Οικογενειακή τραγωδία στην Κατεχάκη: «Μάλλον έπαθε κάτι παθολογικό και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου» λέει η αδερφή του 56χρονου που οδηγούσε

«Μάλλον έπαθε κάτι ο αδελφός μου και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου», λέει η κόρη των ηλικιωμένων που σκοτώθηκαν μαζί με το γιο τους στο τροχαίο της Κατεχάκη.

Μια ανείπωτη τραγωδία στην άσφαλτο γράφτηκε χθες το μεσημέρι στην Λεωφόρο Κατεχάκη όπου μια οικογένεια ξεκληρίστηκε καθώς το ΙΧ, το οποίο οδηγούσε ένας 56χρονος και στο οποίο επέβαιναν οι ηλικιωμένοι γονείς του, συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα με αποτέλεσμα και οι τρεις να χάσουν τη ζωή τους.

Το δυστύχημα συνέβη λίγο μετά τις 3.30 το μεσημέρι της Καθαράς Δευτέρας όταν ο 56χρονος, κινούμενος με το λευκό αμάξι επί της λεωφόρου Κατεχάκη, στο ρεύμα προς λεωφόρο Μεσογείων, έχασε -για άγνωστο λόγο μέχρι στιγμής- τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με ένα προπορευόμενο, μαύρο ΙΧ το οποίο είχε σταματήσει στο φανάρι, στη διασταύρωση με την οδό Πίνδου.

Λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης το δεύτερο, εμπλεκόμενο αυτοκίνητο έπεσε σε ένα ταξί που ήταν μπροστά του ενώ από τη φονική καραμπόλα προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε δύο ακόμη ΙΧ.

Οι Πυροσβέστες που επιχείρησαν στο σημείο ανέσυραν νεκρούς από το λευκό ΙΧ τον 56χρονο οδηγό, τον 91χρονο πατέρα του και την 83 μητέρα του.

Από το δυστύχημα τραυματίστηκαν ελαφρά ο οδηγός και η συνοδηγός του δεύτερου ΙΧ καθώς και οι δύο επιβάτες του ταξί οι οποίοι διεκομίσθησαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Γεννηματάς.

Οι Αστυνομικοί της Τροχαίας διενεργούν προανάκριση για τις ακριβείς συνθήκες της τραγωδίας και τα δύο σενάρια που εξετάζονται είναι είτε ο 56χρονος να μην είδε ότι το φανάρι μπροστά του είναι κόκκινο είτε να εμφάνισε κάποιο,ξαφνικό πρόβλημα υγείας με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Τη δεύτερη εκδοχή ενισχύει η μαρτυρία της αδελφής του 56χρονου και κόρης των δύο ηλικιωμένων η οποία, μιλώντας στο protothema.gr, κάνει λόγο για ένα προσεκτικό οδηγό ο οποίος ενδεχομένως να παρουσίασε κάποιο, παθολογικό πρόβλημα πάνω στο τιμόνι.

«Οι γονείς μου μένουν στην Αθήνα εδώ και χρόνια. Πρέπει να είχαν πάει βόλτα με τον αδελφό μου και να επέστρεφαν εκείνη την ώρα.  Είναι μια τραγωδία, μια ανείπωτη τραγωδία. Δεν ξέρουμε πολλά περισσότερα για το πώς έγινε. Θεωρούν ότι κάτι έπαθε ο οδηγός, παθολογικό, και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Οι πρώτες ενδείξεις αυτό λένε αλλά περιμένουμε να μάθουμε πως ακριβώς συνέβη. Γιατί ήταν πολύ προσεκτικός οδηγός ο αδελφός μου», λέει η ίδια.

 

Πηγή:protothema.gr

 




Συνελήφθη οδηγός ταξί στο κέντρο της Αθήνας που οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ

Αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Τροχαίας Αθηνών της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής συνέλαβαν στο πλαίσιο του αυτοφώρου, τα ξημερώματα της Πέμπτης στην οδό Μητροπόλεως, έναν 39χρονο οδηγό ταξί, ο οποίος κατελήφθη να οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ, έχοντας αναλάβει μεταφορά πελάτη από το αεροδρόμιο στην κεντρική οδό του κέντρου της Αθήνας.

Κατά τον έλεγχο με συσκευή αλκοολομέτρησης διαπιστώθηκε ότι ο οδηγός βρίσκονταν υπό την επήρεια μέθης σε ποσοστό 1.48 mg/l.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση της ΕΛΑΣ «οι έλεγχοι σε οδηγούς ταξί με στόχο την εμπέδωση αισθήματος ασφαλείας στους μετακινούμενους πολίτες, πραγματοποιούνται ανελλιπώς».

