Ο Φωτογραφικός Όμιλος Καβάλας στη Νυρεμβέργη

Τον Ιούνιο του 2024, οι δήμοι Καβάλας και Νυρεμβέργης γιόρτασαν την 25η επέτειο της αδελφοποίησής τους με εκδήλωση στην Καβάλα. Μέλη της φωτογραφικής συλλογικότητας Unposed Collective Nürnberg και εκπρόσωποι του Δήμου Νυρεμβέργης συμμετείχαν σε εργαστήριο και έκθεση φωτογραφίας με τίτλο “NUE:KVA”, που παρουσίαζε τη ζωή στις δύο πόλεις. Η έκθεση ταξιδεύει στη Νυρεμβέργη, από τις 30 Μαρτίου έως τις 25 Απριλίου.




Απευθείας πτήση Νυρεμβέργη – Καβάλα από 1η Αυγούστου: Ενίσχυση της σύνδεσης με τη Γερμανία

Από την 1η Αυγούστου 2025, η Marabu Airlines εγκαινιάζει απευθείας πτήσεις μεταξύ Νυρεμβέργης και Καβάλας, ενισχύοντας τη σύνδεση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με τη Γερμανία.

Τι σημαίνει αυτή η νέα σύνδεση

Η απευθείας πτήση έρχεται να καλύψει τις ανάγκες τόσο των Ελλήνων ομογενών που ζουν στη Γερμανία, όσο και των τουριστών που επιθυμούν να επισκεφθούν την Καβάλα, τη Θάσο και τις γύρω περιοχές. Παράλληλα, ενισχύει τον τουρισμό και τις εμπορικές σχέσεις ανάμεσα στις δύο πόλεις, που διατηρούν αδελφοποιημένη σχέση εδώ και χρόνια.

Η σύνδεση αυτή αναμένεται να διευκολύνει τις μετακινήσεις, προσφέροντας μια πιο άνετη και γρήγορη εναλλακτική αντί για τις χρονοβόρες ανταποκρίσεις μέσω Αθήνας ή Θεσσαλονίκης.

  • Αναχωρήσεις: Κάθε Δευτέρα & Παρασκευή
  • Διάρκεια ταξιδιού: Περίπου 2 ώρες
  • Αεροπορική εταιρεία: Marabu Airlines

Η σημασία της πτήσης για την τοπική οικονομία

Η Καβάλα, με το αεροδρόμιο “Μέγας Αλέξανδρος”, αποκτά μία ακόμα απευθείας διεθνή πτήση, γεγονός που ενισχύει τον τουρισμό και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή.

Οι τοπικοί φορείς εκφράζουν την ικανοποίησή τους, καθώς η πτήση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη διευκόλυνση της πρόσβασης στη Βόρεια Ελλάδα, ειδικά για τους ταξιδιώτες από τη Γερμανία, όπου υπάρχει ισχυρή ελληνική κοινότητα.




Επίσκεψη αποστολής από τη Νυρεμβέργη στον Δήμο Καβάλας

Ο Δήμος Καβάλας υποδέχθηκε το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024, στο Δημαρχιακό Μέγαρο, μια μεγάλη αποστολή στελεχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τη Νυρεμβέργη, στο πλαίσιο της περιοδείας τους στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Επικεφαλής της αποστολής ήταν ο έπαρχος της Νυρεμβέργης, ο οποίος συνοδευόταν από είκοσι δημάρχους μικρών δήμων της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι εκπρόσωποι της Νυρεμβέργης συζήτησαν με τον Δήμαρχο Καβάλας, κ. Θόδωρο Μουριάδη, για ζητήματα που αφορούν τη συνεργασία των δύο πλευρών, ενώ αντάλλαξαν απόψεις και ιδέες για την τοπική αυτοδιοίκηση και τη βιώσιμη ανάπτυξη.Μετά τη συνάντηση, οι επισκέπτες περιηγήθηκαν σε σημαντικά σημεία της πόλης, όπως το Μουσείο Καπνού, γνωρίζοντας από κοντά την ιστορία και τον πολιτισμό της Καβάλας.