Αυτό είναι το αυτοκίνητο που οδηγεί ο 77χρονος αγνοούμενος από την Λυδία

Το όχημα που οδηγούσε ο 77χρονος αγνοούμενος από τη Λυδία είναι ένα Ford Transit με πινακίδες ΚΒΚ7502.

Το όχημα έχει γκρί πάνινη τέντα και στο πλάι αναγράφεται η λέξη “ΠΑΤΣΟΥΔΗΣ”. Όποιος δει το όχημα, παρακαλούμε να ενημερώσει άμεσα τις Αρχές ή την Άμεση Δράση.




“Ανδρουλάκης: Η κυβερνητική πολιτική οδηγεί τους παραγωγούς σε αδιέξοδο”

Κατατέθηκε χθες το βράδυ η επίκαιρη ερώτηση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ- Κινήματος Αλλαγής προς τον Πρωθυπουργό για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας και τις επιπτώσεις τους στο δημογραφικό.

Ακολουθεί το κείμενο της επίκαιρης ερώτησης:

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη

Θέμα: «Οι πολιτικές της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για τον πρωτογενή τομέα οδηγούν τους παραγωγούς σε πλήρες αδιέξοδο επιτείνοντας την ερήμωση της υπαίθρου».

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Η αξία του πρωτογενούς τομέα για τη χώρα μας είναι αδιαμφισβήτητη, καθώς αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, ο οποίος διαδραματίζει παράλληλα και κομβικό ρόλο στην ισόρροπη ανάπτυξη της υπαίθρου και την κοινωνική συνοχή της χώρας.

Ωστόσο, καθ’ όλη την εξαετή διακυβέρνησή σας, ο πρωτογενής τομέας υφίσταται συνεχή απαξίωση με τα σοβαρά προβλήματα του να παραμένουν δισεπίλυτα, ναρκοθετώντας την παραγωγική ικανότητα και ανθεκτικότητα του αγροδιατροφικού τομέα στην χώρα μας.

Η ελλειμματική αξιοποίηση και η αναποτελεσματική κατανομή των σημαντικών κοινοτικών πόρων, το αυξημένο κόστος παραγωγής ιδίως αυτό της ενέργειας, η ασυδοσία στην αγορά, οι ελληνοποιήσεις, η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού ως προς την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και της έλλειψης αρδευτικού νερού, η ανυπαρξία κατάρτισης και εκπαίδευσης των αγροτών και τα προβλήματα των συνεργατικών σχημάτων δημιουργούν ένα αρνητικό πλέγμα που αποτρέπει τους νέους να δραστηριοποιηθούν στον πρωτογενή τομέα.

Συγκεκριμένα:

Η ολοκλήρωση των πληρωμών του δεύτερου χρόνου εφαρμογής του Στρατηγικού Σχεδίου της Νέας ΚΑΠ βρήκαν τους παραγωγούς μας να βιώνουν δραματική μείωση του εισοδήματος τους. Όπως αποδείχθηκε, το έτος 2024 εξελίχθηκε στη χειρότερη χρονιά πληρωμών από την εφαρμογή της ΚΑΠ στη χώρα μας. Οι άμεσες ενισχύσεις, που πιστώθηκαν στους λογαριασμούς των δικαιούχων (σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ) για το έτος 2024, ανήλθαν σε 915.875.879,39 ευρώ έναντι 1.878.941.917 ευρώ που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την εφαρμογή του Πυλώνα Ι της ΚΑΠ για το έτος 2024, ενώ 971 εκατομμύρια ευρώ δεν έχουν μέχρι και σήμερα αποδοθεί στους δικαιούχους παραγωγούς για το 2024. Η χώρα μας βρίσκεται στον δεύτερο χρόνο της εσωτερικής σύγκλισης και αντί να επιτυγχάνεται η προσέγγιση των στόχων, οι αγρότες διαπιστώνουν την απόκλιση της αξίας των δικαιωμάτων τους από το Στρατηγικό Σχέδιο της ΚΑΠ.