 

Πηγή:newsbomb.gr




Τραγωδία στις Σέρρες: Νεκρός ο 15χρονος που οδηγούσε αυτοκίνητο με επιβάτες 3 παιδιά

Ο 15χρονος ήταν οδηγός του οχήματος στο οποίο επέβαιναν τρία ανήλικα παιδιά- Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 9 το πρωί στον επαρχιακό δρόμο Ποντισμένου – Ηράκλειας του Δήμου Ηράκλειας.

Ο 15χρονος ήταν οδηγός του οχήματος στο οποίο επέβαιναν τρία παιδιά, ηλικίας 9, 11 και 13 ετών. Το όχημα για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε κολώνα φωτισμού.
Οι τέσσερις ανήλικοι μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ αρχικά στο κέντρο υγείας Ηράκλειας και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών. Ο 15χρονος αρχικά διασωληνώθηκε και λίγο αργότερα κατέληξε. Οι υπόλοιποι τρεις ανήλικοι είναι εκτός κινδύνου.

Η ανακοίνωση της αστυνομίας

Σήμερα (24 Νοεμβρίου 2024) και ώρα 09.00΄περίπου, στο 1ο χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Ηράκλειας – Ποντισμένου, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 15χρονος ημεδαπός και επέβαιναν ακόμη τρεις ανήλικοι ημεδαποί, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε μεταλλική κολόνα φωτισμού, με αποτέλεσμα αρχικά τον σοβαρό τραυματισμό του 15χρονου και τον τραυματισμό των άλλων τριών ανηλίκων.

Οι ανήλικοι μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, όπου ο 15χρονος λίγο αργότερα κατέληξε. Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Ηράκλειας.

epiloges.tv




Αστυνομικός οδηγούσε υπηρεσιακό όχημα φορτωμένο με 102 κιλά κάνναβη | Επεισοδιακή καταδίωξη στην Ηγουμενίτσα

Συλλήψεις αστυνομικών έγιναν στην Ηγουμενίτσα μετά από επεισοδιακή καταδίωξη και τροχαίο. Οι αστυνομικοί πέρασαν χειροπέδες σε δύο συναδέλφους τους, που μετέφεραν μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών με υπηρεσιακό όχημα.

Δύο αστυνομικοί και ένας ιδιώτης υπήκοος Αλβανίας, κατηγορούμενοι για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών, συνελήφθησαν πρώτες πρωινές ώρες σήμερα (15-03-2024) από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο επιχείρησης της υπηρεσίας, εντοπίστηκε ο ένας αστυνομικός να οδηγεί υπηρεσιακό συμβατικό όχημα με συνεπιβάτη τον ιδιώτη και πραγματοποιήθηκε σήμα στάσης για να διενεργηθεί έλεγχος.

Ο οδηγός ωστόσο συνέχισε την πορεία του μέσα στην πόλη της Ηγουμενίτσας, μη υπακούοντας στα φωτεινά και ηχητικά σήματα των αστυνομικών και μετά από λίγο ακινητοποιήθηκε λόγω τροχαίου ατυχήματος.

Στον έλεγχο που ακολούθησε εντός του οχήματος βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 19 δέματα με ακατέργαστη κάνναβη βάρους 102 κιλών και 670 γραμμαρίων.

Μάλιστα, ο οδηγός αστυνομικός βρισκόταν σε βραδινή διατεταγμένη υπηρεσία περιπολίας, ενώ διαπιστώθηκε ότι ο συνοδός του, ο οποίος επίσης συνελήφθη κατόπιν ενημέρωσης του αρμόδιου Εισαγγελέα, βρισκόταν σε διαφορετικό σημείο στη Θεσπρωτία, έχοντας αφήσει το υπηρεσιακό του πιστόλι στο όχημα.

Από το τροχαίο ατύχημα προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε 3 σταθμευμένα οχήματα και στο υπηρεσιακό όχημα.

Οι συλληφθέντες οδηγούνται στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.

πηγή: newsbeast.gr




Τραγωδία στην Ξάνθη: «Έσβησε» η 19χρονη που παρασύρθηκε από όχημα που οδηγούσε αστυνομικός

Οι γονείς της άτυχης 19χρονης ζητούν να ριχτεί άπλετο φως στην θανατηφόρα παράσυρση του παιδιού τους από όχημα αστυνομικού.

Την τελευταία της πνοή άφησε σήμερα, Τρίτη, η 19χρονη που είχε τραυματιστεί σοβαρά μετά την παράσυρσή της από όχημα στην Ξάνθη, όπως αναφέρει το xanthinea.gr.

Υπενθυμίζεται ότι η νεαρή κοπέλα νοσηλευόταν σε κλίνη ΜΕΘ και έδινε μάχη για να κρατηθεί στη ζωή. Η άτυχη 19χρονη αφότου παρασύρθηκε από το όχημα μεταφέρθηκε αρχικά στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις ενώ άμεσα κρίθηκε επιτακτική η ανάγκη για διακομιδή στο Νοσοκομείο της Καβάλας.

