δυστυχήματος.

Πρόκειται για την τελευταία πτήση που θα πραγματοποιούσε ο 40χρονος και μετά θα άλλαζε πτητικό μέσο, καθώς θα αποσυρθεί ο συγκεκριμένος τύπος εκπαιδευτικών αεροσκαφών, και τον περίμεναν η γυναίκα του και τα παιδιά του να φύγουν για διακοπές στην Κρήτη όταν συνέβη το μοιραίο.

Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών (Τ2) αποσύρεται από 1/1/24 και στη θέση του μπαίνει το Τ6.

Το χρονικό της τραγωδίας στην Καλαμάτα

Επρόκειτο για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό, ο 40χρονος ήταν μόνος του. Κάποια στιγμή, λίγο πριν την προσγείωση, το αεροσκάφος αρχίζει να χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του.

Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζονται τα σενάρια, αυτό του ανθρώπινου λάθος και το δεύτερο, επειδή έκανε ελιγμούς καταδίωξης, το αεροσκάφος να πήρε μεγάλη κλίση και να έχασε την ευστάθειά του.




Το χρονικό της τραγωδίας στην Καλαμάτα | Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του

Τραγική ήταν η κατάληξη που είχε η πτήση του T-2 Buckeye της Πολεμικής Αεροπορίας με χειριστή τον έμπειρο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα στην Καλαμάτα. Ο 40χρονος άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη 27/12 κατά τη διάρκεια της τελευταίας του πτήσης με το εκπαιδευτικό αεροσκάφος, την οποία παρακολουθούσαν η σύζυγός του και το ένα από τα παιδιά τους.

Ο επισμηναγός Επαμεινώνδας Κωστέας ήταν παντρεμένος και πατέρας δύο ανήλικων παιδιών. Υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις.

Το χρονικό της τραγωδίας

Θεωρητικά πρόκειται για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό ο 40χρονος ήταν μόνος του.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (28/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο κάποια στιγμή λίγο πριν την προσγείωση το αεροσκάφος αρχίζει και χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του. Αφού είχε τελειώσει η πτήση και τα αεροσκάφη επέστρεφαν στο αεροδρόμιο για προσγείωση, στις 11:28 χτύπησε η καταστροφή.

Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.

Τα αίτια της πιθανής συντριβής είναι πολλά – τα οποία ερευνώνται – και κάποιοι κάνουν λόγο για έκρηξη στον αέρα.

Έχουν περάσει λίγα λεπτά από τη συντριβή του εκπαιδευτικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας και οι χειρότεροι φόβοι έχουν επιβεβαιωθεί. Ο 40χρονος έμπειρος επισμηναγός έχει χάσει τη ζωή του.

Οι πληροφορίες θέλουν τον αδικοχαμένο πιλότο να μην εγκατέλειψε το αεροσκάφος, αν και το μοιραίο Τ-2 διέθετε εκτινασσόμενο κάθισμα…

Κάτοικοι της περιοχής έκαναν λόγο για έναν εκκωφαντικό θόρυβο και στη συνέχεια είδαν ένα μαύρο σύννεφο καπνού να απλώνεται στον ουρανό της πόλης.




Μπέζος: “Ο Χίτλερ μπροστά στην ελληνική οικογένεια είναι αρνί”

Όταν δεν αφήνεις τα παιδιά να ονειρευτούν, “καταλήγουν στα ναρκωτικά”, δηλώνει ο Γιάννης Μπέζος.

Ο Γιάννης Μπέζος βρέθηκε καλεσμένος στο “Καλύτερα Αργά” με την Αθηναϊδα Νέγκα και εξέφρασε την άποψή του για την ελληνική οικογένεια, την οποία παρομοίασε με τον Χίτλερ, αλλά και τη μαφία.

Ο ίδιος είπε ότι “οι μαμάδες είναι ό,τι χειρότερο”, ενώ κατηγόρησε τους γονείς που δεν αφήνουν τα παιδιά τους να απογαλακτιστούν.

«Οι μαμάδες είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει. Ο Χίτλερ μπροστά στην ελληνική οικογένεια είναι αρνί, σε βάζει από κάτω. Είμαστε ένας λαός του ανατολικού τόξου που δίνει μεγάλη σημασία στην οικογένεια. Όταν η οικογένεια γίνεται διαστροφή γίνεται σαν τη μάφια» είπε αρχικά ο Γιάννης Μπέζος.

«Αυτό, λοιπόν, είναι καλό να το αποφεύγουν και οι άντρες και οι γυναίκες. Να τη “σκοτώνουν” γρήγορα την οικογένεια, το λέω ρητορικά. Να μην την έχει ανάγκη. Να μην αναφέρεται σε αυτό. Είναι πολύ μεγάλο θέμα των παιδιών που δεν απογαλακτίζονται γρήγορα και εύκολα. Φταίνε και οι γονείς που θέλουν να είναι συνέχεια πάνω από το παιδί, να το φροντίσουν και τελικά δημιουργούνται όλες αυτές οι στρεβλώσεις και πλουτίζουν οι ψυχαναλυτές. Και τα ναρκωτικά πλουτίζουν. Όταν δεν τα αφήνεις να ονειρευτούν, καταλήγουν εκεί» συνέχισε ο γνωστός ηθοποιός.

Το σχετικό απόσπασμα

Μπέζος: «Η ελληνική τηλεόραση είναι μια σαχλαμάρα από το πρωί μέχρι το βράδυ»




Διακινητές τράκαραν με πολύτεκνη οικογένεια στο Δωρικό Αλεξανδρούπολης

Tροχαίο ατύχημα συνέβη το πρωί της Κυριακής 30 Ιουλίου, στο Δωρικό Αλεξανδρούπολης, όταν όχημα διακινητών συγκρούστηκε μετωπικά με πολύτεκνη οικογένεια.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, στο κόκκινο όχημα της φωτογραφίας επέβαινε η πολύτεκνη οικογένεια Εβριτών, με τέσσερα παιδιά και στο μπλε δύο άνδρες, πακιστανικής καταγωγής, οι οποίοι και συνελήφθησαν.

e-evros.gr