Παράλληλα, με γραφειοκρατικές επιλογές, πελατειακές εξυπηρετήσεις και κακό συντονισμό, έχετε προκαλέσει διαχειριστική κρίση και στον ΟΠΕΚΕΠΕ και καταφέρατε η συνέχιση της ορθής καταβολής των ενισχύσεων για τους αγρότες να τίθεται υπό αμφιβολία για πρώτη φορά τόσο έντονα. Κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησής σας έχει αλλάξει πέντε διοικήσεις τελώντας πλέον υπό ευρωπαϊκή επιτήρηση, ενώ εκκρεμεί η επιβολή πρόστιμου στην χώρα μας ύψους 283 εκατ. ευρώ από τις ευρωπαϊκές αρχές για σοβαρές παραλείψεις και αστοχίες στις αγροτικές επιδοτήσεις.

Το κόστος παραγωγής παραμένει σε δυσθεώρητα ύψη, επιδρώντας αρνητικά στην ανταγωνιστικότητα των αγροτικών μας προϊόντων. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το κόστος αγροτικής παραγωγής με έτος αναφοράς το 2020, εξακολουθεί να παραμένει υψηλό με αύξηση 28,4%. Οι αυξήσεις στα αναλώσιμα ανέρχονται σε 29,8%, στην ενέργεια και στα λιπαντικά 31,9%, στα λιπάσματα 46.8% και τις ζωοτροφές 34,07%.

Ειδικότερα, το υπέρογκο ενεργειακό κόστος επιδρά αρνητικά στην ανταγωνιστικότητα των αγροτικών μας προϊόντων, καθώς εκτινάσσει το συνολικό κόστος παραγωγής. Αγρότες, κτηνοτρόφοι, μεταποιητές, συνεταιρισμοί θα έπρεπε να έχουν κατά προτεραιότητα όρους σύνδεσης σε ενεργειακές κοινότητες για να σταθεροποιήσουν το κόστος παραγωγής, αντισταθμίζοντας έτσι τα κόστη για λιπάσματα και ζωοτροφές. Η κυβέρνηση αντί να υιοθετήσει αυτήν τη δίκαιη πολιτική -όπως κάνουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες- έχει επιλέξει να ναρκοθετήσει το ενεργειακό μέλλον της χώρας, δεσμεύοντας το μεγαλύτερο μέρος του ενεργειακού χώρου προς όφελος των ισχυρών παραγωγών ενέργειας.

Η ελληνική κτηνοτροφία έχει δεχθεί ανεπανόρθωτο πλήγμα καθώς η ανικανότητά σας να επανδρώσετε τις πύλες εισόδου της χώρας με το κατάλληλο προσωπικό και τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, οδήγησε στην εισχώρηση των ζωονόσων, της πανώλης και της ευλογιάς, προκαλώντας ανυπολόγιστες ζημιές στο ζωικό κεφάλαιο. Ενδεικτικό του εμπαιγμού της Κυβέρνησης αποτελεί επιπλέον η μη καταβολή της οικονομικής ενίσχυσης «ΑΜΑΛΘΕΙΑ» στους νησιώτες κτηνοτρόφους, αν και έχουν παρέλθει δυόμισι χρόνια από την εξαγγελία της και δύο χρόνια περίπου από την κατάθεση των δικαιολογητικών.

Περαιτέρω, η δυνατότητα παραγωγής καθώς και το κόστος παραγωγής δυσχεραίνονται και από την έλλειψη εργατών γης καθώς οι τελευταίες σας νομοθετικές πρωτοβουλίες αποδείχθηκαν αλυσιτελείς στην αντιμετώπιση των γραφειοκρατικών ζητημάτων που αφορούν στην έκδοση αδειών εργασίας.

Επιπλέον, η διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας εμβληματικών ελληνικών προϊόντων (πχ φέτα), τίθεται σε κίνδυνο και από την εμπορική συμφωνία Mercosur. Τη στιγμή μάλιστα που ακόμη δεν μας έχετε ενημερώσει για τις θέσεις της Κυβέρνησης επ’ αυτής, αν βεβαίως υπάρχουν. Οι ελληνοποιήσεις και η νοθεία ΠΟΠ ελληνικών προϊόντων βρίσκονται σε έξαρση και παραμένουν ανεξέλεγκτες.