Οι γονείς της 19χρονης εξέδωσαν δήλωση, μέσω του δικηγόρου τους, ζητώντας να ριχτεί άπλετο φως στην υπόθεση.

«Την ώρα που η 19χρονη κόρη μας, παλεύει με θάρρος για τη ζωή της στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, παρακολουθούμε με αγωνία την έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του βαρύτατου τραυματισμού της» ανέφεραν και ζητούσαν όποιον είχε τυχόν πληροφορίες για το τροχαίο, να βοηθήσει στη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Εξέφραζαν τις ευχαριστίες τους στο ιατρικό προσωπικό και τον κόσμο που τους στήριξε και, καταλήγοντας», ανέφεραν σε ανακοίνωσή του συμπληρώνοντας επίσης ότι: «η πλήρης εμπιστοσύνη μας στην ελληνική αστυνομία και τις δικαστικές Αρχές είναι αδιαπραγμάτευτη και βασιζόμαστε στις συντονισμένες τους προσπάθειες, ώστε όσοι είναι υπεύθυνοι για όσα άδικα υπέστη το παιδί μας, να κριθούν για τις πράξεις τους από τη δικαιοσύνη».




Καβάλα | Συνελήφθη αλλοδαπός που οδηγούσε αυτοκίνητο για το οποίο είχε δηλωθεί κλοπή

Συνελήφθη την Tετάρτη 25-10-2023 το απόγευμα σε οικισμό της Καβάλας, από αστυνομικούς του Τμήματος Διαχείρισης Μετανάστευσης Καβάλας ένας αλλοδαπός, διότι εντοπίσθηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο για το οποίο είχε δηλωθεί κλοπή την ίδια ημέρα σε αστυνομική υπηρεσία της Αττικής. Κατασχέθηκε το ανωτέρω όχημα προκειμένου να αποδοθεί στον ιδιοκτήτη του. Ενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Ασφαλείας Καβάλας.




Τροχαίο στην Αλεξανδρούπολη: Ανατροπή ΙΧ που οδηγούσε διακινητής – Ένας νεκρός μετανάστης

Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε το απόγευμα κοντά στον οικισμό Δωρικού Αλεξανδρούπολης όταν αλλοδαπός διακινητής ο οποίος μετέφερε επτά μετανάστες που εισήλθαν παράνομα στη χώρα, δεν συμμορφώθηκε σε σήμα στάσης των αστυνομικών κι ανέπτυξε ταχύτητα με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του οχήματος και αυτό να ανατραπεί.

Από την ανατροπή του ΙΧ εντοπίστηκε ένας νεκρός και άλλοι τέσσερις τραυματίστηκαν και διακομίστηκαν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Ο διακινητής είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα στην προσπάθειά του να αποφύγει τον αστυνομικό έλεγχο.




Θεσσαλονίκη: Είχε δέσει σκύλο έξω από το αγροτικό του και οδηγούσε – Συνελήφθη ο 64χρονος

Άλλο ένα περιστατικό κακοποίησης ζώου ήρθε στην επιφάνεια, καθώς στη Θεσσαλονίκη ένας ασυνείδητος φέρεται να είχε δέσει σκύλο έξω από το αγροτικό του και να οδηγούσε

Ο 64χρονος που φαίνεται να υπέβαλε το σκύλο σε αυτό το μαρτύριο, συνελήφθη από αστυνομικούς του Α.Τ. Θέρμης στη Θεσσαλονίκη και θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ του επιβλήθηκε το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο ύψους 30.000 ευρώ για κακοποίηση ζώου.

Όπως ανέφερε το thestival.gr οι αστυνομικοί της Θεσσαλονίκης εντόπισαν το όχημα του 64χρονου με το δεμένο σκύλο έξω απ’ αυτό, το βράδυ της Παρασκευής όταν το αυτοκίνητο είχε σταματήσει σε φανάρι, καθώς είχε ανάψει ο κόκκινος σημαδότης.

Αμέσως πλησίασαν το αυτοκίνητο και συνέλαβαν τον ασυνείδητο 64χρονο. Ο σκύλος ήταν δεμένος ιμάντα, εξωτερικά του οχήματος και το δημοσίευμα ανέφερε ότι ο άνδρας ήθελε να μεταφέρει το σκύλο σε κτηνοτροφική μονάδα.

Στο δημοσίευμα δεν γινόταν αναφορά στο αν το σκυλί είχε τραυματιστεί από την απάνθρωπη συμπεριφορά του 64χρονου.

Δυστυχώς παρόμοια περιστατικά έχουν γίνει πολλά, με το τελευταίο στη Ζάκυνθο στα τέλη Ιουνίου.

newsit.gr