Η βασικότερη πολιτική παρέμβαση για την κλιματική κρίση, αυτή της αναθεώρησης του κανονισμού του ΕΛΓΑ για την καταβολή αποζημιώσεων στους αγρότες αναβάλλεται εδώ και έξι χρόνια. Η μη προσαρμογή του ασφαλιστικού κανονισμού του ΕΛΓΑ στα νέα δεδομένα της κλιματικής κρίσης και η αδυναμία ασφαλιστικής κάλυψης αφήνει απροστάτευτους τους γεωργούς και τους κτηνοτρόφους από τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, ενώ έχει αυξηθεί πάρα πολύ ο χρόνος πληρωμής των αποζημιώσεων στους πληγέντες. Επιπροσθέτως, δεν έχετε ακόμα προβεί σε καμία σημαντική ενέργεια για τη σύσταση ενός Ευρωπαϊκού Γεωργικού Ταμείου Προσαρμογής στις Κλιματικές Μεταβολές ή εναλλακτικά η δημιουργία ενός Εθνικού Ταμείου Κλιματικής Κρίσης για την αποζημίωση ζημιών που δεν προβλέπονται και προέρχονται από τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης. Τα παραπάνω αποτέλεσαν προτάσεις μας, τις οποίες ουδέποτε υλοποιήσατε.

Παράλληλα, περισσότεροι από το 70% των αγροτών μας και των συνεταιρισμών έχουν οφειλές στην εφορία, στον ΕΦΚΑ στις Τράπεζες και κινδυνεύουν ακόμα και με κατασχέσεις της αγροτικής τους γης από funds.

Τέλος, θα ήταν παράλειψη να μη γίνει αναφορά στο χαμηλό ποσοστό γεωργικής εκπαίδευσής των αγροτών της χώρα μας, καθώς σύμφωνα με τη EUROSTAT η Ελλάδα βρίσκεται στην προ τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της Ε.Ε., ενώ απουσιάζουν από την ελληνική γεωργία οι καινοτόμες λύσεις και η εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την αποδοτικότητα.

Αναντίρρητα, όλα τα παραπάνω, επιβεβαιώνουν την ανυπαρξία ενός ολοκληρωμένου και συγκροτημένου σχεδίου της Κυβέρνησης σας για τον πρωτογενή τομέα με αποτέλεσμα την έξοδο παραγωγών από το επάγγελμα εξαιτίας της αδυναμίας βιοπορισμού τους, την ερήμωση της υπαίθρου, τη διεύρυνση περιφερειακών ανισοτήτων και τη δημιουργία σοβαρών επιπτώσεων στο μείζον εθνικό ζήτημα του Δημογραφικού.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε, κ. Πρωθυπουργέ:

1) Πώς σκοπεύει η Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει τα ανωτέρω σοβαρά ζητήματα του πρωτογενούς τομέα της χώρας; Ποια είναι η συνολική στρατηγική της Κυβέρνησης για τη στήριξη και αναζωογόνηση του εν λόγω τομέα για τη διασφάλιση της συνέχισης της παραγωγικής διαδικασίας καθώς και της βιωσιμότητας των παραγωγών;

2) Ποιες πρωτοβουλίες σκοπεύετε να αναλάβετε και σε ποιο χρονοδιάγραμμα προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εικόνα εγκατάλειψης της ελληνικής περιφέρειας και του αγροτικού κόσμου;

Ο Ερωτών

Νικόλαος Ανδρουλάκης

Πρόεδρος της Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής

protothema.gr

 

 




Στα άκρα οδηγεί τη σύγκρουση στον ΣΥΡΙΖΑ ο Κασσελάκης

Να δυναμιτίσει το κλίμα και να αμφισβητήσει εκ των προτέρων τη νομιμότητα του Συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 8 ως τις 10 Νοεμβρίου, επιχειρεί η πλευρά του Στέφανου Κασσελάκη, προκαλώντας την οργισμένη αντίδραση της πλειοψηφίας του κόμματος.

Πίσω από τις κινήσεις του επιτελείου του έκπτωτου προέδρου, η Κουμουνδούρου «διαβάζει» τον πανικό που πιστεύει ότι επικρατεί στον Ταύρο μετά και τον επίσημο χθεσινό αποκλεισμό Κασσελάκη από την «κούρσα» για την ηγεσία, αλλά και την αδυναμία του να ελέγξει το Συνέδριο, όπως επιθυμούσε.
Προβλέπει «μεθοδεύσεις» για το άμεσο μέλλον

Στο στρατόπεδο του πρώην προέδρου, επικρατεί «παγωμάρα» και οργή. Τόσο για την οριστική «αποβολή» του από την «κούρσα», όσο και από την απροθυμία των οπαδών του να προστρέξουν μαζικά και να γραφτούν στο κόμμα, προκειμένου να λάβουν μέρος στις εκλογές συνέδρων.

Ο ίδιος ο Στέφανος Κασσελάκης, με μια οργισμένη παρέμβαση του στα κοινωνικά δίκτυα, «προέβλεψε» πως «θα υπάρξουν κι άλλες μεθοδεύσεις στην εναγώνια προσπάθειά τους για τον τελικό αποκλεισμό». Ποιες θα είναι αυτές, δεν διευκρίνισε. Όμως, συνεχίζει με αυτές τις κινήσεις του να «δηλητηριάζει» το κλίμα, λένε από την πλειοψηφία.

Άλλωστε, καθημερινά, πλέον, οι συνεργάτες του ισχυρίζονται πως υπάρχουν μέλη του ΣΥΡΙΖΑ που εγγράφηκαν μέσω της ιστοσελίδας isyriza και δεν τους επιτρέπεται να ταυτοποιηθούν στις Οργανώσεις Μελών που ανήκουν.

Και κάπως έτσι, δεν είναι λίγοι εκείνοι από την πλειοψηφία που πιστεύουν ότι στόχος του Κασσελάκη, είναι να κάνει το κόμμα «Κούγκι».

Δεν είναι, άλλωστε, τυχαία η αναφορά της Όλγας Γεροβασίλη, στη χθεσινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας, όπου κατηγόρησε τον έκπτωτο πρόεδρο ότι εκτοξεύει, πλέον απειλές προς το κόμμα, υπενθυμίζοντας πως δηλώνει ότι οι οπαδοί του «δεν θα είναι πράοι και ευγενικοί» στο Συνέδριο.

«Δική του η ευθύνη»

Από την Κουμουνδούρου ισχυρίζονται πως οι συνεργάτες του Στέφανου Κασσελάκη προσπαθούν με κάθε τρόπο να τον παρουσιάσουν ως «αδικημένο από τη γραφειοκρατία» – αποκρύπτοντας πως οι δικές του κινήσεις και δηλώσεις, οδήγησαν στον αποκλεισμό του.

Επίσης, αποκρύπτουν πως όταν ξεκίνησε η αμφισβήτηση του Στέφανου Κασσελάκη, εκείνος αρνήθηκε να προσφύγει στα μέλη, υπό τον φόβο της ήττας, προσπαθώντας να «οχυρωθεί» πίσω από τους «γραφειοκράτες» που τώρα καταγγέλλει.

Τέλος, υπενθυμίζουν πως εκείνος ήταν που έστειλε εξώδικο προς το κόμμα. Εκείνος χαρακτήρισε «διαπλεκόμενους» όσους ήθελαν να εφαρμόσουν τις αποφάσεις του Συνεδρίου και της Κεντρικής Επιτροπής, εκείνος έστησε «παρακόμμα» – όπως τον κατηγορούν τα καθοδηγητικά όργανα.

Ετοιμάζει την έξοδο πριν το Συνέδριο;

Παρά τις επικλήσεις περί «δημοκρατίας», η παρούσα ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ πιστεύει ότι οι «κραυγές» της πλευράς Κασσελάκη έχουν να κάνουν με ένα και μόνο ζήτημα. Με την απώλεια της θέσης του προέδρου και των θέσεων εξουσίας όσων είχαν συγκεντρωθεί γύρω από αυτή.

Επιμένουν πως το μόνο που πραγματικά επιδιώκει να κερδίσει με κάθε τρόπο ο Στέφανος Κασσελάκης, είναι η κρατική χρηματοδότηση του κόμματος και το κτήριο της Κουμουνδούρου – το οποίο σύμφωνα με τις καταγγελίες του πρώην διευθυντή του κόμματος, Θύμιο Γεωργόπουλο, ήθελε να εκποιήσει.

Σε πολιτικό επίπεδο, θεωρούν ότι επιμένει στο να διεκδικεί την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να παραμείνει ακίνδυνος για τον Κυριάκο Μητσοτάκη και να αποτελέσει «πατερίτσα» του πρωθυπουργού, όποτε το χρειάζεται.

Άρα, δύσκολα θα δεχθεί μια ακόμα ήττα στο Συνέδριο. Επομένως, δεν θεωρούν απίθανο το ενδεχόμενο να αποχωρήσει μαζί με λίγους οπαδούς του πριν καν από το Συνέδριο, προκειμένου να μη γίνει καταγραφεί του συσχετισμού και αποτυπωθεί και επίσημα η νίκη των αντιπάλων του.

newsbomb.gr




Καβάλα | Τον «τσάκωσαν» στην Εγνατία οδό να οδηγεί χωρίς δίπλωμα, κλεμμένο ΙΧ από τη Θεσσαλονίκη

Στη σύλληψη ενός αλλοδαπού προχώρησαν χθες το πρωί στην Εγνατία οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Καβάλας.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, ο άνδρας συνελήφθη καθώς εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, για το οποίο διαπιστώθηκε ότι έχει δηλωθεί κλοπή την 31-3-2024 σε αστυνομική υπηρεσία της Θεσσαλονίκης.

Κατασχέθηκε το ανωτέρω όχημα προκειμένου να αποδοθεί στον ιδιοκτήτη του. Ενεργείται προανάκριση από τον Αστυνομικό Σταθμό Νέας Περάμου.

Πηγή: newsbomb.gr




Καβάλα | Συνελήφθη ένας ημεδαπός διότι εντοπίστηκε να οδηγεί αυτοκίνητο χωρίς δίπώμα

1.Συνελήφθη την 30-10-2023 το βράδυ σε οικισμό της Καβάλας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέστου ένας ημεδαπός, διότι εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης και ευρισκόμενος υπό την επήρεια οινοπνεύματος. Ενεργείται προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου.

2.Σύλληψη ημεδαπού για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας Συνελήφθη την 30-10-2023 το βράδυ σε επαρχιακή οδό της Καβάλας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέστου ένας ημεδαπός, διότι εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης. Ενεργείται προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου.




Συνελήφθη μία αλλοδαπή διότι εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο για το οποίο είχε δηλωθεί υπεξαίρεση

Συνελήφθη την 26-10-2023 τις πρώτες πρωινές ώρες στην Ορεστιάδα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ορεστιάδας μία αλλοδαπή, διότι εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, για το οποίο όπως διαπιστώθηκε είχε δηλωθεί υπεξαίρεση την 23-08-2023 σε αστυνομική υπηρεσία της Αττικής. Επιπλέον σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο εσωτερικό του οχήματος βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μία πλαστή άδεια οδήγησης Γερμανικών αρχών καθώς επίσης και ένα διαβατήριο και μία άδεια οδήγησης Δανικών αρχών για τα οποία όπως προέκυψε είναι καταχωρημένα από τις ίδιες αρχές ως κατασχεθέντα. Κατασχέθηκε επίσης το ανωτέρω όχημα το οποίο θα αποδοθεί στον δικαιούχο του. Ενεργείται προανάκριση από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ορεστιάδας.

Συνελήφθη την 26-10-2023 το βράδυ στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Καστανέων Έβρου, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Σταθμού Καστανέων, ένας αλλοδαπός, διότι μετέβη ως επιβάτης Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητου στο παραπάνω σημείο, προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη Χώρα και κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, βρέθηκαν εντός του οχήματος και κατασχέθηκαν τριάντα φυσίγγια και ένα μαχαίρι. Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ορεστιάδας.